Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teleperformance søger retention talenter til vores Canal Digital Antichurn Team.

Er du den fødte problemknuser?

Kan du lide at fastholde kunder, som vil opsige?

Er du superdygtig til at håndtere kundehenvendelser?

Så har vi jobbet til dig!

Canal Digital er førende inden for TV og streaming. Mange danskere bruger allerede virksomhedens digitale tjenester, når de for eksempel vil se en god film eller en fodboldkamp. Det er disse eksisterende kunder du skal servicere og fastholde.

Stillingen er en fastansættelse på mellem 30-37 timer per uge med en timeløn på 120 kr. (tillæg ved aften- og weekendarbejde) + en attraktiv bonusordning baseret på fastholdelse af kunderne, mersalg til disse, og kunde tilfredshed.

Der må påregnes aften- og weekendarbejde.

Startdato er den 17. juni 2019

Stillingen

Som medarbejder i Antichurn teamet får du brug for et stærkt salgs- og servicegen, og det bliver dit job at betjene og servicere Canal Digitals kunder på den bedst mulige måde.

Opgaverne omfatter:

  • Fastholdelse af eksisterende kunder
  • Salg til eksisterende kunder
  • Kundeservice via telefon, e-mail og chat
  • Teknisk support
  • Spørgsmål om abonnement og faktura
  • Behovsafdækning og rådgivning af kunder om produkter inden for tv- og streaming services
  • Kredithåndtering
  • Bestillinger af abonnementer

Hvis du har erfaring fra retention og telemarketing er det helt klart en fordel.

Canal Digital ser kundeservice som en vigtig del af sin kerneforretning, og derfor investerer de i deres medarbejderes faglige og personlige udvikling.

Du får et introforløb, hvor du bliver oplært og certificeret. Du vil som en væsentlig del af din hverdag få løbende feedback og coaching på dit arbejde fra din teamleder.

Din profil

Du er den person, vi leder efter, hvis du:

  • er den fødte problemknuser der kan lide en dybdegående dialog med kunden
  • bliver motiveret af at hjælpe andre
  • med empati kan sætte dig ind i kundens behov
  • arbejde godt selvstændigt såvel som i et team
  • trives i et dynamisk arbejdsmiljø
  • er målrettet og resultatorienteret
  • taler dansk på modersmålsniveau
  • er vant til at arbejde med pc og lærer nye systemer hurtigt

Canal Digital og Teleperformance tilbyder

Vi sikrer, at du får den træning og uddannelse, der skal til, så du hele tiden udvikler dig og skaber succes i dit job. Det betyder, at du arbejder tæt sammen med vores ledelse, dine kolleger og samarbejdspartnere, hvor I løbende er i dialog om, hvordan du kan udvikle dit talent.

Vi tror på, at glade medarbejdere skaber de bedste resultater. Derfor har vi stort fokus på en god og motiverende arbejdskultur, hvor der er plads til forskellighed, og hvor der samarbejdes på kryds og tværs.

Tonen er uformel, og du vil opleve, at du hurtigt kan gøre en forskel og sætte dit individuelle præg på arbejdet og fællesskabet.

Du får en arbejdsplads, der investerer i din professionelle og personlige udvikling. Du vil få en række værktøjer og kompetencer, som du kan bruge i hele dit liv og din karriere. Der er også mulighed for at følge en af de forskellige karriereveje i virksomheden, både nationalt og internationalt.

Personalegoder

Hos Teleperformance tilbyder vi dig en række personalegoder, som eksempelvis mulighed for frivillig pension, gratis sundhedssikring, kantineordning hos Meyers kantine, og der er naturligvis altid gratis frugt og kaffe du kan forsyne dig med.

Ansøgning

Interesseret? Søg straks, da vi afholder samtaler og ansætter løbende.

Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte Supervisor Michael Sundsted på telefon 31196242 eller e-mail michael.sundsted@teleperformance.com

Teleperformance, the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, serves as a strategic partner to the world’s leading companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible and intelligent. The company has established the highest security and quality standards in the industry and uses proprietary deep learning technology to optimize flexibility on a global scale. The Group’s 300,000 employees, spread across nearly 80 countries, support billions of connections annually in 265 languages and enhance the customer experience with every interaction.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330044389Phoenix-2825e4b912019-06-19T00:00:00Teleperformance søger retention talenter til vores Canal Digital Antichurn Team.

Er du den fødte problemknuser?

Kan du lide at fastholde kunder, som vil opsige?

Er du superdygtig til at håndtere kundehenvendelser?

Så har vi jobbet til dig!

Canal Digital er førende inden for TV og streaming. Mange danskere bruger allerede virksomhedens digitale tjenester, når de for eksempel vil se en god film eller en fodboldkamp. Det er disse eksisterende kunder du skal servicere og fastholde.

Stillingen er en fastansættelse på mellem 30-37 timer per uge med en timeløn på 120 kr. (tillæg ved aften- og weekendarbejde) + en attraktiv bonusordning baseret på fastholdelse af kunderne, mersalg til disse, og kunde tilfredshed.

Der må påregnes aften- og weekendarbejde.

Startdato er den 17. juni 2019

Stillingen

Som medarbejder i Antichurn teamet får du brug for et stærkt salgs- og servicegen, og det bliver dit job at betjene og servicere Canal Digitals kunder på den bedst mulige måde.

Opgaverne omfatter:

  • Fastholdelse af eksisterende kunder
  • Salg til eksisterende kunder
  • Kundeservice via telefon, e-mail og chat
  • Teknisk support
  • Spørgsmål om abonnement og faktura
  • Behovsafdækning og rådgivning af kunder om produkter inden for tv- og streaming services
  • Kredithåndtering
  • Bestillinger af abonnementer

Hvis du har erfaring fra retention og telemarketing er det helt klart en fordel.

Canal Digital ser kundeservice som en vigtig del af sin kerneforretning, og derfor investerer de i deres medarbejderes faglige og personlige udvikling.

Du får et introforløb, hvor du bliver oplært og certificeret. Du vil som en væsentlig del af din hverdag få løbende feedback og coaching på dit arbejde fra din teamleder.

Din profil

Du er den person, vi leder efter, hvis du:

  • er den fødte problemknuser der kan lide en dybdegående dialog med kunden
  • bliver motiveret af at hjælpe andre
  • med empati kan sætte dig ind i kundens behov
  • arbejde godt selvstændigt såvel som i et team
  • trives i et dynamisk arbejdsmiljø
  • er målrettet og resultatorienteret
  • taler dansk på modersmålsniveau
  • er vant til at arbejde med pc og lærer nye systemer hurtigt

Canal Digital og Teleperformance tilbyder

Vi sikrer, at du får den træning og uddannelse, der skal til, så du hele tiden udvikler dig og skaber succes i dit job. Det betyder, at du arbejder tæt sammen med vores ledelse, dine kolleger og samarbejdspartnere, hvor I løbende er i dialog om, hvordan du kan udvikle dit talent.

Vi tror på, at glade medarbejdere skaber de bedste resultater. Derfor har vi stort fokus på en god og motiverende arbejdskultur, hvor der er plads til forskellighed, og hvor der samarbejdes på kryds og tværs.

Tonen er uformel, og du vil opleve, at du hurtigt kan gøre en forskel og sætte dit individuelle præg på arbejdet og fællesskabet.

Du får en arbejdsplads, der investerer i din professionelle og personlige udvikling. Du vil få en række værktøjer og kompetencer, som du kan bruge i hele dit liv og din karriere. Der er også mulighed for at følge en af de forskellige karriereveje i virksomheden, både nationalt og internationalt.

Personalegoder

Hos Teleperformance tilbyder vi dig en række personalegoder, som eksempelvis mulighed for frivillig pension, gratis sundhedssikring, kantineordning hos Meyers kantine, og der er naturligvis altid gratis frugt og kaffe du kan forsyne dig med.

Ansøgning

Interesseret? Søg straks, da vi afholder samtaler og ansætter løbende.

Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte Supervisor Michael Sundsted på telefon 31196242 eller e-mail michael.sundsted@teleperformance.com

Teleperformance, the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, serves as a strategic partner to the world’s leading companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible and intelligent. The company has established the highest security and quality standards in the industry and uses proprietary deep learning technology to optimize flexibility on a global scale. The Group’s 300,000 employees, spread across nearly 80 countries, support billions of connections annually in 265 languages and enhance the customer experience with every interaction.

2019-07-15T00:52:54.547 Er du den fødte problemknuser? Kan du lide at fastholde kunder, som vil opsige? Er du superdygtig til at håndtere kundehenvendelser? Så har vi jobbet til dig! Canal Digital er førende inden for TV og streaming. Mange danskere bruger allerede virksomhedens digitale tjenester, når de for eksempel vil se en god film eller en fodboldkamp. Det er disse eksisterende kunder du skal servicere og fastholde. Stillingen er en fastansættelse på mellem 30-37 timer per uge med en timeløn på 120 kr. (tillæg ved aften- og weekendarbejde) en attraktiv bonusordning baseret på fastholdelse af kunderne, mersalg til disse, og kunde tilfredshed. Der må påregnes aften- og weekendarbejde. Startdato er den 17. juni 2019 Stillingen Som medarbejder i Antichurn teamet får du brug for et stærkt salgs- og servicegen, og det bliver dit job at betjene og servicere Canal Digitals kunder på den bedst mulige måde. Opgaverne omfatter: Fastholdelse af eksisterende kunder Salg til eksisterende kunder Kundeservice via telefon, e-mail og chat Teknisk support Spørgsmål om abonnement og faktura Behovsafdækning og rådgivning af kunder om produkter inden for tv- og streaming services Kredithåndtering Bestillinger af abonnementer Hvis du har erfaring fra retention og telemarketing er det helt klart en fordel. Canal Digital ser kundeservice som en vigtig del af sin kerneforretning, og derfor investerer de i deres medarbejderes faglige og personlige udvikling. Du får et introforløb, hvor du bliver oplært og certificeret. Du vil som en væsentlig del af din hverdag få løbende feedback og coaching på dit arbejde fra din teamleder. Din profil Du er den person, vi leder efter, hvis du: er den fødte problemknuser der kan lide en dybdegående dialog med kunden bliver motiveret af at hjælpe andre med empati kan sætte dig ind i kundens behov arbejde godt selvstændigt såvel som i et team trives i et dynamisk arbejdsmiljø er målrettet og resultatorienteret taler dansk på modersmålsniveau er vant til at arbejde med pc og lærer nye systemer hurtigt Canal Digital og Teleperformance tilbyder Vi sikrer, at du får den træning og uddannelse, der skal til, så du hele tiden udvikler dig og skaber succes i dit job. Det betyder, at du arbejder tæt sammen med vores ledelse, dine kolleger og samarbejdspartnere, hvor I løbende er i dialog om, hvordan du kan udvikle dit talent. Vi tror på, at glade medarbejdere skaber de bedste resultater. Derfor har vi stort fokus på en god og motiverende arbejdskultur, hvor der er plads til forskellighed, og hvor der samarbejdes på kryds og tværs. Tonen er uformel, og du vil opleve, at du hurtigt kan gøre en forskel og sætte dit individuelle præg på arbejdet og fællesskabet. Du får en arbejdsplads, der investerer i din professionelle og personlige udvikling. Du vil få en række værktøjer og kompetencer, som du kan bruge i hele dit liv og din karriere. Der er også mulighed for at følge en af de forskellige karriereveje i virksomheden, både nationalt og internationalt. Personalegoder Hos Teleperformance tilbyder vi dig en række personalegoder, som eksempelvis mulighed for frivillig pension, gratis sundhedssikring, kantineordning hos Meyers kantine, og der er naturligvis altid gratis frugt og kaffe du kan forsyne dig med. Ansøgning Interesseret? Søg straks, da vi afholder samtaler og ansætter løbende. Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte Supervisor Michael Sundsted på telefon 31196242 eller e-mail michael.sundsted@teleperformance.com Teleperformance, the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, serves as a strategic partner to the world s leading companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible and intelligent. The company has established the highest security and quality standards in the industry and uses proprietary deep learning technology to optimize flexibility on a global scale. The Group s 300,000 employees, spread across nearly 80 countries, support billions of connections annually in 265 languages and enhance the customer experience with every interaction.11jobnet2825e4b9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-14T00:00:000000https://teleperformance.hr-skyen.dk/show-job/439110EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3528071Teleperformance Danmark11Hedegaardsvej 882300København SDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent761555JobNet4989496498949610015-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2825e4b9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2825e4b9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2825e4b9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2825e4b9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgTeleperformance søger retention talenter til vores Canal Digital Antichurn Team.12008221Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg362104081noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330108808Customer Success Associate (Swedish speaking)Robot Do you want to help the nicest customers in the world? Hobbii is looking for a new addition to our Customer Success team. You will join a vibrant international team of 20 dedicated and helpful colleagues. Hobbii is the leading online yarn shop in Scandinavia. The journey began 4 years ago and now we are more than 100 people and active in 37 countries. We have the ambition of being the preferred online yarn shop worldwide. Customer Success is paramount in reaching this goal. We are looking for a happy and smiling person, who speaks and writes fluent Swedish and most importantly: You should LOVE to be in contact with customers. Would you like to? The job involves taking care of our lovely customers on Hobbii.se by phone and email. We want the best customer service and you will, therefore, play a key role to achieve that. It would be a great advantage if you already have a good knowledge of yarn, knitting and or crocheting, in order to provide the best possible service to our customers Working hours will usually be on weekdays, somewhere between 8-18 o clock. However, we expect you to also be able to work either on a Saturday or Sunday every second week. You will be working with our awesome team located at our warehouse in Rødovre. Your friends say you are: A people person who LOVES speaking to other people The one who can always see the silver lining A good friend and listener A strong communicator Fluent in Swedish The one they come to for fair and good advice It s a bonus if you have a strong know-how of knitting and crocheting. Our promise to you... We believe in a culture of constant learning and as a part of the Customer Success Team, you will be enrolled in the Customer Experience Academy. Working at Hobbii should be exciting, fun and meaningful. This is achieved by having a talented dedicated team and who fundamentally believe that we re better together. And then we care about each other and our customers. We care about your well-being and your growth. And just to name a few perks - we have breakfast, lunch, Friday bars, unlimited amounts of coffee and great parties. The position is full time and will be from our HQ in Rødovre. Hit the apply button Before you do here are some tips. We would like to know who you are and the work you are proud of. So please share Resume, LinkedIn or anything else you find relevant. No cover letter or lengthy essay is necessary. We will get to know you through some questions in the application form.

Do you want to help the nicest customers in the world? Hobbii is looking for a new addition to our Customer Success team. You will join a vibrant international team of 20 dedicated and helpful colleagues.  

Hobbii is the leading online yarn shop in Scandinavia. The journey began 4 years ago and now we are more than 100 people and active in 37 countries. We have the ambition of being the preferred online yarn shop worldwide. Customer Success is paramount in reaching this goal. 

We are looking for a happy and smiling person, who speaks and writes fluent Swedish and most importantly: You should LOVE to be in contact with customers.

 

Would you like to?

The job involves taking care of our lovely customers on Hobbii.se by phone and email. We want the best customer service and you will, therefore, play a key role to achieve that. It would be a great advantage if you already have a good knowledge of yarn, knitting and/or crocheting, in order to provide the best possible service to our customers

Working hours will usually be on weekdays, somewhere between 8-18 o'clock. However, we expect you to also be able to work either on a Saturday or Sunday every second week. You will be working with our awesome team located at our warehouse in Rødovre. 

 

Your friends say you are: 

  • A people person who LOVES speaking to other people
  • The one who can always see the silver lining
  • A good friend and listener 
  • A strong communicator
  • Fluent in Swedish
  • The one they come to for fair and good advice

It's a bonus if you have a strong know-how of knitting and crocheting.  

 

Our promise to you...

We believe in a culture of constant learning and as a part of the Customer Success Team, you will be enrolled in the Customer Experience Academy. Working at Hobbii should be exciting, fun and meaningful. This is achieved by having a talented dedicated team and who fundamentally believe that we're better together. 

And then we care; about each other and our customers. We care about your well-being and your growth. And just to name a few perks -  we have breakfast, lunch, Friday bars, unlimited amounts of coffee and great parties. 

The position is full time and will be from our HQ in Rødovre.

 

Hit the apply button

Before you do here are some tips. We would like to know who you are and the work you are proud of. So please share Resume, LinkedIn or anything else you find relevant.  

No cover letter or lengthy essay is necessary. We will get to know you through some questions in the application form.

Hobbii ApSRødovre2019-10-18T00:00:002019-12-11T00:00:00
330108724Service & Kundtjänst (Svensktalande)Robot Info: Swedish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Location: Copenhagen, Denmark (K penhamn centrum) Language: Swedish (Danish is a plus) Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: More than 1 year of customer service or sales experience (within insurance) required Om jobbet: I rollen som kundrådgivare arbetar du med Service Kundtj nst inom f rs kring. Vi vill ge våra kunder b sta service och det inneb r att vi hj lper våra kunder till r tt l sning efter deras individuella behov. Du får en f rdjupad kompetens inom f rs kring d r du till st rsta del arbetar med kundens f rs kringsbehov vid inkommande samtal men ven genom proaktiv f rs ljning (utgående samtal). Om dig: Vi s ker dig som brinner f r f rs ljning och har ett starkt kundfokus. Du r målinriktad, har ett stort driv, gillar telefonkundm tet och att hålla ett h gt tempo med siktet inst llt på att nå ett gott resultat. Du r duktig på att kommunicera med kund både i tal och i skrift. Du har ett genuint intresse f r kunden och ser det som naturligt att arbeta proaktivt i kundm tet. Vi ser g rna att du har arbetat med f rs kring och har erfarenhet med f rs ljning. Vi vill att du har dokumenterad s ljerfarenhet. Det r meriterande om du kan fler språk n svenska och danska. Du r en lagspelare som gillar att sprida energi till teamet. Som medarbetare hos oss blir du en del av en varm och inkluderande kultur. Låter det intressant? Platserna kommer att tills ttas l pande så skicka ditt cv redan idag! Mejl ditt cv til: ak@worksupply.dk JOB ID 19572

Info: Swedish is required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Location: Copenhagen, Denmark (Köpenhamn centrum)

Language: Swedish (Danish is a plus)

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark

Experience: More than 1 year of customer service or sales experience (within insurance) required

Om jobbet:

I rollen som kundrådgivare arbetar du med Service & Kundtjänst inom försäkring. Vi vill ge våra kunder bästa service och det innebär att vi hjälper våra kunder till rätt lösning efter deras individuella behov.   

Du får en fördjupad kompetens inom försäkring där du till största del arbetar med kundens försäkringsbehov vid inkommande samtal men även genom proaktiv försäljning (utgående samtal).  

Om dig:

Vi söker dig som brinner för försäljning och har ett starkt kundfokus. 

Du är målinriktad, har ett stort driv, gillar telefonkundmötet och att hålla ett högt tempo med siktet inställt på att nå ett gott resultat. 

Du är duktig på att kommunicera med kund både i tal och i skrift. Du har ett genuint intresse för kunden och ser det som naturligt att arbeta proaktivt i kundmötet. 

Vi ser gärna att du har arbetat med försäkring och har erfarenhet med försäljning. 

Vi vill att du har dokumenterad säljerfarenhet. Det är meriterande om du kan fler språk än svenska och danska. 

Du är en lagspelare som gillar att sprida energi till teamet.

Som medarbetare hos oss blir du en del av en varm och inkluderande kultur.  

Låter det intressant?

Platserna kommer att tillsättas löpande så skicka ditt cv redan idag! Mejl ditt cv til: ak@worksupply.dk JOB ID 19572

Work Supply IVSKøbenhavn K2019-10-17T00:00:002019-12-12T00:00:00
330100835PersonaleBørsen søger kunderådgivere til 3´s kundeservice.Robot Drives du af at give den bedste kunderådgivning og kunne du tænke dig at blive en del af 3 s fantastiske kundeserviceteam, så er det måske dig vi søger. Du trives i et miljø med højt tempo, smil, positiv energi og ikke mindst passion for god service og mobiletelefoni. Du vil komme til at indgå i et team på 15 personer, der i dag servicerer og rådgiver 3 s mange skønne kunder. Din primære opgave Som kunderådgiver sikre du dig, at kunderne får den bedste service og mest optimale løsninger. Det handler om at skabe gode oplevelser og sikre, at kunderne får et produkt som er tilpasset dem. Dine opgaver og ansvarsområder vil være alsidige og blandt andet indeholde: Svare indgående kald, mails og chats Sikre at kunderne får det helt rigtige abonnement Via en nærværende dialog hjælpe kunderne med at få det optimale ud af deres valgte løsninger Sikre at alle kunderne er korrekt registrerede i systemet Kunderådgivning og fastholdelse Sammen med din nærmeste leder, vil I sikre din videre udvikling. Dette så du hele tiden vil være optimalt klædt på til at kunne rådgive kunderne i alle produkter. Har du teknisk flair er det et klar plus. Kandidaten Vi forestiller os, at du allerede i dag har erfaring fra en servicefunktion med tæt kontakt til andre mennesker. Den ideelle kandidat har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har opbygget kompetencer indenfor kunderådgivning, -salg og -service. Derudover er du: udadvendt og nærværende god til at afdække kundernes behov og rådgive disse på en konstruktiv og professionel måde i besiddelse af et godt overblik og robust når tingene går stærkt struktureret, løsningsorienteret og vant til at arbejde med en bred berøringsflade mødestabil og altid klar til at møde næste kunde med et smil i telefonen af den holdning, at det skal være sjovt at komme på arbejde hver dag. Endvidere er du velformuleret i tale såvel som på skrift. Du er ambitiøs og ønsker at være med til at gøre en forskel for 3 s fantastiske kunder og dine kollegaer. Virksomheden tilbyder Jobbet der tilbydes er et udfordrende job, i et uformelt og innovativt miljø i et team fyldt med energi og smil. Hvis du trives i jobbet, er der også rigtig gode karrieremuligheder. Du vil modtage oplæring i produkter og rådgivning, så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes i jobbet. Sammen med din leder, vil I arbejde løbende med din udvikling og succes i forhold til fastsatte mål. Jobbet er på 37 timer ugen, i dagtimerne. Din arbejdsdag foregår i flotte lokaler i Københavns Sydhavn. Løn Du vil blive tilbudt en god lønpakke inklusiv pension, sundhedsforsikring og frokostordning. Tiltrædelse Snarest Sprog Dansk Virksomheden 3 tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via deres 3G, 4G og 4G mobilnetværk. Kulturen er præget af en gejst og vilje til at ville vokse og udfordre konkurrenterne. Det er medarbejderne, der skaber succesen med hver deres personlighed. Medarbejderstaben er præget af stor mangfoldighed, og det skaber et dynamisk og innovativt miljø, der fremfor alt er drevet af en ukuelig vindermentalitet.

Drives du af at give den bedste kunderådgivning og kunne du tænke dig at blive en del af 3´s fantastiske

kundeserviceteam, så er det måske dig vi søger.

Du trives i et miljø med højt tempo, smil, positiv energi og ikke mindst passion for god service og

mobiletelefoni.

Du vil komme til at indgå i et team på 15 personer, der i dag servicerer og rådgiver 3´s mange skønne

kunder.

Din primære opgave

Som kunderådgiver sikre du dig, at kunderne får den bedste service og mest optimale løsninger. Det

handler om at skabe gode oplevelser og sikre, at kunderne får et produkt som er tilpasset dem.

Dine opgaver og ansvarsområder vil være alsidige og blandt andet indeholde:

  • Svare indgående kald, mails og chats
  • Sikre at kunderne får det helt rigtige abonnement
  • Via en nærværende dialog hjælpe kunderne med at få det optimale ud af deres valgte løsninger
  • Sikre at alle kunderne er korrekt registrerede i systemet
  • Kunderådgivning og –fastholdelse

Sammen med din nærmeste leder, vil I sikre din videre udvikling. Dette så du hele tiden vil være optimalt

klædt på til at kunne rådgive kunderne i alle produkter.

Har du teknisk flair er det et klar plus.

Kandidaten

Vi forestiller os, at du allerede i dag har erfaring fra en servicefunktion med tæt kontakt til andre

mennesker. Den ideelle kandidat har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har opbygget kompetencer

indenfor kunderådgivning, -salg og -service.

Derudover er du:

  • udadvendt og nærværende
  • god til at afdække kundernes behov og rådgive disse på en konstruktiv og professionel måde
  • i besiddelse af et godt overblik og robust når tingene går stærkt
  • struktureret, løsningsorienteret og vant til at arbejde med en bred berøringsflade
  • mødestabil og altid klar til at møde næste kunde med et smil i telefonen
  • af den holdning, at det skal være sjovt at komme på arbejde hver dag.

Endvidere er du velformuleret i tale såvel som på skrift. Du er ambitiøs og ønsker at være med til at gøre en

forskel for 3´s fantastiske kunder og dine kollegaer.

Virksomheden tilbyder

Jobbet der tilbydes er et udfordrende job, i et uformelt og innovativt miljø i et team fyldt med energi og

smil. Hvis du trives i jobbet, er der også rigtig gode karrieremuligheder.

Du vil modtage oplæring i produkter og rådgivning, så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes i

jobbet. Sammen med din leder, vil I arbejde løbende med din udvikling og succes i forhold til fastsatte mål.

Jobbet er på 37 timer/ugen, i dagtimerne. Din arbejdsdag foregår i flotte lokaler i Københavns Sydhavn.

Løn

Du vil blive tilbudt en god lønpakke inklusiv pension, sundhedsforsikring og frokostordning.

Tiltrædelse

Snarest

Sprog

Dansk

Virksomheden

3 tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via deres 3G, 4G og 4G+ mobilnetværk. Kulturen er præget af

en gejst og vilje til at ville vokse og udfordre konkurrenterne. Det er medarbejderne, der skaber succesen –

med hver deres personlighed. Medarbejderstaben er præget af stor mangfoldighed, og det skaber et

dynamisk og innovativt miljø, der fremfor alt er drevet af en ukuelig vindermentalitet.

PersonaleBørsenKøbenhavn SV2019-10-04T00:00:002019-11-29T00:00:00
330109391Customer Success Associate (German speaking)Robot Do you want to help the nicest customers in the world? Hobbii is looking for a new addition to our Customer Success team. You will join a vibrant international team of 20 dedicated and helpful colleagues. Hobbii is the leading online yarn shop in Scandinavia. The journey began 4 years ago and now we are more than 100 people and active in 37 countries. We have the ambition of being the preferred online yarn shop worldwide. Customer Success is paramount in reaching this goal. We are looking for a happy and smiling person, who speaks and writes fluent German and most importantly: You should LOVE to be in contact with customers. Would you like to? The job involves taking care of our lovely customers on Hobbii.de by phone, chat, and email. We want the best customer service and you will, therefore, play a key role to achieve that. It would be a great advantage if you already have a good knowledge of yarn, knitting and or crocheting, in order to provide the best possible service to our customers Working hours will usually be on weekdays, somewhere between 8-18 o clock. However, we expect you to also be able to work either on a Saturday or Sunday every second week. You will be working with our awesome team located at our warehouse in Rødovre. Your friends say you are: A people person who LOVES speaking to other people The one who can always see the silver lining A good friend and listener A strong communicator Fluent in German The one they come to for fair and good advice It s a bonus if you have a strong know-how of knitting and crocheting. Our promise to you... We believe in a culture of constant learning and as a part of the Customer Success Team, you will be enrolled in the Customer Experience Academy. Working at Hobbii should be exciting, fun and meaningful. This is achieved by having a talented dedicated team and who fundamentally believe that we re better together. And then we care about each other and our customers. We care about your well-being and your growth. And just to name a few perks - we have breakfast, lunch, Friday bars, unlimited amounts of coffee and great parties. The position is full time and will be from our HQ in Rødovre. Hit the apply button Before you do here are some tips. We would like to know who you are and the work you are proud of. So please share Resume, LinkedIn or anything else you find relevant. No cover letter or lengthy essay is necessary. We will get to know you through some questions in the application form.

Do you want to help the nicest customers in the world? Hobbii is looking for a new addition to our Customer Success team. You will join a vibrant international team of 20 dedicated and helpful colleagues.  

Hobbii is the leading online yarn shop in Scandinavia. The journey began 4 years ago and now we are more than 100 people and active in 37 countries. We have the ambition of being the preferred online yarn shop worldwide. Customer Success is paramount in reaching this goal. 

We are looking for a happy and smiling person, who speaks and writes fluent German and most importantly: You should LOVE to be in contact with customers.

 

Would you like to?

The job involves taking care of our lovely customers on Hobbii.de by phone, chat, and email. We want the best customer service and you will, therefore, play a key role to achieve that. It would be a great advantage if you already have a good knowledge of yarn, knitting and/or crocheting, in order to provide the best possible service to our customers

Working hours will usually be on weekdays, somewhere between 8-18 o'clock. However, we expect you to also be able to work either on a Saturday or Sunday every second week. You will be working with our awesome team located at our warehouse in Rødovre. 

 

Your friends say you are: 

  • A people person who LOVES speaking to other people
  • The one who can always see the silver lining
  • A good friend and listener 
  • A strong communicator
  • Fluent in German
  • The one they come to for fair and good advice

It's a bonus if you have a strong know-how of knitting and crocheting. 

 

Our promise to you...

We believe in a culture of constant learning and as a part of the Customer Success Team, you will be enrolled in the Customer Experience Academy. 

Working at Hobbii should be exciting, fun and meaningful. This is achieved by having a talented dedicated team and who fundamentally believe that we're better together. 

And then we care; about each other and our customers. We care about your well-being and your growth. 

And just to name a few perks -  we have breakfast, lunch, Friday bars, unlimited amounts of coffee and great parties. 

The position is full time and will be from our HQ in Rødovre.

 

Hit the apply button

Before you do here are some tips. We would like to know who you are and the work you are proud of. So please share Resume, LinkedIn or anything else you find relevant.  

No cover letter or lengthy essay is necessary. We will get to know you through some questions in the application form.

Hobbii ApSRødovre2019-10-21T00:00:002019-12-12T00:00:00
330110044KundeservicemedarbejderRobot AN INTERNATIONAL DESIGN COMPANY IN RAPID GROWTH LOOKING FOR GERMAN-SPEAKING SALES COORDINATORS Muuto is an international design company that works with leading contemporary designers to deliver new perspectives on Scandinavian design across furniture, lighting and accessories. We are headquartered in Copenhagen, Denmark with employees in 25 countries across the globe. We are experiencing rapid growth and are therefore looking for a sales coordinator to strengthen our sales support and customer care department further. Sales coordinator We are looking for two new sales coordinators to support our sales managers and customers on the German-speaking markets. One is a maternity cover that runs approx. one year, the other is a permanent position. You will be part of a team of 25 other sales coordinators, working from our HQ in Copenhagen, and you will play an important role in Muuto striving to provide best in class service. Key tasks involve Continuous dialogue with the sales manager(s) and customers in your market(s) Create orders and quotes in our system, so knowledge of ERP systems like Navision, SAP, AX etc. is an advantage Answering a wide variety of questions and assisting in securing sales Coordination with our supply chain, warehouse, and forwarders securing on time deliveries Your profile & competencies You communicate effectively with customers, associates, managers, outside and internal contacts - both written and orally You are a proven multi-tasker and can juggle multiple cases orders at a time You are service minded, detail oriented and structured to the bone You have a positive and energetic personality with problem solving capabilities You take ownership of tasks and execute them with the highest level of integrity You are a team player but also work independently The position requires that you are fluent in German and in English A Bachelor degree is preferred What we offer? A challenging job in a company in rapid growth with great opportunity for personal development A great working environment, characterized by entrepreneurial spirit, openness, responsibility and a sympathetic team-minded approach to problem-solving The ideal candidate will be joining an international company of ambitious and passionate people, driven by the desire of adding new perspectives to the heritage of Scandinavian design. Start date: beginning January 2020 We will review applications on an ongoing basis. Please direct any questions to Anne Mette Christoffersen at amc@muuto.com.

AN INTERNATIONAL DESIGN COMPANY IN RAPID GROWTH

LOOKING FOR GERMAN-SPEAKING SALES COORDINATORS

Muuto is an international design company that works with leading contemporary designers to deliver new perspectives on Scandinavian design across furniture, lighting and accessories. We are headquartered in Copenhagen, Denmark with employees in 25 countries across the globe. We are experiencing rapid growth and are therefore looking for a sales coordinator to strengthen our sales support and customer care department further.

Sales coordinator

We are looking for two new sales coordinators to support our sales managers and customers on the German-speaking markets. One is a maternity cover that runs approx. one year, the other is a permanent position.  You will be part of a team of 25 other sales coordinators, working from our HQ in Copenhagen, and you will play an important role in Muuto striving to provide best in class service.

 

Key tasks involve

  • Continuous dialogue with the sales manager(s) and customers in your market(s)

  • Create orders and quotes in our system, so knowledge of ERP systems like Navision, SAP, AX etc. is an advantage

  • Answering a wide variety of questions and assisting in securing sales

  • Coordination with our supply chain, warehouse, and forwarders securing on time deliveries

 

Your profile & competencies

  • You communicate effectively with customers, associates, managers, outside and internal contacts - both written and orally

  • You are a proven multi-tasker and can juggle multiple cases/orders at a time

  • You are service minded, detail oriented and structured to the bone

  • You have a positive and energetic personality with problem solving capabilities

  • You take ownership of tasks and execute them with the highest level of integrity

  • You are a team player but also work independently

  • The position requires that you are fluent in German and in English

  • A Bachelor degree is preferred

 

What we offer?

  • A challenging job in a company in rapid growth with great opportunity for personal development

  • A great working environment, characterized by entrepreneurial spirit, openness, responsibility and a sympathetic team-minded approach to problem-solving

     

The ideal candidate will be joining an international company of ambitious and passionate people, driven by the desire of adding new perspectives to the heritage of Scandinavian design.

Start date: beginning January 2020

We will review applications on an ongoing basis. Please direct any questions to Anne Mette Christoffersen at amc@muuto.com.

Muuto A/SKøbenhavn K2019-10-22T00:00:002019-11-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Customer Success Associate (Swedish speaking)

Hobbii ApS

Rødovre
Do you want to help the nicest customers in the world? Hobbii is looking for a new addition to our Customer Success team. You will join a vibrant international team of 20 dedicated and helpful colleagues. Hobbii is the leading online yarn shop in Sc...
Indrykket:18. oktober 2019
Udløbsdato:11. december 2019

Service & Kundtjänst (Svensktalande)

Work Supply IVS

København K
Info: Swedish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Location: Copenhagen, Denmark (K penhamn centrum) Language: Swedish (Danish is a plus) Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark...
Indrykket:17. oktober 2019
Udløbsdato:12. december 2019

PersonaleBørsen søger kunderådgivere til 3´s kundeservice.

PersonaleBørsen

København SV
Drives du af at give den bedste kunderådgivning og kunne du tænke dig at blive en del af 3 s fantastiske kundeserviceteam, så er det måske dig vi søger. Du trives i et miljø med højt tempo, smil, positiv energi og ikke mindst passion for god service...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:29. november 2019

Customer Success Associate (German speaking)

Hobbii ApS

Rødovre
Do you want to help the nicest customers in the world? Hobbii is looking for a new addition to our Customer Success team. You will join a vibrant international team of 20 dedicated and helpful colleagues. Hobbii is the leading online yarn shop in Sc...
Indrykket:21. oktober 2019
Udløbsdato:12. december 2019

Kundeservicemedarbejder

Muuto A/S

København K
AN INTERNATIONAL DESIGN COMPANY IN RAPID GROWTH LOOKING FOR GERMAN-SPEAKING SALES COORDINATORS Muuto is an international design company that works with leading contemporary designers to deliver new perspectives on Scandinavian design across furnitur...
Indrykket:22. oktober 2019
Udløbsdato:22. november 2019