Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teleperformance søger retention talenter til vores Canal Digital Antichurn Team.

Er du den fødte problemknuser?

Kan du lide at fastholde kunder, som vil opsige?

Er du superdygtig til at håndtere kundehenvendelser?

Så har vi jobbet til dig!

Canal Digital er førende inden for TV og streaming. Mange danskere bruger allerede virksomhedens digitale tjenester, når de for eksempel vil se en god film eller en fodboldkamp. Det er disse eksisterende kunder du skal servicere og fastholde.

Stillingen er en fastansættelse på mellem 30-37 timer per uge med en timeløn på 120 kr. (tillæg ved aften- og weekendarbejde) + en attraktiv bonusordning baseret på fastholdelse af kunderne, mersalg til disse, og kunde tilfredshed.

Der må påregnes aften- og weekendarbejde.

Startdato er den 17. juni 2019

Stillingen

Som medarbejder i Antichurn teamet får du brug for et stærkt salgs- og servicegen, og det bliver dit job at betjene og servicere Canal Digitals kunder på den bedst mulige måde.

Opgaverne omfatter:

  • Fastholdelse af eksisterende kunder
  • Salg til eksisterende kunder
  • Kundeservice via telefon, e-mail og chat
  • Teknisk support
  • Spørgsmål om abonnement og faktura
  • Behovsafdækning og rådgivning af kunder om produkter inden for tv- og streaming services
  • Kredithåndtering
  • Bestillinger af abonnementer

Hvis du har erfaring fra retention og telemarketing er det helt klart en fordel.

Canal Digital ser kundeservice som en vigtig del af sin kerneforretning, og derfor investerer de i deres medarbejderes faglige og personlige udvikling.

Du får et introforløb, hvor du bliver oplært og certificeret. Du vil som en væsentlig del af din hverdag få løbende feedback og coaching på dit arbejde fra din teamleder.

Din profil

Du er den person, vi leder efter, hvis du:

  • er den fødte problemknuser der kan lide en dybdegående dialog med kunden
  • bliver motiveret af at hjælpe andre
  • med empati kan sætte dig ind i kundens behov
  • arbejde godt selvstændigt såvel som i et team
  • trives i et dynamisk arbejdsmiljø
  • er målrettet og resultatorienteret
  • taler dansk på modersmålsniveau
  • er vant til at arbejde med pc og lærer nye systemer hurtigt

Canal Digital og Teleperformance tilbyder

Vi sikrer, at du får den træning og uddannelse, der skal til, så du hele tiden udvikler dig og skaber succes i dit job. Det betyder, at du arbejder tæt sammen med vores ledelse, dine kolleger og samarbejdspartnere, hvor I løbende er i dialog om, hvordan du kan udvikle dit talent.

Vi tror på, at glade medarbejdere skaber de bedste resultater. Derfor har vi stort fokus på en god og motiverende arbejdskultur, hvor der er plads til forskellighed, og hvor der samarbejdes på kryds og tværs.

Tonen er uformel, og du vil opleve, at du hurtigt kan gøre en forskel og sætte dit individuelle præg på arbejdet og fællesskabet.

Du får en arbejdsplads, der investerer i din professionelle og personlige udvikling. Du vil få en række værktøjer og kompetencer, som du kan bruge i hele dit liv og din karriere. Der er også mulighed for at følge en af de forskellige karriereveje i virksomheden, både nationalt og internationalt.

Personalegoder

Hos Teleperformance tilbyder vi dig en række personalegoder, som eksempelvis mulighed for frivillig pension, gratis sundhedssikring, kantineordning hos Meyers kantine, og der er naturligvis altid gratis frugt og kaffe du kan forsyne dig med.

Ansøgning

Interesseret? Søg straks, da vi afholder samtaler og ansætter løbende.

Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte Supervisor Michael Sundsted på telefon 31196242 eller e-mail michael.sundsted@teleperformance.com

Teleperformance, the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, serves as a strategic partner to the world’s leading companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible and intelligent. The company has established the highest security and quality standards in the industry and uses proprietary deep learning technology to optimize flexibility on a global scale. The Group’s 300,000 employees, spread across nearly 80 countries, support billions of connections annually in 265 languages and enhance the customer experience with every interaction.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330044389Phoenix-2825e4b912019-06-19T00:00:00Teleperformance søger retention talenter til vores Canal Digital Antichurn Team.

Er du den fødte problemknuser?

Kan du lide at fastholde kunder, som vil opsige?

Er du superdygtig til at håndtere kundehenvendelser?

Så har vi jobbet til dig!

Canal Digital er førende inden for TV og streaming. Mange danskere bruger allerede virksomhedens digitale tjenester, når de for eksempel vil se en god film eller en fodboldkamp. Det er disse eksisterende kunder du skal servicere og fastholde.

Stillingen er en fastansættelse på mellem 30-37 timer per uge med en timeløn på 120 kr. (tillæg ved aften- og weekendarbejde) + en attraktiv bonusordning baseret på fastholdelse af kunderne, mersalg til disse, og kunde tilfredshed.

Der må påregnes aften- og weekendarbejde.

Startdato er den 17. juni 2019

Stillingen

Som medarbejder i Antichurn teamet får du brug for et stærkt salgs- og servicegen, og det bliver dit job at betjene og servicere Canal Digitals kunder på den bedst mulige måde.

Opgaverne omfatter:

  • Fastholdelse af eksisterende kunder
  • Salg til eksisterende kunder
  • Kundeservice via telefon, e-mail og chat
  • Teknisk support
  • Spørgsmål om abonnement og faktura
  • Behovsafdækning og rådgivning af kunder om produkter inden for tv- og streaming services
  • Kredithåndtering
  • Bestillinger af abonnementer

Hvis du har erfaring fra retention og telemarketing er det helt klart en fordel.

Canal Digital ser kundeservice som en vigtig del af sin kerneforretning, og derfor investerer de i deres medarbejderes faglige og personlige udvikling.

Du får et introforløb, hvor du bliver oplært og certificeret. Du vil som en væsentlig del af din hverdag få løbende feedback og coaching på dit arbejde fra din teamleder.

Din profil

Du er den person, vi leder efter, hvis du:

  • er den fødte problemknuser der kan lide en dybdegående dialog med kunden
  • bliver motiveret af at hjælpe andre
  • med empati kan sætte dig ind i kundens behov
  • arbejde godt selvstændigt såvel som i et team
  • trives i et dynamisk arbejdsmiljø
  • er målrettet og resultatorienteret
  • taler dansk på modersmålsniveau
  • er vant til at arbejde med pc og lærer nye systemer hurtigt

Canal Digital og Teleperformance tilbyder

Vi sikrer, at du får den træning og uddannelse, der skal til, så du hele tiden udvikler dig og skaber succes i dit job. Det betyder, at du arbejder tæt sammen med vores ledelse, dine kolleger og samarbejdspartnere, hvor I løbende er i dialog om, hvordan du kan udvikle dit talent.

Vi tror på, at glade medarbejdere skaber de bedste resultater. Derfor har vi stort fokus på en god og motiverende arbejdskultur, hvor der er plads til forskellighed, og hvor der samarbejdes på kryds og tværs.

Tonen er uformel, og du vil opleve, at du hurtigt kan gøre en forskel og sætte dit individuelle præg på arbejdet og fællesskabet.

Du får en arbejdsplads, der investerer i din professionelle og personlige udvikling. Du vil få en række værktøjer og kompetencer, som du kan bruge i hele dit liv og din karriere. Der er også mulighed for at følge en af de forskellige karriereveje i virksomheden, både nationalt og internationalt.

Personalegoder

Hos Teleperformance tilbyder vi dig en række personalegoder, som eksempelvis mulighed for frivillig pension, gratis sundhedssikring, kantineordning hos Meyers kantine, og der er naturligvis altid gratis frugt og kaffe du kan forsyne dig med.

Ansøgning

Interesseret? Søg straks, da vi afholder samtaler og ansætter løbende.

Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte Supervisor Michael Sundsted på telefon 31196242 eller e-mail michael.sundsted@teleperformance.com

Teleperformance, the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, serves as a strategic partner to the world’s leading companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible and intelligent. The company has established the highest security and quality standards in the industry and uses proprietary deep learning technology to optimize flexibility on a global scale. The Group’s 300,000 employees, spread across nearly 80 countries, support billions of connections annually in 265 languages and enhance the customer experience with every interaction.

2019-07-15T00:52:54.547 Er du den fødte problemknuser? Kan du lide at fastholde kunder, som vil opsige? Er du superdygtig til at håndtere kundehenvendelser? Så har vi jobbet til dig! Canal Digital er førende inden for TV og streaming. Mange danskere bruger allerede virksomhedens digitale tjenester, når de for eksempel vil se en god film eller en fodboldkamp. Det er disse eksisterende kunder du skal servicere og fastholde. Stillingen er en fastansættelse på mellem 30-37 timer per uge med en timeløn på 120 kr. (tillæg ved aften- og weekendarbejde) en attraktiv bonusordning baseret på fastholdelse af kunderne, mersalg til disse, og kunde tilfredshed. Der må påregnes aften- og weekendarbejde. Startdato er den 17. juni 2019 Stillingen Som medarbejder i Antichurn teamet får du brug for et stærkt salgs- og servicegen, og det bliver dit job at betjene og servicere Canal Digitals kunder på den bedst mulige måde. Opgaverne omfatter: Fastholdelse af eksisterende kunder Salg til eksisterende kunder Kundeservice via telefon, e-mail og chat Teknisk support Spørgsmål om abonnement og faktura Behovsafdækning og rådgivning af kunder om produkter inden for tv- og streaming services Kredithåndtering Bestillinger af abonnementer Hvis du har erfaring fra retention og telemarketing er det helt klart en fordel. Canal Digital ser kundeservice som en vigtig del af sin kerneforretning, og derfor investerer de i deres medarbejderes faglige og personlige udvikling. Du får et introforløb, hvor du bliver oplært og certificeret. Du vil som en væsentlig del af din hverdag få løbende feedback og coaching på dit arbejde fra din teamleder. Din profil Du er den person, vi leder efter, hvis du: er den fødte problemknuser der kan lide en dybdegående dialog med kunden bliver motiveret af at hjælpe andre med empati kan sætte dig ind i kundens behov arbejde godt selvstændigt såvel som i et team trives i et dynamisk arbejdsmiljø er målrettet og resultatorienteret taler dansk på modersmålsniveau er vant til at arbejde med pc og lærer nye systemer hurtigt Canal Digital og Teleperformance tilbyder Vi sikrer, at du får den træning og uddannelse, der skal til, så du hele tiden udvikler dig og skaber succes i dit job. Det betyder, at du arbejder tæt sammen med vores ledelse, dine kolleger og samarbejdspartnere, hvor I løbende er i dialog om, hvordan du kan udvikle dit talent. Vi tror på, at glade medarbejdere skaber de bedste resultater. Derfor har vi stort fokus på en god og motiverende arbejdskultur, hvor der er plads til forskellighed, og hvor der samarbejdes på kryds og tværs. Tonen er uformel, og du vil opleve, at du hurtigt kan gøre en forskel og sætte dit individuelle præg på arbejdet og fællesskabet. Du får en arbejdsplads, der investerer i din professionelle og personlige udvikling. Du vil få en række værktøjer og kompetencer, som du kan bruge i hele dit liv og din karriere. Der er også mulighed for at følge en af de forskellige karriereveje i virksomheden, både nationalt og internationalt. Personalegoder Hos Teleperformance tilbyder vi dig en række personalegoder, som eksempelvis mulighed for frivillig pension, gratis sundhedssikring, kantineordning hos Meyers kantine, og der er naturligvis altid gratis frugt og kaffe du kan forsyne dig med. Ansøgning Interesseret? Søg straks, da vi afholder samtaler og ansætter løbende. Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte Supervisor Michael Sundsted på telefon 31196242 eller e-mail michael.sundsted@teleperformance.com Teleperformance, the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, serves as a strategic partner to the world s leading companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible and intelligent. The company has established the highest security and quality standards in the industry and uses proprietary deep learning technology to optimize flexibility on a global scale. The Group s 300,000 employees, spread across nearly 80 countries, support billions of connections annually in 265 languages and enhance the customer experience with every interaction.11jobnet2825e4b9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-14T00:00:000000https://teleperformance.hr-skyen.dk/show-job/439110EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3528071Teleperformance Danmark11Hedegaardsvej 882300København SDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent761555JobNet4989496498949610015-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2825e4b9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2825e4b9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2825e4b9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2825e4b9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgBrænder du for at blive Kundeservicemedarbejder?12008221Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg362104081noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330053082Proaktiv og serviceorienteret Customer Success Manager til Håndværker.dk A/SRobot Vil du være med til at skabe branchens mest sublime kundeoplevelser? Er du en person, der brænder for den gode kundeservice og tror på at kun det bedste er godt nok til vores kunder? Så er det nok dig vi leder efter. Vi er på jagt efter den person, der både kan indgå i et ungt team og skabe en verdensklasse oplevelse for vores partnere og som trives i high performance kultur, med glade kollegaer. Er du struktureret og god til at holde overblikket? Kan du tænke hurtigt - uden det går ud over serviceniveauet. - Så kan du meget vel være vores nye medarbejder kundesupporter. Hvad forventer vi af dig? Hos håndværker.dk sætter vi høje krav til os selv, og den ideelle kandidat trives i et konkurrencepræget miljø, hvor resultaterne er en naturlig del af vores dagligdag. Du er: Mødestabil Super serviceminded Velformuleret i skrift og tale. Løsningsorienteret Trives i dynamiske omgivelser med højt aktivitetsniveau Har lyst til opgaverne og er arbejdsom flittig Kan arbejde under deadlines I besiddelse af godt humør og positiv dynamisk energi Teamplayer Struktureret Om jobbet: Din primære opgave vil bestå i kontakte og besvare indgående opkald fra samarbejdspartnere og kunder. Det er derfor vigtigt, at du har en smilende telefonstemme og altid brænder for at yde en god kundeservice. Vi forestiller os, at du kan lide at tale med mange forskellige mennesker hver dag, hurtigt kan sætte dig ind i den konkrete sag - og nyder at yde en god service og rådgivning via telefonen. Du sætter en ære i at vende en udfordring til god løsning for begge parter. Opgaverne vil være: Telefonisk og skriftlig support til eksisterende samarbejdspartnere og kunder Opsøgende kontakt til eksisterende samarbejdspartnere for at skabe bedre relation Opfølgning på reklamationer fra samarbejdspartnere og kunder Mindre salgs- og mersalgsopgaver til både nye og eksisterende kunder Ad hoc opgaver Og du samtidig: Har solid erfaring med Customer Success måske fra en SaaS virksomhed, hvor du har leveret synlige resultater, fx forbedret churn eller rating på Trustpilot. Formår at tale med håndværkere og forstår den verden, vi agerer i. Kan bidrage til at skabe en struktureret hverdag for dig selv og dine kollegaer, så deadlines overholdes. Så er der gode chancer for, at du er den person, vi leder efter. Vi tilbyder: Du bliver en del af en dygtig Customer Success afdeling på 4 personer udover dig Vi tilbyder en attraktiv lønpakke efter kvalifikationer Du bliver en del af en spændende rejse hvor ambitionerne er store - vi vokser hele tiden Vi er markedsleder Du bliver en del af et spændende team hvor god arbejdskultur sættes højt Vi går meget op i vores kultur og sociale arrangementer Vi har slush ice maskine, mandags slik og fredagsmorgenmad Du får lov til at bidrage til vores videre udvikling af vores allerede velfungerende afdeling Arbejdstid er opdelt i vagter fra 7:00-19:00 i hverdagene og ca. en lørdag om måneden fra 9:00-16:00 Håndværker.dk er med sine over 29.000 håndværkere, markedsleder når det handler om at matche slutbrugere med håndværkere. Vi er 35 glade kollegaer som sætter kultur meget højt, vi tror på - at glade medarbejdere kommer før kunder og forretning, hvilket smitter af på vores kunder, som mærker vores høje fokus på høj kundetilfredshed. Vi er alle passionerede om vores arbejde, og lægger en stor indsats i at skabe gennemsigtighed når danskerne skal finde en dygtig håndværker. Det praktiske Håndværker.dk holder til i lækre, lyse lokaler på Islands Brygge med gåafstand til metroen. Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. For ansøgning, klik her: https: forms.gle 7Y3z5xymoxePPgMLA

Vil du være med til at skabe branchens mest sublime kundeoplevelser? Er du en person, der brænder for den gode kundeservice og tror på at kun det bedste er godt nok til vores kunder?

Så er det nok dig vi leder efter.

Vi er på jagt efter den person, der både kan indgå i et ungt team og skabe en verdensklasse oplevelse for vores partnere – og som trives i high performance kultur, med glade kollegaer. Er du struktureret og god til at holde overblikket? Kan du tænke hurtigt - uden det går ud over serviceniveauet. - Så kan du meget vel være vores nye medarbejder/kundesupporter.

Hvad forventer vi af dig?

Hos håndværker.dk sætter vi høje krav til os selv, og den ideelle kandidat trives i et konkurrencepræget miljø, hvor resultaterne er en naturlig del af vores dagligdag. 

Du er:

  • Mødestabil
  • Super serviceminded
  • Velformuleret i skrift og tale.
  • Løsningsorienteret
  • Trives i dynamiske omgivelser med højt aktivitetsniveau
  • Har lyst til opgaverne og er arbejdsom/flittig
  • Kan arbejde under deadlines 
  • I besiddelse af godt humør og positiv/dynamisk energi
  • Teamplayer
  • Struktureret

Om jobbet:

Din primære opgave vil bestå i kontakte og besvare indgående opkald fra samarbejdspartnere og kunder. Det er derfor vigtigt, at du har en smilende telefonstemme og altid brænder for at yde en god kundeservice.

Vi forestiller os, at du kan lide at tale med mange forskellige mennesker hver dag, hurtigt kan sætte dig ind i den konkrete sag - og nyder at yde en god service og rådgivning via telefonen. Du sætter en ære i at vende en udfordring til god løsning for begge parter.   

Opgaverne vil være:

  • Telefonisk og skriftlig support til eksisterende samarbejdspartnere og kunder
  • Opsøgende kontakt til eksisterende samarbejdspartnere for at skabe bedre relation
  • Opfølgning på reklamationer fra samarbejdspartnere og kunder
  • Mindre salgs- og mersalgsopgaver til både nye og eksisterende kunder
  • Ad hoc opgaver 

Og du samtidig:

  • Har solid erfaring med Customer Success måske fra en SaaS virksomhed, hvor du har leveret synlige resultater, fx forbedret churn eller rating på Trustpilot.
  • Formår at tale med håndværkere og forstår den verden, vi agerer i.
  • Kan bidrage til at skabe en struktureret hverdag for dig selv og dine kollegaer, så deadlines overholdes.

Så er der gode chancer for, at du er den person, vi leder efter. 

Vi tilbyder: 

  • Du bliver en del af en dygtig Customer Success afdeling på 4 personer udover dig 
  • Vi tilbyder en attraktiv lønpakke efter kvalifikationer
  • Du bliver en del af en spændende rejse hvor ambitionerne er store - vi vokser hele tiden
  • Vi er markedsleder
  • Du bliver en del af et spændende team hvor god arbejdskultur sættes højt 
  • Vi går meget op i vores kultur og sociale arrangementer 
  • Vi har slush ice maskine, mandags slik og fredagsmorgenmad
  • Du får lov til at bidrage til vores videre udvikling af vores allerede velfungerende afdeling 
  • Arbejdstid er opdelt i vagter fra 7:00-19:00 i hverdagene og ca. en lørdag om måneden fra 9:00-16:00 

 

Håndværker.dk er med sine over 29.000 håndværkere,  markedsleder når det handler om at matche slutbrugere med håndværkere. Vi er 35 glade kollegaer som sætter kultur meget højt, vi tror på - at glade medarbejdere kommer før kunder og forretning, hvilket smitter af på vores kunder, som mærker vores høje fokus på høj kundetilfredshed. Vi er alle passionerede om vores arbejde, og lægger en stor indsats i at skabe gennemsigtighed når danskerne skal finde en dygtig håndværker. 

Det praktiske

Håndværker.dk holder til i lækre, lyse lokaler på Islands Brygge med gåafstand til metroen.

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende.

For ansøgning, klik her: https://forms.gle/7Y3z5xymoxePPgMLA

 

Håndværker.dk A/SKøbenhavn S2019-07-03T00:00:002019-08-26T00:00:00
330051599Swedish Speaking Customer Service AdvisorRobot We are looking for the very best customer service talent to match our customers expectations. Providing a first class service will always be at the forefront of who you are and what you do. If you possess the communication skills and have a great attitude to teamwork, we will teach you the rest! The Work This role consists of resolving customer enquiries via telephone, email, Web chat and Social Media. The CSR customer interactions will include (but not limited to) complaint resolution, product inquiry ordering and product return exchange inquiries. Provide high quality, premium customer service via chat, telephone and email in Swedish Assist in continuous improvement projects to help keep processes efficient and customers happy Provide administrative support to Management team and supervisor, covering off any ad hoc tasks when requested e.g. Translations To ensure you are working within the required targets e.g. call length, quality, speed of answering queries Record accurately the outcome of your contact into the database Ensure product knowledge is kept up to date and to participate in ongoing refresher training when required Understand and comply with all company and client security requirements, Policies, and Procedures To support customers and respond to queries such as returns process, product enquires, questions regarding orders etc. Workplace, Contact Applying The workplace is Sitel s office in Copenhagen, Sluseholmen 2-4, 3rd floor, 2450 Kbh. SV. Salary is DKK 18 290,00 per month. We are looking to fill the position as soon as possible so do not hesitate to apply if you feel that this ad sums up your character and ambitions. For more information about Sitel go to website, or have a look at our FaceBook page.

We are looking for the very best customer service talent to match our customers' expectations. Providing a first class service will always be at the forefront of who you are and what you do. If you possess the communication skills and have a great attitude to teamwork, we will teach you the rest!

The Work

This role consists of resolving customer enquiries via telephone, email, Web chat and Social Media. The CSR customer interactions will include (but not limited to) complaint resolution, product inquiry/ordering and product return/exchange inquiries.

  • Provide high quality, premium customer service via chat, telephone and email in Swedish
  • Assist in continuous improvement projects to help keep processes efficient and customers happy
  • Provide administrative support to Management team and supervisor, covering off any ad hoc tasks when requested e.g. Translations
  • To ensure you are working within the required targets e.g. call length, quality, speed of answering queries
  • Record accurately the outcome of your contact into the database
  • Ensure product knowledge is kept up to date and to participate in ongoing refresher training when required
  • Understand and comply with all company and client security requirements, Policies, and Procedures
  • To support customers and respond to queries such as returns process, product enquires, questions regarding orders etc.

Workplace, Contact & Applying

The workplace is Sitel’s office in Copenhagen, Sluseholmen 2-4, 3rd floor, 2450 Kbh. SV.

Salary is DKK 18 290,00 per month.

We are looking to fill the position as soon as possible so do not hesitate to apply if you feel that this ad sums up your character and ambitions. 

For more information about Sitel go to website, or have a look at our FaceBook page.

SITEL DENMARK ApSKøbenhavn SV2019-07-01T00:00:002019-08-23T00:00:00
330051595Finnish Speaking Customer Service AdvisorRobot Do you speak Finnish fluently? Do you love exceeding customers expectations? Do you want to be part of a strong team at a dynamic workplace? Then we have the role for you! About you We are looking for the very best customer service talent to match our customers expectations. Providing a first class service will always be at the forefront of who you are and what you do. If you possess the communication skills and have a great attitude to teamwork, we will teach you the rest! Why you should join Sitel At Sitel we believe our staff is our most important asset which means that we take pride in finding the best, most talented, and driven employees who will make great colleagues. Among the benefits of working with us is a great social environment with an atmosphere of joy, pace and ambitions. Our office is nice and spacious with open working stations. We have health insurance and a great pension scheme. The Work You will have to deliver an exceptional support and service on the market over phone and email to product users who contact us with questions on function, handling orders, or any other enquiries. To complement the quality of the products, we have to ensure the service accompanied live up to the highest possible standards. Workplace, Contact Applying The workplace is Sitel s office in Copenhagen, Sluseholmen 2-4, 3rd floor, 2450 Kbh. SV. We are looking to fill the position as soon as possible so do not hesitate to apply if you feel that this ad sums up your character and ambitions. For more information about Sitel go to http: www.sitel.com, or have a look at our FaceBook page.

Do you speak Finnish fluently? Do you love exceeding customers’ expectations? Do you want to be part of a strong team at a dynamic workplace?

Then we have the role for you!

About you

We are looking for the very best customer service talent to match our customers' expectations. Providing a first class service will always be at the forefront of who you are and what you do. If you possess the communication skills and have a great attitude to teamwork, we will teach you the rest!

Why you should join Sitel

At Sitel we believe our staff is our most important asset which means that we take pride in finding the best, most talented, and driven employees who will make great colleagues.

Among the benefits of working with us is a great social environment with an atmosphere of joy, pace and ambitions.

Our office is nice and spacious with open working stations. We have health insurance and a great pension scheme.

The Work

You will have to deliver an exceptional support and service on the market over phone and email to product users who contact us with questions on function, handling orders, or any other enquiries.

To complement the quality of the products, we have to ensure the service accompanied live up to the highest possible standards.

Workplace, Contact & Applying

The workplace is Sitel’s office in Copenhagen, Sluseholmen 2-4, 3rd floor, 2450 Kbh. SV.

We are looking to fill the position as soon as possible so do not hesitate to apply if you feel that this ad sums up your character and ambitions. 

For more information about Sitel go to http://www.sitel.com, or have a look at our FaceBook page.

SITEL DENMARK ApSKøbenhavn SV2019-07-01T00:00:002019-08-26T00:00:00
330051559Norwegian Speaking Customer Service AdvisorRobot Do you speak Norwegian? Do you want a meaningful job in a global company? Then we have the role for you! Why you should join Sitel At Sitel we believe our staff is our most important asset which means that we take pride in finding the best, most talented, and driven employees who will make great colleagues. Among the benefits of working with us is a great social environment with an atmosphere of joy, pace and ambitions. Our office is nice and spacious with open working stations. We have health insurance and a great pension scheme. The Work This role consists of resolving customer enquiries via telephone, email, web chat and Social Media. The CSR customer interactions will include (but not limited to) complaint resolution, product inquiry ordering and product return exchange inquiries. Provide high quality premium customer service via chat, telephone and email in Norwegian. Assist in continuous improvement projects to help keep processes efficient and customers happy. Provide administrative support to Management team and supervisor, covering off any ad hoc tasks when requested e.g. translations. To ensure you are working within the required targets e.g. call length, quality, speed of answering queries. Ensure product knowledge is kept up to date and to participate in ongoing refresher training when required Understand and comply with all company and client security requirements and Policies and Procedures Workplace, Contact Applying The workplace is Sitel s office in Copenhagen, Sluseholmen 2-4, 3rd floor, 2450 Kbh. SV. Working hours on the Norwegian speaking line are Monday to Friday from 08:00-16:00. We are looking to fill the position as soon as possible so do not hesitate to apply if you feel that this ad sums up your character and ambitions. For more information about Sitel go to www.sitel.com, or have a look at our FaceBook page.

Do you speak Norwegian? Do you want a meaningful job in a global company? Then we have the role for you!

Why you should join Sitel

At Sitel we believe our staff is our most important asset which means that we take pride in finding the best, most talented, and driven employees who will make great colleagues.

Among the benefits of working with us is a great social environment with an atmosphere of joy, pace and ambitions.

Our office is nice and spacious with open working stations. We have health insurance and a great pension scheme.

 

The Work

This role consists of resolving customer enquiries via telephone, email, web chat and Social Media. The CSR customer interactions will include (but not limited to) complaint resolution, product inquiry/ordering and product return/exchange inquiries.

  • Provide high quality premium customer service via chat, telephone and email in Norwegian.
  • Assist in continuous improvement projects to help keep processes efficient and customers happy.
  • Provide administrative support to Management team and supervisor, covering off any ad hoc tasks when requested e.g. translations.
  • To ensure you are working within the required targets e.g. call length, quality, speed of answering queries.
  • Ensure product knowledge is kept up to date and to participate in ongoing refresher training when required
  • Understand and comply with all company and client security requirements and Policies and Procedures

 

Workplace, Contact & Applying

The workplace is Sitel’s office in Copenhagen, Sluseholmen 2-4, 3rd floor, 2450 Kbh. SV.

Working hours on the Norwegian speaking line are Monday to Friday from 08:00-16:00.

We are looking to fill the position as soon as possible so do not hesitate to apply if you feel that this ad sums up your character and ambitions. 

For more information about Sitel go to www.sitel.com, or have a look at our FaceBook page.

SITEL DENMARK ApSKøbenhavn SV2019-07-01T00:00:002019-08-23T00:00:00
330048186CUSTOMER SERVICE - SWEDEN (FULL-TIME, COPENHAGEN - DK)Robot Do you want to join one of Denmark s happiest e-commerce teams on an amazing growth journey and accelerate your digital career in Customer Experience Management E-commerce Marketing? ABOUT ANDLIGHT AndLight is Scandinavia s leading online retailer of premium designer lighting with ambitions to be Europe s largest by 2020 by means of a strong, sustainable growth strategy, outstanding customer experiences, and a smart, dedicated team of students, entrepreneurs and e-commerce marketing profiles with loads of energy and positivity. For our office in Copenhagen we are looking for a skilled and dedicated Swedish-speaking customer service colleague who is passionate about delivering excellent experiences to our customers through cheerful communication, and a structured, proactive approach to problem-solving and communication with our customers. ABOUT YOUR ROLE As a Customer Service employee in our e-commerce operations team you are expected to lead yourself and manage the responsibility for our business customer satisfaction level by managing in-bound communication with customers through email, telephone, chat, and social media, problem-solving cases for our soon-to-be-happy customers, and assisting the e-commerce marketing team with communication and translation-related projects. PRIMARY RESPONSIBILITIES Communication with customers through email, telephone, chat and social media in Swedish Communication and translation support to our E-commerce Marketing Team in Swedish Quality control and development of AndLight.se Support with ad-hoc tasks related to brand building and business development in Sweden OUR EXPECTATIONS. YOU HAVE ARE: Experience with customer experience management and or e-commerce marketing fundamentals Knowledge of communication best practices via email, chat, and social media Proactive, structured, and cheerful with a good understanding and interest in great customer experiences Graduated from a bachelor s degree relevant to Communication, Marketing, or Business Management Great communication skills in Swedish and English, both speech and writing WHAT WE OFFER Full-time position (37 hours week) with plenty of responsibility, challenges, and a steep learning curve An opportunity to grow your career in Customer Experience Management and E-commerce Marketing A young international, diverse team of like-minded, ambitious, and happy colleagues Structured professional- and personal development and possibility to progress in our organization Flexibility and work-life balance ARE YOU THE RIGHT CANDIDATE? Send your application complete with CV and transcripts to partner Mads Saabye Jørgensen on mads@andlight.dk or contact Chief Marketing Officer, Mikkel Bjødstrup at 45 2371 4212 for more information. Interviews will be held on an ongoing basis and will conclude when the right candidate is found. AndLight ApS Tømmergravsgade 4B, 2450 København SV 45 4444 6244 - info@andlight.dk www.andlight.se

Do you want to join one of Denmark’s happiest e-commerce teams on an amazing growth journey and accelerate your digital career in Customer Experience Management & E-commerce Marketing?

 

ABOUT ANDLIGHT

AndLight is Scandinavia’s leading online retailer of premium designer lighting with ambitions to be Europe’s largest by 2020 by means of a strong, sustainable growth strategy, outstanding customer experiences, and a smart, dedicated team of students, entrepreneurs and e-commerce marketing profiles with loads of energy and positivity.

 

For our office in Copenhagen we are looking for a skilled and dedicated Swedish-speaking customer service colleague who is passionate about delivering excellent experiences to our customers through cheerful communication, and a structured, proactive approach to problem-solving and communication with our customers.

 

ABOUT YOUR ROLE

As a Customer Service employee in our e-commerce operations team you are expected to lead yourself and manage the responsibility for our business’ customer satisfaction level by managing in-bound communication with customers through email, telephone, chat, and social media, problem-solving cases for our soon-to-be-happy customers, and assisting the e-commerce marketing team with communication and translation-related projects.

 

PRIMARY RESPONSIBILITIES

  • Communication with customers through email, telephone, chat and social media in Swedish
  • Communication and translation support to our E-commerce Marketing Team in Swedish
  • Quality control and development of AndLight.se
  • Support with ad-hoc tasks related to brand building and business development in Sweden

 

OUR EXPECTATIONS. YOU HAVE/ARE:

  • Experience with customer experience management and/or e-commerce marketing fundamentals
  • Knowledge of communication best practices via email, chat, and social media
  • Proactive, structured, and cheerful with a good understanding and interest in great customer experiences
  • Graduated from a bachelor’s degree relevant to Communication, Marketing, or Business Management
  • Great communication skills in Swedish and English, both speech and writing

 

WHAT WE OFFER

  • Full-time position (37 hours/week) with plenty of responsibility, challenges, and a steep learning curve
  • An opportunity to grow your career in Customer Experience Management and E-commerce Marketing
  • A young international, diverse team of like-minded, ambitious, and happy colleagues
  • Structured professional- and personal development and possibility to progress in our organization
  • Flexibility and work-life balance

 

ARE YOU THE RIGHT CANDIDATE?

Send your application complete with CV and transcripts to partner Mads Saabye Jørgensen on mads@andlight.dk or contact Chief Marketing Officer, Mikkel Bjødstrup at +45 2371 4212 for more information. Interviews will be held on an ongoing basis and will conclude when the right candidate is found.

 

AndLight ApS

Tømmergravsgade 4B, 2450 København SV

+45 4444 6244 - info@andlight.dk

www.andlight.se

AndLightKøbenhavn SV2019-06-24T00:00:002019-07-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Proaktiv og serviceorienteret Customer Success Manager til Håndværker.dk A/S

Håndværker.dk A/S

København S
Vil du være med til at skabe branchens mest sublime kundeoplevelser? Er du en person, der brænder for den gode kundeservice og tror på at kun det bedste er godt nok til vores kunder? Så er det nok dig vi leder efter. Vi er på jagt efter den person, ...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:26. august 2019

Swedish Speaking Customer Service Advisor

SITEL DENMARK ApS

København SV
We are looking for the very best customer service talent to match our customers expectations. Providing a first class service will always be at the forefront of who you are and what you do. If you possess the communication skills and have a great at...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:23. august 2019

Finnish Speaking Customer Service Advisor

SITEL DENMARK ApS

København SV
Do you speak Finnish fluently? Do you love exceeding customers expectations? Do you want to be part of a strong team at a dynamic workplace? Then we have the role for you! About you We are looking for the very best customer service talent to match o...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:26. august 2019

Norwegian Speaking Customer Service Advisor

SITEL DENMARK ApS

København SV
Do you speak Norwegian? Do you want a meaningful job in a global company? Then we have the role for you! Why you should join Sitel At Sitel we believe our staff is our most important asset which means that we take pride in finding the best, most tal...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:23. august 2019

CUSTOMER SERVICE - SWEDEN (FULL-TIME, COPENHAGEN - DK)

AndLight

København SV
Do you want to join one of Denmark s happiest e-commerce teams on an amazing growth journey and accelerate your digital career in Customer Experience Management E-commerce Marketing? ABOUT ANDLIGHT AndLight is Scandinavia s leading online retailer o...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:30. juli 2019