Temashop søger norsktalende kundeservicemedarbejder til barselsvikariat indtil slut februar 2020

Norsktalende Content- og Customer Service Assistant

Temashop søger en engageret Content- og Customer Service Assistant med gode skrivekundskaber til vores afdeling i Fredericia.

Er du løsningsorienteret og serviceminded? Elsker du at skrive sjove og kreative tekster på norsk? Kan du sidde koncentreret foran en computer time efter time? Så er denne stilling noget for dig!

Bliv en del af TemaGroup – Nordeuropas største online festunivers. Vi er i rivende udvikling og har webshops fordelt i Danmark, Sverige, Norge og Finland. Vær med til at sætte dit præg på, hvordan vi skal præsenteres for vores norske kunder på Temashop.no & Kostymer.no. Over 20.000 norske kunder har allerede valgt Temashop - Målet er klart, vi skal være størst på fest og udklædning i Norge.

Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor humøret er højt og en generel uformel omgangstone. Du vil få grundig oplæring i mange avanceret værktøjer, der kommer til at udvikle dine personlige kompetencer.

Lyder alt dette som noget for dig? - Send din ansøgning hurtigst muligt!

Hvem er du?

  • Har erfaring med kundeservice fra en lign. stilling og elsker at have kontakt med kunder
  • Glad, og udadvendt og imødekommende
  • Tålmodig, behagelig og smilende over telefon
  • Bevarer overblikket og roen i travle perioder 

 

Arbejdsopgaver:

  • Kundebetjening på mail, chat og telefon
  • Behandling af reklamationer og returvarer
  • Besvare og følge op på forespørgsler fra kunder
  • Oversætte sjove og kreative produktbeskrivelser, annoncer og andet tekst materiale.
  • Være med til at lave content vores sociale medier i Norge.

 

Vi forventer at du

  • Er problemløsende, kundeorienteret og serviceminded
  • Kan skrive og tale flydende Norsk og kan gøre dig forståelig på Dansk og Engelsk. Kan du også begå dig på svensk og/eller finsk er det et plus
  • Er vant til at arbejde på en computer og kender de gængse Office programmer.
  • Er pålidelig, stabil og har en naturlig ansvarsfølelse for det arbejde du udfører
  • Kan formulere dig grammatisk korrekt.
  • Kan arbejde selvstændigt og koncentreret.
  • Har en generel god forståelse for IT
  • Har mod på at lære en masse nye ting
  • Er god til at samarbejde

 

Du tilbydes

  • Et job med ansvar og indflydelse samt rig mulighed for personlig udvikling
  • Gode kolleger i et uformelt miljø
  • Ansættelsesvilkår der afspejler dine kvalifikationer
  • Et godt, men travlt arbejdsmiljø i en virksomhed i sund udvikling
  • Pensionsordning og diverse andre goder

 

Praktisk information:

  • Antal timer: Fuldtid eller deltid
  • Placering: Fredericia, Danmark
  • Opstart hurtigst muligt.
  • Kørekort (b)
  • Ansøgninger vil blive behandlet løbende

Er du den vi leder efter, så send din ansøgning samt CV og anbefalinger til job@temashop.dk
Noter ”Kundeservicemedarbejder" i emnefeltet.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032197Phoenix-6bff763b12019-06-03T00:00:00Temashop søger norsktalende kundeservicemedarbejder til barselsvikariat indtil slut februar 2020

Norsktalende Content- og Customer Service Assistant

Temashop søger en engageret Content- og Customer Service Assistant med gode skrivekundskaber til vores afdeling i Fredericia.

Er du løsningsorienteret og serviceminded? Elsker du at skrive sjove og kreative tekster på norsk? Kan du sidde koncentreret foran en computer time efter time? Så er denne stilling noget for dig!

Bliv en del af TemaGroup – Nordeuropas største online festunivers. Vi er i rivende udvikling og har webshops fordelt i Danmark, Sverige, Norge og Finland. Vær med til at sætte dit præg på, hvordan vi skal præsenteres for vores norske kunder på Temashop.no & Kostymer.no. Over 20.000 norske kunder har allerede valgt Temashop - Målet er klart, vi skal være størst på fest og udklædning i Norge.

Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor humøret er højt og en generel uformel omgangstone. Du vil få grundig oplæring i mange avanceret værktøjer, der kommer til at udvikle dine personlige kompetencer.

Lyder alt dette som noget for dig? - Send din ansøgning hurtigst muligt!

Hvem er du?

  • Har erfaring med kundeservice fra en lign. stilling og elsker at have kontakt med kunder
  • Glad, og udadvendt og imødekommende
  • Tålmodig, behagelig og smilende over telefon
  • Bevarer overblikket og roen i travle perioder 

 

Arbejdsopgaver:

  • Kundebetjening på mail, chat og telefon
  • Behandling af reklamationer og returvarer
  • Besvare og følge op på forespørgsler fra kunder
  • Oversætte sjove og kreative produktbeskrivelser, annoncer og andet tekst materiale.
  • Være med til at lave content vores sociale medier i Norge.

 

Vi forventer at du

  • Er problemløsende, kundeorienteret og serviceminded
  • Kan skrive og tale flydende Norsk og kan gøre dig forståelig på Dansk og Engelsk. Kan du også begå dig på svensk og/eller finsk er det et plus
  • Er vant til at arbejde på en computer og kender de gængse Office programmer.
  • Er pålidelig, stabil og har en naturlig ansvarsfølelse for det arbejde du udfører
  • Kan formulere dig grammatisk korrekt.
  • Kan arbejde selvstændigt og koncentreret.
  • Har en generel god forståelse for IT
  • Har mod på at lære en masse nye ting
  • Er god til at samarbejde

 

Du tilbydes

  • Et job med ansvar og indflydelse samt rig mulighed for personlig udvikling
  • Gode kolleger i et uformelt miljø
  • Ansættelsesvilkår der afspejler dine kvalifikationer
  • Et godt, men travlt arbejdsmiljø i en virksomhed i sund udvikling
  • Pensionsordning og diverse andre goder

 

Praktisk information:

  • Antal timer: Fuldtid eller deltid
  • Placering: Fredericia, Danmark
  • Opstart hurtigst muligt.
  • Kørekort (b)
  • Ansøgninger vil blive behandlet løbende

Er du den vi leder efter, så send din ansøgning samt CV og anbefalinger til job@temashop.dk
Noter ”Kundeservicemedarbejder" i emnefeltet.

Norsktalende Content- og Customer Service Assistant Temashop søger en engageret Content- og Customer Service Assistant med gode skrivekundskaber til vores afdeling i Fredericia. Er du løsningsorienteret og serviceminded? Elsker du at skrive sjove og kreative tekster på norsk? Kan du sidde koncentreret foran en computer time efter time? Så er denne stilling noget for dig! Bliv en del af TemaGroup Nordeuropas største online festunivers. Vi er i rivende udvikling og har webshops fordelt i Danmark, Sverige, Norge og Finland. Vær med til at sætte dit præg på, hvordan vi skal præsenteres for vores norske kunder på Temashop.no Kostymer.no. Over 20.000 norske kunder har allerede valgt Temashop - Målet er klart, vi skal være størst på fest og udklædning i Norge. Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor humøret er højt og en generel uformel omgangstone. Du vil få grundig oplæring i mange avanceret værktøjer, der kommer til at udvikle dine personlige kompetencer. Lyder alt dette som noget for dig? - Send din ansøgning hurtigst muligt! Hvem er du? Har erfaring med kundeservice fra en lign. stilling og elsker at have kontakt med kunder Glad, og udadvendt og imødekommende Tålmodig, behagelig og smilende over telefon Bevarer overblikket og roen i travle perioder Arbejdsopgaver: Kundebetjening på mail, chat og telefon Behandling af reklamationer og returvarer Besvare og følge op på forespørgsler fra kunder Oversætte sjove og kreative produktbeskrivelser, annoncer og andet tekst materiale. Være med til at lave content vores sociale medier i Norge. Vi forventer at du Er problemløsende, kundeorienteret og serviceminded Kan skrive og tale flydende Norsk og kan gøre dig forståelig på Dansk og Engelsk. Kan du også begå dig på svensk og eller finsk er det et plus Er vant til at arbejde på en computer og kender de gængse Office programmer. Er pålidelig, stabil og har en naturlig ansvarsfølelse for det arbejde du udfører Kan formulere dig grammatisk korrekt. Kan arbejde selvstændigt og koncentreret. Har en generel god forståelse for IT Har mod på at lære en masse nye ting Er god til at samarbejde Du tilbydes Et job med ansvar og indflydelse samt rig mulighed for personlig udvikling Gode kolleger i et uformelt miljø Ansættelsesvilkår der afspejler dine kvalifikationer Et godt, men travlt arbejdsmiljø i en virksomhed i sund udvikling Pensionsordning og diverse andre goder Praktisk information: Antal timer: Fuldtid eller deltid Placering: Fredericia, Danmark Opstart hurtigst muligt. Kørekort (b) Ansøgninger vil blive behandlet løbende Er du den vi leder efter, så send din ansøgning samt CV og anbefalinger til job@temashop.dk Noter Kundeservicemedarbejder i emnefeltet.11jobnet6bff763b100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-22T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandFredericia3535657TEMASHOP ApS11Østerskovvej 2, Pjedsted7000FredericiaDKDanmark0job@temashop.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset768104JobNet4995988499598810027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6bff763bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6bff763bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6bff763b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6bff763b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgØnsker du et spændende job som Kundeservicemedarbejder? Hos TEMASHOP ApS tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12009011Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg361932360job@temashop.dkjob@temashop.dkDKDanmarkDKDanmark330030722Customer Service Specialist (German Speaking)Robot Do you enjoy helping others? Are you passionate about E-commerce, fashion and providing the best possible customer experience? We are currently looking for an optimistic and dedicated Customer Service Specialist, who wants to bring our E-commerce customer experience to the next level. Who we are BESTSELLER is one of Europe s largest fashion companies with a wide variety of brands, including VERO MODA, ONLY, SELECTED and JACK JONES. From Amsterdam, we support all BESTSELLER brands in growing and optimizing their E-commerce activities. You will be part of an open, dynamic and international environment, where every day brings new and interesting challenges. Our team of 200 colleagues from over 40 countries work to create exciting fashion experiences whenever, wherever. We have high standards and expectations for our team and are always looking for passionate and business-oriented people. We are very proud of our culture and international environment where we care for each other, while always pushing to grow and get better at what we do. Our department the position Our customer service team is fundamental to the success of our business. Via phone, email and chat, they serve and support customers across Europe, in 10 different languages. They take pride in ensuring a seamless and quality focused process and constantly work to improve and create a better customer experience across all the BESTSELLER brands (JACK JONES, VERO MODA, ONLY and many more). As a Customer Service Specialist, you will be part of an energetic and international team. You will assist and help our E-commerce customers for the German speaking customers and make sure they always receive first class treatment. Specific responsibilities Answer all kinds of inquiries from our customers, via chat, phone and email Work with your team to ensure customer happiness across all our brands Juggle 7 different information system to find answers for your customers Contribute to a positive and supportive team spirit In a positive manner engage with our brands and external partners, and represent the customer service team in a serious, professional and welcoming way Skills Experience Fluent in German and English Excellent communication and interpersonal skills Preferably experience with customer service and or sales Interest in fashion and you are preferably an experienced online shopper Your profile At BESTSELLER people are the key and it is crucial that you thrive in our dynamic and international environment. As we emphasize on great teamwork, the right candidate will be loyal, helpful and enjoy being part of a strong and fun team where we are always ready to make an extra effort when needed. You have an optimistic mindset and manage to keep up the good spirit in a busy and sometimes unpredictable work environment and you are available for full-time. This position will be working in the customer service team for the German speaking market in our Brande office in Denmark. Why work for us? Besides being a challenging and inspiring place to work, we value a good work atmosphere and equally offer good benefits. To this extent, you can think off an excellent daily lunch made by a professional cook, a fit for less plan and regular Friday events with colleagues. Last but not least, we have employees from all over the world and encourage international candidates to apply. Interested? We look forward to hearing from you! Please apply directly using the apply button below or via our website. In case you have any further questions about the role, you are welcome to contact Essi Lahti, Recruitment Specialist on phone 31208909537. About BESTSELLER E-commerce More than 15,000 people work at BESTSELLER worldwide. BESTSELLER is a family-owned clothing and accessories company founded in Denmark in 1975, providing fast affordable fashion for women, men, teenagers and children under brands such as JACK JONES, SELECTED, VERO MODA, ONLY, PIECES, VILA, OBJECT, JUNAROSE, MAMALICIOUS, NAME IT, Y.A.S, ADPT. and more. Products are available online, in branded chain stores, in multi brand and department stores. For more information, visit http: www.bestseller.com. The multi brand company of BESTSELLER is selling through more than 3000 retail stores and globally through E-commerce. The entrepreneurial spirit back in 1975 is still very much alive, and that is why BESTSELLER recently decided to relocate its E-commerce headquarter in Amsterdam.

Do you enjoy helping others? Are you passionate about E-commerce, fashion and providing the best possible customer experience?  We are currently looking for an optimistic and dedicated Customer Service Specialist, who wants to bring our E-commerce customer experience to the next level. 
 

Who we are  

BESTSELLER is one of Europe’s largest fashion companies with a wide variety of brands, including VERO MODA, ONLY, SELECTED and JACK & JONES. From Amsterdam, we support all BESTSELLER brands in growing and optimizing their E-commerce activities. You will be part of an open, dynamic and international environment, where every day brings new and interesting challenges.    

Our team of 200+ colleagues from over 40 countries work to create exciting fashion experiences – whenever, wherever. We have high standards and expectations for our team and are always looking for passionate and business-oriented people. We are very proud of our culture and international environment where we care for each other, while always pushing to grow and get better at what we do.    

Our department & the position  

Our customer service team is fundamental to the success of our business.  Via phone, email and chat, they serve and support customers across Europe, in 10 different languages. They take pride in ensuring a seamless and quality focused process and constantly work to improve and create a better customer experience across all the BESTSELLER brands (JACK& JONES, VERO MODA, ONLY and many more).  

As a Customer Service Specialist, you will be part of an energetic and international team. You will assist and help our E-commerce customers for the German speaking customers and make sure they always receive first class treatment.  

Specific responsibilities 

  • Answer all kinds of inquiries from our customers, via chat, phone and email  
  • Work with your team to ensure customer happiness across all our brands   
  • Juggle 7 different information system to find answers for your customers   
  • Contribute to a positive and supportive team spirit  
  • In a positive manner engage with our brands and external partners, and represent the customer service team in a serious, professional and welcoming way  

 Skills & Experience 

  • Fluent in German and English  
  • Excellent communication and interpersonal skills  
  • Preferably experience with customer service and/or sales  
  • Interest in fashion and you are preferably an experienced online shopper  

 Your profile   

At BESTSELLER people are the key and it is crucial that you thrive in our dynamic and international environment. As we emphasize on great teamwork, the right candidate will be loyal, helpful and enjoy being part of a strong and fun team where we are always ready to make an extra effort when needed. You have an optimistic mindset and manage to keep up the good spirit in a busy and sometimes unpredictable work environment and you are available for full-time.   

This position will be working in the customer service team for the German speaking market in our Brande office in Denmark.  

Why work for us?  

Besides being a challenging and inspiring place to work, we value a good work atmosphere and equally offer good benefits. To this extent, you can think off an excellent daily lunch made by a professional cook, a ‘fit for less’ plan and regular Friday events with colleagues. Last but not least, we have employees from all over the world and encourage international candidates to apply.    

Interested?  

We look forward to hearing from you! Please apply directly using the apply button below or via our website. In case you have any further questions about the role, you are welcome to contact Essi Lahti, Recruitment Specialist on phone +31208909537.   

About BESTSELLER E-commerce  

More than 15,000 people work at BESTSELLER worldwide.   

BESTSELLER is a family-owned clothing and accessories company founded in Denmark in 1975, providing fast affordable fashion for women, men, teenagers and children under brands such as JACK & JONES, SELECTED, VERO MODA, ONLY, PIECES, VILA, OBJECT, JUNAROSE, MAMALICIOUS, NAME IT, Y.A.S, ADPT. and more. Products are available online, in branded chain stores, in multi brand and department stores. For more information, visit http://www.bestseller.com. The multi brand company of BESTSELLER is selling through more than 3000 retail stores and globally through E-commerce. The entrepreneurial spirit back in 1975 is still very much alive, and that is why BESTSELLER recently decided to relocate its E-commerce headquarter in Amsterdam.  

BESTSELLER A/SBrande2019-06-03T00:00:002019-07-18T00:00:00
330018546Customer Service Specialist (Dutch Speaking), PART/FULL-TIMERobot Do you enjoy helping others? Are you passionate about E-commerce and Fashion? We are currently looking for an optimistic and dedicated team member, who wants to bring our E-commerce customer experience to the next level. Who we are BESTSELLER is one of Europe s largest fashion companies with a wide variety of brands, including VERO MODA, ONLY, SELECTED and JACK JONES. From Amsterdam, we support all BESTSELLER brands in growing and optimizing their E-commerce activities. You will be part of an open, dynamic and international environment, where every day brings new and interesting challenges. Our department the position Our customer service team is fundamental to the success of our business. Via phone, email and chat, they serve and support customers across Europe, in 10 different languages. They take pride in ensuring a seamless and quality focused process and constantly work to improve and create a better customer experience across all the BESTSELLER brands (JACK JONES, VERO MODA, ONLY and many more). As a Customer Service Specialist, you will be part of an energetic and international team. You will assist and help our E-commerce customers for the BENE markets and make sure they always receive first class treatment. Specific responsibilities Answer all kinds of inquiries from our customers, via chat, phone and email Work with your team to ensure customer happiness across all our brands Juggle 7 different information system to find answers for your customers Contribute to a positive and supportive team spirit In a positive manner engage with our brands and external partners, and represent the customer service team in a serious, professional and welcoming way Skills Experience Fluent in Dutch and English Fluency in other European language(s) is a plus Excellent communication and interpersonal skills Team player Interest in fashion and you are preferably an experienced online shopper We offer: Health insurance Pension Scheme 27 holidays and ability to purchase more flexible public holiday policy Daily lunch and breakfast, unlimited coffee tea and fruit Regular events with your colleagues Personal development track Discount on gym membership Ability to work abroad in our other offices (Netherlands or Denmark) Your profile At BESTSELLER people are the key and it is crucial that you thrive in our dynamic and international environment. As we emphasize on great teamwork, the right candidate will be loyal, helpful and enjoy being part of a strong and fun team where we are always ready to make an extra effort when needed. You have an optimistic mindset and manage to keep up the good spirit in a busy and sometimes unpredictable work environment and you are available for minimum of 20 hours per week. This position will be working in the customer service team for the BENE market in either Brande (Denmark) or Amsterdam office (Netherlands). Interested? We look forward to hearing from you! Please apply directly using the apply button below or via our website. In case you have any further questions about the role, you are welcome to contact Essi Lahti, Recruitment Specialist on phone 31208909537. About BESTSELLER E-commerce More than 15,000 people work at BESTSELLER worldwide. BESTSELLER is a family-owned clothing and accessories company founded in Denmark in 1975, providing fast affordable fashion for women, men, teenagers and children under brands such as JACK JONES, SELECTED, VERO MODA, ONLY, PIECES, VILA, OBJECT, JUNAROSE, MAMALICIOUS, NAME IT, Y.A.S, ADPT. and more. Products are available online, in branded chain stores, in multi brand and department stores. For more information, visit http: www.bestseller.com. The multi brand company of BESTSELLER is selling through more than 3000 retail stores and globally through E-commerce. The entrepreneurial spirit back in 1975 is still very much alive, and that is why BESTSELLER recently decided to relocate its E-commerce headquarter in Amsterdam.

Do you enjoy helping others? Are you passionate about E-commerce and Fashion?  We are currently looking for an optimistic and dedicated team member, who wants to bring our E-commerce customer experience to the next level.  

Who we are 

BESTSELLER is one of Europe’s largest fashion companies with a wide variety of brands, including VERO MODA, ONLY, SELECTED and JACK & JONES. From Amsterdam, we support all BESTSELLER brands in growing and optimizing their E-commerce activities. You will be part of an open, dynamic and international environment, where every day brings new and interesting challenges.    

Our department & the position 

Our customer service team is fundamental to the success of our business.  Via phone, email and chat, they serve and support customers across Europe, in 10 different languages. They take pride in ensuring a seamless and quality focused process and constantly work to improve and create a better customer experience across all the BESTSELLER brands (JACK& JONES, VERO MODA, ONLY and many more).  

As a Customer Service Specialist, you will be part of an energetic and international team. You will assist and help our E-commerce customers for the BENE markets and make sure they always receive first class treatment.  

Specific responsibilities 

  • Answer all kinds of inquiries from our customers, via chat, phone and email  
  • Work with your team to ensure customer happiness across all our brands   
  • Juggle 7 different information system to find answers for your customers   
  • Contribute to a positive and supportive team spirit  
  • In a positive manner engage with our brands and external partners, and represent the customer service team in a serious, professional and welcoming way  

 Skills & Experience 

  • Fluent in Dutch and English  
  • Fluency in other European language(s) is a plus
  • Excellent communication and interpersonal skills 
  • Team player
  • Interest in fashion and you are preferably an experienced online shopper  

We offer: 

  • Health insurance
  • Pension Scheme
  • 27 holidays and ability to purchase more + flexible public holiday policy
  • Daily lunch and breakfast, unlimited coffee/tea and fruit
  • Regular events with your colleagues
  • Personal development track
  • Discount on gym membership
  • Ability to work abroad in our other offices (Netherlands or Denmark)

Your profile   

At BESTSELLER people are the key and it is crucial that you thrive in our dynamic and international environment. As we emphasize on great teamwork, the right candidate will be loyal, helpful and enjoy being part of a strong and fun team where we are always ready to make an extra effort when needed. You have an optimistic mindset and manage to keep up the good spirit in a busy and sometimes unpredictable work environment and you are available for minimum of 20 hours per week.   

This position will be working in the customer service team for the BENE market in either Brande (Denmark) or Amsterdam office (Netherlands).  

Interested?  

We look forward to hearing from you! Please apply directly using the apply button below or via our website. In case you have any further questions about the role, you are welcome to contact Essi Lahti, Recruitment Specialist on phone +31208909537.   

About BESTSELLER E-commerce  

More than 15,000 people work at BESTSELLER worldwide.   

BESTSELLER is a family-owned clothing and accessories company founded in Denmark in 1975, providing fast affordable fashion for women, men, teenagers and children under brands such as JACK & JONES, SELECTED, VERO MODA, ONLY, PIECES, VILA, OBJECT, JUNAROSE, MAMALICIOUS, NAME IT, Y.A.S, ADPT. and more. Products are available online, in branded chain stores, in multi brand and department stores. For more information, visit http://www.bestseller.com. The multi brand company of BESTSELLER is selling through more than 3000 retail stores and globally through E-commerce. The entrepreneurial spirit back in 1975 is still very much alive, and that is why BESTSELLER recently decided to relocate its E-commerce headquarter in Amsterdam. 

BESTSELLER A/SBrande2019-06-03T00:00:002019-06-28T00:00:00
330043584Kan du smile i telefonen og skaber du nemt gode relationer?Robot For vores kunde, SE Energi Klima, søger Hartmanns A S engagerede kundeservicemedarbejdere til længerevarende vikariater på hovedkontoret i Esbjerg. Om jobbet: Du vil indgå i et team af motiverede og dedikerede kolleger, som alle arbejder teamorienteret og kender til vigtigheden af at lykkes som et team. Der arbejdes hver dag på at skabe og pleje den gode ånd og kultur i afdelingen, hvorfor en positiv og udadvendt tilgang til jobbet er vigtig. Teamet består pt. af 27 medarbejdere, hvor opgaverne primært er servicering og rådgivning af kunder over telefonen. Du modtager og håndterer dagligt mellem 30-50 indgående opkald og alle kunder mødes med et smil og en kundeservice i top. Dine arbejdsopgaver vil primært være: Behandling af indgående opkald Daglig rådgivning og servicering af kunder Medvirke til mersalg og leadgenerering til SE´s øvrige afdelinger For at matche rette profil til jobbet forestiller vi os at du: Er serviceminded, smiler i telefonen og kan lide at hjælpe kunderne Har flair for IT systemer og er almen bruger af gængse systemer Motiveres af god kundeservice og gode kundeoplevelser Er struktureret i din arbejdstilgang og samler op på dagens opgaver Som person er du teamplayer og har sans for gode kundeoplevelser. Det falder dig naturligt at skabe en god relation til dine kunder og kollegaer og du trives i et travlt miljø, hvor teamet løfter i flok og tonen er fri. Du møder opgaver, kunder og kolleger med godt humør og et smil på læben. Du er muligvis uddannet i detailbranchen eller har erfaring med kundeservice fra tidligere, det vigtigste er dog at du har et stort gåpåmod og en udadvendthed i forhold til jobbet. Vi tilbyder: En spændende stilling i et uformelt og positivt miljø Fagligt kompetente kollegaer, der hjælper hinanden i mål Fast løn samt tilknyttet bonusordning Gode arbejdsforhold efter overenskomst Arbejdstider fordelt mellem 07.30 og 17.00, mandag til fredag. Vi oplever at mange af disse vikariater ender med fastansættelse. Det er en glimrende måde at opleve en ny kultur og skabe sig nye erfaringer på. Tiltrædelse: Hurtigst muligt eller senest 1. august 2019. Interesseret? Vil du vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte Senior Business Consultant Pia Maria Vørts på mail: pia.vorts@hartmanns.dk eller mobil 45 4121 1457 Søg stillingen ved at klikke på ansøgningsknappen, hvor du kan uploade din motiverede ansøgning og dit cv. Hartmanns er ansvarlig for hele rekrutteringsprocessen, og al henvendelse skal derfor ske hertil. Vi behandler ansøgningerne og indkalder kandidater til samtale løbende, så send meget gerne din ansøgning allerede i dag.

For vores kunde, SE Energi & Klima, søger Hartmanns A/S engagerede kundeservicemedarbejdere til længerevarende vikariater på hovedkontoret i Esbjerg.

Om jobbet:

Du vil indgå i et team af motiverede og dedikerede kolleger, som alle arbejder teamorienteret og kender til vigtigheden af at lykkes som et team. Der arbejdes hver dag på at skabe og pleje den gode ånd og kultur i afdelingen, hvorfor en positiv og udadvendt tilgang til jobbet er vigtig.

Teamet består pt. af 27 medarbejdere, hvor opgaverne primært er servicering og rådgivning af kunder over telefonen. Du modtager og håndterer dagligt mellem 30-50 indgående opkald og alle kunder mødes med et smil og en kundeservice i top.

Dine arbejdsopgaver vil primært være:

  • Behandling af indgående opkald
  • Daglig rådgivning og servicering af kunder
  • Medvirke til mersalg og leadgenerering til SE´s øvrige afdelinger

For at matche rette profil til jobbet forestiller vi os at du:

  • Er serviceminded, smiler i telefonen og kan lide at hjælpe kunderne
  • Har flair for IT systemer og er almen bruger af gængse systemer
  • Motiveres af god kundeservice og gode kundeoplevelser
  • Er struktureret i din arbejdstilgang og samler op på dagens opgaver

Som person er du teamplayer og har sans for gode kundeoplevelser. Det falder dig naturligt at skabe en god relation til dine kunder og kollegaer og du trives i et travlt miljø, hvor teamet løfter i flok og tonen er fri. Du møder opgaver, kunder og kolleger med godt humør og et smil på læben. Du er muligvis uddannet i detailbranchen eller har erfaring med kundeservice fra tidligere, det vigtigste er dog at du har et stort gåpåmod og en udadvendthed i forhold til jobbet.

Vi tilbyder:

  • En spændende stilling i et uformelt og positivt miljø
  • Fagligt kompetente kollegaer, der hjælper hinanden i mål
  • Fast løn samt tilknyttet bonusordning
  • Gode arbejdsforhold efter overenskomst
  • Arbejdstider fordelt mellem 07.30 og 17.00, mandag til fredag.

Vi oplever at mange af disse vikariater ender med fastansættelse. Det er en glimrende måde at opleve en ny kultur og skabe sig nye erfaringer på.

Tiltrædelse: Hurtigst muligt eller senest 1. august 2019.

Interesseret?

Vil du vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte Senior Business Consultant Pia Maria Vørts på mail: pia.vorts@hartmanns.dk eller mobil +45 4121 1457

Søg stillingen ved at klikke på ansøgningsknappen, hvor du kan uploade din motiverede ansøgning og dit cv.

Hartmanns er ansvarlig for hele rekrutteringsprocessen, og al henvendelse skal derfor ske hertil. Vi behandler ansøgningerne og indkalder kandidater til samtale løbende, så send meget gerne din ansøgning allerede i dag.

 

 

Hartmanns A/S, FredericiaEsbjerg2019-06-15T00:00:002019-07-12T00:00:00
330036411Kundeservicemedarbejder til webshop i udvikling - Cykelshoppen.dkRobot Kundeservicemedarbejder til webshop i udvikling - Cykelshoppen.dk Løft standarden for kundeservice i cykelbranchen med os! Brænder du for cykler, kundeservice og eCommerce i rivende udvikling? Så er du måske vores nye kollega ved Cykelshoppen. Vi søger en medarbejder til vores kundeserviceafdeling, beliggende i smukke Skanderborg. Hos Cykelshoppen sætter vi en ære i god kundeservice, og hjælper glædeligt mange kunder hver eneste dag med, at finde det helt rigtige produkt til netop deres behov. Vi sælger cykler og reservedele til scootere i både fysisk butik og på internettet i flere end 5 forskellige lande. Besøg vores webshops: www.cykelshoppen.dk www.speedline.dk Som kundeservicemedarbejder hos Cykelshoppen bliver du en del af vores kundeservice team. Du vil desuden arbejde tæt sammen med vores dygtige cykelmekanikere for at sikre, at vores kunder får den bedste kundeservice i cykelbranchen. En arbejdsdag hos Cykelshoppen byder på: Vejlede vores kunder på telefon og e-mail Oprette varer og vedligeholde hjemmeside Andre Ad. Hoc opgaver, alt efter kvalifikationer Cykelshoppen er en del af Speedline og beskæftiger 20 dygtige kollegaer der brænder for cykler, scootere og tilbehør. Vi har siden 2003 arbejdet med e-handel og vores fokus er verdens bedste kundeservice og kundeoplevelse. Det betyder at vi har over 40.000 fans på sociale medier og mere end 3,9 mio. visningsminutter på vores videoer det seneste år. Vi er en virksomhed med store ambitioner og gennemgår en spændende udvikling. Dagligt har vi ligeledes mange glade besøgende i vores fysiske butik, samt stor aktivitet på vores værksted. Dig og dine kvalifikationer: En cykelfaglig baggrund er ikke et krav men det er et krav du har grundlæggende viden om cykler enten kører du selv eller har selv rodet lidt med cykler eller lignende. Desuden ser vi gerne, at du: Nyder at tale med mennesker og formår at sætte dig i kundens sted Har et stærkt servicegen og sætter en ære i at give branchens bedste kundeservice Behersker dansk og engelsk på skrift og tale. Taler og skriver du andre sprog, er dette et plus Har flair for IT, da du skal kunne begå dig i vores systemer Er udadvendt, en god kollega og trives i et, til tider, travlt miljø Hvorfor arbejde ved Cykelshoppen? Du får: En arbejdsplads hvor der er plads til nye ideer og med højt til loftet En flad ledelsesstruktur i et ungt og passioneret miljø Muligheden for at blive en del af vores voksende organisation, hvor der er god udsigt til at udvikle sig Fordelagtige priser på hele vores spændende sortiment, så du altid er godt kørende Arbejdsgiver betalt frokost fra slagteren en dag om ugen, samt spontan kage i løbet af ugen : ) Alt hvad hjertet begærer af fri kaffe, te og kakao Send din ansøgning snarest muligt til job@cykelshoppen.dk. Mærk din ansøgning Kundeservicemedarbejder Cykelshoppen Har du spørgsmål til stillingen, kontakt venligst Jacob Bach (HR og rekrutteringsansvarlig) på 45 8140 4109. Samtaler holdes løbende.

Kundeservicemedarbejder til webshop i udvikling - Cykelshoppen.dk

Løft standarden for kundeservice i cykelbranchen med os!

Brænder du for cykler, kundeservice og eCommerce i rivende udvikling? Så er du måske vores nye kollega ved Cykelshoppen. Vi søger en medarbejder til vores kundeserviceafdeling, beliggende i smukke Skanderborg.

Hos Cykelshoppen sætter vi en ære i god kundeservice, og hjælper glædeligt mange kunder hver eneste dag med, at finde det helt rigtige produkt til netop deres behov. Vi sælger cykler og reservedele til scootere i både fysisk butik og på internettet i flere end 5 forskellige lande.

Besøg vores webshops: www.cykelshoppen.dk / www.speedline.dk

Som kundeservicemedarbejder hos Cykelshoppen bliver du en del af vores kundeservice team. Du vil desuden arbejde tæt sammen med vores dygtige cykelmekanikere for at sikre, at vores kunder får den bedste kundeservice i cykelbranchen.

En arbejdsdag hos Cykelshoppen byder på:

  • Vejlede vores kunder på telefon og e-mail
  • Oprette varer og vedligeholde hjemmeside
  • Andre Ad. Hoc opgaver, alt efter kvalifikationer

Cykelshoppen er en del af Speedline og beskæftiger 20 dygtige kollegaer der brænder for cykler, scootere og tilbehør. Vi har siden 2003 arbejdet med e-handel og vores fokus er verdens bedste kundeservice og kundeoplevelse. Det betyder at vi har over 40.000 fans på sociale medier og mere end 3,9 mio. visningsminutter på vores videoer det seneste år. Vi er en virksomhed med store ambitioner og gennemgår en spændende udvikling. Dagligt har vi ligeledes mange glade besøgende i vores fysiske butik, samt stor aktivitet på vores værksted.

Dig og dine kvalifikationer:

En cykelfaglig baggrund er ikke et krav; men det er et krav du har grundlæggende viden om cykler; enten kører du selv eller har selv rodet lidt med cykler eller lignende. Desuden ser vi gerne, at du:

  • Nyder at tale med mennesker og formår at sætte dig i kundens sted
  • Har et stærkt servicegen og sætter en ære i at give branchens bedste kundeservice
  • Behersker dansk og engelsk på skrift og tale. Taler og skriver du andre sprog, er dette et plus
  • Har flair for IT, da du skal kunne begå dig i vores systemer
  • Er udadvendt, en god kollega og trives i et, til tider, travlt miljø

Hvorfor arbejde ved Cykelshoppen? Du får:

  • En arbejdsplads hvor der er plads til nye ideer og med højt til loftet
  • En flad ledelsesstruktur i et ungt og passioneret miljø
  • Muligheden for at blive en del af vores voksende organisation, hvor der er god udsigt til at udvikle sig
  • Fordelagtige priser på hele vores spændende sortiment, så du altid er godt kørende
  • Arbejdsgiver betalt frokost fra slagteren en dag om ugen, samt spontan kage i løbet af ugen : )
  • Alt hvad hjertet begærer af fri kaffe, te og kakao

Send din ansøgning snarest muligt til job@cykelshoppen.dk. Mærk din ansøgning ”Kundeservicemedarbejder – Cykelshoppen”

Har du spørgsmål til stillingen, kontakt venligst Jacob Bach (HR og rekrutteringsansvarlig) på + 45 8140 4109. Samtaler holdes løbende.

 

SPEEDLINE A/SSkanderborg2019-06-05T00:00:002019-07-29T00:00:00
330031581Salgsassistent til Kundeservice, Skanderborg NRobot Til vores kundeservice søger vi en serviceminded og udadvendt salgsassistent, som engageret og kompetent vil indgå i salgsteamet, der består af i alt 6 salgsassistenter samt 12 eksterne salgskonsulenter. Vi lægger vægt på at yde en høj grad af service til vores kunder i detailhandel og industri, hvor leveringstid og sikkerhed er en ekstra dynamisk faktor. SOLINA Denmark arbejder bredt indenfor fødevarebranchen med at skabe ingrediensløsninger til brug i detailhandlen, industrien, food service og catering. Hertil arbejdes der med salg af krydderier, marinader og funktionelle ingredienser mm. Virksomheden har succes på grund af sine særlige kompetencer inden for fødevareindustrien,og er i en positiv udvikling samt solidt økonomisk funderet. Til vores kundeservice søger vi en serviceminded og udadvendt salgsassistent, som engageret og kompetent vil indgå i salgsteamet, der består af i alt 6 salgsassistenter samt 12 eksterne salgskonsulenter. Vi lægger vægt på at yde en høj grad af service til vores kunder i detailhandel og industri, hvor leveringstid og sikkerhed er en ekstra dynamisk faktor. Du får En vækstorienteret virksomhed med et stærkt brand i industrien Et stort, velrenommeret produktsortiment En grundig introduktion og relevant efteruddannelse Reference til Site Manager Dine primære arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte Ordremodtagelse, behandling og salgsbackup for intercompany salg til søsterselskaber samt fra nationale og internationale industrikunder. Intern opfølgning på ordrer i forhold til indkøb, produktionsplanlægning og lager Oversættelse af produktblade og behandling af eksportdokumenter. Backup til salgskonsulenter samt salgschef i form af analyser og rapportering Vedligeholdelse af stamdata (produkter, priser, kundeinformation) Diverse adhoc opgaver mødedeltagelse, være opdateret på systemændringer, forslag til optimeringsmuligheder IT processer osv. Dine kvalifikationer Har solid erfaring af min. 3-5 års varighed fra en tilsvarende funktion i en produktionsvirksomhed, gerne indenfor fødevarebranchen. Har gode sprogkundskaber, herunder engelsk flydende, i både skrift og tale. Er en habil IT-bruger, MSOffice, ERP-systemer (C5) Har generelt god forretningsforståelse og interesse. Din personlighed Du er initiativrig, positiv og udadvendt. Du arbejder selvstændigt, tager ansvar og har fokus på detaljen og levering af kvalitet i din opgaveløsning. Du trives i et konstant dynamisk miljø, hvor du formår at bevare overblikket Du kan agere struktureret i en travl hverdag med flere simultane opgaver og uforudsigelighed uden at miste tempo. Du skal være dygtig til samarbejde med den store kontaktflade eksternt og internt Se hele jobopslaget her! Sådan ansøger du Ansøgningsfrist: Send gerne din ansøgning med det samme, da vi vurderer ansøgerfeltet løbende. Tiltrædelse: Snarest muligt, senest 1. august 2019 Send din ansøgning og dit cv pr. e-mail i PDF-format til trapez@trapezjob.dk. Mærk ansøgningen 2197. Ring til Lisbeth Lauridsen på telefon 86 76 00 28, hvis du ønsker yderligere oplysninger. Læs eventuelt mere på www.solina-group.dk eller www.solina-retail.dk Vi behandler naturligvis din ansøgning fortroligt.

Til vores kundeservice søger vi en serviceminded og udadvendt salgsassistent, som engageret og kompetent vil indgå i salgsteamet, der består af i alt 6 salgsassistenter samt 12 eksterne salgskonsulenter. Vi lægger vægt på at yde en høj grad af service til vores kunder i detailhandel og industri, hvor leveringstid og –sikkerhed er en ekstra dynamisk faktor.

SOLINA Denmark arbejder bredt indenfor fødevarebranchen med at skabe ingrediensløsninger til brug i detailhandlen, industrien, food service og catering. Hertil arbejdes der med salg af krydderier, marinader og funktionelle ingredienser mm. Virksomheden har succes på grund af sine særlige kompetencer inden for fødevareindustrien,og er i en positiv udvikling samt solidt økonomisk funderet.

Til vores kundeservice søger vi en serviceminded og udadvendt salgsassistent, som engageret og kompetent vil indgå i salgsteamet, der består af i alt 6 salgsassistenter samt 12 eksterne salgskonsulenter. Vi lægger vægt på at yde en høj grad af service til vores kunder i detailhandel og industri, hvor leveringstid og –sikkerhed er en ekstra dynamisk faktor.

Du får

  • En vækstorienteret virksomhed med et stærkt brand i industrien
  • Et stort, velrenommeret produktsortiment
  • En grundig introduktion og relevant efteruddannelse
  • Reference til Site Manager

 

Dine primære arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte

  • Ordremodtagelse, – behandling og salgsbackup for intercompany salg til søsterselskaber samt fra nationale og internationale industrikunder.
  • Intern opfølgning på ordrer i forhold til indkøb, produktionsplanlægning og lager
  • Oversættelse af produktblade og behandling af eksportdokumenter.
  • Backup til salgskonsulenter samt salgschef i form af analyser og rapportering
  • Vedligeholdelse af stamdata (produkter, priser, kundeinformation)
  • Diverse adhoc opgaver – mødedeltagelse, være opdateret på systemændringer, forslag til optimeringsmuligheder – IT/processer osv.

 

Dine kvalifikationer

  • Har solid erfaring af min. 3-5 års varighed fra en tilsvarende funktion i en produktionsvirksomhed, gerne indenfor fødevarebranchen.
  • Har gode sprogkundskaber, herunder engelsk flydende, i både skrift og tale.
  • Er en habil IT-bruger, MSOffice, ERP-systemer (C5)
  • Har generelt god forretningsforståelse og –interesse.
     

Din personlighed

  • Du er initiativrig, positiv og udadvendt.
  • Du arbejder selvstændigt, tager ansvar og har fokus på detaljen og levering af kvalitet i din opgaveløsning.
  • Du trives i et konstant dynamisk miljø, hvor du formår at bevare overblikket
  • Du kan agere struktureret i en travl hverdag med flere simultane opgaver og uforudsigelighed uden at miste tempo.
  • Du skal være dygtig til samarbejde med den store kontaktflade eksternt og internt

 

Se hele jobopslaget her!

Sådan ansøger du

Ansøgningsfrist: Send gerne din ansøgning med det samme, da vi vurderer ansøgerfeltet løbende.
Tiltrædelse: Snarest muligt, senest 1. august 2019

Send din ansøgning og dit cv pr. e-mail i PDF-format til trapez@trapezjob.dk. Mærk ansøgningen 2197. Ring til Lisbeth Lauridsen på telefon 86 76 00 28, hvis du ønsker yderligere oplysninger. Læs eventuelt mere på www.solina-group.dk eller www.solina-retail.dk
Vi behandler naturligvis din ansøgning fortroligt.

Solina DenmarkSkanderborg2019-06-03T00:00:002019-06-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Customer Service Specialist (German Speaking)

BESTSELLER A/S

Brande
Do you enjoy helping others? Are you passionate about E-commerce, fashion and providing the best possible customer experience? We are currently looking for an optimistic and dedicated Customer Service Specialist, who wants to bring our E-commerce cu...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:18. juli 2019

Customer Service Specialist (Dutch Speaking), PART/FULL-TIME

BESTSELLER A/S

Brande
Do you enjoy helping others? Are you passionate about E-commerce and Fashion? We are currently looking for an optimistic and dedicated team member, who wants to bring our E-commerce customer experience to the next level. Who we are BESTSELLER is one...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

Kan du smile i telefonen og skaber du nemt gode relationer?

Hartmanns A/S, Fredericia

Esbjerg
For vores kunde, SE Energi Klima, søger Hartmanns A S engagerede kundeservicemedarbejdere til længerevarende vikariater på hovedkontoret i Esbjerg. Om jobbet: Du vil indgå i et team af motiverede og dedikerede kolleger, som alle arbejder teamoriente...
Indrykket:15. juni 2019
Udløbsdato:12. juli 2019

Kundeservicemedarbejder til webshop i udvikling - Cykelshoppen.dk

SPEEDLINE A/S

Skanderborg
Kundeservicemedarbejder til webshop i udvikling - Cykelshoppen.dk Løft standarden for kundeservice i cykelbranchen med os! Brænder du for cykler, kundeservice og eCommerce i rivende udvikling? Så er du måske vores nye kollega ved Cykelshoppen. Vi sø...
Indrykket:5. juni 2019
Udløbsdato:29. juli 2019

Salgsassistent til Kundeservice, Skanderborg N

Solina Denmark

Skanderborg
Til vores kundeservice søger vi en serviceminded og udadvendt salgsassistent, som engageret og kompetent vil indgå i salgsteamet, der består af i alt 6 salgsassistenter samt 12 eksterne salgskonsulenter. Vi lægger vægt på at yde en høj grad af servi...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:24. juni 2019