Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Terminalassistent til stor virksomhed i Taulov

Søges: Terminalassistent til skiftende arbejdtider

Vil du være med til at sikre chaufførservice og administrative rutineopgaver på en lagerterminal i trekantsområdet? Foretrækker du et uformelt arbejdsmiljø, hvor humor vægtes højt og man tror på, at en positiv indstilling til at lære nye ting kan bringe en langt? Og trives du, sidst men ikke mindst, med at arbejde med skiftende arbejdstider?

Hvis du kan svare ja til ovenstående, er der et vikariat, med mulighed for fast job efterfølgende, ledigt hos en af Vikar DKs kunder. Måske kommer du fra et lagerjob, men har fået interesse for serviceprægede og administrative opgaver i den forbindelse? Måske har du erfaring som kundeservicemedarbejder?

To områder vægtes højt:

  1. At du trives med rutineopgaver, samt har respekt for og er i øjenhøjde med de chauffører, der dagligt har brug for din hjælp.
  2. At du kan servicere virksomhedens interne kunder på en positiv og fleksibel måde, når du håndterer reklamationer.

Din hverdag

Som terminalassistent er dine primære daglige opgaver:

  • At modtage chauffører og anvise dem, hvilken lagerport de skal bruge.
  • At printe labels og læsselister ud til chauffører samt håndtere deres fragtbreve.
  • At besvare reklamationer på mails, herunder at undersøge på lageret, hvor fejlen opstår

Du kommer til at indgå i et samarbejde med 3 andre kolleger, der overlapper på hinandens opgaver og refererer til terminalcheferne.

Vi forestiller os, at du kommer med:

  • Erfaring eller lyst til at være servicemindet og detaljeorienteret.
  • Fleksibilitet i forhold til arbejdstider. Du vil arbejde 5 dage om ugen i et rul, hvor du første uge arbejder 06.00-14.00, anden uge 8.00-16.00, tredje uge 10.00-18.00 og fjerde uge 12.00-20.00, og derefter forfra. Det er essentielt, at du er afklaret med at arbejde på disse tidspunkter.
  • Erfaring med korte mailbesvarelser.
  • Erfaring med at kommunikere mundtligt på dansk og engelsk. 

Vi modtager vi gerne din ansøgning og CV. Jobbet er et vikariat med mulighed for fast job. Arbejdssted er på lagerkontor i Trekantsområdet, det er nødvendigt at have bil for at kunne komme til arbejdspladsen. Virksomheden er del af en større koncern. Vi inviterer løbende til samtale, da tiltrædelse er snarest.

Spørgsmål samt CV og kort ansøgning via Vikar DK A/S: Dinah Just, dj@vikardk.dk

 

 

 

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329822345Phoenix-7a2d012c12018-05-30T00:00:00Terminalassistent til stor virksomhed i Taulov

Søges: Terminalassistent til skiftende arbejdtider

Vil du være med til at sikre chaufførservice og administrative rutineopgaver på en lagerterminal i trekantsområdet? Foretrækker du et uformelt arbejdsmiljø, hvor humor vægtes højt og man tror på, at en positiv indstilling til at lære nye ting kan bringe en langt? Og trives du, sidst men ikke mindst, med at arbejde med skiftende arbejdstider?

Hvis du kan svare ja til ovenstående, er der et vikariat, med mulighed for fast job efterfølgende, ledigt hos en af Vikar DKs kunder. Måske kommer du fra et lagerjob, men har fået interesse for serviceprægede og administrative opgaver i den forbindelse? Måske har du erfaring som kundeservicemedarbejder?

To områder vægtes højt:

  1. At du trives med rutineopgaver, samt har respekt for og er i øjenhøjde med de chauffører, der dagligt har brug for din hjælp.
  2. At du kan servicere virksomhedens interne kunder på en positiv og fleksibel måde, når du håndterer reklamationer.

Din hverdag

Som terminalassistent er dine primære daglige opgaver:

  • At modtage chauffører og anvise dem, hvilken lagerport de skal bruge.
  • At printe labels og læsselister ud til chauffører samt håndtere deres fragtbreve.
  • At besvare reklamationer på mails, herunder at undersøge på lageret, hvor fejlen opstår

Du kommer til at indgå i et samarbejde med 3 andre kolleger, der overlapper på hinandens opgaver og refererer til terminalcheferne.

Vi forestiller os, at du kommer med:

  • Erfaring eller lyst til at være servicemindet og detaljeorienteret.
  • Fleksibilitet i forhold til arbejdstider. Du vil arbejde 5 dage om ugen i et rul, hvor du første uge arbejder 06.00-14.00, anden uge 8.00-16.00, tredje uge 10.00-18.00 og fjerde uge 12.00-20.00, og derefter forfra. Det er essentielt, at du er afklaret med at arbejde på disse tidspunkter.
  • Erfaring med korte mailbesvarelser.
  • Erfaring med at kommunikere mundtligt på dansk og engelsk. 

Vi modtager vi gerne din ansøgning og CV. Jobbet er et vikariat med mulighed for fast job. Arbejdssted er på lagerkontor i Trekantsområdet, det er nødvendigt at have bil for at kunne komme til arbejdspladsen. Virksomheden er del af en større koncern. Vi inviterer løbende til samtale, da tiltrædelse er snarest.

Spørgsmål samt CV og kort ansøgning via Vikar DK A/S: Dinah Just, dj@vikardk.dk

 

 

 

 

 

2018-07-26T00:50:21.433 Søges: Terminalassistent til skiftende arbejdtider Vil du være med til at sikre chaufførservice og administrative rutineopgaver på en lagerterminal i trekantsområdet? Foretrækker du et uformelt arbejdsmiljø, hvor humor vægtes højt og man tror på, at en positiv indstilling til at lære nye ting kan bringe en langt? Og trives du, sidst men ikke mindst, med at arbejde med skiftende arbejdstider? Hvis du kan svare ja til ovenstående, er der et vikariat, med mulighed for fast job efterfølgende, ledigt hos en af Vikar DKs kunder. Måske kommer du fra et lagerjob, men har fået interesse for serviceprægede og administrative opgaver i den forbindelse? Måske har du erfaring som kundeservicemedarbejder? To områder vægtes højt: At du trives med rutineopgaver, samt har respekt for og er i øjenhøjde med de chauffører, der dagligt har brug for din hjælp. At du kan servicere virksomhedens interne kunder på en positiv og fleksibel måde, når du håndterer reklamationer. Din hverdag Som terminalassistent er dine primære daglige opgaver: At modtage chauffører og anvise dem, hvilken lagerport de skal bruge. At printe labels og læsselister ud til chauffører samt håndtere deres fragtbreve. At besvare reklamationer på mails, herunder at undersøge på lageret, hvor fejlen opstår Du kommer til at indgå i et samarbejde med 3 andre kolleger, der overlapper på hinandens opgaver og refererer til terminalcheferne. Vi forestiller os, at du kommer med: Erfaring eller lyst til at være servicemindet og detaljeorienteret. Fleksibilitet i forhold til arbejdstider. Du vil arbejde 5 dage om ugen i et rul, hvor du første uge arbejder 06.00-14.00, anden uge 8.00-16.00, tredje uge 10.00-18.00 og fjerde uge 12.00-20.00, og derefter forfra. Det er essentielt, at du er afklaret med at arbejde på disse tidspunkter. Erfaring med korte mailbesvarelser. Erfaring med at kommunikere mundtligt på dansk og engelsk. Vi modtager vi gerne din ansøgning og CV. Jobbet er et vikariat med mulighed for fast job. Arbejdssted er på lagerkontor i Trekantsområdet, det er nødvendigt at have bil for at kunne komme til arbejdspladsen. Virksomheden er del af en større koncern. Vi inviterer løbende til samtale, da tiltrædelse er snarest. Spørgsmål samt CV og kort ansøgning via Vikar DK A S: Dinah Just, dj@vikardk.dk11Jobnet7a2d012c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-25T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandHedensted3273257Vikar DK A/S11Egeskovvej 178700HorsensDKDanmark0
dj@vikardk.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset580852JobNet48325261000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a2d012chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a2d012chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a2d012c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7a2d012c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgMed et job indenfor Salg bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Kundeservicemedarbejder lige noget for dig.12007991Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg355304057Dinah Justdj@vikardk.dkDKDanmarkDKDanmark329900611Fleksibelt job som Mystery ShopperRobot Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod. Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler. Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet!

Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du:

  • Selv er med til at påvirke din arbejdstid?
  • Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver?
  • Hjælper virksomheder med at højne deres service?

Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod.

Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler.

Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

TELEMIND ApSGive2018-10-26T00:00:002018-12-19T00:00:00
329926131Salgschauffør / skadedyrsbekæmper - tiltrædelse marts / aprilRobot Er du typen, der kan arbejde selvstændigt og planlægge din egen dag ? Din arbejdsdag foregår ud fra egen bopæl på Sjælland, hvor du skal servicere vore kunder med akutte problemer som f.eks. myrer hvepsebo. Derudover vil der være opgaver, hvor du skal hjælpe til med ordremodtagelse pr. telefon og salgsrelaterede opgaver. Vi forventer ikke, at du har erfaring indenfor branchen, da vi giver en grundig oplæring. Der er ikke tale om decideret fysisk krævende arbejde, så stillingen kan bestrides af både kvinder mænd unge som ældre. Vær OBS på at der ikke gives ferie i perioden April September !!! Men for at kunne komme i betragtning til stillingen, SKAL du have følgende egenskaber: Mødestabil Præsentabel Flair for salg Bosiddende max. 60 minutter fra Storkøbenhavn God til at planlægge Vi kan tilbyde en helt unik stilling, hvor frihed under ansvar er nøgleordet. Derudover vil du få en spændende hverdag, hvor 2 dage aldrig er ens. For den rette findes der ydermere karrieremuligheder. Du får: Bil telefon Fast grundløn ( kr. 23.000,- ) provision bonus Vi du være vort ansigt udadtil, så send din velbegrundede ansøgning med foto på en mail til os. Du kan læse mere om din arbejdsdag og vort firma på https: chrisal.dk ledige-stillinger .

Er du typen, der kan arbejde selvstændigt og planlægge din egen dag ?

Din arbejdsdag foregår ud fra egen bopæl på Sjælland, hvor du skal servicere vore kunder med akutte problemer som f.eks. myrer & hvepsebo.  Derudover vil der være opgaver, hvor du skal hjælpe til med ordremodtagelse pr. telefon og salgsrelaterede opgaver.

Vi forventer ikke, at du har erfaring indenfor branchen, da vi giver en grundig oplæring.

Der er ikke tale om decideret fysisk krævende arbejde, så stillingen kan bestrides af både kvinder / mænd – unge som ældre.

Vær OBS på at der ikke gives ferie i perioden April – September !!!

Men for at kunne komme i betragtning til stillingen, SKAL du have følgende egenskaber:

  • Mødestabil
  • Præsentabel
  • Flair for salg
  • Bosiddende max. 60 minutter fra Storkøbenhavn
  • God til at planlægge

 

Vi kan tilbyde en helt unik stilling, hvor frihed under ansvar er nøgleordet.  Derudover vil du få en spændende hverdag, hvor 2 dage aldrig er ens.  For den rette findes der ydermere karrieremuligheder.

Du får:

  • Bil / telefon
  • Fast grundløn ( kr. 23.000,- ) + provision / bonus

 

Vi du være vort ansigt udadtil, så send din velbegrundede ansøgning med foto på en mail til os.

Du kan læse mere om ”din” arbejdsdag og vort firma på https://chrisal.dk/ledige-stillinger .

CHRISAL SKADEDYRSSERVICE A/SStenderup2018-12-11T00:00:002019-02-05T00:00:00
329900619Fleksibelt job som Mystery ShopperRobot Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod. Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler. Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet!

Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du:

  • Selv er med til at påvirke din arbejdstid?
  • Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver?
  • Hjælper virksomheder med at højne deres service?

Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod.

Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler.

Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

TELEMIND ApSHammel2018-10-26T00:00:002018-12-19T00:00:00
329900590Fleksibelt job som Mystery ShopperRobot Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod. Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler. Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet!

Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du:

  • Selv er med til at påvirke din arbejdstid?
  • Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver?
  • Hjælper virksomheder med at højne deres service?

Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod.

Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler.

Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

TELEMIND ApSSkanderborg2018-10-26T00:00:002018-12-19T00:00:00
329920312Webshop supporterRobot Vil du hjælpe webshopkunderne i n af Danmarks bedste it-virksomheder med rådgivning og dygtig teknisk support? Så har vi jobbet til dig. Med 190 medarbejdere og mere end 250.000 kunder er Zitcom A S n af landets førende hosting- og cloudleverandører for små- og mellemstore virksomheder. I Zitcom A S tilbyder vi to af Danmarks førende SaaS webshopplatforme, som flere tusinde webshops har valgt at bygge deres onlineforretninger på. Til at understøtte vores webshopejere er det vigtigt, at de altid har adgang til et kompetent supportteam, der kan rådgive om deres forretninger og handle på de udfordringer, som de måtte opleve. Det er her, at du som vores nye webshop supporter kommer ind i billedet. Dine opgaver Som webshop supporter skal du sætte dig ind i kundernes it-udfordringer og sørge for, at der bliver taget hånd om dem enten via egen afhjælpning eller via eskalering til dine kolleger i udviklingsafdelingen. Dialogen med kunderne kommer primært til at køre over telefon, men du kommer også til at besvare mails via vores support ticket-system. Alt efter dine interesser og kompetencer er der gode muligheder for at blive specialiseret i de løsninger vi tilbyder. I første omgang kommer du dog til at fokusere på webshopkunderne i vores DanDomain-brand. Din baggrund og profil Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så vigtig. Det vigtigste for os er, at du er nysgerrig, fokuseret og indstillet på en høj læringskurve. Har du praktisk erfaring med it-support, e-handel eller webdesign, er det også en fordel. Vi ser også gerne, at: Du taler skriver flydende dansk og har et godt kendskab til engelsk (og gerne norsk) Du kan arbejde 37 timer om ugen i tidsrummet 7-19 Du er udadvendt, serviceminded, hjælpsom og har altid kunden i fokus også når der er travlt Du arbejder struktureret, tager ansvar og følger dine opgaver til dørs Din (måske) kommende arbejdsgiver Zitcom blev kåret til Danmarks bedste it-virksomhed i 2017 af Computerworld, men hviler ikke på laurbærrene af den grund. Vi elsker at have fart på og brænder for at levere de bedste løsninger til vores mange kunder. Omgangstonen i virksomheden er uformel og med et glimt i øjet. Strukturen er flad og uden direktørkontorer. Som ansat i Zitcom A S tilbyder vi: Fast lønpakke og pension Løbende uddannelse Rabatordninger og medarbejdertilbud som fx fitness, massage og bilvask Et væld af sociale arrangementer og personaleture - også på afdelingsniveau. Information og ansøgning Lyder det som noget for dig, og har du spørgsmål til stillingen? Så er du velkommen til at kontakte Kundeservicechef Maik Kassis på mmk@zitcom.dk. Ønsker du at søge stillingen, kan du bruge ansøgningsknappen søg jobbet . Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Arbejdssted: Zitcom A S, Højvangen 4, 8660 Skanderborg Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Vil du hjælpe webshopkunderne i én af Danmarks bedste it-virksomheder med rådgivning og dygtig teknisk support? Så har vi jobbet til dig.

Med 190 medarbejdere og mere end 250.000 kunder er Zitcom A/S én af landets førende hosting- og cloudleverandører for små- og mellemstore virksomheder.

I Zitcom A/S tilbyder vi to af Danmarks førende SaaS webshopplatforme, som flere tusinde webshops har valgt at bygge deres onlineforretninger på.

Til at understøtte vores webshopejere er det vigtigt, at de altid har adgang til et kompetent supportteam, der kan rådgive om deres forretninger og handle på de udfordringer, som de måtte opleve.

Det er her, at du som vores nye webshop supporter kommer ind i billedet.

 

Dine opgaver

Som webshop supporter skal du sætte dig ind i kundernes it-udfordringer og sørge for, at der bliver taget hånd om dem – enten via egen afhjælpning eller via eskalering til dine kolleger i udviklingsafdelingen. Dialogen med kunderne kommer primært til at køre over telefon, men du kommer også til at besvare mails via vores support ticket-system.

Alt efter dine interesser og kompetencer er der gode muligheder for at blive specialiseret i de løsninger vi tilbyder. I første omgang kommer du dog til at fokusere på webshopkunderne i vores DanDomain-brand.

 

Din baggrund og profil

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så vigtig. Det vigtigste for os er, at du er nysgerrig, fokuseret og indstillet på en høj læringskurve. Har du praktisk erfaring med it-support, e-handel eller webdesign, er det også en fordel.

Vi ser også gerne, at:  

  • Du taler/skriver flydende dansk og har et godt kendskab til engelsk (og gerne norsk)   
  • Du kan arbejde 37 timer om ugen i tidsrummet 7-19    
  • Du er udadvendt, serviceminded, hjælpsom og har altid kunden i fokus – også når der er travlt    
  • Du arbejder struktureret, tager ansvar og følger dine opgaver til dørs 

 

Din (måske) kommende arbejdsgiver

Zitcom blev kåret til Danmarks bedste it-virksomhed i 2017 af Computerworld, men hviler ikke på laurbærrene af den grund. Vi elsker at have fart på og brænder for at levere de bedste løsninger til vores mange kunder. Omgangstonen i virksomheden er uformel og med et glimt i øjet. Strukturen er flad og uden direktørkontorer.

Som ansat i Zitcom A/S tilbyder vi:    

  • Fast lønpakke og pension    
  • Løbende uddannelse    
  • Rabatordninger og medarbejdertilbud som fx fitness, massage og bilvask    
  • Et væld af sociale arrangementer og personaleture - også på afdelingsniveau.  

 

Information og ansøgning 

Lyder det som noget for dig, og har du spørgsmål til stillingen? Så er du velkommen til at kontakte Kundeservicechef Maik Kassis på mmk@zitcom.dk.

Ønsker du at søge stillingen, kan du bruge ansøgningsknappen ”søg jobbet”.

Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

Arbejdssted: Zitcom A/S, Højvangen 4, 8660 Skanderborg

Tiltrædelse: Hurtigst muligt  

ZITCOM A/SSkanderborg2018-11-30T00:00:002019-01-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Fleksibelt job som Mystery Shopper

TELEMIND ApS

Give
Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? ...
Indrykket:26. oktober 2018
Udløbsdato:19. december 2018

Salgschauffør / skadedyrsbekæmper - tiltrædelse marts / april

CHRISAL SKADEDYRSSERVICE A/S

Stenderup
Er du typen, der kan arbejde selvstændigt og planlægge din egen dag ? Din arbejdsdag foregår ud fra egen bopæl på Sjælland, hvor du skal servicere vore kunder med akutte problemer som f.eks. myrer hvepsebo. Derudover vil der være opgaver, hvor du sk...
Indrykket:11. december 2018
Udløbsdato:5. februar 2019

Fleksibelt job som Mystery Shopper

TELEMIND ApS

Hammel
Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? ...
Indrykket:26. oktober 2018
Udløbsdato:19. december 2018

Fleksibelt job som Mystery Shopper

TELEMIND ApS

Skanderborg
Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? ...
Indrykket:26. oktober 2018
Udløbsdato:19. december 2018

Webshop supporter

ZITCOM A/S

Skanderborg
Vil du hjælpe webshopkunderne i n af Danmarks bedste it-virksomheder med rådgivning og dygtig teknisk support? Så har vi jobbet til dig. Med 190 medarbejdere og mere end 250.000 kunder er Zitcom A S n af landets førende hosting- og cloudleverandører...
Indrykket:30. november 2018
Udløbsdato:7. januar 2019