Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Tick Cad søger sælger med teknisk forståelse!

Brænder DU for løsningssalg til store og små industrivirksomheder? Og har du erfaring med flowet mellem udvikling og produktion er det DIG, vi søger!

Ved Tick Cad går udviklingen hurtigt. På 5 år er der skabt en virksomhed med 17 medarbejdere, egenudviklet software velfungerende interne workflows og en solid placering på det danske og islandske marked indenfor løsninger baseret på Autodesks CADsoftware til industri, design og byggeri.

Vi søger en kollega, som kan hjælpe os med at formidle viden og værdi omkring løsninger baseret på Autodesk Inventor, Vault og Tick Tool.


Vi søger dig, der
har forståelse for workflowet i produktionsvirksomheder
kan formulere værdien af løsninger med software fra Autodesk og Tick Cad
er en aktiv sparringspartner for kunder og kollegaer
 

Ved Tick Cad får du
grundig oplæring i produkter
egen kundeportefølje
gode kollegaer
indflydelse på strategi og udvikling
 
Og… du skal være et ordentligt menneske!
Med en grundholdning om at kunde- og kollegaservice er de væsentligste faktorer for succes.


What’s in it..
løn efter kvalifikationer
gode forsikringer og pension
frokostordning


Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Arbejdssted: Horsens

For information om stillingen:  Kontakt Karina tlf.: 22587807 eller Leif tlf.: 22580519 

Download stillingsopslag som PDF

Sådan ansøger du

Ansøgning

  • Pr. mail med relevante bilag til Karina H. de Lichtenberg: kl@tickcad.dk 
  • Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og fortroligt.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330043462Phoenix-5e869c6512019-06-17T00:00:00Tick Cad søger sælger med teknisk forståelse!

Brænder DU for løsningssalg til store og små industrivirksomheder? Og har du erfaring med flowet mellem udvikling og produktion er det DIG, vi søger!

Ved Tick Cad går udviklingen hurtigt. På 5 år er der skabt en virksomhed med 17 medarbejdere, egenudviklet software velfungerende interne workflows og en solid placering på det danske og islandske marked indenfor løsninger baseret på Autodesks CADsoftware til industri, design og byggeri.

Vi søger en kollega, som kan hjælpe os med at formidle viden og værdi omkring løsninger baseret på Autodesk Inventor, Vault og Tick Tool.


Vi søger dig, der
har forståelse for workflowet i produktionsvirksomheder
kan formulere værdien af løsninger med software fra Autodesk og Tick Cad
er en aktiv sparringspartner for kunder og kollegaer
 

Ved Tick Cad får du
grundig oplæring i produkter
egen kundeportefølje
gode kollegaer
indflydelse på strategi og udvikling
 
Og… du skal være et ordentligt menneske!
Med en grundholdning om at kunde- og kollegaservice er de væsentligste faktorer for succes.


What’s in it..
løn efter kvalifikationer
gode forsikringer og pension
frokostordning


Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Arbejdssted: Horsens

For information om stillingen:  Kontakt Karina tlf.: 22587807 eller Leif tlf.: 22580519 

Download stillingsopslag som PDF

Sådan ansøger du

Ansøgning

  • Pr. mail med relevante bilag til Karina H. de Lichtenberg: kl@tickcad.dk 
  • Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og fortroligt.

 

2019-08-06T00:51:41.263 Brænder DU for løsningssalg til store og små industrivirksomheder? Og har du erfaring med flowet mellem udvikling og produktion er det DIG, vi søger! Ved Tick Cad går udviklingen hurtigt. På 5 år er der skabt en virksomhed med 17 medarbejdere, egenudviklet software velfungerende interne workflows og en solid placering på det danske og islandske marked indenfor løsninger baseret på Autodesks CADsoftware til industri, design og byggeri. Vi søger en kollega, som kan hjælpe os med at formidle viden og værdi omkring løsninger baseret på Autodesk Inventor, Vault og Tick Tool. Vi søger dig, der har forståelse for workflowet i produktionsvirksomheder kan formulere værdien af løsninger med software fra Autodesk og Tick Cad er en aktiv sparringspartner for kunder og kollegaer Ved Tick Cad får du grundig oplæring i produkter egen kundeportefølje gode kollegaer indflydelse på strategi og udvikling Og… du skal være et ordentligt menneske! Med en grundholdning om at kunde- og kollegaservice er de væsentligste faktorer for succes. What s in it.. løn efter kvalifikationer gode forsikringer og pension frokostordning Tiltrædelse: Hurtigst muligt Arbejdssted: Horsens For information om stillingen: Kontakt Karina tlf.: 22587807 eller Leif tlf.: 22580519 Download stillingsopslag som PDF Sådan ansøger du Ansøgning Pr. mail med relevante bilag til Karina H. de Lichtenberg: kl@tickcad.dk Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og fortroligt.11jobnet5e869c65100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-05T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3547358Tick Cad ApS11Sverigesvej 198700HorsensDKDanmark0kl@tickcad.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent778438JobNet5005014500501410014-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e869c65https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e869c65https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e869c65&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e869c65&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonTick Cad søger sælger med teknisk forståelse!1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362096815cbk@tickcad.dkcbk@tickcad.dkDKDanmarkDKDanmark330108384Ambitiøs og kommunikativ stærk medarbejder søgesRobot Har du talegaverne i orden? Og kunne du tænke dig at tjene penge hjemme fra? Så er dette job lige noget for dig. Vi søger dygtige phonere, der skal være med til at løfte virksomhedens mange opgaver. En god kommunikation er vejen frem Elsker du at tale i telefon? Ved du, hvordan du skaber en god dialog? Og drømmer du om at arbejde hjemmefra? Så er det måske lige dig, vi leder efter. Som phoner hos os bliver det din opgave at ringe ud til virksomheder med henblik på at gøre dem mere grønne, og du har mulighed for at arbejde, upåagtet om du befinder dig i Danmark eller udlandet. Hos os vægter vi dine kommunikative evner højere end din faglige baggrund, og du behøves ikke have tidligere erfaring inden for faget. Vi sørger naturligvis for at klæde dig bedst muligt på, så du er i stand til at løfte opgaven. Du får et manuskript at læne dig op ad, når du ringer ud, så du med lethed kan være sikker på at få svar på alle spørgsmål. Du skal blot have adgang til en computer, et headset og en internetadgang, og så kan du være i gang med arbejdet med ganske få klik. Oplæring og sparring Du vil modtage grundig oplæring i opstartsugen samt få løbende træning. Du vil komme med på lyt på en masse opkald, således at du får et godt indblik i, hvordan du på bedste vis kan håndtere opgaven, når der er din tur til at ringe ud. Under oplæringsperioden vil du også modtage sparring og gode råd, som du kan tage med dig og anvende i praksis. Vi ønsker, at vores medarbejder får succes med deres arbejde. Derfor gennemlytter vi fra tid til anden opkald, således at vi kan hjælpe vores kolleger med at blive skarpere til kommunikation. Få frihed under ansvar og geografisk uafhængighed Som phoner hos os kan du arbejde hvor som helst. Stillingen lyder på 37 timer om ugen, og du bestemmer selv, hvor du lægger timerne, så længe der er i tidsrummet mellem klokken 9 til 17 mandag til fredag. Hos os er frihed under ansvar og selvstændighed en meget stor del af vores hverdag, og vi tilbyder geografisk uafhængighed. Det betyder, at du med dette job har mulighed for at sidde over alt. Det er nemt og bekvemt og giver dig samtidig mulighed for at opleve verden, mens du tjener penge. Vores ideelle nye kollega kan: Arbejde selvstændigt og struktureret Kommunikere åbent og godt Føre en samtale ubesværet over telefonen Arbejde proaktivt Fungere godt i en hverdag, som du selv disponerer over.

Har du talegaverne i orden? Og kunne du tænke dig at tjene penge hjemme fra? Så er dette job lige noget for dig. Vi søger dygtige phonere, der skal være med til at løfte virksomhedens mange opgaver.

 

En god kommunikation er vejen frem

Elsker du at tale i telefon? Ved du, hvordan du skaber en god dialog? Og drømmer du om at arbejde hjemmefra? Så er det måske lige dig, vi leder efter. Som phoner hos os bliver det din opgave at ringe ud til virksomheder med henblik på at gøre dem mere grønne, og du har mulighed for at arbejde, upåagtet om du befinder dig i Danmark eller udlandet.   

Hos os vægter vi dine kommunikative evner højere end din faglige baggrund, og du behøves ikke have tidligere erfaring inden for faget. Vi sørger naturligvis for at klæde dig bedst muligt på, så du er i stand til at løfte opgaven. Du får et manuskript at læne dig op ad, når du ringer ud, så du med lethed kan være sikker på at få svar på alle spørgsmål.

Du skal blot have adgang til en computer, et headset og en internetadgang, og så kan du være i gang med arbejdet med ganske få klik.

 

Oplæring og sparring

Du vil modtage grundig oplæring i opstartsugen samt få løbende træning. Du vil komme med på lyt på en masse opkald, således at du får et godt indblik i, hvordan du på bedste vis kan håndtere opgaven, når der er din tur til at ringe ud. Under oplæringsperioden vil du også modtage sparring og gode råd, som du kan tage med dig og anvende i praksis. 

Vi ønsker, at vores medarbejder får succes med deres arbejde. Derfor gennemlytter vi fra tid til anden opkald, således at vi kan hjælpe vores kolleger med at blive skarpere til kommunikation.

 

Få frihed under ansvar og geografisk uafhængighed

Som phoner hos os kan du arbejde hvor som helst. Stillingen lyder på 37 timer om ugen, og du bestemmer selv, hvor du lægger timerne, så længe der er i tidsrummet mellem klokken 9 til 17 mandag til fredag.

Hos os er frihed under ansvar og selvstændighed en meget stor del af vores hverdag, og vi tilbyder geografisk uafhængighed. Det betyder, at du med dette job har mulighed for at sidde over alt. Det er nemt og bekvemt og giver dig samtidig mulighed for at opleve verden, mens du tjener penge.    

 

Vores ideelle nye kollega kan:

  • Arbejde selvstændigt og struktureret
  • Kommunikere åbent og godt
  • Føre en samtale ubesværet over telefonen
  • Arbejde proaktivt
  • Fungere godt i en hverdag, som du selv disponerer over.
SØREN LYKKE JENSEN HOLDING ApSHorsens2019-10-17T00:00:002019-12-10T00:00:00
330108803Leder du efter det ideelle seniorjob? Vi søger den ideelle phoner til alsidig opgaveRobot Så skal du ikke lede længere. Som phoner hos os kan du tjene penge hjemme fra, eller mens du befinder dig i udlandet, og du bestemmer selv, hvornår dine timer skal ligge. Det ideelle job til dig, der vil have en uafhængig hverdag Har du længe søgt efter et seniorjob, men har du endnu ikke fundet det helt rigtige? Og drømmer du om en hverdag med frihed under ansvar, hvor du kan rejse som du vil og planlægge din egen hverdag, mens du tjener penge? Så er jobbet som phoner for os det helt rigtige for dig. Du kommer til at ringe ud til forbrugere med henblik på at indhente pensionsanalyser, og via et manuskript og spørgeskema skal du sørge for at indhente de nødvendige informationer. Vi vægter dine evner til at kommunikere over telefonen højere end din faglige baggrund, og vi kræver ingen tidligere erfaring. Du kan arbejde som phoner for os, uanset hvor du befinder dig. Det eneste, vi kræver af dig, er, at du har adgang til en computer, et headset samt internetadgang. Oplæring og løbende coaching Vi sørger for, at du vil blive oplært grundigt, således at du er klar til at stå på egne ben, når du skal foretage dine opkald. Oplæringen består blandt andet i, at du kommer med på lyt under en masse opkald, hvor du vil modtage sparring og vejledning, således at du bliver bedst klædt på til at varetage opgaven. En vigtig del af vores virksomhed er, at vi vil give vores medarbejdere de bedste forudsætninger for at udføre deres arbejde. Derfor lytter vi løbende opkald igennem med henblik på at styrke dine kommunikative evner. Vi tilbyder også coaching og vejledning, hvis du har brug for gode råd til at blive knivskarp over telefonen. Vi tilbyder frihed under ansvar og en fleksibel arbejdsplads Hos os kommer du til at arbejde hjemmefra. Det betyder, at du kan passe dit arbejde, uanset hvor i verden du befinder dig. Tag computeren med til varme himmelstrøg, i sommerhuset eller et helt tredje sted det er helt op til dig. Stillingen lyder på 37 timer om ugen. Du bestemmer selv, hvornår du vil arbejde, så længe det er mellem klokken 08.00-16.00 på hverdage og mellem klokken 10-16 om lørdagen. Det forventer vi af dig: Du skal kunne arbejde selvstændigt og struktureret Du skal kunne disponere over din tid Du skal kunne føre en samtale ubesværet over telefonen.

Så skal du ikke lede længere. Som phoner hos os kan du tjene penge hjemme fra, eller mens du befinder dig i udlandet, og du bestemmer selv, hvornår dine timer skal ligge.

Det ideelle job til dig, der vil have en uafhængig hverdag

Har du længe søgt efter et seniorjob, men har du endnu ikke fundet det helt rigtige? Og drømmer du om en hverdag med frihed under ansvar, hvor du kan rejse som du vil og planlægge din egen hverdag, mens du tjener penge? Så er jobbet som phoner for os det helt rigtige for dig.

Du kommer til at ringe ud til forbrugere med henblik på at indhente pensionsanalyser, og via et manuskript og spørgeskema skal du sørge for at indhente de nødvendige informationer. Vi vægter dine evner til at kommunikere over telefonen højere end din faglige baggrund, og vi kræver ingen tidligere erfaring. 

Du kan arbejde som phoner for os, uanset hvor du befinder dig. Det eneste, vi kræver af dig, er, at du har adgang til en computer, et headset samt internetadgang.

 

Oplæring og løbende coaching

Vi sørger for, at du vil blive oplært grundigt, således at du er klar til at stå på egne ben, når du skal foretage dine opkald. Oplæringen består blandt andet i, at du kommer med på lyt under en masse opkald, hvor du vil modtage sparring og vejledning, således at du bliver bedst klædt på til at varetage opgaven.   

En vigtig del af vores virksomhed er, at vi vil give vores medarbejdere de bedste forudsætninger for at udføre deres arbejde. Derfor lytter vi løbende opkald igennem med henblik på at styrke dine kommunikative evner. Vi tilbyder også coaching og vejledning, hvis du har brug for gode råd til at blive knivskarp over telefonen.

 

Vi tilbyder frihed under ansvar og en fleksibel arbejdsplads

Hos os kommer du til at arbejde hjemmefra. Det betyder, at du kan passe dit arbejde, uanset hvor i verden du befinder dig. Tag computeren med til varme himmelstrøg, i sommerhuset eller et helt tredje sted – det er helt op til dig.

Stillingen lyder på 37 timer om ugen. Du bestemmer selv, hvornår du vil arbejde, så længe det er mellem klokken 08.00-16.00 på hverdage og mellem klokken 10-16 om lørdagen.

 

Det forventer vi af dig:

  • Du skal kunne arbejde selvstændigt og struktureret
  • Du skal kunne disponere over din tid
  • Du skal kunne føre en samtale ubesværet over telefonen.
SØREN LYKKE JENSEN HOLDING ApSHorsens2019-10-18T00:00:002019-12-11T00:00:00
330109464Salgskonsulent søges til Østjylland gerne med erfaring indenfor servicebranchen.Robot Flexservice søger en erfaren salgskonsulent, gerne med erfaring inden for servicebranchen. Flexservice er en servicevirksomhed med totalløsninger til virksomheder og private. Vi tilbyder rengøring, vinduespolering, algebehandling, facaderens, haveservice, skadedyrsbekæmpelse mm. Vi har vækstet meget inden for den private sektor de sidste par år og vil nu ligge mere fokus over på erhverv og foreninger. Det vil derfor primært være dette område der skal være fokus på. Man vil til dels lave kanvas salg, men også få tilsendt leads fra kontoret. Man vil få tildelt områder som der skal laves opsøgende salg i, samt eksisterende kontakter. Kontoret er beliggende i Skanderborg Stilling og ligger lige ved Skanderborg N afkørslen. Mødetiden aftales indbyrdes, men man skal forvente at den ligger mellem kl. 8-16 i hverdage og fri hver weekend. I prøveperioden på de 3mdr. får man en høj provision af det salg man laver og de faste abonnementsaftaler man lukker, derudover vil man modtage en fast bonus på de kunder man lukker som en fast aftale, så man løbende sikre sig en høj stabil indkomst. Efter 3mdr. vil der være forhandling om minimumsgarantiløn med provision. Vi søger en som kan starte snarest. Stillingen er fuldtid og der stilles bil, tøj, telefon, computer mm. til rådighed. Vi forventer at du: Kender branchen og har erfaring med salg. Du er mødestabil og stræber efter resultater. Har kørekort og tryg ved at køre på de danske landeveje. Du skal kunne tale og skrive perfekt dansk. Uddannet inden for salg eller har beskæftiget dig med det i længere tid. At du er udadvendt og menneske kender. Bor i Østjylland. Dette stilles tilbydes: Høj provision, med mulighed for garanteret minimums løn og bonus efter 3mdr. Godt og stabilt arbejdsmiljø. Selvstændigt arbejde under ansvar. Muligheder for tilpasning i arbejdstimerne efter behov. Firmabil og nødvendigt udstyr. Ansættelse snarest muligt. Har dette vagt din interesse modtages der gerne ansøgning med cv og billede på til info@flexservice.dk Men respekter venligst at vi har travlt og at vi derfor ikke ønsker telefonopkald vedrørende job.

Flexservice søger en erfaren salgskonsulent, gerne med erfaring inden for servicebranchen.

Flexservice er en servicevirksomhed med totalløsninger til virksomheder og private.
Vi tilbyder rengøring, vinduespolering, algebehandling, facaderens, haveservice, skadedyrsbekæmpelse mm.

Vi har vækstet meget inden for den private sektor de sidste par år og vil nu ligge mere fokus over på erhverv og foreninger.
Det vil derfor primært være dette område der skal være fokus på.
Man vil til dels lave kanvas salg, men også få tilsendt leads fra kontoret.
Man vil få tildelt områder som der skal laves opsøgende salg i, samt eksisterende kontakter.

Kontoret er beliggende i Skanderborg/Stilling og ligger lige ved Skanderborg N afkørslen.

Mødetiden aftales indbyrdes, men man skal forvente at den ligger mellem kl. 8-16 i hverdage og fri hver weekend.

I prøveperioden på de 3mdr. får man en høj provision af det salg man laver og de faste abonnementsaftaler man lukker, derudover vil man modtage en fast bonus på de kunder man lukker som en fast aftale, så man løbende sikre sig en høj stabil indkomst. Efter 3mdr. vil der være forhandling om minimumsgarantiløn med provision.

Vi søger en som kan starte snarest.

Stillingen er fuldtid og der stilles bil, tøj, telefon, computer mm. til rådighed.

Vi forventer at du:
Kender branchen og har erfaring med salg.
Du er mødestabil og stræber efter resultater.
Har kørekort og tryg ved at køre på de danske landeveje.
Du skal kunne tale og skrive perfekt dansk.
Uddannet inden for salg eller har beskæftiget dig med det i længere tid.
At du er udadvendt og menneske kender.
Bor i Østjylland.

Dette stilles tilbydes:
Høj provision, med mulighed for garanteret minimums løn og bonus efter 3mdr.
Godt og stabilt arbejdsmiljø.
Selvstændigt arbejde under ansvar.
Muligheder for tilpasning i arbejdstimerne efter behov.
Firmabil og nødvendigt udstyr.
Ansættelse snarest muligt.



Har dette vagt din interesse modtages der gerne ansøgning med cv og billede på til info@flexservice.dk
Men respekter venligst at vi har travlt og at vi derfor ikke ønsker telefonopkald vedrørende job. 

Flexservice ApSGedved2019-10-21T00:00:002019-12-12T00:00:00
330116790Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - VejleRobot Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område. Hvem er du? Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Afløser . Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia.

Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område.

Hvem er du?

Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Afløser”. Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

RELATIONMEDIA A/SVejle2019-11-01T00:00:002019-12-27T00:00:00
330118713Tysktalende salgsassistent til FiberPowertechRobot Fiberpowertech ApS, Hedensted (som en del af GM Group) Vi søger en engageret og dygtig tysktalende salgsassistent til vores team i Hedensted. FiberPowertech er i en rivende udvikling, med rekord vækstrater de sidste 3 år. Om jobbet: Vi udvikler, producerer og sælger komponenter til fiberindustrien i både ind- og udland, og vores arbejdsområde er bredt. Du vil derfor kunne forvente at skulle arbejde med alt fra små plast-komponenter til store emner i stål. Du skal assistere vores tekniske tegner med ordrehåndtering, oprette styklister, evt. supportere med indkøb. Du sparrer med firmaets direktør samt øvrige kollegaer, men det forventes også, at du kan arbejde selvstændigt. Du bliver en del af en ambitiøs salgsorganisation i vækst, og du får et selvstændigt og udadvendt job blandt dygtige kollegaer. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Ordrebehandling for vores tysktalende kunder. Fakturering. Daglige kontoropgaver, hovedsagelig på tysk. Ad hoc-opgaver. Om dig: Du har tidligere arbejdet som tysktalende salgsassistent og har en god kommerciel forretningsforståelse. Alternativt er du kontoruddannet og har lyst til at prøve kræfter med salget. FiberPowertech har en flad organisationsstruktur, hvorfor det er vigtigt, at: Du kan planlægge selvstændig din egen arbejdsdag. Du arbejder systematisk. Du er målbevidst og tager ansvar. Til dine kvalifikationer hører endvidere: Tysk på modersmålsniveau. Dansk på højt niveau. Engelsk i skrift og tale. MS Office på dagligt brugerniveau. Kendskab til Microsoft C5. Om firmaet: Fiberpowertech er en del af GM Group, som er markedsførende producent af extruderede rør og rørsystemer til brug for især teleselskaber og elværker. Produkterne indgår i de udrulninger af bredbånd der foregår i hele Europa, samt resten af verden. FiberPowertech har i de sidste 15 år leveret et bredt udvalg af tilbehør til installation og vedligeholdelse af fibernetværker - unikke produkter, der spænder fra street cabinets og muffer til brønd og værktøjer. Fiberpowertech står for en række banebrydende udviklinger på marked. Øvrige oplysninger: Løn og ansættelsesvilkår vil blive aftalt i forhold til dine kvalifikationer. Der ønskes tiltrædelse hurtigst muligt, hvorfor samtaler vil blive afholdt løbende (fortrinsvis på tysk). Ansøgning og kontakt: Hvis du spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte Ulrike Kjeldgaard på telefon: 2545 7869. Send din ansøgning med CV, gerne på tysk, til jobadm@gm-plast.dk . Mærk din ansøgning FPT - Tysktalende salgsassistent . Ansøgningsfristen er mandag den 02-12-2019. Vi glæder os til at høre fra dig.

Fiberpowertech ApS, Hedensted (som en del af GM Group)

Vi søger en engageret og dygtig tysktalende salgsassistent til vores team i Hedensted.

FiberPowertech er i en rivende udvikling, med rekord vækstrater de sidste 3 år.

 

Om jobbet:

Vi udvikler, producerer og sælger komponenter til fiberindustrien i både ind- og udland, og vores arbejdsområde er bredt.

Du vil derfor kunne forvente at skulle arbejde med alt fra små plast-komponenter til store emner i stål. Du skal assistere vores tekniske tegner med ordrehåndtering, oprette styklister, evt. supportere med indkøb. Du sparrer med firmaets direktør samt øvrige kollegaer, men det forventes også, at du kan arbejde selvstændigt. Du bliver en del af en ambitiøs salgsorganisation i vækst, og du får et selvstændigt og udadvendt job blandt dygtige kollegaer.


Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Ordrebehandling for vores tysktalende kunder.
  • Fakturering.
  • Daglige kontoropgaver, hovedsagelig på tysk.
  • Ad hoc-opgaver.

Om dig:

Du har tidligere arbejdet som tysktalende salgsassistent og har en god kommerciel forretningsforståelse. Alternativt er du kontoruddannet og har lyst til at prøve kræfter med salget.

FiberPowertech har en flad organisationsstruktur, hvorfor det er vigtigt, at:

  • Du kan planlægge selvstændig din egen arbejdsdag.
  • Du arbejder systematisk.
  • Du er målbevidst og tager ansvar.

Til dine kvalifikationer hører endvidere:

  • Tysk på modersmålsniveau.
  • Dansk på højt niveau.
  • Engelsk i skrift og tale.
  • MS Office på dagligt brugerniveau.
  • Kendskab til Microsoft C5.

Om firmaet:

Fiberpowertech er en del af GM Group, som er markedsførende producent af extruderede rør og rørsystemer til brug for især teleselskaber og elværker. Produkterne indgår i de udrulninger af bredbånd der foregår i hele Europa, samt resten af verden.
FiberPowertech har i de sidste 15 år leveret et bredt udvalg af tilbehør til installation og vedligeholdelse af fibernetværker - unikke produkter, der spænder fra street cabinets og muffer til brønd og værktøjer.
Fiberpowertech står for en række banebrydende udviklinger på marked.


Øvrige oplysninger:

Løn og ansættelsesvilkår vil blive aftalt i forhold til dine kvalifikationer.

Der ønskes tiltrædelse hurtigst muligt, hvorfor samtaler vil blive afholdt løbende (fortrinsvis på tysk).

Ansøgning og kontakt:

Hvis du spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte Ulrike Kjeldgaard på telefon: 2545 7869.

Send din ansøgning med CV, gerne på tysk, til jobadm@gm-plast.dk . Mærk din ansøgning 'FPT - Tysktalende salgsassistent'.

Ansøgningsfristen er mandag den 02-12-2019.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

GM PLAST A/SHedensted2019-11-06T00:00:002019-12-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ambitiøs og kommunikativ stærk medarbejder søges

SØREN LYKKE JENSEN HOLDING ApS

Horsens
Har du talegaverne i orden? Og kunne du tænke dig at tjene penge hjemme fra? Så er dette job lige noget for dig. Vi søger dygtige phonere, der skal være med til at løfte virksomhedens mange opgaver. En god kommunikation er vejen frem Elsker du at ta...
Indrykket:17. oktober 2019
Udløbsdato:10. december 2019

Leder du efter det ideelle seniorjob? Vi søger den ideelle phoner til alsidig opgave

SØREN LYKKE JENSEN HOLDING ApS

Horsens
Så skal du ikke lede længere. Som phoner hos os kan du tjene penge hjemme fra, eller mens du befinder dig i udlandet, og du bestemmer selv, hvornår dine timer skal ligge. Det ideelle job til dig, der vil have en uafhængig hverdag Har du længe søgt e...
Indrykket:18. oktober 2019
Udløbsdato:11. december 2019

Salgskonsulent søges til Østjylland gerne med erfaring indenfor servicebranchen.

Flexservice ApS

Gedved
Flexservice søger en erfaren salgskonsulent, gerne med erfaring inden for servicebranchen. Flexservice er en servicevirksomhed med totalløsninger til virksomheder og private. Vi tilbyder rengøring, vinduespolering, algebehandling, facaderens, havese...
Indrykket:21. oktober 2019
Udløbsdato:12. december 2019

Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - Vejle

RELATIONMEDIA A/S

Vejle
Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning a...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:27. december 2019

Tysktalende salgsassistent til FiberPowertech

GM PLAST A/S

Hedensted
Fiberpowertech ApS, Hedensted (som en del af GM Group) Vi søger en engageret og dygtig tysktalende salgsassistent til vores team i Hedensted. FiberPowertech er i en rivende udvikling, med rekord vækstrater de sidste 3 år. Om jobbet: Vi udvikler, pro...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:2. december 2019