Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Tidssupporter til opfølgning af tidsregistreringer og ledergodkendelser

Trives du med at være grundig og nede i detaljen og har du stor erfaring med at løfte opgaver i forhold til arbejdstidsregler og hviletidsbestemmelser?

Som tidssupporter i Banedanmark, i divisionen Infrastruktur, bliver du en del af et engageret team på 9 medarbejdere og en kontorelev, hvoraf to medarbejdere løfter support- og opfølgningsopgaver inden for arbejdstidsregler og hviletidsbestemmelser. Du kommer til at arbejde tæt sammen med din kollega, og vi har forventning om, at du afhængigt af din erfaringsbaggrund, kan varetage egne ansvarsområder og bidrage aktivt til det fælles arbejde.

Vi bidrager alle til det gode arbejdsmiljø og vi sørger for, at du som vores nye tidssupporter kommer godt i gang med dine opgaver og får den rette støtte og vejledning undervejs. Dette suppleret med at du selv bidrager proaktivt, nysgerrigt og aktivt i din læring og udvikling. Det du ikke har kendskab til, skal vi nok lære dig.

Banedanmark kan tilbyde dig en spændende ansættelse i en offentlig organisation, hvor du får mulighed for at specialisere dig indenfor området og få indblik i en bred vifte af opgaver. Du bliver en del af et stærkt fagligt og kollegialt fællesskab. Vi arbejder både teambaseret og selvstændigt, med stor gensidig fleksibilitet, så der skabes bedst mulig balance mellem arbejde og privatliv.

Pr. 1. december 2020 flytter vi til nye lokaler ved Ringsted Station. Du bliver en del af en sektion bestående af 30 medarbejdere fordelt på 4 teams, indenfor planlægning af vedligeholdelsesarbejde i sporet, systemunderstøttelse af dataflow i sporspærrings-processen samt Bemandingsplan og Tidssupport fordelt på flere lokationer i Danmark. Omgangstonen er uhøjtidelig og arbejdstempoet til tider højt.

Stillingen er et genopslag og med tiltrædelse pr. 1. februar 2021.

Opfølgning og support – kodeord i dine opgaver

Arbejdet indebærer, at du sammen med en erfaren kollega understøtter en central opgave omkring opfølgning af tidsafhængige ydelser. Herudover har du opgaver med et særligt fokus på at følge op på planlægning, tidsregistrering og ledergodkendelser med udgangspunkt i SAP samt support af medarbejdere og ledere i arbejdstidsregler og hviletidsbestemmelser.

Stillingen vil give dig mulighed for at opbygge et stærkt netværk på tværs af divisioner og stabe i Banedanmark.

Vi lægger vægt på, at du er med til at sikre, at opgaverne bliver løst på en god måde og i positivt samspil med interne interessenter. Du supporterer medarbejdere og ledere i gældende regler, og identificerer fejlregistreringer samt følger op på at rettelser sker. Du vil også skulle lave løbende opfølgning på manglende tidsregistrering og udestående ledergodkendelser af registreringer samt afrapportere til forretningen. Du kommunikerer regler og procedurer på området således, at modtagerne forstår budskabet.

Administrativ uddannelse og godt servicegen

Teamet løfter mangeartede opgaver med mange interessenter, så derfor er du den rigtige til jobbet, hvis du har en administrativ baggrund og viden til at understøtte overholdelse af hviletidsbestemmelser og arbejdstidsregler. Har du mindre erfaring men lyst, mod og evner til opgaverne, er du også velkommen til at søge.

Samtidig lægger vi stor vægt på erfaring med at formidle komplekse regler i skrift og tale, solide færdigheder indenfor Office pakken, og erfaring med SAP og gerne journaliseringssystemet F2.

På det mere personlige plan forventer vi, at du er grundig, nysgerrig og handler på dine observationer. Du arbejder systematisk og tilbundsgående i dine opfølgningsopgaver, og trives med at gå i detaljen. Du er opsøgende, imødekommende og serviceorienteret, samt har en god situationsfornemmelse. Du handler proaktivt, er løsningsorienteret og gerne udadvendt og fuld af godt humør. Som person arbejder du selvstændigt, men nyder ligeledes at sparre fagligt med dine kollegaer. Det falder dig naturligt at kommunikere konstruktivt i både skrift og tale og du sætter en ære i at løse konflikter i opløbet.

Løn

Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Stillingen er placeret mellem løngruppe 2, sats 2, Provins, hvor basislønnen pt. udgør 25.276,08 kr. månedligt og løngruppe 3, sats 2, Provins, hvor basislønnen pt. udgør 28.557,83 kr. månedligt. Den endelige lønindplacering beror på en vurdering af de individuelle kompetencer og kvalifikationer. Udover basislønnen kommer pension og eventuelle lokale tillæg.

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere om jobbet, så kontakt teamleder Susanne Kullebo på tlf. 2015 4849. Vi glæder os til at se din ansøgning og CV.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne. Samtaler forventes afholdt 8. og 9. december 2020.




Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.