Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Til Ejendomsservice, 37 timer om ugen.

Ejendomsservice medarbejder, 37 timer om ugen.

Skal kunne starte med det samme.

 

Dygtig ejendomsservice medarbejder, med noget erfaring, selvstændighed, stabillitet og med hænderne skruet rigtigt på.

Arbejdet er primært grærslåning, vedligeholdelse, hækklipning, forfalden arbejde mm.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329811560Phoenix-96bb7f2512018-05-14T00:00:00Til Ejendomsservice, 37 timer om ugen.

Ejendomsservice medarbejder, 37 timer om ugen.

Skal kunne starte med det samme.

 

Dygtig ejendomsservice medarbejder, med noget erfaring, selvstændighed, stabillitet og med hænderne skruet rigtigt på.

Arbejdet er primært grærslåning, vedligeholdelse, hækklipning, forfalden arbejde mm.

2018-07-10T00:50:53.130 Ejendomsservice medarbejder, 37 timer om ugen. Skal kunne starte med det samme. Dygtig ejendomsservice medarbejder, med noget erfaring, selvstændighed, stabillitet og med hænderne skruet rigtigt på. Arbejdet er primært grærslåning, vedligeholdelse, hækklipning, forfalden arbejde mm.11Jobnet96bb7f25100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-09T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynNordfyn3246541Lyngs rengøring & ejendomsservice11Tørresøvej 935450OtterupDKDanmark0
ole@lyngsservice.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent570829JobNet48235761000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=96bb7f25https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=96bb7f25https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=96bb7f25&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=96bb7f25&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgHos Lyngs rengøring & ejendomsservice søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration354984156Ole Lyngole@lyngsservice.dkDKDanmarkDKDanmark329921612VagtRobot Hos Securia Vagt Aps er der pludeslig kommet gang i juletravlheden. Vi søger derfor efter vagter, der kan træde til hurtigst muligt . Både fuldtid og deltid. Vores kommende medarbejder skal være servicemindet og ansvarsbevidst, have en god situationsfornemmelse og kan reagere hurtigt og beslutsomt. Medarbejderen skal kunne arbejde i et team, men også være klar på at træffe de rigtige beslutninger selvstændigt. Du skal kunne læse og skrive dansk, og have kendskab til engelsk. Da det er et job med stor selvstændighed og ansvar, skal du være min. 25 år. Du har kørekort til personbil og er uafhængig af offentlig transport. Der er mange indgangsvinkler til stillingen, og det er helt afgørende for succes i jobbet, at være i god form, så medarbejderen har evnen til at reagere hurtigt og beslutsomt, selv efter flere timer på benene. Det er en fordel, hvis du har aftjent værnepligt. Det er et krav, at medarbejderen har bestået det obligatoriske grundkursus for vagtfunktionærer, eller lign. som berettiger til at arbejde som vagt. Vi gør opmærksom på, at ansættelse hos Securia Vagt, forudsætter at du kan godkendes af politiet, jf. lov om vagtvirksomhed. Hvis dette måtte have din interesse, så send en ansøgning til mail: info@securiavagt.dk Med de bedste hilsner Securia Vagt

Hos Securia Vagt Aps er der pludeslig kommet gang i juletravlheden.

Vi søger derfor efter vagter, der kan træde til hurtigst muligt . Både fuldtid og deltid.

Vores kommende medarbejder skal være servicemindet og ansvarsbevidst, have en god situationsfornemmelse og kan reagere hurtigt og beslutsomt.

Medarbejderen skal kunne arbejde i et team, men også være klar på at træffe de rigtige beslutninger selvstændigt.

Du skal kunne læse og skrive dansk, og have kendskab til engelsk.

Da det er et job med stor selvstændighed og ansvar, skal du være min. 25 år.

Du har kørekort til personbil og er uafhængig af offentlig transport.

Der er mange indgangsvinkler til stillingen, og det er helt afgørende for succes i jobbet, at være i god form, så medarbejderen har evnen til at reagere hurtigt og beslutsomt, selv efter flere timer på benene.

Det er en fordel, hvis du har aftjent værnepligt.

Det er et krav, at medarbejderen har bestået det obligatoriske grundkursus for vagtfunktionærer, eller lign. som berettiger til at arbejde som vagt.

Vi gør opmærksom på, at ansættelse hos Securia Vagt, forudsætter at du kan godkendes af politiet, jf. lov om vagtvirksomhed.

Hvis dette måtte have din interesse, så send en ansøgning til mail:

info@securiavagt.dk

Med de bedste hilsner

Securia Vagt

Securia Vagt ApSOdense M2018-12-20T00:00:002019-01-31T00:00:00
329921605Vagt til KredskørselRobot Vi mangler en erfaren og rutineret medarbejder til vores kredskørsel. Der er tale om en fuldtidsstilling, og opgaverne indbefatter bl.a. rundering, AP og fastvagt. Vores kommende medarbejder skal være servicemindet og ansvarsbevidst, have en god situationsfornemmelse og kan reagere hurtigt og beslutsomt. Det høje antal besøg hos vores kunder og de mange fastlagte tilsyn kræver at du har overblik og er struktureret, punktlig og præsentabel. Medarbejderen skal kunne arbejde i et team, men også være klar på at træffe de rigtige beslutninger selvstændigt. Du skal kunne læse og skrive dansk, og have kendskab til engelsk. Da det er et job med stor selvstændighed og ansvar, skal du være min. 25 år. Du har kørekort til personbil og er uafhængig af offentlig transport. Der er mange indgangsvinkler til stillingen, og det er helt afgørende for succes i jobbet, at være i god form, så medarbejderen har evnen til at reagere hurtigt og beslutsomt, selv efter flere timer på benene. Det er en fordel, hvis du har aftjent værnepligt. Det er et krav, at medarbejderen har bestået det obligatoriske grundkursus for vagtfunktionærer, eller lign. som berettiger til at arbejde som vagt. Vi gør opmærksom på, at ansættelse hos Securia Vagt, forudsætter at du kan godkendes af politiet, jf. lov om vagtvirksomhed. Hvis dette måtte have din interesse, så send en ansøgning til mail: info@securiavagt.dk Med de bedste hilsner Securia Vagt

Vi mangler en erfaren og rutineret medarbejder til vores kredskørsel.

Der er tale om en fuldtidsstilling, og opgaverne indbefatter bl.a. rundering, AP og fastvagt.

Vores kommende medarbejder skal være servicemindet og ansvarsbevidst, have en god situationsfornemmelse og kan reagere hurtigt og beslutsomt.

Det høje antal besøg hos vores kunder og de mange fastlagte tilsyn kræver at du har overblik og er struktureret, punktlig og præsentabel.

Medarbejderen skal kunne arbejde i et team, men også være klar på at træffe de rigtige beslutninger selvstændigt.

Du skal kunne læse og skrive dansk, og have kendskab til engelsk.

Da det er et job med stor selvstændighed og ansvar, skal du være min. 25 år.

Du har kørekort til personbil og er uafhængig af offentlig transport.

Der er mange indgangsvinkler til stillingen, og det er helt afgørende for succes i jobbet, at være i god form, så medarbejderen har evnen til at reagere hurtigt og beslutsomt, selv efter flere timer på benene.

Det er en fordel, hvis du har aftjent værnepligt.

Det er et krav, at medarbejderen har bestået det obligatoriske grundkursus for vagtfunktionærer, eller lign. som berettiger til at arbejde som vagt.

Vi gør opmærksom på, at ansættelse hos Securia Vagt, forudsætter at du kan godkendes af politiet, jf. lov om vagtvirksomhed.

Hvis dette måtte have din interesse, så send en ansøgning til mail:

info@securiavagt.dk

Med de bedste hilsner

Securia Vagt

Securia Vagt ApSOdense M2018-12-20T00:00:002019-01-31T00:00:00
3299365783 medarbejdere til ServicecenterBasic Stillingsbeskrivelse: Kerteminde Kommune søger 3 medarbejdere, som skal indgå i en nyoprettet enhed Servicecenter , som starter 1. februar 2019. I forbindelse med oprettelse af Servicecenter vil bl.a. faktura- og lønadministration, som i dag løses decentralt på driftsenhederne, blive centraliseret for hele kommunen og opgaveløsningen vil blive placeret i Servicecentret. I forbindelse med centraliseringen vil der være stort fokus på at arbejde i processer og optimal systemanvendelse. Der søges medarbejdere til servicering af børneområdet, kultur- og fritidsområdet samt park, vej og havne. Medarbejderne vil indgå i et fagligt team, der løser både faktura- og lønadministration. De primære opgaver for de nye medarbejdere vil være bogføringsopgaver, fakturaudstedelse, controlling, support og afstemninger, men må på sigt påregne, at der også skal arbejdes med lønadministrative opgaver. Vi arbejder med løbende forbedringer, så man skal være indstillet på at arbejde med automatiseringer, digitalisering og effektivisering af opgaveløsningen. Derfor vil der ved udvælgelsen især blive lagt vægt på følgende: • At du har kendskab til kommunal økonomi, og gerne kommunale konteringsregler. • At du er serviceorienteret. • At du kan arbejde i processer. • At du kan skabe de nødvendige relationer omkring opgaveløsningen. • At du er initiativrig og ser nye muligheder frem for begrænsninger. • At du har flair for at arbejde i it-systemer. • At du kan arbejde i Excel på udvidet niveau. • At du evt. har kendskab til KMD Opus Økonomi. Servicecenter: Servicecentret bliver en del af Økonomi, Servicecenter og IT & Digitalisering. I servicecentret vil der ud over faktura- og lønadministration også være forankret opgaver omkring indkøb, opkrævning af restancer og risikostyring og vil komme til at omfatte ca. 25 medarbejdere. Ansættelse: Stillingerne er på 37 timer pr. uge. Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse: Senest 1. mart 2019. Yderligere oplysninger: Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til leder af Regnskab og Finans Gitte Pedersen på telefon 65 15 14 25 eller mail: gdp@kerteminde.dk. Ansøgning: Ansøgning med bilag skal være Kerteminde Kommune i hænde senest den 23. januar 2019 kl. 12.00. Der vil blive afholdt samtaler den 28. 30. januar 2019.
Stillingsbeskrivelse:  
Kerteminde Kommune søger 3 medarbejdere, som skal indgå i en nyoprettet enhed ”Servicecenter”, som starter 1. februar 2019. I forbindelse med oprettelse af Servicecenter vil bl.a. faktura- og lønadministration, som i dag løses decentralt på driftsenhederne, blive centraliseret for hele kommunen og opgaveløsningen vil blive placeret i Servicecentret. I forbindelse med centraliseringen vil der være stort fokus på at arbejde i processer og optimal systemanvendelse.  
 
Der søges medarbejdere til servicering af børneområdet, kultur- og fritidsområdet samt park, vej og havne. Medarbejderne vil indgå i et fagligt team, der løser både faktura- og lønadministration. De primære opgaver for de nye medarbejdere vil være bogføringsopgaver, fakturaudstedelse, controlling, support og afstemninger, men må på sigt påregne, at der også skal arbejdes med lønadministrative opgaver. Vi arbejder med løbende forbedringer, så man skal være indstillet på at arbejde med automatiseringer, digitalisering og effektivisering af opgaveløsningen.  
 
Derfor vil der ved udvælgelsen især blive lagt vægt på følgende:  
 
• At du har kendskab til kommunal økonomi, og gerne kommunale konteringsregler.  
• At du er serviceorienteret.  
• At du kan arbejde i processer.  
• At du kan skabe de nødvendige relationer omkring opgaveløsningen.  
• At du er initiativrig og ser nye muligheder frem for begrænsninger.  
• At du har flair for at arbejde i it-systemer.  
• At du kan arbejde i Excel på udvidet niveau.  
• At du evt. har kendskab til KMD Opus Økonomi.  
 
Servicecenter:  
Servicecentret bliver en del af Økonomi, Servicecenter og IT & Digitalisering. I servicecentret vil der ud over faktura- og lønadministration også være forankret opgaver omkring indkøb, opkrævning af restancer og risikostyring og vil komme til at omfatte ca. 25 medarbejdere.  
 
Ansættelse:  
Stillingerne er på 37 timer pr. uge. Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.  
 
Tiltrædelse:  
Senest 1. mart 2019.  
 
Yderligere oplysninger:  
Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til leder af Regnskab og Finans Gitte Pedersen på telefon 65 15 14 25 eller mail: gdp@kerteminde.dk.  
 
Ansøgning:  
Ansøgning med bilag skal være Kerteminde Kommune i hænde senest den 23. januar 2019 kl. 12.00. Der vil blive afholdt samtaler den 28. – 30. januar 2019.  
 
ORS/Small/16b016a3_logo.pngØkonomi, Løn og ITKerteminde2019-01-04T15:01:18.8502019-01-23T00:00:00
329937128MI-VI-REN & SERVICE-VAGTEN søger en alt mulig medarbejder.Robot I forbindelse med at virksomheden fortsat vokser, får vi mere og mere brug for en ekstra hånd i daglig dagen. Dine arbejdsopgaver spænder vidt fra at vedligeholde og rengøre vores biler, sørge for vedligeholdelsen af kontor og udendørs områder, samt andet forefaldent arbejde. Vi forventer at du er mødestabil, flexibel, selv tænkende og har mod på en stilling som byder på en meget forskellig hverdag. Vi indbyder dig til at ringe og få en uforpligtingende snak om hvad stillingen har at byde på, samt så er vi meget interesseret i hvad du kan tilbyde virksomheden.

I forbindelse med at virksomheden fortsat vokser, får vi mere og mere brug for en ekstra hånd i daglig dagen. 

Dine arbejdsopgaver spænder vidt fra at vedligeholde og rengøre vores biler, sørge for vedligeholdelsen af kontor og udendørs områder, samt andet forefaldent arbejde.

Vi forventer at du er mødestabil, flexibel, selv tænkende og har mod på en stilling som byder på en meget forskellig hverdag. 

Vi indbyder dig til at ringe og få en uforpligtingende snak om hvad stillingen har at byde på, samt så er vi meget interesseret i hvad du kan tilbyde virksomheden. 

 

MI-VI-REN ApSRinge2019-01-06T00:00:002019-03-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vagt

Securia Vagt ApS

Odense M
Hos Securia Vagt Aps er der pludeslig kommet gang i juletravlheden. Vi søger derfor efter vagter, der kan træde til hurtigst muligt . Både fuldtid og deltid. Vores kommende medarbejder skal være servicemindet og ansvarsbevidst, have en god situation...
Indrykket:20. december 2018
Udløbsdato:31. januar 2019

Vagt til Kredskørsel

Securia Vagt ApS

Odense M
Vi mangler en erfaren og rutineret medarbejder til vores kredskørsel. Der er tale om en fuldtidsstilling, og opgaverne indbefatter bl.a. rundering, AP og fastvagt. Vores kommende medarbejder skal være servicemindet og ansvarsbevidst, have en god sit...
Indrykket:20. december 2018
Udløbsdato:31. januar 2019

3 medarbejdere til Servicecenter

Økonomi, Løn og IT

Kerteminde
Stillingsbeskrivelse: Kerteminde Kommune søger 3 medarbejdere, som skal indgå i en nyoprettet enhed Servicecenter , som starter 1. februar 2019. I forbindelse med oprettelse af Servicecenter vil bl.a. faktura- og lønadministration, som i dag løses d...
Indrykket:4. januar 2019
Udløbsdato:23. januar 2019

MI-VI-REN & SERVICE-VAGTEN søger en alt mulig medarbejder.

MI-VI-REN ApS

Ringe
I forbindelse med at virksomheden fortsat vokser, får vi mere og mere brug for en ekstra hånd i daglig dagen. Dine arbejdsopgaver spænder vidt fra at vedligeholde og rengøre vores biler, sørge for vedligeholdelsen af kontor og udendørs områder, samt...
Indrykket:6. januar 2019
Udløbsdato:3. marts 2019