Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Til vores butik i Rødovre Centrum, søger vi en dygtig og serviceminded fuldtids salgsassistent


Vi lægger stor vægt på, at du kan sætte dig ind i kundens behov og yde en professionel service. Vi forventer du har flair for salg og rådgivning, samt er udadvendt, smilende og pligtopfyldende. Du kan lide at have travlt, og motiveres af at yde dit bedste, for at kunden får en positiv oplevelse.

Du er:

            v  Brancheuddannet

            v  Salgsorienteret og er i stand til at give kunderne god vejledning

            v  I stand til at arbejde selvstændigt og har god ordenssans

            v  Engageret og holder humøret højt når der er travlt

Din arbejdstid planlægges indenfor butikkens åbningstid, som er mandag-fredag 10.00 – 19.00 samt lørdag og søndag 10.00 17.00.

Vi tilbyder:

            v   Et spændende job i en spændende virksomhed.

            v   Gode kolleger, et godt arbejdsmiljø med højt til loftet og med plads til gode idéer.

Synes du ovenstående lyder spændende, så send dit CV og en motiveret ansøgning til job@aveny.dk.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at skrive en mail til job@aveny.dk eller ringe til butikschef Tina Giese på 36 41 17 66 eller Niels Bengtsson på 22 64 19 15

Ansøgningsfrist 22. maj 2018

 

Vi ser frem til at høre fra dig.

Aveny A/S


Se mere på vores ansøgersite: https://aveny.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329805351Phoenix-f0302f2512018-05-03T18:02:58.930Til vores butik i Rødovre Centrum, søger vi en dygtig og serviceminded fuldtids salgsassistent


Vi lægger stor vægt på, at du kan sætte dig ind i kundens behov og yde en professionel service. Vi forventer du har flair for salg og rådgivning, samt er udadvendt, smilende og pligtopfyldende. Du kan lide at have travlt, og motiveres af at yde dit bedste, for at kunden får en positiv oplevelse.

Du er:

            v  Brancheuddannet

            v  Salgsorienteret og er i stand til at give kunderne god vejledning

            v  I stand til at arbejde selvstændigt og har god ordenssans

            v  Engageret og holder humøret højt når der er travlt

Din arbejdstid planlægges indenfor butikkens åbningstid, som er mandag-fredag 10.00 – 19.00 samt lørdag og søndag 10.00 17.00.

Vi tilbyder:

            v   Et spændende job i en spændende virksomhed.

            v   Gode kolleger, et godt arbejdsmiljø med højt til loftet og med plads til gode idéer.

Synes du ovenstående lyder spændende, så send dit CV og en motiveret ansøgning til job@aveny.dk.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at skrive en mail til job@aveny.dk eller ringe til butikschef Tina Giese på 36 41 17 66 eller Niels Bengtsson på 22 64 19 15

Ansøgningsfrist 22. maj 2018

 

Vi ser frem til at høre fra dig.

Aveny A/S


Se mere på vores ansøgersite: https://aveny.brandero.com

2018-07-02T00:50:41.157 Vi lægger stor vægt på, at du kan sætte dig ind i kundens behov og yde en professionel service. Vi forventer du har flair for salg og rådgivning, samt er udadvendt, smilende og pligtopfyldende. Du kan lide at have travlt, og motiveres af at yde dit bedste, for at kunden får en positiv oplevelse. Du er: v Brancheuddannet v Salgsorienteret og er i stand til at give kunderne god vejledning v I stand til at arbejde selvstændigt og har god ordenssans v Engageret og holder humøret højt når der er travlt Din arbejdstid planlægges indenfor butikkens åbningstid, som er mandag-fredag 10.00 19.00 samt lørdag og søndag 10.00 17.00. Vi tilbyder: v Et spændende job i en spændende virksomhed. v Gode kolleger, et godt arbejdsmiljø med højt til loftet og med plads til gode idéer. Synes du ovenstående lyder spændende, så send dit CV og en motiveret ansøgning til job@aveny.dk. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at skrive en mail til job@aveny.dk eller ringe til butikschef Tina Giese på 36 41 17 66 eller Niels Bengtsson på 22 64 19 15 Ansøgningsfrist 22. maj 2018 Vi ser frem til at høre fra dig. Aveny A S Se mere på vores ansøgersite: https: aveny.brandero.comaveny.matchworkcareersite.com10Phoenixf0302f25101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-01T00:00:000000https://aveny.brandero.com/job/til-vores-butik-i-roedovre-centrum-soeger-vi-en-dygtig-og-serviceminded-fuldtids-salgsassistent-2821803957#mail0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRødovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3236203Aveny A/S11Rødovre Centrum 1362610RødovreDKDanmarkORS/f0302f25_logo.pngORS/Small/f0302f25_logo.png155.6780641012.45666000job@aveny.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent565165MwCareerSiteVisning på ansøgersite
Ofir Medium
60 dage
0011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f0302f25https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f0302f25https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f0302f25&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f0302f25&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgHos Aveny A/S søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.1200800
1Dansk3Læse/ tale413208Salgsassistent2Salg354759336Niels Bengtssonjob@aveny.dkDKDanmarkDKDanmark329963915Salgsassistent i PhotograficaBasic Er du udlært fotosælger eller tilsvarende? Brænder du for at sælge kvalitetskameraer og fotorelateret udstyr? Er du resultatorienteret og målrettet? Elsker du at have med mennesker og gøre? Har du højt produktkendskab og følger de nyeste trends indenfor fotobranchen? Trives du i et travlt, udfordrende miljø hvor vi stiller skarpt på kunden? Så vil jobbet her være noget for dig. Photografica søger en engageret og dynamisk kollega. Dig, som har lyst og talent for at tage det fulde ansvar for at sælge vores kvalitetsprodukter. Dig, som brænder for salget og elsker at servicere kunderne. Job og udfordring: Du vil få ansvaret for at servicere virksomhedens kunder i vores butik i Skindergade i indre København. Du skal via din personlighed og faglige egenskaber være i stand til at afdække og forstå kundernes behov. Sikre at kunden får en professionel oplevelse både hvad angår produktet men også dig som rådgiver. God service og faglig rådgivning har været Photograficas DNA og omdømme siden 1979. Det har skabt tilfredse kunder i 40 år. Som ny kollega skal du være med til at fastholde og udbygge denne position. Jobfunktion og opgaver: Du skal servicere og vejlede vores kunder professionelt Du møder kunderne med et imødekommende sind som viser engagement og involvering Du skal rådgive alle typer af kunder. De skal føle sig velkomne og opleve at deres behov bliver imødekommet og løst til fælles tilfredshed. Du skal bidrage til at butikken altid står skarpt og altid præsenterer produkterne på bedste vis. Du skal deltage i, og bidrage til, at vores succesfulde team fortsat udvikler sig til gavn for både os selv, men vigtigst at kunderne kan mærke det når de besøger os. Om dig og dine kvalifikationer: Du er en selvstændig og struktureret person med stort overblik, højt energiniveau samt en positiv og udadvendt personlighed. Du kommunikerer ubesværet med alle typer mennesker, og forstår vigtigheden i at sikre kundetilfredshed. Du er god til, og kan hurtigt, sætte dig ind i kundens behov og omsætte viden til salg. Du arbejder målrettet med fokus på kundens ønsker og behov. Du er i stand til at have mange bolde i luften, uden at miste overblikket, energien og humøret Du trives i et travlt miljø, hvor sunde værdier er en del af hverdagen. Photografica tilbyder: God lønpakke efter kvalifikationer Gode og velfungerende kolleger, som med såvel fagligt som personligt humør gør dagligdagen sjov og motiverende. 37,5 timers arbejdsuge med respekt for butikstider. Weekendarbejde 2-3 gange pr. måned Pensionsordning og sundhedsforsikring (efter 3 måneders ansættelse) Lyder det spændende? Så klik på GO ! Så kommer du over til Speedrecruiters univers, hvor du bliver bedt om at besvare en række specifikke spørgsmål knyttet til dette job. Det tager max. 12 minutter og i første omgang du behøver ikke bruge tid på at skrive en ansøgning eller tilrette et CV! Photografica er en af Danmarks ældste, men også største fotohandlere i Danmark. Virksomheden blev etableret i 1979 og er kendt for såvel den høje produktkvalitet men i høj grad også af professionel service og rådgivning. Phofografica er beliggende i indre København på en af de mest eftertragtede adresser og beskæftiger ca. 15 medarbejdere som alle er passioneret for virksomhedens værdier. Vi forhandler high-end fotoudstyr og stuedielys, men har samtidig speciale i salg af brugt udstyr. Se mere på www.photografica.dk
  • Er du udlært fotosælger eller tilsvarende?
  • Brænder du for at sælge kvalitetskameraer og fotorelateret udstyr?
  • Er du resultatorienteret og målrettet?
  • Elsker du at have med mennesker og gøre?
  • Har du højt produktkendskab og følger de nyeste trends indenfor fotobranchen?
  • Trives du i et travlt, udfordrende miljø hvor vi stiller ”skarpt” på kunden?

Så vil jobbet her være noget for dig.

Photografica søger en engageret og dynamisk kollega. Dig, som har lyst og talent for at tage det fulde ansvar for at sælge vores kvalitetsprodukter. Dig, som brænder for salget og elsker at servicere kunderne.

Job og udfordring:

Du vil få ansvaret for at servicere virksomhedens kunder i vores butik i Skindergade i indre København. Du skal via din personlighed og faglige egenskaber være i stand til at afdække og forstå kundernes behov. Sikre at kunden får en professionel oplevelse både hvad angår produktet men også dig som rådgiver. 

God service og faglig rådgivning har været Photograficas DNA og omdømme siden 1979. Det har skabt tilfredse kunder i 40 år. Som ny kollega skal du være med til at fastholde og udbygge denne position.

 Jobfunktion og opgaver:

  • Du skal servicere og vejlede vores kunder professionelt
  • Du møder kunderne med et imødekommende sind som viser engagement og involvering
  • Du skal rådgive alle typer af kunder. De skal føle sig velkomne og opleve at deres behov bliver imødekommet og løst til fælles tilfredshed.
  • Du skal bidrage til at butikken altid står skarpt og altid præsenterer produkterne på bedste vis.
  • Du skal deltage i, og bidrage til, at vores succesfulde team fortsat udvikler sig til gavn for både os selv, men vigtigst at kunderne kan mærke det når de besøger os.

Om dig og dine kvalifikationer:

  • Du er en selvstændig og struktureret person med stort overblik, højt energiniveau samt en positiv og udadvendt personlighed.
  • Du kommunikerer ubesværet med alle typer mennesker, og forstår vigtigheden i at sikre kundetilfredshed.
  • Du er god til, og kan hurtigt, sætte dig ind i kundens behov og omsætte viden til salg.
  • Du arbejder målrettet med fokus på kundens ønsker og behov.
  • Du er i stand til at have mange bolde i luften, uden at miste overblikket, energien og humøret
  • Du trives i et travlt miljø, hvor sunde værdier er en del af hverdagen.

Photografica tilbyder:

  • God lønpakke efter kvalifikationer
  • Gode og velfungerende kolleger, som med såvel fagligt som personligt humør gør dagligdagen sjov og motiverende.
  • 37,5 timers arbejdsuge med respekt for butikstider. Weekendarbejde 2-3 gange pr. måned
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring (efter 3 måneders ansættelse)

Lyder det spændende?

Så klik på ”GO”! Så kommer du over til Speedrecruiters univers, hvor du bliver bedt om at besvare en række specifikke spørgsmål knyttet til dette job. Det tager max. 12 minutter – og i første omgang du behøver ikke bruge tid på at skrive en ansøgning eller tilrette et CV!

Photografica er en af Danmarks ældste, men også største fotohandlere i Danmark. Virksomheden blev etableret i 1979 og er kendt for såvel den høje produktkvalitet men i høj grad også af professionel service og rådgivning. Phofografica er beliggende i indre København på en af de mest eftertragtede adresser og beskæftiger ca. 15 medarbejdere som alle er passioneret for virksomhedens værdier. Vi forhandler high-end fotoudstyr og stuedielys, men har samtidig speciale i salg af brugt udstyr.

Se mere på www.photografica.dk

 

 

 

ORS/Small/af817eff_logo.jpegPhotografica ApSKøbenhavn K2019-02-21T11:00:37.1272019-03-28T00:00:00
329967264SalgsassistentBasic KLUNS søger en salgsassistent 37 t uge til vores butik på Gammel Kongevej 51. Vi søger en energisk, passioneret og dygtig salgsassistent, som trives i et travlt og spændende arbejdsmiljø, hvor vi har mange skønne kunder og ingen dage er ens. Det er derfor vigtig for os at finde en erfaren og lokal salgsassistent, da der er mange opgaver at håndtere. Du er en erfaren, inspirerende og moden sælger, som har hjertet på rette sted og er god til at skabe en dejlig og varm stemning i butikken. Du brænder for at give vores kunder en dejlig oplevelse og service, så de har lyst at komme tilbage. Du kommer til at være en stor del af den daglige drift af hele butikken med dine egne ansvarsområder. Dit samarbejde med resten af teamet er top prioritet, da i fokusere på et optimeret salg. Dine arbejdsområder vil være: Personligt salg i butikken med service på højt niveauStyling af butikkenBidrage til aktiviteter i butikken, varehåndtering og genbestillingBidrage med opslag til div. sociale medier Vi har brug for dig, som en del af vores team, hvis du kan svare ja til følgende: Du har erfaring inde for tøjbranchen, brænder for at style både vores kunder og butikkenDu er udadvendt, smilende og har et godt humørDu er ordensmenneske, struktureret og fyldt med god energiDu elsker at sælge og yde service på højeste niveau til alle vores kunder Er du interesseret i stillingen? Send din motiverede ansøgning og CV via knappen Send ansøgning - gerne som PDF-fil. Tiltrædelse snarest. Vi glæder os til, at modtage din ansøgning! Se mere på vores ansøgersite: https: kluns.brandero.com

KLUNS søger en salgsassistent 37 t/uge til vores butik på Gammel Kongevej 51.

Vi søger en energisk, passioneret og dygtig salgsassistent, som trives i et travlt og spændende arbejdsmiljø, hvor vi har mange skønne kunder og ingen dage er ens. Det er derfor vigtig for os at finde en erfaren og lokal salgsassistent, da der er mange opgaver at håndtere.

Du er en erfaren, inspirerende og moden sælger, som har hjertet på rette sted og er god til at skabe en dejlig og varm stemning i butikken. Du brænder for at give vores kunder en dejlig oplevelse og service, så de har lyst at komme tilbage.

Du kommer til at være en stor del af den daglige drift af hele butikken med dine egne ansvarsområder. Dit samarbejde med resten af teamet er top prioritet, da i fokusere på et optimeret salg.

Dine arbejdsområder vil være:

  • Personligt salg i butikken med service på højt niveau
  • Styling af butikken
  • Bidrage til aktiviteter i butikken, varehåndtering og genbestilling
  • Bidrage med opslag til div. sociale medier

Vi har brug for dig, som en del af vores team, hvis du kan svare ja til følgende:

  • Du har erfaring inde for tøjbranchen, brænder for at style både vores kunder og butikken
  • Du er udadvendt, smilende og har et godt humør
  • Du er ordensmenneske, struktureret og fyldt med god energi
  • Du elsker at sælge og yde service på højeste niveau til alle vores kunder

Er du interesseret i stillingen?

Send din motiverede ansøgning og CV via knappen "Send ansøgning" - gerne som PDF-fil.

Tiltrædelse snarest.

Vi glæder os til, at modtage din ansøgning!

Se mere på vores ansøgersite: https://kluns.brandero.com

ORS/Small/8cb75871_logo.pngKLUNSKøbenhavn V2019-02-27T15:13:01.9902019-04-02T00:00:00
329981013Dygtig butikssælger til håndværkerisenkram søges til Fog Trælast i LyngbyBasic Johannes Fog er en virksomhed, som beskæftiger sig med salg af værktøj, beslag og byggematerialer til både professionelle håndværkere og private. Vi sætter en stor ære i at kunne betjene vores kunder på et højt fagligt niveau og i at kunne tilbyde vores kunder et meget bredt sortiment af varer. Vi har en stor forretning, der huser flere end 10.000 varenumre inkl. tøjafdeling, malerafdeling og udlejningsafdeling. Vi er i alt 25 medarbejdere i vores team. Vi har en travl og spændende hverdag, der er præget at et meget stort antal afhenter kunder hver eneste dag. Dine arbejdsopgaver: Dine primære opgaver vil omfatte rådgivning og servicering af både håndværkere og private kunder med udgangspunkt i vores afdeling med beslag og befæstigelse. Du vil komme til at arbejde med tilbudsgivning, salg, indkøb disponering, rådgivning og ekspedition. Ugentlig opfølgning på vores markedsføring samt planlægning af håndværkermesser bliver ligeledes en del af jobbet. Dig som person: Du har erfaring med salg af beslag og befæstigelse til den professionelle brugerDu er resultatorienteretDu kan træffe beslutninger og tage ansvaret for demDu kan arbejde selvstændigt og også indgå i et teamDu er disciplineret og grundig i dit arbejdeDu er åben og brænder for at rådgive kunderneDu er positiv og smilende Vi tilbyder: Du bliver en del af et dynamisk team i en uformel organisation. Du får et udfordrende job, hvor du vil være med til at præge udviklingen i en forretning, der står stærkt overfor håndværkere og entreprenører, og som har ambitioner om at blive endnu bedre. Et spændende job med masser af udfordringer og gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Et positivt og uformelt miljø med dygtige kollegaer og gode arbejdsforhold, hvor vi kun arbejder hver fjerde weekend. Lørdag og søndag har vi åbent til kl. 14:00. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer. Derudover har vi favorable personaleforhold såsom firmasommerhus, favorabel personalekøbsordning, firmaarrangementer, firma sportsklub samt gode muligheder for videreudvikling og uddannelse. Er du interesseret i at høre mere om den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte salgsleder Camilla Lerche på telefon 45 26 62 15 for at høre mere. Send din ansøgning via linket i dette opslag. Send din ansøgning så hurtigt som muligt og senest 14. april 2019. Vi glæder os til at høre fra dig. Se mere på vores ansøgersite: https: johannesfog.brandero.com

Johannes Fog er en virksomhed, som beskæftiger sig med salg af værktøj, beslag og byggematerialer til både professionelle håndværkere og private. Vi sætter en stor ære i at kunne betjene vores kunder på et højt fagligt niveau og i at kunne tilbyde vores kunder et meget bredt sortiment af varer. Vi har en stor forretning, der huser flere end 10.000 varenumre – inkl. tøjafdeling, malerafdeling og udlejningsafdeling. Vi er i alt 25 medarbejdere i vores team. Vi har en travl og spændende hverdag, der er præget at et meget stort antal afhenter kunder hver eneste dag.

Dine arbejdsopgaver:

Dine primære opgaver vil omfatte rådgivning og servicering af både håndværkere og private kunder – med udgangspunkt i vores afdeling med beslag og befæstigelse. Du vil komme til at arbejde med tilbudsgivning, salg, indkøb/disponering, rådgivning og ekspedition. Ugentlig opfølgning på vores markedsføring samt planlægning af håndværkermesser bliver ligeledes en del af jobbet.

Dig som person:

  • Du har erfaring med salg af beslag og befæstigelse til den professionelle bruger
  • Du er resultatorienteret
  • Du kan træffe beslutninger og tage ansvaret for dem
  • Du kan arbejde selvstændigt og også indgå i et team
  • Du er disciplineret og grundig i dit arbejde
  • Du er åben og brænder for at rådgive kunderne
  • Du er positiv og smilende

Vi tilbyder:

Du bliver en del af et dynamisk team i en uformel organisation. Du får et udfordrende job, hvor du vil være med til at præge udviklingen i en forretning, der står stærkt overfor håndværkere og entreprenører, og som har ambitioner om at blive endnu bedre. Et spændende job med masser af udfordringer og gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Et positivt og uformelt miljø med dygtige kollegaer og gode arbejdsforhold, hvor vi kun arbejder hver fjerde weekend. Lørdag og søndag har vi åbent til kl. 14:00.

Vi tilbyder løn efter kvalifikationer. Derudover har vi favorable personaleforhold såsom firmasommerhus, favorabel personalekøbsordning, firmaarrangementer, firma sportsklub samt gode muligheder for videreudvikling og uddannelse.

Er du interesseret i at høre mere om den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte salgsleder Camilla Lerche på telefon 45 26 62 15 for at høre mere.  Send din ansøgning via linket i dette opslag. Send din ansøgning så hurtigt som muligt – og senest 14. april 2019. Vi glæder os til at høre fra dig.

Se mere på vores ansøgersite: https://johannesfog.brandero.com

ORS/Small/f506e7e1_logo.pngJohannes FogKongens Lyngby2019-03-19T18:05:57.0572019-04-22T00:00:00
329967256Intern salgsassistentBasic GA Toys søger intern salgsassistent Vi søger en alsidig og fleksibel medarbejder, som skal hjælpe vores storkunder med vareoprettelser, EDI ordrer, ordre og leveringsopfølgning af daglige ordrer såvel som kampagneordre. Du vil blive bindeleddet mellem vores salgschef og vores storkunder og det forventes, at du leverer data og information af høj kvalitet og til tiden. Du vil også skulle hjælpe salgsafdelingen med vareoplæg, opdatere varelister og diverse ad hoc-opgaver. Vi forestiller os at du er meget struktureret, taler skriver rimeligt engelsk og har erfaring fra lignende stilling. Du vil indgå i et team af positive og dedikerede mennesker, der sætter en ære i, at vores kunder altid har en god og professionel oplevelse når de er i kontakt med os. Tjek os ud på www.gatoys.dk og send din ansøgning via funktionen Send ansøgning Se mere på vores ansøgersite: https: gatoys.brandero.com

GA Toys søger intern salgsassistent

Vi søger en alsidig og fleksibel medarbejder, som skal hjælpe vores storkunder med vareoprettelser, EDI ordrer, ordre – og leveringsopfølgning af daglige ordrer såvel som kampagneordre.

Du vil blive bindeleddet mellem vores salgschef og vores storkunder og det forventes, at du leverer data og information af høj kvalitet og til tiden. Du vil også skulle hjælpe salgsafdelingen med vareoplæg, opdatere varelister og diverse ad hoc-opgaver.

Vi forestiller os at du er meget struktureret, taler/skriver rimeligt engelsk og har erfaring fra lignende stilling.

Du vil indgå i et team af positive og dedikerede mennesker, der sætter en ære i, at vores kunder altid har en god og professionel oplevelse når de er i kontakt med os. Tjek os ud på www.gatoys.dk og send din ansøgning via funktionen "Send ansøgning"

Se mere på vores ansøgersite: https://gatoys.brandero.com

ORS/Small/375f2a23_logo.pngGA Group A/SKastrup2019-02-27T15:12:39.6472019-04-02T00:00:00
329975895Svensktalande InnesäljareBasic På BASF skapar vi kemi f r en hållbar framtid. Vi kombinerar ekonomisk framgång med socialt ansvar och milj skydd. Våra ver 115.000 anst llda i BASF-gruppen arbetar f r att bidra till framgång f r våra kunder i n stan alla sektorer och n stan alla v rldens l nder. Vår portf lj består av dessa fem segment Chemicals, Performance Products, Functional Materials Solutions, Agricultural Solutions och Oil Gas. BASF Coatings Services, som r en nordisk f rs ljningsorganisation med 130 engagerade medarbetare med huvudkontor i K penhamn, letar nu efter en svensktalande innes ljare. Vi r verksamma på B2B-marknaden f r billacker (fabrikatet r Glasurit) och tillbeh r till billackeringsverkst der i Sverige, Finland, Norge, Danmark och United Kingdom. Vi r en av de st rsta akt rerna på den nordiska marknaden. Vad kan du f rv nta dig:Som vår nya innes ljare i en nyuppr ttad postiion blir du en del av vårt svenska s ljteam och vår kundservice. Vi f rv ntar oss att du r en sj lvgående och utåtriktad person som ger den b sta m jliga service och support. Detta inkluderar: Merf rs ljning till våra existerande kunder Relationsuppbyggande samtal med våra existerande kunder Kontakt med nya potentiella kunder f r f rs ljning och m tesbokning till våra externa s ljare Mottagning och hantering av kundordrar Hantering och administrering av vår order App Vissa vriga administrativa arbetsuppgifter såsom: fakturering, offert hantering, ndring i kunddatabas, kontrakt hantering mm. Registrering i vårt CRM system Support till våra s ljare och tekniker på f ltet Vad vi f rv ntar oss av dig: Du har relevant utbildning och 2-3 års erfarenhet av en liknande befattning Du r en stark kommunikat r och n tverkare Du har dokumenterad erfarenhet av upps kande f rs ljning per telefon Du r strukturerad och nogrann samt har en bra k nsla f r prioritering Du har tekniskt interesse och f rståelse Flytande svenska i tal och skrift samt engelska r ett krav beh rskar du vriga nordiska språk, så r det en merit Goda datorkunskaper r ett måste, vi ser g rna att du har erfarenhet av SAP Vad erbjuder vi: Du får ansvar från dag ett i ett engagerat team d r tempot r h gt och utmanande.Ett konkurrenskraftigt l nepaket, som inkluderar attraktiva f rmåner.På BASF skapar vi kemi för en hållbar framtid. Vi kombinerar ekonomisk framgång med socialt ansvar och miljöskydd. Våra över 115.000 anställda i BASF-gruppen arbetar för att bidra till framgång för våra kunder i nästan alla sektorer och nästan alla världens länder. Vår portfölj består av dessa fem segment; Chemicals, Performance Products, Functional Materials & Solutions, Agricultural Solutions och Oil & Gas.
 
BASF Coatings Services, som är en nordisk försäljningsorganisation med 130 engagerade medarbetare med huvudkontor i Köpenhamn, letar nu efter en svensktalande innesäljare. Vi är verksamma på B2B-marknaden för billacker (fabrikatet är Glasurit) och tillbehör till billackeringsverkstäder i Sverige, Finland, Norge, Danmark och United Kingdom. Vi är en av de största aktörerna på den nordiska marknaden.
 
Vad kan du förvänta dig:
Som vår nya innesäljare i en nyupprättad postiion blir du en del av vårt svenska säljteam och vår kundservice. Vi förväntar oss att du är en självgående och utåtriktad person som ger den bästa möjliga service och support. Detta inkluderar: 
  • Merförsäljning till våra existerande kunder
  • Relationsuppbyggande samtal med våra existerande kunder
  • Kontakt med nya potentiella kunder för försäljning och mötesbokning till våra externa säljare
  • Mottagning och hantering av kundordrar
  • Hantering och administrering av vår order App
  • Vissa övriga administrativa arbetsuppgifter såsom: fakturering, offert hantering, ändring i kunddatabas, kontrakt hantering mm.
  • Registrering i vårt CRM system
  • Support till våra säljare och tekniker på fältet
Vad vi förväntar oss av dig:
  • Du har relevant utbildning och 2-3 års erfarenhet av en liknande befattning
  • Du är en stark kommunikatör och nätverkare
  • Du har dokumenterad erfarenhet av uppsökande försäljning per telefon
  • Du är strukturerad och nogrann samt har en bra känsla för prioritering
  • Du har tekniskt interesse och förståelse
  • Flytande svenska i tal och skrift samt engelska är ett krav; behärskar du övriga nordiska språk, så är det en merit
  • Goda datorkunskaper är ett måste, vi ser gärna att du har erfarenhet av SAP
Vad erbjuder vi: 
Du får ansvar från dag ett i ett engagerat team där tempot är högt och utmanande.
Ett konkurrenskraftigt lönepaket, som inkluderar attraktiva förmåner.

ORS/Small/165f889a_logo.jpegBASF Coatings ServicesCopenhagen V.2019-03-12T11:01:372019-04-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgsassistent i Photografica

Photografica ApS

København K
Er du udlært fotosælger eller tilsvarende? Brænder du for at sælge kvalitetskameraer og fotorelateret udstyr? Er du resultatorienteret og målrettet? Elsker du at have med mennesker og gøre? Har du højt produktkendskab og følger de nyeste trends inde...
Indrykket:21. februar 2019
Udløbsdato:28. marts 2019

Salgsassistent

KLUNS

København V
KLUNS søger en salgsassistent 37 t uge til vores butik på Gammel Kongevej 51. Vi søger en energisk, passioneret og dygtig salgsassistent, som trives i et travlt og spændende arbejdsmiljø, hvor vi har mange skønne kunder og ingen dage er ens. Det er ...
Indrykket:27. februar 2019
Udløbsdato:2. april 2019

Dygtig butikssælger til håndværkerisenkram søges til Fog Trælast i Lyngby

Johannes Fog

Kongens Lyngby
Johannes Fog er en virksomhed, som beskæftiger sig med salg af værktøj, beslag og byggematerialer til både professionelle håndværkere og private. Vi sætter en stor ære i at kunne betjene vores kunder på et højt fagligt niveau og i at kunne tilbyde v...
Indrykket:19. marts 2019
Udløbsdato:22. april 2019

Intern salgsassistent

GA Group A/S

Kastrup
GA Toys søger intern salgsassistent Vi søger en alsidig og fleksibel medarbejder, som skal hjælpe vores storkunder med vareoprettelser, EDI ordrer, ordre og leveringsopfølgning af daglige ordrer såvel som kampagneordre. Du vil blive bindeleddet mell...
Indrykket:27. februar 2019
Udløbsdato:2. april 2019

Svensktalande Innesäljare

BASF Coatings Services

Copenhagen V.
På BASF skapar vi kemi f r en hållbar framtid. Vi kombinerar ekonomisk framgång med socialt ansvar och milj skydd. Våra ver 115.000 anst llda i BASF-gruppen arbetar f r att bidra till framgång f r våra kunder i n stan alla sektorer och n stan alla v...
Indrykket:12. marts 2019
Udløbsdato:1. april 2019