Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Tilbudsgivning, service og opgavestyring

KBH Gruppen Aps søger en medarbejder til at hjælpe med tilbudsgivning, service til kunderne og håndtering af opgaver til udførelse. Du skal styrke vores afdeling, som pt. består at 2 medarbejdere.

KBH Gruppen er en virksomhed fra januar 2017, som bl.a. servicerer ca. 190 ejendomme i storkøbenhavn, hvor vi leverer håndværksydelser til vores kunder, som er beboere og beboerforeninger. Her udfører vi stort set alle håndværksydelser med egne uddannede medarbejdere indenfor El, tømrer, murer, maler og skadeservice. Desuden har vi et solidt samarbejde med underleverandører, som hjælper os med de opgaver vi ikke selv kan løse.

En del af vores virksomhed er specialiseret i af levere fiberforbindelser, hvor vi bl.a. arbejder som underleverandør for Nianet A/S. Her sørger vi for at afslutte fiberforbindelsen ud hos slutkunden. Indenfor dette områder er vi også dygtige til at levere infrastruktur til mindre netværk med WIFI, router, firewall, switche og meget mere.

Ud over serviceopgaver og fiber/netværk, er vi også med til at stå for ombygninger hos private, kommuner og erhverv, hvor vi har god erfaring med at stå for hele entreprisen.

Uddannelse

Vi søger en medarbejder der enten har en uddannelse indenfor VVS, EL, Murer, Maler, Tømrer, bygningskonstruktør eller har erfaringen, som betyder at du ved hvordan arbejdet skal løses og kan estimere materialer og timer til at udarbejde et tilbud indenfor et eller flere af ovenstående fag.

Vi søger en medarbejder med gå-på-mod. Du skal gerne have erfaring med følgende opgaver:

  • Tilbudsgivning indenfor håndværksopgaver
  • Igangsætte opgaver med overlevering til håndværkere
  • Koordinere opgaver med mange interessenter
  • Projektstyring, indkøb og fakturering
  • Kvalitetsledelse

IT

  • Kendskab til E-conomic
  • Kendskab til Ordrestyring
  • Kendskab til Gmail

Personlighed

  • Løsningsorienteret
  • Rolig og omhyggelig
  • Struktureret

I din hverdag skal du gerne sætte en masse opgaver igang, besøge kunder og afslutte opgaver hvor kunden bliver opdateret og får tilsendt dokumentation og en faktura. Du møder som regel på kontoret, hvorfra medarbejderne bliver sendt ud til deres opgaver, hvis de ikke allerede er skrevet ind i kalenderen.

Vi forsøger at anvende IT og effektive løsninger til at hjælpe os i vores hverdan med at holde styr på opgaver, dokumentation mv. Her anvender vi mobilen og computeren til stort set alle administrative opgaver som oprettelse af tilbud, opgaver, kalender, billeder mv.

Vi ser frem til at høre fra dig snarest:)

Giv et kald på 27897623 for at høre mere om at arbejde på KBH Gruppen ApS.

Løn efter kvalifikationer og gulplade firmabil.

Mvh. Simon Andreassen

Direktør KBH Gruppen ApS


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329749730Phoenix-6657b8be12018-01-29T20:07:59.157Tilbudsgivning, service og opgavestyring

KBH Gruppen Aps søger en medarbejder til at hjælpe med tilbudsgivning, service til kunderne og håndtering af opgaver til udførelse. Du skal styrke vores afdeling, som pt. består at 2 medarbejdere.

KBH Gruppen er en virksomhed fra januar 2017, som bl.a. servicerer ca. 190 ejendomme i storkøbenhavn, hvor vi leverer håndværksydelser til vores kunder, som er beboere og beboerforeninger. Her udfører vi stort set alle håndværksydelser med egne uddannede medarbejdere indenfor El, tømrer, murer, maler og skadeservice. Desuden har vi et solidt samarbejde med underleverandører, som hjælper os med de opgaver vi ikke selv kan løse.

En del af vores virksomhed er specialiseret i af levere fiberforbindelser, hvor vi bl.a. arbejder som underleverandør for Nianet A/S. Her sørger vi for at afslutte fiberforbindelsen ud hos slutkunden. Indenfor dette områder er vi også dygtige til at levere infrastruktur til mindre netværk med WIFI, router, firewall, switche og meget mere.

Ud over serviceopgaver og fiber/netværk, er vi også med til at stå for ombygninger hos private, kommuner og erhverv, hvor vi har god erfaring med at stå for hele entreprisen.

Uddannelse

Vi søger en medarbejder der enten har en uddannelse indenfor VVS, EL, Murer, Maler, Tømrer, bygningskonstruktør eller har erfaringen, som betyder at du ved hvordan arbejdet skal løses og kan estimere materialer og timer til at udarbejde et tilbud indenfor et eller flere af ovenstående fag.

Vi søger en medarbejder med gå-på-mod. Du skal gerne have erfaring med følgende opgaver:

  • Tilbudsgivning indenfor håndværksopgaver
  • Igangsætte opgaver med overlevering til håndværkere
  • Koordinere opgaver med mange interessenter
  • Projektstyring, indkøb og fakturering
  • Kvalitetsledelse

IT

  • Kendskab til E-conomic
  • Kendskab til Ordrestyring
  • Kendskab til Gmail

Personlighed

  • Løsningsorienteret
  • Rolig og omhyggelig
  • Struktureret

I din hverdag skal du gerne sætte en masse opgaver igang, besøge kunder og afslutte opgaver hvor kunden bliver opdateret og får tilsendt dokumentation og en faktura. Du møder som regel på kontoret, hvorfra medarbejderne bliver sendt ud til deres opgaver, hvis de ikke allerede er skrevet ind i kalenderen.

Vi forsøger at anvende IT og effektive løsninger til at hjælpe os i vores hverdan med at holde styr på opgaver, dokumentation mv. Her anvender vi mobilen og computeren til stort set alle administrative opgaver som oprettelse af tilbud, opgaver, kalender, billeder mv.

Vi ser frem til at høre fra dig snarest:)

Giv et kald på 27897623 for at høre mere om at arbejde på KBH Gruppen ApS.

Løn efter kvalifikationer og gulplade firmabil.

Mvh. Simon Andreassen

Direktør KBH Gruppen ApS

2018-02-09T16:16:57.043 KBH Gruppen Aps søger en medarbejder til at hjælpe med tilbudsgivning, service til kunderne og håndtering af opgaver til udførelse. Du skal styrke vores afdeling, som pt. består at 2 medarbejdere. KBH Gruppen er en virksomhed fra januar 2017, som bl.a. servicerer ca. 190 ejendomme i storkøbenhavn, hvor vi leverer håndværksydelser til vores kunder, som er beboere og beboerforeninger. Her udfører vi stort set alle håndværksydelser med egne uddannede medarbejdere indenfor El, tømrer, murer, maler og skadeservice. Desuden har vi et solidt samarbejde med underleverandører, som hjælper os med de opgaver vi ikke selv kan løse. En del af vores virksomhed er specialiseret i af levere fiberforbindelser, hvor vi bl.a. arbejder som underleverandør for Nianet A S. Her sørger vi for at afslutte fiberforbindelsen ud hos slutkunden. Indenfor dette områder er vi også dygtige til at levere infrastruktur til mindre netværk med WIFI, router, firewall, switche og meget mere. Ud over serviceopgaver og fiber netværk, er vi også med til at stå for ombygninger hos private, kommuner og erhverv, hvor vi har god erfaring med at stå for hele entreprisen. Uddannelse Vi søger en medarbejder der enten har en uddannelse indenfor VVS, EL, Murer, Maler, Tømrer, bygningskonstruktør eller har erfaringen, som betyder at du ved hvordan arbejdet skal løses og kan estimere materialer og timer til at udarbejde et tilbud indenfor et eller flere af ovenstående fag. Vi søger en medarbejder med gå-på-mod. Du skal gerne have erfaring med følgende opgaver: Tilbudsgivning indenfor håndværksopgaver Igangsætte opgaver med overlevering til håndværkere Koordinere opgaver med mange interessenter Projektstyring, indkøb og fakturering Kvalitetsledelse IT Kendskab til E-conomic Kendskab til Ordrestyring Kendskab til Gmail Personlighed Løsningsorienteret Rolig og omhyggelig Struktureret I din hverdag skal du gerne sætte en masse opgaver igang, besøge kunder og afslutte opgaver hvor kunden bliver opdateret og får tilsendt dokumentation og en faktura. Du møder som regel på kontoret, hvorfra medarbejderne bliver sendt ud til deres opgaver, hvis de ikke allerede er skrevet ind i kalenderen. Vi forsøger at anvende IT og effektive løsninger til at hjælpe os i vores hverdan med at holde styr på opgaver, dokumentation mv. Her anvender vi mobilen og computeren til stort set alle administrative opgaver som oprettelse af tilbud, opgaver, kalender, billeder mv. Vi ser frem til at høre fra dig snarest:) Giv et kald på 27897623 for at høre mere om at arbejde på KBH Gruppen ApS. Løn efter kvalifikationer og gulplade firmabil. Mvh. Simon Andreassen Direktør KBH Gruppen ApS11Jobnet6657b8be100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-28T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3091754KBH Gruppen ApS11Roskildevej 45B2000FrederiksbergDKDanmark0
simon.andreassen@kbhgruppen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent514467JobNet47537881000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6657b8behttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6657b8behttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6657b8be&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6657b8be&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale214203Bygningskonstruktør21Bygge og anlæg352615947Simon Andreassensimon.andreassen@kbhgruppen.dkDKDanmarkDKDanmark329928248Kvalitetsbevidst Projektleder til eksklusive ejendomme på SjællandRobot friends søger for Interplan en projektleder, der har lyst og evner til at skabe luksus ejendomme til kræsende kunder. Hos Interplan har de over 20 års erfaring med byggeri, og de er specialiseret i byggeri med en høj sværhedsgrad. De gennemfører hele processen fra første streg til aflevering af nøgle. Deres hjertebarn er de arkitekttegnede huse, og deres mange år med eksklusivt boligbyggeri har givet dem stor erfaring i at skabe unikke løsninger samt finde de detaljer, der passer til den ønskede stil og det ønskede byggebudget. Deres brede erfaring spænder fra rækkehuse, om- og tilbygninger og storentrepriser til de arkitekttegnede huse. De insisterer på at have god tid til detaljer i deres produktion, for kun sådan kan de gøre sig umage og leve op til deres egne kvalitetskrav. Dette har gjort dem til en velkonsolideret virksomhed, selv gennem krisetiden. Som projektleder har du ansvaret for ca. 5 ejendomme ad gangen og ca. 10 ejendomme om året. Her skal du stå for hele processen planlægge, koordinere, styre forandringer og føre tilsyn med virksomhedens projekter, herunder uddelegere arbejdsopgaver og motivere produktionen til at holde projektet på rette kurs. Kvalifikationer • Du er uddannet som håndværker og- eller bygningskonstruktør med minimum 10 års erfaring og har erfaring med at bygge parcelhuse • Du kommer fra et entreprenørselskab som projektleder og har vist positive resultater indenfor total- og hovedentrepriser • Du har siddet med hele processen fra kalkulation, kontraktforhandlinger, projekteringsledelse, planlægning, entrering med underentreprenører til aflevering og årsgennemgang. • Du har god økonomiforståelse også ved forhandling og er vant til at indgå aftaler med byggeriets parter • Du er god til at have fokus på at sikre aftalt kvalitet og tidsfrister • Du er vant til at have kundekontakt Personlige egenskaber • Du er udadvendt og faglig velfunderet • Du har gode lederegenskaber • Du har gennemslagskraft • Kan bevare overblikket i pressede situationer • Gode kommunikationsevner • Løsningsorienteret • Drive, og god til at motivere dine kolleger og samarbejdspartnere. • Gode samarbejdsevner • Resultatorienteret og har gode købmandsmæssige kompetencer Du tilbydes Ansættelse i en ung dynamisk entreprenørvirksomhed i rivende udvikling. Med en flad organisation er der ikke er langt fra tanke til handling. Din trivsel kommer til at gå hånd i hånd med en udfordrende hverdag i en teamorienteret kultur med gode og stabile arbejdsforhold. Du får et job med frihed under ansvar og med stort udviklingspotentiale. Løn der matcher dine kvalifikationer med pension og sundhedsforsikring samt firmabil. 
&friends søger for Interplan en projektleder, der har lyst og evner til at skabe luksus ejendomme til kræsende kunder.
 
Hos Interplan har de over 20 års erfaring med byggeri, og de er specialiseret i byggeri med en høj sværhedsgrad. De gennemfører hele processen fra første streg til aflevering af nøgle. Deres hjertebarn er de arkitekttegnede huse, og deres mange år med eksklusivt boligbyggeri har givet dem stor erfaring i at skabe unikke løsninger samt finde de detaljer, der passer til den ønskede stil og det ønskede byggebudget.
 
Deres brede erfaring spænder fra rækkehuse, om- og tilbygninger og storentrepriser til de arkitekttegnede huse. De insisterer på at have god tid til detaljer i deres produktion, for kun sådan kan de gøre sig umage og leve op til deres egne kvalitetskrav. Dette har gjort dem til en velkonsolideret virksomhed, selv gennem krisetiden.
 
Som projektleder har du ansvaret for ca. 5 ejendomme  ad gangen og ca. 10 ejendomme om året. Her skal du stå for hele processen planlægge, koordinere, styre forandringer og føre tilsyn med virksomhedens projekter, herunder uddelegere arbejdsopgaver og motivere produktionen til at holde projektet på rette kurs.
 
Kvalifikationer

   • Du er uddannet som håndværker og- eller bygningskonstruktør med minimum 10 års erfaring og har erfaring med at bygge parcelhuse
   • Du kommer fra et entreprenørselskab som projektleder og har vist positive resultater indenfor total- og hovedentrepriser
   • Du har siddet med hele processen fra kalkulation, kontraktforhandlinger, projekteringsledelse, planlægning, entrering med underentreprenører til aflevering og årsgennemgang.
   • Du har god økonomiforståelse også ved forhandling og er vant til at  indgå aftaler med byggeriets parter
   • Du er god til at have fokus på at sikre aftalt kvalitet og tidsfrister
   • Du er vant til at have kundekontakt

 
Personlige egenskaber

   • Du er udadvendt og faglig velfunderet
   • Du har gode lederegenskaber
   • Du har gennemslagskraft
   • Kan bevare overblikket i pressede situationer
   • Gode kommunikationsevner 
   • Løsningsorienteret 
   • Drive, og god til at motivere dine kolleger og samarbejdspartnere.
   • Gode samarbejdsevner 
   • Resultatorienteret og har gode købmandsmæssige kompetencer

Du tilbydes

Ansættelse i en ung dynamisk entreprenørvirksomhed i rivende udvikling. Med en flad organisation er der ikke er langt fra tanke til handling. Din trivsel kommer til at gå hånd i hånd med en udfordrende hverdag i en teamorienteret kultur med gode og stabile arbejdsforhold.
 
Du får et job med frihed under ansvar og med stort udviklingspotentiale.

Løn der matcher dine kvalifikationer med pension og sundhedsforsikring samt firmabil. 
 
 

& friendsVallensbæk Strand2018-12-14T00:00:002019-02-08T00:00:00
329927906Bygningskonstruktør til lille firma søgesRobot Bygningskonstruktør søges. Er du vores nye kollega? Vi er en mindre entreprise virksomhed som beskæftiger os med renoveringer og nybyg af både større og mindre opgaver inden for alle arbejdsgrupper. Vi har lokation i Brøndby strand med tilhørende kontor, lager og værksted. Vi tilbyder derudover: Fleksibel arbejdstid Firmabil Værktøj Computer og telefon Pension Helbredsikring Kompetenceudvikling Løn efter aftale Vi er på udkig efter en bygningskonstruktør som kan varetage både det administrative arbejde som følger med vores opgaver. Det indebærer at udarbejde projekterings- og beslutningsplaner samt at disse overholdes, udarbejdning af tilbud samt sikre at gældende regler og standarder bliver overholdt. Vi forventer derfor følgende kvalifikationer af dig: Mindst 10 års erfaring som bygningskonstruktør Mødestabil Præsentabel Kunde- og løsningsorienteret Selvstændig Kørekort Være i stand til at uddelegere og instruere personale. Henvendelse kan ske på mail: Job@fuldentreprise.dk Vedhæft CV og referencer Vi ser frem til at høre fra dig. Mvh Fuldentreprise ApS

Bygningskonstruktør søges.

 

Er du vores nye kollega?

Vi er en mindre entreprise virksomhed som beskæftiger os med renoveringer og nybyg af både større og mindre opgaver inden for alle arbejdsgrupper. Vi har lokation i Brøndby strand med tilhørende kontor, lager og værksted.

Vi tilbyder derudover:

  • Fleksibel arbejdstid
  • Firmabil
  • Værktøj
  • Computer og telefon
  • Pension
  • Helbredsikring
  • Kompetenceudvikling
  • Løn efter aftale

 

Vi er på udkig efter en bygningskonstruktør som kan varetage både det administrative arbejde som følger med vores opgaver. Det indebærer at udarbejde projekterings- og beslutningsplaner samt at disse overholdes, udarbejdning af tilbud samt sikre at gældende regler og standarder bliver overholdt.

Vi forventer derfor følgende kvalifikationer af dig:

  • Mindst 10 års erfaring som bygningskonstruktør
  • Mødestabil
  • Præsentabel
  • Kunde- og løsningsorienteret
  • Selvstændig
  • Kørekort
  • Være i stand til at uddelegere og instruere personale.

 

Henvendelse kan ske på mail:

Job@fuldentreprise.dk

Vedhæft CV og referencer

 

Vi ser frem til at høre fra dig.

Mvh Fuldentreprise ApS

 

FULDENTREPRISE ApSBrøndby Strand2018-12-14T00:00:002019-02-08T00:00:00
329899715IP Administration søger bygherrerådgiver til ejendommeRobot Brænder du for byggeprojekter, og trives du i et job med mange berøringsflader og stor selvstændighed? Har du lyst til at stå i spidsen for projektering af byggeprojekter og skabe positive resultater i en konstruktiv dialog med bestyrelsen, håndværkerne, myndighederne og alle beboere i foreningen? Om stillingen: Som bygherrerådgiver i IP Administration kommer du til at stå i spidsen for rådgivning af byggeprojekter fra ide til aflevering. Opgaverne varierer bredt - alt fra Id oplæg ved større ombygninger til opsætning af altaner og udvikling af tagboliger. Dit arbejde kommer til at dække over: Den indledende fase hvor du kommer til at kortlægge projektets omfang. Projekteringsfasen hvor du går i dybden med projektet. Tilbudsfasen hvor du indhenter tilbud som kan sammenlignes på pris og kvalitet. Udførelsesfasen hvor du følger projektet tæt og sikrer kvaliteten. IP Administration er en servicevirksomhed, og vi ønsker at yde en personlig indsats over for vores kunder. Du er derfor proaktiv, service-minded og struktureret. Du er i stand til at arbejde selvstændigt og samtidig koordinere med andre fagfolk i huset. Dine kvalifikationer: Vi forventer at du minimum 3 års erfaring som byggeherrerådgiver. At du har et økonomisk overblik og gennemfører dine opgaver med stort fokus på levetidsbetragtning, vedligeholdelse og drift. At du er en kommunikativ stærk person som kan forhandle med kommunale myndigheder og slutbrugere. Har en uddannelse som ingeniør, arkitekt, bygningskonstruktør eller lignende. Vi tilbyder: At du kan blive en del af en travl og kompetent virksomhed med et godt arbejdsmiljø og et stærkt fællesskab. Faglig sparring og udvikling af dine kompetencer. En uformel omgangstone på den gode måde. Mulighed for selv at du kan tilrettelægge din arbejdsdag. En konkurrencedygtig løn. Ansøgning Send din ansøgning vedlagt CV på mail til rai@ip.dk inden d. 21. november 2018. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag vi glæder os til at høre fra dig. For yderligere information om stillingen, kontakt venligst: Rasmus Ingerslev på telefon 31 66 80 87 mellem kl: 08:00 og 16:00 på hverdage. IP Administration IP Administration har i mere end 25 år leveret ejendomsadministration og ejendomsservice for boliger i København. Vi er kendt for at levere et godt produkt og for at have vores medarbejdere i højsædet.

Brænder du for byggeprojekter, og trives du i et job med mange berøringsflader og stor selvstændighed? Har du lyst til at stå i spidsen for projektering af byggeprojekter og skabe positive resultater i en konstruktiv dialog med bestyrelsen, håndværkerne, myndighederne og alle beboere i foreningen?

Om stillingen:

Som bygherrerådgiver i IP Administration kommer du til at stå i spidsen for rådgivning af byggeprojekter fra ide til aflevering. Opgaverne varierer bredt - alt fra Idéoplæg ved større ombygninger til opsætning af altaner og udvikling af tagboliger. Dit arbejde kommer til at dække over:

  • Den indledende fase hvor du kommer til at kortlægge projektets omfang.
  • Projekteringsfasen hvor du går i dybden med projektet.
  • Tilbudsfasen hvor du indhenter tilbud som kan sammenlignes på pris og kvalitet.
  • Udførelsesfasen hvor du følger projektet tæt og sikrer kvaliteten.

IP Administration er en servicevirksomhed, og vi ønsker at yde en personlig indsats over for vores kunder. Du er derfor proaktiv, service-minded og struktureret. Du er i stand til at arbejde selvstændigt og samtidig koordinere med andre fagfolk i huset.

 

Dine kvalifikationer:

  • Vi forventer at du minimum 3 års erfaring som byggeherrerådgiver.
  • At du har et økonomisk overblik og gennemfører dine opgaver med stort fokus på levetidsbetragtning, vedligeholdelse og drift.
  • At du er en kommunikativ stærk person som kan forhandle med kommunale myndigheder og slutbrugere. 
  • Har en uddannelse som ingeniør, arkitekt, bygningskonstruktør eller lignende.

 

Vi tilbyder:

  • At du kan blive en del af en travl og kompetent virksomhed med et godt arbejdsmiljø og et stærkt fællesskab.
  • Faglig sparring og udvikling af dine kompetencer. 
  • En uformel omgangstone på den gode måde. 
  • Mulighed for selv at du kan tilrettelægge din arbejdsdag.
  • En konkurrencedygtig løn.

Ansøgning

Send din ansøgning vedlagt CV på mail til rai@ip.dk inden d. 21. november 2018.  

Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig. 

For yderligere information om stillingen, kontakt venligst: Rasmus Ingerslev på telefon 31 66 80 87 mellem kl: 08:00 og 16:00 på hverdage.   

IP Administration

IP Administration har i mere end 25 år leveret ejendomsadministration og ejendomsservice for boliger i København. Vi er kendt for at levere et godt produkt og for at have vores medarbejdere i højsædet.

 

IP ADMINISTRATION A/SFrederiksberg C2018-10-26T00:00:002018-12-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kvalitetsbevidst Projektleder til eksklusive ejendomme på Sjælland

& friends

Vallensbæk Strand
friends søger for Interplan en projektleder, der har lyst og evner til at skabe luksus ejendomme til kræsende kunder. Hos Interplan har de over 20 års erfaring med byggeri, og de er specialiseret i byggeri med en høj sværhedsgrad. De gennemfører hel...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:8. februar 2019

Bygningskonstruktør til lille firma søges

FULDENTREPRISE ApS

Brøndby Strand
Bygningskonstruktør søges. Er du vores nye kollega? Vi er en mindre entreprise virksomhed som beskæftiger os med renoveringer og nybyg af både større og mindre opgaver inden for alle arbejdsgrupper. Vi har lokation i Brøndby strand med tilhørende ko...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:8. februar 2019

IP Administration søger bygherrerådgiver til ejendomme

IP ADMINISTRATION A/S

Frederiksberg C
Brænder du for byggeprojekter, og trives du i et job med mange berøringsflader og stor selvstændighed? Har du lyst til at stå i spidsen for projektering af byggeprojekter og skabe positive resultater i en konstruktiv dialog med bestyrelsen, håndværk...
Indrykket:26. oktober 2018
Udløbsdato:18. december 2018