Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Tilbudsleder til Aktivitetscentret Sundholm i Center for Udsatte Voksne og Familier

Vil du bidrage til at skabe positive forandringer for nogle af København Kommunes mest udsatte borgere, og er du en dygtig drifts- og personaleleder, så er du måske den nye tilbudsleder til Aktivitetscentret Sundholm.

Center for Udsatte Voksne og Familier har bl.a. driftsansvaret for herberger, gadesundhed og stofindtagelse i Københavns Kommunes Socialforvaltning.

Aktivitetscentret Sundholm er et beskæftigelsestilbud efter § 104 i Serviceloven til socialt udsatte borgere. Brugerne er kendetegnet ved at leve i hjemløshed, ofte med afhængighed og/eller psykiske problemer, hvilket giver dem en nedsat livskvalitet både materielt, socialt og eksistentielt.

Aktivitetscentret Sundholm er organiseret omkring flere forskellige værksteder, der alle arbejder med at skabe stærke arbejdsfællesskaber, som fremmer positive forandringer i brugernes liv herunder mindre misbrug, øget sundhed og ikke mindst bedre sociale og faglige kompetencer. Vores tilbud har varierende grad af krav og ansvar alt efter brugernes ønsker og behov. Læs mere på www.acsu.kk.dk.

Dine primære arbejdsopgaver
Du bliver ansvarlig for en bredt sammensat personalegruppe på ca. 25 medarbejdere og et samlet budget på 10 mio. kr. årligt.

Medarbejdergruppen repræsenterer mange forskellige fagligheder, som spænder fra det socialfaglige til det mere håndværksmæssige. En væsentlig del af indsatsen består i at lære brugerne at ’gå på arbejde’ og træne deres sociale kompetencer gennem arbejdsfællesskabet og ad den vej give dem en mere meningsfyldt hverdag. Medarbejderne har for nylig gennemgået et ambitiøst fælles kompetenceudviklingsprojekt i den motiverende samtale.

Aktivitetscentret skaber produkter og ydelser af god kvalitet, som sælges til både offentlige og private kunder. Indtægterne indgår som en vigtig del af tilbuddets budget, hvilket kræver sikker styring af økonomien og kommerciel indsigt.

Aktivitetscentret har desuden et væsentligt samarbejde med flere private virksomheder, som hjælper med at skabe praktikpladser til brugerne og et tæt samarbejde med Jobcentret. En meget væsentlig dimension i indsatsen, som hele tiden skal understøttes og videreudvikles.

I Københavns Kommune arbejder vi tillidsbaseret, hvilket betyder at stillingen indeholder en høj grad af ansvar og kompetence og derfor også stort råderum både for lederen og medarbejderne.

Vi tilbyder

  • et krævende og meningsfuldt lederjob
  • en arbejdsdag, hvis indhold sjældent er til at forudse
  • en meget engageret og sammensat medarbejdergruppe og gode lederkollegaer
  • en mulighed for at gøre en stor indsats for udsatte borgere i Københavns Kommune i samarbejde med lederkollegaer og medarbejdere

Vi forventer at du

  • har en mellemlang eller videregående relevant uddannelse gerne suppleret med lederuddannelse og erfaring fra arbejde med socialt udsatte
  • er fagligt velfunderet, og ved hvornår du har brug for hjælp
  • er beslutningsdygtig og har fokus på sikker drift af tilbuddet
  • har erfaring med økonomisk og administrativ ledelse
  • er vedholdende og skaber resultater
  • har et positivt menneskesyn og en anerkendende og nærværende tilgang til brugere og medarbejdere
  • går foran, og inddrager og understøtter dine medarbejdere i den løbende drift og i udviklingen af fælles mål og faglighed
  • er leder med respekt for den enkelte medarbejders behov og personlighed
  • er synlig for medarbejdere og brugere som leder af tilbuddet i det daglige
  • formidler rammer, mål og krav til medarbejderne så de giver mening og kan bruges som rettesnor i hverdagen
  • kan samarbejde med en bred skare af forskellige samarbejdspartnere fra Jobcenter til misbrugsbehandling og private virksomheder
  • har gode kommunikationsevner såvel mundtligt som skriftligt
  • er en habil bruger af IT-systemer

Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og relevant faglig organisation.

Stillingen er fuldtid og lønnen forhandles efter principperne Ny Løn.

Tiltrædelse senest 1. november 2019.

Mere information
Du er velkommen til at kontakte centerchef Lis Bjarnesen, Center for Udsatte voksne og familier på 6037 7348 for yderligere oplysninger i tidsrummet 15.00 til 17.00 på hverdage.

Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 24. september 2019
Vi holder ansættelsessamtaler fredag den 27. september 2019.

 

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330087486Phoenix-9b8a62e712019-09-10T16:03:25.170Tilbudsleder til Aktivitetscentret Sundholm i Center for Udsatte Voksne og Familier

Vil du bidrage til at skabe positive forandringer for nogle af København Kommunes mest udsatte borgere, og er du en dygtig drifts- og personaleleder, så er du måske den nye tilbudsleder til Aktivitetscentret Sundholm.

Center for Udsatte Voksne og Familier har bl.a. driftsansvaret for herberger, gadesundhed og stofindtagelse i Københavns Kommunes Socialforvaltning.

Aktivitetscentret Sundholm er et beskæftigelsestilbud efter § 104 i Serviceloven til socialt udsatte borgere. Brugerne er kendetegnet ved at leve i hjemløshed, ofte med afhængighed og/eller psykiske problemer, hvilket giver dem en nedsat livskvalitet både materielt, socialt og eksistentielt.

Aktivitetscentret Sundholm er organiseret omkring flere forskellige værksteder, der alle arbejder med at skabe stærke arbejdsfællesskaber, som fremmer positive forandringer i brugernes liv herunder mindre misbrug, øget sundhed og ikke mindst bedre sociale og faglige kompetencer. Vores tilbud har varierende grad af krav og ansvar alt efter brugernes ønsker og behov. Læs mere på www.acsu.kk.dk.

Dine primære arbejdsopgaver
Du bliver ansvarlig for en bredt sammensat personalegruppe på ca. 25 medarbejdere og et samlet budget på 10 mio. kr. årligt.

Medarbejdergruppen repræsenterer mange forskellige fagligheder, som spænder fra det socialfaglige til det mere håndværksmæssige. En væsentlig del af indsatsen består i at lære brugerne at ’gå på arbejde’ og træne deres sociale kompetencer gennem arbejdsfællesskabet og ad den vej give dem en mere meningsfyldt hverdag. Medarbejderne har for nylig gennemgået et ambitiøst fælles kompetenceudviklingsprojekt i den motiverende samtale.

Aktivitetscentret skaber produkter og ydelser af god kvalitet, som sælges til både offentlige og private kunder. Indtægterne indgår som en vigtig del af tilbuddets budget, hvilket kræver sikker styring af økonomien og kommerciel indsigt.

Aktivitetscentret har desuden et væsentligt samarbejde med flere private virksomheder, som hjælper med at skabe praktikpladser til brugerne og et tæt samarbejde med Jobcentret. En meget væsentlig dimension i indsatsen, som hele tiden skal understøttes og videreudvikles.

I Københavns Kommune arbejder vi tillidsbaseret, hvilket betyder at stillingen indeholder en høj grad af ansvar og kompetence og derfor også stort råderum både for lederen og medarbejderne.

Vi tilbyder

  • et krævende og meningsfuldt lederjob
  • en arbejdsdag, hvis indhold sjældent er til at forudse
  • en meget engageret og sammensat medarbejdergruppe og gode lederkollegaer
  • en mulighed for at gøre en stor indsats for udsatte borgere i Københavns Kommune i samarbejde med lederkollegaer og medarbejdere

Vi forventer at du

  • har en mellemlang eller videregående relevant uddannelse gerne suppleret med lederuddannelse og erfaring fra arbejde med socialt udsatte
  • er fagligt velfunderet, og ved hvornår du har brug for hjælp
  • er beslutningsdygtig og har fokus på sikker drift af tilbuddet
  • har erfaring med økonomisk og administrativ ledelse
  • er vedholdende og skaber resultater
  • har et positivt menneskesyn og en anerkendende og nærværende tilgang til brugere og medarbejdere
  • går foran, og inddrager og understøtter dine medarbejdere i den løbende drift og i udviklingen af fælles mål og faglighed
  • er leder med respekt for den enkelte medarbejders behov og personlighed
  • er synlig for medarbejdere og brugere som leder af tilbuddet i det daglige
  • formidler rammer, mål og krav til medarbejderne så de giver mening og kan bruges som rettesnor i hverdagen
  • kan samarbejde med en bred skare af forskellige samarbejdspartnere fra Jobcenter til misbrugsbehandling og private virksomheder
  • har gode kommunikationsevner såvel mundtligt som skriftligt
  • er en habil bruger af IT-systemer

Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og relevant faglig organisation.

Stillingen er fuldtid og lønnen forhandles efter principperne Ny Løn.

Tiltrædelse senest 1. november 2019.

Mere information
Du er velkommen til at kontakte centerchef Lis Bjarnesen, Center for Udsatte voksne og familier på 6037 7348 for yderligere oplysninger i tidsrummet 15.00 til 17.00 på hverdage.

Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 24. september 2019
Vi holder ansættelsessamtaler fredag den 27. september 2019.

 

 

 

2019-09-25T00:51:05.997 Vil du bidrage til at skabe positive forandringer for nogle af København Kommunes mest udsatte borgere, og er du en dygtig drifts- og personaleleder, så er du måske den nye tilbudsleder til Aktivitetscentret Sundholm. Center for Udsatte Voksne og Familier har bl.a. driftsansvaret for herberger, gadesundhed og stofindtagelse i Københavns Kommunes Socialforvaltning. Aktivitetscentret Sundholm er et beskæftigelsestilbud efter § 104 i Serviceloven til socialt udsatte borgere. Brugerne er kendetegnet ved at leve i hjemløshed, ofte med afhængighed og eller psykiske problemer, hvilket giver dem en nedsat livskvalitet både materielt, socialt og eksistentielt. Aktivitetscentret Sundholm er organiseret omkring flere forskellige værksteder, der alle arbejder med at skabe stærke arbejdsfællesskaber, som fremmer positive forandringer i brugernes liv herunder mindre misbrug, øget sundhed og ikke mindst bedre sociale og faglige kompetencer. Vores tilbud har varierende grad af krav og ansvar alt efter brugernes ønsker og behov. Læs mere på www.acsu.kk.dk. Dine primære arbejdsopgaver Du bliver ansvarlig for en bredt sammensat personalegruppe på ca. 25 medarbejdere og et samlet budget på 10 mio. kr. årligt. Medarbejdergruppen repræsenterer mange forskellige fagligheder, som spænder fra det socialfaglige til det mere håndværksmæssige. En væsentlig del af indsatsen består i at lære brugerne at gå på arbejde og træne deres sociale kompetencer gennem arbejdsfællesskabet og ad den vej give dem en mere meningsfyldt hverdag. Medarbejderne har for nylig gennemgået et ambitiøst fælles kompetenceudviklingsprojekt i den motiverende samtale. Aktivitetscentret skaber produkter og ydelser af god kvalitet, som sælges til både offentlige og private kunder. Indtægterne indgår som en vigtig del af tilbuddets budget, hvilket kræver sikker styring af økonomien og kommerciel indsigt. Aktivitetscentret har desuden et væsentligt samarbejde med flere private virksomheder, som hjælper med at skabe praktikpladser til brugerne og et tæt samarbejde med Jobcentret. En meget væsentlig dimension i indsatsen, som hele tiden skal understøttes og videreudvikles. I Københavns Kommune arbejder vi tillidsbaseret, hvilket betyder at stillingen indeholder en høj grad af ansvar og kompetence og derfor også stort råderum både for lederen og medarbejderne. Vi tilbyder et krævende og meningsfuldt lederjob en arbejdsdag, hvis indhold sjældent er til at forudse en meget engageret og sammensat medarbejdergruppe og gode lederkollegaer en mulighed for at gøre en stor indsats for udsatte borgere i Københavns Kommune i samarbejde med lederkollegaer og medarbejdere Vi forventer at du har en mellemlang eller videregående relevant uddannelse gerne suppleret med lederuddannelse og erfaring fra arbejde med socialt udsatte er fagligt velfunderet, og ved hvornår du har brug for hjælp er beslutningsdygtig og har fokus på sikker drift af tilbuddet har erfaring med økonomisk og administrativ ledelse er vedholdende og skaber resultater har et positivt menneskesyn og en anerkendende og nærværende tilgang til brugere og medarbejdere går foran, og inddrager og understøtter dine medarbejdere i den løbende drift og i udviklingen af fælles mål og faglighed er leder med respekt for den enkelte medarbejders behov og personlighed er synlig for medarbejdere og brugere som leder af tilbuddet i det daglige formidler rammer, mål og krav til medarbejderne så de giver mening og kan bruges som rettesnor i hverdagen kan samarbejde med en bred skare af forskellige samarbejdspartnere fra Jobcenter til misbrugsbehandling og private virksomheder har gode kommunikationsevner såvel mundtligt som skriftligt er en habil bruger af IT-systemer Løn- og ansættelsesforhold Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og relevant faglig organisation. Stillingen er fuldtid og lønnen forhandles efter principperne Ny Løn. Tiltrædelse senest 1. november 2019. Mere information Du er velkommen til at kontakte centerchef Lis Bjarnesen, Center for Udsatte voksne og familier på 6037 7348 for yderligere oplysninger i tidsrummet 15.00 til 17.00 på hverdage. Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 24. september 2019 Vi holder ansættelsessamtaler fredag den 27. september 2019.10Phoenix9b8a62e7101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-24T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=160784&DepartmentId=20389&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3605245Aktivitetscentret11Sundholmsvej 182300København SDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent821419KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk16078400010-09-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9b8a62e7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9b8a62e7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9b8a62e7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9b8a62e7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgTilbudsleder til Aktivitetscentret Sundholm i Center for Udsatte Voksne og Familier12007991Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse362661209mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330099537KKFO-leder til specialinstitutionen ved CharlottegårdenBasic Er du vores nye KKFO-leder til fritidsordningen på Skolen i Charlottegården? Kan du skabe overblik, er du fagligt funderet i det specialpædagogiske felt og god til at kommunikere? Som KKFO-leder vil du være en del af et ledelsesteam, der består af skoleleder, souschef afdelingsleder for indskoling, afdelingsleder for mellemtrin og afdelingsleder for udskolingen. Charlottegården er en af Københavns Kommunes specialskoler for børn og unge med vanskeligheder inden for autisme- og ADHD-spektret. 137 af skolens 184 elever er tilmeldt fritidsordningen. KKFO (fritidsordning) og skole fungerer som et helhedstilbud, hvor du sammen med hele ledelsesteamet skal være med til at binde pædagogernes, lærernes og pædagogmedhjælpernes arbejder sammen. Du vil som vores nye KKFO-leder være en del af et ledelsesteam med ansvar for 125 pædagogiske medarbejdere, hvor af 41 medarbejdere er ansat i KKFO en. Du vil indgå i et ledelsesteam med ambitionen om at skabe et unikt specialpædagogisk tilbud, som bygger på nyeste viden om specialpædagogisk praksis, organisering og brug af vores fælles ressourcer. Vi søger en leder, der er uddannet pædagog og gerne har ledelseserfaring er systematisk, følger op og har flair for administrative opgaver der vedrører drift af en fritidsordning, økonomistyring, skemalægning, vikardækning m.m. har erfaring fra arbejdet i specialområdet har sin etik i orden også i enkeltsager har en ambition om at skabe et arbejdsfællesskab præget af et stærkt sammenhold og lydhørhed kan navigere med ro og nærvær i en travl hverdag, hvor der skal træffes beslutninger kan skabe overblik og bruge dette aktivt til at sikre gode organisatoriske løsninger kan balancere arbejdet mellem de administrative og faglige ledelsesopgaver, så det er synligt og skaber retning Vi tilbyder en KKFO og skole med høje specialpædagogiske ambitioner en hverdag præget af medbestemmelse, medindflydelse og medansvar et meget engageret og fagligt kompetent personale en aktiv skolebestyrelse et ledelsesteam med fokus på at dygtiggøre sig sammen og gøre en forskel Ansættelsesforhold Stillingen er en overenskomststilling, hvor ansættelse de første tre måneder finder sted på prøve. Er du i forvejen tjenestemandsansat i Københavns Kommune vil du bevare din ansættelsesform. Børne- og Ungdomsforvaltningen indhenter straffe- og børneattest som led i rekrutteringen. Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse den 1. december 2019. Københavns Kommune har en ligestillingspolitik, der skal sikre, at arbejdspladserne afspejler befolkningssammensætningen i kommunen, samt at ligestillingen mellem mænd og kvinder fremmes. Mere information Ønsker du at vide mere om skolen og stillingen, ser vi gerne, at du aflægger os et besøg efter at du har kontaktet skoleleder Andrés Villaro y Lassen på 5054 7973 eller skolens kontor på 3530 3130. Du kan også læse mere på skolens hjemmeside. Søg via nedenstående link senest onsdag den 20. oktober 2019. Første runde af ansættelsessamtaler finder sted den 23. og den 25. oktober.

Er du vores nye KKFO-leder til fritidsordningen på Skolen i Charlottegården? Kan du skabe overblik, er du fagligt funderet i det specialpædagogiske felt og god til at kommunikere? Som KKFO-leder vil du være en del af et ledelsesteam, der består af skoleleder, souschef/afdelingsleder for indskoling, afdelingsleder for mellemtrin og afdelingsleder for udskolingen.

Charlottegården er en af Københavns Kommunes specialskoler for børn og unge med vanskeligheder inden for autisme- og ADHD-spektret. 137 af skolens 184 elever er tilmeldt fritidsordningen. KKFO (fritidsordning) og skole fungerer som et helhedstilbud, hvor du sammen med hele ledelsesteamet skal være med til at binde pædagogernes, lærernes og pædagogmedhjælpernes arbejder sammen.

Du vil som vores nye KKFO-leder være en del af et ledelsesteam med ansvar for 125 pædagogiske medarbejdere, hvor af 41 medarbejdere er ansat i KKFO'en. Du vil indgå i et ledelsesteam med ambitionen om at skabe et unikt specialpædagogisk tilbud, som bygger på nyeste viden om specialpædagogisk praksis, organisering og brug af vores fælles ressourcer.

Vi søger en leder, der

  • er uddannet pædagog og gerne har ledelseserfaring
  • er systematisk, følger op og har flair for administrative opgaver der vedrører drift af en fritidsordning, økonomistyring, skemalægning, vikardækning m.m.
  • har erfaring fra arbejdet i specialområdet
  • har sin etik i orden – også i enkeltsager
  • har en ambition om at skabe et arbejdsfællesskab præget af et stærkt sammenhold og lydhørhed
  • kan navigere med ro og nærvær i en travl hverdag, hvor der skal træffes beslutninger
  • kan skabe overblik og bruge dette aktivt til at sikre gode organisatoriske løsninger
  • kan balancere arbejdet mellem de administrative og faglige ledelsesopgaver, så det er synligt og skaber retning

Vi tilbyder

  • en KKFO og skole med høje specialpædagogiske ambitioner
  • en hverdag præget af medbestemmelse, medindflydelse og medansvar
  • et meget engageret og fagligt kompetent personale
  • en aktiv skolebestyrelse
  • et ledelsesteam med fokus på at dygtiggøre sig sammen og gøre en forskel

Ansættelsesforhold
Stillingen er en overenskomststilling, hvor ansættelse de første tre måneder finder sted på prøve. Er du i forvejen tjenestemandsansat i Københavns Kommune vil du bevare din ansættelsesform. Børne- og Ungdomsforvaltningen indhenter straffe- og børneattest som led i rekrutteringen. Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse den 1. december 2019.

Københavns Kommune har en ligestillingspolitik, der skal sikre, at arbejdspladserne afspejler befolkningssammensætningen i kommunen, samt at ligestillingen mellem mænd og kvinder fremmes.

Mere information
Ønsker du at vide mere om skolen og stillingen, ser vi gerne, at du aflægger os et besøg efter at du har kontaktet skoleleder Andrés Villaro y Lassen på 5054 7973 eller skolens kontor på 3530 3130. Du kan også læse mere på skolens hjemmeside.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 20. oktober 2019.
Første runde af ansættelsessamtaler finder sted den 23. og den 25. oktober.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSpecialfritidsinstitution ved Skolen i CharlottegårdenKøbenhavn NV2019-10-02T17:02:35.5232019-10-20T00:00:00
330100076Pædagogisk leder til Fritidsinstitutionen ved Skolen på Amagerbro, Amager Klynge GBasic Er du uddannet pædagog, og har du lyst til og mod på at tænke nye og anderledes tanker? Klynge G på Amager søger en pædagogisk leder til Fritidsinstitutionen ved Skolen på Amagerbro. Til ny enhed søger vi en pædagogisk leder, som har lyst, idéer og kompetencer til, med fokus på faglig ledelse, at skabe og lede i retning mod udbytterige læringsmiljøer for børn og personale. Medleder i klyngeledelsen Klyngen består af 10 enheder, en vuggestue, otte integrerede institutioner og to fritidsinstitutioner, og der er knyttet en pædagogisk leder til hver enhed. Vi forventer, at du er uddannet pædagog og gerne har anden kompetenceudvikling. Du skal kunne se dig selv som en del af et team, hvor vi bl.a. har fokus på nærværende faglig ledelse, vores ledelseskompetencer og fordeling af opgaverne på tværs i klyngen til glæde for fagligheden og ressourcefordelingen. Vi arbejder med vores ledelsesopgaver i klyngen og i enhederne. Vi arbejder også med metoder til kvalitetsudvikling, vidensdeling, sparring og medudvikling af ledelsesteamet. Du skal have gode kommunikative kompetencer, kunne lytte og gå med på andres idéer, du skal turde tænke nye og anderledes tanker og sjove muligheder samt bakke op om og implementere beslutninger truffet i teamet. I klyngeledelsen er vi optagede af at skabe fælles platform og en pædagogisk overordnet retning teambaseret medledelse på tværs af klyngen kvalitetsudvikling af praksis, udbytterige læringsmiljøer for børn at udvikle vores TRIO og MED i arbejdsfællesskabet og opbygge tillidsbaserede relationer gennem opgaveløsning og professionelle læringsmiljøer med høj faglighed at udvikle en fælles kultur med sjove, kreative idéer og tænkning Ledelse af en enhed Som leder af en enhed i klyngen skal du tage udgangspunkt afsæt i aktuel pædagogisk viden om børns læring og kompetencer, hvor der skabes udbytterige læringsmiljøer for børn. Du har erfaring med at omsætte politiske mål og lovpligtige læreplanstemaer til en professionel hverdag i enheden. Du skal kunne arbejde med metoder til refleksion, dokumentation og dataindsamling, evaluering, nye idéer og afprøvning. Du har erfaring med at lede læreprocesser tæt på praksis, refleksivt, metodisk og systematisk, og kan arbejde konstruktivt med komplekse problemstillinger. Du kan skabe tillidsfulde relationer, motivere medarbejderne i arbejdet med at udvikle den pædagogiske praksis og sikre medansvar, medindflydelse og medbestemmelse i hverdagen. Det er vigtigt, at du som leder er faglig, nærværende, tydelig, tilgængelig og synlig i den daglige praksis, både for børn, medarbejdere og forældre. Vi søger en pædagogisk leder, der kan lede udviklingen af en fagligt professionel kultur, med børnenes udbytte i fokus. I januar 2020 forventer vi at flytte ind i nyistandsatte lokaler på Skolen på Amagerbro. Lige nu er fritidsinstitutionen fordelt på to matrikler, hvilket betyder, at vi skal i gang med en sammenlægningsproces, som tager udgangspunkt i klyngens fælles pædagogiske grundlag og kerneopgave. Enhedens nye indretning vil tage udgangspunkt i rum- og læringsprincipper. Enheden er en del af Alle Tiders Amagerbro , hvor der er specielt fokus på sprog, trivsel og skabelse af den gode overgang fra børnehave til skolen. Løn- og ansættelsesvilkår Ifølge gældende overenskomst om Ny Løn. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffe- og børneattester samt referencer. Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV og uddannelsesbevis. Spørgsmål Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte klyngeleder Charlotte Mauritzen på 2939 9933. Søg via nedenstående link senest søndag den 20. oktober 2019 Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 43 og eller 44.

Er du uddannet pædagog, og har du lyst til og mod på at tænke nye og anderledes tanker? Klynge G på Amager søger en pædagogisk leder til Fritidsinstitutionen ved Skolen på Amagerbro.

Til ny enhed søger vi en pædagogisk leder, som har lyst, idéer og kompetencer til, med fokus på faglig ledelse, at skabe og lede i retning mod udbytterige læringsmiljøer for børn og personale.

Medleder i klyngeledelsen
Klyngen består af 10 enheder, en vuggestue, otte integrerede institutioner og to fritidsinstitutioner, og der er knyttet en pædagogisk leder til hver enhed.

Vi forventer, at du er uddannet pædagog og gerne har anden kompetenceudvikling.

Du skal kunne se dig selv som en del af et team, hvor vi bl.a. har fokus på nærværende faglig ledelse, vores ledelseskompetencer og fordeling af opgaverne på tværs i klyngen til glæde for fagligheden og ressourcefordelingen.

Vi arbejder med vores ledelsesopgaver i klyngen og i enhederne. Vi arbejder også med metoder til kvalitetsudvikling, vidensdeling, sparring og medudvikling af ledelsesteamet.

Du skal have gode kommunikative kompetencer, kunne lytte og gå med på andres idéer, du skal turde tænke nye og anderledes tanker og sjove muligheder samt bakke op om – og implementere – beslutninger truffet i teamet.

I klyngeledelsen er vi optagede af

  • at skabe fælles platform og en pædagogisk overordnet retning
  • teambaseret medledelse på tværs af klyngen
  • kvalitetsudvikling af praksis, udbytterige læringsmiljøer for børn
  • at udvikle vores TRIO og MED i arbejdsfællesskabet og opbygge tillidsbaserede relationer gennem opgaveløsning og professionelle læringsmiljøer med høj faglighed
  • at udvikle en fælles kultur med sjove, kreative idéer og tænkning

Ledelse af en enhed
Som leder af en enhed i klyngen skal du tage udgangspunkt/afsæt i aktuel pædagogisk viden om børns læring og kompetencer, hvor der skabes udbytterige læringsmiljøer for børn.

Du har erfaring med at omsætte politiske mål og lovpligtige læreplanstemaer til en professionel hverdag i enheden. Du skal kunne arbejde med metoder til refleksion, dokumentation og dataindsamling, evaluering, nye idéer og afprøvning. Du har erfaring med at lede læreprocesser tæt på praksis, refleksivt, metodisk og systematisk, og kan arbejde konstruktivt med komplekse problemstillinger.

Du kan skabe tillidsfulde relationer, motivere medarbejderne i arbejdet med at udvikle den pædagogiske praksis og sikre medansvar, medindflydelse og medbestemmelse i hverdagen.

Det er vigtigt, at du som leder er faglig, nærværende, tydelig, tilgængelig og synlig i den daglige praksis, både for børn, medarbejdere og forældre.

Vi søger en pædagogisk leder, der kan lede udviklingen af en fagligt professionel kultur, med børnenes udbytte i fokus.

I januar 2020 forventer vi at flytte ind i nyistandsatte lokaler på Skolen på Amagerbro. Lige nu er fritidsinstitutionen fordelt på to matrikler, hvilket betyder, at vi skal i gang med en sammenlægningsproces, som tager udgangspunkt i klyngens fælles pædagogiske grundlag og kerneopgave. Enhedens nye indretning vil tage udgangspunkt i rum- og læringsprincipper.

Enheden er en del af 'Alle Tiders Amagerbro', hvor der er specielt fokus på sprog, trivsel og skabelse af den gode overgang fra børnehave til skolen.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ifølge gældende overenskomst om Ny Løn.

I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffe- og børneattester samt referencer.

Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV og uddannelsesbevis.

Spørgsmål
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte klyngeleder Charlotte Mauritzen på 2939 9933.

Søg via nedenstående link senest søndag den 20. oktober 2019
Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 43 og/eller 44.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngFritidsinstitutionen ved Skolen på AmagerbroKøbenhavn S2019-10-03T15:04:36.1102019-10-20T00:00:00
330101689Leder af sygeplejen i Det nære SundhedsvæsenBasic Vil du være med til at sætte retning for Det nære Sundhedsvæsen og præge udviklingen i en ny organisering i Hjemme- Sygeplejen Indre By Østerbro i Københavns Kommune? Til en gruppe af kompetente sygeplejersker søger vi en erfaren gruppeleder til ansættelse den 1. december 2019. Du bliver den ene af tre ledere i en klynge, der, med borgeren i centrum, skal medvirke til at styrke samarbejdet mellem sygeplejersker og social- og sundhedspersonalet. Vi søger en leder, der kan understøtte og vedligeholde gode relationer, og som kan sikre kontinuerlig udvikling af medarbejderne med kommunens vision og ældrepolitik for øje. Vi kan tilbyde en spændende arbejdsplads med et højt ambitionsniveau en kompetent og motiveret sygeplejegruppe, hvor fagligheden understøttes af sygeplejersker med specialfunktioner indenfor flere områder et tæt samarbejde med hjemmeplejelederen, den faglige sygeplejeleder og den øvrige ledergruppe et forum for faglig udvikling af sygeplejen sammen med den faglige sygeplejeleder og de to andre gruppeledere for sygeplejen et rigtig godt arbejdsmiljø i skønne lokaler med udsigt over Nordhavnen og S-tog lige til døren Vi ser gerne, at du har ledelsesmæssig erfaring og er uddannet sygeplejerske har en lederuddannelse har en anerkendende tilgang til samarbejde og medinddrager og motiverer i samarbejdet på tværs, både internt og eksternt i organisationen inddrager forskellige perspektiver i beslutningstagning, og ser den enkelte sag i en større sammenhæng evner at gennemføre involverende processer, er åben i beslutningsprocesser og står ved de trufne beslutninger har gode evner mht. såvel skriftlig som mundtlig kommunikation, og tilgår både borgere, medarbejdere og kolleger på en ligeværdig og respektfuld måde har organisatorisk og ledelsesmæssig forståelse, og har samtidig øje for den nødvendige balance mellem udvikling og drift arbejder struktureret og systematisk er positiv, loyal og nærværende i opgaveløsning og samarbejde har økonomisk tæft i prioriteringer både i daglige og fremadrettede aktiviteter medvirker til at skabe et godt arbejdsmiljø for alle Om sygeplejen Vi leverer sygepleje til ca. 1.100 borgere, dels ved fysiske besøg i borgernes hjem eller på plejecentre, dels på sygeplejeklinikker og via skærmbesøg. Det nære Sundhedsvæsen er under forandring, og det betyder, at Den kommunale Sygepleje i endnu højere grad skal rustes til at håndtere borgere med mere ustabile, uafklarede og komplicerede sygdomstilstande end hidtil. Med udgangspunkt i København Kommunes Ældrepolitik, skal opgaverne løses med inddragelse af borgerens ønsker og behov. Om hele Hjemmeplejen Sygeplejen IBØ Vi er en arbejdsplads med ca. 430 medarbejdere fordelt på social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, forebyggende medarbejdere, farmaceut, terapeut, ledere og en administrativ stab. Du kommer således til at indgå i et tæt samarbejde omkring borgerne i en ledergruppe med 10 andre personaleledere og to faglige ledere, og du refererer direkte til hjemmeplejelederen. Løn- og ansættelsesforhold Stillingen er på 37 timer ugentlig med opstart den 1. december 2019 eller efter aftale. Løn forhandles efter principperne i Ny Løn. Mere information Er du inspireret og har lyst til at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte faglig leder Tea Broeng på 3530 3030 eller hjemmeplejeleder Elsebeth Henriksen på 3530 3030. Søg via nedenstående link senest mandag den 21. oktober 2019 Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 25. oktober og den 29. oktober. Vi anvender test i forbindelse med udvælgelsen. Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

Vil du være med til at sætte retning for Det nære Sundhedsvæsen og præge udviklingen i en ny organisering i Hjemme-/Sygeplejen Indre By/Østerbro i Københavns Kommune?

Til en gruppe af kompetente sygeplejersker søger vi en erfaren gruppeleder til ansættelse den 1. december 2019.

Du bliver den ene af tre ledere i en klynge, der, med borgeren i centrum, skal medvirke til at styrke samarbejdet mellem sygeplejersker og social- og sundhedspersonalet. Vi søger en leder, der kan understøtte og vedligeholde gode relationer, og som kan sikre kontinuerlig udvikling af medarbejderne med kommunens vision og ældrepolitik for øje.

Vi kan tilbyde

  • en spændende arbejdsplads med et højt ambitionsniveau
  • en kompetent og motiveret sygeplejegruppe, hvor fagligheden understøttes af sygeplejersker med specialfunktioner indenfor flere områder
  • et tæt samarbejde med hjemmeplejelederen, den faglige sygeplejeleder og den øvrige ledergruppe
  • et forum for faglig udvikling af sygeplejen sammen med den faglige sygeplejeleder og de to andre gruppeledere for sygeplejen
  • et rigtig godt arbejdsmiljø i skønne lokaler med udsigt over Nordhavnen og S-tog lige til døren

Vi ser gerne, at du

  • har ledelsesmæssig erfaring og er uddannet sygeplejerske
  • har en lederuddannelse
  • har en anerkendende tilgang til samarbejde og medinddrager og motiverer i samarbejdet på tværs, både internt og eksternt i organisationen
  • inddrager forskellige perspektiver i beslutningstagning, og ser den enkelte sag i en større sammenhæng
  • evner at gennemføre involverende processer, er åben i beslutningsprocesser og står ved de trufne beslutninger
  • har gode evner mht. såvel skriftlig som mundtlig kommunikation, og tilgår både borgere, medarbejdere og kolleger på en ligeværdig og respektfuld måde
  • har organisatorisk og ledelsesmæssig forståelse, og har samtidig øje for den nødvendige balance mellem udvikling og drift
  • arbejder struktureret og systematisk
  • er positiv, loyal og nærværende i opgaveløsning og samarbejde
  • har økonomisk tæft i prioriteringer – både i daglige og fremadrettede aktiviteter
  • medvirker til at skabe et godt arbejdsmiljø for alle

Om sygeplejen
Vi leverer sygepleje til ca. 1.100 borgere, dels ved fysiske besøg i borgernes hjem eller på plejecentre, dels på sygeplejeklinikker og via skærmbesøg. Det nære Sundhedsvæsen er under forandring, og det betyder, at Den kommunale Sygepleje i endnu højere grad skal rustes til at håndtere borgere med mere ustabile, uafklarede og komplicerede sygdomstilstande end hidtil. Med udgangspunkt i København Kommunes Ældrepolitik, skal opgaverne løses med inddragelse af borgerens ønsker og behov.

Om hele Hjemmeplejen/Sygeplejen IBØ
Vi er en arbejdsplads med ca. 430 medarbejdere fordelt på social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, forebyggende medarbejdere, farmaceut, terapeut, ledere og en administrativ stab. Du kommer således til at indgå i et tæt samarbejde omkring borgerne i en ledergruppe med 10 andre personaleledere og to faglige ledere, og du refererer direkte til hjemmeplejelederen.

Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer ugentlig med opstart den 1. december 2019 eller efter aftale.

Løn forhandles efter principperne i Ny Løn.

Mere information
Er du inspireret og har lyst til at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte faglig leder Tea Broeng på 3530 3030 eller hjemmeplejeleder Elsebeth Henriksen på 3530 3030.

Søg via nedenstående link senest mandag den 21. oktober 2019
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 25. oktober og den 29. oktober. Vi anvender test i forbindelse med udvælgelsen.

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSygeplejen IBØ - Gruppe ABKøbenhavn Ø2019-10-07T11:02:27.4332019-10-21T00:00:00
330101861Driftssikker og udviklingsorienteret tilbudsleder til Center for Autisme og Specialpædagogik - CAS 2 og CAS 3Basic Kan du gå forrest, når retningen skal sættes for engagerede ledere og medarbejdere, som er med til at understøtte livskvalitet og trivsel for borgere med nedsat funktionsevne? Kan du drive faglige udviklingsprocesser i forening med økonomiske strategier, så du skaber mest mulig kvalitet for borgerne? Så er du den nye tilbudsleder, som vi søger til botilbuddet CAS 2 og CAS 3. Ledelse af botilbuddet CAS 2 og 3 Center for Autisme og Specialpædagogik søger pr. 1. december 2019 en tilbudsleder, der kan skabe sammenhæng mellem de overordnede mål og strategier og botilbuddenes opgaver i huset på Amagerfælledvej. CAS 2 0g CAS 3 deler matrikel med tilbuddet CAS 1, og i alt bor der 75 borgere på Amagerfælledvej. Vi er i gang med at opbygge et tættere samarbejde imellem de tre tilbud, hvorfor du kan forvente et tæt samarbejde og sparring med lederen af CAS 1. Du får ansvaret for to enheder bestående af i alt syv døgnafdelinger, en medarbejdergruppe på ca. 100 medarbejdere samt et årligt driftsbudget på ca. 37 mio. Tilbuddene drives efter ABL§ 105 og SEL§85. Bliv en del af et fællesskab Som tilbudsleder i CAS indgår du i en centerledelse sammen med centerchefen og de fire øvrige tilbudsledere. Sammen med centerledelsen er du med til at sætte retningen for centret og udnytte de potentialer, der kan bidrage til udviklingen af tilbuddene. Centret arbejder i 2019 aktivt med tre områder: Kompetenceudvikling, pårørendesamarbejde og frivillighed. Du referer til centerchefen og deltager aktivt i at skabe det tværfaglige samarbejde på tværs af vores tilbud, stab og ledelse. Derudover støttes du op af en stab bestående af bl.a. økonomi, faglig udvikling og HR, der understøtter og rådgiver dig i forhold til drift og udvikling i forhold til tilbuddets behov, udfordringer og potentialer. For os er det vigtigt at klæde vores ledere på til opgaven, og du vil derfor få et introprogram, så du har de rette redskaber og forudsætninger for at lykkedes med opgaven. Dig som tilbudsleder Dine vigtigste opgaver er at gå forrest som tilbudsleder og lede dit lokale ledelsesteam bestående af tre afdelingsledere og at have fokus på udnyttelse af hele husets ressourcer, så der skabes de bedste rammer for både medarbejdere og borgere i CAS 2 og 3. Ledelsesteamet har fokus på faglig ledelse, hvor inspiration og sparring er centralt i samarbejdet for at kunne lykkedes bedst muligt. For at få succes i stillingen er det afgørende, at du forstår at sammenkæde visioner med økonomisk administration af tilbuddene. Du går nye veje i forhold til at skabe sammenhængskraft og driftssikre botilbud. Med respekt for den fungerende kultur formår du at tænke politiske og udviklingsorienterede strategier ind i virkeligheden på tilbuddet og formidle det til både ledelse, medarbejdere og pårørende. Det betyder, at du kan uddelegere og er fleksibel i forhold til, hvordan du løser dine ledelsesopgaver. Du fastholder en åben og konstruktiv omgangstone på alle niveauer, samtidig med at du evner at skabe et godt samarbejde med pårørende. Det betyder, at du som tilbudsleder varetager rollen som strategisk, udviklings-, og driftssikker leder leder og udvikler ledelsesteamet, så I sammen driver stabile tilbud har styr på budgetter og ressourceplanlægning samarbejder med relevante parter i forhold til at efterleve tilbuddets, centerets og borgercenterets strategiplan sikrer et godt arbejdsmiljø har overblikket over nødvendige tiltag i forhold til bygninger og udenomsarealer agerer sikkert i en politisk organisation med mange interessenter Vi ser gerne, at du har en lederuddannelse har høj integritet med fokus på faglig og udviklingsorienteret ledelse og med samarbejdsperspektivet i højsædet er en konstruktiv medspiller på det strategiske niveau i centerledelsen har relevant pædagogisk, social- eller sundhedsfaglig baggrund har erfaring fra døgnområdet Løn - og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og efter principperne i Ny Løn. Mere information Læs mere om Center for Autisme og Specialpædagogik på www.centercas.kk.dk, hvor der også er en beskrivelse af tilbuddet. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte centerchef Christian Bach Birkshøj på 2374 5850. Søg via nedenstående link senest mandag den 21. oktober 2019 Vi forventer at afholde 1. samtalerunde den 25. oktober 2019 og 2. samtalerunde den 30. oktober 2019. Der vil evt. indgå test af egnede kandidater, der går videre til 2. samtale.

Kan du gå forrest, når retningen skal sættes for engagerede ledere og medarbejdere, som er med til at understøtte livskvalitet og trivsel for borgere med nedsat funktionsevne? Kan du drive faglige udviklingsprocesser i forening med økonomiske strategier, så du skaber mest mulig kvalitet for borgerne? Så er du den nye tilbudsleder, som vi søger til botilbuddet CAS 2 og CAS 3.

Ledelse af botilbuddet CAS 2 og 3
Center for Autisme og Specialpædagogik søger pr. 1. december 2019 en tilbudsleder, der kan skabe sammenhæng mellem de overordnede mål og strategier og botilbuddenes opgaver i huset på Amagerfælledvej. CAS 2 0g CAS 3 deler matrikel med tilbuddet CAS 1, og i alt bor der 75 borgere på Amagerfælledvej. Vi er i gang med at opbygge et tættere samarbejde imellem de tre tilbud, hvorfor du kan forvente et tæt samarbejde og sparring med lederen af CAS 1.

Du får ansvaret for to enheder bestående af i alt syv døgnafdelinger, en medarbejdergruppe på ca. 100 medarbejdere samt et årligt driftsbudget på ca. 37 mio. Tilbuddene drives efter ABL§ 105 og SEL§85.

Bliv en del af et fællesskab
Som tilbudsleder i CAS indgår du i en centerledelse sammen med centerchefen og de fire øvrige tilbudsledere. Sammen med centerledelsen er du med til at sætte retningen for centret og udnytte de potentialer, der kan bidrage til udviklingen af tilbuddene. Centret arbejder i 2019 aktivt med tre områder: Kompetenceudvikling, pårørendesamarbejde og frivillighed.

Du referer til centerchefen og deltager aktivt i at skabe det tværfaglige samarbejde på tværs af vores tilbud, stab og ledelse. Derudover støttes du op af en stab bestående af bl.a. økonomi, faglig udvikling og HR, der understøtter og rådgiver dig i forhold til drift og udvikling i forhold til tilbuddets behov, udfordringer og potentialer. For os er det vigtigt at klæde vores ledere på til opgaven, og du vil derfor få et introprogram, så du har de rette redskaber og forudsætninger for at lykkedes med opgaven.

Dig som tilbudsleder
Dine vigtigste opgaver er at gå forrest som tilbudsleder og lede dit lokale ledelsesteam bestående af tre afdelingsledere og at have fokus på udnyttelse af hele husets ressourcer, så der skabes de bedste rammer for både medarbejdere og borgere i CAS 2 og 3. Ledelsesteamet har fokus på faglig ledelse, hvor inspiration og sparring er centralt i samarbejdet for at kunne lykkedes bedst muligt.

For at få succes i stillingen er det afgørende, at du forstår at sammenkæde visioner med økonomisk administration af tilbuddene. Du går nye veje i forhold til at skabe sammenhængskraft og driftssikre botilbud. Med respekt for den fungerende kultur formår du at tænke politiske og udviklingsorienterede strategier ind i virkeligheden på tilbuddet og formidle det til både ledelse, medarbejdere og pårørende.

Det betyder, at du kan uddelegere og er fleksibel i forhold til, hvordan du løser dine ledelsesopgaver. Du fastholder en åben og konstruktiv omgangstone på alle niveauer, samtidig med at du evner at skabe et godt samarbejde med pårørende.

Det betyder, at du som tilbudsleder

  • varetager rollen som strategisk, udviklings-, og driftssikker leder
  • leder og udvikler ledelsesteamet, så I sammen driver stabile tilbud
  • har styr på budgetter og ressourceplanlægning
  • samarbejder med relevante parter i forhold til at efterleve tilbuddets, centerets og borgercenterets strategiplan
  • sikrer et godt arbejdsmiljø
  • har overblikket over nødvendige tiltag i forhold til bygninger og udenomsarealer
  • agerer sikkert i en politisk organisation med mange interessenter

Vi ser gerne, at du

  • har en lederuddannelse
  • har høj integritet med fokus på faglig og udviklingsorienteret ledelse og med samarbejdsperspektivet i højsædet
  • er en konstruktiv medspiller på det strategiske niveau i centerledelsen
  • har relevant pædagogisk, social- eller sundhedsfaglig baggrund
  • har erfaring fra døgnområdet

Løn - og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og efter principperne i Ny Løn.

Mere information
Læs mere om Center for Autisme og Specialpædagogik på www.centercas.kk.dk, hvor der også er en beskrivelse af tilbuddet.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte centerchef Christian Bach Birkshøj på 2374 5850.

Søg via nedenstående link senest mandag den 21. oktober 2019
Vi forventer at afholde 1. samtalerunde den 25. oktober 2019 og 2. samtalerunde den 30. oktober 2019.
Der vil evt. indgå test af egnede kandidater, der går videre til 2. samtale.

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCenter for Autisme og SpecialpædagogikKøbenhavn V2019-10-07T14:00:53.2302019-10-21T00:00:00
330102898Botilbudsleder til Nørrebro Vænge - Center CampoBasic Kan du gå forrest, når retningen skal sættes for engagerede medarbejdere, som er med til at understøtte livskvalitet og trivsel for borgere med nedsat funktionsevne? Formår du at skabe holdånd og engagere både afdelingsledere og medarbejdere? Center Campo søger den 1. december 2019 en visionær og handlekraftig botilbudsleder. Vi søger en leder, der vil være med til at skabe sammenhæng og handling mellem de overordnede mål og strategier og botilbuddets opgaver. Faglig udvikling og kvalitet er højt prioriterede fokusområder. Vi tilbyder En spændende og udfordrende lederstilling, hvor du får ansvaret for botilbuddet Nørrebro Vænge, som er et botilbud for 36 borgere, fordelt på tre afdelinger. Som botilbudsleder i Campo indgår du i centerledelsen sammen med centerchefen, de fire øvrige botilbudsledere samt ti afdelingsledere. Du referer til centerchefen og deltager aktivt i at skabe det tværfaglige samarbejde på tværs af vores tilbud, stab og ledelse. Nørrebro Vænge er netop blevet en del af Center Campo efter en organisatorisk ændring. Som ny botilbudsleder på Nørrebro Vænge vil du derfor være med til at forme den proces, der vil være i at integrere tilbuddet i centeret. Du kan læse mere om Center Campo på www.centercampo.kk.dk. Dig som botilbudsleder For at få succes i stillingen er det afgørende, at du tør gå nye veje i forhold til at skabe sammenhængskraft og et driftssikret botilbud. Du formår at uddelegere og er fleksibel i forhold til, hvordan du løser dine ledelsesopgaver. Du fastholder en åben, konstruktiv og uhøjtidelig omgangstone på alle niveauer, samtidig med at du udviser helhedssyn i opgaveløsningen og bidrager til en åben samt tillidsfuld stemning og dialog. Du evner at skabe et godt samarbejde med pårørende og agerer sikkert i en politisk organisation med mange interessenter. Den ideelle kandidat er tydelig som leder, så du opleves at være tæt på personalet, selvom du også har mange gøremål væk fra botilbuddene arbejder struktureret og målrettet med opgaverne har dokumenteret lederuddannelse og ledelseserfaring har relevant social- eller sundhedsfaglig baggrund har erfaring fra døgnområdet er en stærk formidler, der besidder evnen til at kommunikere på flere niveauer kan sammenkæde økonomisk administration med botilbuddets og centerets visionære pædagogiske udvikling Dine primære ledelsesmæssige opgaver vil være at prioritere samt etablere indsatser ud fra tilbuddets behov varetage rollen som drifts-, udviklings, - og strategisk leder, samtidig med at du leder ledere samarbejde med relevante parter i forhold til at implementere tilbuddets, centerets og Socialforvaltningens styringsredskaber, strategier og udviklingsplaner indgå i samarbejde med Borgercenter Handicap om visitationer sikre et godt arbejdsmiljø og faglig udvikling tage ansvar for nødvendige tiltag i forhold til tilbuddenes bygninger og udenomsarealer Løn- og ansættelsesvilkår Løn efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi referencer. Tiltrædelse den 1. december 2019. Mere information Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos centerchef Jørgen Svendsen på 2147 3843. Træffes på hverdage fra kl. 9.00-16.00. Se evt. også vores hjemmeside www.centercampo.kk.dk, hvor du kan finde uddybende information om centeret. Søg via nedenstående link senest onsdag den 23. oktober 2019 Vi forventer at afholde samtaler i starten af uge 44. Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

Kan du gå forrest, når retningen skal sættes for engagerede medarbejdere, som er med til at understøtte livskvalitet og trivsel for borgere med nedsat funktionsevne? Formår du at skabe holdånd og engagere både afdelingsledere og medarbejdere?

Center Campo søger den 1. december 2019 en visionær og handlekraftig botilbudsleder. Vi søger en leder, der vil være med til at skabe sammenhæng og handling mellem de overordnede mål og strategier og botilbuddets opgaver. Faglig udvikling og kvalitet er højt prioriterede fokusområder.

Vi tilbyder
En spændende og udfordrende lederstilling, hvor du får ansvaret for botilbuddet Nørrebro Vænge, som er et botilbud for 36 borgere, fordelt på tre afdelinger. Som botilbudsleder i Campo indgår du i centerledelsen sammen med centerchefen, de fire øvrige botilbudsledere samt ti afdelingsledere. Du referer til centerchefen og deltager aktivt i at skabe det tværfaglige samarbejde på tværs af vores tilbud, stab og ledelse.

Nørrebro Vænge er netop blevet en del af Center Campo efter en organisatorisk ændring. Som ny botilbudsleder på Nørrebro Vænge vil du derfor være med til at forme den proces, der vil være i at integrere tilbuddet i centeret.

Du kan læse mere om Center Campo på www.centercampo.kk.dk.

Dig som botilbudsleder
For at få succes i stillingen er det afgørende, at du tør gå nye veje i forhold til at skabe sammenhængskraft og et driftssikret botilbud. Du formår at uddelegere og er fleksibel i forhold til, hvordan du løser dine ledelsesopgaver. Du fastholder en åben, konstruktiv og uhøjtidelig omgangstone på alle niveauer, samtidig med at du udviser helhedssyn i opgaveløsningen og bidrager til en åben samt tillidsfuld stemning og dialog. Du evner at skabe et godt samarbejde med pårørende og agerer sikkert i en politisk organisation med mange interessenter.

Den ideelle kandidat

  • er tydelig som leder, så du opleves at være tæt på personalet, selvom du også har mange gøremål væk fra botilbuddene
  • arbejder struktureret og målrettet med opgaverne
  • har dokumenteret lederuddannelse og ledelseserfaring
  • har relevant social- eller sundhedsfaglig baggrund
  • har erfaring fra døgnområdet
  • er en stærk formidler, der besidder evnen til at kommunikere på flere niveauer
  • kan sammenkæde økonomisk administration med botilbuddets og centerets visionære pædagogiske udvikling

Dine primære ledelsesmæssige opgaver vil være at

  • prioritere samt etablere indsatser ud fra tilbuddets behov
  • varetage rollen som drifts-, udviklings, - og strategisk leder, samtidig med at du leder ledere
  • samarbejde med relevante parter i forhold til at implementere tilbuddets, centerets og Socialforvaltningens styringsredskaber, strategier og udviklingsplaner
  • indgå i samarbejde med Borgercenter Handicap om visitationer
  • sikre et godt arbejdsmiljø og faglig udvikling
  • tage ansvar for nødvendige tiltag i forhold til tilbuddenes bygninger og udenomsarealer

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.

I forbindelse med ansættelsen indhenter vi referencer.

Tiltrædelse den 1. december 2019.

Mere information
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos centerchef Jørgen Svendsen på 2147 3843. Træffes på hverdage fra kl. 9.00-16.00.

Se evt. også vores hjemmeside www.centercampo.kk.dk, hvor du kan finde uddybende information om centeret.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 23. oktober 2019
Vi forventer at afholde samtaler i starten af uge 44.

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCenterCampoKøbenhavn V2019-10-08T16:08:10.1602019-10-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

KKFO-leder til specialinstitutionen ved Charlottegården

Specialfritidsinstitution ved Skolen i Charlottegården

København NV
Er du vores nye KKFO-leder til fritidsordningen på Skolen i Charlottegården? Kan du skabe overblik, er du fagligt funderet i det specialpædagogiske felt og god til at kommunikere? Som KKFO-leder vil du være en del af et ledelsesteam, der består af s...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Pædagogisk leder til Fritidsinstitutionen ved Skolen på Amagerbro, Amager Klynge G

Fritidsinstitutionen ved Skolen på Amagerbro

København S
Er du uddannet pædagog, og har du lyst til og mod på at tænke nye og anderledes tanker? Klynge G på Amager søger en pædagogisk leder til Fritidsinstitutionen ved Skolen på Amagerbro. Til ny enhed søger vi en pædagogisk leder, som har lyst, idéer og ...
Indrykket:3. oktober 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Leder af sygeplejen i Det nære Sundhedsvæsen

Sygeplejen IBØ - Gruppe AB

København Ø
Vil du være med til at sætte retning for Det nære Sundhedsvæsen og præge udviklingen i en ny organisering i Hjemme- Sygeplejen Indre By Østerbro i Københavns Kommune? Til en gruppe af kompetente sygeplejersker søger vi en erfaren gruppeleder til ans...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019

Driftssikker og udviklingsorienteret tilbudsleder til Center for Autisme og Specialpædagogik - CAS 2 og CAS 3

Center for Autisme og Specialpædagogik

København V
Kan du gå forrest, når retningen skal sættes for engagerede ledere og medarbejdere, som er med til at understøtte livskvalitet og trivsel for borgere med nedsat funktionsevne? Kan du drive faglige udviklingsprocesser i forening med økonomiske strate...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019

Botilbudsleder til Nørrebro Vænge - Center Campo

CenterCampo

København V
Kan du gå forrest, når retningen skal sættes for engagerede medarbejdere, som er med til at understøtte livskvalitet og trivsel for borgere med nedsat funktionsevne? Formår du at skabe holdånd og engagere både afdelingsledere og medarbejdere? Center...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019