Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Tilkaldeassistance til serviceteam i innovativ IT & service virksomhed

Duka, Søften


Vi tilbyder en tilkaldebaseret deltidsstilling til vores kundeserviceteam, hvor der er fokus på nutidens og fremtidens digitale brugeroplevelser, og hvor nytænkning, teknologi og især kunden er i højeste fokus.

Hos Duka synes vi at teknologi er fantastisk og gør hverdagen lettere, men nogle gange driller det bare. Det skal vores kunder heldigvis ikke tænke på, for Duka er altid klar til at træde til og holde vores kunder kørende. Som virksomhed er vores mission at gøre det nemt for vores kunder, så de kan bruge deres tid på det de har lyst til. Understøttet af pålidelig og effektiv support, brugervenlig teknologi og fleksible abonnementsløsninger gør vi livet nemt for vores kunder.

Kundernes oplevelse med vores produkter skal være nem, komfortabel, bekymringsfri og effektiv. Præcist det samme skal være gældende for vores serviceoplevelse og her er du medspiller på opgaven. Du er virksomhedens stemme og ansigt udadtil, og med din empatiske, entusiastiske og effektive tilgang møder du den kendte eller nye kunde og bliver det første, næste og vigtigste indtryk af Duka som virksomhed, der leverer en serviceoplevelse i særklasse.

Har du tjek på IT og devices og brænder for at yde god service? Så læs videre…

Som tilkaldeassistance hos Dukas kundeservice løser du den samme hovedopgave som det faste team, nemlig at levere Danmarks bedste service til vores kunder, primært via telefonen. Du skal kunne arbejde i dagtimerne, og ud over de vagter vi planlægger sammen, regner vi med, du kan træde til f.eks. ved ferie eller sygdom.

”Et åbent mindset, entusiasme, positivitet og en ambition om at lære nyt er et must for ethvert medlem af kundeserviceteamet. Vores pulje af tilkaldeassistenter er en væsentlig del af teamet, hvor vi især i dagtimerne, men også om eftermiddagen og i weekender, har vagter, der skal bemandes. Vi løser serviceopgaver med en meget høj kvalitet og det forpligter en hel del, men giver også en stor tilfredsstillelse, man kan tage med hjem, når arbejdsdagen er slut. ”

               Kundeservicechef Mark Amdi Jensen


Hvem er du?

Du er selvfølgelig entusiastisk og effektiv, og det vil være fordelagtigt med erhvervserfaring inden for branchen, men ikke et krav, da vi selv oplærer i vores unikke værdier og metoder. Vi vurderer din profil samlet set, og din personlighed vægter meget højt. Vi kan nemt forestille os, at du er under uddannelse p.t. og søger at supplere din indkomst med deltidsarbejde. Vi kan ofte være meget fleksible ift., hvordan dine vagter tilrettelægges men du skal dog kunne arbejde i dagtimerne.

Du foretrækker at arbejde i et åbent teammiljø, hvor alle tager ansvar, hjælper og udvikler hinanden, er passionerede for opgaven og kunden samt lærer noget nyt, hver gang du er på arbejde.

Vi regner med, at dit danske sprog er på højt niveau i tale og skrift og at du kan engelsk på kommunikationsniveau, herudover forventer vi at du:

  • Har en naturlig interesse i og evne for IT, teknologier og devices. Det du ikke allerede kender, lærer du hurtigt
  • Er rutineret i betjening og opsætning af gængse IT produkter, webportaler og devices såsom Windows løsninger, smartphones, offentlige portaler og meget andet
  • Kan identificere dig selv som engageret, positiv, entusiastisk og samtidig hjælpsom, løsningsorienteret og nede på jorden
  • Er pålidelig, tager ansvar og er positiv med smittende humør
  • Ikke er bange for at bede om hjælp og erkende dine egne svage sider og udviklingspunkter

Hvad kan Duka gøre for dig?

  • Mentorship og vejledning fra din første arbejdsdag i servicecentret.
  • Du bliver en del af en spændende dansk virksomhed, som har fuld fart på, og som gør en forskel. Vores topfokus er kundeconvenience, som vi leverer via en helt unik tilgang til service og IT som koncept, herunder kundeservice i verdensklasse
  • Fast timeaflønning á 125 kroner.
  • Mulighed for at arbejde hjemmefra efter endt oplæring.
  • Mulighed for dag til dag frokostordning, når du er på arbejde på hovedkontoret.

Det praktiske!

Der er ingen fast timenorm for tilkaldeassistenten, men jo oftere du byder dig til på en vagt eller et tilkald, jo dygtigere bliver du til opgaven. Derudfra vil vi tilbyde dig flere nye vagter. Hovedarbejdspladsen er vores kontor i Søften, Hinnerup. Arbejdstiden vil primært ligge i dagtimerne 09-16 med mulighed for supplerende vagter i tidsrummet 16-20. Herudover mulighed for lørdage 09-15.

 

Får du mulighed for at komme til jobsamtale, skal du være forberedt på et par ting.

  • Dels sender vi, dig et spørgeskema vedr. din personlighed, som vi drøfter ved samtalen
  • Dels forventer vi at du forbereder en kort præsentation af dig, din tilgang til arbejdet og de kompetencer og karakteristika, vi forventer af en kandidat.

 

Interesseret?

Send din ansøgning og dit CV allerede i dag til job@dukapc.dk – skriv ”Tilkaldeassistance” i emnefeltet.

 

Tiltrædelse ønskes hurtigst muligt.

 

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR manager Henrik Bjørn Oldenborg på hbp@dukapc.dk

 

Se mere på www.dukapc.dk     www.dukapro.dk   www.dukatale.dk

 

Vi glæder os til at høre fra dig!


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her