Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Tilkaldevikar til undervisning

Som alle andre steder, oplever vi med mellemrum sygdom eller andet (planlagt) fravær hos vores ansatte, der gør det nødvendigt med vikarer til at undervise vores elever.

Vi mangler i øjeblikket ansvarsfulde og engagerede tilkaldevikarer til undervisning i skolen.

Som tilkaldevikar på Rathlouskolen forventer vi, at du er engageret og er god til at kommunikere med børn. Din opgave, som vikar i undervisningen, er at sikre at den gode undervisning, som lærerne har forberedt gennemføres.

På Rathlouskolen forventer vi at vi møder hinanden med gensidig respekt. Vi betragter med andre ord ikke et tilkaldevikariat som en pasningsordning, men som en meget seriøs opgave. Som skole bakker vi altid op om vores vikarer.

Du skal stå til rådighed for et opkald om morgenen mellem kl. 7.00 -7.15 med tilbud om vikartimer fra kl. 8.10.

Er du interesseret? Send en skriftlig ansøgning til skolens administrative leder Kirsten Engsig på ke@rathlouskolen.dk

Rathlouskolen er en faglig og udviklingsorienteret fri grundskole med 480 børn, 35 lærere og 8 pædagoger. Læs meget mere på www.rathlouskolen.dk

Rathlouskolen, Rosensgade 83, 8300 Odder * 8656 1844


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329744537Phoenix-be72974b12018-01-19T16:00:28.287Tilkaldevikar til undervisning

Som alle andre steder, oplever vi med mellemrum sygdom eller andet (planlagt) fravær hos vores ansatte, der gør det nødvendigt med vikarer til at undervise vores elever.

Vi mangler i øjeblikket ansvarsfulde og engagerede tilkaldevikarer til undervisning i skolen.

Som tilkaldevikar på Rathlouskolen forventer vi, at du er engageret og er god til at kommunikere med børn. Din opgave, som vikar i undervisningen, er at sikre at den gode undervisning, som lærerne har forberedt gennemføres.

På Rathlouskolen forventer vi at vi møder hinanden med gensidig respekt. Vi betragter med andre ord ikke et tilkaldevikariat som en pasningsordning, men som en meget seriøs opgave. Som skole bakker vi altid op om vores vikarer.

Du skal stå til rådighed for et opkald om morgenen mellem kl. 7.00 -7.15 med tilbud om vikartimer fra kl. 8.10.

Er du interesseret? Send en skriftlig ansøgning til skolens administrative leder Kirsten Engsig på ke@rathlouskolen.dk

Rathlouskolen er en faglig og udviklingsorienteret fri grundskole med 480 børn, 35 lærere og 8 pædagoger. Læs meget mere på www.rathlouskolen.dk

Rathlouskolen, Rosensgade 83, 8300 Odder * 8656 1844

2018-03-20T02:50:18.560 Som alle andre steder, oplever vi med mellemrum sygdom eller andet (planlagt) fravær hos vores ansatte, der gør det nødvendigt med vikarer til at undervise vores elever. Vi mangler i øjeblikket ansvarsfulde og engagerede tilkaldevikarer til undervisning i skolen. Som tilkaldevikar på Rathlouskolen forventer vi, at du er engageret og er god til at kommunikere med børn. Din opgave, som vikar i undervisningen, er at sikre at den gode undervisning, som lærerne har forberedt gennemføres. På Rathlouskolen forventer vi at vi møder hinanden med gensidig respekt. Vi betragter med andre ord ikke et tilkaldevikariat som en pasningsordning, men som en meget seriøs opgave. Som skole bakker vi altid op om vores vikarer. Du skal stå til rådighed for et opkald om morgenen mellem kl. 7.00 -7.15 med tilbud om vikartimer fra kl. 8.10. Er du interesseret? Send en skriftlig ansøgning til skolens administrative leder Kirsten Engsig på ke@rathlouskolen.dk Rathlouskolen er en faglig og udviklingsorienteret fri grundskole med 480 børn, 35 lærere og 8 pædagoger. Læs meget mere på www.rathlouskolen.dk Rathlouskolen, Rosensgade 83, 8300 Odder * 8656 184411Jobnetbe72974b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-20T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandOdderEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3081750RATHLOUSKOLEN11Rosensgade 838300OdderDKDanmark155.9690430010.13799900
ke@rathlouskolen.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset511444JobNet47451571000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=be72974bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=be72974bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=be72974b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=be72974b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/14.jpgBrænder du for at blive Lærervikar?12008001Dansk3Læse/ tale934012Lærervikar9Undervisning og pædagogik352379162Kirsten Engsigke@rathlouskolen.dkDKDanmarkDKDanmark329942811Learnmark Business søger SPS-medarbejdereRobot Learnmark Business søger 2 medarbejdere til EUD og EUX, gerne med erfaring og viden inden for specialpædagogisk støtte og vejledning til at støtte elever, der bliver bevilget specialpædagogisk støtte SPS. Din arbejdsdag består i at støtte og udvikle elever med dokumenterede psykiske vanskeligheder eller psykiske funktionsnedsættelser, sådan at de får større udbytte af undervisningen og gennemfører deres uddannelse. JOBBETS INDHOLD Dine opgaver som SPS-vejleder vil primært være at: Gennemføre støttetimer for elever med psykiske vanskeligheder og funktionsnedsættelser, hvor der arbejdes med planlægning og struktur. Vejledningen skal støtte elevernes behov i forhold til læring og fastholdelse. Afdække den enkelte elevs læringsmæssige udfordringer og behov Afrapportere behov og udvikling til genansøgning af hjælpemidler og støttetimer til elever Samarbejde med underviserne i det daglige arbejde efter behov samt indgå i samarbejde med andre SPS- medarbejdere, elevcoach, læsevejledere og studievejleder SPS støttetimer gennemføres oftest ved at give eleven personlig støtte både i undervisningen med de øvrige elever eller efter undervisningen som eneundervisning. Støtten kan fx bestå i at hjælpe eleverne med studieteknik, studiestrategier, planlægning etc. SPS-medarbejderen skal organisere og dokumentere elevens bevilgede studiestøttetimer igennem uddannelsesforløbet og dermed sikre, at det ansøgte antal timer bliver anvendt og dokumenteret. Du kan læse mere om faglige støttetimer og personstøttetimer på http: www.spsu.dk. VORES FORVENTNINGER Vi lægger vægt på, at du: Viden og erfaring inden for det specialpædagogiske felt Har erfaring med elevmålgruppen Er robust, og gerne en moden person Arbejder selvstændigt og struktureret med dine opgaver Er udviklingsorienteret og trives i et dynamisk miljø Har mod på at være synlig og tilgængelig for elever og undervisere m.fl. på skolen Din baggrund kan være som pædagoguddannet, læreruddannet, en erhvervsuddannelse eller andet. Det vigtigste er, at du motiveres af arbejdet, og at du har prøvet noget lignende før, og dermed har lidt eller meget erfaring inden for SPS. ANSÆTTELSEESFORHOLD Stillingerne er på deltid ca. 25 timer i gennemsnit pr. uge. Arbejdstiden vil være inden for tidsrummet kl. 8.00-15.00 på hverdage, enkelte møder undtaget. Tiltrædelse 4. februar 2019 eller snarest muligt. Aflønning sker i henhold til gældende overenskomst. Stillingerne er tidsbegrænsede til 14. juni 2019. Evt. mulighed for forlængelse. ANSØNING Ansøgning med relevante bilag skal være skolen i hænde senest den 31. januar 2019, kl. 12.00 og sendes som ét samlet dokument til: personale@learnmark.dk. Mærk SPS i emnefeltet. Samtaler afholdes løbende fra uge 4. VIL DU VIDE MERE? Kontakt Uddannelseschef Carsten Jakobsen, M: 4212 7232 vedr. ansættelse og elevcoach og SPS-konsulent Randy Kjærgaard M: 4212 7299 vedr. jobbets indhold.

Learnmark Business søger 2 medarbejdere til EUD og EUX, gerne med erfaring og viden inden for specialpædagogisk støtte og vejledning til at støtte elever, der bliver bevilget specialpædagogisk støtte – SPS. 
 
Din arbejdsdag består i at støtte og udvikle elever med dokumenterede psykiske vanskeligheder eller psykiske funktionsnedsættelser, sådan at de får større udbytte af undervisningen og gennemfører deres uddannelse.  

JOBBETS INDHOLD

Dine opgaver som SPS-vejleder vil primært være at: 

  • Gennemføre støttetimer for elever med psykiske vanskeligheder og funktionsnedsættelser, hvor der arbejdes med planlægning og struktur. Vejledningen skal støtte elevernes behov i forhold til læring og fastholdelse.
  • Afdække den enkelte elevs læringsmæssige udfordringer og behov
  • Afrapportere behov og udvikling til genansøgning af hjælpemidler og støttetimer til elever
  • Samarbejde med underviserne i det daglige arbejde efter behov samt indgå i samarbejde med andre SPS- medarbejdere, elevcoach, læsevejledere og studievejleder

SPS støttetimer gennemføres oftest ved at give eleven personlig støtte både i undervisningen med de øvrige elever eller efter undervisningen som eneundervisning. Støtten kan fx bestå i at hjælpe eleverne med studieteknik, studiestrategier, planlægning etc.  
SPS-medarbejderen skal organisere og dokumentere elevens bevilgede studiestøttetimer igennem uddannelsesforløbet og dermed sikre, at det ansøgte antal timer bliver anvendt og dokumenteret.

Du kan læse mere om faglige støttetimer og personstøttetimer på http://www.spsu.dk.

VORES FORVENTNINGER

Vi lægger vægt på, at du:

  • Viden og erfaring inden for det specialpædagogiske felt
  • Har erfaring med elevmålgruppen
  • Er robust, og gerne en moden person
  • Arbejder selvstændigt og struktureret med dine opgaver
  • Er udviklingsorienteret og trives i et dynamisk miljø
  • Har mod på at være synlig og tilgængelig for elever og undervisere m.fl. på skolen  

Din baggrund kan være som pædagoguddannet, læreruddannet, en erhvervsuddannelse eller andet. Det vigtigste er, at du motiveres af arbejdet, og at du har prøvet noget lignende før, og dermed har lidt eller meget erfaring inden for SPS.

ANSÆTTELSEESFORHOLD

Stillingerne er på deltid – ca. 25 timer i gennemsnit pr. uge. Arbejdstiden vil være inden for tidsrummet kl. 8.00-15.00 på hverdage, enkelte møder undtaget.

Tiltrædelse 4. februar 2019 eller snarest muligt. Aflønning sker i henhold til gældende overenskomst. Stillingerne er tidsbegrænsede til 14. juni 2019. Evt. mulighed for forlængelse.
    
ANSØNING

Ansøgning med relevante bilag skal være skolen i hænde senest den 31. januar 2019, kl. 12.00 og sendes som ét samlet dokument til: personale@learnmark.dk. Mærk ”SPS” i emnefeltet.

Samtaler afholdes løbende fra uge 4.   

VIL DU VIDE MERE?

Kontakt Uddannelseschef Carsten Jakobsen, M: 4212 7232 vedr. ansættelse og elevcoach og SPS-konsulent Randy Kjærgaard M: 4212 7299 vedr. jobbets indhold.   

Learnmark HORSENSHorsens2019-01-15T00:00:002019-01-31T00:00:00
329938537Ekstern lektor i Markedsret 1022319Robot Ved Aarhus BSS, Juridisk Institut er et eksternt lektorat ledigt pr. 1. februar 2019. Stillingen er tidsbegrænset, og ansættelse sker normalt for tre år, evt. med mulighed for forlængelse. Arbejdsopgaver og timetal aftales med instituttet forud for hvert semester. Der kan ikke garanteres undervisning i hvert semester.Stillingens indholdStillingen består primært i undervisning i faget Markedsret på den juridiske kandidatuddannelse. Arbejdsopgaverne kan desuden bestå i eksamination ved den mundtlige eksamen i samme fag. KontaktNærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til Professor Palle Bo Madsen tlf. 87165665, e-mail: pbm@law.au.dk Hvis du har behov for hjælp til at uploade din ansøgning eller har spørgsmål vedr. rekrutteringsprocessen, bedes du kontakte HR-supporter Regitze Arnbjerg, tlf.: 8715 2174, e-mail: rma@au.dk Hvem er viJuridisk Institut er et af de seks institutter ved Aarhus BSS (http: bss.au.dk ), som er et af Aarhus Universitets fire fakulteter. Aarhus BSS samler de kernefaglige erhvervs- og samfundsvidenskabelige forskningsområder og bringer dem tættere sammen for at afspejle det tætte forhold mellem samfund og erhvervsliv. Aarhus Universitet er på listen over verdens 100 bedste universiteter, og Aarhus BSS og Juridisk Institut har opnået de prestigefyldte AASCB, AMBA og EQUIS-akkrediteringer. Vi har et dynamisk, ambitiøst og akademisk mangfoldigt forsknings- og undervisningsmiljø med mere end 60 akademiske medarbejdere og 15-20 ph.d.-studerende. Derudover har vi særligt fokus på at tiltrække internationale forskere og ph.d.-studerende til instituttet.På Juridisk Institut tilbyder vi undervisning og forskning af høj kvalitet inden for dansk, europæisk og international retsvidenskab. I vores forskning har vi fokus på at øge instituttets internationale indflydelse - særligt hvad angår publikationer. Vi ønsker at udvide og udvikle vores centrale forskningsområder, og lægger også vægt på, at vores forskning til hver en tid adresserer aktuelle juridiske udfordringer i samfund og erhvervsliv. I vores undervisning ønsker vi at bygge bro mellem teori og praksis, bl.a. ved at trække på eksterne lektorers praktiske erfaring. Du kan læse mere om Juridisk Institut på: http: law.au.dk KvalifikationskravAnsættelse som ekstern lektor forudsætter at vedkommende har kvalifikationer på kandidatniveau samt yderligere kvalifikationer på højt niveau, f.eks. særlige specialer, kundskaber eller praksiserfaring opnået gennem ansættelse inden for fagets praksisområde. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget.FormaliaAnsættelse sker i henhold til Cirkulære om aftale om eksterne lektorer ved universiteter (http: hr.modst.dk Service 20Menu Love 20regler 20og 20aftaler Circular 2012 021-12 20- 20Eksterne 20lektorer.aspx).Vedrørende ansøgning og bilag hertil henvises til vejledning for ansøgere (http: www.au.dk om stillinger vejledninger-til-ansoegere ).Ansøgningen skal vedlægges kopi af eksamensbevis og eventuel dokumentation for tidligere undervisningsvirksomhed.Ansøgning samt bilag sendes online via nedenstående link.Materiale, der ikke kan uploades sammen med ansøgningen, kan indsendes i 3 eksemplarer til Aarhus BSS HR Ph.d., Aarhus School of Business and Social Sciences, Aarhus Universitet, Tåsingegade 1, bygning 1447, 8000 Aarhus C, og må være afdelingen i hænde senest ved ansøgningsfristens udløb. Det indsendte materiale mærkes med det ID nummer, som er anført i den mail, du modtager som kvittering for online fremsendelse af ansøgningen.Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.AnsøgningsfristAlle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 22 01 2019Ved Aarhus BSS, Juridisk Institut er et eksternt lektorat ledigt pr. 1. februar 2019. Stillingen er tidsbegrænset, og ansættelse sker normalt for tre år, evt. med mulighed for forlængelse. Arbejdsopgaver og timetal aftales med instituttet forud for hvert semester. Der kan ikke garanteres undervisning i hvert semester.

Stillingens indhold
Stillingen består primært i undervisning i faget Markedsret på den juridiske kandidatuddannelse. Arbejdsopgaverne kan desuden bestå i eksamination ved den mundtlige eksamen i samme fag.

Kontakt
Nærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til Professor Palle Bo Madsen tlf. 87165665, e-mail: pbm@law.au.dk

Hvis du har behov for hjælp til at uploade din ansøgning eller har spørgsmål vedr. rekrutteringsprocessen, bedes du kontakte HR-supporter Regitze Arnbjerg, tlf.: 8715 2174, e-mail: rma@au.dk

Hvem er vi

Juridisk Institut er et af de seks institutter ved Aarhus BSS (http://bss.au.dk/), som er et af Aarhus Universitets fire fakulteter. Aarhus BSS samler de kernefaglige erhvervs- og samfundsvidenskabelige forskningsområder og bringer dem tættere sammen for at afspejle det tætte forhold mellem samfund og erhvervsliv. Aarhus Universitet er på listen over verdens 100 bedste universiteter, og Aarhus BSS og Juridisk Institut har opnået de prestigefyldte AASCB, AMBA og EQUIS-akkrediteringer.

Vi har et dynamisk, ambitiøst og akademisk mangfoldigt forsknings- og undervisningsmiljø med mere end 60 akademiske medarbejdere og 15-20 ph.d.-studerende. Derudover har vi særligt fokus på at tiltrække internationale forskere og ph.d.-studerende til instituttet.

På Juridisk Institut tilbyder vi undervisning og forskning af høj kvalitet inden for dansk, europæisk og international retsvidenskab. I vores forskning har vi fokus på at øge instituttets internationale indflydelse - særligt hvad angår publikationer. Vi ønsker at udvide og udvikle vores centrale forskningsområder, og lægger også vægt på, at vores forskning til hver en tid adresserer aktuelle juridiske udfordringer i samfund og erhvervsliv. I vores undervisning ønsker vi at bygge bro mellem teori og praksis, bl.a. ved at trække på eksterne lektorers praktiske erfaring.

Du kan læse mere om Juridisk Institut på: http://law.au.dk/

Kvalifikationskrav
Ansættelse som ekstern lektor forudsætter at vedkommende har kvalifikationer på kandidatniveau samt yderligere kvalifikationer på højt niveau, f.eks. særlige specialer, kundskaber eller praksiserfaring opnået gennem ansættelse inden for fagets praksisområde. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget.

Formalia
  • Ansættelse sker i henhold til Cirkulære om aftale om eksterne lektorer ved universiteter (http://hr.modst.dk/Service%20Menu/Love%20regler%20og%20aftaler/Circular/2012/021-12%20-%20Eksterne%20lektorer.aspx).
  • Vedrørende ansøgning og bilag hertil henvises til vejledning for ansøgere (http://www.au.dk/om/stillinger/vejledninger-til-ansoegere/).
  • Ansøgningen skal vedlægges kopi af eksamensbevis og eventuel dokumentation for tidligere undervisningsvirksomhed.
  • Ansøgning samt bilag sendes online via nedenstående link.
  • Materiale, der ikke kan uploades sammen med ansøgningen, kan indsendes i 3 eksemplarer til Aarhus BSS HR & Ph.d., Aarhus School of Business and Social Sciences, Aarhus Universitet, Tåsingegade 1, bygning 1447, 8000 Aarhus C, og må være afdelingen i hænde senest ved ansøgningsfristens udløb. Det indsendte materiale mærkes med det ID nummer, som er anført i den mail, du modtager som kvittering for online fremsendelse af ansøgningen.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgningsfrist
Alle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 22/01/2019

 

Aarhus UniversitetAarhus C2019-01-08T00:00:002019-01-22T00:00:00
329938491Ekstern lektor i processpillet Vis Moot 1022326Robot Ved Aarhus BSS, Juridisk Institut er et eksternt lektorat ledigt pr. 1. februar 2019. Stillingen er tidsbegrænset, og ansættelse sker normalt for tre år, evt. med mulighed for forlængelse. Arbejdsopgaver og timetal aftales med instituttet forud for hvert semester.Der kan ikke garanteres undervisning i hvert semester.Stillingens indholdJuridisk Institut deltager i den internationale procedurekonkurrence Willem C. Vis International Commercial Arbitration Moot, der består af såvel en skriftlig som en mundtlig del. Den mundtlige del foregår hvert år i Wien (i ugen op til påske).Stillingen består i vejledning af årets deltagere, særligt den mundtlige forberedelse af konkurrencen.Konkurrencen vedrører international køberet og international voldgift. Retssproget er engelsk. Nærmere oplysninger om konkurrencen kan findes på http: www.cisg.law.pace.edu vis.htmlDer er knyttet to-tre eksterne vejledere til konkurrencen. Det forventes, at vejlederne selvstændigt forestår den mundtlige vejledning og træning af deltagerne. Vejlederne forventes at deltage såvel i Wien som på pre-moots. Der må derfor forventes en del rejseaktivitet.Arbejdsopgaverne kan desuden bestå i eksamination ved den mundtlige eksamen i samme fag. KontaktNærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til professor Kim Sommer Jensen, tlf.: 4220 7378, e-mail: ksj@law.au.dkHvis du har behov for hjælp til at uploade din ansøgning eller har spørgsmål vedr. rekrutteringsprocessen, bedes du kontakte HR-supporter Regitze Arnbjerg, tlf.: 8715 2174, e-mail: rma@au.dkHvem er viJuridisk Institut er et af de seks institutter ved Aarhus BSS, som er et af Aarhus Universitets fire fakulteter. Aarhus BSS samler de kernefaglige erhvervs- og samfundsvidenskabelige forskningsområder og bringer dem tættere sammen for at afspejle det tætte forhold mellem samfund og erhvervsliv. Aarhus Universitet er på listen over verdens 100 bedste universiteter, og Aarhus BSS og Juridisk Institut har opnået de prestigefyldte AASCB, AMBA og EQUIS-akkrediteringer. Vi har et dynamisk, ambitiøst og akademisk mangfoldigt forsknings- og undervisningsmiljø med mere end 60 akademiske medarbejdere og 15-20 ph.d.-studerende. Derudover har vi særligt fokus på at tiltrække internationale forskere og ph.d.-studerende til instituttet.På Juridisk Institut tilbyder vi undervisning og forskning af høj kvalitet inden for dansk, europæisk og international retsvidenskab. I vores forskning har vi fokus på at øge instituttets internationale indflydelse - særligt hvad angår publikationer. Vi ønsker at udvide og udvikle vores centrale forskningsområder, og lægger også vægt på, at vores forskning til hver en tid adresserer aktuelle juridiske udfordringer i samfund og erhvervsliv. I vores undervisning ønsker vi at bygge bro mellem teori og praksis, bl.a. ved at trække på eksterne lektorers praktiske erfaring. Du kan læse mere om Juridisk Institut på: http: law.au.dk KvalifikationskravAnsættelse som ekstern lektor forudsætter at vedkommende har kvalifikationer på kandidatniveau samt yderligere kvalifikationer på højt niveau, f.eks. særlige specialer, kundskaber eller praksiserfaring opnået gennem ansættelse inden for fagets praksisområde. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget.FormaliaAnsættelse sker i henhold til Cirkulære om aftale om eksterne lektorer ved universiteter. (http: hr.modst.dk Service 20Menu Love 20regler 20og 20aftaler Circular 2012 021-12 20- 20Eksterne 20lektorer.aspx)Vedrørende ansøgning og bilag hertil henvises til vejledning for ansøgere (http: www.au.dk om stillinger vejledninger-til-ansoegere ).Ansøgningen skal vedlægges kopi af eksamensbevis og eventuel dokumentation for tidligere undervisningsvirksomhed.Ansøgning samt bilag sendes online via nedenstående link.Materiale, der ikke kan uploades sammen med ansøgningen, kan indsendes i 3 eksemplarer til Aarhus BSS HR Ph.d., Aarhus School of Business and Social Sciences, Aarhus Universitet, Tåsingegade 1, bygning 1447, 8000 Aarhus C, og må være afdelingen i hænde senest ved ansøgningsfristens udløb. Det indsendte materiale mærkes med det ID nummer, som er anført i den mail, du modtager som kvittering for online fremsendelse af ansøgningen.Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.AnsøgningsfristAlle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 22 01 2019Ved Aarhus BSS, Juridisk Institut er et eksternt lektorat ledigt pr. 1. februar 2019. Stillingen er tidsbegrænset, og ansættelse sker normalt for tre år, evt. med mulighed for forlængelse. Arbejdsopgaver og timetal aftales med instituttet forud for hvert semester.

Der kan ikke garanteres undervisning i hvert semester.

Stillingens indhold
Juridisk Institut deltager i den internationale procedurekonkurrence Willem C. Vis International Commercial Arbitration Moot, der består af såvel en skriftlig som en mundtlig del. Den mundtlige del foregår hvert år i Wien (i ugen op til påske).
Stillingen består i vejledning af årets deltagere, særligt den mundtlige forberedelse af konkurrencen.

Konkurrencen vedrører international køberet og international voldgift. Retssproget er engelsk. Nærmere oplysninger om konkurrencen kan findes på http://www.cisg.law.pace.edu/vis.html

Der er knyttet to-tre eksterne vejledere til konkurrencen. Det forventes, at vejlederne selvstændigt forestår den mundtlige vejledning og træning af deltagerne. Vejlederne forventes at deltage såvel i Wien som på pre-moots. Der må derfor forventes en del rejseaktivitet.

Arbejdsopgaverne kan desuden bestå i eksamination ved den mundtlige eksamen i samme fag.

Kontakt
Nærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til professor Kim Sommer Jensen, tlf.: 4220 7378, e-mail: ksj@law.au.dk

Hvis du har behov for hjælp til at uploade din ansøgning eller har spørgsmål vedr. rekrutteringsprocessen, bedes du kontakte HR-supporter Regitze Arnbjerg, tlf.: 8715 2174, e-mail: rma@au.dk

Hvem er vi
Juridisk Institut er et af de seks institutter ved Aarhus BSS, som er et af Aarhus Universitets fire fakulteter. Aarhus BSS samler de kernefaglige erhvervs- og samfundsvidenskabelige forskningsområder og bringer dem tættere sammen for at afspejle det tætte forhold mellem samfund og erhvervsliv. Aarhus Universitet er på listen over verdens 100 bedste universiteter, og Aarhus BSS og Juridisk Institut har opnået de prestigefyldte AASCB, AMBA og EQUIS-akkrediteringer.

Vi har et dynamisk, ambitiøst og akademisk mangfoldigt forsknings- og undervisningsmiljø med mere end 60 akademiske medarbejdere og 15-20 ph.d.-studerende. Derudover har vi særligt fokus på at tiltrække internationale forskere og ph.d.-studerende til instituttet.

På Juridisk Institut tilbyder vi undervisning og forskning af høj kvalitet inden for dansk, europæisk og international retsvidenskab. I vores forskning har vi fokus på at øge instituttets internationale indflydelse - særligt hvad angår publikationer. Vi ønsker at udvide og udvikle vores centrale forskningsområder, og lægger også vægt på, at vores forskning til hver en tid adresserer aktuelle juridiske udfordringer i samfund og erhvervsliv. I vores undervisning ønsker vi at bygge bro mellem teori og praksis, bl.a. ved at trække på eksterne lektorers praktiske erfaring.

Du kan læse mere om Juridisk Institut på: http://law.au.dk/

Kvalifikationskrav
Ansættelse som ekstern lektor forudsætter at vedkommende har kvalifikationer på kandidatniveau samt yderligere kvalifikationer på højt niveau, f.eks. særlige specialer, kundskaber eller praksiserfaring opnået gennem ansættelse inden for fagets praksisområde. Undervisningsmæssige kvalifikationer indgår i bedømmelsesgrundlaget.

Formalia
  • Ansættelse sker i henhold til Cirkulære om aftale om eksterne lektorer ved universiteter. (http://hr.modst.dk/Service%20Menu/Love%20regler%20og%20aftaler/Circular/2012/021-12%20-%20Eksterne%20lektorer.aspx)
  • Vedrørende ansøgning og bilag hertil henvises til vejledning for ansøgere (http://www.au.dk/om/stillinger/vejledninger-til-ansoegere/).
  • Ansøgningen skal vedlægges kopi af eksamensbevis og eventuel dokumentation for tidligere undervisningsvirksomhed.
  • Ansøgning samt bilag sendes online via nedenstående link.
  • Materiale, der ikke kan uploades sammen med ansøgningen, kan indsendes i 3 eksemplarer til Aarhus BSS HR & Ph.d., Aarhus School of Business and Social Sciences, Aarhus Universitet, Tåsingegade 1, bygning 1447, 8000 Aarhus C, og må være afdelingen i hænde senest ved ansøgningsfristens udløb. Det indsendte materiale mærkes med det ID nummer, som er anført i den mail, du modtager som kvittering for online fremsendelse af ansøgningen.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgningsfrist
Alle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 22/01/2019

 

Aarhus UniversitetAarhus C2019-01-08T00:00:002019-01-22T00:00:00
329936345Lærerstilling på Forældreskolen AarhusRobot Forældreskolen Aarhus søger barselsvikar pr. 1. marts 2019 Har du lyst til at være del af en privatskole, hvor vi stiller skarpt på høj faglighed og skaber gode rammer for elevernes trivsel og læring, så er denne stilling måske noget for dig. Vi søger en lærer, der kan varetage undervisningen i dansk på mellemtrinnet, matematik i indskolingen og gerne også undervisning i musik. Barselsvikariatet forventes at løbe frem til sommerferien 2019. Hvorfor os:Fordi vi vil, at børnene lærer, trives og udvikler sig.Fordi skolen er en herlig arbejdsplads et godt sted for alle.Fordi vi er imødekommende, fleksible, hjælpsomme og arbejdsomme.Fordi vi tager fat om udfordringer og er løsningsorienterede.Fordi vi vil, at Forældreskolen fortsat skal være en fantastisk skole. Hvorfor dig:Fordi du brænder for dit job, og smiler undervejs.Fordi du er synlig og skaber gode samarbejdsrelationer.Fordi du har stærk faglig og pædagogisk didaktisk indsigt.Fordi du tør være nysgerrig, eftertænksom og i tvivl.Fordi du kan være rolig og velovervejet også når det blæser .Fordi du trives i samarbejde med lærere og pædagoger.Fordi du er læreruddannet og ambitiøs. Forældreskolen tilbyder undervisning på et højt fagligt niveau i et trygt og inspirerende miljø baseret på et forpligtende samarbejde mellem elever, forældre og skole. Vi har 528 dejlige lærevillige elever fra 0. 9. klasse med maksimalt 22 elever i hver klasse og en flok på 52 medarbejdere, der arbejder sammen i en god og engageret stemning. Se også vores hjemmeside www.foraeldreskolen.dk Ansøgningsfristen er torsdag d. 24. januar 2019 kl. 12.00 Samtaler forventes afholdt i uge 5. Har du spørgsmål til stillingsopslaget, kan du kontakte skoleleder Rikke Christensen på 51 18 21 23. Ansøgningen mailes til skolen på job@foraeldreskolen.dk Anfør venligst Barselsvikar i emnefeltet på din mail. Ansættelse sker i henhold til fælles overenskomst med Finansministeriet og LC.Vi indhenter oplysninger hos Det Centrale Kriminalregister.

Forældreskolen Aarhus søger barselsvikar pr. 1. marts 2019

Har du lyst til at være del af en privatskole, hvor vi stiller skarpt på høj faglighed og skaber gode rammer for elevernes trivsel og læring, så er denne stilling måske noget for dig.

Vi søger en lærer, der kan varetage undervisningen i dansk på mellemtrinnet, matematik i indskolingen og gerne også undervisning i musik.
Barselsvikariatet forventes at løbe frem til sommerferien 2019.

Hvorfor os:
Fordi vi vil, at børnene lærer, trives og udvikler sig.
Fordi skolen er en herlig arbejdsplads – et godt sted for alle.
Fordi vi er imødekommende, fleksible, hjælpsomme og arbejdsomme.
Fordi vi tager fat om udfordringer og er løsningsorienterede.
Fordi vi vil, at Forældreskolen fortsat skal være en fantastisk skole.

Hvorfor dig:
Fordi du brænder for dit job, og smiler undervejs.
Fordi du er synlig og skaber gode samarbejdsrelationer.
Fordi du har stærk faglig og pædagogisk didaktisk indsigt.
Fordi du tør være nysgerrig, eftertænksom og i tvivl.
Fordi du kan være rolig og velovervejet også når det ”blæser”.
Fordi du trives i samarbejde med lærere og pædagoger.
Fordi du er læreruddannet og ambitiøs.

Forældreskolen tilbyder undervisning på et højt fagligt niveau i et trygt og inspirerende miljø baseret på et forpligtende samarbejde mellem elever, forældre og skole.

Vi har 528 dejlige lærevillige elever fra 0. – 9. klasse med maksimalt 22 elever i hver klasse og en flok på 52 medarbejdere, der arbejder sammen i en god og engageret stemning.

Se også vores hjemmeside www.foraeldreskolen.dk

Ansøgningsfristen er torsdag d. 24. januar 2019 kl. 12.00

Samtaler forventes afholdt i uge 5. Har du spørgsmål til stillingsopslaget, kan du kontakte skoleleder Rikke Christensen på 51 18 21 23.

Ansøgningen mailes til skolen på job@foraeldreskolen.dk
Anfør venligst ”Barselsvikar” i emnefeltet på din mail.

Ansættelse sker i henhold til fælles overenskomst med Finansministeriet og LC.
Vi indhenter oplysninger hos Det Centrale Kriminalregister.

FORÆLDRESKOLENAarhus C2019-01-04T00:00:002019-01-24T00:00:00
329931162Kørelærer til bil søgesRobot Virksomhedsbeskrivelse Lisbeths Køreskole er landets største køreskole, med afdelinger i 12 byer, og beskæftigere ca 50 kørelærere. Jobbeskrivelse. Vi søger kørelærere til vores afdeling i Århus (Viby og Risskov) Du planlægger selv din kørsel i samarbejde med eleverne, samt deltager i turnusordning omkring den ugentlige teoriundervisning. Vi forventer at du Har uddannelse som kørelærer til minimum kategori B. Er du kørelærer til Kategori A er der også mulighed for at kører fuldtid som MC kørelærer. Er flexibel i forhold til arbejdsopgaver og tid, samt kan arbejde selvstændigt. Har lyst til at arbejde med mennesker Vi tilbyder et spændende og afvekslende arbejdsmiljø, i en af landets største køreskoler. Løn - ansatte assistenter Kat A 215,- pr lektion Kat B 195,- pr lektion Tillæg for egen bil pr lektion 5 kr. Kilometer betaling pr. lektion i egen bil (Skattefri kørselsgodtgørelse) 46,56 kr.

Virksomhedsbeskrivelse

Lisbeths Køreskole er landets største køreskole, med afdelinger i 12 byer, og beskæftigere ca 50 kørelærere.

Jobbeskrivelse.

Vi søger kørelærere til vores afdeling i Århus (Viby og Risskov)

 

Du planlægger selv din kørsel i samarbejde med eleverne, samt deltager i turnusordning omkring den ugentlige teoriundervisning.  

Vi forventer at du…

Har uddannelse som kørelærer til minimum kategori B. Er du kørelærer til Kategori A er der også mulighed for at kører fuldtid som MC kørelærer.

Er flexibel i forhold til arbejdsopgaver og tid, samt kan arbejde selvstændigt.

Har lyst til at arbejde med mennesker

Vi tilbyder et spændende og afvekslende arbejdsmiljø, i en af landets største køreskoler.

Løn - ansatte assistenter

Kat A = 215,- pr lektion

Kat B = 195,- pr lektion

Tillæg for egen bil pr lektion 5 kr.

Kilometer betaling pr. lektion i egen bil (Skattefri kørselsgodtgørelse) 46,56 kr.

 

Lisbeths Køreskole ApSAarhus C2018-12-20T00:00:002019-02-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Learnmark Business søger SPS-medarbejdere

Learnmark HORSENS

Horsens
Learnmark Business søger 2 medarbejdere til EUD og EUX, gerne med erfaring og viden inden for specialpædagogisk støtte og vejledning til at støtte elever, der bliver bevilget specialpædagogisk støtte SPS. Din arbejdsdag består i at støtte og udvikle...
Indrykket:15. januar 2019
Udløbsdato:31. januar 2019

Ekstern lektor i Markedsret 1022319

Aarhus Universitet

Aarhus C
Ved Aarhus BSS, Juridisk Institut er et eksternt lektorat ledigt pr. 1. februar 2019. Stillingen er tidsbegrænset, og ansættelse sker normalt for tre år, evt. med mulighed for forlængelse. Arbejdsopgaver og timetal aftales med instituttet forud for ...
Indrykket:8. januar 2019
Udløbsdato:22. januar 2019

Ekstern lektor i processpillet Vis Moot 1022326

Aarhus Universitet

Aarhus C
Ved Aarhus BSS, Juridisk Institut er et eksternt lektorat ledigt pr. 1. februar 2019. Stillingen er tidsbegrænset, og ansættelse sker normalt for tre år, evt. med mulighed for forlængelse. Arbejdsopgaver og timetal aftales med instituttet forud for ...
Indrykket:8. januar 2019
Udløbsdato:22. januar 2019

Lærerstilling på Forældreskolen Aarhus

FORÆLDRESKOLEN

Aarhus C
Forældreskolen Aarhus søger barselsvikar pr. 1. marts 2019 Har du lyst til at være del af en privatskole, hvor vi stiller skarpt på høj faglighed og skaber gode rammer for elevernes trivsel og læring, så er denne stilling måske noget for dig. Vi søg...
Indrykket:4. januar 2019
Udløbsdato:24. januar 2019

Kørelærer til bil søges

Lisbeths Køreskole ApS

Aarhus C
Virksomhedsbeskrivelse Lisbeths Køreskole er landets største køreskole, med afdelinger i 12 byer, og beskæftigere ca 50 kørelærere. Jobbeskrivelse. Vi søger kørelærere til vores afdeling i Århus (Viby og Risskov) Du planlægger selv din kørsel i sama...
Indrykket:20. december 2018
Udløbsdato:14. februar 2019