Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Tilkaldevikar/Timelønnet sygeplejerskestuderende til ortopædkirurgisk sengeafsnit med sår og infektionspatienter

Afdeling for Led- og Knoglekirurgi søger nogle dygtige og engagerede sygeplejerskestuderende som timelønnede.

Til gengæld lover vi at klæde jer rigtig godt på til at varetage jeres fremtidige virke som sygeplejerske!



Sengeafsnit 1 er ét af to akutte sengeafsnit, der modtager akutte patienter hele døgnet.

Vores afsnit arbejder med komplicerede sår-, infektions-, og amputationspatienter. Mange af vores patienter har desuden konkurrerende lidelser indenfor det medicinske område. Der er derfor rig mulighed for at udøve sygepleje til både den medicinske og kirurgiske patient på et højt niveau.

Afdeling for Led- og Knoglekirurgi på Herlev-matriklen består af to sengeafsnit. Vi er i sengeafsnit 1 normeret til 18 patienter. I tilknytning til sengeafdelingen har vi et sår-, skade- og speciallægeambulatorium, så vi kan følge patienterne tæt både før og efter indlæggelsen. Vi er i konstant udvikling og har et stort tværfagligt samarbejde, hvor vi altid arbejder ud fra at have patienten og pårørende i centrum.

Som timelønnet i afsnittet vil du få chancen for at lære rigtig meget basalsygepleje herunder at afdække patienters grundlæggende behov samt instrumentelsygepleje såsom anlæggelse af KAD, PVK, sårbehandling, blodprøver mm.

På grund af vores brede og komplekse patientkategori kan vi kort sagt klæde dig rigtig godt på til at blive en dygtig sygeplejerske, når du er færdiguddannet.



Vi søger en kollega, der:

  • har interesse inden for traumatologi, komplekse patienter eller medicinske specialer,
  • har interesse for og gerne vil udvikle sine kompetencer inden for sårbehandling,
  • udviser fagligt engagement, har interesse for udviklingstiltag og selv er opsøgende i forhold til nye tiltag og forbedringer af både egen læring men også der, hvor du kan bidrage med nye tiltag for afdelingen,
  • er faglig ambitiøs og sætter en ære i at bidrage til højest mulige kvalitet i sygeplejen,
  • har gode samarbejdsevner samt bidrager til et godt arbejdsmiljø,
  • aktivt medinddrager patienter samt pårørende i plejen og behandlingen for at opleve et sammenhængende forløb af høj kvalitet.


Vi tilbyder en afdeling:

  • der værdsætter og prioriterer, at vores patienter får en topkvalificeret pleje og behandling,
  • med medinddragelse af patienter og også de pårørende i plejen,
  • der kan tilbyde patienterne et sammenhængende forløb også på tværs af sektorerne,
  • der stræber efter at have et højt fagligt niveau. Vi er entusiastiske og tør søge nye veje og udvikle os,
  • der giver en grundig introduktion og oplæring, understøttet af et skemalagt introduktionsprogram for nyansatte,
  • der understøtter, at medarbejderen har mulighed for at videreuddanne sig i bl.a. kurser i kritisk syge samt undervisning lokalt i afdelingen af interne/eksterne specialister.
  • der lytter til nye idéer og understøtter, at nye tiltag kan afprøves,
  • der garanterer imødekommende og hjælpsomme kollegaer, samt en ledelse, hvor dialog og sparring er den måde, vi møder hinanden på.

Som timelønnet i afsnittet forventer vi, at du kan være fast i afsnittet 8 timer om ugen. Dette kunne f.eks. være fast hveranden weekend eller faste ugedage.
Vi er selvfølgelig fleksible og tager hensyn til din uddannelse og praktikforløb.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Anne Madsen på tlf.nr. 38 68 94 71.

Ansøgningsfrist: 21.09.2020
Samtaler afholdes løbende.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.