Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Tilsynschef med blik for strategi og drift

Er du resultatorienteret og kan du stå i spidsen for en engageret medarbejdergruppe med forskellig faglig baggrund? Så er jobbet som tilsynschef måske det næste skridt i din karriere? Arbejdstilsynet søger to tilsynschefer til Tilsynscenter Øst.

Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
Arbejdstilsynet er den danske myndighed på arbejdsmiljøområdet. Vores mål er at fremme et sundt, sikkert og udviklende arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser. Vi fører tilsyn med, at virksomhederne i praksis skaber de gode rammer for deres medarbejdere, der skal til for at undgå at mennesker nedslides, kommer til skade eller får stress. Det er en gevinst for både medarbejdere, virksomheden og samfundet.

Vores forebyggende og vejledende arbejde bygger altid på den nyeste evidensbaserede viden om området – kritisk reflekteret og drøftet i et forum af fagligt højt kvalificerede kolleger.

Du kan læse mere om os på www.amid.dk.

Ledelse og driftsansvar
Tilsynscenter Øst er et af tre tilsynscentre i Arbejdstilsynet. Vi fører tilsyn med alle typer virksomheder og arbejdsopgaver. Vi er på den måde i kontakt med hele arbejdsmarkedet og skal være med til at sikre sikkert og sundt arbejde. En central indsats er besøg på de forskellige virksomheder. Som myndighed træffer vi afgørelser med påbud og evt. bøder, hvis tingene ikke er i orden. Vi giver vejledning og ideer til at arbejdet kan blive mere sikkert og sundt, og vi husker at anerkende en god indsats.

Som tilsynschef bliver du en del af tilsynscentrets chefgruppe. Chefgruppen arbejder tæt sammen og har et fælles ansvar for at løse og udføre tilsynscentrets opgaver. Chefgruppen i TC Øst består af en tilsynsdirektør, 6 tilsynschefer og en administrativ chef. Endvidere indgår du i samarbejdet mellem tilsynscentrene og mellem tilsynscentrene og Arbejdsmiljøfagligt Center med henblik på at styrke faglighed, kvalitet og ensartethed på tværs af Arbejdstilsynet.

Tilsynsarbejdet er delt i 4 tilsynsgrupper, der hver er organiseret med en tilsynschef og et antal tilsynsførende. De ledige stillinger er som tilsynschef for henholdsvis Tilsynsgruppe 2 og Tilsynsgruppe 4, og for begge gruppers vedkommende vil du få det daglige ledelsesansvar for ca. 24 medarbejdere. Tilsynsgruppe 2 dækker bl.a. produktions- og fremstillingsvirksomheder. Landbrug og serviceområdet. Tilsynsgruppe 4 dækker flere brancher og fører bla. tilsyn indenfor politi, beredskab, transport af gods samt undervisning. Du får ansvar for organisering, planlægning, koordinering, og kvaliteten af det faglige indhold i opgaverne i gruppen.

Du skal motivere medarbejderne og være i stand til at omsætte Arbejdstilsynets overordnede mål til konkrete indsatser og resultater. Ligesom du skal understøtte, at der skabes gode samarbejdsrelationer både internt og eksternt.

Tilsynsarbejdet er tilrettelagt, så mange af de tilsynsførende arbejder på distancen – det giver naturligt en ekstra dimension i dagligdagen. Møder, videndelingsaktiviteter og koordinering af tilsynsplanlægningen foregår i tilsynscentret. Øvrige medarbejdergrupper arbejder fortrinsvis i centret.

Bliv vores nye kollega
Du har en stærk lederprofil og kan skabe trivsel, arbejdsglæde og resultater gennem en motiverende og anerkendende lederstil. Du har gennemslagskraft og kan kommunikere klart om mål, forventninger og beslutninger.

Derudover forestiller vi os, at du har:

  • evne til at agere på områder med stor politisk opmærksomhed
  • erfaring med myndighedsudøvelse
  • evne til at indgå i en chefgruppe og til aktivt at være med til at udvikle opgaveløsning og samarbejde
  • erfaring med arbejdsmarkedsforhold
  • erfaring med overordnet styring og opfølgning på komplekse opgaver
  • evne til at koordinere, planlægge og styre mange forskellige ressourcer og opgaver på samme tid
  • integritet og høj personlig etik
  • en relevant akademisk baggrund eller tilsvarende.

Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet er Arbejdstilsynet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne lave. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.

Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra højre, og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingerne er fuldtidsstillinger. Vi vil gerne have, at du starter d. 1. august 2019.

Du ansættes på kontraktvilkår med aflønning i løngruppe 1 (lønramme 37) og ansættelse sker som udgangspunkt på åremål for en 5-årig periode. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg. Ansættelse sker efter rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten.

Der indgår test i ansættelsesforløbet.

Spørgsmål og ansøgning
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at sende en mail til tilsynsdirektør Karsten Bach Christensen med dine kontaktoplysninger på kbc@at.dk alternativt kan du ringe på tlf. nr.7220 9362.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-partner Lone
Clausen, Beskæftigelsesministeriets HR på tlf. nr. 2250 3847.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingerne.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest tirsdag den 21. maj 2019.

Vi forventer at gennemføre 1. runde samtaler den 27. maj 2019.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330010845Phoenix-a7a3e2e212019-04-24T00:00:00Tilsynschef med blik for strategi og driftEr du resultatorienteret og kan du stå i spidsen for en engageret medarbejdergruppe med forskellig faglig baggrund? Så er jobbet som tilsynschef måske det næste skridt i din karriere? Arbejdstilsynet søger to tilsynschefer til Tilsynscenter Øst.

Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
Arbejdstilsynet er den danske myndighed på arbejdsmiljøområdet. Vores mål er at fremme et sundt, sikkert og udviklende arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser. Vi fører tilsyn med, at virksomhederne i praksis skaber de gode rammer for deres medarbejdere, der skal til for at undgå at mennesker nedslides, kommer til skade eller får stress. Det er en gevinst for både medarbejdere, virksomheden og samfundet.

Vores forebyggende og vejledende arbejde bygger altid på den nyeste evidensbaserede viden om området – kritisk reflekteret og drøftet i et forum af fagligt højt kvalificerede kolleger.

Du kan læse mere om os på www.amid.dk.

Ledelse og driftsansvar
Tilsynscenter Øst er et af tre tilsynscentre i Arbejdstilsynet. Vi fører tilsyn med alle typer virksomheder og arbejdsopgaver. Vi er på den måde i kontakt med hele arbejdsmarkedet og skal være med til at sikre sikkert og sundt arbejde. En central indsats er besøg på de forskellige virksomheder. Som myndighed træffer vi afgørelser med påbud og evt. bøder, hvis tingene ikke er i orden. Vi giver vejledning og ideer til at arbejdet kan blive mere sikkert og sundt, og vi husker at anerkende en god indsats.

Som tilsynschef bliver du en del af tilsynscentrets chefgruppe. Chefgruppen arbejder tæt sammen og har et fælles ansvar for at løse og udføre tilsynscentrets opgaver. Chefgruppen i TC Øst består af en tilsynsdirektør, 6 tilsynschefer og en administrativ chef. Endvidere indgår du i samarbejdet mellem tilsynscentrene og mellem tilsynscentrene og Arbejdsmiljøfagligt Center med henblik på at styrke faglighed, kvalitet og ensartethed på tværs af Arbejdstilsynet.

Tilsynsarbejdet er delt i 4 tilsynsgrupper, der hver er organiseret med en tilsynschef og et antal tilsynsførende. De ledige stillinger er som tilsynschef for henholdsvis Tilsynsgruppe 2 og Tilsynsgruppe 4, og for begge gruppers vedkommende vil du få det daglige ledelsesansvar for ca. 24 medarbejdere. Tilsynsgruppe 2 dækker bl.a. produktions- og fremstillingsvirksomheder. Landbrug og serviceområdet. Tilsynsgruppe 4 dækker flere brancher og fører bla. tilsyn indenfor politi, beredskab, transport af gods samt undervisning. Du får ansvar for organisering, planlægning, koordinering, og kvaliteten af det faglige indhold i opgaverne i gruppen.

Du skal motivere medarbejderne og være i stand til at omsætte Arbejdstilsynets overordnede mål til konkrete indsatser og resultater. Ligesom du skal understøtte, at der skabes gode samarbejdsrelationer både internt og eksternt.

Tilsynsarbejdet er tilrettelagt, så mange af de tilsynsførende arbejder på distancen – det giver naturligt en ekstra dimension i dagligdagen. Møder, videndelingsaktiviteter og koordinering af tilsynsplanlægningen foregår i tilsynscentret. Øvrige medarbejdergrupper arbejder fortrinsvis i centret.

Bliv vores nye kollega
Du har en stærk lederprofil og kan skabe trivsel, arbejdsglæde og resultater gennem en motiverende og anerkendende lederstil. Du har gennemslagskraft og kan kommunikere klart om mål, forventninger og beslutninger.

Derudover forestiller vi os, at du har:
  • evne til at agere på områder med stor politisk opmærksomhed
  • erfaring med myndighedsudøvelse
  • evne til at indgå i en chefgruppe og til aktivt at være med til at udvikle opgaveløsning og samarbejde
  • erfaring med arbejdsmarkedsforhold
  • erfaring med overordnet styring og opfølgning på komplekse opgaver
  • evne til at koordinere, planlægge og styre mange forskellige ressourcer og opgaver på samme tid
  • integritet og høj personlig etik
  • en relevant akademisk baggrund eller tilsvarende.

Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet er Arbejdstilsynet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne lave. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.

Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra højre, og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingerne er fuldtidsstillinger. Vi vil gerne have, at du starter d. 1. august 2019.

Du ansættes på kontraktvilkår med aflønning i løngruppe 1 (lønramme 37) og ansættelse sker som udgangspunkt på åremål for en 5-årig periode. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg. Ansættelse sker efter rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten.

Der indgår test i ansættelsesforløbet.

Spørgsmål og ansøgning
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at sende en mail til tilsynsdirektør Karsten Bach Christensen med dine kontaktoplysninger på kbc@at.dk alternativt kan du ringe på tlf. nr.7220 9362.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-partner Lone
Clausen, Beskæftigelsesministeriets HR på tlf. nr. 2250 3847.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingerne.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest tirsdag den 21. maj 2019.

Vi forventer at gennemføre 1. runde samtaler den 27. maj 2019.

2019-05-22T00:50:35.020 Er du resultatorienteret og kan du stå i spidsen for en engageret medarbejdergruppe med forskellig faglig baggrund? Så er jobbet som tilsynschef måske det næste skridt i din karriere? Arbejdstilsynet søger to tilsynschefer til Tilsynscenter Øst. Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked Arbejdstilsynet er den danske myndighed på arbejdsmiljøområdet. Vores mål er at fremme et sundt, sikkert og udviklende arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser. Vi fører tilsyn med, at virksomhederne i praksis skaber de gode rammer for deres medarbejdere, der skal til for at undgå at mennesker nedslides, kommer til skade eller får stress. Det er en gevinst for både medarbejdere, virksomheden og samfundet. Vores forebyggende og vejledende arbejde bygger altid på den nyeste evidensbaserede viden om området kritisk reflekteret og drøftet i et forum af fagligt højt kvalificerede kolleger. Du kan læse mere om os på www.amid.dk. Ledelse og driftsansvar Tilsynscenter Øst er et af tre tilsynscentre i Arbejdstilsynet. Vi fører tilsyn med alle typer virksomheder og arbejdsopgaver. Vi er på den måde i kontakt med hele arbejdsmarkedet og skal være med til at sikre sikkert og sundt arbejde. En central indsats er besøg på de forskellige virksomheder. Som myndighed træffer vi afgørelser med påbud og evt. bøder, hvis tingene ikke er i orden. Vi giver vejledning og ideer til at arbejdet kan blive mere sikkert og sundt, og vi husker at anerkende en god indsats. Som tilsynschef bliver du en del af tilsynscentrets chefgruppe. Chefgruppen arbejder tæt sammen og har et fælles ansvar for at løse og udføre tilsynscentrets opgaver. Chefgruppen i TC Øst består af en tilsynsdirektør, 6 tilsynschefer og en administrativ chef. Endvidere indgår du i samarbejdet mellem tilsynscentrene og mellem tilsynscentrene og Arbejdsmiljøfagligt Center med henblik på at styrke faglighed, kvalitet og ensartethed på tværs af Arbejdstilsynet. Tilsynsarbejdet er delt i 4 tilsynsgrupper, der hver er organiseret med en tilsynschef og et antal tilsynsførende. De ledige stillinger er som tilsynschef for henholdsvis Tilsynsgruppe 2 og Tilsynsgruppe 4, og for begge gruppers vedkommende vil du få det daglige ledelsesansvar for ca. 24 medarbejdere. Tilsynsgruppe 2 dækker bl.a. produktions- og fremstillingsvirksomheder. Landbrug og serviceområdet. Tilsynsgruppe 4 dækker flere brancher og fører bla. tilsyn indenfor politi, beredskab, transport af gods samt undervisning. Du får ansvar for organisering, planlægning, koordinering, og kvaliteten af det faglige indhold i opgaverne i gruppen. Du skal motivere medarbejderne og være i stand til at omsætte Arbejdstilsynets overordnede mål til konkrete indsatser og resultater. Ligesom du skal understøtte, at der skabes gode samarbejdsrelationer både internt og eksternt. Tilsynsarbejdet er tilrettelagt, så mange af de tilsynsførende arbejder på distancen det giver naturligt en ekstra dimension i dagligdagen. Møder, videndelingsaktiviteter og koordinering af tilsynsplanlægningen foregår i tilsynscentret. Øvrige medarbejdergrupper arbejder fortrinsvis i centret. Bliv vores nye kollega Du har en stærk lederprofil og kan skabe trivsel, arbejdsglæde og resultater gennem en motiverende og anerkendende lederstil. Du har gennemslagskraft og kan kommunikere klart om mål, forventninger og beslutninger. Derudover forestiller vi os, at du har: evne til at agere på områder med stor politisk opmærksomhed erfaring med myndighedsudøvelse evne til at indgå i en chefgruppe og til aktivt at være med til at udvikle opgaveløsning og samarbejde erfaring med arbejdsmarkedsforhold erfaring med overordnet styring og opfølgning på komplekse opgaver evne til at koordinere, planlægge og styre mange forskellige ressourcer og opgaver på samme tid integritet og høj personlig etik en relevant akademisk baggrund eller tilsvarende. Vi finder løsninger sammen Som en del af Beskæftigelsesministeriet er Arbejdstilsynet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne lave. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger. Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra højre, og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingerne er fuldtidsstillinger. Vi vil gerne have, at du starter d. 1. august 2019. Du ansættes på kontraktvilkår med aflønning i løngruppe 1 (lønramme 37) og ansættelse sker som udgangspunkt på åremål for en 5-årig periode. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg. Ansættelse sker efter rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten. Der indgår test i ansættelsesforløbet. Spørgsmål og ansøgning Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at sende en mail til tilsynsdirektør Karsten Bach Christensen med dine kontaktoplysninger på kbc@at.dk alternativt kan du ringe på tlf. nr.7220 9362. Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-partner Lone Clausen, Beskæftigelsesministeriets HR på tlf. nr. 2250 3847. Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingerne. Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest tirsdag den 21. maj 2019. Vi forventer at gennemføre 1. runde samtaler den 27. maj 2019.11jobneta7a3e2e2100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-21T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122244&DepartmentId=6067&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3512994Arbejdstilsynet Tilsynscenter Øst København11Landskronagade 35, 12100København Ø72209362DKDanmark0
kbc@at.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent748630JobNet4978449497844910024-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a7a3e2e2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a7a3e2e2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a7a3e2e2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a7a3e2e2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgØnsker du et spændende job som Kontorchef? Hos Arbejdstilsynet Tilsynscenter Øst København tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale241915Kontorchef6Ledelse361564136Karsten Bachkbc@at.dkDKDanmarkDKDanmark330024445Kontorchef til nyt kontor i Byggeri KøbenhavnBasic Vil du lede et nyt kontor med ansvar for udvikling og tværgående processer hos en af Danmarks største bygherrer? København er midt i en rivende udvikling. Byen har etableret sig som et internationalt forbillede for byudvikling og moderne storbyliv i det 21. århundrede og vokser med omkring 10.000 indbyggere årligt. De mange nye indbyggere betyder, at der er et stort pres på de kommunale velfærdstilbud, og at Københavns Kommune derfor i de kommende år skal bygge nye skoler, daginstitutioner, idrætsanlæg, sociale institutioner og kulturinstitutioner i et historisk stort omfang. Denne opgave påhviler Byggeri København (ByK), der er kommunens bygherreorganisation og en koncernenhed under Økonomiforvaltningen. Om Byggeri København Vi er ca. 90 medarbejdere, som er ansvarlige for omtrent 140 igangværende byggeprojekter, der både omfatter renovering og nybyggeri, særligt for Børne- og Ungdomsforvaltningen, Socialforvaltningen og Kultur- og Fritidsforvaltningen. Vi har et erklæret mål om at levere mere byggeri for pengene, og om at levere byggeri, der står færdigt til tiden, som er langtidsholdbart, og som fungerer i hverdagen for brugerne og borgerne. Samtidig har vi ansvaret for at bygge videre på Københavns tradition for gedigent offentligt byggeri af høj arkitektonisk kvalitet, med grønne ambitioner og udvikling af bæredygtigt byggeri. Som hele kommunens bygherreorganisation har vi en bred kontaktflade til fagforvaltningerne, til brugerne og til rådgivere og entreprenører, herunder vores to strategiske partnerskaber. Vores samlede projektportefølje er på ca. 10 mia. og vi har en årlig omsætning på ca. 1,4 mia. Om stillingen og det nye kontor Byggeri København er organiseret i fire byggekontorer, der deles om den samlede portefølje af byggeprojekter, samt et økonomikontor, et jurakontor og det nye kontor for Udvikling og Tværgående Processer, der blev oprettet i april. Kontorets opgave er at drive udviklingsprojekter i Byggeri København, f.eks. indenfor bæredygtighed, evalueringer og IKT, samt at være tovholder for en række tværgående processer, f.eks. overgang fra byggeri til drift og samarbejde og koordinering med de øvrige forvaltninger. Kontoret har pt. 11 medarbejdere, hvoraf fire kommer fra Børne- og Ungdomsforvaltningen som led i en nylig gennemført ændring af arbejdsdelingen mellem Byggeri København og Børne- og Ungdomsforvaltningen, der er Københavns Kommunes største bestiller af byggeri. Om dig Vi forventer, at vores nye kontorchef har en relevant akademisk uddannelse. Der vil blive lagt vægt på erfaring med byggeprojekter og med inddragelse af brugere og borgere i forbindelse med byggeri. Ligeledes er erfaring med arbejdet i en politisk ledet organisation og erfaring med ledelse på team- eller kontorniveau en fordel. Derudover lægger vi vægt, på, at du: er særdeles processtærk og formår at drive forandringsprocesser, der involverer mange fagligheder på tværs af kontorer kan formidle samarbejde mellem medarbejdere med forskellige fagligheder og bidrage til strategiske udviklingsprojekter på tværs af kontorer i Byggeri København er en stærk kommunikator både skriftligt og mundtligt og formår at formidle byggefaglige emner til brugere, kolleger og samarbejdspartnere med ikke-byggefaglig baggrund har lyst til at udvikle dig som leder i en bygherreorganisation med et tæt samarbejde med fagforvaltninger og eksterne samarbejdspartnere har lyst til at arbejde i en politisk styret organisation og har forståelse for vigtigheden af at levere rettidig og korrekt information til det politiske niveau Vi forventer, at du kan redegøre for dine resultater med såvel ledelse som opgaveløsning. Vi tilbyder mulighed for at sætte et markant præg på en organisation i udvikling spændende ledelsesmæssige opgaver, som ansvarlig for det nye kontor for udvikling og tværgående processer en bred samarbejdsflade med de øvrige forvaltninger i kommunen Som kontorchef får du reference til byggechef Kasper Graa Wulff. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Vil du vide mere? Læs mere om ByK på http: byk.kk.dk . Har du spørgsmål, kan du kontakte byggechef Kasper Graa Wulff på 2497 9979. Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 2. juni 2019 Der bliver antageligt afholdt samtaler i uge 24 og 25. Vi forventer at bruge test i rekrutteringsforløbet.
Vil du lede et nyt kontor med ansvar for udvikling og tværgående processer hos en af Danmarks største bygherrer?  
 
København er midt i en rivende udvikling. Byen har etableret sig som et internationalt forbillede for byudvikling og moderne storbyliv i det 21. århundrede og vokser med omkring 10.000 indbyggere årligt.  
De mange nye indbyggere betyder, at der er et stort pres på de kommunale velfærdstilbud, og at Københavns Kommune derfor i de kommende år skal bygge nye skoler, daginstitutioner, idrætsanlæg, sociale institutioner og kulturinstitutioner i et historisk stort omfang.  
 
Denne opgave påhviler Byggeri København (ByK), der er kommunens bygherreorganisation og en koncernenhed under Økonomiforvaltningen.  
 
Om Byggeri København  
Vi er ca. 90 medarbejdere, som er ansvarlige for omtrent 140 igangværende byggeprojekter, der både omfatter renovering og nybyggeri, særligt for Børne- og Ungdomsforvaltningen, Socialforvaltningen og Kultur- og Fritidsforvaltningen. Vi har et erklæret mål om at levere mere byggeri for pengene, og om at levere byggeri, der står færdigt til tiden, som er langtidsholdbart, og som fungerer i hverdagen for brugerne og borgerne. Samtidig har vi ansvaret for at bygge videre på Københavns tradition for gedigent offentligt byggeri af høj arkitektonisk kvalitet, med grønne ambitioner og udvikling af bæredygtigt byggeri. Som hele kommunens bygherreorganisation har vi en bred kontaktflade til fagforvaltningerne, til brugerne og til rådgivere og entreprenører, herunder vores to strategiske partnerskaber.  
 
Vores samlede projektportefølje er på ca. 10 mia. og vi har en årlig omsætning på ca. 1,4 mia.  
 
Om stillingen og det nye kontor  
Byggeri København er organiseret i fire byggekontorer, der deles om den samlede portefølje af byggeprojekter, samt et økonomikontor, et jurakontor og det nye kontor for Udvikling og Tværgående Processer, der blev oprettet i april. Kontorets opgave er at drive udviklingsprojekter i Byggeri København, f.eks. indenfor bæredygtighed, evalueringer og IKT, samt at være tovholder for en række tværgående processer, f.eks. overgang fra byggeri til drift og samarbejde og koordinering med de øvrige forvaltninger. Kontoret har pt. 11 medarbejdere, hvoraf fire kommer fra Børne- og Ungdomsforvaltningen som led i en nylig gennemført ændring af arbejdsdelingen mellem Byggeri København og Børne- og Ungdomsforvaltningen, der er Københavns Kommunes største bestiller af byggeri.  
 
Om dig  
Vi forventer, at vores nye kontorchef har en relevant akademisk uddannelse. Der vil blive lagt vægt på erfaring med byggeprojekter og med inddragelse af brugere og borgere i forbindelse med byggeri. Ligeledes er erfaring med arbejdet i en politisk ledet organisation og erfaring med ledelse på team- eller kontorniveau en fordel.  
 
Derudover lægger vi vægt, på, at du:  
  • er særdeles processtærk og formår at drive forandringsprocesser, der involverer mange fagligheder på tværs af kontorer  
  • kan formidle samarbejde mellem medarbejdere med forskellige fagligheder og bidrage til strategiske udviklingsprojekter på tværs af kontorer i Byggeri København  
  • er en stærk kommunikator både skriftligt og mundtligt og formår at formidle byggefaglige emner til brugere, kolleger og samarbejdspartnere med ikke-byggefaglig baggrund  
  • har lyst til at udvikle dig som leder i en bygherreorganisation med et tæt samarbejde med fagforvaltninger og eksterne samarbejdspartnere  
  • har lyst til at arbejde i en politisk styret organisation og har forståelse for vigtigheden af at levere rettidig og korrekt information til det politiske niveau    
Vi forventer, at du kan redegøre for dine resultater med såvel ledelse som opgaveløsning.  
 
Vi tilbyder  
  • mulighed for at sætte et markant præg på en organisation i udvikling  
  • spændende ledelsesmæssige opgaver, som ansvarlig for det nye kontor for udvikling og tværgående processer  
  • en bred samarbejdsflade med de øvrige forvaltninger i kommunen    
Som kontorchef får du reference til byggechef Kasper Graa Wulff.  
 
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.  
 
Vil du vide mere?  
Læs mere om ByK på http://byk.kk.dk/.
Har du spørgsmål, kan du kontakte byggechef Kasper Graa Wulff på 2497 9979.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 2. juni 2019  
Der bliver antageligt afholdt samtaler i uge 24 og 25. Vi forventer at bruge test i rekrutteringsforløbet.  
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngUdvikling og Tværgående ProcesserKøbenhavn V2019-05-14T18:03:14.9602019-06-02T00:00:00
330023571Student til arbejde med finanslov og erhvervspolitik i FinansministerietRobot Kunne du tænke dig at bidrage til Finansministeriets arbejde med finanslov, analyser og løbende politiske sager på erhvervsområdet? Så kunne et job i Finansministeriets Center for konkurrence, selskaber og forsyning være noget for dig. Om stillingen Du kommer til at arbejde i Finansministeriets Center for konkurrence, selskaber og forsyning (KSF), der består af en kontorchef, to souschefer, 15 AC ere og fem studenter. I KSF arbejder vi blandt andet med erhvervspolitik. I tæt samarbejde med Erhvervsministeriet har vi ansvaret for finansloven og det løbende budgetarbejde på erhvervsområdet. Herudover arbejder vi fx med tiltag der kan styrke produktiviteten i erhvervslivet og med at vurdere effekterne af erhvervspolitiske initiativer. Som student vil du få to hovedopgaver. For det første skal du bidrage til arbejdet med finansloven. Her skal du hjælpe til i hele finanslovsprocessen fra forberedelse af regeringens finanslovforslag til opfølgning på budgetter, blandt andet ved at lave analyser af den udgiftsmæssige udvikling på erhvervspolitiske område. Din anden hovedopgave vil være at hjælpe til med løbende analyser og sager på erhvervsområdet. Det kan spænde fra store kvantitative analyser til aktuelle politiske sager, der hurtigt skal håndteres. Her vil du fx opleve at skulle lave research og analyser til sager, der skal forelægges regeringen. Finansministeriet er en organisation præget af stor faglighed og højt tempo, og du vil hurtigt få ansvar for egne opgaver. Vi har fokus på, at du udvikler dig fagligt og lærer at vurdere og formidle komplekse problemstillinger i praksis. Som student i KSF vil du komme helt tæt på de politiske processer og få et særligt kendskab til centraladministrationen, finansloven og erhvervsområdet, der markant vil styrke dine karrieremuligheder i både den offentlige og private sektor. Om dig Det er vigtigt, du har interesse for og lyst til at lære mere om finanslovsprocessen og det erhvervspolitiske område. Vi har i Finansministeriet tradition for i vidt omfang at inddrage studenter og give dem ansvar for egne opgaver, så du skal både evne at arbejde selvstændigt og kunne lide at samarbejde. Derudover forventer vi, at du er: - fagligt dygtig, arbejdsom og har lyst til at udvikle dig - grundig, detaljeorienteret og ansvarsbevidst - analytisk stærk og har god talforståelse - struktureret og kan prioritere dine opgaver - i stand til at formidle klart og enkelt både på skrift og mundtligt Vi forventer, at du har en økonomisk eller samfundsvidenskabelig uddannelsesbaggrund. Du er fx stud.polit., stud.oecon. eller stud.scient.pol. Herudover forventer vi, at du har et godt kendskab til Office-pakken, særligt Excel. Ansættelsesvilkår Vi udviser fleksibilitet i forbindelse med dine ferier og eksamensperioder, mens vi samtidig forventer, at du er fleksibel i perioder med stor arbejdsbelastning. Generelt tilstræber vi en arbejdstid på ca. 15 timer i gennemsnit pr. uge fordelt over et år. Løn og ansættelsesvilkår er efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det Statslige Område og organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK). Ansøgning og samtaler Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag via vores hjemmeside http: www.fm.dk, så vi har materialet senest mandag den 3. juni 2019. Vi forventer at afholde samtaler i perioden 10.-14. juni og regner med, at du kan begynde den 1. august 2019. Finansministeriet opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge. Mere information Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Anders Frølich (anfro@fm.dk, 61 96 85 11) eller fuldmægtig Cathrine Fogt Hjorth (cafhj@fm.dk, 33 92 49 71).Kunne du tænke dig at bidrage til Finansministeriets arbejde med finanslov, analyser og løbende politiske sager på erhvervsområdet? Så kunne et job i Finansministeriets Center for konkurrence, selskaber og forsyning være noget for dig.




Om stillingen
Du kommer til at arbejde i Finansministeriets Center for konkurrence, selskaber og forsyning (KSF), der består af en kontorchef, to souschefer, 15 AC’ere og fem studenter.

I KSF arbejder vi blandt andet med erhvervspolitik. I tæt samarbejde med Erhvervsministeriet har vi ansvaret for finansloven og det løbende budgetarbejde på erhvervsområdet. Herudover arbejder vi fx med tiltag der kan styrke produktiviteten i erhvervslivet og med at vurdere effekterne af erhvervspolitiske initiativer.

Som student vil du få to hovedopgaver. For det første skal du bidrage til arbejdet med finansloven. Her skal du hjælpe til i hele finanslovsprocessen fra forberedelse af regeringens finanslovforslag til opfølgning på budgetter, blandt andet ved at lave analyser af den udgiftsmæssige udvikling på erhvervspolitiske område.

Din anden hovedopgave vil være at hjælpe til med løbende analyser og sager på erhvervsområdet. Det kan spænde fra store kvantitative analyser til aktuelle politiske sager, der hurtigt skal håndteres. Her vil du fx opleve at skulle lave research og analyser til sager, der skal forelægges regeringen.

Finansministeriet er en organisation præget af stor faglighed og højt tempo, og du vil hurtigt få ansvar for egne opgaver. Vi har fokus på, at du udvikler dig fagligt og lærer at vurdere og formidle komplekse problemstillinger i praksis.

Som student i KSF vil du komme helt tæt på de politiske processer og få et særligt kendskab til centraladministrationen, finansloven og erhvervsområdet, der markant vil styrke dine karrieremuligheder i både den offentlige og private sektor.

Om dig
Det er vigtigt, du har interesse for og lyst til at lære mere om finanslovsprocessen og det erhvervspolitiske område. Vi har i Finansministeriet tradition for i vidt omfang at inddrage studenter og give dem ansvar for egne opgaver, så du skal både evne at arbejde selvstændigt og kunne lide at samarbejde.

Derudover forventer vi, at du er:

- fagligt dygtig, arbejdsom og har lyst til at udvikle dig
- grundig, detaljeorienteret og ansvarsbevidst
- analytisk stærk og har god talforståelse
- struktureret og kan prioritere dine opgaver
- i stand til at formidle klart og enkelt både på skrift og mundtligt


Vi forventer, at du har en økonomisk eller samfundsvidenskabelig uddannelsesbaggrund. Du er fx stud.polit., stud.oecon. eller stud.scient.pol. Herudover forventer vi, at du har et godt kendskab til Office-pakken, særligt Excel.

Ansættelsesvilkår
Vi udviser fleksibilitet i forbindelse med dine ferier og eksamensperioder, mens vi samtidig forventer, at du er fleksibel i perioder med stor arbejdsbelastning.

Generelt tilstræber vi en arbejdstid på ca. 15 timer i gennemsnit pr. uge fordelt over et år. Løn og ansættelsesvilkår er efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område og organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK).

Ansøgning og samtaler
Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag via vores hjemmeside http://www.fm.dk, så vi har materialet senest mandag den 3. juni 2019.

Vi forventer at afholde samtaler i perioden 10.-14. juni og regner med, at du kan begynde den 1. august 2019.

Finansministeriet opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.

Mere information
Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Anders Frølich (anfro@fm.dk, 61 96 85 11) eller fuldmægtig Cathrine Fogt Hjorth (cafhj@fm.dk, 33 92 49 71).


Finansministeriets DepartementetKøbenhavn K2019-05-13T00:00:002019-06-03T00:00:00
330026560Ressourcechef til Kriminalforsorgen HovedstadenRobot Kriminalforsorgen Hovedstaden søger en områdechef for ressourceenheden, der er en driftssikker leder, som ønsker at arbejde med økonomi- og målstyring i en kompleks organisation. Kriminalforsorgen er en del af Justitsministeriets koncern og forvalter en central opgave i straffesagskæden: At fuldbyrde straf. Kriminalforsorgen har således ansvaret for blandt andet landets fængsler og arresthuse samt ansvaret for at føre tilsyn med prøveløsladte og betinget dømte. Endvidere har kriminalforsorgen ansvaret for at drive udrejsecentre for afviste asylansøgere. Kriminalforsorgen Hovedstaden er en af kriminalforsorgens 4 regionale områder og ledes af en regional direktør, som har ansvaret for den daglige ledelse og drift af områdekontoret med i alt 5 institutioner, 22 tjenestesteder og ca. 1.200 medarbejdere under sig. Områdedirektøren indgår tillige i kriminalforsorgens overordnede koncernledelse. I området er der ud over ressourceenheden fire andre faglige enheder, der ligesom ressourceenheden er ledet af en fagchef. Fagcheferne refererer til områdedirektøren. Ressourcechefens primære ansvar er at sikre økonomidriften i områdets institutioner, som har en samlet årlig bevilling på godt 700 mio. kr. Ressourcechefen er en central aktør i udviklingen af en moderne effektiv driftsorganisation og har en nøgleposition i forhold til arbejdet med en ny styringsmodel for kriminalforsorgen, hvor kapacitet, økonomi og personale i højere grad sammentænkes. Ressourcechefen har desuden ansvaret for områdets centrale tjenestetidsenhed, der i tæt samarbejde med institutionerne varetager personalets vagtplanlægning, herunder på kriminalforsorgens største arbejdsplads Københavns Fængsler. Kriminalforsorgen arbejder på koncernniveau målrettet med at styrke økonomistyringen. Der arbejdes aktuelt på at forberede overgangen til det nye statslige budgetsystem, ligesom en ny koncernfælles registreringsramme, fælles budget- og opfølgningsværktøjer samt forbedret ledelsesinformation skal understøtte højere transparens og bedre ressourceanvendelse på tværs af områder og institutioner. Ressourcechefen forventes at kunne indgå aktivt i arbejdet med at udvikle disse nye tværgående styringsredskaber og skal desuden sikre, at implementeringen af disse nye værktøjer følges helt til dørs i område Hovedstaden. Som chef for Ressourceenheden spænder dine arbejdsopgaver bredt, og de vil bl.a. vedrøre følgende: Personaleledelse af enhedens medarbejdere, som omfatter 23 medarbejdere Kapacitets- og belægsstyring Udmøntning af driftsbudgetter til institutionerne Økonomistyring, -opfølgning og rapportering Fokus på korrekt og effektivt indkøb Bygningsdrift og vedligehold Controlling af produktionsvirksomhed Regnskab og bogholderiopgaver Tjenesteplanlægning Du bliver del af et stærkt tværfagligt miljø i områdekontoret. Vi lægger vægt på høj faglighed og stærke styringskompetencer og på et åbent og humoristisk arbejdsmiljø. Vi lægger desuden vægt på, at vores travle hverdag følges af en god omgangstone og hjælpsomhed over for hinanden og et fokus på, at der for den enkelte medarbejder er en god balance mellem arbejdsliv og familieliv. Du vil indgå i et koncernfælles partnerskab med deltagelse af direktoratet for kriminalforsorgen samt de øvrige tre regionale ressourcechefer. Dette partnerskab skal gå engageret og dedikeret til opgaven med at sikre retning og prioritering af ressourceområdet samt ensartethed og fælles faglige standarder på tværs af kriminalforsorgsområderne Kvalifikationer Du har en relevant akademisk uddannelse og erfaring med ledelse og forandringsledelse samt økonomistyring. Det er en fordel, hvis du har erfaring med offentlig ledelse af komplekse organisationer. Vi forventer, at du: Er en dygtig leder, der sikrer målopfyldelse i din enhed gennem din prioritering af opgaver og ressourcer samtidig med, at du er parat til at hjælpe dine kollegaer i de andre faglige enheder. Har erfaring med økonomistyring og en sikker faglig hånd på økonomifaglige problemstillinger, gerne fra en kompleks offentligt driftsorganisation. Har overblik over komplekse problemstillinger og kan håndtere disse løsningsorienteret. Har engagement, handlekraft samt gode samarbejds- og kommunikationsevner. Leder anerkendende og skaber tillidsfulde relationer til kollegaer og medarbejdere i områdets institutioner, i områdeledelsen og på tværs i kriminalforsorgen. Delegerer tillidsfuldt beslutningskompetencer og opgaver til dine medarbejdere, fordi du stoler på deres faglighed - men du bevarer det overordnede ansvar og følger op, når der er behov for det. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen besættes efter overenskomsten for akademikere i staten med løn svarende til indplacering i lønramme 37, hvor årslønnen er 565.341 kr. i aktuelt niveau. Hvis du i forvejen er ansat som tjenestemand i staten, vil der være mulighed for at bevare din tjenestemandsansættelse. Der vil herudover kunne aftales tillæg afhængig af erfaring og kvalifikationer. Stillingen ønskes besat på åremål. Ansættelsesområdet er kriminalforsorgen. Arbejdsstedet er Kriminalforsorgen Hovedstaden, områdekontoret i København, Sankt Kjelds Plads 11, 2100 København Ø. Sikkerhedsgodkendelse er en forudsætning for ansættelsen, ligesom at du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem din ansættelse. Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingen ved Kriminalforsorgen Hovedstaden kan fås ved henvendelse til centerdirektør i Center for Kapacitet og Økonomi i Direktoratet for Kriminalforsorgen Peter Henneberg på telefon 28 79 93 04 eller områdedirektør for Kriminalforsorgen Hovedstaden Anne Erlandsen på telefon 22 78 13 35. Ansøgning Stillingen søges elektronisk via knappen Søg stillingen . Ansøgning, CV, dokumentation for uddannelse samt andet relevant materiale skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest torsdag den 6. juni 2019. For allerede udnævnte tjenestemænd skal ansøgningen stiles til Dronningen. Vi forventer at afholde samtaler i uge 24. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.Kriminalforsorgen Hovedstaden søger en områdechef for ressourceenheden, der er en driftssikker leder, som ønsker at arbejde med økonomi- og målstyring i en kompleks organisation.



Kriminalforsorgen er en del af Justitsministeriets koncern og forvalter en central opgave i straffesagskæden: At fuldbyrde straf. Kriminalforsorgen har således ansvaret for blandt andet landets fængsler og arresthuse samt ansvaret for at føre tilsyn med prøveløsladte og betinget dømte. Endvidere har kriminalforsorgen ansvaret for at drive udrejsecentre for afviste asylansøgere.



Kriminalforsorgen Hovedstaden er en af kriminalforsorgens 4 regionale områder og ledes af en regional direktør, som har ansvaret for den daglige ledelse og drift af områdekontoret med i alt 5 institutioner, 22 tjenestesteder og ca. 1.200 medarbejdere under sig. Områdedirektøren indgår tillige i kriminalforsorgens overordnede koncernledelse. I området er der ud over ressourceenheden fire andre faglige enheder, der ligesom ressourceenheden er ledet af en fagchef. Fagcheferne refererer til områdedirektøren.



Ressourcechefens primære ansvar er at sikre økonomidriften i områdets institutioner, som har en samlet årlig bevilling på godt 700 mio. kr. Ressourcechefen er en central aktør i udviklingen af en moderne effektiv driftsorganisation og har en nøgleposition i forhold til arbejdet med en ny styringsmodel for kriminalforsorgen, hvor kapacitet, økonomi og personale i højere grad sammentænkes. Ressourcechefen har desuden ansvaret for områdets centrale tjenestetidsenhed, der i tæt samarbejde med institutionerne varetager personalets vagtplanlægning, herunder på kriminalforsorgens største arbejdsplads Københavns Fængsler.



Kriminalforsorgen arbejder på koncernniveau målrettet med at styrke økonomistyringen. Der arbejdes aktuelt på at forberede overgangen til det nye statslige budgetsystem, ligesom en ny koncernfælles registreringsramme, fælles budget- og opfølgningsværktøjer samt forbedret ledelsesinformation skal understøtte højere transparens og bedre ressourceanvendelse på tværs af områder og institutioner. Ressourcechefen forventes at kunne indgå aktivt i arbejdet med at udvikle disse nye tværgående styringsredskaber og skal desuden sikre, at implementeringen af disse nye værktøjer følges helt til dørs i område Hovedstaden.



Som chef for Ressourceenheden spænder dine arbejdsopgaver bredt, og de vil bl.a. vedrøre følgende:



  • Personaleledelse af enhedens medarbejdere, som omfatter 23 medarbejdere

  • Kapacitets- og belægsstyring

  • Udmøntning af driftsbudgetter til institutionerne

  • Økonomistyring, -opfølgning og rapportering

  • Fokus på korrekt og effektivt indkøb

  • Bygningsdrift og vedligehold

  • Controlling af produktionsvirksomhed

  • Regnskab og bogholderiopgaver

  • Tjenesteplanlægning



Du bliver del af et stærkt tværfagligt miljø i områdekontoret. Vi lægger vægt på høj faglighed og stærke styringskompetencer og på et åbent og humoristisk arbejdsmiljø. Vi lægger desuden vægt på, at vores travle hverdag følges af en god omgangstone og hjælpsomhed over for hinanden og et fokus på, at der for den enkelte medarbejder er en god balance mellem arbejdsliv og familieliv.



Du vil indgå i et koncernfælles partnerskab med deltagelse af direktoratet for kriminalforsorgen samt de øvrige tre regionale ressourcechefer. Dette partnerskab skal gå engageret og dedikeret til opgaven med at sikre retning og prioritering af ressourceområdet samt ensartethed og fælles faglige standarder på tværs af kriminalforsorgsområderne



Kvalifikationer



Du har en relevant akademisk uddannelse og erfaring med ledelse og forandringsledelse samt økonomistyring. Det er en fordel, hvis du har erfaring med offentlig ledelse af komplekse organisationer.



Vi forventer, at du:



  • Er en dygtig leder, der sikrer målopfyldelse i din enhed gennem din prioritering af opgaver og ressourcer samtidig med, at du er parat til at hjælpe dine kollegaer i de andre faglige enheder.

  • Har erfaring med økonomistyring og en sikker faglig hånd på økonomifaglige problemstillinger, gerne fra en kompleks offentligt driftsorganisation.

  • Har overblik over komplekse problemstillinger og kan håndtere disse løsningsorienteret.

  • Har engagement, handlekraft samt gode samarbejds- og kommunikationsevner.

  • Leder anerkendende og skaber tillidsfulde relationer til kollegaer og medarbejdere i områdets institutioner, i områdeledelsen og på tværs i kriminalforsorgen.

  • Delegerer tillidsfuldt beslutningskompetencer og opgaver til dine medarbejdere, fordi du stoler på deres faglighed - men du bevarer det overordnede ansvar og følger op, når der er behov for det.



Løn- og ansættelsesvilkår



Stillingen besættes efter overenskomsten for akademikere i staten med løn svarende til indplacering i lønramme 37, hvor årslønnen er 565.341 kr. i aktuelt niveau. Hvis du i forvejen er ansat som tjenestemand i staten, vil der være mulighed for at bevare din tjenestemandsansættelse. Der vil herudover kunne aftales tillæg afhængig af erfaring og kvalifikationer. Stillingen ønskes besat på åremål.



Ansættelsesområdet er kriminalforsorgen.



Arbejdsstedet er Kriminalforsorgen Hovedstaden, områdekontoret i København, Sankt Kjelds Plads 11, 2100 København Ø.



Sikkerhedsgodkendelse er en forudsætning for ansættelsen, ligesom at du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem din ansættelse.



Yderligere oplysninger



Yderligere oplysninger om stillingen ved Kriminalforsorgen Hovedstaden kan fås ved henvendelse til centerdirektør i Center for Kapacitet og Økonomi i Direktoratet for Kriminalforsorgen Peter Henneberg på telefon 28 79 93 04 eller områdedirektør for Kriminalforsorgen Hovedstaden Anne Erlandsen på telefon 22 78 13 35.


Ansøgning



Stillingen søges elektronisk via knappen ”Søg stillingen”.



Ansøgning, CV, dokumentation for uddannelse samt andet relevant materiale skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest torsdag den 6. juni 2019.



For allerede udnævnte tjenestemænd skal ansøgningen stiles til Dronningen.



Vi forventer at afholde samtaler i uge 24.



Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.





Områdekontor ØsterbroKøbenhavn Ø2019-05-16T00:00:002019-06-06T00:00:00
330030217Kontorchef til ledelse og udvikling af Arbejdstilsynets analysekontorRobot Er du udviklingsorienteret, har du stærk analytisk sans og mod på at lede et kontor, der fokuserer på at opnå viden om, hvad der virker? Kan du organisere og drive analyser inden for strategisk vigtige områder med henblik på at øge viden om arbejdsmiljø og levere input til politikudvikling om forebyggelse og fastholdelse? Har du politisk flair og erfaring med at agere på områder med stor politisk opmærksomhed, og er du god til at samarbejde både med interne og eksterne samarbejdsparter? Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked Arbejdstilsynet er den danske myndighed på arbejdsmiljøområdet. Vores mål er at fremme et sundt, sikkert og udviklende arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser. Vi fører tilsyn med, at virksomhederne i praksis skaber de gode rammer for deres medarbejdere, der skal til for at undgå at mennesker nedslides, kommer til skade eller får stress. Det er en gevinst for både medarbejdere, virksomheden og samfundet. Vores forebyggende og vejledende arbejde bygger altid på den nyeste evidensbaserede viden om området kritisk reflekteret og drøftet i et forum af fagligt højt kvalificerede kolleger. Du kan læse mere om os på www.amid.dk. Ledelse af og ansvar for analysearbejde på arbejdsmiljøområdet Kontorets arbejdsfelt er bredt og varieret. Det og spænder fra at tilvejebringe og udvikle et kvalificeret vidensgrundlag for udvikling af indsatser på arbejdsmiljøområdet til at varetage det faglige ansvar for erhvervssygdomme. Kontoret gennemfører evalueringer af Arbejdstilsynets indsatser og virkemidler samt data- og effektanalyser på arbejdsmiljøområdet. Der er et øget fokus på forsøg med virkemidler samt indsamling og formidling af ny viden. Dertil har kontoret en central opgave med implementering af en ny arbejdsmiljøovervågning. Du bliver ansvarlig for at udnytte de nye muligheder for en tættere kobling af overvågning og myndighedsindsats. Kontoret er ansvarlig for Arbejdstilsynets bidrag til det tværgående samarbejde i Beskæftigelsesministeriets koncern om data og evidens, hvor der bl.a. samarbejdes med STAR. Derudover er der et tæt samarbejde med Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø (NFA). Desuden har kontoret ansvaret for sekretariatsbetjeningen af Arbejdsmiljøforskningsfonden. Du får ledelsesansvar for ca. 15 medarbejdere. Du bliver en del af Arbejdsmiljøfagligt Centers chefgruppe på 10 kontorchefer, der arbejder tæt sammen og har et fælles ansvar for at løse og udføre centrets opgaver. Chefgruppen refererer til vicedirektørerne, der har det overordnede ledelsesmæssige og organisatoriske ansvar for centret. Bliv vores nye kollega Vi forestiller os, at du: Har indgående erfaring med policyrelaterede analyser, evalueringer og effektmålinger. Er nytænkende og udviklingsorienteret og kan sætte dig ind i fagligt komplekse problemstillinger. Kan organisere, sætte retning og drive strategisk udvikling og sikre opfølgning på mål. Kan lede medarbejdere med forskellig faglig baggrund og skabe resultater gennem en motiverende, anerkendende og resultatskabende lederstil. Er løsningsorienteret og kan skabe gode samarbejdsrelationer både internt og eksternt. Har ledelseserfaring og erfaring med overordnet styring og opfølgning. Kan indgå i samarbejdet i et ledelsesteam samt bidrage til at udvikle kontoret og Arbejdsmiljøfagligt Center. Har en uddannelsesbaggrund som cand.polit., cand.oecon. eller lignende - gerne suppleret med en lederuddannelse. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til arbejdsmiljø og effektmåling af indsatser. Vi finder løsninger sammen Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Arbejdstilsynet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne små. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger. Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter den 1. august 2019. Du ansættes på kontraktvilkår med aflønning i løngruppe 1 (lønramme 37) og ansættelse sker på åremål for en 5-årig periode. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg. Ansættelse sker efter rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten. Der indgår test i ansættelsesforløbet. Spørgsmål og ansøgning Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at sende en mail til vicedirektør Vibe Westh vwe@at.dk med dine kontaktoplysninger, alternativt kan du ringe på 4098 4915. Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-partner Lone Clausen på tlf.nr. 2250 3847. Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest 9. juni 2019. Vi forventer at afholde samtaler den 13. juni 2019.Er du udviklingsorienteret, har du stærk analytisk sans og mod på at lede et kontor, der fokuserer på at opnå viden om, hvad der virker? Kan du organisere og drive analyser inden for strategisk vigtige områder med henblik på at øge viden om arbejdsmiljø og levere input til politikudvikling om forebyggelse og fastholdelse? Har du politisk flair og erfaring med at agere på områder med stor politisk opmærksomhed, og er du god til at samarbejde både med interne og eksterne samarbejdsparter?

Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
Arbejdstilsynet er den danske myndighed på arbejdsmiljøområdet. Vores mål er at fremme et sundt, sikkert og udviklende arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser. Vi fører tilsyn med, at virksomhederne i praksis skaber de gode rammer for deres medarbejdere, der skal til for at undgå at mennesker nedslides, kommer til skade eller får stress. Det er en gevinst for både medarbejdere, virksomheden og samfundet.

Vores forebyggende og vejledende arbejde bygger altid på den nyeste evidensbaserede viden om området – kritisk reflekteret og drøftet i et forum af fagligt højt kvalificerede kolleger.

Du kan læse mere om os på www.amid.dk.

Ledelse af og ansvar for analysearbejde på arbejdsmiljøområdet
Kontorets arbejdsfelt er bredt og varieret. Det og spænder fra at tilvejebringe og udvikle et kvalificeret vidensgrundlag for udvikling af indsatser på arbejdsmiljøområdet til at varetage det faglige ansvar for erhvervssygdomme. Kontoret gennemfører evalueringer af Arbejdstilsynets indsatser og virkemidler samt data- og effektanalyser på arbejdsmiljøområdet. Der er et øget fokus på forsøg med virkemidler samt indsamling og formidling af ny viden. Dertil har kontoret en central opgave med implementering af en ny arbejdsmiljøovervågning. Du bliver ansvarlig for at udnytte de nye muligheder for en tættere kobling af overvågning og myndighedsindsats.

Kontoret er ansvarlig for Arbejdstilsynets bidrag til det tværgående samarbejde i Beskæftigelsesministeriets koncern om data og evidens, hvor der bl.a. samarbejdes med STAR. Derudover er der et tæt samarbejde med Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø (NFA). Desuden har kontoret ansvaret for sekretariatsbetjeningen af Arbejdsmiljøforskningsfonden.

Du får ledelsesansvar for ca. 15 medarbejdere. Du bliver en del af Arbejdsmiljøfagligt Centers chefgruppe på 10 kontorchefer, der arbejder tæt sammen og har et fælles ansvar for at løse og udføre centrets opgaver. Chefgruppen refererer til vicedirektørerne, der har det overordnede ledelsesmæssige og organisatoriske ansvar for centret.

Bliv vores nye kollega
Vi forestiller os, at du:

  • Har indgående erfaring med policyrelaterede analyser, evalueringer og effektmålinger.
  • Er nytænkende og udviklingsorienteret og kan sætte dig ind i fagligt komplekse problemstillinger.
  • Kan organisere, sætte retning og drive strategisk udvikling og sikre opfølgning på mål.
  • Kan lede medarbejdere med forskellig faglig baggrund og skabe resultater gennem en motiverende, anerkendende og resultatskabende lederstil.
  • Er løsningsorienteret og kan skabe gode samarbejdsrelationer både internt og eksternt.
  • Har ledelseserfaring og erfaring med overordnet styring og opfølgning.
  • Kan indgå i samarbejdet i et ledelsesteam samt bidrage til at udvikle kontoret og Arbejdsmiljøfagligt Center.
  • Har en uddannelsesbaggrund som cand.polit., cand.oecon. eller lignende - gerne suppleret med en lederuddannelse.
  • Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til arbejdsmiljø og effektmåling af indsatser.
Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Arbejdstilsynet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne små. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.

Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter den 1. august 2019.

Du ansættes på kontraktvilkår med aflønning i løngruppe 1 (lønramme 37) og ansættelse sker på åremål for en 5-årig periode. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg. Ansættelse sker efter rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten.

Der indgår test i ansættelsesforløbet.

Spørgsmål og ansøgning
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at sende en mail til vicedirektør Vibe Westh vwe@at.dk med dine kontaktoplysninger, alternativt kan du ringe på 4098 4915.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-partner Lone Clausen på tlf.nr. 2250 3847.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest 9. juni 2019.

Vi forventer at afholde samtaler den 13. juni 2019.

ArbejdstilsynetKøbenhavn Ø2019-05-23T00:00:002019-06-09T00:00:00
330024505Chef for systemforvaltningen i Udlændinge- og Integrationsministeriets Koncern ItRobot Vil du stå i spidsen for sikker og effektiv systemforvaltning af en række vigtige offentlige it-løsninger på udlændingeområdet? Departementet søger systemforvaltningschef til Koncern It, der kan lede det fortsatte arbejde med at professionalisere ministeriets systemforvaltning. Om stillingen Koncern It har ansvaret for drift, vedligeholdelse og videreudvikling af den systemportefølje, der anvendes i Udlændinge- og Integrationsministeriet. Disse systemer udgør det digitale fundament for sagsbehandling på udlændingeområdet. Koncern It skal i samarbejde med forretningen sikre, at fagsystemerne udvikles sådan, at myndighedernes krav kan efterleves og implementeres. Vi søger en inspirerende og faglig dygtig leder, der kan sætte retning og være personaleleder for ca. 15-20 dygtige medarbejdere. Nedenstående opgaver er i enheden: • systemvedligeholdelse af Udlændinge- og Integrationsministeriets systemportefølje • ressource- og opgavestyring af enhedens opgaveportefølje • sikre at alle systemer forvaltes ensartet og bl.a. følger fælles processer og informationssikkerhedspolitik • sikre sammenhæng i opgaveløsningen til de øvrige enheder i Koncern It • samarbejde med forretningen Opgaverne udføres i tæt samarbejde med resten af Koncern It, som udover Systemforvaltningsenheden består af fire enheder: Strategi og styring, Drift og support, Program- og projekter samt en Udviklingsenhed. Med stillingen får du: • et lederjob, hvor du i høj grad er med til at opbygge og definere rammerne • et job, hvor du kan gøre en forskel for dygtige medarbejdere • gode muligheder for personlig og faglig udvikling • et udfordrende arbejde i en dynamisk organisation Du bliver en del af ledelsesgruppen i Koncern It, hvor der både gives indflydelse og sparring, og du refererer til Koncern It chefen. Om dig Driftssikker håndtering af opgaven med systemforvaltning er af afgørende betydning for håndteringen af Udlændinge- og Integrationsministeriets systemportefølje, og det er derfor vigtigt, at du har god erfaring med flere af disciplinerne inden for systemforvaltning. Vi lægger vægt på, at du: • er en dygtig personaleleder, der har fokus på medarbejdernes trivsel, opgavevaretagelse og kompetenceudvikling • har interesse for og kendskab til systemforvaltning og drift af statslige it-løsninger • er en stærk forhandler med dokumenteret erfaring med kontrakt- og leverandørstyring • er velbevandret i at følge- og leve op til fastlagte processer og procedurer • er i stand til at tænke og eksekvere på tværs, og sikre at alle interessenter håndteres • har indgående kendskab til ITIL, ISO270001 og GDPR Din nye hverdag Koncern It er ansvarlig for drift, vedligeholdelse og videreudvikling af systemporteføljen i Udlændinge- og Integrationsministeriet. Koncern It samarbejder med forretningen om at sikre en udvikling af fagsystemerne i henhold til myndighedernes krav. Koncernen anvender Statens It som driftsleverandør. Statens It har ansvaret for basisinfrastruktur, dvs. levering af netværk, datacenter, servere, standard arbejdspladser osv. Koncern It varetager leverandørstyringen af Statens It og andre leverandører. I kontoret er vi ca. 65 engagerede medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund, og vores omgangstone er uformel. Vi værdsætter vidensdeling og sparring, og der er plads til grin i en travl hverdag. Vi ønsker at give vores medarbejdere gode udviklingsmuligheder og udviser stor fleksibilitet, så der er balance mellem faglige ambitioner og privatliv. Koncern It er placeret centralt i København tæt ved Kgs. Nytorv. Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer. Vil du vide mere om stillingen, så kontakt Koncern It-chef Charlotte Wedel på telefonnummer 20 48 06 90 eller på e-mail wedel@uim.dk eller partner i Genitor Jens Marcussen på telefonnummer 31 41 05 87 eller på e-mail jm@genitor.dk. Det er en forudsætning for stillingen, at du kan opnå sikkerhedsgodkendelsen HEMMELIGT , og at du kan opretholde godkendelsen under hele din ansættelse. Søg stillingen Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning mv. senest tirsdag den 4. juni 2019, kl. 10.00. Der afholdes første samtalerunde den 7. juni 2019 og 2. samtalerunde den 20. juni 2019. Kommer du videre til anden samtalerunde, vil du skulle igennem et testforløb hos konsulentfirmaet Genitor, der bistår ved ansættelsen. Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker. Behandling af persondata Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen Sådan behandler vi persondata om dig før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet . Du finder folderen på vores hjemmeside: http: uim.dk filer saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdfVil du stå i spidsen for sikker og effektiv systemforvaltning af en række vigtige offentlige it-løsninger på udlændingeområdet? Departementet søger systemforvaltningschef til Koncern It, der kan lede det fortsatte arbejde med at professionalisere ministeriets systemforvaltning.

Om stillingen
Koncern It har ansvaret for drift, vedligeholdelse og videreudvikling af den systemportefølje, der anvendes i Udlændinge- og Integrationsministeriet. Disse systemer udgør det digitale fundament for sagsbehandling på udlændingeområdet. Koncern It skal i samarbejde med forretningen sikre, at fagsystemerne udvikles sådan, at myndighedernes krav kan efterleves og implementeres.

Vi søger en inspirerende og faglig dygtig leder, der kan sætte retning og være personaleleder for ca. 15-20 dygtige medarbejdere. Nedenstående opgaver er i enheden:

• systemvedligeholdelse af Udlændinge- og Integrationsministeriets systemportefølje
• ressource- og opgavestyring af enhedens opgaveportefølje
• sikre at alle systemer forvaltes ensartet og bl.a. følger fælles processer og informationssikkerhedspolitik
• sikre sammenhæng i opgaveløsningen til de øvrige enheder i Koncern It
• samarbejde med forretningen

Opgaverne udføres i tæt samarbejde med resten af Koncern It, som udover Systemforvaltningsenheden består af fire enheder: Strategi og styring, Drift og support, Program- og projekter samt en Udviklingsenhed.

Med stillingen får du:
• et lederjob, hvor du i høj grad er med til at opbygge og definere rammerne
• et job, hvor du kan gøre en forskel for dygtige medarbejdere
• gode muligheder for personlig og faglig udvikling
• et udfordrende arbejde i en dynamisk organisation

Du bliver en del af ledelsesgruppen i Koncern It, hvor der både gives indflydelse og sparring, og du refererer til Koncern It chefen.

Om dig
Driftssikker håndtering af opgaven med systemforvaltning er af afgørende betydning for håndteringen af Udlændinge- og Integrationsministeriets systemportefølje, og det er derfor vigtigt, at du har god erfaring med flere af disciplinerne inden for systemforvaltning.

Vi lægger vægt på, at du:
• er en dygtig personaleleder, der har fokus på medarbejdernes trivsel, opgavevaretagelse og kompetenceudvikling
• har interesse for og kendskab til systemforvaltning og drift af statslige it-løsninger
• er en stærk forhandler med dokumenteret erfaring med kontrakt- og leverandørstyring
• er velbevandret i at følge- og leve op til – fastlagte processer og procedurer
• er i stand til at tænke og eksekvere på tværs, og sikre at alle interessenter håndteres
• har indgående kendskab til ITIL, ISO270001 og GDPR

Din nye hverdag
Koncern It er ansvarlig for drift, vedligeholdelse og videreudvikling af systemporteføljen i Udlændinge- og Integrationsministeriet. Koncern It samarbejder med forretningen om at sikre en udvikling af fagsystemerne i henhold til myndighedernes krav.

Koncernen anvender Statens It som driftsleverandør. Statens It har ansvaret for basisinfrastruktur, dvs. levering af netværk, datacenter, servere, standard arbejdspladser osv. Koncern It varetager leverandørstyringen af Statens It og andre leverandører.

I kontoret er vi ca. 65 engagerede medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund, og vores omgangstone er uformel. Vi værdsætter vidensdeling og sparring, og der er plads til grin i en travl hverdag. Vi ønsker at give vores medarbejdere gode udviklingsmuligheder og udviser stor fleksibilitet, så der er balance mellem faglige ambitioner og privatliv. Koncern It er placeret centralt i København tæt ved Kgs. Nytorv.

Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer.

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt Koncern It-chef Charlotte Wedel på telefonnummer 20 48 06 90 eller på e-mail wedel@uim.dk eller partner i Genitor Jens Marcussen på telefonnummer 31 41 05 87 eller på e-mail jm@genitor.dk.

Det er en forudsætning for stillingen, at du kan opnå sikkerhedsgodkendelsen ”HEMMELIGT”, og at du kan opretholde godkendelsen under hele din ansættelse.

Søg stillingen
Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning mv. senest tirsdag den 4. juni 2019, kl. 10.00.

Der afholdes første samtalerunde den 7. juni 2019 og 2. samtalerunde den 20. juni 2019. Kommer du videre til anden samtalerunde, vil du skulle igennem et testforløb hos konsulentfirmaet Genitor, der bistår ved ansættelsen.

Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker.

Behandling af persondata
Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen ”Sådan behandler vi persondata om dig – før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet”. Du finder folderen på vores hjemmeside: http://uim.dk/filer/saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdf
Udlændinge- og Integrationsministeriet, AdelgadeKøbenhavn K2019-05-14T00:00:002019-06-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorchef til nyt kontor i Byggeri København

Udvikling og Tværgående Processer

København V
Vil du lede et nyt kontor med ansvar for udvikling og tværgående processer hos en af Danmarks største bygherrer? København er midt i en rivende udvikling. Byen har etableret sig som et internationalt forbillede for byudvikling og moderne storbyliv i...
Indrykket:14. maj 2019
Udløbsdato:2. juni 2019

Student til arbejde med finanslov og erhvervspolitik i Finansministeriet

Finansministeriets Departementet

København K
Kunne du tænke dig at bidrage til Finansministeriets arbejde med finanslov, analyser og løbende politiske sager på erhvervsområdet? Så kunne et job i Finansministeriets Center for konkurrence, selskaber og forsyning være noget for dig. Om stillingen...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Ressourcechef til Kriminalforsorgen Hovedstaden

Områdekontor Østerbro

København Ø
Kriminalforsorgen Hovedstaden søger en områdechef for ressourceenheden, der er en driftssikker leder, som ønsker at arbejde med økonomi- og målstyring i en kompleks organisation. Kriminalforsorgen er en del af Justitsministeriets koncern og forvalte...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:6. juni 2019

Kontorchef til ledelse og udvikling af Arbejdstilsynets analysekontor

Arbejdstilsynet

København Ø
Er du udviklingsorienteret, har du stærk analytisk sans og mod på at lede et kontor, der fokuserer på at opnå viden om, hvad der virker? Kan du organisere og drive analyser inden for strategisk vigtige områder med henblik på at øge viden om arbejdsm...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:9. juni 2019

Chef for systemforvaltningen i Udlændinge- og Integrationsministeriets Koncern It

Udlændinge- og Integrationsministeriet, Adelgade

København K
Vil du stå i spidsen for sikker og effektiv systemforvaltning af en række vigtige offentlige it-løsninger på udlændingeområdet? Departementet søger systemforvaltningschef til Koncern It, der kan lede det fortsatte arbejde med at professionalisere mi...
Indrykket:14. maj 2019
Udløbsdato:4. juni 2019