Tilsynsførende, aften og weekend

Tjek Ejendomsservice søger en tilsynsførende til at tage del i rengøring og føre tilsyn ved kunder i hele Storkøbenhavn. Stillingen indebærer variende arbejdstider og foregår hovedsageligt om aftenen og i weekenden.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være rengøring, oplæring af nye serviceassistenter, føre tilsyn, planlægge vagter ifm. ferie og sygdom samt lønkørsel. 

Du vil få en travl, men spændende hverdag, hvor du vil have kontakt til både kunder og kolleger rundt omkring på pladserne. Du kan forvente at ca. halvdelen af din tid vil gå med rengøring og halvdelen med tilsyn, oplæring og administrative opgaver.

Vi tilbyder:

  • En ansvarsfuld og selvstændig stilling med stor kontaktflade og variede opgaver
  • Firmabil
  • Løn iflg. overenskomst 
  • Gode kollegaer og ordnede forhold

Vi forventer at du:

  • Har rengøringserfaring
  • Har grundlæggende PC-kendskab
  • Har kørekort B
  • Kan tale og skrive dansk og engelsk på et rimeligt niveau
  • Formår at planlægge din tid og have mange sideløbende opgaver
  • Har ledererfaring eller erfaring fra et lignende job, dette er dog ikke et krav
  • Fremstår præsentabel og smilende da du vil have kundekontakt

Tiltrædelse pr. 1. juli eller 1. august.

Ved ansættelse er det et krav at du kan fremvise en straffeattest.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Serviceleder Ann-Britt Rønnow på tlf. 3038 2604 på hverdage kl. 8-14.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011522Phoenix-eea40e8a12019-04-25T00:00:00Tilsynsførende, aften og weekend

Tjek Ejendomsservice søger en tilsynsførende til at tage del i rengøring og føre tilsyn ved kunder i hele Storkøbenhavn. Stillingen indebærer variende arbejdstider og foregår hovedsageligt om aftenen og i weekenden.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være rengøring, oplæring af nye serviceassistenter, føre tilsyn, planlægge vagter ifm. ferie og sygdom samt lønkørsel. 

Du vil få en travl, men spændende hverdag, hvor du vil have kontakt til både kunder og kolleger rundt omkring på pladserne. Du kan forvente at ca. halvdelen af din tid vil gå med rengøring og halvdelen med tilsyn, oplæring og administrative opgaver.

Vi tilbyder:

  • En ansvarsfuld og selvstændig stilling med stor kontaktflade og variede opgaver
  • Firmabil
  • Løn iflg. overenskomst 
  • Gode kollegaer og ordnede forhold

Vi forventer at du:

  • Har rengøringserfaring
  • Har grundlæggende PC-kendskab
  • Har kørekort B
  • Kan tale og skrive dansk og engelsk på et rimeligt niveau
  • Formår at planlægge din tid og have mange sideløbende opgaver
  • Har ledererfaring eller erfaring fra et lignende job, dette er dog ikke et krav
  • Fremstår præsentabel og smilende da du vil have kundekontakt

Tiltrædelse pr. 1. juli eller 1. august.

Ved ansættelse er det et krav at du kan fremvise en straffeattest.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Serviceleder Ann-Britt Rønnow på tlf. 3038 2604 på hverdage kl. 8-14.

Tjek Ejendomsservice søger en tilsynsførende til at tage del i rengøring og føre tilsyn ved kunder i hele Storkøbenhavn. Stillingen indebærer variende arbejdstider og foregår hovedsageligt om aftenen og i weekenden. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være rengøring, oplæring af nye serviceassistenter, føre tilsyn, planlægge vagter ifm. ferie og sygdom samt lønkørsel. Du vil få en travl, men spændende hverdag, hvor du vil have kontakt til både kunder og kolleger rundt omkring på pladserne. Du kan forvente at ca. halvdelen af din tid vil gå med rengøring og halvdelen med tilsyn, oplæring og administrative opgaver. Vi tilbyder: En ansvarsfuld og selvstændig stilling med stor kontaktflade og variede opgaverFirmabilLøn iflg. overenskomst Gode kollegaer og ordnede forhold Vi forventer at du: Har rengøringserfaringHar grundlæggende PC-kendskabHar kørekort BKan tale og skrive dansk og engelsk på et rimeligt niveauFormår at planlægge din tid og have mange sideløbende opgaverHar ledererfaring eller erfaring fra et lignende job, dette er dog ikke et kravFremstår præsentabel og smilende da du vil have kundekontakt Tiltrædelse pr. 1. juli eller 1. august. Ved ansættelse er det et krav at du kan fremvise en straffeattest. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Serviceleder Ann-Britt Rønnow på tlf. 3038 2604 på hverdage kl. 8-14.11jobneteea40e8a100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://app.jobmatchprofile.com/h7qkh3/tjek-ejendomsservice/kr6csf/tilsynsforende-aften-og-weekend0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3513615Hovedkontor Søborg11Buddingevej 3122860Søborg39695050DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent749089JobNet4978760497876010025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eea40e8ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=eea40e8ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eea40e8a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eea40e8a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/6.jpgHar du IT-erfaring og ønsker nye udfordringer? Søg jobbet som Tilsynsførende i dag.12008011Dansk3Læse/ tale343929Tilsynsførende1IT361567506Ann-Brittnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330024973Tilsynsførende til de kommunale vejarealerRobot Til Herlev Kommunes Serviceafdeling søger vi en tilsynsførende til de kommunale vejarealer. Stillingerne er normeret til 37 timer ugentligt og er til besættelse pr. 5. august 2019. I Serviceafdelingen betragter vi os som kommunens viceværter, og det er vores opgave, at medvirke til en velfungerende kommune. Vi håndterer derfor mange forskellige opgaver: snerydning og glatførebekæmpelse i vinterperioden, fejning, affaldsindsamling, fliselægning, lapning af asfalthuller og opstribning af vejene samt assistance fx i forbindelse med afholdelse af Herlev Festuge og lignende arrangementer. I Serviceafdelingen lægger vi vægt på, at:Borgerne og brugere får en god serviceBorgerne og brugere oplever, at vi er hjælpsomme og troværdigeVi er effektive og konkurrencedygtigeVi er en udviklingsorienteret arbejdspladsVi har et godt samarbejde i Serviceafdelingen Dine arbejdsopgaver Du bliver en del af Serviceafdelingen. Dine arbejdsopgaver er bl.a.:Deltage i udkaldsfunktionen for den kommunale vinterrydningstjenesteDeltage med faglige input til anlægsprojekter, så den efterfølgende drift tilgodesesDeltage i afleveringsforretning og 1 5 års gennemgange af anlægsprojekterDeltage i udarbejdelsen af driftsplanerDeltage i faglige foraFøre tilsyn byggerier og eventuelle følgeskader (før, under og efter)Føre tilsyn i forbindelse med råden over vejarealerFøre tilsyn med skiltning i forbindelse med vejarbejde og gravningerFøre tilsyn med grundejerforpligtelserFøre tilsyn med og kvalitetssikre vintertjenestenKoordinere og kvalitetssikre Serviceafdelingens eksterne leverandørerAd hoc opgaver Vi forventer, at du:Har relevant uddannelse eller solid fagligt kendskab fra entreprenørbranchen.God til at etablere netværk internt og eksterntKommunikativ stærk, har gennemslagskraft og er troværdigKan lide at samarbejde på tværs af specialer, også i de vanskelige situationerSelvstændig og tager initiativer for at sikre fremdriften i opgaverne og skaber resultaterEr ansvarsfuldBåde kan arbejde selvstændigt og i en gruppeEr mødestabil og har et godt humørEr fleksibel og har et højt forandringsberedskabIkke er bange for at tage fatIkke er bange for smudsigt arbejdeIkke er bange for forandringerVejen som arbejdsplads 1 og evt. 2.IT kendskab på bruger niveau, herunder Vejman og vejvejrDerudover vil det være et plus, hvis du har erfaring med myndighedsarbejdeGerne vil kompetenceudvikles Det er obligatorisk, at du indgår i udkaldsfunktionen for afdelingens vintervagtberedskab. Det er en forudsætning, at du minimum har gyldigt B-kørekort. Da du skal deltage i vintervagten forventer vi, at du er bosat i en rimelig afstand fra Herlev. Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har kurset & 39 Vejen som arbejdsplads, trin I& 39 og VEJ-EU s relevante vinterudkaldskurser. Vi tilbyder:En stilling, hvor intet er givet på forhånd og alt kan skeGode kolleger og et spændende arbejdsmiljøEn hverdag, hvor to dage aldrig er ens Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn. Ansøgningsfristen er den 16. juni 2019 og vi forventer at holde samtaler i uge 25 og 26. Send ansøgning via linket send ansøgning nederst på siden.Til Herlev Kommunes Serviceafdeling søger vi en tilsynsførende til de kommunale vejarealer. 

Stillingerne er normeret til 37 timer ugentligt og er til besættelse pr. 5. august 2019.
 
I Serviceafdelingen betragter vi os som kommunens viceværter, og det er vores opgave, at medvirke til en velfungerende kommune. Vi håndterer derfor mange forskellige opgaver: snerydning og glatførebekæmpelse i vinterperioden, fejning, affaldsindsamling, fliselægning, lapning af asfalthuller og opstribning af vejene samt assistance fx i forbindelse med afholdelse af Herlev Festuge og lignende arrangementer.
 
I Serviceafdelingen lægger vi vægt på, at:
  • Borgerne og brugere får en god service
  • Borgerne og brugere oplever, at vi er hjælpsomme og troværdige
  • Vi er effektive og konkurrencedygtige
  • Vi er en udviklingsorienteret arbejdsplads
  • Vi har et godt samarbejde i Serviceafdelingen

Dine arbejdsopgaver
Du bliver en del af Serviceafdelingen. Dine arbejdsopgaver er bl.a.:
  • Deltage i udkaldsfunktionen for den kommunale vinterrydningstjeneste
  • Deltage med faglige input til anlægsprojekter, så den efterfølgende drift tilgodeses
  • Deltage i afleveringsforretning og 1/5 års gennemgange af anlægsprojekter
  • Deltage i udarbejdelsen af driftsplaner
  • Deltage i faglige fora
  • Føre tilsyn byggerier og eventuelle følgeskader (før, under og efter)
  • Føre tilsyn i forbindelse med råden over vejarealer
  • Føre tilsyn med skiltning i forbindelse med vejarbejde og gravninger
  • Føre tilsyn med grundejerforpligtelser
  • Føre tilsyn med og kvalitetssikre vintertjenesten
  • Koordinere og kvalitetssikre Serviceafdelingens eksterne leverandører
  • Ad hoc opgaver 

 Vi forventer, at du:
  • Har relevant uddannelse eller solid fagligt kendskab fra entreprenørbranchen.
  • God til at etablere netværk internt og eksternt
  • Kommunikativ stærk, har gennemslagskraft og er troværdig
  • Kan lide at samarbejde på tværs af specialer, også i de vanskelige situationer
  • Selvstændig og tager initiativer for at sikre fremdriften i opgaverne og skaber resultater
  • Er ansvarsfuld
  • Både kan arbejde selvstændigt og i en gruppe
  • Er mødestabil og har et godt humør
  • Er fleksibel og har et højt forandringsberedskab
  • Ikke er bange for at tage fat
  • Ikke er bange for smudsigt arbejde
  • Ikke er bange for forandringer
  • Vejen som arbejdsplads 1 og evt. 2.
  • IT kendskab på bruger niveau, herunder Vejman og vejvejr
  • Derudover vil det være et plus, hvis du har erfaring med myndighedsarbejde
  • Gerne vil kompetenceudvikles

Det er obligatorisk, at du indgår i udkaldsfunktionen for afdelingens vintervagtberedskab.
 
Det er en forudsætning, at du minimum har gyldigt B-kørekort.
 
Da du skal deltage i vintervagten forventer vi, at du er bosat i en rimelig afstand fra Herlev.
 
Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har kurset 'Vejen som arbejdsplads, trin I' og  VEJ-EU´s relevante vinterudkaldskurser.
 
Vi tilbyder:
  • En stilling, hvor intet er givet på forhånd og alt kan ske
  • Gode kolleger og et spændende arbejdsmiljø
  • En hverdag, hvor to dage aldrig er ens

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn. 

Ansøgningsfristen er den 16. juni 2019 og vi forventer at holde samtaler i uge 25 og 26.

Send ansøgning via linket send ansøgning nederst på siden.

ServiceafdelingenHerlev2019-05-15T00:00:002019-06-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Tilsynsførende til de kommunale vejarealer

Serviceafdelingen

Herlev
Til Herlev Kommunes Serviceafdeling søger vi en tilsynsførende til de kommunale vejarealer. Stillingerne er normeret til 37 timer ugentligt og er til besættelse pr. 5. august 2019. I Serviceafdelingen betragter vi os som kommunens viceværter, og det...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:16. juni 2019