Tilsynsførende til bydelsdrift i Ørestad

Vil du være med til at sikre driften af en ny bydel, som stadig vokser? Grundejerforeningssekretariatet Ørestad søger en tilsynsførende, som skal indgå i vores stærke team. Vi kan tilbyde et spændende job, hvor din hovedopgave bliver at føre tilsyn med større arealer, parkanlæg og veje samt indgå i relationer med operatører og entreprenører i området. Der er mulighed for fleksible arbejdstider.

Hvem er vi?

GF Sekretariatet arbejder overordnet set med byudvikling, drift og administration i Københavns nye bydel Ørestad. Vi arbejder med både borgerinddragelse og kommunikation om byens udvikling, løbende drift og tilsyn med en lang række arealer og inventar samt rådgivning omkring fornyelse og fremtidssikring af nye anlæg. Vores udviklingsprojekter omhandler primært anlæg af grønne områder, pladser og fællesarealer baseret på de helhedsplaner, vi har udviklet i samarbejde med grundejerforeningernes bestyrelser. Vi arbejder desuden med opbygning af netværk og traditioner i Ørestads bydele.

Hvem er du?

Vi forestiller os, at du har en faglig baggrund som fx gartner, brolægger, specialarbejder e.lign. gerne med håndværksmæssig erfaring. Du har muligvis erfaring med at udføre og/eller føre tilsyn med anlægsopgaver f.eks. fra byggebranchen, gartnerbranchen eller fra lignende job i en driftsafdeling.

Opgaverne er mangeartede og af skiftende karakter. Vi samarbejder med driftsoperatører, rådgivere, entreprenører og kommunale instanser på daglig basis. Stillingen er altså for dig, som trives med mange forskellige opgaver på en arbejdsdag. Du er personen med overblikket, som ikke er bange for at tage teten, når et problem skal løses. Det er vigtigt, at du fremstår professionel i dialogen med andre mennesker, da du i mange situationer bliver sekretariatets ansigt ”ude i marken”.

Dine primære opgaver bliver at:

  • føre tilsyn med grundejerforeningernes arealer, herunder veje, fortove, cykelstier, parker, bede, træer samt renhold
  • vurdere et områdes generelle stand
  • deltage i driftsmøder og driftsgennemgange på forskellige typer af arealer
  • have løbende dialog med driftsoperatører og eksterne entreprenører
  • deltage i gennemgange ved udlån og tilbagelevering af arealer
  • følge op på problemstillinger samt igangsatte opgaver hos ekstern entreprenør og/eller egen driftsoperatør
  • udføre småreparationer på f.eks. inventar i nødvendigt omfang
  • danne sig overblik over arealer og deres grænsedragninger og matrikelskel
  • sætte sig ind i og håndtere sager om brandveje, affaldshåndtering o.lign., der vedrører Ørestad
  • være driftschefens ”højre hånd” på forskellige ad hoc-opgaver

Om dig:

  • har interesse for byens drift og udvikling
  • kan arbejde selvstændigt og fungere i en lille virksomhed
  • har gode kommunikative evner og skriver og taler fejlfrit dansk
  • fungerer godt sammen med mange forskellige persontyper
  • forstår at være helhedsorienteret, når der opstår udfordringer
  • har ”øjet på bolden” og kan styre en dialog hen mod løsninger
  • har kørekort B
  • det er en fordel, hvis du har kendskab til bygge- og anlægsbranchen
  • det er en fordel, hvis du har egen bil
  • det er en fordel, hvis du har kendskab til Ørestad

Om stillingen:

  • stillingen er på 25-30 timer om ugen eller efter aftale
  • stillingen er en projektstilling på 12 måneder med mulighed for forlængelse
  • mulighed for fleksible arbejdstider
  • tiltrædelse den 1. april 2018 eller efter aftale
  • løn efter kvalifikationer
  • du kommer til at indgå i et stærkt fagligt team i et lille sekretariat med en stor gruppe eksterne samarbejdspartnere – et spændende job tæt på bestyrelsesarbejde, myndigheder, borgere, rådgivere og projektmagere.

Du kan læse mere om sekretariatet og medlemsforeningerne på www.orestad.net.  

Har du spørgsmål til stillingen eller sekretariatets opgaver, så kontakt driftschef Christian Andersen på telefon 51917019 eller på can@orestad.net.

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er den 12. februar kl. 12:00, men send gerne din ansøgning så hurtigt som muligt, da vi afholder samtaler løbende. Send din ansøgning samt CV til sekretariatsleder Simon Nathanael Madsen på snm@orestad.net.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her