Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Tilsynsførende til fuldtidsstilling

Er du vores nye medarbejder?

Vi mangler til snarlig tiltrædelse en ansvarsfuld, selvstændig og serviceminded tilsynsførende til at understøtte vores service- og driftsledere.  

Vi er en moderne og velfungerende virksomhed, der lægger vægt på kvalitet, troværdighed og et godt arbejdsmiljø.

Vi tilbyder et udfordrende og varieret job, hvor opgaverne ofte er forskellige fra dag til dag. Du må forvente, at du skal have tæt kontakt til værende og kommende kunder. Du vil som oftest befinde dig "i marken", hvor opgaverne primært vil være kvalitetsopfølgning, medarbejderoplæring og -instruktion, opfølgning i forhold til egen kundeportefølje, opstart af nye kunder samt andre lignende opgaver.

 Vi forventer:

  • Du har erfaring med erhvervskundekontakt og elsker glade kunder 
  • Du er energisk og fleksibel, da arbejdsopgaverne er meget varierende
  • Du er engageret og har lyst til at udvikle dig fagligt
  • Du kan tale og forstå dansk
  • Du sætter kvalitet i højsæde
  • Du trives i et miljø, hvor vi arbejder i teams
  • Kendskab til rengøring vil være en fordel, men ikke nødvendig

Som person:

  • Du sætter dig i kundens sted
  • Du er en god kollega
  • Du er ansvarlig og kan arbejde selvstændig
  • Du ser muligheder frem for begrænsninger

 

Vi tilbyder:     

  • Løn efter kvalifikationer
  • Et godt arbejdsmiljø
  • Arbejdstøj
  • Pensionsordning
  • Spændende og alsidigt arbejde

 

Du skal påregne deltagelse i skæve arbejdstider, weekend og evt. overarbejde.

Mrk. ansøgningen: Teamkoordinator

Er du måske vores nye medarbejder - så "fat pennen" og send en mail til os på job@absolut-ren.dk og fortæl hvorfor vi skal vælge dig.

Vi skal have modtaget din ansøgning senest den 29. december 2017.

Har du ikke hørt fra os senest fredag d. 19. januar 2018, er jobbet besat til en anden.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329726362Phoenix-5bf4444c12017-12-13T14:03:40.850Tilsynsførende til fuldtidsstilling

Er du vores nye medarbejder?

Vi mangler til snarlig tiltrædelse en ansvarsfuld, selvstændig og serviceminded tilsynsførende til at understøtte vores service- og driftsledere.  

Vi er en moderne og velfungerende virksomhed, der lægger vægt på kvalitet, troværdighed og et godt arbejdsmiljø.

Vi tilbyder et udfordrende og varieret job, hvor opgaverne ofte er forskellige fra dag til dag. Du må forvente, at du skal have tæt kontakt til værende og kommende kunder. Du vil som oftest befinde dig "i marken", hvor opgaverne primært vil være kvalitetsopfølgning, medarbejderoplæring og -instruktion, opfølgning i forhold til egen kundeportefølje, opstart af nye kunder samt andre lignende opgaver.

 Vi forventer:

  • Du har erfaring med erhvervskundekontakt og elsker glade kunder 
  • Du er energisk og fleksibel, da arbejdsopgaverne er meget varierende
  • Du er engageret og har lyst til at udvikle dig fagligt
  • Du kan tale og forstå dansk
  • Du sætter kvalitet i højsæde
  • Du trives i et miljø, hvor vi arbejder i teams
  • Kendskab til rengøring vil være en fordel, men ikke nødvendig

Som person:

  • Du sætter dig i kundens sted
  • Du er en god kollega
  • Du er ansvarlig og kan arbejde selvstændig
  • Du ser muligheder frem for begrænsninger

 

Vi tilbyder:     

  • Løn efter kvalifikationer
  • Et godt arbejdsmiljø
  • Arbejdstøj
  • Pensionsordning
  • Spændende og alsidigt arbejde

 

Du skal påregne deltagelse i skæve arbejdstider, weekend og evt. overarbejde.

Mrk. ansøgningen: Teamkoordinator

Er du måske vores nye medarbejder - så "fat pennen" og send en mail til os på job@absolut-ren.dk og fortæl hvorfor vi skal vælge dig.

Vi skal have modtaget din ansøgning senest den 29. december 2017.

Har du ikke hørt fra os senest fredag d. 19. januar 2018, er jobbet besat til en anden.

 

2018-02-08T01:03:50.300 Er du vores nye medarbejder? Vi mangler til snarlig tiltrædelse en ansvarsfuld, selvstændig og serviceminded tilsynsførende til at understøtte vores service- og driftsledere. Vi er en moderne og velfungerende virksomhed, der lægger vægt på kvalitet, troværdighed og et godt arbejdsmiljø. Vi tilbyder et udfordrende og varieret job, hvor opgaverne ofte er forskellige fra dag til dag. Du må forvente, at du skal have tæt kontakt til værende og kommende kunder. Du vil som oftest befinde dig i marken , hvor opgaverne primært vil være kvalitetsopfølgning, medarbejderoplæring og -instruktion, opfølgning i forhold til egen kundeportefølje, opstart af nye kunder samt andre lignende opgaver. Vi forventer: Du har erfaring med erhvervskundekontakt og elsker glade kunder Du er energisk og fleksibel, da arbejdsopgaverne er meget varierende Du er engageret og har lyst til at udvikle dig fagligt Du kan tale og forstå dansk Du sætter kvalitet i højsæde Du trives i et miljø, hvor vi arbejder i teams Kendskab til rengøring vil være en fordel, men ikke nødvendig Som person: Du sætter dig i kundens sted Du er en god kollega Du er ansvarlig og kan arbejde selvstændig Du ser muligheder frem for begrænsninger Vi tilbyder: Løn efter kvalifikationer Et godt arbejdsmiljø Arbejdstøj Pensionsordning Spændende og alsidigt arbejde Du skal påregne deltagelse i skæve arbejdstider, weekend og evt. overarbejde. Mrk. ansøgningen: Teamkoordinator Er du måske vores nye medarbejder - så fat pennen og send en mail til os på job@absolut-ren.dk og fortæl hvorfor vi skal vælge dig. Vi skal have modtaget din ansøgning senest den 29. december 2017. Har du ikke hørt fra os senest fredag d. 19. januar 2018, er jobbet besat til en anden.11Jobnet5bf4444c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-07T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3047878ABSOLUT RENGØRING A/S11Ejlskovsgade 155000Odense CDKDanmarkORS/blank.png155.4038110010.38225200
job@absolut-ren.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent500259JobNet47126081000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5bf4444chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5bf4444chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5bf4444c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5bf4444c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration351697668Mette Gøhnsjob@absolut-ren.dkDKDanmarkDKDanmark329922168Koordinator til Reklamebureau/grafisk virksomhedRobot Som Koordinator skal du guide og vejlede det daglige ressourcebehov af medarbejdere. Stillingen indbefatter opgaver såsom forberedelse, planlægning samt bookning af opgaver. Dine opgaver: * Arbejde kontinuerligt med effektiviteten af igangværende projekter* Arbejde proaktivt og sørge for at levere service i verdensklasse sammen med en høj kvalitet Denne stilling er for dig, som kan lide at have mange bolde i luften og samtidig evner at holde hovedet koldt og bevare overblikket. Du er forandringsparat og positiv. Dette er vigtigt, da det er en virksomhed, hvor der sker mange spændende ting og dermed også en virksomhed, hvor du vil kunne udvikle dig meget. Det er vigtigt, at du har ben i næsen og kan uddelegere ordrer på en god måde. Vi forventer at du: * har arbejdet med koordinering af garfikere * taler og skriver flydende dansk Vigtigt: Det er kun folk der har siddet som Koordinator hos et reklamebureau eller grafisk virksomhed, som vil blive taget i betragtning til denne stilling. Stillingen er en fuldtidsstilling. Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk JOB ID 1328

Som Koordinator skal du guide og vejlede det daglige ressourcebehov af medarbejdere. Stillingen indbefatter opgaver såsom forberedelse, planlægning samt bookning af opgaver. 

Dine opgaver:

* Arbejde kontinuerligt med effektiviteten af igangværende projekter
* Arbejde proaktivt og sørge for at levere service i verdensklasse sammen med en høj kvalitet

Denne stilling er for dig, som kan lide at have mange bolde i luften og samtidig evner at holde hovedet koldt og bevare overblikket. Du er forandringsparat og positiv. Dette er vigtigt, da det er en virksomhed, hvor der sker mange spændende ting og dermed også en virksomhed, hvor du vil kunne udvikle dig meget. Det er vigtigt, at du har ben i næsen og kan uddelegere ordrer på en god måde.
 
Vi forventer at du:

* har arbejdet med koordinering af garfikere 
* taler og skriver flydende dansk

Vigtigt: 

Det er kun folk der har siddet som Koordinator hos et reklamebureau eller grafisk virksomhed, som vil blive taget i betragtning til denne stilling. 

Stillingen er en fuldtidsstilling. 

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile

dit CV til: ak@worksupply.dk JOB ID 1328

Work Supply IVSOdense2018-12-04T00:00:002019-01-28T00:00:00
329918296Medierådgiver/KoordinatorRobot Til hurtigst muligt ansættelse søger vi en Medierådgiver Koordinator Arbejdsområderne vil primært være Medierådgivning Koordinering af digitale medier. Om dig: Har lyst til at arbejde med spændende produkter såsom digitale medier Er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og præsentabel Om jobbet: Et attraktivt salgskoncept Gode kollegaer i et kreativt miljø Spændende, innovative og salgbare produkter En stabil virksomhed i positiv fremgang Du skal kunne tale flydende dansk Jobbet indeholder attraktive arbejdsforhold samt fast løn Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk Oplys JOB ID: 1323

Til hurtigst muligt ansættelse søger vi en Medierådgiver/Koordinator

Arbejdsområderne vil primært være Medierådgivning/Koordinering af digitale medier. 

Om dig: 

  • Har lyst til at arbejde med spændende produkter såsom digitale medier
  • Er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og præsentabel

Om jobbet:

  • Et attraktivt salgskoncept
  • Gode kollegaer i et kreativt miljø
  • Spændende, innovative og salgbare produkter
  • En stabil virksomhed i positiv fremgang

Du skal kunne tale flydende dansk

Jobbet indeholder attraktive arbejdsforhold samt fast løn

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk   Oplys JOB ID: 1323

 

Work Supply IVSOdense2018-11-27T00:00:002019-01-21T00:00:00
329907337Har du lederpotentiale? Vil du gerne få andre til tops? Så er du måske vores nye salgskoordinator på vores aftenhold!Robot Lige nu søger OnLine Telemarketing Odense ApS en skarp salgskoordinator, der har evner inden for salg og naturligt flair for ledelse. Det er ikke et krav at du har ledererfaring, men erfaring med salg gerne fra et callcenter kræves. Som vores nye salgskoordinator skal du lede vores aftenhold ca. 2. gange om ugen. Herudover forventes det også, at du deltager i diverse arrangementer. Du står for alt fra ansættelse af nye medarbejdere til indfrielse af målsætninger på den enkelte vagt. Har du, hvad der skal til? Så send din ansøgning og dit CV til partner Morten Steinbeck (ms@oltm.dk). Har du spørgsmål til stillingen? Kontakt da Morten på hans direkte telefonnummer 26 83 67 90. Vi glæder os til at høre fra dig!

Lige nu søger OnLine Telemarketing Odense ApS en skarp salgskoordinator, der har evner inden for salg og naturligt flair for ledelse. Det er ikke et krav at du har ledererfaring, men erfaring med salg – gerne fra et callcenter – kræves.

Som vores nye salgskoordinator skal du lede vores aftenhold ca. 2. gange om ugen. Herudover forventes det også, at du deltager i diverse arrangementer. Du står for alt fra ansættelse af nye medarbejdere til indfrielse af målsætninger på den enkelte vagt.

Har du, hvad der skal til? Så send din ansøgning og dit CV til partner Morten Steinbeck (ms@oltm.dk). Har du spørgsmål til stillingen? Kontakt da Morten på hans direkte telefonnummer 26 83 67 90. Vi glæder os til at høre fra dig!

OnLine Telemarketing ApSOdense2018-11-06T00:00:002019-01-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Koordinator til Reklamebureau/grafisk virksomhed

Work Supply IVS

Odense
Som Koordinator skal du guide og vejlede det daglige ressourcebehov af medarbejdere. Stillingen indbefatter opgaver såsom forberedelse, planlægning samt bookning af opgaver. Dine opgaver: * Arbejde kontinuerligt med effektiviteten af igangværende pr...
Indrykket:4. december 2018
Udløbsdato:28. januar 2019

Medierådgiver/Koordinator

Work Supply IVS

Odense
Til hurtigst muligt ansættelse søger vi en Medierådgiver Koordinator Arbejdsområderne vil primært være Medierådgivning Koordinering af digitale medier. Om dig: Har lyst til at arbejde med spændende produkter såsom digitale medier Er seriøs, struktur...
Indrykket:27. november 2018
Udløbsdato:21. januar 2019

Har du lederpotentiale? Vil du gerne få andre til tops? Så er du måske vores nye salgskoordinator på vores aftenhold!

OnLine Telemarketing ApS

Odense
Lige nu søger OnLine Telemarketing Odense ApS en skarp salgskoordinator, der har evner inden for salg og naturligt flair for ledelse. Det er ikke et krav at du har ledererfaring, men erfaring med salg gerne fra et callcenter kræves. Som vores nye sa...
Indrykket:6. november 2018
Udløbsdato:1. januar 2019