Tilsynsførende til vores kunder på Fyn - Aften / NAT søges

Toma Facility A/S søger stabile og kvalitetsbevidste Tilsynsførende til vores kunder på Fyn


Vi søger engagerede og modne personer med et stort servicegen, der kan arbejde selvstændigt og samtidigt bidrage konstruktivt i et team af gode kolleger.

Din Profil
Foruden at have et godt overblik og et højt fagligt niveau, skal du være god til dansk i både skrift og tale. Du har minimum et par års erfaring inden for branchen, er fleksibel, ansvarsbevidst og kan godt lide at tænke ud af boksen.
Da du bliver Tomas ansigt udadtil, skal du være god til at planlægge og strukturere dine daglige opgaver, da det bliver dit ansvar at arbejdet nås til tiden og lever op til kundens forventninger.

Vi tilbyder
Hos Toma får du kolleger, der ved, hvad god service er – det er det, vi lever af. Samtidig vægter vi vores medarbejdere meget højt og tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, loyalitet, gensidig tillid og positivt samarbejde.
Som arbejdsplads tilbyder vi derfor trygge ansættelsesforhold, et godt og sikkert arbejdsmiljø, en nærværende og engageret ledelse samt gode personlige udviklingsmuligheder.
Du får naturligvis en attraktiv lønpakke inklusive pension og sundhedsforsikring ifølge Service overenskomsten.

Arbejdstiden vil være fuldtid 37 timer ugentligt

Ønsker du yderligere oplysninger eller har du spørgsmål til stillingen så kontakt venligst Brian K Hansen, telefonnummer 51540801 mellem kl. 10-12 på hverdage.

Send gerne din ansøgning med billede og C.V hurtigst muligt, ved at klikke på knappen "Send ansøgning". Vi inviterer kvalificerede ansøgere til samtale løbende.



Se mere på vores ansøgersite: https://tomafacility.brandero.com


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049296Phoenix-118d971712019-06-26T10:00:56.520Tilsynsførende til vores kunder på Fyn - Aften / NAT søgesToma Facility A/S søger stabile og kvalitetsbevidste Tilsynsførende til vores kunder på Fyn

Vi søger engagerede og modne personer med et stort servicegen, der kan arbejde selvstændigt og samtidigt bidrage konstruktivt i et team af gode kolleger.

Din Profil
Foruden at have et godt overblik og et højt fagligt niveau, skal du være god til dansk i både skrift og tale. Du har minimum et par års erfaring inden for branchen, er fleksibel, ansvarsbevidst og kan godt lide at tænke ud af boksen.
Da du bliver Tomas ansigt udadtil, skal du være god til at planlægge og strukturere dine daglige opgaver, da det bliver dit ansvar at arbejdet nås til tiden og lever op til kundens forventninger.

Vi tilbyder
Hos Toma får du kolleger, der ved, hvad god service er – det er det, vi lever af. Samtidig vægter vi vores medarbejdere meget højt og tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, loyalitet, gensidig tillid og positivt samarbejde.
Som arbejdsplads tilbyder vi derfor trygge ansættelsesforhold, et godt og sikkert arbejdsmiljø, en nærværende og engageret ledelse samt gode personlige udviklingsmuligheder.
Du får naturligvis en attraktiv lønpakke inklusive pension og sundhedsforsikring ifølge Service overenskomsten.

Arbejdstiden vil være fuldtid 37 timer ugentligt

Ønsker du yderligere oplysninger eller har du spørgsmål til stillingen så kontakt venligst Brian K Hansen, telefonnummer 51540801 mellem kl. 10-12 på hverdage.

Send gerne din ansøgning med billede og C.V hurtigst muligt, ved at klikke på knappen "Send ansøgning". Vi inviterer kvalificerede ansøgere til samtale løbende.



Se mere på vores ansøgersite: https://tomafacility.brandero.com

Toma Facility A S søger stabile og kvalitetsbevidste Tilsynsførende til vores kunder på Fyn Vi søger engagerede og modne personer med et stort servicegen, der kan arbejde selvstændigt og samtidigt bidrage konstruktivt i et team af gode kolleger. Din ProfilForuden at have et godt overblik og et højt fagligt niveau, skal du være god til dansk i både skrift og tale. Du har minimum et par års erfaring inden for branchen, er fleksibel, ansvarsbevidst og kan godt lide at tænke ud af boksen.Da du bliver Tomas ansigt udadtil, skal du være god til at planlægge og strukturere dine daglige opgaver, da det bliver dit ansvar at arbejdet nås til tiden og lever op til kundens forventninger. Vi tilbyderHos Toma får du kolleger, der ved, hvad god service er det er det, vi lever af. Samtidig vægter vi vores medarbejdere meget højt og tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, loyalitet, gensidig tillid og positivt samarbejde.Som arbejdsplads tilbyder vi derfor trygge ansættelsesforhold, et godt og sikkert arbejdsmiljø, en nærværende og engageret ledelse samt gode personlige udviklingsmuligheder.Du får naturligvis en attraktiv lønpakke inklusive pension og sundhedsforsikring ifølge Service overenskomsten. Arbejdstiden vil være fuldtid 37 timer ugentligt Ønsker du yderligere oplysninger eller har du spørgsmål til stillingen så kontakt venligst Brian K Hansen, telefonnummer 51540801 mellem kl. 10-12 på hverdage. Send gerne din ansøgning med billede og C.V hurtigst muligt, ved at klikke på knappen Send ansøgning . Vi inviterer kvalificerede ansøgere til samtale løbende. Se mere på vores ansøgersite: https: tomafacility.brandero.comtomafacility.brandero.com10Phoenix118d9717101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-30T00:00:000000https://tomafacility.brandero.com/job/tilsynsfoerende-til-vores-kunder-paa-fyn-aften-nat-soeges-3614890977#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3552637TOMA FACILITY A/S11Vallensbækvej 18A, 1.2605BrøndbyDKDanmarkORS/118d9717_logo.pngORS/Small/118d9717_logo.png0
brian.hansen@toma-as.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent783770MwCareerSiteMinimumebf305ac-0c08-4534-982d-d27523ff10ee00126-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=118d9717https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=118d9717https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=118d9717&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=118d9717&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/4.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos TOMA FACILITY A/S er dette netop hvad du bliver mødt af.12008011Dansk3Læse/ tale343929Tilsynsførende1IT362138214Brian Hansenbrian.hansen@toma-as.dkDanmarkDanmark330050130Tilsynsførende søges til Ejendomsservice afdelingRobot Vær en del af et stærkt team i vores FACILITY afdeling, med de bedste og mest hjælpsomme kolleger og ledere i branchen. Vores kunder er tilfredse, og vi er stolte af vores arbejde. Vi har fokus på kvalitet, sikkerhed og miljø. Vi arbejder med udgangspunkt i ALLIANCE værdigrundlag og ledelsesprincipper. Det betyder velordnede arbejdsforhold, godt arbejdsmiljø og høj faglighed. Vi har brug for en stabil og gerne erfaren tilsynsførende i vores ejendomsservice afdeling i København. Vi forventer: Den tilsynsførende bistår kundechefen i den daglige planlægning og opfølgning på opgaverne i Ejendomsservice afdelingen. Opgaverne er meget varierende og omfatter blandt andet specialrengøring, gulvbehandling og handyman opgaver. Du skal planlægge og koordinere den daglige drift af teamet, herunder udførsel af kvalitetskontroller, varebestilling og forskellige forefaldne opgaver. Derudover udfører du sammen med resten af teamet en række manuelle opgaver hos vores kunder. Du får ansvaret for at tilsikre, at dine kollegaer er korrekt oplært og trygge i deres arbejdsfunktion og i arbejdets udførsel. Arbejdstiden er på 37 timer pr. uge mandag til fredag i dagtimerne. Vi tilbyder et job med: Løn efter SBA-overenskomst inkl. pensionsordning med sundhedsordning God oplæring Velordnede arbejdsforhold Gode udviklingsmuligheder Telefon til arbejdsbrug Et godt team af serviceassistenter Vi stiller som et krav til denne stilling, at du har kørekort og forventer, at du: Har erfaring fra rengørings- og eller ejendomsservice branchen Har erfaring i instruktion af medarbejdere Er omstillingsparat og trives med en dynamisk og foranderlig hverdag Har erfaring med brug af IT til opgavestyring Har høj kvalitet- og detaljesans Kan varetage både små og store forskelligartede opgaver Er mødestabil og fleksibel, selvstændig og ansvarsbevidst Kan fremvise straffeattest Er udadvendt og kan tale og skrive både dansk og engelsk Er du interesseret så send os din ansøgning på mail: akp@allianceplus.dk. Mærk den Tilsynsførende . Har du spørgsmål til stillingen kan de stilles til kundechef Alexander Kaae Petersson på mail: akp@allianceplus.dk Medsend CV og ansøgning, hvor du fortæller om dig selv senest fredag d. 26. juli 2019. BEM RK at dette job KUN kan søges via mail.

Vær en del af et stærkt team i vores FACILITY+ afdeling, med de bedste og mest hjælpsomme kolleger og ledere i branchen.

Vores kunder er tilfredse, og vi er stolte af vores arbejde. Vi har fokus på kvalitet, sikkerhed og miljø. Vi arbejder med udgangspunkt i ALLIANCE+ værdigrundlag og ledelsesprincipper. Det betyder velordnede arbejdsforhold, godt arbejdsmiljø og høj faglighed.

Vi har brug for en stabil og gerne erfaren tilsynsførende i vores ejendomsservice afdeling i København.

Vi forventer:
Den tilsynsførende bistår kundechefen i den daglige planlægning og opfølgning på opgaverne i Ejendomsservice afdelingen. Opgaverne er meget varierende og omfatter blandt andet specialrengøring, gulvbehandling og handyman opgaver.

Du skal planlægge og koordinere den daglige drift af teamet, herunder udførsel af kvalitetskontroller, varebestilling og forskellige forefaldne opgaver. Derudover udfører du sammen med resten af teamet en række manuelle opgaver hos vores kunder.

Du får ansvaret for at tilsikre, at dine kollegaer er korrekt oplært og trygge i deres arbejdsfunktion og i arbejdets udførsel.

Arbejdstiden er på 37 timer pr. uge mandag til fredag i dagtimerne.

Vi tilbyder et job med:

  • Løn efter SBA-overenskomst inkl. pensionsordning med sundhedsordning
  • God oplæring
  • Velordnede arbejdsforhold
  • Gode udviklingsmuligheder
  • Telefon til arbejdsbrug
  • Et godt team af serviceassistenter

Vi stiller som et krav til denne stilling, at du har kørekort og forventer, at du:

  • Har erfaring fra rengørings- og/eller ejendomsservice branchen
  • Har erfaring i instruktion af medarbejdere
  • Er omstillingsparat og trives med en dynamisk og foranderlig hverdag
  • Har erfaring med brug af IT til opgavestyring
  • Har høj kvalitet- og detaljesans
  • Kan varetage både små og store forskelligartede opgaver 
  • Er mødestabil og fleksibel, selvstændig og ansvarsbevidst
  • Kan fremvise straffeattest
  • Er udadvendt og kan tale og skrive både dansk og engelsk

Er du interesseret så send os din ansøgning på mail: akp@allianceplus.dk. Mærk den ”Tilsynsførende”.

Har du spørgsmål til stillingen kan de stilles til kundechef Alexander Kaae Petersson på mail: akp@allianceplus.dk

Medsend CV og ansøgning, hvor du fortæller om dig selv senest fredag d. 26. juli 2019.

BEMÆRK at dette job KUN kan søges via mail.

Alliance+Brøndby2019-06-28T00:00:002019-07-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Tilsynsførende søges til Ejendomsservice afdeling

Alliance+

Brøndby
Vær en del af et stærkt team i vores FACILITY afdeling, med de bedste og mest hjælpsomme kolleger og ledere i branchen. Vores kunder er tilfredse, og vi er stolte af vores arbejde. Vi har fokus på kvalitet, sikkerhed og miljø. Vi arbejder med udgang...
Indrykket:28. juni 2019
Udløbsdato:26. juli 2019