Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Tilsynskonsulent

Vi har travlt i det nye Afsnit for Tilsyn og Privat Pasning og søger derfor en kollega til spændende tilsynsopgaver inden for det kommunale- og private børne- og ungeområde. Der er tale om en fast stilling, 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. oktober 2019
Har du erfaring og indsigt fra ét eller flere af disse områder og har du en basisuddannelse som pædagog, gerne suppleret med relevant efteruddannelse, så vil vi glæde os til din ansøgning.

Dine opgaver som tilsynskonsulent:
Du har til opgave at føre pædagogiske tilsyn og auditere på arbejdsmiljø. Vi arbejder systematisk ud fra en spørgeramme med fokus på læring og kvalitetsafdækning i de enkelte tilbud, samt på tværs af tilbuddene. I 2019 arbejder vi med prøvehandlinger ud fra et allerede kendt tilsyns- og audit materiale. Frem imod 2020 skal vi, i samarbejde med relevante interessenter på området, udvikle nyt tilsynsmateriale. Dette for at sikre ensartethed og systematik ved tilsynene og for at kunne anvende data på baggrund heraf, som grundlag for afrapportering. De videre udviklingstiltag er placeret uden for afsnittets regi.
 
Vi forventer, at du:

  • har en grunduddannelse som pædagog
  • har kendskab til børne- og/eller ungeområdet
  • har en bred og opdateret viden om de ovennævnte områder og i forhold til de lovgivningsmæssige krav
  • har erfaring med voksenpædagogisk arbejde, eventuelt i forhold til at facilitere dialogprocesser- både på individ og gruppe niveau
  • kommunikerer med lethed både i skrift og tale, da dialog og rapportskrivning er en væsentlig del i arbejdet
  • har interesse inden for arbejdsmiljøområdet
  • har en nysgerrig, ærbødig og udviklingsorienteret tilgang til opgaven
  • arbejder selvstændigt og ser derfor ledelsesmæssig og kollegial sparring som nødvendigt
  • har kendskab til Aalborg Kommunes strategier på børne- og unge området
Vi tilbyder:
  • et nyoprettet afsnit med ny medarbejderstab, der engagerer sig fagligt i løsning af opgaverne og hvor trivsel på arbejdspladsen vægtes højt
  • forpligtende og kontinuerlige refleksionsfællesskaber
  • et miljø, hvor faglige dialoger omkring børn og unges trivsel, udvikling, læring og dannelse er i fokus
  • mulighed for relevant opkvalificering/efteruddannelse i forhold til opgaverne- knyttet til pædagogisk tilsyn og intern audit for arbejdsmiljø
     
Da det er et nyoprettet afsnit, får du mulighed for at bidrage til form, indhold og proces i forhold til arbejdsgange, metoder og kultur.
  
Link til gældende lovgivning:
Dagtilbudsloven https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=202833
Arbejdsmiljøloven https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=192632

Afsnit for Tilsyn og Privat Pasning har adresse i Lyøgade 10-12 9000 Aalborg.
Egen bil og kørekort er et krav, og der kan forventes meget tjenestekørsel i stillingen.
Stillingen er på 37 timer. Ansættelsen er efter gældende overenskomst for pædagogiske konsulenter, FOA 65,11.

For yderligere oplysninger kontakt Teamleder Linda Katja Jensen tlf. 61917172 eller
Afsnitsleder Dorte Alrø tlf. 61917171.
I uge 27-28-31 kontakt Dorte Alrø
I uge 29-30-32 kontakt Linda Katja Jensen
 
Ansøgningsfrist mandag den 12.08.2019, kandidater udvælges til samtale den 16.08.19 og ansættelsessamtaler den 20.08.2019
2. samtale 27.08.2019

Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047879Phoenix-25cbe8a512019-06-21T18:00:25.373TilsynskonsulentVi har travlt i det nye Afsnit for Tilsyn og Privat Pasning og søger derfor en kollega til spændende tilsynsopgaver inden for det kommunale- og private børne- og ungeområde. Der er tale om en fast stilling, 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. oktober 2019
Har du erfaring og indsigt fra ét eller flere af disse områder og har du en basisuddannelse som pædagog, gerne suppleret med relevant efteruddannelse, så vil vi glæde os til din ansøgning.

Dine opgaver som tilsynskonsulent:
Du har til opgave at føre pædagogiske tilsyn og auditere på arbejdsmiljø. Vi arbejder systematisk ud fra en spørgeramme med fokus på læring og kvalitetsafdækning i de enkelte tilbud, samt på tværs af tilbuddene. I 2019 arbejder vi med prøvehandlinger ud fra et allerede kendt tilsyns- og audit materiale. Frem imod 2020 skal vi, i samarbejde med relevante interessenter på området, udvikle nyt tilsynsmateriale. Dette for at sikre ensartethed og systematik ved tilsynene og for at kunne anvende data på baggrund heraf, som grundlag for afrapportering. De videre udviklingstiltag er placeret uden for afsnittets regi.
 
Vi forventer, at du:
  • har en grunduddannelse som pædagog
  • har kendskab til børne- og/eller ungeområdet
  • har en bred og opdateret viden om de ovennævnte områder og i forhold til de lovgivningsmæssige krav
  • har erfaring med voksenpædagogisk arbejde, eventuelt i forhold til at facilitere dialogprocesser- både på individ og gruppe niveau
  • kommunikerer med lethed både i skrift og tale, da dialog og rapportskrivning er en væsentlig del i arbejdet
  • har interesse inden for arbejdsmiljøområdet
  • har en nysgerrig, ærbødig og udviklingsorienteret tilgang til opgaven
  • arbejder selvstændigt og ser derfor ledelsesmæssig og kollegial sparring som nødvendigt
  • har kendskab til Aalborg Kommunes strategier på børne- og unge området
Vi tilbyder:
  • et nyoprettet afsnit med ny medarbejderstab, der engagerer sig fagligt i løsning af opgaverne og hvor trivsel på arbejdspladsen vægtes højt
  • forpligtende og kontinuerlige refleksionsfællesskaber
  • et miljø, hvor faglige dialoger omkring børn og unges trivsel, udvikling, læring og dannelse er i fokus
  • mulighed for relevant opkvalificering/efteruddannelse i forhold til opgaverne- knyttet til pædagogisk tilsyn og intern audit for arbejdsmiljø
     
Da det er et nyoprettet afsnit, får du mulighed for at bidrage til form, indhold og proces i forhold til arbejdsgange, metoder og kultur.
  
Link til gældende lovgivning:
Dagtilbudsloven https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=202833
Arbejdsmiljøloven https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=192632

Afsnit for Tilsyn og Privat Pasning har adresse i Lyøgade 10-12 9000 Aalborg.
Egen bil og kørekort er et krav, og der kan forventes meget tjenestekørsel i stillingen.
Stillingen er på 37 timer. Ansættelsen er efter gældende overenskomst for pædagogiske konsulenter, FOA 65,11.

For yderligere oplysninger kontakt Teamleder Linda Katja Jensen tlf. 61917172 eller
Afsnitsleder Dorte Alrø tlf. 61917171.
I uge 27-28-31 kontakt Dorte Alrø
I uge 29-30-32 kontakt Linda Katja Jensen
 
Ansøgningsfrist mandag den 12.08.2019, kandidater udvælges til samtale den 16.08.19 og ansættelsessamtaler den 20.08.2019
2. samtale 27.08.2019

Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

2019-07-26T17:50:35.033 Vi har travlt i det nye Afsnit for Tilsyn og Privat Pasning og søger derfor en kollega til spændende tilsynsopgaver inden for det kommunale- og private børne- og ungeområde. Der er tale om en fast stilling, 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. oktober 2019Har du erfaring og indsigt fra t eller flere af disse områder og har du en basisuddannelse som pædagog, gerne suppleret med relevant efteruddannelse, så vil vi glæde os til din ansøgning.Dine opgaver som tilsynskonsulent:Du har til opgave at føre pædagogiske tilsyn og auditere på arbejdsmiljø. Vi arbejder systematisk ud fra en spørgeramme med fokus på læring og kvalitetsafdækning i de enkelte tilbud, samt på tværs af tilbuddene. I 2019 arbejder vi med prøvehandlinger ud fra et allerede kendt tilsyns- og audit materiale. Frem imod 2020 skal vi, i samarbejde med relevante interessenter på området, udvikle nyt tilsynsmateriale. Dette for at sikre ensartethed og systematik ved tilsynene og for at kunne anvende data på baggrund heraf, som grundlag for afrapportering. De videre udviklingstiltag er placeret uden for afsnittets regi. Vi forventer, at du: har en grunduddannelse som pædagog har kendskab til børne- og eller ungeområdet har en bred og opdateret viden om de ovennævnte områder og i forhold til de lovgivningsmæssige krav har erfaring med voksenpædagogisk arbejde, eventuelt i forhold til at facilitere dialogprocesser- både på individ og gruppe niveau kommunikerer med lethed både i skrift og tale, da dialog og rapportskrivning er en væsentlig del i arbejdet har interesse inden for arbejdsmiljøområdet har en nysgerrig, ærbødig og udviklingsorienteret tilgang til opgaven arbejder selvstændigt og ser derfor ledelsesmæssig og kollegial sparring som nødvendigt har kendskab til Aalborg Kommunes strategier på børne- og unge området Vi tilbyder: et nyoprettet afsnit med ny medarbejderstab, der engagerer sig fagligt i løsning af opgaverne og hvor trivsel på arbejdspladsen vægtes højt forpligtende og kontinuerlige refleksionsfællesskaber et miljø, hvor faglige dialoger omkring børn og unges trivsel, udvikling, læring og dannelse er i fokus mulighed for relevant opkvalificering efteruddannelse i forhold til opgaverne- knyttet til pædagogisk tilsyn og intern audit for arbejdsmiljø Da det er et nyoprettet afsnit, får du mulighed for at bidrage til form, indhold og proces i forhold til arbejdsgange, metoder og kultur. Link til gældende lovgivning: Dagtilbudsloven https: www.retsinformation.dk Forms R0710.aspx?id 202833Arbejdsmiljøloven https: www.retsinformation.dk Forms R0710.aspx?id 192632Afsnit for Tilsyn og Privat Pasning har adresse i Lyøgade 10-12 9000 Aalborg.Egen bil og kørekort er et krav, og der kan forventes meget tjenestekørsel i stillingen.Stillingen er på 37 timer. Ansættelsen er efter gældende overenskomst for pædagogiske konsulenter, FOA 65,11.For yderligere oplysninger kontakt Teamleder Linda Katja Jensen tlf. 61917172 ellerAfsnitsleder Dorte Alrø tlf. 61917171.I uge 27-28-31 kontakt Dorte AlrøI uge 29-30-32 kontakt Linda Katja Jensen Ansøgningsfrist mandag den 12.08.2019, kandidater udvælges til samtale den 16.08.19 og ansættelsessamtaler den 20.08.20192. samtale 27.08.2019Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.10Phoenix25cbe8a5101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-26T00:00:000010https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=3c6d12bf-985a-452d-a8ea-1e12ff71bf790EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3551236Afsnit for Tilsyn og Privat pasning11Lyøgade 109000AalborgDKDanmarkORS/25cbe8a5_logo.gifORS/Small/25cbe8a5_logo.gif0
dhya-fb@aalborg.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent782389EmplyMinimum pakken - 35 dagea2ec57b0-8f14-4ab5-a92c-209f913c9290_3722300021-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25cbe8a5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=25cbe8a5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25cbe8a5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25cbe8a5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgTilsynskonsulent12007991Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration362116945Dorte Hyttel Alrødhya-fb@aalborg.dkDanmarkDanmark330118114Konsulent med flair for tilbudsgivning til byggebranchen søgesBasic Har du erfaring med blandt andet at udarbejde tilbud inden for byggebranchen? Vi søger en medarbejder med kendskab til betonindustrien, der udover tilbudsberegning også vil arbejde med opsøgende salg. Til spændende og nyoprettet stilling søger vi en fleksibel m k som kan håndtere mange forskellige typer opgaver, og som kan arbejde selvstændigt og struktureret. Virksomheden har gennemgået en rivende udvikling de seneste to år, hvor de er gået fra at være to ansatte til nu at have mere en 40 mænd i folden. Det betyder også, at der er behov for ekstra hænder i form af en sparringspartner, der kan hjælpe med tilbudsberegning, rådgivning i forhold til håndtering af forskellige projekter og meget andet. Vores kunde arbejder inden for opsætning af betonelementer, hvorfor det er en fordel, at du har kendskab til branchen og har en finger på pulsen i forhold til tendenserne i markedet. Arbejdsopgaverne vil også indebære opsøgende salg. Stillingen er nyoprettet, hvorfor du selv vil have mulighed for at sætte dit præg på hverdagen og opgaverne. Arbejdsopgaver: Tilbudsberegning Opsøgende salg Skabe struktur og overblik i en til tider hektisk hverdag Sparringspartner og vidensdeling Faglige kompetencer: Du har gerne erfaring inden for betonindustrien eller håndværkerbranchen - måske har du været selvstændig Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver Du har erfaring med IT på højt niveau Du formår at dele ud af din viden på en god og konstruktiv måde Du arbejder selvstændigt med stor ansvarsfølelse og tager aktivt del i arbejdsopgaverne Om dig: Som person er du udadvendt, imødekommende og engageret Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines Omgangstonen er ungdommelig, fri og uformel. Arbejdstid: Aftales indbyrdes i forbindelse med ansættelsen Løn: Efter kvalifikationer Vi forventer, du har masser af branchekendskab og lysten til at dele ud af din erfaring - sådan at virksomheden fortsat kan udvikle sig i den positive retning, de allerede er i. Har du derfor en anden baggrund end beskrevet ovenfor og er samtidig er overbevist om, du er den rette til jobbet, er du meget velkommen til at søge stillingen alligevel. Ansøgning: Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.Har du erfaring med blandt andet at udarbejde tilbud inden for byggebranchen? Vi søger en medarbejder med kendskab til betonindustrien, der udover tilbudsberegning også vil arbejde med opsøgende salg.

Til spændende og nyoprettet stilling søger vi en fleksibel m/k som kan håndtere mange forskellige typer opgaver, og som kan arbejde selvstændigt og struktureret.

Virksomheden har gennemgået en rivende udvikling de seneste to år, hvor de er gået fra at være to ansatte til nu at have mere en 40 mænd i folden. Det betyder også, at der er behov for ekstra hænder i form af en sparringspartner, der kan hjælpe med tilbudsberegning, rådgivning i forhold til håndtering af forskellige projekter og meget andet.

Vores kunde arbejder inden for opsætning af betonelementer, hvorfor det er en fordel, at du har kendskab til branchen og har en finger på pulsen i forhold til tendenserne i markedet. Arbejdsopgaverne vil også indebære opsøgende salg. Stillingen er nyoprettet, hvorfor du selv vil have mulighed for at sætte dit præg på hverdagen og opgaverne.

Arbejdsopgaver:

  • Tilbudsberegning
  • Opsøgende salg
  • Skabe struktur og overblik i en til tider hektisk hverdag
  • Sparringspartner og vidensdeling

Faglige kompetencer:

  • Du har gerne erfaring inden for betonindustrien eller håndværkerbranchen - måske har du været selvstændig
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
  • Du har erfaring med IT på højt niveau
  • Du formår at dele ud af din viden på en god og konstruktiv måde
  • Du arbejder selvstændigt med stor ansvarsfølelse og tager aktivt del i arbejdsopgaverne


Om dig:

  • Som person er du udadvendt, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines

Omgangstonen er ungdommelig, fri og uformel.

Arbejdstid: Aftales indbyrdes i forbindelse med ansættelsen

Løn: Efter kvalifikationer

Vi forventer, du har masser af branchekendskab og lysten til at dele ud af din erfaring - sådan at virksomheden fortsat kan udvikle sig i den positive retning, de allerede er i. Har du derfor en anden baggrund end beskrevet ovenfor og er samtidig er overbevist om, du er den rette til jobbet, er du meget velkommen til at søge stillingen alligevel.


Ansøgning:
Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

ORS/Small/419ad569_logo.pngJKS A/SThisted2019-11-05T13:01:38.6432019-11-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Konsulent med flair for tilbudsgivning til byggebranchen søges

JKS A/S

Thisted
Har du erfaring med blandt andet at udarbejde tilbud inden for byggebranchen? Vi søger en medarbejder med kendskab til betonindustrien, der udover tilbudsberegning også vil arbejde med opsøgende salg. Til spændende og nyoprettet stilling søger vi en...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:29. november 2019