Tilsynskonsulent

Vi har travlt i det nye Afsnit for Tilsyn og Privat Pasning og søger derfor en kollega til spændende tilsynsopgaver inden for det kommunale- og private børne- og ungeområde. Der er tale om en fast stilling, 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. oktober 2019
Har du erfaring og indsigt fra ét eller flere af disse områder og har du en basisuddannelse som pædagog, gerne suppleret med relevant efteruddannelse, så vil vi glæde os til din ansøgning.

Dine opgaver som tilsynskonsulent:
Du har til opgave at føre pædagogiske tilsyn og auditere på arbejdsmiljø. Vi arbejder systematisk ud fra en spørgeramme med fokus på læring og kvalitetsafdækning i de enkelte tilbud, samt på tværs af tilbuddene. I 2019 arbejder vi med prøvehandlinger ud fra et allerede kendt tilsyns- og audit materiale. Frem imod 2020 skal vi, i samarbejde med relevante interessenter på området, udvikle nyt tilsynsmateriale. Dette for at sikre ensartethed og systematik ved tilsynene og for at kunne anvende data på baggrund heraf, som grundlag for afrapportering. De videre udviklingstiltag er placeret uden for afsnittets regi.
 
Vi forventer, at du:

  • har en grunduddannelse som pædagog
  • har kendskab til børne- og/eller ungeområdet
  • har en bred og opdateret viden om de ovennævnte områder og i forhold til de lovgivningsmæssige krav
  • har erfaring med voksenpædagogisk arbejde, eventuelt i forhold til at facilitere dialogprocesser- både på individ og gruppe niveau
  • kommunikerer med lethed både i skrift og tale, da dialog og rapportskrivning er en væsentlig del i arbejdet
  • har interesse inden for arbejdsmiljøområdet
  • har en nysgerrig, ærbødig og udviklingsorienteret tilgang til opgaven
  • arbejder selvstændigt og ser derfor ledelsesmæssig og kollegial sparring som nødvendigt
  • har kendskab til Aalborg Kommunes strategier på børne- og unge området
Vi tilbyder:
  • et nyoprettet afsnit med ny medarbejderstab, der engagerer sig fagligt i løsning af opgaverne og hvor trivsel på arbejdspladsen vægtes højt
  • forpligtende og kontinuerlige refleksionsfællesskaber
  • et miljø, hvor faglige dialoger omkring børn og unges trivsel, udvikling, læring og dannelse er i fokus
  • mulighed for relevant opkvalificering/efteruddannelse i forhold til opgaverne- knyttet til pædagogisk tilsyn og intern audit for arbejdsmiljø
     
Da det er et nyoprettet afsnit, får du mulighed for at bidrage til form, indhold og proces i forhold til arbejdsgange, metoder og kultur.
  
Link til gældende lovgivning:
Dagtilbudsloven https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=202833
Arbejdsmiljøloven https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=192632

Afsnit for Tilsyn og Privat Pasning har adresse i Lyøgade 10-12 9000 Aalborg.
Egen bil og kørekort er et krav, og der kan forventes meget tjenestekørsel i stillingen.
Stillingen er på 37 timer. Ansættelsen er efter gældende overenskomst for pædagogiske konsulenter, FOA 65,11.

For yderligere oplysninger kontakt Teamleder Linda Katja Jensen tlf. 61917172 eller
Afsnitsleder Dorte Alrø tlf. 61917171.
I uge 27-28-31 kontakt Dorte Alrø
I uge 29-30-32 kontakt Linda Katja Jensen
 
Ansøgningsfrist mandag den 12.08.2019, kandidater udvælges til samtale den 16.08.19 og ansættelsessamtaler den 20.08.2019
2. samtale 27.08.2019

Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047879Phoenix-25cbe8a512019-06-21T18:00:25.373TilsynskonsulentVi har travlt i det nye Afsnit for Tilsyn og Privat Pasning og søger derfor en kollega til spændende tilsynsopgaver inden for det kommunale- og private børne- og ungeområde. Der er tale om en fast stilling, 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. oktober 2019
Har du erfaring og indsigt fra ét eller flere af disse områder og har du en basisuddannelse som pædagog, gerne suppleret med relevant efteruddannelse, så vil vi glæde os til din ansøgning.

Dine opgaver som tilsynskonsulent:
Du har til opgave at føre pædagogiske tilsyn og auditere på arbejdsmiljø. Vi arbejder systematisk ud fra en spørgeramme med fokus på læring og kvalitetsafdækning i de enkelte tilbud, samt på tværs af tilbuddene. I 2019 arbejder vi med prøvehandlinger ud fra et allerede kendt tilsyns- og audit materiale. Frem imod 2020 skal vi, i samarbejde med relevante interessenter på området, udvikle nyt tilsynsmateriale. Dette for at sikre ensartethed og systematik ved tilsynene og for at kunne anvende data på baggrund heraf, som grundlag for afrapportering. De videre udviklingstiltag er placeret uden for afsnittets regi.
 
Vi forventer, at du:
  • har en grunduddannelse som pædagog
  • har kendskab til børne- og/eller ungeområdet
  • har en bred og opdateret viden om de ovennævnte områder og i forhold til de lovgivningsmæssige krav
  • har erfaring med voksenpædagogisk arbejde, eventuelt i forhold til at facilitere dialogprocesser- både på individ og gruppe niveau
  • kommunikerer med lethed både i skrift og tale, da dialog og rapportskrivning er en væsentlig del i arbejdet
  • har interesse inden for arbejdsmiljøområdet
  • har en nysgerrig, ærbødig og udviklingsorienteret tilgang til opgaven
  • arbejder selvstændigt og ser derfor ledelsesmæssig og kollegial sparring som nødvendigt
  • har kendskab til Aalborg Kommunes strategier på børne- og unge området
Vi tilbyder:
  • et nyoprettet afsnit med ny medarbejderstab, der engagerer sig fagligt i løsning af opgaverne og hvor trivsel på arbejdspladsen vægtes højt
  • forpligtende og kontinuerlige refleksionsfællesskaber
  • et miljø, hvor faglige dialoger omkring børn og unges trivsel, udvikling, læring og dannelse er i fokus
  • mulighed for relevant opkvalificering/efteruddannelse i forhold til opgaverne- knyttet til pædagogisk tilsyn og intern audit for arbejdsmiljø
     
Da det er et nyoprettet afsnit, får du mulighed for at bidrage til form, indhold og proces i forhold til arbejdsgange, metoder og kultur.
  
Link til gældende lovgivning:
Dagtilbudsloven https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=202833
Arbejdsmiljøloven https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=192632

Afsnit for Tilsyn og Privat Pasning har adresse i Lyøgade 10-12 9000 Aalborg.
Egen bil og kørekort er et krav, og der kan forventes meget tjenestekørsel i stillingen.
Stillingen er på 37 timer. Ansættelsen er efter gældende overenskomst for pædagogiske konsulenter, FOA 65,11.

For yderligere oplysninger kontakt Teamleder Linda Katja Jensen tlf. 61917172 eller
Afsnitsleder Dorte Alrø tlf. 61917171.
I uge 27-28-31 kontakt Dorte Alrø
I uge 29-30-32 kontakt Linda Katja Jensen
 
Ansøgningsfrist mandag den 12.08.2019, kandidater udvælges til samtale den 16.08.19 og ansættelsessamtaler den 20.08.2019
2. samtale 27.08.2019

Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Vi har travlt i det nye Afsnit for Tilsyn og Privat Pasning og søger derfor en kollega til spændende tilsynsopgaver inden for det kommunale- og private børne- og ungeområde. Der er tale om en fast stilling, 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. oktober 2019Har du erfaring og indsigt fra t eller flere af disse områder og har du en basisuddannelse som pædagog, gerne suppleret med relevant efteruddannelse, så vil vi glæde os til din ansøgning.Dine opgaver som tilsynskonsulent:Du har til opgave at føre pædagogiske tilsyn og auditere på arbejdsmiljø. Vi arbejder systematisk ud fra en spørgeramme med fokus på læring og kvalitetsafdækning i de enkelte tilbud, samt på tværs af tilbuddene. I 2019 arbejder vi med prøvehandlinger ud fra et allerede kendt tilsyns- og audit materiale. Frem imod 2020 skal vi, i samarbejde med relevante interessenter på området, udvikle nyt tilsynsmateriale. Dette for at sikre ensartethed og systematik ved tilsynene og for at kunne anvende data på baggrund heraf, som grundlag for afrapportering. De videre udviklingstiltag er placeret uden for afsnittets regi. Vi forventer, at du: har en grunduddannelse som pædagog har kendskab til børne- og eller ungeområdet har en bred og opdateret viden om de ovennævnte områder og i forhold til de lovgivningsmæssige krav har erfaring med voksenpædagogisk arbejde, eventuelt i forhold til at facilitere dialogprocesser- både på individ og gruppe niveau kommunikerer med lethed både i skrift og tale, da dialog og rapportskrivning er en væsentlig del i arbejdet har interesse inden for arbejdsmiljøområdet har en nysgerrig, ærbødig og udviklingsorienteret tilgang til opgaven arbejder selvstændigt og ser derfor ledelsesmæssig og kollegial sparring som nødvendigt har kendskab til Aalborg Kommunes strategier på børne- og unge området Vi tilbyder: et nyoprettet afsnit med ny medarbejderstab, der engagerer sig fagligt i løsning af opgaverne og hvor trivsel på arbejdspladsen vægtes højt forpligtende og kontinuerlige refleksionsfællesskaber et miljø, hvor faglige dialoger omkring børn og unges trivsel, udvikling, læring og dannelse er i fokus mulighed for relevant opkvalificering efteruddannelse i forhold til opgaverne- knyttet til pædagogisk tilsyn og intern audit for arbejdsmiljø Da det er et nyoprettet afsnit, får du mulighed for at bidrage til form, indhold og proces i forhold til arbejdsgange, metoder og kultur. Link til gældende lovgivning: Dagtilbudsloven https: www.retsinformation.dk Forms R0710.aspx?id 202833Arbejdsmiljøloven https: www.retsinformation.dk Forms R0710.aspx?id 192632Afsnit for Tilsyn og Privat Pasning har adresse i Lyøgade 10-12 9000 Aalborg.Egen bil og kørekort er et krav, og der kan forventes meget tjenestekørsel i stillingen.Stillingen er på 37 timer. Ansættelsen er efter gældende overenskomst for pædagogiske konsulenter, FOA 65,11.For yderligere oplysninger kontakt Teamleder Linda Katja Jensen tlf. 61917172 ellerAfsnitsleder Dorte Alrø tlf. 61917171.I uge 27-28-31 kontakt Dorte AlrøI uge 29-30-32 kontakt Linda Katja Jensen Ansøgningsfrist mandag den 12.08.2019, kandidater udvælges til samtale den 16.08.19 og ansættelsessamtaler den 20.08.20192. samtale 27.08.2019Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.10Phoenix25cbe8a5101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-26T00:00:000010https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=3c6d12bf-985a-452d-a8ea-1e12ff71bf790EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3551236Afsnit for Tilsyn og Privat pasning11Lyøgade 109000AalborgDKDanmarkORS/25cbe8a5_logo.gifORS/Small/25cbe8a5_logo.gif0
dhya-fb@aalborg.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent782389EmplyMinimum pakken - 35 dagea2ec57b0-8f14-4ab5-a92c-209f913c9290_3722300021-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25cbe8a5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=25cbe8a5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25cbe8a5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25cbe8a5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgØnsker du et spændende job som Konsulent? Hos Afsnit for Tilsyn og Privat pasning tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration362116945Dorte Hyttel Alrødhya-fb@aalborg.dkDanmarkDanmark330052443LandboNord i Brønderslev søger økologikonsulentRobot Du bliver ansvarlig for at skabe den rette grobund for kundernes succes, ved at yde solid rådgivning inden for økologi, klima og bæredygtighed. Jobbet Sammen med LandboNords øvrige konsulenter på planteavl, svin, kvæg samt økonomi, vil du indgå i et tværfagligt team hvor der arbejdes med at udvikle ydelser og produkter som skaber værdi for den økologiske landbrugskunde. I PlanteRådgivningen laves der økologiske forsøg og demonstrationer, og resultaterne af disse vil skulle formidles og indgå i rådgivningen. Af andre opgaver kan nævnes: At være primær konsulent for en kundeportefølje med store økologiske landbrugsvirksomheder At planlægge markdriften sammen med kunden ift. regler, tilskud og afsætning At facilitere arrangementer fx erfagrupper, hvor fokus vil være på at sikre videndeling Din profil Du har en uddannelsesbaggrund som cand. Agro, Agrobiolog, Biolog eller Jordbrugsteknolog. Arbejdserfaring med landbruget er en absolut fordel, men dit gå-på-mod, initiativ og attitude er dog endnu vigtigere. Som person er du tillidsvækkende og ambitiøs og god til at møde kunderne i øjenhøjde. Du brænder for at formidle din store viden på området og er dygtig til at få omsat lovgivning og kompleks viden til en kommerciel vinkel, som skaber succes for kunden. Dit drive og din vilje til at skabe resultater kombineret med en struktureret tilgang til rådgivningen er forudsætninger for din succes. Ligeledes er gode kommunikationsevner en vigtig egenskab. Du tilbydes Fra første dag at få mulighed for at udnytte de styrker, du besidder, og kompetent oplæring i de resterende områder. Lønpakken forhandles på konkurrencedygtigt niveau, der modsvarer stillingens krav.Vores medarbejdere er vigtige for os, og vi fokuserer på langsigtet medarbejdertilknytning. Vi tilbyder udvikling og uddannelse i et fleksibelt ansættelsesforhold. Desuden vil du opleve en selvstændig arbejdsdag i et uformelt miljø. Søg stillingen Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til chefkonsulent Søren Greve Olesen telefon 2321 4193. Vi glæder os til at høre fra dig. Du søger stillingen ved at registrere dig i vores rekrutteringsdatabase og uploade dit CV og ansøgning via LandboNord s hjemmeside.

Du bliver ansvarlig for at skabe den rette grobund for kundernes succes, ved at yde solid rådgivning inden for økologi, klima og bæredygtighed.

Jobbet

Sammen med LandboNords øvrige konsulenter på planteavl, svin, kvæg samt økonomi, vil du indgå i et tværfagligt team hvor der arbejdes med at udvikle ydelser og produkter som skaber værdi for den økologiske landbrugskunde.


I PlanteRådgivningen laves der økologiske forsøg og demonstrationer, og resultaterne af disse vil skulle formidles og indgå i rådgivningen. 

Af andre opgaver kan nævnes:

  • At være primær konsulent for en kundeportefølje med store økologiske landbrugsvirksomheder
  • At planlægge markdriften sammen med kunden ift. regler, tilskud og afsætning
  • At facilitere arrangementer fx erfagrupper, hvor fokus vil være på at sikre videndeling

 

Din profil

Du har en uddannelsesbaggrund som cand. Agro, Agrobiolog, Biolog eller Jordbrugsteknolog.

Arbejdserfaring med landbruget er en absolut fordel, men dit gå-på-mod, initiativ og attitude er dog endnu vigtigere.

Som person er du tillidsvækkende og ambitiøs – og god til at møde kunderne i øjenhøjde.
Du brænder for at formidle din store viden på området og er dygtig til at få omsat lovgivning og kompleks viden til en kommerciel vinkel, som skaber succes for kunden.

Dit drive og din vilje til at skabe resultater kombineret med en struktureret tilgang til rådgivningen er forudsætninger for din succes.
Ligeledes er gode kommunikationsevner en vigtig egenskab.


Du tilbydes

Fra første dag at få mulighed for at udnytte de styrker, du besidder, og kompetent oplæring i de resterende områder.

Lønpakken forhandles på konkurrencedygtigt niveau, der modsvarer stillingens krav.
Vores medarbejdere er vigtige for os, og vi fokuserer på langsigtet medarbejdertilknytning. Vi tilbyder udvikling og uddannelse i et fleksibelt ansættelsesforhold. Desuden vil du opleve en selvstændig arbejdsdag i et uformelt miljø.

Søg stillingen

Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til chefkonsulent Søren Greve Olesen telefon 2321 4193.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Du søger stillingen ved at registrere dig i vores rekrutteringsdatabase og uploade dit CV og ansøgning via LandboNord's hjemmeside.

LandboNordBrønderslev2019-07-02T00:00:002019-08-05T00:00:00
330061975Vores faglige konsulent skal på barselProfile Vi søger derfor en barselsvikar, der brænder for arbejdsmarkedsområdet. En barselsvikar som er synlig i det daglige, og som fagligt vil understøtte sygedagpengeafdelingens medarbejdere. Vi er en afdeling i løbende udvikling, og vi sætter faglig nysgerrighed højt, og der er derfor ikke langt fra gode ideer til handling. Ambitionerne er store, og vi tænker i muligheder. Vi lægger vægt på en helhedsorienteret og tværfaglig tilgang i sagsbehandlingen.Vi forventer, at du er klar til at indgå i et stærkt team, hvor faglighed, humor og godt arbejdsmiljø prioriteres. Du har modet på at udfordre medarbejderne fagligt, og sammen skabe de bedste og mest holdbare løsninger for vores borgere. Du skal være klar til en hverdag i et højt og omskifteligt tempo med stor variation i dine opgaver. Vores medarbejdere har et sagsantal, der giver muligheder for individuelle løsninger, og som hjælper flere borgere i job og uddannelse.I Sygedagpengeafdelingen varetager vi sagsbehandlingen på borgere, der modtager sygedagpenge, borgere i jobafklaring, borgere på ressourceforløb, borgere under revalidering samt råd- og vejlednings forespørgsler.Hvad bliver din opgave? Med engagement og fremdrift inspirere medarbejderne fagligt Faglig sparring med beskæftigelsesmedarbejderne Mødeleder på rehabiliteringsteammøder Udarbejdelse og udvikling af sags- og arbejdsgange Indgå i samarbejde med afdelingens faglige koordinator, teamledere og afdelingsleder Løbende udvikling og nytænkning i forhold til beskæftigelsesområdet Tæt tværfagligt samarbejde med arbejdsmarkedsområdets øvrige faglige konsulenter Hvem er du?Du er uddannet socialrådgiver, socialformilder, eller du har anden relevant uddannelse. Du har erfaring indenfor sygedagpengeområdet. Du kan arbejde systematisk og selvstændigt Du er handlekraftig, samarbejdsvillig og tydelig i din kommunikation og formidling Du kan lide den daglige dialog med kollegaer, medarbejdere og ledelsen Du har overblik og du er fleksibel i en omskiftelig og til tider turbulent hverdag Du kan og vil bidrage til et rart, humoristisk og konstruktivt arbejdsmiljø Du ser tværfagligt samarbejde både internt og eksternt som en naturlig del af din arbejdsdag Du tror på, at alle borgere har ressourcer, der kan udvikles og anvendes i forhold til arbejdsmarkedet Hvad får du til gengæld? Du får et selvstændigt og spændende job med indflydelse og ansvar Udfordrende og varierende arbejdsopgaver inden for et dynamisk og politisk højt prioriteret arbejdsområde Et fagligt miljø, der vægter kvalitet, tværfaglighed og progression højt Tæt samarbejde med ledelsen, teamleder og faglige konsulenter på Jobcentret Faglig sparring og løbende kompetenceudvikling Dygtige og engagerede kolleger Du bliver del af en afdeling med et uformelt og humoristisk arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på sparring, dialog og kvalitet Vi tænker i helheder og alle bidrager til den samlede opgaveløsning Praktisk information:Løn og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Teamleder Morten Jensen på tlf. 7233 6219 4122 6219 eller Teamleder Charlotte Nørskov Jensen på tlf. 7233 6138 4122 6138,Ansættelsessamtalerne forventes afholdt torsdag i uge 34 2019Du sender din ansøgning og dit CV elektronisk til os ved at klikke på Send ansøgning .
Vi søger derfor en barselsvikar, der brænder for arbejdsmarkedsområdet. En barselsvikar som er synlig i det daglige, og som fagligt vil understøtte sygedagpengeafdelingens medarbejdere.

Vi er en afdeling i løbende udvikling, og vi sætter faglig nysgerrighed højt, og der er derfor ikke langt fra gode ideer til handling. Ambitionerne er store, og vi tænker i muligheder. Vi lægger vægt på en helhedsorienteret og tværfaglig tilgang i sagsbehandlingen.

Vi forventer, at du er klar til at indgå i et stærkt team, hvor faglighed, humor og godt arbejdsmiljø prioriteres. Du har modet på at udfordre medarbejderne fagligt, og sammen skabe de bedste og mest holdbare løsninger for vores borgere. Du skal være klar til en hverdag i et højt og omskifteligt tempo med stor variation i dine opgaver.  

Vores medarbejdere har et sagsantal, der giver muligheder for individuelle løsninger, og som hjælper flere borgere i job og uddannelse.

I Sygedagpengeafdelingen varetager vi sagsbehandlingen på borgere, der modtager sygedagpenge, borgere i jobafklaring, borgere på ressourceforløb, borgere under revalidering samt råd- og vejlednings forespørgsler.


Hvad bliver din opgave?
  • Med engagement og fremdrift inspirere medarbejderne fagligt
  • Faglig sparring med beskæftigelsesmedarbejderne
  • Mødeleder på rehabiliteringsteammøder
  • Udarbejdelse og udvikling af sags- og arbejdsgange
  • Indgå i samarbejde med afdelingens faglige koordinator, teamledere og afdelingsleder
  • Løbende udvikling og nytænkning i forhold til beskæftigelsesområdet
  • Tæt tværfagligt samarbejde med arbejdsmarkedsområdets øvrige faglige konsulenter

Hvem er du?

Du er uddannet socialrådgiver, socialformilder, eller du har anden relevant uddannelse. Du har erfaring indenfor sygedagpengeområdet.
  • Du kan arbejde systematisk og selvstændigt
  • Du er handlekraftig, samarbejdsvillig og tydelig i din kommunikation og formidling
  • Du kan lide den daglige dialog med kollegaer, medarbejdere og ledelsen
  • Du har overblik og du er fleksibel i en omskiftelig og til tider turbulent hverdag
  • Du kan og vil bidrage til et rart, humoristisk og konstruktivt arbejdsmiljø
  • Du ser tværfagligt samarbejde både internt og eksternt som en naturlig del af din arbejdsdag
  • Du tror på, at alle borgere har ressourcer, der kan udvikles og anvendes i forhold til arbejdsmarkedet

Hvad får du til gengæld?
  • Du får et selvstændigt og spændende job med indflydelse og ansvar
  • Udfordrende og varierende arbejdsopgaver inden for et dynamisk og politisk højt prioriteret arbejdsområde
  • Et fagligt miljø, der vægter kvalitet, tværfaglighed og progression højt
  • Tæt samarbejde med ledelsen, teamleder og faglige konsulenter på Jobcentret
  • Faglig sparring og løbende kompetenceudvikling
  • Dygtige og engagerede kolleger
  • Du bliver del af en afdeling med et uformelt og humoristisk arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på sparring, dialog og kvalitet
  • Vi tænker i helheder og alle bidrager til den samlede opgaveløsning


Praktisk information:
Løn og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Teamleder Morten Jensen på tlf. 7233 6219/4122 6219 eller Teamleder Charlotte Nørskov Jensen på tlf. 7233 6138/4122 6138,

Ansættelsessamtalerne forventes afholdt torsdag i uge 34 2019


Du sender din ansøgning og dit CV elektronisk til os ved at klikke på ”Send ansøgning”.

ORS/Small/ba63887b_logo.jpegJobcentretHjørring2019-07-19T09:00:03.4672019-08-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

LandboNord i Brønderslev søger økologikonsulent

LandboNord

Brønderslev
Du bliver ansvarlig for at skabe den rette grobund for kundernes succes, ved at yde solid rådgivning inden for økologi, klima og bæredygtighed. Jobbet Sammen med LandboNords øvrige konsulenter på planteavl, svin, kvæg samt økonomi, vil du indgå i et...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:5. august 2019

Vores faglige konsulent skal på barsel

Jobcentret

Hjørring
Vi søger derfor en barselsvikar, der brænder for arbejdsmarkedsområdet. En barselsvikar som er synlig i det daglige, og som fagligt vil understøtte sygedagpengeafdelingens medarbejdere. Vi er en afdeling i løbende udvikling, og vi sætter faglig nysg...
Indrykket:19. juli 2019
Udløbsdato:19. august 2019