Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Timelærere til lederuddannelse

Vil du være en del af holdet, der underviser fremtidens ledere?


Vi søger timelærere inden for ledelsesområdet i Efter- og videreuddannelsen (EVU) med tiltrædelse 1. august 2019 eller snarest herefter.


Om stillingen
Som timelærer i Efter- og videreuddannelsen (EVU), Team ledelse, indgår du i et stærkt kollegialt fællesskab med engagerede undervisere på bl.a. diplomuddannelsen i ledelse samt kurser og konsulentstøttede ledelsesforløb.


Dine opgaver

Som timelærer i EVU, Team ledelse er din primære arbejdsopgave knyttet til undervisning og anden studieaktivitet på Diplomuddannelsen i ledelse.

I EVU vil du få gode muligheder for faglig og personlig udvikling samt stor indflydelse på indhold og metoder i undervisningen.


Dine kompetencer

Vi lægger vægt på, at du fx:

  • har en relevant uddannelsesbaggrund - gerne på kandidat-, master eller Ph.d.-niveau
  • har dokumenteret kendskab til og erfaring med ledelse (minimum 3 år)
  • har lyst til at formidle og undervise – især blended og digitalt
  • har erfaring som underviser eller ledelseskonsulent
  • kan bidrage med din viden og faglighed i udviklingsarbejde
  • har lyst til at bidrage med din faglighed i den samlede undervisergruppe
  • er en dygtig formidler, mundtligt såvel som skriftligt


Vi tilbyder et arbejdsmiljø kendetegnet ved at

  • vi brænder for vores uddannelser og vores studerende
  • vi bidrager til forsknings- og udviklingsarbejde og anvender det i undervisningen
  • vi er en organisation med dygtige teoretikere og skarpe praktikere, der løfter i fællesskab
  • vi motiveres af spændende og varierede arbejdsopgaver
  • vi arbejder selvstændigt og i team eller grupper
  • vi er nysgerrige på nye læringsformer og især de digitale



Løn og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende overenskomst og stillingsstrukturer ved blandt andet professionshøjskoler.


Vi forventer, at du har kørekort og har bil til rådighed.


Er du interesseret i at høre nærmere?
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til faglig leder, Anne Gregersen på tlf. 72665242 eller souschef i EVU, Pia Ellen Kjær på tlf. 72665226.


Ansøgningsfrist
Hvis du kan se dig selv i ovenstående, skal du sende os din ansøgning via linket senest den 17. juni 2019 kl. 24.00.
Samtaler forventes afholdt den 21. og 24. juni 2019 på Campus Haderslev. Der vil i forbindelse med samtalerne blive tilsendt en case, der skal forberedes inden samtalen.


Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.


Om os
UC SYD uddanner lige nu ca. 6.300 studerende til professionsbachelorer. De uddanner sig for eksempel til
lærere, pædagoger, sygeplejersker eller lyddesigner. Mange af dem vender tilbage for at videreuddanne sig
hos os senere i livet. Samtidig forsker vi i professionernes felter og driver udviklingsprojekter i blandt andet
børnehaver, skoler og på sygehuse. Sammenhængen mellem uddannelse, forskning og udvikling er et
vigtigt pejlemærke for os.

Vi er 700 ansatte på fire campusser i Syd- og Sønderjylland. Vi er glade for vores regionale forankring og
har et tæt samarbejde med offentlige og private organisationer.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330028874Phoenix-0acdc14c12019-06-04T00:00:00Timelærere til lederuddannelseVil du være en del af holdet, der underviser fremtidens ledere?


Vi søger timelærere inden for ledelsesområdet i Efter- og videreuddannelsen (EVU) med tiltrædelse 1. august 2019 eller snarest herefter.


Om stillingen
Som timelærer i Efter- og videreuddannelsen (EVU), Team ledelse, indgår du i et stærkt kollegialt fællesskab med engagerede undervisere på bl.a. diplomuddannelsen i ledelse samt kurser og konsulentstøttede ledelsesforløb.


Dine opgaver

Som timelærer i EVU, Team ledelse er din primære arbejdsopgave knyttet til undervisning og anden studieaktivitet på Diplomuddannelsen i ledelse.

I EVU vil du få gode muligheder for faglig og personlig udvikling samt stor indflydelse på indhold og metoder i undervisningen.


Dine kompetencer

Vi lægger vægt på, at du fx:

  • har en relevant uddannelsesbaggrund - gerne på kandidat-, master eller Ph.d.-niveau
  • har dokumenteret kendskab til og erfaring med ledelse (minimum 3 år)
  • har lyst til at formidle og undervise – især blended og digitalt
  • har erfaring som underviser eller ledelseskonsulent
  • kan bidrage med din viden og faglighed i udviklingsarbejde
  • har lyst til at bidrage med din faglighed i den samlede undervisergruppe
  • er en dygtig formidler, mundtligt såvel som skriftligt


Vi tilbyder et arbejdsmiljø kendetegnet ved at

  • vi brænder for vores uddannelser og vores studerende
  • vi bidrager til forsknings- og udviklingsarbejde og anvender det i undervisningen
  • vi er en organisation med dygtige teoretikere og skarpe praktikere, der løfter i fællesskab
  • vi motiveres af spændende og varierede arbejdsopgaver
  • vi arbejder selvstændigt og i team eller grupper
  • vi er nysgerrige på nye læringsformer og især de digitale



Løn og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende overenskomst og stillingsstrukturer ved blandt andet professionshøjskoler.


Vi forventer, at du har kørekort og har bil til rådighed.


Er du interesseret i at høre nærmere?
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til faglig leder, Anne Gregersen på tlf. 72665242 eller souschef i EVU, Pia Ellen Kjær på tlf. 72665226.


Ansøgningsfrist
Hvis du kan se dig selv i ovenstående, skal du sende os din ansøgning via linket senest den 17. juni 2019 kl. 24.00.
Samtaler forventes afholdt den 21. og 24. juni 2019 på Campus Haderslev. Der vil i forbindelse med samtalerne blive tilsendt en case, der skal forberedes inden samtalen.


Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.


Om os
UC SYD uddanner lige nu ca. 6.300 studerende til professionsbachelorer. De uddanner sig for eksempel til
lærere, pædagoger, sygeplejersker eller lyddesigner. Mange af dem vender tilbage for at videreuddanne sig
hos os senere i livet. Samtidig forsker vi i professionernes felter og driver udviklingsprojekter i blandt andet
børnehaver, skoler og på sygehuse. Sammenhængen mellem uddannelse, forskning og udvikling er et
vigtigt pejlemærke for os.

Vi er 700 ansatte på fire campusser i Syd- og Sønderjylland. Vi er glade for vores regionale forankring og
har et tæt samarbejde med offentlige og private organisationer.
2019-06-18T00:51:20.427 Vil du være en del af holdet, der underviser fremtidens ledere? Vi søger timelærere inden for ledelsesområdet i Efter- og videreuddannelsen (EVU) med tiltrædelse 1. august 2019 eller snarest herefter. Om stillingen Som timelærer i Efter- og videreuddannelsen (EVU), Team ledelse, indgår du i et stærkt kollegialt fællesskab med engagerede undervisere på bl.a. diplomuddannelsen i ledelse samt kurser og konsulentstøttede ledelsesforløb. Dine opgaver Som timelærer i EVU, Team ledelse er din primære arbejdsopgave knyttet til undervisning og anden studieaktivitet på Diplomuddannelsen i ledelse. I EVU vil du få gode muligheder for faglig og personlig udvikling samt stor indflydelse på indhold og metoder i undervisningen. Dine kompetencer Vi lægger vægt på, at du fx: har en relevant uddannelsesbaggrund - gerne på kandidat-, master eller Ph.d.-niveau har dokumenteret kendskab til og erfaring med ledelse (minimum 3 år) har lyst til at formidle og undervise især blended og digitalt har erfaring som underviser eller ledelseskonsulent kan bidrage med din viden og faglighed i udviklingsarbejde har lyst til at bidrage med din faglighed i den samlede undervisergruppe er en dygtig formidler, mundtligt såvel som skriftligt Vi tilbyder et arbejdsmiljø kendetegnet ved at vi brænder for vores uddannelser og vores studerende vi bidrager til forsknings- og udviklingsarbejde og anvender det i undervisningen vi er en organisation med dygtige teoretikere og skarpe praktikere, der løfter i fællesskab vi motiveres af spændende og varierede arbejdsopgaver vi arbejder selvstændigt og i team eller grupper vi er nysgerrige på nye læringsformer og især de digitale Løn og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende overenskomst og stillingsstrukturer ved blandt andet professionshøjskoler. Vi forventer, at du har kørekort og har bil til rådighed. Er du interesseret i at høre nærmere? Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til faglig leder, Anne Gregersen på tlf. 72665242 eller souschef i EVU, Pia Ellen Kjær på tlf. 72665226. Ansøgningsfrist Hvis du kan se dig selv i ovenstående, skal du sende os din ansøgning via linket senest den 17. juni 2019 kl. 24.00. Samtaler forventes afholdt den 21. og 24. juni 2019 på Campus Haderslev. Der vil i forbindelse med samtalerne blive tilsendt en case, der skal forberedes inden samtalen. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge. Om os UC SYD uddanner lige nu ca. 6.300 studerende til professionsbachelorer. De uddanner sig for eksempel til lærere, pædagoger, sygeplejersker eller lyddesigner. Mange af dem vender tilbage for at videreuddanne sig hos os senere i livet. Samtidig forsker vi i professionernes felter og driver udviklingsprojekter i blandt andet børnehaver, skoler og på sygehuse. Sammenhængen mellem uddannelse, forskning og udvikling er et vigtigt pejlemærke for os. Vi er 700 ansatte på fire campusser i Syd- og Sønderjylland. Vi er glade for vores regionale forankring og har et tæt samarbejde med offentlige og private organisationer.11jobnet0acdc14c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122975&DepartmentId=8343&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKoldingEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandHaderslev3531572UC Syddanmark, Haderslev11Lembckesvej 76100HaderslevDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent765192JobNet4993208499320810022-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0acdc14chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0acdc14chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0acdc14c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0acdc14c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/13.jpgMed et job indenfor Undervisning og pædagogik bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Timelærer lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale586Timelærer9Undervisning og pædagogik361845641Pia Ellenpekj@ucsyd.dkDKDanmarkDKDanmark330037724Lærer til Specialcenter BramdrupBasic Stilling: Lærer til Specialcenter (Fastansættelse) Arbejdssted: Specialcenter Bramdrup Arbejdstid: Fuldtid Ansættelsestidspunkt: 1. august 2019 Hvem er vi?: Specialcenter Bramdrup er en afdeling på Bramdrup Skole. Bramdrup Skole er en folkeskole med ca. 645 elever fra 0. - 9. klasse. Eleverne på Specialcenter Bramdrup er meget forskellige, men fælles for dem er, at de har opmærksomhedsproblemer og eller en adfærd præget af manglende koncentration og impulsivitet. Dette udfordrer elevens muligheder for indlæring socialt så vel som fagligt. Vi har 45 elever fra 0. - 9. klasse fordelt på 3 trin. Indskoling 0. - 3. klasse, mellemtrin 4. - 6. klasse og udskoling 7. - 9. klasse. Alle vores elever er visiteret via PPR og næste skoleår er der 42 elever i Specialcenteret. Mål Det overordnede mål med Specialcenterets arbejde er, at eleverne erhverver sig kompetencerne til at skabe et godt og indholdsrigt liv. Et liv hvor elevens egne evner og interesser udfoldes, så livsduelighed og livskvalitet opnås. Børnesyn Grundsynet bag vores pædagogiske arbejde er at børn gør det godt, hvis de kan . Det betyder, at hvis børn ikke gør det godt, er det fordi der kommer noget i vejen. Vi er nysgerrige på, at finde ud af, hvad der står i vejen for hensigtsmæssig adfærd. Uhensigtsmæssig adfærd er ikke noget barnet bærer i sig, men noget der opstår, når der er ubalance mellem det barnet kan og de krav og forventninger, der bliver stillet til barnet. Det betyder, at vi forholder os empatisk, imødekommende og nysgerrig overfor barnets udfordringer og vi møder børnene, der hvor de er og justerer på vores krav og forventninger. Vores 5 overordnede principper: Den voksne har altid det overordnede ansvar Vi ser barnets vanskeligheder bag adfærden Vi bruger en positiv og anvisende kommunikation Vi skaber rutiner og faste rammer Vi er på forkant ved at forberede, analysere og evaluere Vi stræber efter, at den enkelte elev: Opnår læringsmotivation Tilegner sig sociale kompetencer Udvikler selvværd og selvtillid Føler sig værdifuld og værdsat Opnår livsduelighed Bliver så dygtig som han hun kan Bidrager til fællesskabet, og forstår betydningen af at være i et fællesskab Dine funktioner bliver: Specialundervisning og specialpædagogisk arbejde Indgå i forældresamarbejde som kontaktlærer i samarbejde med en kontaktpædagog Tværfagligt samarbejde mellem lærere og pædagoger i dagligdagen i et udvidet teamsamarbejde Fælles tilrettelæggelse af rammer, pædagogisk praksis samt fælles forståelse af formål og metoder Dine kvalifikationer: Vi ønsker os en lærer, der kan undervise vores udskolingselever i matematik. Der udover leder vi efter en der har høj faglighed inden for tilrettelæggelse af undervisning for elever med særlige behov. Vi forventer at du: Er uddannet lærer Kan inddrage praktisk musiske kreative elementer i den daglige undervisning Har vores elever på sinde så den enkelte elev føler sig værdifuld og værdsat Er robust, fleksibel og kan bevare den gode relation i en hektisk hverdag Kan arbejde struktureret Har en anerkendende tilgang, både i forhold til elever og kollegaer Hvad kan vi tilbyde?: En velfungerende arbejdsplads, en afvekslende arbejdsdag, gode og dygtige kolleger, pragtfulde børn unge, et godt forældresamarbejde og en tydelig ledelse. Løn: Løn og ansættelsesvilkår i henhold til DLF s overenskomst. Lønnen vil blive fastsat efter principperne for Ny Løn. I henhold til Kolding Kommunes Personaleregler, vil der blive indhentet børneattest og straffeoplysninger. Reference: Vi opfordrer til, at du på din ansøgning angiver en eller flere referencer. Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Afdelingsleder Jacob Skou: 79 79 96 54 el. 29 38 16 40 Souschef Vivi Klemmensen: 79 79 78 86 el. 28 95 18 81 Ansøgningsfrist: torsdag den 20. juni. kl. 12:00 Samtaler: mandag den 24. juni fra kl. 14:30 Se evt. mere på Bramdrup Skoles hjemmeside: www.bramdrup-skole.kolding.dk, se beskrivelsen af Specialcenter Bramdrup

Stilling: Lærer til Specialcenter (Fastansættelse)

Arbejdssted: Specialcenter Bramdrup  

Arbejdstid: Fuldtid 

Ansættelsestidspunkt: 1. august 2019

 

Hvem er vi?:

Specialcenter Bramdrup er en afdeling på Bramdrup Skole. Bramdrup Skole er en folkeskole med ca. 645 elever fra 0. - 9. klasse.

Eleverne på Specialcenter Bramdrup er meget forskellige, men fælles for dem er, at de har opmærksomhedsproblemer og/eller en adfærd præget af manglende koncentration og impulsivitet. Dette udfordrer elevens muligheder for indlæring socialt så vel som fagligt.

 

Vi har 45 elever fra 0. - 9. klasse fordelt på 3 trin. Indskoling 0. - 3. klasse, mellemtrin 4. - 6. klasse og udskoling 7. - 9. klasse.

Alle vores elever er visiteret via PPR og næste skoleår er der 42 elever i Specialcenteret.

 

Mål

Det overordnede mål med Specialcenterets arbejde er, at eleverne erhverver sig kompetencerne til at skabe et godt og indholdsrigt liv. Et liv hvor elevens egne evner og interesser udfoldes, så livsduelighed og livskvalitet opnås.

 

Børnesyn

Grundsynet bag vores pædagogiske arbejde er at ”børn gør det godt, hvis de kan”. Det betyder, at hvis børn ikke gør det godt, er det fordi der kommer noget i vejen.

 

Vi er nysgerrige på, at finde ud af, hvad der står i vejen for hensigtsmæssig adfærd. Uhensigtsmæssig adfærd er ikke noget barnet bærer i sig, men noget der opstår, når der er ubalance mellem det barnet kan og de krav og forventninger, der bliver stillet til barnet.

Det betyder, at vi forholder os empatisk, imødekommende og nysgerrig overfor barnets udfordringer og vi møder børnene, der hvor de er og justerer på vores krav og forventninger.

 

Vores 5 overordnede principper:

  • Den voksne har altid det overordnede ansvar
  • Vi ser barnets vanskeligheder bag adfærden
  • Vi bruger en positiv og anvisende kommunikation
  • Vi skaber rutiner og faste rammer
  • Vi er på forkant ved at forberede, analysere og evaluere

 

Vi stræber efter, at den enkelte elev:

  • Opnår læringsmotivation
  • Tilegner sig sociale kompetencer
  • Udvikler selvværd og selvtillid
  • Føler sig værdifuld og værdsat
  • Opnår livsduelighed
  • Bliver så dygtig som han/hun kan
  • Bidrager til fællesskabet, og forstår betydningen af at være i et fællesskab

 

Dine funktioner bliver:

  • Specialundervisning og specialpædagogisk arbejde
  • Indgå i forældresamarbejde som kontaktlærer i samarbejde med en kontaktpædagog
  • Tværfagligt samarbejde mellem lærere og pædagoger i dagligdagen i et udvidet teamsamarbejde
  • Fælles tilrettelæggelse af rammer, pædagogisk praksis samt fælles forståelse af formål og metoder

 

Dine kvalifikationer:

Vi ønsker os en lærer, der kan undervise vores udskolingselever i matematik. Der udover leder vi efter en der har høj faglighed inden for tilrettelæggelse af undervisning for elever med særlige behov.

 

Vi forventer at du:

  • Er uddannet lærer
  • Kan inddrage praktisk/musiske/kreative elementer i den daglige undervisning
  • Har vores elever på sinde så den enkelte elev føler sig værdifuld og værdsat
  • Er robust, fleksibel og kan bevare den gode relation i en hektisk hverdag
  • Kan arbejde struktureret
  • Har en anerkendende tilgang, både i forhold til elever og kollegaer

 

Hvad kan vi tilbyde?:

En velfungerende arbejdsplads, en afvekslende arbejdsdag, gode og dygtige kolleger, pragtfulde børn/unge, et godt forældresamarbejde og en tydelig ledelse.

 

Løn:

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til DLF's overenskomst. Lønnen vil blive fastsat efter principperne for Ny Løn.

I henhold til Kolding Kommunes Personaleregler, vil der blive indhentet børneattest og straffeoplysninger.

 

Reference:

Vi opfordrer til, at du på din ansøgning angiver en eller flere referencer.

 

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:

Afdelingsleder Jacob Skou: 79 79 96 54 el. 29 38 16 40

Souschef Vivi Klemmensen: 79 79 78 86 el. 28 95 18 81

 

Ansøgningsfrist: torsdag den 20. juni. kl. 12:00

Samtaler:  mandag den 24. juni fra kl. 14:30

 

Se evt. mere på Bramdrup Skoles hjemmeside: www.bramdrup-skole.kolding.dk, se beskrivelsen af Specialcenter Bramdrup  

 

ORS/Small/55c612b5_logo.pngBramdrup SkoleKolding2019-06-04T18:00:24.4902019-06-20T00:00:00
330043554Vonsild Skole søger lærer til fast stillingBasic Stilling: Lærer Arbejdssted: Vonsild Skole Arbejdstid: 37 timer uge Ansættelsesperiode: Fra 1. august 2019 Funktioner: Lærerstillingen indeholder følgende fag: Matematik i en 1. klasse N T i en 1. klasse Idræt i en 1. klasse N T i en 3. klasse Matematik i en 4. klasse N T i en 4. klasse N T på 6. årgang Lærerstilling på attraktiv skole: En af vore lærere har sagt op og efterlader dermed en plads, så du har muligheden for at blive en del af Vonsild Skoles dynamiske skoleunivers. Det er vigtigt, at du har kvaliteter til og mod på at arbejde på en udviklingsorienteret og progressiv skole, der byder på skolekultur med både kant og varme samt fine muligheder for personlig udvikling i lærerfaget. Hvad kan vi tilbyde: Et afvekslende, udfordrende og udviklende job Et fantastisk og engageret kollegateam, der gør hverdagen sjovere og går mange skridt for hinanden En skole med fokus på faglighed, fællesskab og trivsel for alle En skole i faglig og pædagogisk udvikling Aktive elever og engagerede forældre Kvalifikationer: Du er... En pædagogisk og faglig kompetent underviser og en afbalanceret og tydelig person En inspirerende og dygtig underviser med både indlevelse og ben i næsen At du har gejst og drive og har gode relationskompetencer At du er åben og anerkendende i din tilgang til elever og forældre At du vægter samarbejde i team og tager aktivt del i skolens hverdag At du kan se dig selv i nogle af skolens udviklingsområder At du har lyst til at byde ind med ideer til fællesskabende aktiviteter på tværs og langs i skolen fx praktisk-musiske aktiviteter. Du har… Lyst til og gerne erfaring med undervisning i folkeskolen Lyst til samarbejde med en engageret og positiv forældrekreds Du kan… Undervise i matematik, idræt og N T i indskolingen og mellemtrinnet Skabe rammerne for et godt undervisningsmiljø i klasserne (klasserumsledelse og relationsdannelse) Være en aktiv medspiller i vores læringsteam. Kunne indgå i et tæt samarbejde med forældrene om deres børn Hvem er vi: Vonsild Skole er en dynamisk og attraktiv folkeskole i elevtalsmæssig og kvalitativ udvikling. Det betyder skolen p.t. er i gang med en udbygning, således den i 2020 vil være tresporet ligesom udbygningen medfører, at Specialcenteret udvides fra nuværende 40 elever til 100 elever. Specialcenteret er Kolding Kommunes tilbud til overbygningselever med vidtgående behov. Skolen er beliggende i et landsbylignende miljø i Koldings sydlige udkant. Ud over en solid og tydelig faglig, trivselsmæssig og adfærdsmæssig profil, er Vonsild Skole bl.a. kendetegnet ved en stærk sundhedsmæssig profil med idræt og bevægelse, morgenmotion på 3.-7. årgang og flotte idrætsfaciliteter inde som ude: Idrætshal, minihal, gymnastiksal, boldbaner og multibane. Vonsild Skole er en af tre universitetsskoler i Danmark, hvilket vi prioriterer højt. Du kan læse mere på www.vonsild-skole.kolding.dk Løn: Efter gældende overenskomst Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Skoleleder Peter Nordby på telefon 79 79 79 68 (skolen), 26 71 13 46 (mobil) eller mail petno@kolding.dk Ansøgning: Vedhæftet oplysninger om tidligere beskæftigelse, kopi af eksamensbeviser, udtalelser og referencer m.v. fremsendes elektronisk Ansøgningsfrist: Mandag den 24.06 2019 kl. 12.00 Samtaler gennemføres tirsdag d. 25.06 2019 I henhold til Kolding Kommunes Personaleregler, vil der blive indhentet børne og straffeattester.

Stilling: Lærer

Arbejdssted: Vonsild Skole

Arbejdstid: 37 timer/uge

Ansættelsesperiode: Fra 1. august 2019

 

Funktioner:

 

Lærerstillingen indeholder følgende fag:

 

Matematik i en 1. klasse

N/T i en 1. klasse

Idræt i en 1. klasse

N/T i en 3. klasse

Matematik i en 4. klasse

N/T i en 4. klasse

N/T på 6. årgang

 

Lærerstilling på attraktiv skole:

En af vore lærere har sagt op og efterlader dermed en plads, så du har muligheden for at blive en del af Vonsild Skoles dynamiske skoleunivers. Det er vigtigt, at du har kvaliteter til og mod på at arbejde på en udviklingsorienteret og progressiv skole, der byder på skolekultur med både kant og varme samt fine muligheder for personlig udvikling i lærerfaget.

 

Hvad kan vi tilbyde:

  • Et afvekslende, udfordrende og udviklende job
  • Et fantastisk og engageret kollegateam, der gør hverdagen sjovere og går mange skridt for hinanden
  • En skole med fokus på faglighed, fællesskab og trivsel for alle
  • En skole i faglig og pædagogisk udvikling
  • Aktive elever og engagerede forældre

 

Kvalifikationer:

Du er...

  • En pædagogisk og faglig kompetent underviser og en afbalanceret og tydelig person
  • En inspirerende og dygtig underviser – med både indlevelse og ben i næsen
  • At du har gejst og drive og har gode relationskompetencer
  • At du er åben og anerkendende i din tilgang til elever og forældre
  • At du vægter samarbejde i team og tager aktivt del i skolens hverdag
  • At du kan se dig selv i nogle af skolens udviklingsområder
  • At du har lyst til at byde ind med ideer til fællesskabende aktiviteter på tværs og langs i skolen; fx praktisk-musiske aktiviteter.

Du har…

  • Lyst til og gerne erfaring med undervisning i folkeskolen
  • Lyst til samarbejde med en engageret og positiv forældrekreds

Du kan…

  • Undervise i matematik, idræt og N/T i indskolingen og mellemtrinnet
  • Skabe rammerne for et godt undervisningsmiljø i klasserne (klasserumsledelse og relationsdannelse)
  • Være en aktiv medspiller i vores læringsteam.
  • Kunne indgå i et tæt samarbejde med forældrene om deres børn


Hvem er vi:

Vonsild Skole er en dynamisk og attraktiv folkeskole i elevtalsmæssig og kvalitativ udvikling.
Det betyder skolen p.t. er i gang med en udbygning, således den i 2020 vil være tresporet ligesom udbygningen medfører, at Specialcenteret udvides fra nuværende 40 elever til 100 elever.
Specialcenteret er Kolding Kommunes tilbud til overbygningselever med vidtgående behov.

 

Skolen er beliggende i et landsbylignende miljø i Koldings sydlige udkant. Ud over en solid og tydelig faglig, trivselsmæssig og adfærdsmæssig profil, er Vonsild Skole bl.a. kendetegnet ved en stærk sundhedsmæssig profil – med idræt og bevægelse, morgenmotion på 3.-7. årgang og flotte idrætsfaciliteter inde som ude: Idrætshal, minihal, gymnastiksal, boldbaner og multibane.

 

Vonsild Skole er en af tre universitetsskoler i Danmark, hvilket vi prioriterer højt.

Du kan læse mere på www.vonsild-skole.kolding.dk

 

Løn:
Efter gældende overenskomst

 

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:
Skoleleder Peter Nordby på telefon 79 79 79 68 (skolen), 26 71 13 46 (mobil) eller mail petno@kolding.dk

 

Ansøgning:  
Vedhæftet oplysninger om tidligere beskæftigelse, kopi af eksamensbeviser, udtalelser og referencer m.v. fremsendes elektronisk

 

Ansøgningsfrist:
Mandag den 24.06 2019 kl. 12.00

 

Samtaler gennemføres tirsdag d. 25.06 2019

 

I henhold til Kolding Kommunes Personaleregler, vil der blive indhentet børne – og straffeattester.

ORS/Small/afbda5df_logo.pngVonsild SkoleKolding2019-06-14T13:02:10.6302019-06-24T00:00:00
330041248Faglærer til vvs-uddannelserne (genopslag)Robot Har du indsigt i og kendskab til moderne styringsteknik inden for vvs-området, og har du lyst til at dele ud af din viden?Som en del af vores fremadrettede strategi om at øge omfanget af kurser på efteruddannelses området søger vi en kompetent og engageret underviser til vvs-uddannelserne, og vi kan bl.a. tilbyde: et nyindrettet undervisningsmiljø med det nyeste udstyret team, som brænder for unge menneskers læringet inspirerende og innovativt læringsmiljø. JobbetDu bliver en del af vvs-teamet under Teknia, som er HANSENBERGs brancheskole for uddannelser inden for håndværk og teknik. Vi uddanner tømrere, smede, mekanikere, tekniske designere og vvs ere. Teknia har et fagligt udfordrende læringsmiljø, der afspejler branchens krav.Vi forventer, at du i samarbejde med de øvrige teammedlemmer kan varetage undervisning, planlægning og koordinering samt udvikle vvs-området på HANSENBERG. Du kommer til at undervise på grund- og hovedforløb samt efteruddannelsesområdet.Din profil Du har stor passion for dine fagområder og har udpræget pædagogisk talent for at koble din teoretiske viden med det praktiske arbejde, så eleverne oplever en lærer, der har tjek på både teori og praksis.Du er en tillidsvækkende person med et optimistisk livssyn, der kan lide at arbejde med unge mennesker og har stor rummelighed i forhold til forskellige elevtyper. Du sætter en ære i at få alle med og udvikle den enkelte elev optimalt både fagligt og personligt. Du har en naturlig autoritet og kan træde i karakter, når det er nødvendigt.Som udpræget teamplayer vil du gøre dit til, at teamet er velfungerende, målrettet og effektivt. Du arbejder struktureret og grundigt, og dine arbejdsopgaver følges helt til dørs. Fagligt sætter du en ære i at vedligeholde og udvikle dine kvalifikationer.Dine kvalifikationerVi forventer, at du har en videregående uddannelse som vvs-tekniker, vvs-installatør, maskinmester eller anden relevant uddannelse og er skarp på energiområdethar minimum 5 års praktisk erfaringkan anvende diverse it-værktøjer på brugerniveauhar en bred almen viden på gymnasialt niveau med relevante fag på A-niveau eller er villig til at opnå det inden for de første år af ansættelsenkan formulere dig ubesværet både mundtligt og skriftligt på dansk. Kendskab til køleteknik er ønskeligt. A-certifikat vil være en fordel, men ikke et krav, da efteruddannelse vil finde sted.Løn- og ansættelsesvilkårDu ansættes på fuld tid som faglærer i en tjenestemandslignende stilling med en prøvetid på 2 år. Løn efter gældende cirkulære mellem Finansministeriet og Centralorganisationen af 2010 (CO10) samt pensionsordning på 18 . Der er mulighed for kvalifikations- og funktionstillæg. Dine forventninger til løn vil blive drøftet under samtalen.Har du ikke allerede en erhvervspædagogisk uddannelse, skal du gennemføre Dip lomuddannelsen i erhvervspædagogik, jf. bekendtgørelse om erhvervsuddannelser kapitel 3, 12. Uddannelsen betales af skolen.Tiltrædelse den 1. august 2019 eller efter aftale.Sådan søger du Du søger via skolens hjemmeside www.hansenberg.dk. Send ansøgning og CV sammen med alle relevante eksamensbeviser senest onsdag den 26. juni 2019 kl. 12.00. Samtaler vil blive gennemført løbende, så send derfor gerne din ansøgning så hurtigt som muligt.Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte uddannelsesleder Kim Fast på 61664330 eller kf@hansenberg.dk.Alle interesserede med relevant ansøgerprofil opfordres til at søge stillingen, uanset alder, køn, religion og etnisk baggrund.HANSENBERG er en moderne erhvervsskole, som udbyder en lang række erhvervsuddannelser, EUX, 10. klasse samt forskellige studieretninger på HANSENBERG Tekniske Gymnasium. Hvert år er der flere end 3.500 elever, der vælger at uddanne sig hos os i kortere eller længere uddannelsesforløb. Vi tager ansvar for, at den enkelte elev får lærelyst og erhvervskompetence.Som medarbejder får du mulighed for både faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af fællesskabet på HANSENBERG med flere end 250 kolleger på vores 3 adresser i Kolding.

Har du indsigt i og kendskab til moderne styringsteknik inden for vvs-området, og har du lyst til at dele ud af din viden?

Som en del af vores fremadrettede strategi om at øge omfanget af kurser på efteruddannelses­området søger vi en kompetent og engageret underviser til vvs-uddannelserne, og vi kan bl.a. tilbyde:

  • et nyindrettet undervisningsmiljø med det nyeste udstyr
  • et team, som brænder for unge menneskers læring
  • et inspirerende og innovativt læringsmiljø.

Jobbet
Du bliver en del af vvs-teamet under Teknia, som er HANSENBERGs brancheskole for uddannelser inden for håndværk og teknik. Vi uddanner tømrere, smede, mekanikere, tekniske designere og vvs’ere. Teknia har et fagligt udfordrende læringsmiljø, der afspejler branchens krav.

Vi forventer, at du i samarbejde med de øvrige teammedlemmer kan varetage undervisning, planlægning og koordinering samt udvikle vvs-området på HANSENBERG. Du kommer til at undervise på grund- og hovedforløb samt efteruddannelsesområdet.

Din profil
Du har stor passion for dine fagområder og har udpræget pædagogisk talent for at koble din teoretiske viden med det praktiske arbejde, så eleverne oplever en lærer, der har tjek på både teori og praksis.

Du er en tillidsvækkende person med et optimistisk livssyn, der kan lide at arbejde med unge mennesker og har stor rummelighed i forhold til forskellige elevtyper. Du sætter en ære i at få alle med og udvikle den enkelte elev optimalt – både fagligt og personligt. Du har en naturlig autoritet og kan træde i karakter, når det er nødvendigt.

Som udpræget teamplayer vil du gøre dit til, at teamet er velfungerende, målrettet og effektivt. Du arbejder struktureret og grundigt, og dine arbejdsopgaver følges helt til dørs. Fagligt sætter du en ære i at vedligeholde og udvikle dine kvalifikationer.

Dine kvalifikationer
Vi forventer, at du

  • har en videregående uddannelse som vvs-tekniker, vvs-installatør, maskinmester eller anden relevant uddannelse – og er skarp på energiområdet
  • har minimum 5 års praktisk erfaring
  • kan anvende diverse it-værktøjer på brugerniveau
  • har en bred almen viden på gymnasialt niveau med relevante fag på A-niveau eller er villig til at opnå det inden for de første år af ansættelsen
  • kan formulere dig ubesværet både mundtligt og skriftligt på dansk.

Kendskab til køleteknik er ønskeligt. A-certifikat vil være en fordel, men ikke et krav, da efteruddannelse vil finde sted.

Løn- og ansættelsesvilkår
Du ansættes på fuld tid som faglærer i en tjenestemandslignende stilling med en prøvetid på 2 år. Løn efter gældende cirkulære mellem Finansministeriet og Centralorganisationen af 2010 (CO10) samt pensionsordning på 18 %. Der er mulighed for kvalifikations- og funktionstillæg. Dine forventninger til løn vil blive drøftet under samtalen.

Har du ikke allerede en erhvervspædagogisk uddannelse, skal du gennemføre Dip­lomuddannelsen i erhvervspædagogik, jf. bekendtgørelse om erhvervsuddannelser kapitel 3, § 12. Uddannelsen betales af skolen.

Tiltrædelse den 1. august 2019 eller efter aftale.

Sådan søger du
Du søger via skolens hjemmeside www.hansenberg.dk. Send ansøgning og CV sammen med alle relevante eksamensbeviser senest onsdag den 26. juni 2019 kl. 12.00. Samtaler vil blive gennemført løbende, så send derfor gerne din ansøgning så hurtigt som muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte uddannelsesleder Kim Fast på 61664330 eller kf@hansenberg.dk.

Alle interesserede med relevant ansøgerprofil opfordres til at søge stillingen, uanset alder, køn, religion og etnisk baggrund.


HANSENBERG er en moderne erhvervsskole, som udbyder en lang række erhvervsuddannelser, EUX, 10. klasse samt forskellige studieretninger på HANSENBERG Tekniske Gymnasium. Hvert år er der flere end 3.500 elever, der vælger at uddanne sig hos os i kortere eller længere uddannelsesforløb. Vi tager ansvar for, at den enkelte elev får lærelyst og erhvervskompetence.

Som medarbejder får du mulighed for både faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af fællesskabet på HANSENBERG med flere end 250 kolleger på vores 3 adresser i Kolding.  

HANSENBERGKolding2019-06-11T00:00:002019-06-26T00:00:00
330040179Undervisere til HTX og EUXRobot HANSENBERG Tekniske Gymnasium sprænger rammerne vil du være med til at udfylde de nye rammer? Vi er i den dejlige situation, at vi på grund af et rigtig stort optag opretter endnu to klasser pr. 1. august en HTX-klasse og en EUX-klasse. Derfor søger vi to nye kolleger, der kan og vil være med til at udvikle vores allerede fantastiske arbejds- og læringsmiljø. Du får dygtige og kompetente kolleger og topmotiverede elever, der har valgt netop HANSENBERG Tekniske Gymnasium, fordi de her får den studentereksamen, der giver adgang til flest videregående uddannelser. Den ene underviser skal kunne dække to af fagene dansk, engelsk, samfundsfag og idéhistorie. Den anden underviser skal kunne dække to af fagene biologi, kemi, bioteknologi og fysik. På HANSENBERG Tekniske Gymnasium arbejder vi tæt sammen, vi har et velfungerende lærerværelse, hvor det er helt naturligt, at man hjælper hinanden. Aldersspredningen er stor og nøgleordene er gensidig respekt, samarbejde og godt humør. Din profil Du er en dygtig formidler og tør sætte dig selv i spil i undervisningen. Du kan skabe tillidsfulde relationer til eleverne, samtidig med at du har et stort fagligt og pædagogisk engagement og overskud. Det er et ultimativt krav, at du kan lide at arbejde med de unge mennesker, der har valgt at gå på vores gymnasium. De stiller høje krav til faglighed, læringsmiljø og studiemiljø, hvilket er hårdt arbejde, men der er selvfølgelig plads til både fredagscafé og fester. Også det skal du være med til at understøtte. Dine kvalifikationer Vi forventer, at du har en relevant uddannelse på kandidatniveauer fuldt fortrolig med brugen af digitale medier og programmer. Har du undervisningserfaring og evt. pædagogikum, er det naturligvis et plus. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse sker på fuld tid efter gældende overenskomst mellem de forhandlingsberettigede organisationer. Der er mulighed for at forhandle løntillæg efter kvalifikationer. Pensionsordning betalt af skolen. Dine forventninger til løn vil blive drøftet under samtalen. Har du ikke allerede det fælles gymnasiale pædagogikum, skal du gennemføre dette i de første år af ansættelsen. Uddannelsen betales af skolen. Tiltrædelse den 1. august 2019. Sådan søger du Du søger via HANSENBERGs hjemmeside www.hansenberg.dk. Send ansøgning og CV sammen med alle relevante eksamensbeviser senest fredag den 21. juni 2019 kl. 8.00. Samtaler gennemføres løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rektor Marianne Breinhild Johansen på 7932 0520 eller mbjo@hansenberg.dk. Alle interesserede med relevant ansøgerprofil opfordres til at søge stillingen, uanset alder, køn, religion og etnisk baggrund. HANSENBERG er en moderne erhvervsskole, som udbyder en lang række erhvervsuddannelser, EUX, 10. klasse samt forskellige studieretninger på HANSENBERG Tekniske Gymnasium. Hvert år er der flere end 3.500 elever, der vælger at uddanne sig hos os i kortere eller længere uddannelses­forløb. Vi tager ansvar for, at den enkelte elev får lærelyst og erhvervskompetence. Som medarbejder får du mulighed for både faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af fællesskabet på HANSENBERG med flere end 250 kolleger på vores 3 adresser i Kolding. HANSENBERG Tekniske Gymnasium er et gymnasium, hvor skolekulturen er præget af høj faglighed, tværfagligt samarbejde i teams og praktiske projekter i skolens eksperimentarium, XHOUSE. Læs mere på www.hbgym.dk.

HANSENBERG Tekniske Gymnasium sprænger rammerne – vil du være med til at udfylde de nye rammer?

Vi er i den dejlige situation, at vi på grund af et rigtig stort optag opretter endnu to klasser pr. 1. august – en HTX-klasse og en EUX-klasse. Derfor søger vi to nye kolleger, der kan og vil være med til at udvikle vores allerede fantastiske arbejds- og læringsmiljø. Du får dygtige og kompetente kolleger og topmotiverede elever, der har valgt netop HANSENBERG Tekniske Gymnasium, fordi de her får den studentereksamen, der giver adgang til flest videregående uddannelser.

Den ene underviser skal kunne dække to af fagene dansk, engelsk, samfundsfag og idéhistorie.
Den anden underviser skal kunne dække to af fagene biologi, kemi, bioteknologi og fysik.

På HANSENBERG Tekniske Gymnasium arbejder vi tæt sammen, vi har et velfungerende lærerværelse, hvor det er helt naturligt, at man hjælper hinanden. Aldersspredningen er stor og nøgleordene er gensidig respekt, samarbejde og godt humør.

Din profil
Du er en dygtig formidler og tør sætte dig selv i spil i undervisningen. Du kan skabe tillidsfulde relationer til eleverne, samtidig med at du har et stort fagligt og pædagogisk engagement og overskud.

Det er et ultimativt krav, at du kan lide at arbejde med de unge mennesker, der har valgt at gå på vores gymnasium. De stiller høje krav til faglighed, læringsmiljø og studiemiljø, hvilket er hårdt arbejde, men der er selvfølgelig plads til både fredagscafé og fester. Også det skal du være med til at understøtte.

Dine kvalifikationer
Vi forventer, at du

  • har en relevant uddannelse på kandidatniveau
  • er fuldt fortrolig med brugen af digitale medier og programmer.

Har du undervisningserfaring og evt. pædagogikum, er det naturligvis et plus.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse sker på fuld tid efter gældende overenskomst mellem de forhandlingsberettigede organisationer. Der er mulighed for at forhandle løntillæg efter kvalifikationer. Pensionsordning betalt af skolen. Dine forventninger til løn vil blive drøftet under samtalen.

Har du ikke allerede det fælles gymnasiale pædagogikum, skal du gennemføre dette i de første år af ansættelsen. Uddannelsen betales af skolen.

Tiltrædelse den 1. august 2019.

Sådan søger du
Du søger via HANSENBERGs hjemmeside www.hansenberg.dk. Send ansøgning og CV sammen med alle relevante eksamensbeviser senest fredag den 21. juni 2019 kl. 8.00. Samtaler gennemføres løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rektor Marianne Breinhild Johansen på 7932 0520 eller mbjo@hansenberg.dk.

Alle interesserede med relevant ansøgerprofil opfordres til at søge stillingen, uanset alder, køn, religion og etnisk baggrund.


HANSENBERG er en moderne erhvervsskole, som udbyder en lang række erhvervsuddannelser, EUX, 10. klasse samt forskellige studieretninger på HANSENBERG Tekniske Gymnasium. Hvert år er der flere end 3.500 elever, der vælger at uddanne sig hos os i kortere eller længere uddannelses­forløb. Vi tager ansvar for, at den enkelte elev får lærelyst og erhvervskompetence.

Som medarbejder får du mulighed for både faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af fællesskabet på HANSENBERG med flere end 250 kolleger på vores 3 adresser i Kolding.

HANSENBERG Tekniske Gymnasium er et gymnasium, hvor skolekulturen er præget af høj faglighed, tværfagligt samarbejde i teams og praktiske projekter i skolens eksperimentarium, XHOUSE. Læs mere på
www.hbgym.dk.

HANSENBERGKolding2019-06-07T00:00:002019-06-21T00:00:00
330038919Adjunkt / lektor til professionsbacheloruddannelsen i skatRobot Har du en skattejuridisk baggrund og lyst til at undervise, så har du muligheden for at sætte dit præg på en ny spændende uddannelse indenfor skat. Vi startede med det første hold studerende på professionsbacheloruddannelse i skat i efteråret 2019 på Campus Haderslev og glæder os til at byde en ny flok studerende velkommen til september. Det er dem, du skal være med til at uddanne. Vi søger en adjunkt lektor til en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. august 2019. Du må meget gerne kunne undervise i moms og afgifter. Måske har du også viden om andre dele af det skattefaglige område som uddannelsen rummer eller er villig til at sætte dig ind i det. Om stillingen Som adjunkt lektor indgår du i et stærkt kollegialt fællesskab, der består af engagerede og uhøjtidelige medarbejdere med forskellige faglige baggrunde. På uddannelsen bliver du en af de første fastansatte undervisere og er derfor med til at opbygge et fagligt miljø omkring uddannelsen. Vi forventer, at du vil indgå i faglig sparring og tværfagligt samarbejde med vores andre uddannelser. Stillingen rummer gode muligheder for faglig og personlig udvikling samt stor indflydelse på indhold og metoder i undervisningen. Dine opgaver Undervisning og anden studieaktivitet på uddannelsen Deltagelse i teamsamarbejde og arbejdsgrupper på uddannelsen Undervisning og aktiviteter på efter- og videreuddannelse Deltagelse i forsknings- og udviklingsarbejde Dine kompetencer Vi lægger vægt på, at du har en skattejuridisk uddannelse på kandidat-, master- eller ph.d. niveau f.eks. cand.jur., cand.merc.aud. eller cand.merc.jur. dokumenteret kendskab til og gerne erfaring med beskatning og rådgivning lyst til at undervise og udvikle uddannelsen med de studerende for øje lyst til at bidrage med din faglighed i det samlede underviserteam lyst til at bidrage med din faglighed i forsknings- og udviklingsarbejde Vi tilbyder En spændende stilling med varierede og selvstændige arbejdsopgaver, et vedvarende fokus på udvikling og et team af engagerede og hjælpsomme kollegaer. Du bliver en del af et innovativt arbejdsmiljø med dygtige teoretikere og skarpe praktikere, hvor vi løfter i fællesskab. Samtidig er vi en del af et stort tværprofessionelt miljø på UC SYD og derfor kan der også være opgaver på andre campusser. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst samt bekendtgørelse om stillingsstruktur ved blandt andet professionshøjskoler. (Nr. 1065 af 4. juli 2016) og Bekendtgørelse om lektorkvalificering mv. (Nr. 1227 af 23. oktober 2018) Ved ansættelse som adjunkt er der krav om, at du indenfor fire år gennemgår en lektorkvalificering, og i den forbindelse skal der afvikles en større del af undervisningsforpligtelsen inden for områderne videreuddannelse og forskning udvikling. Direkte ansættelse som lektor kræver forudgående positiv lektorbedømmelse Mere information Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved at henvende dig til konstitueret studieleder Margrethe Cæsar Bjerg, mcbj@ucsyd.dk, tlf. 7266 2926 eller adjunkt Ditte Greisen, dgre@ucsyd.dk, tlf. 457266 5082 Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning via linket senest den 19. juni 2019 kl. 23.59. Samtaler forventes afholdt d. 24. juni 2019. Om os UC SYD uddanner lige nu ca. 6.300 studerende til professionsbachelorer. De uddanner sig for eksempel til lærere, pædagoger, sygeplejersker eller lyd designere. Mange af dem vender tilbage for at videreuddanne sig hos os senere i livet. Samtidig forsker vi i professionernes felter og driver udviklingsprojekter i blandt andet børnehaver, skoler og på sygehuse. Sammenhængen mellem uddannelse, forskning og udvikling er et vigtigt pejlemærke for os. Vi er 700 ansatte på fire campusser i Syd- og Sønderjylland. Vi er glade for vores regionale forankring og har et tæt samarbejde med offentlige og private organisationer.Har du en skattejuridisk baggrund og lyst til at undervise, så har du muligheden for at sætte dit præg på en ny spændende uddannelse indenfor skat.

Vi startede med det første hold studerende på professionsbacheloruddannelse i skat i efteråret 2019 på Campus Haderslev og glæder os til at byde en ny flok studerende velkommen til september. Det er dem, du skal være med til at uddanne.

Vi søger en adjunkt / lektor til en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. august 2019. Du må meget gerne kunne undervise i moms og afgifter. Måske har du også viden om andre dele af det skattefaglige område som uddannelsen rummer eller er villig til at sætte dig ind i det.

Om stillingen

Som adjunkt / lektor indgår du i et stærkt kollegialt fællesskab, der består af engagerede og uhøjtidelige medarbejdere med forskellige faglige baggrunde. På uddannelsen bliver du en af de første fastansatte undervisere og er derfor med til at opbygge et fagligt miljø omkring uddannelsen. Vi forventer, at du vil indgå i faglig sparring og tværfagligt samarbejde med vores andre uddannelser. Stillingen rummer gode muligheder for faglig og personlig udvikling samt stor indflydelse på indhold og metoder i undervisningen.

Dine opgaver

  • Undervisning og anden studieaktivitet på uddannelsen
  • Deltagelse i teamsamarbejde og arbejdsgrupper på uddannelsen
  • Undervisning og aktiviteter på efter- og videreuddannelse
  • Deltagelse i forsknings- og udviklingsarbejde
Dine kompetencer

Vi lægger vægt på, at du har

  • en skattejuridisk uddannelse på kandidat-, master- eller ph.d. niveau f.eks. cand.jur., cand.merc.aud. eller cand.merc.jur.
  • dokumenteret kendskab til og gerne erfaring med beskatning og rådgivning
  • lyst til at undervise og udvikle uddannelsen med de studerende for øje
  • lyst til at bidrage med din faglighed i det samlede underviserteam
  • lyst til at bidrage med din faglighed i forsknings- og udviklingsarbejde
Vi tilbyder

En spændende stilling med varierede og selvstændige arbejdsopgaver, et vedvarende fokus på udvikling og et team af engagerede og hjælpsomme kollegaer. Du bliver en del af et innovativt arbejdsmiljø med dygtige teoretikere og skarpe praktikere, hvor vi løfter i fællesskab. Samtidig er vi en del af et stort tværprofessionelt miljø på UC SYD og derfor kan der også være opgaver på andre campusser.

Løn- og ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst samt bekendtgørelse om stillingsstruktur ved blandt andet professionshøjskoler. (Nr. 1065 af 4. juli 2016) og Bekendtgørelse om lektorkvalificering mv. (Nr. 1227 af 23. oktober 2018)

Ved ansættelse som adjunkt er der krav om, at du indenfor fire år gennemgår en lektorkvalificering, og i den forbindelse skal der afvikles en større del af undervisningsforpligtelsen inden for områderne videreuddannelse og forskning/udvikling. Direkte ansættelse som lektor kræver forudgående positiv lektorbedømmelse

Mere information

Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved at henvende dig til konstitueret studieleder Margrethe Cæsar Bjerg, mcbj@ucsyd.dk, tlf. 7266 2926 eller adjunkt Ditte Greisen, dgre@ucsyd.dk, tlf. 457266 5082

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning via linket senest den 19. juni 2019 kl. 23.59. Samtaler forventes afholdt d. 24. juni 2019.



Om os

UC SYD uddanner lige nu ca. 6.300 studerende til professionsbachelorer. De uddanner sig for eksempel til lærere, pædagoger, sygeplejersker eller lyd designere. Mange af dem vender tilbage for at videreuddanne sig hos os senere i livet. Samtidig forsker vi i professionernes felter og driver udviklingsprojekter i blandt andet børnehaver, skoler og på sygehuse. Sammenhængen mellem uddannelse, forskning og udvikling er et vigtigt pejlemærke for os.



Vi er 700 ansatte på fire campusser i Syd- og Sønderjylland. Vi er glade for vores regionale forankring og har et tæt samarbejde med offentlige og private organisationer.

UC Syddanmark, HaderslevHaderslev2019-06-08T00:00:002019-06-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lærer til Specialcenter Bramdrup

Bramdrup Skole

Kolding
Stilling: Lærer til Specialcenter (Fastansættelse) Arbejdssted: Specialcenter Bramdrup Arbejdstid: Fuldtid Ansættelsestidspunkt: 1. august 2019 Hvem er vi?: Specialcenter Bramdrup er en afdeling på Bramdrup Skole. Bramdrup Skole er en folkeskole med...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:20. juni 2019

Vonsild Skole søger lærer til fast stilling

Vonsild Skole

Kolding
Stilling: Lærer Arbejdssted: Vonsild Skole Arbejdstid: 37 timer uge Ansættelsesperiode: Fra 1. august 2019 Funktioner: Lærerstillingen indeholder følgende fag: Matematik i en 1. klasse N T i en 1. klasse Idræt i en 1. klasse N T i en 3. klasse Matem...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:24. juni 2019

Faglærer til vvs-uddannelserne (genopslag)

HANSENBERG

Kolding
Har du indsigt i og kendskab til moderne styringsteknik inden for vvs-området, og har du lyst til at dele ud af din viden?Som en del af vores fremadrettede strategi om at øge omfanget af kurser på efteruddannelses området søger vi en kompetent og en...
Indrykket:11. juni 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Undervisere til HTX og EUX

HANSENBERG

Kolding
HANSENBERG Tekniske Gymnasium sprænger rammerne vil du være med til at udfylde de nye rammer? Vi er i den dejlige situation, at vi på grund af et rigtig stort optag opretter endnu to klasser pr. 1. august en HTX-klasse og en EUX-klasse. Derfor søger...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Adjunkt / lektor til professionsbacheloruddannelsen i skat

UC Syddanmark, Haderslev

Haderslev
Har du en skattejuridisk baggrund og lyst til at undervise, så har du muligheden for at sætte dit præg på en ny spændende uddannelse indenfor skat. Vi startede med det første hold studerende på professionsbacheloruddannelse i skat i efteråret 2019 p...
Indrykket:8. juni 2019
Udløbsdato:19. juni 2019