Tjener/ Receptionist

Jobbeskrivelse

Vi har travlt på Hotel Postgaarden i Fredericia derfor søger vi Hjælpe Tjener og Receptionister

Du skal kunne sætter en ære i at kende menukortet, så du kan rådgive bedst muligt. Og vi ved, at for dig er glasset altid halvt fyldt, og at din positive indstilling spreder sig i hele restauranten & på Hotellet. Du nyder at præsentere vores gæster for nye smagsoplevelser og ved, hvordan et bord står knivskarpt. Vi glæder os til at byde dig velkommen.

Opgaver

  • Personlig og professionel servering i restaurant, bar og ved mødelokalerne
  • Vejledning til gæster i valg af menu og vine inkl. opsalg
  • Modtagelse af betaling og afstemning af kasse
  • Receptionist arbejde modtagelse af gæster
  • Hvem er du:
  • Du har stor interesse i mad og vin
  • Du har et godt humør og let til smil
  • Du er en dygtig sælger, der er god til at sætte dig ind i gæstens behov og ønsker
  • Du kan arbejde selvstændigt – med fokus på kvalitet og effektivitet
  • Du taler Dansk samt Engelsk
  • Det er aften og weekend vagter
  • Timer 20 til 30 timer

Jobtype:Deltid, Fast


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012486Phoenix-9916f3d612019-06-03T00:00:00Tjener/ Receptionist

Jobbeskrivelse

Vi har travlt på Hotel Postgaarden i Fredericia derfor søger vi Hjælpe Tjener og Receptionister

Du skal kunne sætter en ære i at kende menukortet, så du kan rådgive bedst muligt. Og vi ved, at for dig er glasset altid halvt fyldt, og at din positive indstilling spreder sig i hele restauranten & på Hotellet. Du nyder at præsentere vores gæster for nye smagsoplevelser og ved, hvordan et bord står knivskarpt. Vi glæder os til at byde dig velkommen.

Opgaver

  • Personlig og professionel servering i restaurant, bar og ved mødelokalerne
  • Vejledning til gæster i valg af menu og vine inkl. opsalg
  • Modtagelse af betaling og afstemning af kasse
  • Receptionist arbejde modtagelse af gæster
  • Hvem er du:
  • Du har stor interesse i mad og vin
  • Du har et godt humør og let til smil
  • Du er en dygtig sælger, der er god til at sætte dig ind i gæstens behov og ønsker
  • Du kan arbejde selvstændigt – med fokus på kvalitet og effektivitet
  • Du taler Dansk samt Engelsk
  • Det er aften og weekend vagter
  • Timer 20 til 30 timer

Jobtype:Deltid, Fast

Jobbeskrivelse Vi har travlt på Hotel Postgaarden i Fredericia derfor søger vi Hjælpe Tjener og Receptionister Du skal kunne sætter en ære i at kende menukortet, så du kan rådgive bedst muligt. Og vi ved, at for dig er glasset altid halvt fyldt, og at din positive indstilling spreder sig i hele restauranten på Hotellet. Du nyder at præsentere vores gæster for nye smagsoplevelser og ved, hvordan et bord står knivskarpt. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Opgaver Personlig og professionel servering i restaurant, bar og ved mødelokalerne Vejledning til gæster i valg af menu og vine inkl. opsalg Modtagelse af betaling og afstemning af kasse Receptionist arbejde modtagelse af gæster Hvem er du: Du har stor interesse i mad og vin Du har et godt humør og let til smil Du er en dygtig sælger, der er god til at sætte dig ind i gæstens behov og ønsker Du kan arbejde selvstændigt med fokus på kvalitet og effektivitet Du taler Dansk samt Engelsk Det er aften og weekend vagter Timer 20 til 30 timer Jobtype:Deltid, Fast11jobnet9916f3d6100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-21T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandFredericia3514543HOTEL POSTGÅRDEN ApS11Oldenborggade 47000FredericiaDKDanmark0hotel@postgaarden.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent750084JobNet4979302497930210026-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9916f3d6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9916f3d6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9916f3d6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9916f3d6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgEr Salg noget for dig? Søg jobbet som Receptionist i dag.12008221Dansk3Læse/ tale422208Receptionist2Salg361576010Frank Møllerhotel@postgaarden.dkDKDanmarkDKDanmark330043503RECEPTIONIST TIL FULD TIDRobot First Hotels er en af Skandinaviens førende hotel operatører med 55 unikke og centralt beliggende hoteller på udvalgte destinationer i Sverige, Norge og Danmark (www.firsthotels.com). Uanset om du er forretningsrejsende eller ferierejsende byder vore hoteller på moderne gæsteoplevelser og personlig service med fokus på individet. Hotellerne er unikke i stil, atmosfære og indretning. Det skal være en fornøjelse at arbejde med os. Vi skal lede udviklingen og overraske samtidig som vi viser omtanke for vores ansatte, kunder og gæster. Det er derfor vi søger dig som sætter mennesker i fokus. The next best thing to staying here is working here RECEPTIONIST TIL FULD TID FIRST HOTEL KOLDING søger en smilende, dygtig, engageret, ansvarlig og serviceminded recep-tionist med tiltrædelse den 2. september. Stillingen er en fast fuldtidsstilling på 160,33 timer pr. måned. Vagterne fordeler sig på dag-, aften- og weekendvagter. Mødetiderne er som udgangspunkt fra kl. 07.00-15.00 og 15.00-23.00, og du skal være indstillet på at det kan være nødvendigt at afløse på nattevagter ved sygdom ferie. Vi forventer at: du er uddannet receptionist eller at du minimum har tre års erfaring indenfor receptionsarbejde - gerne hotelreception du brænder for hotelbranchen og ikke kan se dig selv være ansat andre steder du har let til smil og har en stærk, positiv udstråling du trives og er tryg med skiftende arbejdstider du er energisk, empatisk og kan lide at arbejde med mennesker du kan arbejde selvstændigt og trives med at tage beslutninger du er mødestabil du har lysten til at lære noget nyt og opsøger informationer du kan holde flere bolde i luften og bevare overblikket er omhyggelig, struktureret og effektiv i din måde at arbejde og løse opgaver på du har gode kommunikationsevner du er 100 flydende i dansk og engelsk både skrift og tale, og behersker gerne et 3. sprog du brænder for at være med til at gøre din succes til hotellets succes. Det er vigtigt, at alle gæster får en god oplevelse og en uovertruffen service, og at du ser det som din fineste opgave at sikre, at alle gæster føler sig hjemme, når de besøger hos os Opgaverne inkluderer blandt mange: Professionel og hjertelig servicering af hotellets gæster Give vores gæster det fantastiske værtsskab Professionel telefon håndtering Håndtering af check ind og ud Udførelse af punkterne på receptionens tjekliste Booking af værelser (individuelle grupper) Hvervning af First Members Lave daglige mersalg Diverse ad hoc opgaver Vi tilbyder: En spændende hverdag på et fantastisk hotel i modern omgivelser En stilling med krævende opgaver i et internationalt miljø Muligheder for personlig og faglig udvikling Mulighed for ansvar og indflydelse Et varieret arbejde på et dejligt hotel med skønne gæster og kollegaer Adgang til fordelagtige personalegoder FIRST HOTEL KOLDING er et lækkert hotel fra 2006 midt i Kolding centrum med 132 stilrene, moderne værelser og al tænkelig komfort. Hotellet ligger ved Slotssøen og et stenkast fra Koldinghus. Hotellet er nemt at komme til både med bus og tog, da togstationen er vores genbo. Kommer man i bil, tilbydes parkering i egen aflåst kældergarage. Løn og ansøgning: Løn i henhold til overenskomsten. Ansøgningsfrist senest den 15. august. Samtaler vil blive afholdt løbende. Ansøgning og uddybende CV modtages kun pr. mail, som sendes til Receptions Supervisor, Sintija Johnsen på sintija.johnsen@firsthotels.dk. Vi ser frem til at høre fra dig!

First Hotels er en af Skandinaviens førende hotel operatører med 55 unikke og centralt beliggende hoteller på udvalgte destinationer i Sverige, Norge og Danmark (www.firsthotels.com). Uanset om du er forretningsrejsende eller ferierejsende byder vore hoteller på moderne gæsteoplevelser og personlig service med fokus på individet.

Hotellerne er unikke i stil, atmosfære og indretning. Det skal være en fornøjelse at arbejde med os. Vi skal lede udviklingen og overraske samtidig som vi viser omtanke for vores ansatte, kunder og gæster. Det er derfor vi søger dig som sætter mennesker i fokus. "The next best thing to staying here is working here"

RECEPTIONIST TIL FULD TID

FIRST HOTEL KOLDING søger en smilende, dygtig, engageret, ansvarlig og serviceminded recep-tionist med tiltrædelse den 2. september. Stillingen er en fast fuldtidsstilling på 160,33 timer pr. måned. Vagterne fordeler sig på dag-, aften- og weekendvagter. Mødetiderne er som udgangspunkt fra kl. 07.00-15.00 og 15.00-23.00, og du skal være indstillet på at det kan være nødvendigt at afløse på nattevagter ved sygdom/ferie.

Vi forventer at:

  • du er uddannet receptionist eller at du minimum har tre års erfaring indenfor receptionsarbejde - gerne hotelreception
  • du brænder for hotelbranchen og ikke kan se dig selv være ansat andre steder
  • du har let til smil og har en stærk, positiv udstråling
  • du trives og er tryg med skiftende arbejdstider
  • du er energisk, empatisk og kan lide at arbejde med mennesker
  • du kan arbejde selvstændigt og trives med at tage beslutninger
  • du er mødestabil
  • du har lysten til at lære noget nyt og opsøger informationer
  • du kan holde flere bolde i luften og bevare overblikket
  • er omhyggelig, struktureret og effektiv i din måde at arbejde og løse opgaver på
  • du har gode kommunikationsevner
  • du er 100% flydende i dansk og engelsk både skrift og tale, og behersker gerne et 3. sprog
  • du brænder for at være med til at gøre din succes til hotellets succes. Det er vigtigt, at alle gæster får en god oplevelse og en uovertruffen service, og at du ser det som din fineste opgave at sikre, at alle gæster føler sig hjemme, når de besøger hos os

Opgaverne inkluderer blandt mange:

  • Professionel og hjertelig servicering af hotellets gæster
  • Give vores gæster det fantastiske værtsskab
  • Professionel telefon håndtering
  • Håndtering af check ind og ud
  • Udførelse af punkterne på receptionens tjekliste
  • Booking af værelser (individuelle/grupper)
  • Hvervning af First Members
  • Lave daglige mersalg
  • Diverse ad hoc opgaver

Vi tilbyder:

  • En spændende hverdag på et fantastisk hotel i modern omgivelser
  • En stilling med krævende opgaver i et internationalt miljø
  • Muligheder for personlig og faglig udvikling
  • Mulighed for ansvar og indflydelse
  • Et varieret arbejde på et dejligt hotel med skønne gæster og kollegaer
  • Adgang til fordelagtige personalegoder

FIRST HOTEL KOLDING er et lækkert hotel fra 2006 midt i Kolding centrum med 132 stilrene, moderne værelser og al tænkelig komfort. Hotellet ligger ved Slotssøen og et stenkast fra Koldinghus. Hotellet er nemt at komme til både med bus og tog, da togstationen er vores genbo. Kommer man i bil, tilbydes parkering i egen aflåst kældergarage.

Løn og ansøgning:

Løn i henhold til overenskomsten. Ansøgningsfrist senest den 15. august. Samtaler vil blive afholdt løbende.

Ansøgning og uddybende CV modtages kun pr. mail, som sendes til Receptions Supervisor, Sintija Johnsen på sintija.johnsen@firsthotels.dk. Vi ser frem til at høre fra dig!

Hotel First- KoldingKolding2019-06-14T00:00:002019-08-09T00:00:00
330035472Receptionist og dagligkoordinator søges nu til Godt Smil EsbjergRobot Er du fuld af energi, godt humør og har du let til smil? Ønsker du dig en moderne og travl arbejdsplads, med stor tilgang af patienter? Arbejder du struktureret, systematisk og ønsker du at have stor indflydelse på klinikkens drift og dagligdag? Hvis du kan sige ja til ovenstående kan du meget vel være vores ny kollega. Du tiltræder en stilling hvor du er receptionist og daglig koordinator. Du vil spille en stor rolle i dagligdagen, være den der forventes at have overblikket, være den koordinerende i forhold til arbejdsopgaver på klinikken og arbejde tæt sammen med ledelsen. Stillingen er på 37 timer ugentligt og arbejdstider aftales ved ansættelse. Opstart snarest muligt og samtaler afholdes løbende. Klinikken der er beliggende på Kongensgade 46 i Esbjerg, råder over 6 lyse og moderne klinikrum, der alle er indrettet med det nyeste udstyr. Der er i skrivende stund ansat 4 tandlæger, 3 tandplejere, 4 klinikassistenter og n receptionist samt at vi udvider teamet og søger endnu en klinikassistent. Vi samarbejder med Tandprotesehuset og har en tekniker på klinikken to dage om ugen. Din kommende hverdag og arbejdsopgaver I rollen som receptionist og daglig koordinator bliver du nøglemedarbejder, ikke bare i forhold til mødet med patienterne, men også i forhold til dine kollegaer og det at sørge for at dagligdagen og arbejdsgange fungerer på klinikken. Din personlige profil Du er uddannet tandklinikassistent Du har erfaring med velkomst og modtagelse af patienter Du har erfaring med optimering af aftalebogen Du har erfaring med at besvare telefonhenvendelser og mails Du har kendskab til Danmarksregninger i Aldente Du har kendskab til kommuneregninger i Aldente Du har kendskab til indkald i Aldente Du arbejder struktureret, er samvittighedsfuld og mødestabil. Du skal kunne give dine kollegaer en hjælpende hånd i sterilisationen samt assistere på klinikken ved fravær af en kollega. Det vigtigste er dog, at du har let til smil, at du er fuld af energi, godt humør og har en ekstraordinær arbejds lyst - så skal vi nok få lært dig de opgaver, du måske, endnu ikke bestrider. Vi tilbyder dig Et job med stort ansvar og udviklingsmuligheder Løbende uddannelsesdage for alle receptionister Unik mulighed for faglig sparring i et bredt netværk samt god backup fra vores servicecenter og økonomiafdeling Medindflydelse på dagligdagen på en klinik i vækst, i et tæt samarbejde med ledelsen Gode og stabile kollegaer på en klinik med høj medarbejdertilfredshed Hvorfor Godt Smil? Godt Smil er et større fællesskab hvor vi tilbyder vores receptionister gode muligheder for faglig saprring og udvikling. Vi tilbyder blandt andet uddannelsesdage kun for receptionister, ligesom vi har etableret et netværk for receptionister, hvor du kan få hjælp og hente inspiration. Vi har et servicecenter der hjælper dig og egen IT-afdeling, hvor du kan få hurtig og kompetent hjælp. Vi ønsker at hver medarbejder mærker det at være en del af noget større, oplever de unikke muligheder der er for at skabe et bredt netværk på tværs af landet og ser hvilke muligheder det byder hver enkelt. Lyder ovenstående som en stilling for dig, så send mig endelig din ansøgning og dit CV. Jeg glæder mig til at høre fra dig! For spørgsmål vedrørende stillingen, kontakt Area Manager Louise Knudsen på telefon 81406566 Af hensyn til GDPR beder jeg dig sende din ansøgning via vores hjemmeside www.godtsmil.dkEr du fuld af energi, godt humør og har du let til smil? Ønsker du dig en moderne og travl arbejdsplads, med stor tilgang af patienter? Arbejder du struktureret, systematisk og ønsker du at have stor indflydelse på klinikkens drift og dagligdag? Hvis du kan sige ja til ovenstående kan du meget vel være vores ny kollega. Du tiltræder en stilling hvor du er receptionist og daglig koordinator. Du vil spille en stor rolle i dagligdagen, være den der forventes at have overblikket, være den koordinerende i forhold til arbejdsopgaver på klinikken og arbejde tæt sammen med ledelsen.

Stillingen er på 37 timer ugentligt og arbejdstider aftales ved ansættelse.

Opstart snarest muligt og samtaler afholdes løbende.

Klinikken der er beliggende på Kongensgade 46 i Esbjerg, råder over 6 lyse og moderne klinikrum, der alle er indrettet med det nyeste udstyr. Der er i skrivende stund ansat 4 tandlæger, 3 tandplejere, 4 klinikassistenter og én receptionist samt at vi udvider teamet og søger endnu en klinikassistent. Vi samarbejder med Tandprotesehuset og har en tekniker på klinikken to dage om ugen.

Din kommende hverdag og arbejdsopgaver

I rollen som receptionist og daglig koordinator bliver du nøglemedarbejder, ikke bare i forhold til mødet med patienterne, men også i forhold til dine kollegaer og det at sørge for at dagligdagen og arbejdsgange fungerer på klinikken.

Din personlige profil

  • Du er uddannet tandklinikassistent
  • Du har erfaring med velkomst og modtagelse af patienter
  • Du har erfaring med optimering af aftalebogen
  • Du har erfaring med at besvare telefonhenvendelser og mails
  • Du har kendskab til Danmarksregninger i Aldente
  • Du har kendskab til kommuneregninger i Aldente
  • Du har kendskab til indkald i Aldente
  • Du arbejder struktureret, er samvittighedsfuld og mødestabil.

Du skal kunne give dine kollegaer en hjælpende hånd i sterilisationen samt assistere på klinikken ved fravær af en kollega.

Det vigtigste er dog, at du har let til smil, at du er fuld af energi, godt humør og har en ekstraordinær arbejds lyst - så skal vi nok få lært dig de opgaver, du måske, endnu ikke bestrider.

Vi tilbyder dig

  • Et job med stort ansvar og udviklingsmuligheder
  • Løbende uddannelsesdage for alle receptionister
  • Unik mulighed for faglig sparring i et bredt netværk samt god backup fra vores servicecenter og økonomiafdeling
  • Medindflydelse på dagligdagen på en klinik i vækst, i et tæt samarbejde med ledelsen
  • Gode og stabile kollegaer på en klinik med høj medarbejdertilfredshed

Hvorfor Godt Smil?

Godt Smil er et større fællesskab hvor vi tilbyder vores receptionister gode muligheder for faglig saprring og udvikling.

Vi tilbyder blandt andet uddannelsesdage kun for receptionister, ligesom vi har etableret et netværk for receptionister, hvor du kan få hjælp og hente inspiration. Vi har et servicecenter der hjælper dig og egen IT-afdeling, hvor du kan få hurtig og kompetent hjælp.

Vi ønsker at hver medarbejder mærker det at være en del af noget større, oplever de unikke muligheder der er for at skabe et bredt netværk på tværs af landet og ser hvilke muligheder det byder hver enkelt.

Lyder ovenstående som en stilling for dig, så send mig endelig din ansøgning og dit CV. Jeg glæder mig til at høre fra dig!

For spørgsmål vedrørende stillingen, kontakt Area Manager Louise Knudsen på telefon 81406566

Af hensyn til GDPR beder jeg dig sende din ansøgning via vores hjemmeside www.godtsmil.dk

Godt SmilEsbjerg2019-05-31T00:00:002019-07-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

RECEPTIONIST TIL FULD TID

Hotel First- Kolding

Kolding
First Hotels er en af Skandinaviens førende hotel operatører med 55 unikke og centralt beliggende hoteller på udvalgte destinationer i Sverige, Norge og Danmark (www.firsthotels.com). Uanset om du er forretningsrejsende eller ferierejsende byder vor...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:9. august 2019

Receptionist og dagligkoordinator søges nu til Godt Smil Esbjerg

Godt Smil

Esbjerg
Er du fuld af energi, godt humør og har du let til smil? Ønsker du dig en moderne og travl arbejdsplads, med stor tilgang af patienter? Arbejder du struktureret, systematisk og ønsker du at have stor indflydelse på klinikkens drift og dagligdag? Hvi...
Indrykket:31. maj 2019
Udløbsdato:26. juli 2019