To administrative teamledere til Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Brænder du for at levere stabil drift på personale- og økonomiområdet?
Vil du være med til at opbygge et nyt administrativt fællesskab?

Så er du måske en af vores to nye teamledere.

Hvorfor skal du vælge os?
Du får her mulighed for at være med til at opbygge et nysammensat team. Kultur- og Fritidsforvaltningen (KFF) er i sidste fase af sammenlægningen af de administrative kræfter, og det er her vi skal bruge to temaledere til at sikre en effektiv og serviceorienteret drift på det administrative område for KFF, så vi som forvaltning kan bruge kræfterne på borgerrettede tiltag.

I bliver to nye teamledere, og en stor del af arbejdet er jeres fælles samarbejde og videre udvikling af arbejdsfordeling og kompetenceudvikling i teamene. I bliver sideordnede til hinanden, og kan derfor bakke hinanden op ledelsesmæssigt.

Er du interesseret i andre mennesker, deres udvikling og hvordan vi i fællesskab udvikler vores interne og eksterne samarbejde og serviceniveau, så er stillingen skabt til dig.

Om stillingerne
Du ansættes som teamleder for KFF Adm med reference til kontorchefen for Organisation, som er et af de seks kontorer i Center for Økonomi, Digitalisering og Organisation. I teamet Organisation ligger KFF Administration, som består af to teams. Det ene team betjener Center for Borgerservice og Myndighed samt Center for Økonomi, Digitalisering og Organisation. Det andet team betjener Center for Kultur og Fritidsaktiviteter. Begge teams varetager alle typer af opgaver indenfor indkøb, økonomi og personale. Du får derfor berøring med – og kan lede – medarbejdere inden for disse fagområder.

Som teamleder indgår du i en central stilling i et spændende center, hvor vi har en høj faglighed, en uformel omgangstone og brænder for at levere gode administrativ understøttelse centerets ledere og medarbejdere. I KFF admin er der cirka 30 medarbejdere, og du får personaleansvar for ca. halvdelen. Medarbejderne har alle stærke kompetencer og stor faglig og forretningsmæssig viden.

Du kommer til at indgå i centerets ledelsesgruppe, hvor vi arbejder tæt sammen om at løse opgaverne i centeret.

Som teamleder får du ansvaret for

  • den daglige drift og fortsatte udvikling af området
  • at sætte retning for KFF’s administrative understøttelse
  • at levere god service
  • ca. 15 medarbejdere (personaleansvar)
  • planlæggende og koordinerende i forhold til forretningens årshjul

Du får succes i stillingen, når du er god til at samarbejde og skabe relationer og netværk med forskellige faggrupper på tværs af en kompleks organisation. Du har en naturlig nysgerrighed i forhold til forretningens hverdag, og hvordan den kan udvikles. Der er en forudsætningen for stillingen som teamleder, at du kan arbejde selvstændigt, proaktivt og er god til at strukturere dit arbejde. Du formår at arbejde helhedsorienteret og både tænke brugerbehov, faglige behov og administrative behov. Derudover ser vi gerne, men det er ikke et krav, at du har:

  • erfaring med eller lyst til personaleledelse og til at arbejde med udvikling af medarbejdere
  • kendskab til indkøb i det offentlige og/eller kendskab til regnskabs- og bogføringspraksis
  • kendskab til ansættelsesprocesser og personaleadministration

Om Center for Økonomi, Digitalisering og Organisation
KFF Adm varetager administrative opgaver indenfor personaleadministration, indkøbkreditor, debitor og autorisationer. KFF Adm ligger i kontoret Organisation, som har fokus på samspillet mellem forvaltningen behov og Center for Økonomi, Digitalisering og Organisations kompetencer som stabscenter. I kontoret finder du bl.a. en gruppe af forretningspartnere, direktionens projektportefølje og det program, der har drevet etableringen af KFF administration Center for Økonomi, Digitalisering og Organisation har samlet ansvaret for HR, Digital læring, organisations- og medarbejderudvikling, data, automatisering, digitalisering, regnskab- og strategisk indkøb, budget og budgetopfølgning.

Løn- og ansættelsesforhold
Der er tale om faste stillinger på fuld tid og arbejdsstedet er Kultur- og Fritidsforvaltningen i Nyropsgade. Vi tilbyder løn- og ansættelse efter kvalifikationer i henhold til gældende overenskomst. Stillingerne ønskes besat den 1. august 2022.

Yderligere information
Er du interesseret i at høre mere om stillingerne, er du velkommen til at tage kontakt til kontorchef for Organisation, Karina Nelsing på 2133 9830.

Søg via linket senest onsdag den 8. juni 2022
Vi forventer at holde samtaler i ugerne 24-26.

Kultur- og Fritidsforvaltningen
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


To administrative teamledere til Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune

Brænder du for at levere stabil drift på personale- og økonomiområdet?
Vil du være med til at opbygge et nyt administrativt fællesskab?

Så er du måske en af vores to nye teamledere.

Hvorfor skal du vælge os?
Du får her mulighed for at være med til at opbygge et nysammensat team. Kultur- og Fritidsforvaltningen (KFF) er i sidste fase af sammenlægningen af de administrative kræfter, og det er her vi skal bruge to temaledere til at sikre en effektiv og serviceorienteret drift på det administrative område for KFF, så vi som forvaltning kan bruge kræfterne på borgerrettede tiltag.

I bliver to nye teamledere, og en stor del af arbejdet er jeres fælles samarbejde og videre udvikling af arbejdsfordeling og kompetenceudvikling i teamene. I bliver sideordnede til hinanden, og kan derfor bakke hinanden op ledelsesmæssigt.

Er du interesseret i andre mennesker, deres udvikling og hvordan vi i fællesskab udvikler vores interne og eksterne samarbejde og serviceniveau, så er stillingen skabt til dig.

Om stillingerne
Du ansættes som teamleder for KFF Adm med reference til kontorchefen for Organisation, som er et af de seks kontorer i Center for Økonomi, Digitalisering og Organisation. I teamet Organisation ligger KFF Administration, som består af to teams. Det ene team betjener Center for Borgerservice og Myndighed samt Center for Økonomi, Digitalisering og Organisation. Det andet team betjener Center for Kultur og Fritidsaktiviteter. Begge teams varetager alle typer af opgaver indenfor indkøb, økonomi og personale. Du får derfor berøring med – og kan lede – medarbejdere inden for disse fagområder.

Som teamleder indgår du i en central stilling i et spændende center, hvor vi har en høj faglighed, en uformel omgangstone og brænder for at levere gode administrativ understøttelse centerets ledere og medarbejdere. I KFF admin er der cirka 30 medarbejdere, og du får personaleansvar for ca. halvdelen. Medarbejderne har alle stærke kompetencer og stor faglig og forretningsmæssig viden.

Du kommer til at indgå i centerets ledelsesgruppe, hvor vi arbejder tæt sammen om at løse opgaverne i centeret.

Som teamleder får du ansvaret for

  • den daglige drift og fortsatte udvikling af området
  • at sætte retning for KFF’s administrative understøttelse
  • at levere god service
  • ca. 15 medarbejdere (personaleansvar)
  • planlæggende og koordinerende i forhold til forretningens årshjul

Du får succes i stillingen, når du er god til at samarbejde og skabe relationer og netværk med forskellige faggrupper på tværs af en kompleks organisation. Du har en naturlig nysgerrighed i forhold til forretningens hverdag, og hvordan den kan udvikles. Der er en forudsætningen for stillingen som teamleder, at du kan arbejde selvstændigt, proaktivt og er god til at strukturere dit arbejde. Du formår at arbejde helhedsorienteret og både tænke brugerbehov, faglige behov og administrative behov. Derudover ser vi gerne, men det er ikke et krav, at du har:

  • erfaring med eller lyst til personaleledelse og til at arbejde med udvikling af medarbejdere
  • kendskab til indkøb i det offentlige og/eller kendskab til regnskabs- og bogføringspraksis
  • kendskab til ansættelsesprocesser og personaleadministration

Om Center for Økonomi, Digitalisering og Organisation
KFF Adm varetager administrative opgaver indenfor personaleadministration, indkøbkreditor, debitor og autorisationer. KFF Adm ligger i kontoret Organisation, som har fokus på samspillet mellem forvaltningen behov og Center for Økonomi, Digitalisering og Organisations kompetencer som stabscenter. I kontoret finder du bl.a. en gruppe af forretningspartnere, direktionens projektportefølje og det program, der har drevet etableringen af KFF administration Center for Økonomi, Digitalisering og Organisation har samlet ansvaret for HR, Digital læring, organisations- og medarbejderudvikling, data, automatisering, digitalisering, regnskab- og strategisk indkøb, budget og budgetopfølgning.

Løn- og ansættelsesforhold
Der er tale om faste stillinger på fuld tid og arbejdsstedet er Kultur- og Fritidsforvaltningen i Nyropsgade. Vi tilbyder løn- og ansættelse efter kvalifikationer i henhold til gældende overenskomst. Stillingerne ønskes besat den 1. august 2022.

Yderligere information
Er du interesseret i at høre mere om stillingerne, er du velkommen til at tage kontakt til kontorchef for Organisation, Karina Nelsing på 2133 9830.

Søg via linket senest onsdag den 8. juni 2022
Vi forventer at holde samtaler i ugerne 24-26.

Kultur- og Fritidsforvaltningen
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.