Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

To akademikere til politisk betjening i Center for Regional Udvikling i Region Hovedstaden


Vil du være med at præge det regionale udviklingsområde i Danmarks største region med mere end 40.000 ansatte? Har du interesse og flair for at levere en professionel og effektiv sekretariatsbetjening? Har du politisk gehør, og kan du bidrage til at skabe helhed og sammenhæng i en kompleks organisation? Så er vores ledige stillinger som i Sekretariatet i Center for Regional Udvikling måske noget for dig?

Vi søger to kollegaer som får energi af at arbejde i krydsfeltet mellem politik og administration, og gerne vil videreudvikle kompetencer med politikudvikling og understøtte vores tre politiske udvalg, som står i spidsen for at løse opgaver inden for miljø, trafik, sundhedsforskning, innovation og uddannelse i Region Hovedstaden. Hvad angår erfaring søger vi to forskellige profiler: Du kan enten have solid akademisk ballast og et par års erfaring fra en politisk styret organisation eller du kan være en erfaren profil som indgående forstår beslutningsgangene og kan agere i det politiske landskab.

Du får en helt central rolle i udviklingen og betjeningen af vores politiske udvalg, hvor du skal være med til løfte vigtige strategiske dagsordener og styrke den tværgående koordinering på tværs af centret. Du kommer til at få en tæt daglig dialog med den øvrige administration, hvor du hjælper dine kolleger med at udforme det gode beslutningsgrundlag for politikerne. Vi ønsker, at du som ny kollega er med til at løfte den strategiske interessevaretagelse og kommunikation omkring politikudviklingen i centeret, og vi lægger vægt på høj faglighed og åbenhed over for nytænkning i løsningen af vores opgaver. I Region Hovedstaden er vi ambitiøse, og går oftest foran i udviklingsprocesser og i nye strømninger – både når det gælder udvikling af vores opgaveløsning og måden, vi samarbejder på.



Dine opgaver vil blandt andet være:

  • politisk betjening, herunder mødeforberedelse, udarbejdelse af dagsordener og opfølgning i samarbejde med centrets øvrige enheder, som har ansvaret for det faglige indhold i udvalgssagerne.

  • at koordinere og kvalificere notater, materiale mv. til Regionsrådsformand og udvalgsformænd

  • at rådgive og vejlede kolleger i centrets enheder i forbindelse med udarbejdelse af politiske udvalgssager

  • at bidrage til koordinering og sparring på tværs af centre i regionens centrale administration

  • diverse ad hoc-opgaver for direktion, sekretariat og enheder, herunder at understøtte enhederne i policymaking og strategisk udvikling og interessevaretagelse



Vi forventer, at du:

  • har en relevant akademisk uddannelse

  • forstår at begå dig i en politisk styret organisation

  • har gode kommunikative evner - både mundtligt, skriftligt og socialt

  • er god til at skabe relationer og har et kreativt øje for nye sammenhænge, helheder og muligheder

  • har en god situationsfornemmelse og et blik for, at både små og store opgaver er betydningsfulde og vigtige

  • er fleksibel i forhold til opgaveportefølje og arbejdstid, da jobbet bl.a. indebærer aftenmøder og møder ude af huset

  • formår at skabe overblik og kan agere selvstændigt i et uformelt miljø med mange bolde i luften

  • forstår vigtigheden af at være del af en servicefunktion

Om os

Center for Regional Udvikling har ca. 200 medarbejdere og har en kompleks opgaveportefølje, der dækker regional udvikling i bred forstand, herunder blandt andet forskning og innovation, kollektiv transport og infrastruktur, internationale samarbejder, uddannelse og allianceskabelse f.eks. i Greater Copenhagen, klima, miljø og energi samt råstofplanlægning og jordforurening. Vi arbejder ud fra en værdibaseret medarbejderpolitik. I centrum står de fire værdier tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme.

Udover Sekretariatet består Center for Regional Udvikling af enhederne Miljø, Mobilitet og Uddannelse samt Sundhedsforskning og Innovation.



Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret sekretariatschef Rasmus Kampff på telefon 40 85 58 07 eller mail: rasmus.kampff@regionh.dk



Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Ansættelsesstedet er Regionsgården, Center for Regional Udvikling, Kongens Vænge 2, 3400 Hillerød.



Ansøgningsfrist

Send din ansøgning og CV senest den 16. juni



Vi forventer at holde første omgang ansættelsessamtaler den 20. og 21. juni og anden runde samtaler den 25. juni med henblik på ansættelse med start den 1. august 2019.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330028622Phoenix-8847b21b12019-06-04T00:00:00To akademikere til politisk betjening i Center for Regional Udvikling i Region Hovedstaden
Vil du være med at præge det regionale udviklingsområde i Danmarks største region med mere end 40.000 ansatte? Har du interesse og flair for at levere en professionel og effektiv sekretariatsbetjening? Har du politisk gehør, og kan du bidrage til at skabe helhed og sammenhæng i en kompleks organisation? Så er vores ledige stillinger som i Sekretariatet i Center for Regional Udvikling måske noget for dig?

Vi søger to kollegaer som får energi af at arbejde i krydsfeltet mellem politik og administration, og gerne vil videreudvikle kompetencer med politikudvikling og understøtte vores tre politiske udvalg, som står i spidsen for at løse opgaver inden for miljø, trafik, sundhedsforskning, innovation og uddannelse i Region Hovedstaden. Hvad angår erfaring søger vi to forskellige profiler: Du kan enten have solid akademisk ballast og et par års erfaring fra en politisk styret organisation eller du kan være en erfaren profil som indgående forstår beslutningsgangene og kan agere i det politiske landskab.

Du får en helt central rolle i udviklingen og betjeningen af vores politiske udvalg, hvor du skal være med til løfte vigtige strategiske dagsordener og styrke den tværgående koordinering på tværs af centret. Du kommer til at få en tæt daglig dialog med den øvrige administration, hvor du hjælper dine kolleger med at udforme det gode beslutningsgrundlag for politikerne. Vi ønsker, at du som ny kollega er med til at løfte den strategiske interessevaretagelse og kommunikation omkring politikudviklingen i centeret, og vi lægger vægt på høj faglighed og åbenhed over for nytænkning i løsningen af vores opgaver. I Region Hovedstaden er vi ambitiøse, og går oftest foran i udviklingsprocesser og i nye strømninger – både når det gælder udvikling af vores opgaveløsning og måden, vi samarbejder på.



Dine opgaver vil blandt andet være:

  • politisk betjening, herunder mødeforberedelse, udarbejdelse af dagsordener og opfølgning i samarbejde med centrets øvrige enheder, som har ansvaret for det faglige indhold i udvalgssagerne.

  • at koordinere og kvalificere notater, materiale mv. til Regionsrådsformand og udvalgsformænd

  • at rådgive og vejlede kolleger i centrets enheder i forbindelse med udarbejdelse af politiske udvalgssager

  • at bidrage til koordinering og sparring på tværs af centre i regionens centrale administration

  • diverse ad hoc-opgaver for direktion, sekretariat og enheder, herunder at understøtte enhederne i policymaking og strategisk udvikling og interessevaretagelse



Vi forventer, at du:

  • har en relevant akademisk uddannelse

  • forstår at begå dig i en politisk styret organisation

  • har gode kommunikative evner - både mundtligt, skriftligt og socialt

  • er god til at skabe relationer og har et kreativt øje for nye sammenhænge, helheder og muligheder

  • har en god situationsfornemmelse og et blik for, at både små og store opgaver er betydningsfulde og vigtige

  • er fleksibel i forhold til opgaveportefølje og arbejdstid, da jobbet bl.a. indebærer aftenmøder og møder ude af huset

  • formår at skabe overblik og kan agere selvstændigt i et uformelt miljø med mange bolde i luften

  • forstår vigtigheden af at være del af en servicefunktion

Om os

Center for Regional Udvikling har ca. 200 medarbejdere og har en kompleks opgaveportefølje, der dækker regional udvikling i bred forstand, herunder blandt andet forskning og innovation, kollektiv transport og infrastruktur, internationale samarbejder, uddannelse og allianceskabelse f.eks. i Greater Copenhagen, klima, miljø og energi samt råstofplanlægning og jordforurening. Vi arbejder ud fra en værdibaseret medarbejderpolitik. I centrum står de fire værdier tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme.

Udover Sekretariatet består Center for Regional Udvikling af enhederne Miljø, Mobilitet og Uddannelse samt Sundhedsforskning og Innovation.



Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret sekretariatschef Rasmus Kampff på telefon 40 85 58 07 eller mail: rasmus.kampff@regionh.dk



Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Ansættelsesstedet er Regionsgården, Center for Regional Udvikling, Kongens Vænge 2, 3400 Hillerød.



Ansøgningsfrist

Send din ansøgning og CV senest den 16. juni



Vi forventer at holde første omgang ansættelsessamtaler den 20. og 21. juni og anden runde samtaler den 25. juni med henblik på ansættelse med start den 1. august 2019.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


2019-06-17T04:50:50.557 Vil du være med at præge det regionale udviklingsområde i Danmarks største region med mere end 40.000 ansatte? Har du interesse og flair for at levere en professionel og effektiv sekretariatsbetjening? Har du politisk gehør, og kan du bidrage til at skabe helhed og sammenhæng i en kompleks organisation? Så er vores ledige stillinger som i Sekretariatet i Center for Regional Udvikling måske noget for dig? Vi søger to kollegaer som får energi af at arbejde i krydsfeltet mellem politik og administration, og gerne vil videreudvikle kompetencer med politikudvikling og understøtte vores tre politiske udvalg, som står i spidsen for at løse opgaver inden for miljø, trafik, sundhedsforskning, innovation og uddannelse i Region Hovedstaden. Hvad angår erfaring søger vi to forskellige profiler: Du kan enten have solid akademisk ballast og et par års erfaring fra en politisk styret organisation eller du kan være en erfaren profil som indgående forstår beslutningsgangene og kan agere i det politiske landskab. Du får en helt central rolle i udviklingen og betjeningen af vores politiske udvalg, hvor du skal være med til løfte vigtige strategiske dagsordener og styrke den tværgående koordinering på tværs af centret. Du kommer til at få en tæt daglig dialog med den øvrige administration, hvor du hjælper dine kolleger med at udforme det gode beslutningsgrundlag for politikerne. Vi ønsker, at du som ny kollega er med til at løfte den strategiske interessevaretagelse og kommunikation omkring politikudviklingen i centeret, og vi lægger vægt på høj faglighed og åbenhed over for nytænkning i løsningen af vores opgaver. I Region Hovedstaden er vi ambitiøse, og går oftest foran i udviklingsprocesser og i nye strømninger både når det gælder udvikling af vores opgaveløsning og måden, vi samarbejder på. Dine opgaver vil blandt andet være: politisk betjening, herunder mødeforberedelse, udarbejdelse af dagsordener og opfølgning i samarbejde med centrets øvrige enheder, som har ansvaret for det faglige indhold i udvalgssagerne. at koordinere og kvalificere notater, materiale mv. til Regionsrådsformand og udvalgsformænd at rådgive og vejlede kolleger i centrets enheder i forbindelse med udarbejdelse af politiske udvalgssager at bidrage til koordinering og sparring på tværs af centre i regionens centrale administration diverse ad hoc-opgaver for direktion, sekretariat og enheder, herunder at understøtte enhederne i policymaking og strategisk udvikling og interessevaretagelse Vi forventer, at du: har en relevant akademisk uddannelse forstår at begå dig i en politisk styret organisation har gode kommunikative evner - både mundtligt, skriftligt og socialt er god til at skabe relationer og har et kreativt øje for nye sammenhænge, helheder og muligheder har en god situationsfornemmelse og et blik for, at både små og store opgaver er betydningsfulde og vigtige er fleksibel i forhold til opgaveportefølje og arbejdstid, da jobbet bl.a. indebærer aftenmøder og møder ude af huset formår at skabe overblik og kan agere selvstændigt i et uformelt miljø med mange bolde i luften forstår vigtigheden af at være del af en servicefunktion Om os Center for Regional Udvikling har ca. 200 medarbejdere og har en kompleks opgaveportefølje, der dækker regional udvikling i bred forstand, herunder blandt andet forskning og innovation, kollektiv transport og infrastruktur, internationale samarbejder, uddannelse og allianceskabelse f.eks. i Greater Copenhagen, klima, miljø og energi samt råstofplanlægning og jordforurening. Vi arbejder ud fra en værdibaseret medarbejderpolitik. I centrum står de fire værdier tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme. Udover Sekretariatet består Center for Regional Udvikling af enhederne Miljø, Mobilitet og Uddannelse samt Sundhedsforskning og Innovation. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret sekretariatschef Rasmus Kampff på telefon 40 85 58 07 eller mail: rasmus.kampff@regionh.dk Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Ansættelsesstedet er Regionsgården, Center for Regional Udvikling, Kongens Vænge 2, 3400 Hillerød. Ansøgningsfrist Send din ansøgning og CV senest den 16. juni Vi forventer at holde første omgang ansættelsessamtaler den 20. og 21. juni og anden runde samtaler den 25. juni med henblik på ansættelse med start den 1. august 2019. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.11jobnet8847b21b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-20T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218534&DepartmentId=11977&MediaId=4724&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborgEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3531376Region Hovedstaden11Kongens Vænge 2A3400Hillerød40855807DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent764791JobNet4992875499287510021-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8847b21bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8847b21bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8847b21b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8847b21b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/7.jpgTo akademikere til politisk betjening i Center for Regional Udvikling i Region Hovedstaden12008001Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration361845025rasmus.kampff@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark330096294RPA-udvikler til Center for Økonomi, Region HovedstadenRobot Brænder du for at arbejde med automatisering af processer, har du kendskab til RPA, og vil du indtræde i en nyoprettet stilling i Koncernregnskab, en enhed i Center for økonomi, hvor du kommer til at udvikle og effektivisere processer i et tværgående samarbejde? Så er du måske vores nye kollega. Der er tale om en funktion som er under etablering og du vil derfor få indflydelse på den fremtidige opbygning i funktionen. Du kommer til at arbejde i et miljø med en stor grad af frihed under ansvar og får indflydelse på planlægning af eget arbejde. Da processerne dækker bredt, kommer du til at arbejde sammen med mange forskellige enheder blandt andet vores SAP kompetencecenter. Som RPA-udvikler kommer du til at udvikle og teste robotter i Uipath. Du vil blive oplært i brugen af Uipath og får de nødvendige værktøjer til at kunne analysere og dokumentere potentielle processer. Udover udvikling vil du komme til at stå for opfølgning og dokumentation af de enkelte robotter samt vedligeholdelse og forbedring af etablerede løsninger. Hvem er du Du har en god forståelse for regnskabsprocesser Du går ikke på kompromis med kvaliteten i din opgaveløsning og stræber efter løbende forbedringer Du er professionel i din opgaveløsning og har sans for detaljer Det er en fordel, men ikke et krav, at du har erfaring med automatisering af processer Du er en holdspiller og er god til at samarbejde og til at skabe relationer Du er robust og formår at holde overblikket Du er en god kollega og har en løsningsorienteret og nysgerrig tilgang til de udfordringer, som du møder. Du er klar til at yde en ekstra indsats, når det er nødvendigt. Du trives i en organisation, hvor tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme er de bærende værdier. Du har gode IT-kundskaber og det vil være en fordel, hvis du har arbejdet med UiPath. Hvem er vi Center for Økonomi, Koncernregnskab, har siden 1. oktober 2017 varetaget regnskabs- og bogholderiopgaver for hele Region Hovedstaden. Vi består af 6 sektioner, som er specialister inden for hver deres område. Koncernregnskab har beskæftiger ca. 120 medarbejdere. Du bliver en del af en meget engageret, proaktiv og faglig stærk enhed i en højt specialiseret organisation, hvor der er mulighed for at præge jobbet og dagligdagen. Vi er en arbejdsplads med fokus på arbejdsmiljø og en god balance mellem arbejde og fritid. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Yderligere oplysninger Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Birgitte Lorenzen på tlf. 51603642. Ansøgningsprocedure Du søger jobbet ved at sende din ansøgning og dit CV snarest og senest den 20. oktober 2019.


Brænder du for at arbejde med automatisering af processer, har du kendskab til RPA, og vil du indtræde i en nyoprettet stilling i Koncernregnskab, en enhed i Center for økonomi, hvor du kommer til at udvikle og effektivisere processer i et tværgående samarbejde? Så er du måske vores nye kollega.

Der er tale om en funktion som er under etablering og du vil derfor få indflydelse på den fremtidige opbygning i funktionen.

Du kommer til at arbejde i et miljø med en stor grad af frihed under ansvar og får indflydelse på planlægning af eget arbejde. Da processerne dækker bredt, kommer du til at arbejde sammen med mange forskellige enheder blandt andet vores SAP kompetencecenter.

Som RPA-udvikler kommer du til at udvikle og teste robotter i Uipath. Du vil blive oplært i brugen af Uipath og får de nødvendige værktøjer til at kunne analysere og dokumentere potentielle processer. Udover udvikling vil du komme til at stå for opfølgning og dokumentation af de enkelte robotter samt vedligeholdelse og forbedring af etablerede løsninger.

Hvem er du

  • Du har en god forståelse for regnskabsprocesser

  • Du går ikke på kompromis med kvaliteten i din opgaveløsning og stræber efter løbende forbedringer
  • Du er professionel i din opgaveløsning og har sans for detaljer
  • Det er en fordel, men ikke et krav, at du har erfaring med automatisering af processer
  • Du er en holdspiller og er god til at samarbejde og til at skabe relationer
  • Du er robust og formår at holde overblikket
Du er en god kollega og har en løsningsorienteret og nysgerrig tilgang til de udfordringer, som du møder. Du er klar til at yde en ekstra indsats, når det er nødvendigt. Du trives i en organisation, hvor tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme er de bærende værdier. Du har gode IT-kundskaber og det vil være en fordel, hvis du har arbejdet med UiPath.


Hvem er vi
Center for Økonomi, Koncernregnskab, har siden 1. oktober 2017 varetaget regnskabs- og bogholderiopgaver for hele Region Hovedstaden. Vi består af 6 sektioner, som er specialister inden for hver deres område. Koncernregnskab har beskæftiger ca. 120 medarbejdere.

Du bliver en del af en meget engageret, proaktiv og faglig stærk enhed i en højt specialiseret organisation, hvor der er mulighed for at præge jobbet og dagligdagen. Vi er en arbejdsplads med fokus på arbejdsmiljø og en god balance mellem arbejde og fritid.


Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger
Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Birgitte Lorenzen på tlf. 51603642.

Ansøgningsprocedure
Du søger jobbet ved at sende din ansøgning og dit CV snarest og senest den 20. oktober 2019.



Region HovedstadenHillerød2019-09-26T00:00:002019-10-20T00:00:00
330096111Dygtig og nysgerrig analyse- og datamedarbejder søgesRobot Nordsjællands Hospital er i gang med at skabe et reference værk for fremtidens hospital. Et hospital, hvor vi nyfortolker hospitalets form og funktion i samfundet og går nye veje. Et moderne hospital, der skaber behandlingsforløbene sammen med vores patienter. Vil du være med til at skabe nye løsninger, med patienten i centrum? Og vil du være med til at sætte nye standarder sundhedssektoren? Så er det måske dig, vi søger. Din Profil Du er handlingsorienteret og fokuseret dataanalytiker, med gode formidlings- og samarbejdsevner. Du har dataforståelse for input og output, skal kunne udvikle og formidle forskelligt data udstræk primært fra Sundhedsplatformen. Erfaring fra sundhedsvæsnet er en fordel, men ikke et krav. Opgaver: Udvikle forskellige data udtræk og rapporter fra Sundhedsplatformen gennem SAP BusinessObjects WebIntelligence platformen Udarbejde analyser som både understøtter organisationsudviklingen og driften på hospitalets afdelinger Formidle data og analyser til forskellige dele af organisationen, både til de kliniske afdelinger, men også til styregrupper og direktionen Skal kunne forstå både input og output ift. data Understøttelse af projektledere samt projektteams i forhold til dataanalyser Gode formidlings- og samarbejdsevner, samt kendskab til sundhedsområdet Om enheden Data og Digitaliserings enheden har 9 medarbejdere og er en af to enheder i organisationsudviklingsafdelingen. Enhedens formål er at understøtte de kliniske afdelingers transformation mod det nye hospital i 2023 samt at forbedre arbejdsgange og IT understøttelse af de kliniske arbejdsgange. Enheden skal i samarbejde på tværs i administrationen bidrage til at understøtte datadrevet forandringsarbejde i afdelingerne. Enheden skal ligeledes drive udvikling af sundhedsplatformen i samarbejde med vores IT leverandør, lige fra konkrete kliniske udviklingstiltag til overordnet flow problematikker. Alle enhedens medarbejdere er en del af Livskraft Nordsjællands Hospitals store organisationsudviklingsprojekt, som har til formål at forberede organisationen til indflytning på det nye hospital i 2023, samt udvikle fremtidens sundhedsvæsen. Enhedens tætte samarbejdspartner er de kliniske afdelinger, samt Nyt Nordsjællandshospital. Om dig Du skal være kendetegnet ved et stærkt drive, initiativrig og høje ambitioner derudover: Nysgerrig og analytisk tilgang til opgaver Have forståelse for sundhedsdata og den danske kontakt model Du skal kunne arbejde i excel på højt niveau Du trives med at identificere udviklingsområder, herunder sikre fremdrift og fastholde ejerskab Du har forståelse for vilkårene i den offentlige sektor Du arbejder struktureret, har solide analytiske kompetencer og fingerspidsfornemmelse God til at formidle analyser til forskellige fagligheder og niveauer fra klinikkerne til direktions niveau En hverdag med højt tempo, nye initiativer, forandringer og udvikling skræmmer dig ikke, og du kan holde hovedet koldt i pressede situationer Skal have indsigt i arbejdet med Sundhedsplatformen. Vi tilbyder: Et spændende og særdeles komplekst arbejdsområde Et stærkt fagligt miljø i teams Gode muligheder for selvstændigt at udvikle opgaveløsningen Faglig og personlig udvikling Godt arbejdsmiljø og en humoristisk omgangstone i hverdagen. Løn- og ansættelsesvilkår Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt, og stillingen ønskes besat pr. 1. december 2019. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Organisatorisk vil du referere til Enhedschef Caroline Hartwig-Nolan. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Enhedschef Caroline Hartwig-Nolan på 24420830. Der er ansøgningsfrist 17. oktober Der vil blive afholdt samtaler uge 43.Nordsjællands Hospital er i gang med at skabe et reference værk for fremtidens hospital. Et hospital, hvor vi nyfortolker hospitalets form og funktion i samfundet og går nye veje. Et moderne hospital, der skaber behandlingsforløbene sammen med vores patienter. Vil du være med til at skabe nye løsninger, med patienten i centrum? Og vil du være med til at sætte nye standarder sundhedssektoren? Så er det måske dig, vi søger.

Din Profil

Du er handlingsorienteret og fokuseret dataanalytiker, med gode formidlings- og samarbejdsevner. Du har dataforståelse for input og output, skal kunne udvikle og formidle forskelligt data udstræk primært fra Sundhedsplatformen. Erfaring fra sundhedsvæsnet er en fordel, men ikke et krav.

Opgaver:

  • Udvikle forskellige data udtræk og rapporter fra Sundhedsplatformen gennem SAP BusinessObjects WebIntelligence platformen
  • Udarbejde analyser som både understøtter organisationsudviklingen og driften på hospitalets afdelinger
  • Formidle data og analyser til forskellige dele af organisationen, både til de kliniske afdelinger, men også til styregrupper og direktionen
  • Skal kunne forstå både input og output ift. data
  • Understøttelse af projektledere samt projektteams i forhold til dataanalyser
  • Gode formidlings- og samarbejdsevner, samt kendskab til sundhedsområdet
Om enheden

Data og Digitaliserings enheden har 9 medarbejdere og er en af to enheder i organisationsudviklingsafdelingen. Enhedens formål er at understøtte de kliniske afdelingers transformation mod det nye hospital i 2023 samt at forbedre arbejdsgange og IT understøttelse af de kliniske arbejdsgange. Enheden skal i samarbejde på tværs i administrationen bidrage til at understøtte datadrevet forandringsarbejde i afdelingerne. Enheden skal ligeledes drive udvikling af sundhedsplatformen i samarbejde med vores IT leverandør, lige fra konkrete kliniske udviklingstiltag til overordnet flow problematikker.



Alle enhedens medarbejdere er en del af ”Livskraft” Nordsjællands Hospitals store organisationsudviklingsprojekt, som har til formål at forberede organisationen til indflytning på det nye hospital i 2023, samt udvikle fremtidens sundhedsvæsen. Enhedens tætte samarbejdspartner er de kliniske afdelinger, samt Nyt Nordsjællandshospital.



Om dig

Du skal være kendetegnet ved et stærkt drive, initiativrig og høje ambitioner derudover:

  • Nysgerrig og analytisk tilgang til opgaver
  • Have forståelse for sundhedsdata og den danske kontakt model
  • Du skal kunne arbejde i excel på højt niveau
  • Du trives med at identificere udviklingsområder, herunder sikre fremdrift og fastholde ejerskab
  • Du har forståelse for vilkårene i den offentlige sektor
  • Du arbejder struktureret, har solide analytiske kompetencer og fingerspidsfornemmelse
  • God til at formidle analyser til forskellige fagligheder og niveauer fra klinikkerne til direktions niveau
  • En hverdag med højt tempo, nye initiativer, forandringer og udvikling skræmmer dig ikke, og du kan holde hovedet koldt i pressede situationer
  • Skal have indsigt i arbejdet med Sundhedsplatformen.


Vi tilbyder:

  • Et spændende og særdeles komplekst arbejdsområde
  • Et stærkt fagligt miljø i teams
  • Gode muligheder for selvstændigt at udvikle opgaveløsningen
  • Faglig og personlig udvikling
  • Godt arbejdsmiljø og en humoristisk omgangstone i hverdagen.


Løn- og ansættelsesvilkår

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt, og stillingen ønskes besat pr. 1. december 2019. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Organisatorisk vil du referere til Enhedschef Caroline Hartwig-Nolan.

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Enhedschef Caroline Hartwig-Nolan på 24420830.

Der er ansøgningsfrist 17. oktober Der vil blive afholdt samtaler uge 43.



Nordsjællands Hospital (Hillerød)Hillerød2019-09-26T00:00:002019-10-17T00:00:00
330095750Nordsjællands Hospital søger Analyse- og planlægningskonsulentRobot Nordsjællands Hospital er i gang med en udviklingsproces frem mod flytningen til nyt hospital i 2024. Har du lyst til at være en del af et stærkt fagligt fællesskab, der gør os organisatorisk klar til dette? Har du lyst til at udvikle dig og bidrage ind i en opgaveportefølje, der både giver mulighed for specialisering og helhedstænkning af central betydning for hospitalets løbende drift, styring og videreudvikling? Så kan vi tilbyde dig et spændende og udfordrende job. Dine opgaver Stillingen er i Enhed for Planlægning og Dataanalyse, der er én af tre enheder i Økonomi og HR Afdelingen. Enheden varetager opgaver indenfor planlægning, analyse, styring, rapportering og registrering på hospitalet. Vi er alt 12 i enheden. Du vil komme til at arbejde med forskelligartede opgaver ift. hospitalets løbende drift og udvikling, fx opgaver ift.: Effektiv kapacitets- og ressourceudnyttelse ift. senge, ambulatorier og operationskapacitet Flow i patienternes forløb internt på hospitalet Koordination- og planlægningsopgaver, fx ved ændret organisering af kliniske funktioner Omstilling af aktivitetsstyring i retning af mere værdibaseret styring (værdi for patienten) Udvikling og effektivisering frem mod indflytning i Nyt Hospital Nordsjælland Din opgaveløsning vil foregå i tæt samarbejde med kollegaer i enheden og den øvrige administration. Du vil også have tæt kontakt til direktion og klinikken. Nogle af dine opgaver vil være af mere tværgående karakter i Økonomi og HR Afdelingen, fx større budgetanalyser i samarbejde med Økonomienhedens budgetkonsulenter. Din profil Du har en relevant akademisk uddannelsesmæssig baggrund. Du arbejder selvstændigt med stort drive. Du har lyst til at arbejde i et komplekst opgavefelt. Du arbejder systematisk og har analytiske evner. Du har fokus på fremdrift i processer og realisering af de opstillede mål. Du kan skabe overblik og samtidig se væsentlige detaljer på rette niveau. Du er god til formidling i skrift og tale. Vi investerer i dig Som en del af jobbet bliver du grundigt introduceret til dine arbejdsopgaver. Du får store muligheder for selvstændigt at præge opgaveløsningen og for faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø og en humoristisk omgangstone i hverdagen. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen, til at søge stillingen. Løn og ansættelsesforhold Du ansættes som konsulent med løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst i regionen. Vi har til huse på matriklen i Hillerød og betjener desuden hospitalsmatriklen i Frederikssund og Sundhedshuset i Helsingør. Din arbejdstid er 37 timer om ugen. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte enhedschef Tobias de Neergaard på telefon 29 60 41 09. Ansøgningsfrist Upload din ansøgning med CV senest mandag den 21. oktober 2019, kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt i uge 43. Stillingen ønskes besat snarest muligt.Nordsjællands Hospital er i gang med en udviklingsproces frem mod flytningen til nyt hospital i 2024. Har du lyst til at være en del af et stærkt fagligt fællesskab, der gør os organisatorisk klar til dette? Har du lyst til at udvikle dig og bidrage ind i en opgaveportefølje, der både giver mulighed for specialisering og helhedstænkning af central betydning for hospitalets løbende drift, styring og videreudvikling? Så kan vi tilbyde dig et spændende og udfordrende job.

Dine opgaver

Stillingen er i Enhed for Planlægning og Dataanalyse, der er én af tre enheder i Økonomi og HR Afdelingen. Enheden varetager opgaver indenfor planlægning, analyse, styring, rapportering og registrering på hospitalet. Vi er alt 12 i enheden. Du vil komme til at arbejde med forskelligartede opgaver ift. hospitalets løbende drift og udvikling, fx opgaver ift.:

  • Effektiv kapacitets- og ressourceudnyttelse ift. senge, ambulatorier og operationskapacitet
  • Flow i patienternes forløb internt på hospitalet
  • Koordination- og planlægningsopgaver, fx ved ændret organisering af kliniske funktioner
  • Omstilling af aktivitetsstyring i retning af mere værdibaseret styring (værdi for patienten)
  • Udvikling og effektivisering frem mod indflytning i Nyt Hospital Nordsjælland
Din opgaveløsning vil foregå i tæt samarbejde med kollegaer i enheden og den øvrige administration. Du vil også have tæt kontakt til direktion og klinikken. Nogle af dine opgaver vil være af mere tværgående karakter i Økonomi og HR Afdelingen, fx større budgetanalyser i samarbejde med Økonomienhedens budgetkonsulenter.

Din profil

Du har en relevant akademisk uddannelsesmæssig baggrund. Du arbejder selvstændigt med stort drive. Du har lyst til at arbejde i et komplekst opgavefelt. Du arbejder systematisk og har analytiske evner. Du har fokus på fremdrift i processer og realisering af de opstillede mål. Du kan skabe overblik og samtidig se væsentlige detaljer på rette niveau. Du er god til formidling i skrift og tale.

Vi investerer i dig

Som en del af jobbet bliver du grundigt introduceret til dine arbejdsopgaver. Du får store muligheder for selvstændigt at præge opgaveløsningen og for faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø og en humoristisk omgangstone i hverdagen. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen, til at søge stillingen.

Løn og ansættelsesforhold

Du ansættes som konsulent med løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst i regionen. Vi har til huse på matriklen i Hillerød og betjener desuden hospitalsmatriklen i Frederikssund og Sundhedshuset i Helsingør. Din arbejdstid er 37 timer om ugen.

Yderligere oplysninger

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte enhedschef Tobias de Neergaard på telefon 29 60 41 09.

Ansøgningsfrist

Upload din ansøgning med CV senest mandag den 21. oktober 2019, kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt i uge 43. Stillingen ønskes besat snarest muligt.



Nordsjællands Hospital (Hillerød)Hillerød2019-09-25T00:00:002019-10-21T00:00:00
330091321Sundhedsfaglig konsulent til kvalitets- og patientsikkerhedsarbejdeRobot Nordsjællands Hospital er i gang med at skabe et referenceværk for fremtidens hospitalsdrift. Et helt nyt hospital, hvor vi nyfortolker hospitalets form og funktion i samfundet og går nye veje. Et moderne hospital, der skaber behandlingsforløbene sammen med vores patienter. Vil du være med til at udvikle fremtidens organisation på Nordsjællands Hospital? Og vil du være med til at sætte nye standarder sundhedssektoren? Så er det måske dig, vi søger. Vi søger en konsulent, der arbejder proaktivt, datadrevet og ambitiøst med kvalitets- og patientsikkerhedsarbejde og motiveres af at understøtte kvalitets- og patientsikkerhedsarbejdet i de kliniske afdelinger, fra en administrativ stol. I tæt samarbejde med vores Implementerings- og forbedringsspecialister og afdelingsledelserne i klinikken kommer du til at arbejde med en bred vifte af opgaver relateret til patientsikkerhed, praksisnært udviklings- og forbedringsarbejde, kvalitetsmonitorering og opfølgning. Du kommer til at arbejde tæt ind i hospitalets udvikling af fremtidens hospital med at understøtte sikre processer med patientsikkerhed og høj kvalitet. Du skal derfor have indgående kendskab til kliniske arbejdsgange, gerne indenfor indlagte og akutte patientforløb. Opgaver: Proaktiv risikovurdering af nye arbejdsgange og patientforløb Understøtte arbejdet i lærings- og kvalitetsteams Rådgivning og støtte omkring nationale kliniske kvalitetsdatabaser Sekretariatsbetjening af Lægemiddelkomité og Hygiejnekomité Analyser og opfølgning på utilsigtede hændelser Læring og forebyggelse af utilsigtede hændelser i forbedringsindsatser Tovholder for diverse netværk og arbejdsgrupper Vedligeholdelse af VIP, herunder faglig sparringspartner for klinikken i forhold til forenkling og oprydning Deltage i lederrunder med direktion afdelingsledelse Vi investerer i dig Du får store muligheder for selvstændigt at præge og udvikle opgaveløsningen og for faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø og en humoristisk omgangstone i hverdagen. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen, til at søge. Løn og ansættelsesforhold Du ansættes med løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst i Region Hovedstaden. Vi har til huse på Nordsjællands Hospital i Hillerød. Din arbejdstid er 37 timer om ugen. Ansøgningsfrist er torsdag den 17. oktober 2019 kl. 12.00 og ansættelsessamtaler holdes i uge 43. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte enhedschef Karen Gliese Nielsen på telefon 4030 4932.Nordsjællands Hospital er i gang med at skabe et referenceværk for fremtidens hospitalsdrift. Et helt nyt hospital, hvor vi nyfortolker hospitalets form og funktion i samfundet og går nye veje. Et moderne hospital, der skaber behandlingsforløbene sammen med vores patienter.

Vil du være med til at udvikle fremtidens organisation på Nordsjællands Hospital? Og vil du være med til at sætte nye standarder sundhedssektoren? Så er det måske dig, vi søger.

Vi søger en konsulent, der arbejder proaktivt, datadrevet og ambitiøst med kvalitets- og patientsikkerhedsarbejde og motiveres af at understøtte kvalitets- og patientsikkerhedsarbejdet i de kliniske afdelinger, fra en administrativ stol.

I tæt samarbejde med vores Implementerings- og forbedringsspecialister og afdelingsledelserne i klinikken kommer du til at arbejde med en bred vifte af opgaver relateret til patientsikkerhed, praksisnært udviklings- og forbedringsarbejde, kvalitetsmonitorering og opfølgning.

Du kommer til at arbejde tæt ind i hospitalets udvikling af fremtidens hospital med at understøtte sikre processer med patientsikkerhed og høj kvalitet. Du skal derfor have indgående kendskab til kliniske arbejdsgange, gerne indenfor indlagte og akutte patientforløb.

Opgaver:

  • Proaktiv risikovurdering af nye arbejdsgange og patientforløb
  • Understøtte arbejdet i lærings- og kvalitetsteams
  • Rådgivning og støtte omkring nationale kliniske kvalitetsdatabaser
  • Sekretariatsbetjening af Lægemiddelkomité og Hygiejnekomité
  • Analyser og opfølgning på utilsigtede hændelser
  • Læring og forebyggelse af utilsigtede hændelser i forbedringsindsatser
  • Tovholder for diverse netværk og arbejdsgrupper
  • Vedligeholdelse af VIP, herunder faglig sparringspartner for klinikken i forhold til forenkling og oprydning
  • Deltage i lederrunder med direktion/afdelingsledelse
Vi investerer i dig

Du får store muligheder for selvstændigt at præge og udvikle opgaveløsningen og for faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø og en humoristisk omgangstone i hverdagen. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen, til at søge.

Løn og ansættelsesforhold

Du ansættes med løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst i Region Hovedstaden. Vi har til huse på Nordsjællands Hospital i Hillerød. Din arbejdstid er 37 timer om ugen.

Ansøgningsfrist er torsdag den 17. oktober 2019 kl. 12.00 og ansættelsessamtaler holdes i uge 43. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte enhedschef Karen Gliese Nielsen på telefon 4030 4932.

Nordsjællands Hospital (Hillerød)Hillerød2019-09-17T00:00:002019-10-17T00:00:00
330091319Erfaren AC'er med strategisk forståelse og projektlederkompetencerRobot Nordsjællands Hospital er i gang med at skabe et referenceværk for fremtidens hospitalsdrift. Et helt nyt, hvor vi nyfortolker hospitalets form og funktion i samfundet og går nye veje et moderne hospital, der skaber behandlingsforløbene sammen med vores patienter. For at realisere denne vision har vi sat et ambitiøst organisationsudviklingsprojekt Livskraft i søen. Vil du være med til at udvikle fremtidens organisation på Nordsjællands Hospital? Og vil du være med til at sætte nye standarder i sundhedssektoren? Så er det måske dig, vi søger. Vi søger en erfaren AC-medarbejder med en skarp strategisk og udviklingsorienteret profil, der er på forkant med dagsordnerne i fremtidens sundhedsvæsen i forhold til det nære sundhedsvæsen, patient- og pårørendeinddragelse og tværsektoriel kvalitetsudvikling af patientforløb. Opgaverne vil blandt andet være: Projektledelse, facilitering og koordinering i tværgående udviklingsprojekter Tovholder på hospitalets organisationsudviklingsarbejde Understøttelse af implementeringsindsatser i de kliniske afdelinger Sikring af fremdrift i flow- og forløbsarbejde i samarbejde med kolleger i afdelingen, i klinikken og i primærsektor Udarbejdelse direktionsindstillinger, oplæg, analyser og anbefalinger til direktion og afdelingsledelse Deltagelse i tværgående analyse- og implementeringsprojekter Løsning af diverse ad hoc-opgaver, som opstår i en travl organisation Din profil Du har gode samarbejds- og kommunikationsevner, er skarp på analyser og kan se det store billede. Du kan tænke og agere strategisk og tværfagligt. Samtidig kan du koordinere udviklingsforløb og skabe fremdrift og resultater i et tværfagligt og tværsektorielt felt med mange muligheder og interessenter. Du arbejder innovativt, kan mobilisere og skabe følgeskab i forhold til at gå nye veje og bruge nye metoder. Du har konkret erfaring med at lede større projekter. Vi investerer i dig Du får stor mulighed for selvstændigt at præge og udvikle opgaveløsningen og for faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø og en humoristisk omgangstone i hverdagen. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen, til at søge. Løn og ansættelsesforhold Du ansættes med løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst i Region Hovedstaden. Vi har til huse på Nordsjællands Hospital i Hillerød. Din arbejdstid er 37 timer om ugen. Du kan læse mere om Livskraft i denne publikation. Ansøgningsfrist er torsdag den 17. oktober 2019 kl. 12.00 og ansættelsessamtaler holdes i uge 43. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingschef Rosa Klitgaard Andersen på telefon 3046 3639 eller enhedschef Karen Gliese Nielsen på telefon 4030 4932.Nordsjællands Hospital er i gang med at skabe et referenceværk for fremtidens hospitalsdrift. Et helt nyt, hvor vi nyfortolker hospitalets form og funktion i samfundet og går nye veje; et moderne hospital, der skaber behandlingsforløbene sammen med vores patienter.

For at realisere denne vision har vi sat et ambitiøst organisationsudviklingsprojekt – Livskraft – i søen.

Vil du være med til at udvikle fremtidens organisation på Nordsjællands Hospital? Og vil du være med til at sætte nye standarder i sundhedssektoren? Så er det måske dig, vi søger.

Vi søger en erfaren AC-medarbejder med en skarp strategisk og udviklingsorienteret profil, der er på forkant med dagsordnerne i fremtidens sundhedsvæsen i forhold til det nære sundhedsvæsen, patient- og pårørendeinddragelse og tværsektoriel kvalitetsudvikling af patientforløb. Opgaverne vil blandt andet være:

  • Projektledelse, facilitering og koordinering i tværgående udviklingsprojekter
  • Tovholder på hospitalets organisationsudviklingsarbejde
  • Understøttelse af implementeringsindsatser i de kliniske afdelinger
  • Sikring af fremdrift i flow- og forløbsarbejde i samarbejde med kolleger i afdelingen, i klinikken og i primærsektor
  • Udarbejdelse direktionsindstillinger, oplæg, analyser og anbefalinger til direktion og afdelingsledelse
  • Deltagelse i tværgående analyse- og implementeringsprojekter
  • Løsning af diverse ad hoc-opgaver, som opstår i en travl organisation
Din profil

Du har gode samarbejds- og kommunikationsevner, er skarp på analyser og kan se det store billede. Du kan tænke og agere strategisk og tværfagligt. Samtidig kan du koordinere udviklingsforløb og skabe fremdrift og resultater i et tværfagligt og tværsektorielt felt med mange muligheder og interessenter. Du arbejder innovativt, kan mobilisere og skabe følgeskab i forhold til at gå nye veje og bruge nye metoder. Du har konkret erfaring med at lede større projekter.

Vi investerer i dig

Du får stor mulighed for selvstændigt at præge og udvikle opgaveløsningen og for faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø og en humoristisk omgangstone i hverdagen. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen, til at søge.

Løn og ansættelsesforhold

Du ansættes med løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst i Region Hovedstaden. Vi har til huse på Nordsjællands Hospital i Hillerød. Din arbejdstid er 37 timer om ugen.

Du kan læse mere om Livskraft i denne publikation.

Ansøgningsfrist er torsdag den 17. oktober 2019 kl. 12.00 og ansættelsessamtaler holdes i uge 43. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingschef Rosa Klitgaard Andersen på telefon 3046 3639 eller enhedschef Karen Gliese Nielsen på telefon 4030 4932.

Nordsjællands Hospital (Hillerød)Hillerød2019-09-17T00:00:002019-10-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

RPA-udvikler til Center for Økonomi, Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Hillerød
Brænder du for at arbejde med automatisering af processer, har du kendskab til RPA, og vil du indtræde i en nyoprettet stilling i Koncernregnskab, en enhed i Center for økonomi, hvor du kommer til at udvikle og effektivisere processer i et tværgåend...
Indrykket:26. september 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Dygtig og nysgerrig analyse- og datamedarbejder søges

Nordsjællands Hospital (Hillerød)

Hillerød
Nordsjællands Hospital er i gang med at skabe et reference værk for fremtidens hospital. Et hospital, hvor vi nyfortolker hospitalets form og funktion i samfundet og går nye veje. Et moderne hospital, der skaber behandlingsforløbene sammen med vores...
Indrykket:26. september 2019
Udløbsdato:17. oktober 2019

Nordsjællands Hospital søger Analyse- og planlægningskonsulent

Nordsjællands Hospital (Hillerød)

Hillerød
Nordsjællands Hospital er i gang med en udviklingsproces frem mod flytningen til nyt hospital i 2024. Har du lyst til at være en del af et stærkt fagligt fællesskab, der gør os organisatorisk klar til dette? Har du lyst til at udvikle dig og bidrage...
Indrykket:25. september 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019

Sundhedsfaglig konsulent til kvalitets- og patientsikkerhedsarbejde

Nordsjællands Hospital (Hillerød)

Hillerød
Nordsjællands Hospital er i gang med at skabe et referenceværk for fremtidens hospitalsdrift. Et helt nyt hospital, hvor vi nyfortolker hospitalets form og funktion i samfundet og går nye veje. Et moderne hospital, der skaber behandlingsforløbene sa...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:17. oktober 2019

Erfaren AC'er med strategisk forståelse og projektlederkompetencer

Nordsjællands Hospital (Hillerød)

Hillerød
Nordsjællands Hospital er i gang med at skabe et referenceværk for fremtidens hospitalsdrift. Et helt nyt, hvor vi nyfortolker hospitalets form og funktion i samfundet og går nye veje et moderne hospital, der skaber behandlingsforløbene sammen med v...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:17. oktober 2019