Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

To akademiske medarbejdere med skarp profil til den overordnede økonomistyring i Københavns Kommune

Vil du være med til at præge udviklingen i København? Er du fagligt stærk, og har du styr på tal? Er du analytisk med en skarp pen og har sans for arbejdet i en politisk styret organisation? Så har vi et job til dig i Center for Økonomi i Økonomiforvaltningen på Københavns Rådhus.

Center for Økonomi varetager den overordnede økonomistyring i Københavns Kommune. Centret består af ca. 80 medarbejdere, som arbejder tæt på det politiske niveau og refererer direkte til direktionen i Økonomiforvaltningen.

Du bliver en del af Team Regnskab, hvor vi udarbejder de tre årlige budgetopfølgninger, årsregnskabet og den samlede årsrapport for hele Københavns Kommune, der har et samlet budget på knap 40 mia. kr. Vi har også ansvaret for at gennemføre de årlige politiske forhandlinger om overførselssagen, styre kommunens likviditet og investeringer, og opfølgning på den samlede anlægsportefølje, ligesom vi har ansvaret for at følge tæt med i de politiske og økonomiske sager i Sundheds- og Omsorgsudvalget og Teknik- og Miljøudvalget.

Du skal ikke lade dig skræmme af, at dit ansættelsessted bliver Team Regnskab. Vi har en uformel og humørfyldt omgangstone og afholder i løbet af året forskellige faglige og sociale arrangementer. Der er gode personlige og faglige udviklingsmuligheder – både gennem et bredt kompetenceudviklingsprogram og gennem sparring med de øvrige dygtige medarbejdere i centret.

Har du lyst til at være med?
Vi søger to nye kolleger til stillinger som udvalgsansvarlig for hhv. sundheds- og omsorgsområdet og teknik- og miljøområdet (barselsvikariat). Rollen som udvalgsansvarlig betyder, at du sammen med en kollega er forvaltningernes indgang til Økonomiforvaltningen, følger udvalgenes dagsordener med særlig fokus på økonomien og bistår og controller forvaltningernes budgetbidrag, budgetopfølgning, regnskab og øvrige forhold med økonomisk og/eller politisk betydning.

Du vil som medarbejder i Center for Økonomi ligeledes blive tæt integreret i de årlige budgetforhandlinger samt den løbende økonomistyring af kommunen.

Stillingen omfatter følgende konkrete opgaver

  • Controlling af fagforvaltningernes budgetter og indstillinger til Borgerrepræsentationen
  • Udarbejdelse af beslutningsoplæg til direktion og politikere
  • Kvalitetssikring af forvaltningernes budgetønsker til politiske forhandlinger
  • Betjening af politikere i forbindelse med forhandlinger
  • Øvrige økonomistyringsopgaver afhængig af dine kvalifikationer og interesser

Om dig
Du har en relevant lang videregående uddannelse i eksempelvis statskundskab, økonomi eller lignende. Du kan have nogle års erfaring med økonomistyring fra en kommune, et ministerium, en styrelse eller på koncernniveau, men du kan også være nyuddannet.

Derudover lægger vi vægt på, at du

  • evner at formidle komplicerede problemstillinger kort og præcist
  • har lyst til at beskæftige dig med opgaver i snitfladen mellem økonomi og politik på Danmarks største arbejdsplads
  • har en skarp analytisk sans, solid talforståelse og kan strukturere store mængder information
  • har erfaring med at arbejde i Excel
  • er en holdspiller, der har let ved at skabe relationer og samarbejde på tværs af organisationen
  • har lyst og evne til at drive processer
  • er fleksibel og villig til at lægge en stor arbejdsindsats i de perioder, hvor der er travlt

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. For stillingen som udvalgsansvarlig på sundheds- og omsorgsudvalget er der tale om en fastansættelse på 37 timer ugentligt. For stillingen som udvalgsansvarlig på teknik- og miljøudvalget er der tale om et barselsvikariat på 37 timer ugentligt i periode 1. oktober 2019 til 1. marts 2020.

Forventet opstart er den 1. oktober 2019 eller tidligere efter aftale.

Arbejdsstedet er Københavns Rådhus. Herudover tilbyder vi gratis frugtordning, god kantine, fitnessrum og mange sociale aktiviteter lige fra julefrokost i Rådhusets festsal, fredagsbarer i Snapstinget og hyggelige sammenkomster i teamet.

Vil du vide mere?
Hvis du vil vide mere om stillingerne, er er du velkommen til at kontakte kontorchef Jesper Ralfkiær Jørgensen på 2046 8967. Du kan læse mere om Økonomiforvaltningen og Center for Økonomi på Økonomiforvaltningens hjemmeside.

Søg via nedenstående link senest søndag den 11. august 2019

Vi forventer at holde første runde ansættelsessamtaler 20. august og anden runde samtaler 23. august.

Økonomiforvaltningen
Økonomiforvaltningen er en af Københavns Kommunes syv forvaltninger. Vi arbejder for overborgmesteren, Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget og understøtter derved kommunale beslutningsorganer på højeste niveau. Sideløbende varetager vi de overordnede, koordinerende opgaver vedrørende kommunens økonomi, personale, fysiske planlægning, administration, beredskab, kommunikation og den generelle udvikling af byen. Vores mål er at fastholde og udvikle København som en af verdens bedste byer at bo i – og skabe øget vækst gennem viden, innovation og beskæftigelse.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330059470Phoenix-f20a679012019-07-14T01:00:16.633To akademiske medarbejdere med skarp profil til den overordnede økonomistyring i Københavns Kommune

Vil du være med til at præge udviklingen i København? Er du fagligt stærk, og har du styr på tal? Er du analytisk med en skarp pen og har sans for arbejdet i en politisk styret organisation? Så har vi et job til dig i Center for Økonomi i Økonomiforvaltningen på Københavns Rådhus.

Center for Økonomi varetager den overordnede økonomistyring i Københavns Kommune. Centret består af ca. 80 medarbejdere, som arbejder tæt på det politiske niveau og refererer direkte til direktionen i Økonomiforvaltningen.

Du bliver en del af Team Regnskab, hvor vi udarbejder de tre årlige budgetopfølgninger, årsregnskabet og den samlede årsrapport for hele Københavns Kommune, der har et samlet budget på knap 40 mia. kr. Vi har også ansvaret for at gennemføre de årlige politiske forhandlinger om overførselssagen, styre kommunens likviditet og investeringer, og opfølgning på den samlede anlægsportefølje, ligesom vi har ansvaret for at følge tæt med i de politiske og økonomiske sager i Sundheds- og Omsorgsudvalget og Teknik- og Miljøudvalget.

Du skal ikke lade dig skræmme af, at dit ansættelsessted bliver Team Regnskab. Vi har en uformel og humørfyldt omgangstone og afholder i løbet af året forskellige faglige og sociale arrangementer. Der er gode personlige og faglige udviklingsmuligheder – både gennem et bredt kompetenceudviklingsprogram og gennem sparring med de øvrige dygtige medarbejdere i centret.

Har du lyst til at være med?
Vi søger to nye kolleger til stillinger som udvalgsansvarlig for hhv. sundheds- og omsorgsområdet og teknik- og miljøområdet (barselsvikariat). Rollen som udvalgsansvarlig betyder, at du sammen med en kollega er forvaltningernes indgang til Økonomiforvaltningen, følger udvalgenes dagsordener med særlig fokus på økonomien og bistår og controller forvaltningernes budgetbidrag, budgetopfølgning, regnskab og øvrige forhold med økonomisk og/eller politisk betydning.

Du vil som medarbejder i Center for Økonomi ligeledes blive tæt integreret i de årlige budgetforhandlinger samt den løbende økonomistyring af kommunen.

Stillingen omfatter følgende konkrete opgaver

  • Controlling af fagforvaltningernes budgetter og indstillinger til Borgerrepræsentationen
  • Udarbejdelse af beslutningsoplæg til direktion og politikere
  • Kvalitetssikring af forvaltningernes budgetønsker til politiske forhandlinger
  • Betjening af politikere i forbindelse med forhandlinger
  • Øvrige økonomistyringsopgaver afhængig af dine kvalifikationer og interesser

Om dig
Du har en relevant lang videregående uddannelse i eksempelvis statskundskab, økonomi eller lignende. Du kan have nogle års erfaring med økonomistyring fra en kommune, et ministerium, en styrelse eller på koncernniveau, men du kan også være nyuddannet.

Derudover lægger vi vægt på, at du

  • evner at formidle komplicerede problemstillinger kort og præcist
  • har lyst til at beskæftige dig med opgaver i snitfladen mellem økonomi og politik på Danmarks største arbejdsplads
  • har en skarp analytisk sans, solid talforståelse og kan strukturere store mængder information
  • har erfaring med at arbejde i Excel
  • er en holdspiller, der har let ved at skabe relationer og samarbejde på tværs af organisationen
  • har lyst og evne til at drive processer
  • er fleksibel og villig til at lægge en stor arbejdsindsats i de perioder, hvor der er travlt

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. For stillingen som udvalgsansvarlig på sundheds- og omsorgsudvalget er der tale om en fastansættelse på 37 timer ugentligt. For stillingen som udvalgsansvarlig på teknik- og miljøudvalget er der tale om et barselsvikariat på 37 timer ugentligt i periode 1. oktober 2019 til 1. marts 2020.

Forventet opstart er den 1. oktober 2019 eller tidligere efter aftale.

Arbejdsstedet er Københavns Rådhus. Herudover tilbyder vi gratis frugtordning, god kantine, fitnessrum og mange sociale aktiviteter lige fra julefrokost i Rådhusets festsal, fredagsbarer i Snapstinget og hyggelige sammenkomster i teamet.

Vil du vide mere?
Hvis du vil vide mere om stillingerne, er er du velkommen til at kontakte kontorchef Jesper Ralfkiær Jørgensen på 2046 8967. Du kan læse mere om Økonomiforvaltningen og Center for Økonomi på Økonomiforvaltningens hjemmeside.

Søg via nedenstående link senest søndag den 11. august 2019

Vi forventer at holde første runde ansættelsessamtaler 20. august og anden runde samtaler 23. august.

Økonomiforvaltningen
Økonomiforvaltningen er en af Københavns Kommunes syv forvaltninger. Vi arbejder for overborgmesteren, Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget og understøtter derved kommunale beslutningsorganer på højeste niveau. Sideløbende varetager vi de overordnede, koordinerende opgaver vedrørende kommunens økonomi, personale, fysiske planlægning, administration, beredskab, kommunikation og den generelle udvikling af byen. Vores mål er at fastholde og udvikle København som en af verdens bedste byer at bo i – og skabe øget vækst gennem viden, innovation og beskæftigelse.

2019-08-12T00:54:45.280 Vil du være med til at præge udviklingen i København? Er du fagligt stærk, og har du styr på tal? Er du analytisk med en skarp pen og har sans for arbejdet i en politisk styret organisation? Så har vi et job til dig i Center for Økonomi i Økonomiforvaltningen på Københavns Rådhus. Center for Økonomi varetager den overordnede økonomistyring i Københavns Kommune. Centret består af ca. 80 medarbejdere, som arbejder tæt på det politiske niveau og refererer direkte til direktionen i Økonomiforvaltningen. Du bliver en del af Team Regnskab, hvor vi udarbejder de tre årlige budgetopfølgninger, årsregnskabet og den samlede årsrapport for hele Københavns Kommune, der har et samlet budget på knap 40 mia. kr. Vi har også ansvaret for at gennemføre de årlige politiske forhandlinger om overførselssagen, styre kommunens likviditet og investeringer, og opfølgning på den samlede anlægsportefølje, ligesom vi har ansvaret for at følge tæt med i de politiske og økonomiske sager i Sundheds- og Omsorgsudvalget og Teknik- og Miljøudvalget. Du skal ikke lade dig skræmme af, at dit ansættelsessted bliver Team Regnskab. Vi har en uformel og humørfyldt omgangstone og afholder i løbet af året forskellige faglige og sociale arrangementer. Der er gode personlige og faglige udviklingsmuligheder både gennem et bredt kompetenceudviklingsprogram og gennem sparring med de øvrige dygtige medarbejdere i centret. Har du lyst til at være med? Vi søger to nye kolleger til stillinger som udvalgsansvarlig for hhv. sundheds- og omsorgsområdet og teknik- og miljøområdet (barselsvikariat). Rollen som udvalgsansvarlig betyder, at du sammen med en kollega er forvaltningernes indgang til Økonomiforvaltningen, følger udvalgenes dagsordener med særlig fokus på økonomien og bistår og controller forvaltningernes budgetbidrag, budgetopfølgning, regnskab og øvrige forhold med økonomisk og eller politisk betydning. Du vil som medarbejder i Center for Økonomi ligeledes blive tæt integreret i de årlige budgetforhandlinger samt den løbende økonomistyring af kommunen. Stillingen omfatter følgende konkrete opgaver Controlling af fagforvaltningernes budgetter og indstillinger til Borgerrepræsentationen Udarbejdelse af beslutningsoplæg til direktion og politikere Kvalitetssikring af forvaltningernes budgetønsker til politiske forhandlinger Betjening af politikere i forbindelse med forhandlinger Øvrige økonomistyringsopgaver afhængig af dine kvalifikationer og interesser Om dig Du har en relevant lang videregående uddannelse i eksempelvis statskundskab, økonomi eller lignende. Du kan have nogle års erfaring med økonomistyring fra en kommune, et ministerium, en styrelse eller på koncernniveau, men du kan også være nyuddannet. Derudover lægger vi vægt på, at du evner at formidle komplicerede problemstillinger kort og præcist har lyst til at beskæftige dig med opgaver i snitfladen mellem økonomi og politik på Danmarks største arbejdsplads har en skarp analytisk sans, solid talforståelse og kan strukturere store mængder information har erfaring med at arbejde i Excel er en holdspiller, der har let ved at skabe relationer og samarbejde på tværs af organisationen har lyst og evne til at drive processer er fleksibel og villig til at lægge en stor arbejdsindsats i de perioder, hvor der er travlt Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. For stillingen som udvalgsansvarlig på sundheds- og omsorgsudvalget er der tale om en fastansættelse på 37 timer ugentligt. For stillingen som udvalgsansvarlig på teknik- og miljøudvalget er der tale om et barselsvikariat på 37 timer ugentligt i periode 1. oktober 2019 til 1. marts 2020. Forventet opstart er den 1. oktober 2019 eller tidligere efter aftale. Arbejdsstedet er Københavns Rådhus. Herudover tilbyder vi gratis frugtordning, god kantine, fitnessrum og mange sociale aktiviteter lige fra julefrokost i Rådhusets festsal, fredagsbarer i Snapstinget og hyggelige sammenkomster i teamet. Vil du vide mere? Hvis du vil vide mere om stillingerne, er er du velkommen til at kontakte kontorchef Jesper Ralfkiær Jørgensen på 2046 8967. Du kan læse mere om Økonomiforvaltningen og Center for Økonomi på Økonomiforvaltningens hjemmeside. Søg via nedenstående link senest søndag den 11. august 2019 Vi forventer at holde første runde ansættelsessamtaler 20. august og anden runde samtaler 23. august. Økonomiforvaltningen Økonomiforvaltningen er en af Københavns Kommunes syv forvaltninger. Vi arbejder for overborgmesteren, Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget og understøtter derved kommunale beslutningsorganer på højeste niveau. Sideløbende varetager vi de overordnede, koordinerende opgaver vedrørende kommunens økonomi, personale, fysiske planlægning, administration, beredskab, kommunikation og den generelle udvikling af byen. Vores mål er at fastholde og udvikle København som en af verdens bedste byer at bo i og skabe øget vækst gennem viden, innovation og beskæftigelse.10Phoenixf20a6790101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-11T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=159435&DepartmentId=19510&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3562201Team Regnskab11Rådhuspladsen 11550København VDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent793444KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15943500014-07-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f20a6790https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f20a6790https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f20a6790&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f20a6790&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration362198109mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330068661HR-medarbejder til Teknik- og Miljøforvaltningen (barselsvikariat)Basic Vi søger en barselsvikar for vores HR-medarbejder i Byens Fysik i Teknik- og Miljøforvaltningen. Du kommer til at have din daglige gang i Sekretariatet for Politisk Betjening, Kommunikation og Organisationsudvikling, hvor du sammen med 13 kolleger bidrager til at understøtte arbejdet i Byens Fysiks faglige enheder med specialistviden og tværgående koordinering, udvikling og læring. For dit vedkommende selvfølgelig med HR-relaterede opgaver. Mere om opgaven Som HR-medarbejder får du en stor kontaktflade i hele organisationen, og du bidrager i det hele taget til alt, der rimer på organisation. Det kan være alt fra udviklingsopgaver og intern kommunikation til servicering af vores samarbejdsudvalg (MED-udvalget) og sparring med chefer om ansættelsesretlige spørgsmål. Du skal være med til at sikre korrekt lønindplacering ved nyansættelser lønforhandlinger og være tovholder på de årlige lokallønsforhandlinger i Byens Fysik. Derudover skal du også være arbejdsmiljøkoordinator. Hvis dine kvalifikationer interesse er til det, kan du også være med til at facilitere workshop mv. fx for vores chefgruppe. Hvem er du? Du har en relevant akademisk uddannelse fx cand.merc.hrm., cand.merc.kom. eller noget helt tredje. Du kan være nyuddannet eller have flere års erfaring. Det vigtigste er, at du har erfaring med HR-området er god til at kommunikere til forskellige målgrupper trives godt med både udviklings- og driftsopgaver er opsøgende, servicemindet og initiativrig er hurtig til at sætte dig ind i nye opgaver Du behøver ikke være ekspert i ansættelsesret og overenskomster, men det er fordel, hvis det ikke er helt nyt for dig. Mere om Byens Fysik Byens Fysik er ét af fire serviceområder i TMF og består af to sekretariater og tre centre. Byens Fysik er bygherre på alle anlægsprojekter i Københavns offentlige rum, og vi sikrer, at ændringer i byens veje, fortove, parker, broer og tekniske installationer sker på en sammenhængende, smidig og effektiv måde til mindst mulig gene for borgerne. Derudover står vi for klimasikring, byfornyelse, gårdhave- og områdefornyelse. Alt sammen med det mål at sikre København verdens bedste storbymiljø. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsesstart er den 1. oktober 2019. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Hvis du vil vide mere Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-medarbejder Malene Rasmussen på 3047 3934 eller sekretariatschef Bryan Karlqvist på 2941 2401. Bryan kan kontaktes fra den 19. august. Malene kan kontaktes fra den 15. august. Søg stillingen allerede nu. Søg via nedenstående link senest søndag den 25. august 2019 Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 35. Om Teknik- og Miljøforvaltningen Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr.

Vi søger en barselsvikar for vores HR-medarbejder i Byens Fysik i Teknik- og Miljøforvaltningen.

Du kommer til at have din daglige gang i Sekretariatet for Politisk Betjening, Kommunikation og Organisationsudvikling, hvor du sammen med 13 kolleger bidrager til at understøtte arbejdet i Byens Fysiks faglige enheder med specialistviden og tværgående koordinering, udvikling og læring. For dit vedkommende selvfølgelig med HR-relaterede opgaver.

Mere om opgaven
Som HR-medarbejder får du en stor kontaktflade i hele organisationen, og du bidrager i det hele taget til alt, der rimer på organisation. Det kan være alt fra udviklingsopgaver og intern kommunikation til servicering af vores samarbejdsudvalg (MED-udvalget) og sparring med chefer om ansættelsesretlige spørgsmål.

Du skal være med til at sikre korrekt lønindplacering ved nyansættelser/lønforhandlinger og være tovholder på de årlige lokallønsforhandlinger i Byens Fysik. Derudover skal du også være arbejdsmiljøkoordinator. Hvis dine kvalifikationer/interesse er til det, kan du også være med til at facilitere workshop mv. fx for vores chefgruppe.

Hvem er du?
Du har en relevant akademisk uddannelse fx cand.merc.hrm., cand.merc.kom. eller noget helt tredje. Du kan være nyuddannet eller have flere års erfaring. Det vigtigste er, at du

  • har erfaring med HR-området
  • er god til at kommunikere til forskellige målgrupper
  • trives godt med både udviklings- og driftsopgaver
  • er opsøgende, servicemindet og initiativrig
  • er hurtig til at sætte dig ind i nye opgaver

Du behøver ikke være ekspert i ansættelsesret og overenskomster, men det er fordel, hvis det ikke er helt nyt for dig.

Mere om Byens Fysik
Byens Fysik er ét af fire serviceområder i TMF og består af to sekretariater og tre centre. Byens Fysik er bygherre på alle anlægsprojekter i Københavns offentlige rum, og vi sikrer, at ændringer i byens veje, fortove, parker, broer og tekniske installationer sker på en sammenhængende, smidig og effektiv måde til mindst mulig gene for borgerne. Derudover står vi for klimasikring, byfornyelse, gårdhave- og områdefornyelse. Alt sammen med det mål at sikre København verdens bedste storbymiljø.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsesstart er den 1. oktober 2019.

Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Hvis du vil vide mere
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-medarbejder Malene Rasmussen på 3047 3934 eller sekretariatschef Bryan Karlqvist på 2941 2401. Bryan kan kontaktes fra den 19. august. Malene kan kontaktes fra den 15. august.

Søg stillingen allerede nu.

Søg via nedenstående link senest søndag den 25. august 2019
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 35.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr. 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSekretariatet for Politisk betjening, Kommunikation og OrganisationsudviklingKøbenhavn S2019-08-06T11:00:15.7472019-08-25T00:00:00
330057558ACON GROUP søger vagtpersonale til High End kunde i København.Robot Grundet vokseværk har vi fået plads til yderligere 2 stabile medarbejdere i vores team. Det vil i starten være deltid, men med mulighed for fastansættelse. Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner. Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt. ACON GROUP er et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning. Vi tilbyder følgende: En plads i et velfungerende sikkerhedsfirma Gode kollegaer Frihed under ansvar Muligheder for afveksling i hverdagen Vagterne vil hovedsaglig være aften og weekend Overenskomstmæssig løn Vi forventer følgende: At du kan fremvise straffeattest At du har bestået Grundkursus for vagtfunktionærer At du behersker dansk i skrift og tale At du er serviceminded og præsentabel At du er pålidelig At du er fleksibel og mødestabil At du kan referere til tidligere relevant arbejde At du er parat til at yde en indsats for holdet Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk Din mail skal indeholde følgende for at komme i betragtning til jobbet: CV Foto Ansøgning Anbefalinger fra lignende virksomheder Ansøgere som fremsender en ansøgning, der ikke opfylder ovenstående krav vil ikke komme i betragtning. Er du den medarbejder kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig. Med venlig hilsen ACON GROUP Bernstorffsvej 123 2900 Hellerup www.acon-group.dk

Grundet vokseværk har vi fået plads til yderligere 2 stabile medarbejdere i vores team.

Det vil i starten være deltid, men med mulighed for fastansættelse.

Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner.

Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt.

 

ACON GROUP er et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning.

 

Vi tilbyder følgende:

En plads i et velfungerende sikkerhedsfirma

Gode kollegaer

Frihed under ansvar

Muligheder for afveksling i hverdagen

Vagterne vil hovedsaglig være aften og weekend

Overenskomstmæssig løn

 

Vi forventer følgende:

At du kan fremvise straffeattest

At du har bestået Grundkursus for vagtfunktionærer

At du behersker dansk i skrift og tale

At du er serviceminded og præsentabel

At du er pålidelig

At du er fleksibel og mødestabil

At du kan referere til tidligere relevant arbejde

At du er parat til at yde en indsats for holdet

 

 

Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk

 

Din mail skal indeholde følgende for at komme i betragtning til jobbet:

CV

Foto

Ansøgning

Anbefalinger fra lignende virksomheder

 

Ansøgere som fremsender en ansøgning, der ikke opfylder ovenstående krav vil ikke komme i betragtning.

 

Er du den medarbejder/kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig.

 

 

Med venlig hilsen

ACON GROUP

Bernstorffsvej 123

2900 Hellerup

 

www.acon-group.dk

ACON GROUPKøbenhavn K2019-07-10T00:00:002019-09-02T00:00:00
330062482Postdoctoral Fellowship: Hybrid Superconducting Qubit Circuitsat the Center for Quantum DevicesRobot The Center for Quantum Devices is a basic research center supported by the Danish National Research Foundation, comprising materials research, experimental physics, nanoelectronics and condensed matter theory. Information about QDev can be found at qdev.dk. The position The Center for Quantum Devices, Niels Bohr Institute, is seeking two postdoctoral fellows to work on an experimental program to develop scalable high coherence superconducting qubit circuits based on epitaxial superconductor-semiconductor hybrid materials. Candidates should have a PhD in experimental physics and ideally experience in millikelvin cryogenics, microwave electronics, and device fabrication. The research will extend recent experiments on semiconductor-based superconducting gatemon qubits: doi.org 10.1038 s41565-018-0207-y The position is open from October 15, 2019, or by arrangement. The duration is two years with the possibility of extension. Inquiries about the position can be made to Principal Investigators, Karl Petersson (karl.petersson@nbi.ku.dk) or Charles Marcus (marcus@nbi.dk). Terms of employment The postdoctoral fellowship is at the Niels Bohr Institute, University of Copenhagen, with collaborative teams in Delft Technical University (NL), University of Sydney (AUS), Purdue University (USA), UC Santa Barbara (USA), and Microsoft, Redmond, Washington (USA). Terms of appointment and payment accord to the agreement between the Ministry of Finance and The Danish Confederation of Professional Associations on Academics in the State. The starting salary is 405k DKK plus pension contribution up to 69k DKK. Salary is negotiable based on experience. Application Please send an application that describes your background and research interests. The application, in English, must be submitted electronically by clicking APPLY NOW below. Enclose CV with publication list, short description of your work relevant to the research field (e.g. PhD, Masters thesis), and names and contact information on up to three scientific referees (do not send letters). Application deadline: September 1, 2019. As an equal opportunities employer, the University of Copenhagen invites applications from all interested candidates, regardless of gender, age, religion, or ethnic origin. You can read about the recruitment process at http: employment.ku.dk faculty recruitment-process . Part of the International Alliance of Research Universities (IARU), and among Europe s top-ranking universities, the University of Copenhagen promotes research and teaching of the highest international standard. Rich in tradition and modern in outlook, the University gives students and staff the opportunity to cultivate their talent in an ambitious and informal environment. An effective organization with good working conditions and a collaborative work culture creates the ideal framework for a successful career.The Center for Quantum Devices is a basic research center supported by the Danish National Research Foundation, comprising materials research, experimental physics, nanoelectronics and condensed matter theory. Information about QDev can be found at qdev.dk.

The position
The Center for Quantum Devices, Niels Bohr Institute, is seeking two postdoctoral fellows to work on an experimental program to develop scalable high coherence superconducting qubit circuits based on epitaxial superconductor-semiconductor hybrid materials. Candidates should have a PhD in experimental physics and ideally experience in millikelvin cryogenics, microwave electronics, and device fabrication.

The research will extend recent experiments on semiconductor-based superconducting gatemon qubits: doi.org/10.1038/s41565-018-0207-y

The position is open from October 15, 2019, or by arrangement. The duration is two years with the possibility of extension.

Inquiries about the position can be made to Principal Investigators, Karl Petersson (karl.petersson@nbi.ku.dk) or Charles Marcus (marcus@nbi.dk).

Terms of employment
The postdoctoral fellowship is at the Niels Bohr Institute, University of Copenhagen, with collaborative teams in Delft Technical University (NL), University of Sydney (AUS), Purdue University (USA), UC Santa Barbara (USA), and Microsoft, Redmond, Washington (USA). Terms of appointment and payment accord to the agreement between the Ministry of Finance and The Danish Confederation of Professional Associations on Academics in the State.

The starting salary is 405k DKK plus pension contribution up to 69k DKK. Salary is negotiable based on experience.

Application
Please send an application that describes your background and research interests. The application, in English, must be submitted electronically by clicking APPLY NOW below.

Enclose CV with publication list, short description of your work relevant to the research field (e.g. PhD, Masters thesis), and names and contact information on up to three scientific referees (do not send letters).

Application deadline: September 1, 2019.

As an equal opportunities employer, the University of Copenhagen invites applications from all interested candidates, regardless of gender, age, religion, or ethnic origin.

You can read about the recruitment process at http://employment.ku.dk/faculty/recruitment-process/.

Part of the International Alliance of Research Universities (IARU), and among Europe’s top-ranking universities, the University of Copenhagen promotes research and teaching of the highest international standard. Rich in tradition and modern in outlook, the University gives students and staff the opportunity to cultivate their talent in an ambitious and informal environment. An effective organization – with good working conditions and a collaborative work culture – creates the ideal framework for a successful career.

KU - SCIENCE - NBIKøbenhavn Ø2019-07-22T00:00:002019-09-01T00:00:00
330077551Cleaning assistant / HousekeepingRobot BH HotelService ApS are looking for service minded, stabile and qualified cleaning assistants for hotels in Copenhagen. BH HotelService ApS is a relatively large company with more than 500 employees from all over the world we represent a good working environment, responsibility and the possibility for growth and promotions. The job is primarily during the daytime and all week days, including weekends. You have to speak and understand English and the salary is according to the collective bargaining agreement If you are interested in an interview, please send a cv with your photo

BH HotelService ApS are looking for service minded, stabile and qualified cleaning assistants for hotels in Copenhagen.

BH HotelService ApS is a relatively large company with more than 500 employees from all over the world – we represent a good working environment, responsibility and the possibility for growth and promotions.

The job is primarily during the daytime and all week days, including weekends.

You have to speak and understand English and the salary is according to the collective bargaining agreement

If you are interested in an interview, please send a cv with your photo

BH HotelService ApSKøbenhavn S2019-08-23T00:00:002019-10-16T00:00:00
330073132TV operatørRobot Vi søger: TV-operatør Vi søger en tv-operatør til vores nye og top moderne tv-vogne. Er du erfaren med DTVK- certifikat vil det være en fordel, hvis ikke - kan vi tilbyde uddannelse inde for DTVK. Du kan se frem til et alsidigt job, hvor du bliver en del af et tværfagligt team med engagerede og dygtige kollegaer, hvor du vil opleve frihed under ansvar. Vi tilbyder et afvekslende job i en dynamisk afdeling med et uformelt arbejdsmiljø og gode muligheder for at opnå personlig og faglig udvikling. Din baggrund kan være mange, det vigtigste er, at du er mødestabil, fleksibel, loyal og har lyst til at arbejde i en virksomhed i rivende udvikling. Ansøgning og CV mærket TV operatør sendes til job@fksslamson.dk. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Mikael Knudsen på tlf. 25265860. Vi kalder løbende ind til samtaler og stopper, når den rette kandidat er fundet. Har du ikke hørt fra os d. 01.09.2019 - kan jobbet betragtes som besat til anden side.

Vi søger:

TV-operatør

Vi søger en tv-operatør til vores nye og top moderne tv-vogne. Er du erfaren med DTVK- certifikat vil det være en fordel, hvis ikke  - kan vi tilbyde uddannelse inde for DTVK.

Du kan se frem til et alsidigt job, hvor du bliver en del af et tværfagligt team med engagerede og dygtige kollegaer, hvor du vil opleve frihed under ansvar.

Vi tilbyder et afvekslende job  i en dynamisk afdeling med et uformelt arbejdsmiljø og gode muligheder for at opnå personlig og faglig udvikling.

Din baggrund kan være mange, det vigtigste er, at du er mødestabil, fleksibel, loyal og har lyst til at arbejde i en virksomhed i rivende udvikling.

Ansøgning og CV mærket "TV operatør " sendes til job@fksslamson.dk. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Mikael Knudsen på tlf. 25265860.

Vi kalder løbende ind til samtaler og stopper, når den rette kandidat er fundet. Har du ikke hørt fra os d. 01.09.2019 - kan jobbet betragtes som besat til anden side.

FKSSLAMSON A/SHvidovre2019-08-15T00:00:002019-09-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

HR-medarbejder til Teknik- og Miljøforvaltningen (barselsvikariat)

Sekretariatet for Politisk betjening, Kommunikation og Organisationsudvikling

København S
Vi søger en barselsvikar for vores HR-medarbejder i Byens Fysik i Teknik- og Miljøforvaltningen. Du kommer til at have din daglige gang i Sekretariatet for Politisk Betjening, Kommunikation og Organisationsudvikling, hvor du sammen med 13 kolleger b...
Indrykket:6. august 2019
Udløbsdato:25. august 2019

ACON GROUP søger vagtpersonale til High End kunde i København.

ACON GROUP

København K
Grundet vokseværk har vi fået plads til yderligere 2 stabile medarbejdere i vores team. Det vil i starten være deltid, men med mulighed for fastansættelse. Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner. Der er tale om ...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:2. september 2019

Postdoctoral Fellowship: Hybrid Superconducting Qubit Circuitsat the Center for Quantum Devices

KU - SCIENCE - NBI

København Ø
The Center for Quantum Devices is a basic research center supported by the Danish National Research Foundation, comprising materials research, experimental physics, nanoelectronics and condensed matter theory. Information about QDev can be found at ...
Indrykket:22. juli 2019
Udløbsdato:1. september 2019

Cleaning assistant / Housekeeping

BH HotelService ApS

København S
BH HotelService ApS are looking for service minded, stabile and qualified cleaning assistants for hotels in Copenhagen. BH HotelService ApS is a relatively large company with more than 500 employees from all over the world we represent a good workin...
Indrykket:23. august 2019
Udløbsdato:16. oktober 2019

TV operatør

FKSSLAMSON A/S

Hvidovre
Vi søger: TV-operatør Vi søger en tv-operatør til vores nye og top moderne tv-vogne. Er du erfaren med DTVK- certifikat vil det være en fordel, hvis ikke - kan vi tilbyde uddannelse inde for DTVK. Du kan se frem til et alsidigt job, hvor du bliver e...
Indrykket:15. august 2019
Udløbsdato:1. september 2019