Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

To deltidsmedarbejdere til billetsalg og butik (25 timer/uge) søges til Medicinsk Museion, Institut for Folkesundhedsvidenskab

Vil du være en del af et museum i rivende udvikling? Har du sans for at servicere vores

gæster, med den gode oplevelse og salg for øje? Så er du måske en af vores nye kolleger til butik- og billetsalg.

Om os

Medicinsk Museion, www.museion.ku.dk, er en enhed under Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Københavns Universitet. Vores fagområde er studier af sundhed og sygdom, fødsel og død i et kulturelt og historisk perspektiv. Vi har fire funktioner; formidling, samlinger, forskning og undervisning.

Om arbejdsopgaverne

Som medarbejder i museet er du en vigtig del af gæstens oplevelse. Du tilbyder ekstraordinær service i forbindelse med salg af billetter og butiksvarer, og du hjælper med information om museets udstillinger og aktiviteter.

Vi forventer at

  • Du yder en fantastisk kundeservice og betjener alle museets gæster med et smil
  • Du er frisk og mødestabil, handlekraftig og løsningsorienteret
  • Du er god til at samarbejde og befinder dig godt i et job, hvor ikke to dage er ens
  • Du har erfaring med kundebetjening og publikumsservice – gerne fra museumsbranchen
  • Du er flair for og er fortrolig med it
  • Du er fleksibel i forhold til arbejdstider og kan arbejde i weekenden og i ferier
  • Du taler dansk og engelsk
  • Du har kendskab til og interesse for vores udstillinger
Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads i udvikling beliggende i indre by
  • Engagerede og gode kollegaer
  • En høj grad af medindflydelse
  • Et godt socialt miljø og en uhøjtidelig omgangstone
Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S) og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere. Ansættelsen sker som kontorfunktionær på trin 3, sats 1, hvor lønnen ved fuld tid udgør 27.052.58 kr. eller ved 25 timer 18.278,77 kr. pr. måned excl. pension.

Der vil være mulighed for forhandling af yderligere tillæg efter kvalifikationer.

Den ugentlige arbejdstid er gennemsnitligt 25 timer og ligger på både hverdage og i weekenden. Aftenarbejde kan forekomme.

Tiltrædelse medio august.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til administrator Mie Jørgensen på mail: miek@sund.ku.dk eller tlf.: 3532 3811.

Bliver du tilbudt stillingen, skal straffe- samt børneattest forevises. Ansættelse sker med forbehold for museets godkendelse af eventuelle informationer, der måtte fremkomme i straffe- og eller børneattest.

Ansøgning

Send din ansøgning vedlagt CV og dokumentation for uddannelse og tidligere beskæftigelse elektronisk via linket nedenfor, senest den 17. juni 2019.

Vi modtager kun elektroniske ansøgninger.

Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034519Phoenix-1e82867612019-05-29T00:00:00To deltidsmedarbejdere til billetsalg og butik (25 timer/uge) søges til Medicinsk Museion, Institut for FolkesundhedsvidenskabVil du være en del af et museum i rivende udvikling? Har du sans for at servicere vores

gæster, med den gode oplevelse og salg for øje? Så er du måske en af vores nye kolleger til butik- og billetsalg.

Om os

Medicinsk Museion, www.museion.ku.dk, er en enhed under Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Københavns Universitet. Vores fagområde er studier af sundhed og sygdom, fødsel og død i et kulturelt og historisk perspektiv. Vi har fire funktioner; formidling, samlinger, forskning og undervisning.

Om arbejdsopgaverne

Som medarbejder i museet er du en vigtig del af gæstens oplevelse. Du tilbyder ekstraordinær service i forbindelse med salg af billetter og butiksvarer, og du hjælper med information om museets udstillinger og aktiviteter.

Vi forventer at

  • Du yder en fantastisk kundeservice og betjener alle museets gæster med et smil
  • Du er frisk og mødestabil, handlekraftig og løsningsorienteret
  • Du er god til at samarbejde og befinder dig godt i et job, hvor ikke to dage er ens
  • Du har erfaring med kundebetjening og publikumsservice – gerne fra museumsbranchen
  • Du er flair for og er fortrolig med it
  • Du er fleksibel i forhold til arbejdstider og kan arbejde i weekenden og i ferier
  • Du taler dansk og engelsk
  • Du har kendskab til og interesse for vores udstillinger
Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads i udvikling beliggende i indre by
  • Engagerede og gode kollegaer
  • En høj grad af medindflydelse
  • Et godt socialt miljø og en uhøjtidelig omgangstone
Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S) og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere. Ansættelsen sker som kontorfunktionær på trin 3, sats 1, hvor lønnen ved fuld tid udgør 27.052.58 kr. eller ved 25 timer 18.278,77 kr. pr. måned excl. pension.

Der vil være mulighed for forhandling af yderligere tillæg efter kvalifikationer.

Den ugentlige arbejdstid er gennemsnitligt 25 timer og ligger på både hverdage og i weekenden. Aftenarbejde kan forekomme.

Tiltrædelse medio august.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til administrator Mie Jørgensen på mail: miek@sund.ku.dk eller tlf.: 3532 3811.

Bliver du tilbudt stillingen, skal straffe- samt børneattest forevises. Ansættelse sker med forbehold for museets godkendelse af eventuelle informationer, der måtte fremkomme i straffe- og eller børneattest.

Ansøgning

Send din ansøgning vedlagt CV og dokumentation for uddannelse og tidligere beskæftigelse elektronisk via linket nedenfor, senest den 17. juni 2019.

Vi modtager kun elektroniske ansøgninger.

Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

2019-06-18T05:50:15.497 Vil du være en del af et museum i rivende udvikling? Har du sans for at servicere vores gæster, med den gode oplevelse og salg for øje? Så er du måske en af vores nye kolleger til butik- og billetsalg. Om os Medicinsk Museion, www.museion.ku.dk, er en enhed under Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Københavns Universitet. Vores fagområde er studier af sundhed og sygdom, fødsel og død i et kulturelt og historisk perspektiv. Vi har fire funktioner formidling, samlinger, forskning og undervisning. Om arbejdsopgaverne Som medarbejder i museet er du en vigtig del af gæstens oplevelse. Du tilbyder ekstraordinær service i forbindelse med salg af billetter og butiksvarer, og du hjælper med information om museets udstillinger og aktiviteter. Vi forventer at Du yder en fantastisk kundeservice og betjener alle museets gæster med et smil Du er frisk og mødestabil, handlekraftig og løsningsorienteret Du er god til at samarbejde og befinder dig godt i et job, hvor ikke to dage er ens Du har erfaring med kundebetjening og publikumsservice gerne fra museumsbranchen Du er flair for og er fortrolig med it Du er fleksibel i forhold til arbejdstider og kan arbejde i weekenden og i ferier Du taler dansk og engelsk Du har kendskab til og interesse for vores udstillinger Vi tilbyder: En arbejdsplads i udvikling beliggende i indre by Engagerede og gode kollegaer En høj grad af medindflydelse Et godt socialt miljø og en uhøjtidelig omgangstone Løn og ansættelsesvilkår Ansættelsen sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S) og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere. Ansættelsen sker som kontorfunktionær på trin 3, sats 1, hvor lønnen ved fuld tid udgør 27.052.58 kr. eller ved 25 timer 18.278,77 kr. pr. måned excl. pension. Der vil være mulighed for forhandling af yderligere tillæg efter kvalifikationer. Den ugentlige arbejdstid er gennemsnitligt 25 timer og ligger på både hverdage og i weekenden. Aftenarbejde kan forekomme. Tiltrædelse medio august. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til administrator Mie Jørgensen på mail: miek@sund.ku.dk eller tlf.: 3532 3811. Bliver du tilbudt stillingen, skal straffe- samt børneattest forevises. Ansættelse sker med forbehold for museets godkendelse af eventuelle informationer, der måtte fremkomme i straffe- og eller børneattest. Ansøgning Send din ansøgning vedlagt CV og dokumentation for uddannelse og tidligere beskæftigelse elektronisk via linket nedenfor, senest den 17. juni 2019. Vi modtager kun elektroniske ansøgninger. Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.11jobnet1e828676100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-28T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1307&ProjectId=149645&DepartmentId=19002&MediaId=4632&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3537523KU - SUND - MUSEION - Kbh K11Bredgade 621260København KDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent770126JobNet4997592499759210029-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1e828676https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1e828676https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1e828676&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1e828676&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale421101Billetassistent18Hotel og restauration361951202noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK