Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

To dygtige kontorelever til Vejdirektoratet i København

Kan du arbejde selvstændigt og har du lyst til at indgå i vores elevnetværk, hvor der er fællesskab, faglig sparring og god trivsel? Er du fleksibel og positiv i din tilgang til andre mennesker og nysgerrig på at lære nyt – så er det lige dig vi søger.

Hos os arbejder du med opgaver, der skaber værdi i danskernes hverdag, og Vejdirektoratet er et sted med mange berøringsflader både til trafikanter, borgere, den politiske verden og internationalt.

Kontorelever med speciale i offentlig administration: Du vil i din elevtid komme til at arbejde i både Sekretariatet og HR. Ud over disse afdelinger, vil vi sørge for, at du i din elevtid kommer til at stifte bekendtskab med andre afdelinger og opgaver – disse fastlægges dog først når vi kender til skoleperioder mm. På den måde sikrer vi, at du får et godt indblik i vores mange forskellige arbejdsområder i Vejdirektoratet.

Dine opgaver vil variere meget i det daglige, og den endelige opgaveportefølje vil blive nærmere fastlagt, når du er startet. Men dine opgaver omfatter blandt andet journalisering, sagsbehandling, mødetilrettelæggelse, referatskrivning, timeregistrering/opgavefordeling, løn- og personaleadministration, rekruttering, fakturering og økonomistyring samt øvrig administrativ bistand.

Opgaverne omfatter også håndtering og fordeling af indkomne mails i Vejdirektoratets hovedpostkasse, afdelingspostkasser, deltagelse i relevante afdelingsmøder, arrangere faglige indlæg og meget andet.

Du vil i Sekretariatet og HR blive en del af et område, der sætter en ære i at forstå vores organisations forskellige behov.

Uddannelsen vil blive tilrettelagt efter aftale med dit uddannelsessted.

Dine kvalifikationer: Du har bestået grundforløbet og er interesseret i en elevplads, hvor der er mange forskellige opgaver, hvor der er mulighed for at komme rundt til en del afdelinger og hvor du har kontakt til mange mennesker hver dag. Du arbejder systematisk, struktureret og er omhyggelig med dit arbejde.

Du er ikke bange for at tage fat samt at give en hjælpende hånd, hvor der er behov for det, ligesom du sætter en stor ære i at få ting gjort færdige til den aftalte tid. Du har flair for at benytte digitale værktøjer og kendskab til f.eks. Office pakken.

Send en motiveret ansøgning til os, hvis du har et bestået grundforløb fra handelsskolen, som er påbegyndt før 31. juli 2015, og som giver adgang til kontoruddannelse med specialer eller hvis du efter 1. august 2015 har taget et grundforløb (GF 1 og 2) med EUX, eller et 5 eller 10 ugers kompetencegivende forløb for studenter (hhx, stx, htx, hf).

Er du over 25 år og har taget et kompetencegivende forløb efter 1. august 2015, skal vi bede dig om at sende din realkompetencevurdering med (RKV).

Derudover regner vi med at du er god til dansk retskrivning, og så er det vigtigt, at du ikke er bange for at stille spørgsmål for at blive endnu dygtigere.

Læs mere: Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk.

Få mere at vide om stillingerne hos afdelingsleder for sekretariatet Caspar Olausson på telefon 7244 3580 eller caol@vd.dk eller hos afdelingsleder i HR Kathe Hernig på telefon 2728 8982 eller kath@vd.dk.

Løn- og ansættelsesvilkår: Løn er i henhold til gældende overenskomst både under praktikken og skoleophold. Ansættelsesperioden er i udgangspunkt 2 år (afhængig af f.eks. realkompetencevurdering).

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge med start i medio september/ start oktober 2019.

Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Dit ansættelsesområde vil være Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet, Carsten Niebuhrs Gade 43, 5. sal, 1577 København V.

Er du interesseret? Send din ansøgning senest 1. august 2019. Vi forventer at afholde samtaler 2. september 2019.

Søg stillingen ved at trykke på linket ”Søg stillingen” eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, cv, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047141Phoenix-fe97d66012019-06-23T00:00:00To dygtige kontorelever til Vejdirektoratet i KøbenhavnKan du arbejde selvstændigt og har du lyst til at indgå i vores elevnetværk, hvor der er fællesskab, faglig sparring og god trivsel? Er du fleksibel og positiv i din tilgang til andre mennesker og nysgerrig på at lære nyt – så er det lige dig vi søger.

Hos os arbejder du med opgaver, der skaber værdi i danskernes hverdag, og Vejdirektoratet er et sted med mange berøringsflader både til trafikanter, borgere, den politiske verden og internationalt.

Kontorelever med speciale i offentlig administration: Du vil i din elevtid komme til at arbejde i både Sekretariatet og HR. Ud over disse afdelinger, vil vi sørge for, at du i din elevtid kommer til at stifte bekendtskab med andre afdelinger og opgaver – disse fastlægges dog først når vi kender til skoleperioder mm. På den måde sikrer vi, at du får et godt indblik i vores mange forskellige arbejdsområder i Vejdirektoratet.

Dine opgaver vil variere meget i det daglige, og den endelige opgaveportefølje vil blive nærmere fastlagt, når du er startet. Men dine opgaver omfatter blandt andet journalisering, sagsbehandling, mødetilrettelæggelse, referatskrivning, timeregistrering/opgavefordeling, løn- og personaleadministration, rekruttering, fakturering og økonomistyring samt øvrig administrativ bistand.

Opgaverne omfatter også håndtering og fordeling af indkomne mails i Vejdirektoratets hovedpostkasse, afdelingspostkasser, deltagelse i relevante afdelingsmøder, arrangere faglige indlæg og meget andet.

Du vil i Sekretariatet og HR blive en del af et område, der sætter en ære i at forstå vores organisations forskellige behov.

Uddannelsen vil blive tilrettelagt efter aftale med dit uddannelsessted.

Dine kvalifikationer: Du har bestået grundforløbet og er interesseret i en elevplads, hvor der er mange forskellige opgaver, hvor der er mulighed for at komme rundt til en del afdelinger og hvor du har kontakt til mange mennesker hver dag. Du arbejder systematisk, struktureret og er omhyggelig med dit arbejde.

Du er ikke bange for at tage fat samt at give en hjælpende hånd, hvor der er behov for det, ligesom du sætter en stor ære i at få ting gjort færdige til den aftalte tid. Du har flair for at benytte digitale værktøjer og kendskab til f.eks. Office pakken.

Send en motiveret ansøgning til os, hvis du har et bestået grundforløb fra handelsskolen, som er påbegyndt før 31. juli 2015, og som giver adgang til kontoruddannelse med specialer eller hvis du efter 1. august 2015 har taget et grundforløb (GF 1 og 2) med EUX, eller et 5 eller 10 ugers kompetencegivende forløb for studenter (hhx, stx, htx, hf).

Er du over 25 år og har taget et kompetencegivende forløb efter 1. august 2015, skal vi bede dig om at sende din realkompetencevurdering med (RKV).

Derudover regner vi med at du er god til dansk retskrivning, og så er det vigtigt, at du ikke er bange for at stille spørgsmål for at blive endnu dygtigere.

Læs mere: Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk.

Få mere at vide om stillingerne hos afdelingsleder for sekretariatet Caspar Olausson på telefon 7244 3580 eller caol@vd.dk eller hos afdelingsleder i HR Kathe Hernig på telefon 2728 8982 eller kath@vd.dk.

Løn- og ansættelsesvilkår: Løn er i henhold til gældende overenskomst både under praktikken og skoleophold. Ansættelsesperioden er i udgangspunkt 2 år (afhængig af f.eks. realkompetencevurdering).

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge med start i medio september/ start oktober 2019.

Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Dit ansættelsesområde vil være Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet, Carsten Niebuhrs Gade 43, 5. sal, 1577 København V.

Er du interesseret? Send din ansøgning senest 1. august 2019. Vi forventer at afholde samtaler 2. september 2019.

Søg stillingen ved at trykke på linket ”Søg stillingen” eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, cv, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.

2019-08-02T00:51:43.380 Kan du arbejde selvstændigt og har du lyst til at indgå i vores elevnetværk, hvor der er fællesskab, faglig sparring og god trivsel? Er du fleksibel og positiv i din tilgang til andre mennesker og nysgerrig på at lære nyt så er det lige dig vi søger. Hos os arbejder du med opgaver, der skaber værdi i danskernes hverdag, og Vejdirektoratet er et sted med mange berøringsflader både til trafikanter, borgere, den politiske verden og internationalt. Kontorelever med speciale i offentlig administration: Du vil i din elevtid komme til at arbejde i både Sekretariatet og HR. Ud over disse afdelinger, vil vi sørge for, at du i din elevtid kommer til at stifte bekendtskab med andre afdelinger og opgaver disse fastlægges dog først når vi kender til skoleperioder mm. På den måde sikrer vi, at du får et godt indblik i vores mange forskellige arbejdsområder i Vejdirektoratet. Dine opgaver vil variere meget i det daglige, og den endelige opgaveportefølje vil blive nærmere fastlagt, når du er startet. Men dine opgaver omfatter blandt andet journalisering, sagsbehandling, mødetilrettelæggelse, referatskrivning, timeregistrering opgavefordeling, løn- og personaleadministration, rekruttering, fakturering og økonomistyring samt øvrig administrativ bistand. Opgaverne omfatter også håndtering og fordeling af indkomne mails i Vejdirektoratets hovedpostkasse, afdelingspostkasser, deltagelse i relevante afdelingsmøder, arrangere faglige indlæg og meget andet. Du vil i Sekretariatet og HR blive en del af et område, der sætter en ære i at forstå vores organisations forskellige behov. Uddannelsen vil blive tilrettelagt efter aftale med dit uddannelsessted. Dine kvalifikationer: Du har bestået grundforløbet og er interesseret i en elevplads, hvor der er mange forskellige opgaver, hvor der er mulighed for at komme rundt til en del afdelinger og hvor du har kontakt til mange mennesker hver dag. Du arbejder systematisk, struktureret og er omhyggelig med dit arbejde. Du er ikke bange for at tage fat samt at give en hjælpende hånd, hvor der er behov for det, ligesom du sætter en stor ære i at få ting gjort færdige til den aftalte tid. Du har flair for at benytte digitale værktøjer og kendskab til f.eks. Office pakken. Send en motiveret ansøgning til os, hvis du har et bestået grundforløb fra handelsskolen, som er påbegyndt før 31. juli 2015, og som giver adgang til kontoruddannelse med specialer eller hvis du efter 1. august 2015 har taget et grundforløb (GF 1 og 2) med EUX, eller et 5 eller 10 ugers kompetencegivende forløb for studenter (hhx, stx, htx, hf). Er du over 25 år og har taget et kompetencegivende forløb efter 1. august 2015, skal vi bede dig om at sende din realkompetencevurdering med (RKV). Derudover regner vi med at du er god til dansk retskrivning, og så er det vigtigt, at du ikke er bange for at stille spørgsmål for at blive endnu dygtigere. Læs mere: Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk. Få mere at vide om stillingerne hos afdelingsleder for sekretariatet Caspar Olausson på telefon 7244 3580 eller caol@vd.dk eller hos afdelingsleder i HR Kathe Hernig på telefon 2728 8982 eller kath@vd.dk. Løn- og ansættelsesvilkår: Løn er i henhold til gældende overenskomst både under praktikken og skoleophold. Ansættelsesperioden er i udgangspunkt 2 år (afhængig af f.eks. realkompetencevurdering). Arbejdstiden er 37 timer pr. uge med start i medio september start oktober 2019. Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Dit ansættelsesområde vil være Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet, Carsten Niebuhrs Gade 43, 5. sal, 1577 København V. Er du interesseret? Send din ansøgning senest 1. august 2019. Vi forventer at afholde samtaler 2. september 2019. Søg stillingen ved at trykke på linket Søg stillingen eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, cv, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.11jobnetfe97d660100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-01T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=123660&DepartmentId=6196&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3550586Vejdirektoratet - København11Carsten Niebuhrs Gade 431577København VDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent781678JobNet5007587500758710020-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fe97d660https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fe97d660https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fe97d660&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fe97d660&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/7.jpgTo dygtige kontorelever til Vejdirektoratet i København12008001Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee362113178noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330119615Kontorelever til Danmarks StatistikRobot Vil du gerne have en bred uddannelse inden for offentlig administration, sætter du en ære i at yde en god service og kan du arbejde selvstændigt med mange forskellige arbejdsopgaver? Så søger vi lige nu kontorelever til start 1. februar 2020. Som elev i Danmarks Statistik vil du få en afvekslende hverdag, med mulighed for en bred og alsidig oplæring. Du vil komme til at arbejde med både statistiske og administrative opgaver på flere forskellige områder Vi forventer, at du har følgende uddannelse: EUX, HHX, STX, HTX eller HF med efterfølgende 5 ugers EUS Grundforløb påbegyndt før 1. august 2015 (HG2, HGV, HGS med adgang til det aktuelle speciale har fokus på elevuddannelsen som din næste udfordring kan lide at arbejde med tal og har gode resultater i dansk, økonomi og it kan samarbejde med andre og ikke er bange for at prøve noget nyt bliver en del af vores hverdag og ikke blot elev kan omgås mange mennesker. Du får en spændende kontoruddannelse med grundig oplæring i brug af it, talbehandling i forbindelse med statistikproduktion og kontorarbejde flere praktiksteder i din to-årige elevtid en oplæringsansvarlig er tilknyttet hvert praktiksted, som vil oplære og vejlede dig gode ansættelsesforhold på en uformel og fleksibel arbejdsplads mulighed for faglig og personlig udvikling gennem intern og ekstern uddannelse mulighed for at blive en del af et godt arbejdsmiljø Løn og ansættelse Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK Stat. Kontakt og ansøgning Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Else Boel Holstein på telefon 39 17 35 28. Har du lyst til at blive kontorelev i Danmarks Statistik? Så send os din ansøgning, CV, eksamensbeviser, udtalelser mv. ved at klikke på knappen søg stillingen nedenfor. Vi forventer at holde samtaler i uge 50. Kort om Danmarks Statistik Danmarks Statistik er den centrale myndighed for den danske statistik, placeret i Social- og Indenrigsministeriet. Vi indsamler, bearbejder og offentliggør statistiske oplysninger om samfundet. Vi er 550 ansatte og har en familievenlig arbejdsplads med fleksibel arbejdstid og gode udviklingsmuligheder. Få et hurtigt overblik på www.dst.dk Se vores medarbejdervideo her: https: youtu.be UanDN4JQ5us Du kan følge os på LinkedInVil du gerne have en bred uddannelse inden for offentlig administration, sætter du en ære i at yde en god service og kan du arbejde selvstændigt med mange forskellige arbejdsopgaver? Så søger vi lige nu kontorelever til start 1. februar 2020.

Som elev i Danmarks Statistik vil du få en afvekslende hverdag, med mulighed for en bred og alsidig oplæring. Du vil komme til at arbejde med både statistiske og administrative opgaver på flere forskellige områder

Vi forventer, at du;

  • har følgende uddannelse:
    • EUX,
    • HHX,
    • STX, HTX eller HF med efterfølgende 5 ugers EUS
    • Grundforløb påbegyndt før 1. august 2015 (HG2, HGV, HGS med adgang til det aktuelle speciale
  • har fokus på elevuddannelsen som din næste udfordring
  • kan lide at arbejde med tal og har gode resultater i dansk, økonomi og it
  • kan samarbejde med andre og ikke er bange for at prøve noget nyt
  • bliver en del af vores hverdag og ”ikke blot elev”
  • kan omgås mange mennesker.
Du får;

  • en spændende kontoruddannelse med grundig oplæring i brug af it, talbehandling i forbindelse med statistikproduktion og kontorarbejde
  • flere praktiksteder i din to-årige elevtid
  • en oplæringsansvarlig er tilknyttet hvert praktiksted, som vil oplære og vejlede dig
  • gode ansættelsesforhold på en uformel og fleksibel arbejdsplads
  • mulighed for faglig og personlig udvikling gennem intern og ekstern uddannelse
  • mulighed for at blive en del af et godt arbejdsmiljø
Løn og ansættelse

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK/Stat.

Kontakt og ansøgning

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Else Boel Holstein på telefon 39 17 35 28.

Har du lyst til at blive kontorelev i Danmarks Statistik? Så send os din ansøgning, CV, eksamensbeviser, udtalelser mv. ved at klikke på knappen ”søg stillingen” nedenfor.

Vi forventer at holde samtaler i uge 50.

Kort om Danmarks Statistik

Danmarks Statistik er den centrale myndighed for den danske statistik, placeret i Social- og Indenrigsministeriet. Vi indsamler, bearbejder og offentliggør statistiske oplysninger om samfundet. Vi er 550 ansatte og har en familievenlig arbejdsplads med fleksibel arbejdstid og gode udviklingsmuligheder. Få et hurtigt overblik på www.dst.dk

Se vores medarbejdervideo her: https://youtu.be/UanDN4JQ5us

Du kan følge os på LinkedIn

DANMARKS STATISTIKKøbenhavn Ø2019-11-07T00:00:002019-11-20T00:00:00
330117030Kontorelev til FolketingetRobot Folketingets Administration søger en kontorelev med speciale i offentlig administration med start snarest muligt. Vi kan tilbyde en 2-årig kontoruddannelse faglige og personlige udviklingsmuligheder et udfordrende og spændende job, hvor du bliver en vigtig kollega i en kompetent, dynamisk og engageret organisation et uformelt og attraktivt arbejdsmiljø en afvekslende hverdag med mange forskelligartede opgaver Den teoretiske del af din uddannelse foregår på Niels Brock. Dine primære arbejdsopgaver Du kan bl.a. komme til at beskæftige dig med: udvalgsarbejde planlægning af møder og arrangementer opfølgningsarbejde fra møder, sikring af tidsfrister m.v. udarbejdelse af dagsordener og referater registreringsopgaver i forskellige it-systemer journalisering og telefonbetjening kommunikation service til husets brugere løn- og bogholderiopgaver personaleadministration Du vil få mulighed for at deltage i en faglig studietur til Bruxelles. Du kommer til at arbejde i 4-5 forskellige afdelinger og kommer til at arbejde med administration fra flere vinkler. Din arbejdsplads De cirka 440 medarbejderes opgave er at skabe rammerne for, at folketingsmedlemmerne kan koncentrere sig om deres politiske arbejde i Folketingssalen og i udvalgene. Medarbejderne bidrager til lovgivningsarbejdet og varetager derudover en lang række administrative og praktiske opgaver, der understøtter de politiske aktiviteter og holder de fysiske rammer på Christiansborg i orden. Folketingets Administration består af 17 forskellige enheder med hver deres funktion og arbejdsområde. Din profil Vi forventer, at du opfylder kravene til kontoruddannelsen inden du starter, og at du har gennemført grundfagene på et højt niveau med et godt resultat. Du tager ansvar for dit arbejde og din egen faglige og personlige udvikling. Du er mødestabil, selvstændig, struktureret og serviceminded og i stand til at prioritere dine opgaver. Du har en god situationsfornemmelse, og har lyst til at give dig i kast med de opgaver, du bliver stillet. Det er vigtigt, at du er nysgerrig efter nye udfordringer og samtidig har forståelse for, at rutineopgaver er en del af hverdagen. Du er lærenem, har flair for tal og it og har gode kommunikations- og formuleringsevner i dansk skrift og tale. Det et naturligt for dig at samarbejde, og du er kvalitetsbevidst i alt, hvad du foretager dig. Vi ser det som et plus, hvis du har prøvet kræfter med andre dele af livet end skolebænken. Information og ansøgning Skriv en ansøgning der fortæller, hvem du er, din baggrund, din uddannelse og hvorfor du gerne vil være i elev i Folketingets Administration. Medsend cv, eksamenspapirer og evt. udtalelser sammen med din ansøgning. Er du over 25 år bedes du endvidere medsende en realkompetencevurdering. Du kan høre mere om stillingen hos Pia Brosted, tlf. 33 37 37 83. Ansøgningsfrist: Torsdag den 14. november 2019 kl. 12:00. Vi forventer at holde samtaler i uge 48 og 49

Folketingets Administration søger en kontorelev med speciale i offentlig administration med start snarest muligt.

Vi kan tilbyde

  • en 2-årig kontoruddannelse
  • faglige og personlige udviklingsmuligheder
  • et udfordrende og spændende job, hvor du bliver en vigtig kollega i en kompetent, dynamisk og engageret organisation
  • et uformelt og attraktivt arbejdsmiljø
  • en afvekslende hverdag med mange forskelligartede opgaver
Den teoretiske del af din uddannelse foregår på Niels Brock.

Dine primære arbejdsopgaver

Du kan bl.a. komme til at beskæftige dig med:

  • udvalgsarbejde
  • planlægning af møder og arrangementer
  • opfølgningsarbejde fra møder, sikring af tidsfrister m.v.
  • udarbejdelse af dagsordener og referater
  • registreringsopgaver i forskellige it-systemer
  • journalisering og telefonbetjening
  • kommunikation
  • service til husets brugere
  • løn- og bogholderiopgaver
  • personaleadministration
Du vil få mulighed for at deltage i en faglig studietur til Bruxelles.

Du kommer til at arbejde i 4-5 forskellige afdelinger og kommer til at arbejde med administration fra flere vinkler.

Din arbejdsplads

De cirka 440 medarbejderes opgave er at skabe rammerne for, at folketingsmedlemmerne kan koncentrere sig om deres politiske arbejde i Folketingssalen og i udvalgene.

Medarbejderne bidrager til lovgivningsarbejdet og varetager derudover en lang række administrative og praktiske opgaver, der understøtter de politiske aktiviteter og holder de fysiske rammer på Christiansborg i orden.

Folketingets Administration består af 17 forskellige enheder med hver deres funktion og arbejdsområde.

Din profil

Vi forventer, at du opfylder kravene til kontoruddannelsen inden du starter, og at du har gennemført grundfagene på et højt niveau med et godt resultat.

Du tager ansvar for dit arbejde og din egen faglige og personlige udvikling. Du er mødestabil, selvstændig, struktureret og serviceminded og i stand til at prioritere dine opgaver. Du har en god situationsfornemmelse, og har lyst til at give dig i kast med de opgaver, du bliver stillet. Det er vigtigt, at du er nysgerrig efter nye udfordringer og samtidig har forståelse for, at rutineopgaver er en del af hverdagen.

Du er lærenem, har flair for tal og it og har gode kommunikations- og formuleringsevner i dansk skrift og tale. Det et naturligt for dig at samarbejde, og du er kvalitetsbevidst i alt, hvad du foretager dig.

Vi ser det som et plus, hvis du har prøvet kræfter med andre dele af livet end skolebænken.

Information og ansøgning

Skriv en ansøgning der fortæller, hvem du er, din baggrund, din uddannelse og hvorfor du gerne vil være i elev i Folketingets Administration.

Medsend cv, eksamenspapirer og evt. udtalelser sammen med din ansøgning.

Er du over 25 år bedes du endvidere medsende en realkompetencevurdering.

Du kan høre mere om stillingen hos Pia Brosted, tlf. 33 37 37 83.

Ansøgningsfrist: Torsdag den 14. november 2019 kl. 12:00.

Vi forventer at holde samtaler i uge 48 og 49

Folketingets administrationKøbenhavn K2019-11-04T00:00:002019-11-14T00:00:00
330112089Elev til supportteamet søges - er du serviceminded, arbejdsom og positiv, og har du lyst til at blive en del af rejsebranchen?Robot Så se mere her - et af Skandinaviens største krydstogtsrejsebureauer søger en kontorelev til vores salg og support team med fokus på kundesupport! Lidt om MyCruise... Vi er ét af Skandinaviens få krydstogtsrejsebureauer, som samarbejder med verdens førende krydstogtsrederier, og har 100 fokus på at formidle krydstogtsrejser. Vi er et stærkt og alsidigt team med mange års erfaring indenfor rejsebranchen og særligt krydstogter. Tilsammen har vi mange gode og forskellige kompetencer, så vi kan yde den bedst mulige service og rådgivning og dermed arrangere individuelle skræddersyede rejser til vores kunder i både Danmark, Norge og Sverige. Vi er en 11 år gammel dynamisk virksomhed, som har oplevet hastig vækst og er i dag 24 fuldtidsansatte. Arbejdsopgaver: Du vil blive en del af vores salg- og supportteam, som står for alt kundekontakt og består af 14 danske, svenske og norske rejsekonsulenter og supportmedarbejdere. Afhængig af behov, samt dine kompetencer og ønsker, så forventer vi, at du i elevtiden blandt andet kommer til at beskæftige dig med: Support til kunder som allerede har bestilt deres rejse Bestilling af tillægsydelser som f.eks. billeje, forsikringer og hvad der ellers hører til Kvalitetstjek af bookinger og udsendelse af rejsedokumenter Hjælpe til på kundeevents, f.eks. messer, skibsbesøg, m.m. ... og meget meget mere! Og som førnævnt, så er det en lille virksomhed, og alle hjælper til med at lave kaffe, sætte frokost på bordet, vaske op, gå ned med posten, osv., så de opgaver er der også nogle af. Vi tilbyder: Lønpakke i henhold til overenskomst, herunder pension og sundhedsordning 5 ugers ferie plus 5 feriefridage Frokostordning og gratis frugt, samt god kaffe og køleskab med sodavand Personalepriser på rejser og studieture i ny og næ Fine lokaler og storrumskontor med højt til loftet i Vanløse, tæt på metro, bus og S-tog 37 timers arbejdsuge, i tidsrummet fra 9 til 18.30 i hverdage og fra 10 til 15 i udvalgte weekender Stor medbestemmelse og gode muligheder for at gøre en forskel i arbejdet, samt faglig og personlig udvikling En flad organisation, hvor der ikke er langt fra idé til handling, og uformel, positiv, åben, dialogorienteret ledelse, med stor frihed under ansvar Vi søger den bedst mulige kandidat, der kan varetage ovenstående opgaver og samtidig nikke genkendende til følgende: Den bedst mulige kandidat som passer ind og kan varetage ovenstående opgaver, skal bl.a.: Tale og forstå dansk, samt kunne kommunikere på engelsk Have gennemført EUX eller HHX eller en almen gymnasial uddannelse, suppleret med et EUS-forløb, med retning kontor Være positiv og åben overfor en alsidig hverdag med flere forskellige opgaver og mange bolde i luften Have gå-på-mod og ikke være bange for at kaste sig ud i nye opgaver og udfordringer Være pålidelig og arbejdsom, og er frisk på at hjælpe til hvor og hvornår det kræves Kunne arbejde godt under stress og trives i et mindre team og i en ung virksomhed, hvor der sker meget Være vant med IT og frisk på at lære en del nye it-værktøjer og systemer at kende Det er en fordel at have erfaring fra jobs med kundekontakt Starte snarest muligt. ... og resten skal vi nok lære dig! Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning samt CV, eksamensbevis og eventuelle anbefalinger, til Salgschef, Thomas Elsgaard, på job@mycruise.dk, senest d. 29 november, med emnet Ansøgning som elev i salg og support DIT NAVN . Du kan forvente at høre fra os kort efter ansøgningsfristen. Ved spørgsmål omkring stillingen, så kontakt Thomas Elsgaard på tlf. 46 97 53 19 eller te@mycruise.dk Ønsker du mere information om MyCruise og vores rejser, så klik ind på www.mycruise.dk er du nysgerrig omkring teamet, så kan du møde os her: https: www.mycruise.dk team

Så se mere her - et af Skandinaviens største krydstogtsrejsebureauer søger en kontorelev til vores salg og support team med fokus på kundesupport!  

 

Lidt om MyCruise...

Vi er ét af Skandinaviens få krydstogtsrejsebureauer, som samarbejder med verdens førende krydstogtsrederier, og har 100 % fokus på at formidle krydstogtsrejser. Vi er et stærkt og alsidigt team med mange års erfaring indenfor rejsebranchen og særligt krydstogter. Tilsammen har vi mange gode og forskellige kompetencer, så vi kan yde den bedst mulige service og rådgivning – og dermed arrangere individuelle skræddersyede rejser til vores kunder i både Danmark, Norge og Sverige. Vi er en 11 år gammel dynamisk virksomhed, som har oplevet hastig vækst og er i dag 24 fuldtidsansatte.

 

Arbejdsopgaver:

Du vil blive en del af vores salg- og supportteam, som står for alt kundekontakt og består af 14 danske, svenske og norske rejsekonsulenter og supportmedarbejdere. Afhængig af behov, samt dine kompetencer og ønsker, så forventer vi, at du i elevtiden blandt andet kommer til at beskæftige dig med:

  • Support til kunder som allerede har bestilt deres rejse
  • Bestilling af tillægsydelser som f.eks. billeje, forsikringer og hvad der ellers hører til
  • Kvalitetstjek af bookinger og udsendelse af rejsedokumenter
  • Hjælpe til på kundeevents, f.eks. messer, skibsbesøg, m.m.

... og meget meget mere!

Og som førnævnt, så er det en lille virksomhed, og alle hjælper til med at lave kaffe, sætte frokost på bordet, vaske op, gå ned med posten, osv., så de opgaver er der også nogle af.

 

Vi tilbyder:

  • Lønpakke i henhold til overenskomst, herunder pension og sundhedsordning
  • 5 ugers ferie plus 5 feriefridage
  • Frokostordning og gratis frugt, samt god kaffe og køleskab med sodavand
  • Personalepriser på rejser og studieture i ny og næ
  • Fine lokaler og storrumskontor med højt til loftet i Vanløse, tæt på metro, bus og S-tog
  • 37 timers arbejdsuge, i tidsrummet fra 9 til 18.30 i hverdage og fra 10 til 15 i udvalgte weekender
  • Stor medbestemmelse og gode muligheder for at gøre en forskel i arbejdet, samt faglig og personlig udvikling
  • En flad organisation, hvor der ikke er langt fra idé til handling, og uformel, positiv, åben, dialogorienteret ledelse, med stor frihed under ansvar

 

Vi søger den bedst mulige kandidat, der kan varetage ovenstående opgaver og samtidig nikke genkendende til følgende:

Den bedst mulige kandidat som passer ind og kan varetage ovenstående opgaver, skal bl.a.:

  • Tale og forstå dansk, samt kunne kommunikere på engelsk
  • Have gennemført EUX eller HHX eller en almen gymnasial uddannelse, suppleret med et EUS-forløb, med retning kontor
  • Være positiv og åben overfor en alsidig hverdag med flere forskellige opgaver og mange bolde i luften
  • Have gå-på-mod og ikke være bange for at kaste sig ud i nye opgaver og udfordringer
  • Være pålidelig og arbejdsom, og er frisk på at hjælpe til hvor og hvornår det kræves
  • Kunne arbejde godt under stress og trives i et mindre team og i en ung virksomhed, hvor der sker meget
  • Være vant med IT og frisk på at lære en del nye it-værktøjer og systemer at kende
  • Det er en fordel at have erfaring fra jobs med kundekontakt
  • Starte snarest muligt.

... og resten skal vi nok lære dig!

 

Lyder det som noget for dig?

Så send din ansøgning samt CV, eksamensbevis og eventuelle anbefalinger, til Salgschef, Thomas Elsgaard, på job@mycruise.dk, senest d. 29 november, med emnet ”Ansøgning som elev i salg og support – DIT NAVN”. Du kan forvente at høre fra os kort efter ansøgningsfristen.

Ved spørgsmål omkring stillingen, så kontakt Thomas Elsgaard på tlf. 46 97 53 19 eller te@mycruise.dk

Ønsker du mere information om MyCruise og vores rejser, så klik ind på www.mycruise.dk – er du nysgerrig omkring teamet, så kan du ”møde” os her: https://www.mycruise.dk/team

MYCRUISE ApSVanløse2019-10-25T00:00:002019-11-29T00:00:00
330123548Er du vores nye kontorelev?Robot Vi søger en kontorelev med speciale i administration til AV CENTER København.Som kontorelev bliver du tilknyttet vores regnskabs- og administrationsafdeling. Dine primære opgaver:- Bogføring og afstemninger af debitor, kreditor, finans og løn- Administrative opgaver i bred forstand samt receptionistopgaver- Ansvar for bestilling af og orden i kontorartikler- Diverse ad hoc opgaver Dine kvalifikationer:- Du skal have gennemgået EUX, EUS og lignende forløb- Interesse for bogholderi og administration- Interesse for IT og gerne lidt erfaring med Office-pakken Dine egenskaber:- Du tager ansvar og bidrager positivt til et godt arbejdsmiljø- Du er fleksibel og villig til at yde en ekstra indsats når det gælder- Du har udpræget kvalitets- og ordenssans- Du er stabil, struktureret og servicemindet Vi tilbyder dig:- Spændende udfordringer i en til tider hektisk hverdag- Et rart, afslappet og åbent arbejdsklima- Attraktiv elevløn Send ansøgning med CV samt kopi af eksamensbevis ellerårskarakterer til Regnskabschef Jette Nielsen på jen@avcenter.dk. Samtaler vil blive afholdt løbende. Ansættelse snarest muligt. AV CENTER København A SSdr. Ringvej 39, 2605 Brøndby AV CENTER København er en del af AV CENTER gruppenog blandt Danmarks førende AV-virksomheder. Vi beskæftiger i dag ca. 160 medarbejdere fordelt på5 afdelinger i landet indenfor salg, installation,service og udlejning af professionelt AV-udstyr. Læs mere på www.avcenter.dk

Vi søger en kontorelev med speciale i administration til AV CENTER København.
Som kontorelev bliver du tilknyttet vores regnskabs- og administrationsafdeling.


Dine primære opgaver:
- Bogføring og afstemninger af debitor, kreditor, finans og løn
- Administrative opgaver i bred forstand samt receptionistopgaver
- Ansvar for bestilling af og orden i kontorartikler
- Diverse ad hoc opgaver


Dine kvalifikationer:
- Du skal have gennemgået EUX, EUS og lignende forløb
- Interesse for bogholderi og administration
- Interesse for IT og gerne lidt erfaring med Office-pakken


Dine egenskaber:
- Du tager ansvar og bidrager positivt til et godt arbejdsmiljø
- Du er fleksibel og villig til at yde en ekstra indsats når det gælder
- Du har udpræget kvalitets- og ordenssans
- Du er stabil, struktureret og servicemindet


Vi tilbyder dig:
- Spændende udfordringer i en til tider hektisk hverdag
- Et rart, afslappet og åbent arbejdsklima
- Attraktiv elevløn


Send ansøgning med CV samt kopi af eksamensbevis eller
årskarakterer til Regnskabschef Jette Nielsen på jen@avcenter.dk.


Samtaler vil blive afholdt løbende. Ansættelse snarest muligt.


AV CENTER København A/S
Sdr. Ringvej 39, 2605 Brøndby


AV CENTER København er en del af AV CENTER gruppen
og blandt Danmarks førende AV-virksomheder.


Vi beskæftiger i dag ca. 160 medarbejdere fordelt på
5 afdelinger i landet indenfor salg, installation,
service og udlejning af professionelt AV-udstyr.


Læs mere på www.avcenter.dk

AV CENTER KØBENHAVN A/SBrøndby2019-11-13T00:00:002020-01-01T00:00:00
330113694Skab din egen fremtid - bliv kontorelev i Fødevarestyrelsen fra 1. januar 2020Robot Er du energisk og positiv? Kan du lide at arbejde på tværs af forskellige faggrupper og sidde med alsidige opgaver i en styrelse, der arbejder for at sikre dyrevelfærd og høj fødevaresikkerhed? Så har du chancen for at få ét af de to elevjobs i Fødevarestyrelsen, hvor en gruppe engagerede medarbejdere glæder sig til at tage godt imod dig den 2. januar 2020. Vi tilbyder Med en elevuddannelse fra Fødevarestyrelsen får du en bred kontoruddannelse. Du får ansvar og udfordringer samt mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer, både via relevante interne kurser, holdundervisning og individuelle e-læringsforløb. Du får et spændende og afvekslende uddannelsesforløb, som veksler mellem arbejde i forskellige enheder og arbejdsområder på arbejdspladsen samt skoleophold på Niels Brock, hvor også en EU-relevant studietur er planlagt. Opgaverne er meget forskellige og breder sig over områderne sekretæropgaver, service, sagsbehandling, journalisering, telefonbetjening, reception, posthåndtering, HR, lettere økonomi tilskud og brug af mange forskellige IT systemer. Din arbejdsdag vil ofte indeholde en god blanding af nye udfordringer og mere rutineprægede opgaver. Dit arbejdssted ligger 5 minutters gang fra Glostrup station. Her er en god stemning, hjælpsomme kolleger, massageordning, kantine, frugtordning, træningslokale, gratis parkering og fleksible arbejdstider. Du vil blive tilknyttet en elevansvarlig, der sammen med kolleger i enheden giver dig en grundig introduktion til dine arbejdsområder. Vi sørger for et godt introduktionsforløb, og udarbejder en individuel praktikplan til dig, som du løbende evaluerer med din elevansvarlige. Der er endvidere mulighed for at sparre med andre elever i Fødevarestyrelsen, som bl.a. spiser frokost sammen en gang om ugen. Der vil i løbet af din uddannelse også være mulighed for at komme en dag med på veterinærkontrol og fødevarekontrol med nogle af vores dygtige kontrollører, besøge vores laboratorie i Ringsted samt deltage i forskellige interne kursusdage, enhedsdage, fredagsbar, sommerfest og meget mere. Vi forventer, at du har afsluttet og bestået enten en EUX, en EUS for studenter (HHX, STX, HTX eller HF) eller et grundforløb (påbegyndt før 1. august 2015), som giver adgang til kontoruddannelsen med specialet offentlig administration. Er du i tvivl i forhold til overnævnte adgangskrav, kan du kontakte den lokale handelsskole for yderligere vejledning. Samtidig forventer vi, at du • har et godt kendskab og er fortrolig med Office pakken • er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt • er i stand til at tage ansvar for dine opgaver og egen udvikling gennem din elevtid • er positiv, engageret, udadvendt og omstillingsparat • har en høj arbejdsmoral og er mødestabil • er parat til at gribe de opgaver der kommer • klar til en omskiftelig hverdag Om os Fødevarestyrelsen er en del af Miljø- og Fødevareministeriet. I Fødevarestyrelsen arbejder vi med fødevare- og veterinærkontrol samt udvikling, koordinering og regeldannelse på veterinær- og fødevareområdet. Vores mission er at fremme sikkerhed, sundhed og vækst fra jord til bord. Du kan læse mere om Fødevarestyrelsen på www.foedevarestyrelsen.dk og Miljø- og Fødevareministeriet på www.mfvm.dk. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse sker efter overenskomst mellem HK-STAT og Finansministeriet. Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner. Du ansættes til en 2-årig kontoruddannelse. Du bliver ansat efter gældende organisationsaftale mellem HK-STAT og Finansministeriet. Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer, og vi har flekstid. Startlønnen er for tiden: • Elever under 18 år: 10.860,42 kr.pr. måned • Elever over 18 år: 13.619,67 kr. pr. måned • Elever over 25 år: 19.959,75 kr. pr. måned Der er tale om en uddannelsesstilling, og derfor kan du ikke regne med at blive ansat, når du har afsluttet elevtiden. Din ansøgning Vi glæder os til at modtage din ansøgning med oplysninger om skoleuddannelse, dit CV, kopi af eksamensbevis terminskarakter samt eventuelle udtalelser senest søndag den 17. november 2019. Du søger stillingen elektronisk via linket i dette opslag eller via vores rekrutteringssystem på mfvm.dk job. Vi forventer af holde samtaler den 2. december 2019 i Glostrup. Fødevareministeriet opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Har du spørgsmål Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Heidi Manniche Bering på tlf. 72 27 67 75.Er du energisk og positiv? Kan du lide at arbejde på tværs af forskellige faggrupper og sidde med alsidige opgaver i en styrelse, der arbejder for at sikre dyrevelfærd og høj fødevaresikkerhed? Så har du chancen for at få ét af de to elevjobs i Fødevarestyrelsen, hvor en gruppe engagerede medarbejdere glæder sig til at tage godt imod dig den 2. januar 2020.

Vi tilbyder
Med en elevuddannelse fra Fødevarestyrelsen får du en bred kontoruddannelse. Du får ansvar og udfordringer samt mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer, både via relevante interne kurser, holdundervisning og individuelle e-læringsforløb.

Du får et spændende og afvekslende uddannelsesforløb, som veksler mellem arbejde i forskellige enheder og arbejdsområder på arbejdspladsen samt skoleophold på Niels Brock, hvor også en EU-relevant studietur er planlagt.

Opgaverne er meget forskellige og breder sig over områderne sekretæropgaver, service, sagsbehandling, journalisering, telefonbetjening, reception, posthåndtering, HR, lettere økonomi/tilskud og brug af mange forskellige IT systemer.

Din arbejdsdag vil ofte indeholde en god blanding af nye udfordringer og mere rutineprægede opgaver. Dit arbejdssted ligger 5 minutters gang fra Glostrup station. Her er en god stemning, hjælpsomme kolleger, massageordning, kantine, frugtordning, træningslokale, gratis parkering og fleksible arbejdstider.

Du vil blive tilknyttet en elevansvarlig, der sammen med kolleger i enheden giver dig en grundig introduktion til dine arbejdsområder. Vi sørger for et godt introduktionsforløb, og udarbejder en individuel praktikplan til dig, som du løbende evaluerer med din elevansvarlige. Der er endvidere mulighed for at sparre med andre elever i Fødevarestyrelsen, som bl.a. spiser frokost sammen en gang om ugen.

Der vil i løbet af din uddannelse også være mulighed for at komme en dag med på veterinærkontrol og fødevarekontrol med nogle af vores dygtige kontrollører, besøge vores laboratorie i Ringsted samt deltage i forskellige interne kursusdage, enhedsdage, fredagsbar, sommerfest og meget mere.

Vi forventer, at du har afsluttet og bestået enten
en EUX, en EUS for studenter (HHX, STX, HTX eller HF) eller et grundforløb (påbegyndt før 1. august 2015), som giver adgang til kontoruddannelsen med specialet offentlig administration.

Er du i tvivl i forhold til overnævnte adgangskrav, kan du kontakte den lokale handelsskole for yderligere vejledning.

Samtidig forventer vi, at du
• har et godt kendskab og er fortrolig med Office pakken
• er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt
• er i stand til at tage ansvar for dine opgaver og egen udvikling gennem din elevtid
• er positiv, engageret, udadvendt og omstillingsparat
• har en høj arbejdsmoral og er mødestabil
• er parat til at gribe de opgaver der kommer
• klar til en omskiftelig hverdag

Om os
Fødevarestyrelsen er en del af Miljø- og Fødevareministeriet. I Fødevarestyrelsen arbejder vi med fødevare- og veterinærkontrol samt udvikling, koordinering og regeldannelse på veterinær- og fødevareområdet. Vores mission er at fremme sikkerhed, sundhed og vækst fra jord til bord.

Du kan læse mere om Fødevarestyrelsen på www.foedevarestyrelsen.dk og Miljø- og Fødevareministeriet på www.mfvm.dk.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse sker efter overenskomst mellem HK-STAT og Finansministeriet. Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner.

Du ansættes til en 2-årig kontoruddannelse. Du bliver ansat efter gældende organisationsaftale mellem HK-STAT og Finansministeriet. Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer, og vi har flekstid.

Startlønnen er for tiden:
• Elever under 18 år: 10.860,42 kr.pr. måned
• Elever over 18 år: 13.619,67 kr. pr. måned
• Elever over 25 år: 19.959,75 kr. pr. måned

Der er tale om en uddannelsesstilling, og derfor kan du ikke regne med at blive ansat, når du har afsluttet elevtiden.

Din ansøgning
Vi glæder os til at modtage din ansøgning med oplysninger om skoleuddannelse, dit CV, kopi af eksamensbevis/terminskarakter samt eventuelle udtalelser senest søndag den 17. november 2019.

Du søger stillingen elektronisk via linket i dette opslag eller via vores rekrutteringssystem på mfvm.dk/job.

Vi forventer af holde samtaler den 2. december 2019 i Glostrup.

Fødevareministeriet opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Har du spørgsmål
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Heidi Manniche Bering på tlf. 72 27 67 75.

Fødevarestyrelsen, GlostrupGlostrup2019-10-30T00:00:002019-11-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelever til Danmarks Statistik

DANMARKS STATISTIK

København Ø
Vil du gerne have en bred uddannelse inden for offentlig administration, sætter du en ære i at yde en god service og kan du arbejde selvstændigt med mange forskellige arbejdsopgaver? Så søger vi lige nu kontorelever til start 1. februar 2020. Som el...
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:20. november 2019

Kontorelev til Folketinget

Folketingets administration

København K
Folketingets Administration søger en kontorelev med speciale i offentlig administration med start snarest muligt. Vi kan tilbyde en 2-årig kontoruddannelse faglige og personlige udviklingsmuligheder et udfordrende og spændende job, hvor du bliver en...
Indrykket:4. november 2019
Udløbsdato:14. november 2019

Elev til supportteamet søges - er du serviceminded, arbejdsom og positiv, og har du lyst til at blive en del af rejsebranchen?

MYCRUISE ApS

Vanløse
Så se mere her - et af Skandinaviens største krydstogtsrejsebureauer søger en kontorelev til vores salg og support team med fokus på kundesupport! Lidt om MyCruise... Vi er ét af Skandinaviens få krydstogtsrejsebureauer, som samarbejder med verdens ...
Indrykket:25. oktober 2019
Udløbsdato:29. november 2019

Er du vores nye kontorelev?

AV CENTER KØBENHAVN A/S

Brøndby
Vi søger en kontorelev med speciale i administration til AV CENTER København.Som kontorelev bliver du tilknyttet vores regnskabs- og administrationsafdeling. Dine primære opgaver:- Bogføring og afstemninger af debitor, kreditor, finans og løn- Admin...
Indrykket:13. november 2019
Udløbsdato:1. januar 2020

Skab din egen fremtid - bliv kontorelev i Fødevarestyrelsen fra 1. januar 2020

Fødevarestyrelsen, Glostrup

Glostrup
Er du energisk og positiv? Kan du lide at arbejde på tværs af forskellige faggrupper og sidde med alsidige opgaver i en styrelse, der arbejder for at sikre dyrevelfærd og høj fødevaresikkerhed? Så har du chancen for at få ét af de to elevjobs i Føde...
Indrykket:30. oktober 2019
Udløbsdato:17. november 2019