To dygtige og løsningsorienterede medarbejdere til byggesagsområdet

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du lyst til at gøre Guldborgsund Kommune endnu bedre til at behandle byggesager? Kan du lide at arbejde med lovgivning for byer og landdistrikter og er du god til at tale med mennesker? - så ligger opgaverne klar til dig.

Guldborgsund Kommune oplever stor vækst i byggeriet, og vi søger derfor to nye kollegaer. Den ene stilling er en nyoprettet fast stilling (screening), som har fokus på screening af byggesager, og den anden er en fast stilling som byggesagsbehandler af bygge- og landzonesager, da en af vores kolleger stopper.

Dine arbejdsopgaver:
For den nyoprettede stilling (screening) gælder:
Screening af alle indkomne byggeansøgninger for mangler og krav til tilladelser, kommunikation med borgere og virksomheder om ansøgningsmaterialet, telefonisk vejledning om byggeansøgning og lovgivning, sagsbehandling af mindre komplicerede byggesager mv.

For den anden stilling (bygge- og landzonesagsbehandling) gælder:
Sagsbehandling inden for alle aspekter af byggesager og forhåndsdialog med borgere og virksomheder. Landzonesagsbehandling af de byggesager, som ligger i det åbne land. Træffe afgørelser efter byggeloven og planloven (landzonesager). Telefonisk vejledning om byggeansøgning og lovgivning.

For begge stillinger gælder, at opgaver løses i et tæt samspil med borgere og kolleger, så du skal være god til at skabe relationer og have stærke samarbejdsevner. Du skal være nysgerrig på dine opgaver, og hvordan vi sammen kan yde en endnu bedre service på et højt fagligt niveau.

Hvem er du?
Du har:

  • Gode evner til at kommunikere og argumentere enkelt og klart i både skrift og tale (også til borgere og kolleger, der ikke kender til fagudtryk)
  • Evne til at skabe overblik, så du kan styre og strukturere sager m.m.
  • Fokus på at tilbyde borgerne en løsningsorienteret sagsbehandling
  • Kendskab til bygningsreglementet, men er ikke et krav, da vi sørger for faglig oplæring
  • Kendskab til god forvaltningspraksis i det offentlige, men er ikke et krav, da vi sørger for faglig oplæring
  • Uddannelse svarende til en bachelor eller kandidatuddannelse
  • Viden om landzonebestemmelserne i planloven (kun aktuelt for stillingen som bygge- og landzonesagsbehandler), men er ikke et krav, da vi sørger for faglig oplæring
  • Godt kendskab til IT

Hvem er vi?
Dine opgaver er i Center for Teknik & Miljø – Myndighedsafdeling, i faggruppe byggesag. Du vil møde engagerede og fagligt velfunderede kolleger, hvor vi bruger hinandens kompetencer og udvikler os selv og opgaveløsningerne i fællesskab. Vi har fokus på opkvalificering og efteruddannelse.

Du vil få en travl hverdag med stor indflydelse på dine arbejdsopgaver, og du kan i stor udstrækning selv tilrettelægge din arbejdsdag. Vi er en fleksibel arbejdsplads, der tror på, at digitaliseringen skal komme både medarbejdere og arbejdsgiver til gode. Derfor tilbyder vi gode muligheder for hjemmearbejdsplads, og vi har flextid, så vi får medarbejdere, som trives.

Til dagligt arbejder vi i henhold til det guldborgsundske mindset, der består af fire værdier: Samskabelse og dialog, tidlig og rettidig indsats, helhedsorienteret tilgang og udnyt potentialerne.

Ansættelsesvilkår:
Begge stillinger er fastansættelse på 37 timer pr. uge med start 1. november eventuelt før. Løn afhænger af kvalifikationer.

Ansøgningsfrist:
Er du interesseret i jobbet, skal vi have modtaget din ansøgning senest tirsdag 14. september 2021. Skriv i ansøgningen, hvilken af de to stillinger, som du søger.
Send din ansøgning ved at klikke på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV samt eventuelle andre relevante dokumenter. Vi tager kun imod elektroniske ansøgninger.
 
Samtaler:
Vi forventer at afholde samtaler med de udvalgte kandidater den 22. eller 23. september 2021. Inden samtalen udleverer vi en opgave til dig, som du præsenterer til samtalen.

Mere information:
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Casper Henriksen via telefon 2518 1891 eller cahe@guldborgsund.dk

Mere om Guldborgsund Kommune:
Hvis du ikke er fra lokalområdet og ønsker at flytte hertil, så tilbyder Business Lolland-Falster f.eks. hjælp til at finde job til din ægtefælle eller partner. Det kan du læse mere om på http://www.businesslf.dk/move2lf/

Guldborgsund Kommune har pr. 1. august 2015 indført røgfri arbejdstid.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


To dygtige og løsningsorienterede medarbejdere til byggesagsområdet

Har du lyst til at gøre Guldborgsund Kommune endnu bedre til at behandle byggesager? Kan du lide at arbejde med lovgivning for byer og landdistrikter og er du god til at tale med mennesker? - så ligger opgaverne klar til dig.

Guldborgsund Kommune oplever stor vækst i byggeriet, og vi søger derfor to nye kollegaer. Den ene stilling er en nyoprettet fast stilling (screening), som har fokus på screening af byggesager, og den anden er en fast stilling som byggesagsbehandler af bygge- og landzonesager, da en af vores kolleger stopper.

Dine arbejdsopgaver:
For den nyoprettede stilling (screening) gælder:
Screening af alle indkomne byggeansøgninger for mangler og krav til tilladelser, kommunikation med borgere og virksomheder om ansøgningsmaterialet, telefonisk vejledning om byggeansøgning og lovgivning, sagsbehandling af mindre komplicerede byggesager mv.

For den anden stilling (bygge- og landzonesagsbehandling) gælder:
Sagsbehandling inden for alle aspekter af byggesager og forhåndsdialog med borgere og virksomheder. Landzonesagsbehandling af de byggesager, som ligger i det åbne land. Træffe afgørelser efter byggeloven og planloven (landzonesager). Telefonisk vejledning om byggeansøgning og lovgivning.

For begge stillinger gælder, at opgaver løses i et tæt samspil med borgere og kolleger, så du skal være god til at skabe relationer og have stærke samarbejdsevner. Du skal være nysgerrig på dine opgaver, og hvordan vi sammen kan yde en endnu bedre service på et højt fagligt niveau.

Hvem er du?
Du har:

  • Gode evner til at kommunikere og argumentere enkelt og klart i både skrift og tale (også til borgere og kolleger, der ikke kender til fagudtryk)
  • Evne til at skabe overblik, så du kan styre og strukturere sager m.m.
  • Fokus på at tilbyde borgerne en løsningsorienteret sagsbehandling
  • Kendskab til bygningsreglementet, men er ikke et krav, da vi sørger for faglig oplæring
  • Kendskab til god forvaltningspraksis i det offentlige, men er ikke et krav, da vi sørger for faglig oplæring
  • Uddannelse svarende til en bachelor eller kandidatuddannelse
  • Viden om landzonebestemmelserne i planloven (kun aktuelt for stillingen som bygge- og landzonesagsbehandler), men er ikke et krav, da vi sørger for faglig oplæring
  • Godt kendskab til IT

Hvem er vi?
Dine opgaver er i Center for Teknik & Miljø – Myndighedsafdeling, i faggruppe byggesag. Du vil møde engagerede og fagligt velfunderede kolleger, hvor vi bruger hinandens kompetencer og udvikler os selv og opgaveløsningerne i fællesskab. Vi har fokus på opkvalificering og efteruddannelse.

Du vil få en travl hverdag med stor indflydelse på dine arbejdsopgaver, og du kan i stor udstrækning selv tilrettelægge din arbejdsdag. Vi er en fleksibel arbejdsplads, der tror på, at digitaliseringen skal komme både medarbejdere og arbejdsgiver til gode. Derfor tilbyder vi gode muligheder for hjemmearbejdsplads, og vi har flextid, så vi får medarbejdere, som trives.

Til dagligt arbejder vi i henhold til det guldborgsundske mindset, der består af fire værdier: Samskabelse og dialog, tidlig og rettidig indsats, helhedsorienteret tilgang og udnyt potentialerne.

Ansættelsesvilkår:
Begge stillinger er fastansættelse på 37 timer pr. uge med start 1. november eventuelt før. Løn afhænger af kvalifikationer.

Ansøgningsfrist:
Er du interesseret i jobbet, skal vi have modtaget din ansøgning senest tirsdag 14. september 2021. Skriv i ansøgningen, hvilken af de to stillinger, som du søger.
Send din ansøgning ved at klikke på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV samt eventuelle andre relevante dokumenter. Vi tager kun imod elektroniske ansøgninger.
 
Samtaler:
Vi forventer at afholde samtaler med de udvalgte kandidater den 22. eller 23. september 2021. Inden samtalen udleverer vi en opgave til dig, som du præsenterer til samtalen.

Mere information:
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Casper Henriksen via telefon 2518 1891 eller cahe@guldborgsund.dk

Mere om Guldborgsund Kommune:
Hvis du ikke er fra lokalområdet og ønsker at flytte hertil, så tilbyder Business Lolland-Falster f.eks. hjælp til at finde job til din ægtefælle eller partner. Det kan du læse mere om på http://www.businesslf.dk/move2lf/

Guldborgsund Kommune har pr. 1. august 2015 indført røgfri arbejdstid.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.