Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

To ejendomsadministratorer til erhvervslejemål samt totaladministration i Københavns Ejendomme og Indkøb

Genopslag
 
Brænder du for ejendomsadministration og vil du være med til at videreudvikle en af Danmarks største ejendomsporteføljer? Så skal du kigge med her!  
 
Vi har brug for dig, der har et indgående kendskab til administration af erhvervslejemål, men også gerne har kendskab til administration af beboelse og meget andet. Vi lægger desuden vægt på, at du:   
  • har minimum tre års erhvervserfaring og gerne relevant uddannelse  
  • har lyst til at arbejde i et stærkt team og samtidig er ansvarsbevidst, målrettet og kan arbejde selvstændigt med blik for detaljen  
  • har flair for totaladministration herunder tal, jura samt it  
  • kan samarbejde og deltage i udviklingsprojekter  
  • har erfaring med eller lyst til at indgå i arbejdet med at strømline vores ejendomsadministration af især erhvervslejemålene i Kødbyen 
  • har lyst til at prøve kræfter af i en politisk styret organisation og brænder for at levere god service 
  • er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt 
  • har gennemslagskraft og er god til at kommunikere og samarbejde med flere faggrupper 
  • har humor og nyder socialt og fagligt fællesskab med gode kollegaer 
  • er udadvendt og initiativrig og kan trives med en uformel tone i et åbent og livligt kontormiljø. 
Vi tilbyder  
  • højt fagligt niveau og gode udviklingsmuligheder, såvel fagligt som personligt  
  • en varieret dagligdag  
  • et job i en organisation i rivende udvikling  
  • mulighed for at sætte dit præg på din egen dagligdag  
  • et team af gode kolleger  
  • fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden og god balance mellem arbejdsliv og privatliv  
  • høj grad af selvstændighed i jobbet. 
Trives du i øvrigt i et åbent arbejdsmiljø, hvor der er fart over feltet, en uformel tone og hvor vi samtidig stiller krav til hinanden om kvalitet, overblik og præcision? Vi giver dig mulighed for at sætte din faglighed i spil i en stilling, som har særligt fokus på administration af lejemål i Kødbyen, som overvejende udlejes til private virksomheder og understøtter den politiske vision om, at Kødbyen skal være en international oplevelsesdestination og kreativ vækstmotor. Derudover kan du blive inddraget i administration af teamets øvrige portefølje, som består af beboelse, jordarealer, p-pladser, kolonihaver og meget andet. Opgaverne er mange og spændende.  
 
Om os
Københavns Ejendomme og Indkøb er Københavns Kommunes interne ejendomsenhed organiseret i Økonomiforvaltningen. Vi arbejder for at skabe og udvikle gode fysiske rammer for alle kommunens aktiviteter. Vi har et særligt fokus på service og betjening af vores kunder, ligesom vi har fokus på at indgå i nye samarbejder på tværs af vores organisation.  
 
Det er afgørende for os, at vi har kvalificerede og engagerede medarbejdere, som kan løse opgaverne i samspil med de øvrige afdelinger i Københavns Ejendomme og Indkøb samt kommunale forvaltninger. Det er vigtigt for os, at vi arbejder sammen og udnytter hinandens viden og kompetencer optimalt, og konstant er i stand til at udvikle og forny os.  
 
Som arbejdsplads lægger vi stor vægt på det hele menneske – der skal være plads til faglig udfordring og udvikling samtidig med at vi er en familievenlig arbejdsplads. Erhverv og Bolig, består af 24 medarbejdere og en servicechef.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Forventet tiltrædelsesdato er snarest og senest den 1. juni 2018.
 
Vil du vide mere?  
Yderligere oplysninger kan indhentes hos kontorchef Regitze Elmsted på 5168 6904.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 20. april 2018. 
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 17.  
 
Københavns Ejendomme og Indkøb – vi skaber rum  
Københavns Ejendomme og Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329781184Phoenix-5a833b8c12018-03-21T17:00:31.220To ejendomsadministratorer til erhvervslejemål samt totaladministration i Københavns Ejendomme og Indkøb
Genopslag
 
Brænder du for ejendomsadministration og vil du være med til at videreudvikle en af Danmarks største ejendomsporteføljer? Så skal du kigge med her!  
 
Vi har brug for dig, der har et indgående kendskab til administration af erhvervslejemål, men også gerne har kendskab til administration af beboelse og meget andet. Vi lægger desuden vægt på, at du:   
  • har minimum tre års erhvervserfaring og gerne relevant uddannelse  
  • har lyst til at arbejde i et stærkt team og samtidig er ansvarsbevidst, målrettet og kan arbejde selvstændigt med blik for detaljen  
  • har flair for totaladministration herunder tal, jura samt it  
  • kan samarbejde og deltage i udviklingsprojekter  
  • har erfaring med eller lyst til at indgå i arbejdet med at strømline vores ejendomsadministration af især erhvervslejemålene i Kødbyen 
  • har lyst til at prøve kræfter af i en politisk styret organisation og brænder for at levere god service 
  • er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt 
  • har gennemslagskraft og er god til at kommunikere og samarbejde med flere faggrupper 
  • har humor og nyder socialt og fagligt fællesskab med gode kollegaer 
  • er udadvendt og initiativrig og kan trives med en uformel tone i et åbent og livligt kontormiljø. 
Vi tilbyder  
  • højt fagligt niveau og gode udviklingsmuligheder, såvel fagligt som personligt  
  • en varieret dagligdag  
  • et job i en organisation i rivende udvikling  
  • mulighed for at sætte dit præg på din egen dagligdag  
  • et team af gode kolleger  
  • fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden og god balance mellem arbejdsliv og privatliv  
  • høj grad af selvstændighed i jobbet. 
Trives du i øvrigt i et åbent arbejdsmiljø, hvor der er fart over feltet, en uformel tone og hvor vi samtidig stiller krav til hinanden om kvalitet, overblik og præcision? Vi giver dig mulighed for at sætte din faglighed i spil i en stilling, som har særligt fokus på administration af lejemål i Kødbyen, som overvejende udlejes til private virksomheder og understøtter den politiske vision om, at Kødbyen skal være en international oplevelsesdestination og kreativ vækstmotor. Derudover kan du blive inddraget i administration af teamets øvrige portefølje, som består af beboelse, jordarealer, p-pladser, kolonihaver og meget andet. Opgaverne er mange og spændende.  
 
Om os
Københavns Ejendomme og Indkøb er Københavns Kommunes interne ejendomsenhed organiseret i Økonomiforvaltningen. Vi arbejder for at skabe og udvikle gode fysiske rammer for alle kommunens aktiviteter. Vi har et særligt fokus på service og betjening af vores kunder, ligesom vi har fokus på at indgå i nye samarbejder på tværs af vores organisation.  
 
Det er afgørende for os, at vi har kvalificerede og engagerede medarbejdere, som kan løse opgaverne i samspil med de øvrige afdelinger i Københavns Ejendomme og Indkøb samt kommunale forvaltninger. Det er vigtigt for os, at vi arbejder sammen og udnytter hinandens viden og kompetencer optimalt, og konstant er i stand til at udvikle og forny os.  
 
Som arbejdsplads lægger vi stor vægt på det hele menneske – der skal være plads til faglig udfordring og udvikling samtidig med at vi er en familievenlig arbejdsplads. Erhverv og Bolig, består af 24 medarbejdere og en servicechef.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Forventet tiltrædelsesdato er snarest og senest den 1. juni 2018.
 
Vil du vide mere?  
Yderligere oplysninger kan indhentes hos kontorchef Regitze Elmsted på 5168 6904.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 20. april 2018. 
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 17.  
 
Københavns Ejendomme og Indkøb – vi skaber rum  
Københavns Ejendomme og Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.
2018-04-20T22:50:15.070 Genopslag Brænder du for ejendomsadministration og vil du være med til at videreudvikle en af Danmarks største ejendomsporteføljer? Så skal du kigge med her! Vi har brug for dig, der har et indgående kendskab til administration af erhvervslejemål, men også gerne har kendskab til administration af beboelse og meget andet. Vi lægger desuden vægt på, at du: har minimum tre års erhvervserfaring og gerne relevant uddannelse har lyst til at arbejde i et stærkt team og samtidig er ansvarsbevidst, målrettet og kan arbejde selvstændigt med blik for detaljen har flair for totaladministration herunder tal, jura samt it kan samarbejde og deltage i udviklingsprojekter har erfaring med eller lyst til at indgå i arbejdet med at strømline vores ejendomsadministration af især erhvervslejemålene i Kødbyen har lyst til at prøve kræfter af i en politisk styret organisation og brænder for at levere god service er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt har gennemslagskraft og er god til at kommunikere og samarbejde med flere faggrupper har humor og nyder socialt og fagligt fællesskab med gode kollegaer er udadvendt og initiativrig og kan trives med en uformel tone i et åbent og livligt kontormiljø. Vi tilbyder højt fagligt niveau og gode udviklingsmuligheder, såvel fagligt som personligt en varieret dagligdag et job i en organisation i rivende udvikling mulighed for at sætte dit præg på din egen dagligdag et team af gode kolleger fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden og god balance mellem arbejdsliv og privatliv høj grad af selvstændighed i jobbet. Trives du i øvrigt i et åbent arbejdsmiljø, hvor der er fart over feltet, en uformel tone og hvor vi samtidig stiller krav til hinanden om kvalitet, overblik og præcision? Vi giver dig mulighed for at sætte din faglighed i spil i en stilling, som har særligt fokus på administration af lejemål i Kødbyen, som overvejende udlejes til private virksomheder og understøtter den politiske vision om, at Kødbyen skal være en international oplevelsesdestination og kreativ vækstmotor. Derudover kan du blive inddraget i administration af teamets øvrige portefølje, som består af beboelse, jordarealer, p-pladser, kolonihaver og meget andet. Opgaverne er mange og spændende. Om os Københavns Ejendomme og Indkøb er Københavns Kommunes interne ejendomsenhed organiseret i Økonomiforvaltningen. Vi arbejder for at skabe og udvikle gode fysiske rammer for alle kommunens aktiviteter. Vi har et særligt fokus på service og betjening af vores kunder, ligesom vi har fokus på at indgå i nye samarbejder på tværs af vores organisation. Det er afgørende for os, at vi har kvalificerede og engagerede medarbejdere, som kan løse opgaverne i samspil med de øvrige afdelinger i Københavns Ejendomme og Indkøb samt kommunale forvaltninger. Det er vigtigt for os, at vi arbejder sammen og udnytter hinandens viden og kompetencer optimalt, og konstant er i stand til at udvikle og forny os. Som arbejdsplads lægger vi stor vægt på det hele menneske der skal være plads til faglig udfordring og udvikling samtidig med at vi er en familievenlig arbejdsplads. Erhverv og Bolig, består af 24 medarbejdere og en servicechef. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Forventet tiltrædelsesdato er snarest og senest den 1. juni 2018. Vil du vide mere? Yderligere oplysninger kan indhentes hos kontorchef Regitze Elmsted på 5168 6904. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 20. april 2018. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 17. Københavns Ejendomme og Indkøb vi skaber rum Københavns Ejendomme og Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.10Phoenix5a833b8c101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-20T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=149935&DepartmentId=21128&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3154267Service og Kunder, Erhverv/Bolig11Borups Allé 1772400København NVDKDanmarkORS/5a833b8c_logo.pngORS/5a833b8c_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent543754KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a833b8chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a833b8chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a833b8c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a833b8c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Service og Kunder, Erhverv/Bolig er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale933506Ejendomsadministrator2Salg353850213mediacenter@of.kk.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK