To engagerede medarbejdere søges til arbejdet med maritim til-skudspulje

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Søfartsstyrelsen søger to engagerede medarbejdere med flair for effektiv administration til arbejdet med styrelsens udmøntning af 100 mio. kr. til brexit-ramte maritime erhverv.

Om jobbet

I forbindelse med Søfartsstyrelsens udmøntning af den maritime pulje under Brexit-reserven søges to medarbejdere, der skal bistå med at drive og administrere den udførende del af arbejdet med den maritime pulje. Der er tale om hhv. en stilling som projektleder og en stilling som administrativ sagsbehandler.

De væsentligste arbejdsopgaver vil inkludere:

  • Administration af den maritime pulje
  • Sagsbehandling i forbindelse med virksomhedernes ansøgninger herunder modtagelse- og behandling af ansøgninger
  • Gennemgang af virksomhedernes dokumentation samt afrapportering ved godkendte ansøgninger
  • Vejledning og kontakt til de martime virksomheder
  • Opfølgende kontrol
Foruden ovenstående vil stillingen som projektleder indebære at lede og drive arbejdet med den maritime pulje.

Organisatorisk vil begge kollegaer indgå i Søfartsstyrelsens afdeling for maritim erhvervs- og vækstpolitik, der beskæftiger sig med vækst- og rammebetingelser for søfarten samt styrelsens internationale opgaver.

I Søfartsstyrelsen vil du blive en del af en arbejdsplads med en travl hverdag blandt engagerede kollegaer som både fagligt og socialt vil bidrage til, at du får det bedste fundament for at løse dine opgaver. Fleksibel arbejdstilrettelæggelse vægtes højt, så jobbet kan kombineres med et aktivt familie- og fritidsliv.

Om dig

Vi søger dig, der har flair for- og lyst administrativt arbejde. Du er serviceminded, proaktiv og kan hurtigt sætte dig ind i nye processer. Derudover er du grundig, arbejder selvstændigt og kan gennem en imødekommende tilgang vejlede de maritime virksomheder. Du har god forståelse for tal, økonomi og IT.

Til stillingen som projektleder vil en akademisk baggrund inden for samfundsvidenskab eller økonomi være en fordel. Derudover vil erfaring med sagsbehandling, offentlig forvaltning samt projektledelse og/eller puljearbejde være en fordel, men ikke en forudsætning. Det er desuden vigtigt, at du er god til at danne og bevare overblik samt kan skabe fremdrift.

Til stillingen som sagsbehandler vil det være en fordel, at du har en relevant administrativ uddannelse eller erfaring med administrativ sagsbehandling. Du arbejder gerne systematisk og har blik for detaljen. Du har måske tidligere arbejdet med regnskab og økonomistyring eller har erfaring fra revisionsbranchen.

Ansættelsesvilkår

Stillingerne indplaceres på fuldmægtig- eller specialkonsulentniveau afhængigt af individueller kompetencer og kvalifikationer.

Stillingerne er fuldtidsstillinger. Du ansættes efter overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Søfartsstyrelsens fysiske placering er i Korsør.

Kontakt

Du kan få flere informationer om stillingen ved at kontakte Søfartspolitisk chef, Sine Olsson Heltberg på tlf.: +45 91 37 60 45. For yderligere oplysninger om personaleforhold kan du kontakte HR-rekrutteringspartner Zenia Lotus Hansen på tlf.: +45 91 33 70 61.

Har du lyst til at søge?

Så klik på ”Søg stilling” knappen nederst i annoncen eller søg via vores hjemmeside: https://www.soefartsstyrelsen.dk/om-os/karriere. Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest 16. maj 2022. Samtaler afholdes i uge 21 og 22, og der kan forventes test i processen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


To engagerede medarbejdere søges til arbejdet med maritim til-skudspulje

Søfartsstyrelsen søger to engagerede medarbejdere med flair for effektiv administration til arbejdet med styrelsens udmøntning af 100 mio. kr. til brexit-ramte maritime erhverv.

Om jobbet

I forbindelse med Søfartsstyrelsens udmøntning af den maritime pulje under Brexit-reserven søges to medarbejdere, der skal bistå med at drive og administrere den udførende del af arbejdet med den maritime pulje. Der er tale om hhv. en stilling som projektleder og en stilling som administrativ sagsbehandler.

De væsentligste arbejdsopgaver vil inkludere:

  • Administration af den maritime pulje
  • Sagsbehandling i forbindelse med virksomhedernes ansøgninger herunder modtagelse- og behandling af ansøgninger
  • Gennemgang af virksomhedernes dokumentation samt afrapportering ved godkendte ansøgninger
  • Vejledning og kontakt til de martime virksomheder
  • Opfølgende kontrol
Foruden ovenstående vil stillingen som projektleder indebære at lede og drive arbejdet med den maritime pulje.

Organisatorisk vil begge kollegaer indgå i Søfartsstyrelsens afdeling for maritim erhvervs- og vækstpolitik, der beskæftiger sig med vækst- og rammebetingelser for søfarten samt styrelsens internationale opgaver.

I Søfartsstyrelsen vil du blive en del af en arbejdsplads med en travl hverdag blandt engagerede kollegaer som både fagligt og socialt vil bidrage til, at du får det bedste fundament for at løse dine opgaver. Fleksibel arbejdstilrettelæggelse vægtes højt, så jobbet kan kombineres med et aktivt familie- og fritidsliv.

Om dig

Vi søger dig, der har flair for- og lyst administrativt arbejde. Du er serviceminded, proaktiv og kan hurtigt sætte dig ind i nye processer. Derudover er du grundig, arbejder selvstændigt og kan gennem en imødekommende tilgang vejlede de maritime virksomheder. Du har god forståelse for tal, økonomi og IT.

Til stillingen som projektleder vil en akademisk baggrund inden for samfundsvidenskab eller økonomi være en fordel. Derudover vil erfaring med sagsbehandling, offentlig forvaltning samt projektledelse og/eller puljearbejde være en fordel, men ikke en forudsætning. Det er desuden vigtigt, at du er god til at danne og bevare overblik samt kan skabe fremdrift.

Til stillingen som sagsbehandler vil det være en fordel, at du har en relevant administrativ uddannelse eller erfaring med administrativ sagsbehandling. Du arbejder gerne systematisk og har blik for detaljen. Du har måske tidligere arbejdet med regnskab og økonomistyring eller har erfaring fra revisionsbranchen.

Ansættelsesvilkår

Stillingerne indplaceres på fuldmægtig- eller specialkonsulentniveau afhængigt af individueller kompetencer og kvalifikationer.

Stillingerne er fuldtidsstillinger. Du ansættes efter overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Søfartsstyrelsens fysiske placering er i Korsør.

Kontakt

Du kan få flere informationer om stillingen ved at kontakte Søfartspolitisk chef, Sine Olsson Heltberg på tlf.: +45 91 37 60 45. For yderligere oplysninger om personaleforhold kan du kontakte HR-rekrutteringspartner Zenia Lotus Hansen på tlf.: +45 91 33 70 61.

Har du lyst til at søge?

Så klik på ”Søg stilling” knappen nederst i annoncen eller søg via vores hjemmeside: https://www.soefartsstyrelsen.dk/om-os/karriere. Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest 16. maj 2022. Samtaler afholdes i uge 21 og 22, og der kan forventes test i processen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.