Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

To koordinerende sagsbehandlere til afdelingen for Arbejdsmarkedsfastholdelse

Koordinerende sagsbehandler søges til Afdelingen for Arbejdsmarkedsfastholdelse (AF)

Opslaget rummer to barselsvikariater, én i sygedagpenge (SDP) og én i jobafklaringsforløb (JAF) og er til besættelse ca. 1. september 2019.

Ønsker du en arbejdsdag i en afdeling i rivende udvikling, hvor borgeren er i centrum og din faglighed kommer i spil, så er du den kompetente medarbejder, vi søger. Som udgangspunkt søges begge stillinger, men du er selvfølgelig velkommen til at gøre opmærksom på, at du kun søger det ene område.

I Afdelingen for Arbejdsmarkedsfastholdelse arbejder vi målrettet med at fastholde tilknytningen til arbejdsmarkedet for sygemeldte borgere. Vi er en afdeling, som sætter en ære i at modtage nye medarbejdere.

Vi har ansvaret for opfølgning og indsats efter sygedagpengelovens regler; bevilger og iværksætter revalidering og har et tæt samarbejde med virksomhederne om fastholdelsesindsatsen.
Derudover har vi ansvaret for de sygedagpengesager, der bliver til jobafklaringsforløb.
Vi afklarer de fremtidige muligheder på arbejdsmarkedet, og udarbejder indstillinger til rehabiliteringsmøder. Rehabiliteringsteamet er også organisatorisk forankret i AF.

Din arbejdsdag bærer præg af stor spændevidde og ansvar samt engagerede humørfyldte og hjælpsomme kollegaer, hvor vi lærer af hinanden. Et stort fokus i dagligdagen er, at fagligheden kommer i spil, så den enkelte borger støttes i at tage ansvar og mestre eget liv til en aktiv deltagelse på arbejdsmarkedet.

Du er er uddannet socialrådgiver/socialformidler, eller har anden relevant erfaring og

  • du har erfaring med en af målgrupperne el. med borgere, der er helbredsmæssigt udfordret på flere områder og gerne erfaring indenfor myndighedsarbejde
  • du har erfaring i fastholdelsesindsats og samarbejde med arbejdsgivere
  • du har fokus på den enkelte borgers ressourcer og udviklingsmuligheder
  • du har en åben, direkte og tillidsfuld kommunikationsform
  • du har ode kommunikations- og formidlingsevner både i skrift og i tale
  • du har kendskab til relevant lovgivning, arbejdsmarkedet og arbejdsmarkedsrettede tilbud
  • du har fagligt engagement og lyst til at arbejde med målgruppen
  • du har et godt humør og gode samarbejdsevner
  • du er fleksibel og nuanceret i opgaveudførelsen
  • du har evne til at bidrage til udviklingen af tilbud og metoder
  • du kan arbejde selvstændigt, systematisk og engageret i en hverdag med flere bolde i luften
  • du besidder stærke it kompetencer
  • du har lyst til og flair for den administration, som følger med sagsbehandlingen og er en stærk IT-bruger
  • du kan have mange bolde i luften i en hektisk hverdag og samtidig arbejde systematisk og metodisk
  • du har blik for muligheder frem for begrænsninger og kan indgå i et konstruktivt samarbejde på tværs af teams og i et borgersamarbejde
  • du har styrken og engagementet til at arbejde i en organisation under stadig forandring.

Arbejdsopgaver
  • sagsbehandling af borgere på JAF eller SDP
  • sagsarbejde i forhold til at bringe borgerens sag på møde i rehabiliteringsteamet
  • igangsætte meningsfulde virksomhedsrettede tilbud
  • samarbejde med virksomhedskonsulenter, rehabiliteringsteam, mentorer/bostøtter og sundhedskoordinatorer samt eksterne samarbejdspartnere
  • administrativt arbejde i forbindelse med sagsbehandlingen
  • samarbejde med virksomheder og øvrige indsatstilbud om hurtig afklaring og tilbagevenden
  • inddrage den sygemeldtes arbejdsplads i indsatsen
  • dialog med borgeren om vejen til raskmelding og udvikling af pågældendes beskæftigelsespotentiale
  • sikre rettidig og korrekt dokumentation af indsatsen
  • bidrage til den faglige omsætning og udvikling i afdelingen
  • foretage en helhedsorienteret socialfaglig vurdering med henblik på primært tilbagevenden til arbejdsmarkedet eller overgang til anden forsørgelse
  • behandle sager om revalidering, fleksjob og førtidspension.

Vi kan tilbyde
  • et spændende og udfordrende arbejdsområde med fokus på faglighed med mulighed for løbende og kvalificeret sparring
  • udstrakt grad af selvstændig kompetence
  • flekstidsordning
  • sundhedsordning.

Stillingerne er på 37 timer om ugen, og lønnen aftales med Dansk Socialrådgiverforening/HK efter gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger
Ønsker du yder ligere oplysninge er du velkommen til at kontakte fdelingsleder Peter Valentin på tlf. 51 82 08 07 eller faglig koordinator Gitte Krabbe Kurup på tlf. 20 55 33 37.

Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest den 18. juni 2019.

Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 24. juni 2019.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330022951Phoenix-fca8094812019-06-03T00:00:00To koordinerende sagsbehandlere til afdelingen for ArbejdsmarkedsfastholdelseKoordinerende sagsbehandler søges til Afdelingen for Arbejdsmarkedsfastholdelse (AF)

Opslaget rummer to barselsvikariater, én i sygedagpenge (SDP) og én i jobafklaringsforløb (JAF) og er til besættelse ca. 1. september 2019.

Ønsker du en arbejdsdag i en afdeling i rivende udvikling, hvor borgeren er i centrum og din faglighed kommer i spil, så er du den kompetente medarbejder, vi søger. Som udgangspunkt søges begge stillinger, men du er selvfølgelig velkommen til at gøre opmærksom på, at du kun søger det ene område.

I Afdelingen for Arbejdsmarkedsfastholdelse arbejder vi målrettet med at fastholde tilknytningen til arbejdsmarkedet for sygemeldte borgere. Vi er en afdeling, som sætter en ære i at modtage nye medarbejdere.

Vi har ansvaret for opfølgning og indsats efter sygedagpengelovens regler; bevilger og iværksætter revalidering og har et tæt samarbejde med virksomhederne om fastholdelsesindsatsen.
Derudover har vi ansvaret for de sygedagpengesager, der bliver til jobafklaringsforløb.
Vi afklarer de fremtidige muligheder på arbejdsmarkedet, og udarbejder indstillinger til rehabiliteringsmøder. Rehabiliteringsteamet er også organisatorisk forankret i AF.

Din arbejdsdag bærer præg af stor spændevidde og ansvar samt engagerede humørfyldte og hjælpsomme kollegaer, hvor vi lærer af hinanden. Et stort fokus i dagligdagen er, at fagligheden kommer i spil, så den enkelte borger støttes i at tage ansvar og mestre eget liv til en aktiv deltagelse på arbejdsmarkedet.

Du er er uddannet socialrådgiver/socialformidler, eller har anden relevant erfaring og
  • du har erfaring med en af målgrupperne el. med borgere, der er helbredsmæssigt udfordret på flere områder og gerne erfaring indenfor myndighedsarbejde
  • du har erfaring i fastholdelsesindsats og samarbejde med arbejdsgivere
  • du har fokus på den enkelte borgers ressourcer og udviklingsmuligheder
  • du har en åben, direkte og tillidsfuld kommunikationsform
  • du har ode kommunikations- og formidlingsevner både i skrift og i tale
  • du har kendskab til relevant lovgivning, arbejdsmarkedet og arbejdsmarkedsrettede tilbud
  • du har fagligt engagement og lyst til at arbejde med målgruppen
  • du har et godt humør og gode samarbejdsevner
  • du er fleksibel og nuanceret i opgaveudførelsen
  • du har evne til at bidrage til udviklingen af tilbud og metoder
  • du kan arbejde selvstændigt, systematisk og engageret i en hverdag med flere bolde i luften
  • du besidder stærke it kompetencer
  • du har lyst til og flair for den administration, som følger med sagsbehandlingen og er en stærk IT-bruger
  • du kan have mange bolde i luften i en hektisk hverdag og samtidig arbejde systematisk og metodisk
  • du har blik for muligheder frem for begrænsninger og kan indgå i et konstruktivt samarbejde på tværs af teams og i et borgersamarbejde
  • du har styrken og engagementet til at arbejde i en organisation under stadig forandring.

Arbejdsopgaver
  • sagsbehandling af borgere på JAF eller SDP
  • sagsarbejde i forhold til at bringe borgerens sag på møde i rehabiliteringsteamet
  • igangsætte meningsfulde virksomhedsrettede tilbud
  • samarbejde med virksomhedskonsulenter, rehabiliteringsteam, mentorer/bostøtter og sundhedskoordinatorer samt eksterne samarbejdspartnere
  • administrativt arbejde i forbindelse med sagsbehandlingen
  • samarbejde med virksomheder og øvrige indsatstilbud om hurtig afklaring og tilbagevenden
  • inddrage den sygemeldtes arbejdsplads i indsatsen
  • dialog med borgeren om vejen til raskmelding og udvikling af pågældendes beskæftigelsespotentiale
  • sikre rettidig og korrekt dokumentation af indsatsen
  • bidrage til den faglige omsætning og udvikling i afdelingen
  • foretage en helhedsorienteret socialfaglig vurdering med henblik på primært tilbagevenden til arbejdsmarkedet eller overgang til anden forsørgelse
  • behandle sager om revalidering, fleksjob og førtidspension.

Vi kan tilbyde
  • et spændende og udfordrende arbejdsområde med fokus på faglighed med mulighed for løbende og kvalificeret sparring
  • udstrakt grad af selvstændig kompetence
  • flekstidsordning
  • sundhedsordning.

Stillingerne er på 37 timer om ugen, og lønnen aftales med Dansk Socialrådgiverforening/HK efter gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger
Ønsker du yder ligere oplysninge er du velkommen til at kontakte fdelingsleder Peter Valentin på tlf. 51 82 08 07 eller faglig koordinator Gitte Krabbe Kurup på tlf. 20 55 33 37.

Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest den 18. juni 2019.

Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 24. juni 2019.

 

2019-06-19T00:52:26.790 Koordinerende sagsbehandler søges til Afdelingen for Arbejdsmarkedsfastholdelse (AF) Opslaget rummer to barselsvikariater, én i sygedagpenge (SDP) og én i jobafklaringsforløb (JAF) og er til besættelse ca. 1. september 2019. Ønsker du en arbejdsdag i en afdeling i rivende udvikling, hvor borgeren er i centrum og din faglighed kommer i spil, så er du den kompetente medarbejder, vi søger. Som udgangspunkt søges begge stillinger, men du er selvfølgelig velkommen til at gøre opmærksom på, at du kun søger det ene område. I Afdelingen for Arbejdsmarkedsfastholdelse arbejder vi målrettet med at fastholde tilknytningen til arbejdsmarkedet for sygemeldte borgere. Vi er en afdeling, som sætter en ære i at modtage nye medarbejdere. Vi har ansvaret for opfølgning og indsats efter sygedagpengelovens regler bevilger og iværksætter revalidering og har et tæt samarbejde med virksomhederne om fastholdelsesindsatsen. Derudover har vi ansvaret for de sygedagpengesager, der bliver til jobafklaringsforløb. Vi afklarer de fremtidige muligheder på arbejdsmarkedet, og udarbejder indstillinger til rehabiliteringsmøder. Rehabiliteringsteamet er også organisatorisk forankret i AF. Din arbejdsdag bærer præg af stor spændevidde og ansvar samt engagerede humørfyldte og hjælpsomme kollegaer, hvor vi lærer af hinanden. Et stort fokus i dagligdagen er, at fagligheden kommer i spil, så den enkelte borger støttes i at tage ansvar og mestre eget liv til en aktiv deltagelse på arbejdsmarkedet. Du er er uddannet socialrådgiver socialformidler, eller har anden relevant erfaring ogdu har erfaring med en af målgrupperne el. med borgere, der er helbredsmæssigt udfordret på flere områder og gerne erfaring indenfor myndighedsarbejdedu har erfaring i fastholdelsesindsats og samarbejde med arbejdsgiveredu har fokus på den enkelte borgers ressourcer og udviklingsmulighederdu har en åben, direkte og tillidsfuld kommunikationsformdu har ode kommunikations- og formidlingsevner både i skrift og i taledu har kendskab til relevant lovgivning, arbejdsmarkedet og arbejdsmarkedsrettede tilbuddu har fagligt engagement og lyst til at arbejde med målgruppendu har et godt humør og gode samarbejdsevnerdu er fleksibel og nuanceret i opgaveudførelsendu har evne til at bidrage til udviklingen af tilbud og metoderdu kan arbejde selvstændigt, systematisk og engageret i en hverdag med flere bolde i luftendu besidder stærke it kompetencerdu har lyst til og flair for den administration, som følger med sagsbehandlingen og er en stærk IT-brugerdu kan have mange bolde i luften i en hektisk hverdag og samtidig arbejde systematisk og metodiskdu har blik for muligheder frem for begrænsninger og kan indgå i et konstruktivt samarbejde på tværs af teams og i et borgersamarbejdedu har styrken og engagementet til at arbejde i en organisation under stadig forandring. Arbejdsopgaversagsbehandling af borgere på JAF eller SDPsagsarbejde i forhold til at bringe borgerens sag på møde i rehabiliteringsteametigangsætte meningsfulde virksomhedsrettede tilbudsamarbejde med virksomhedskonsulenter, rehabiliteringsteam, mentorer bostøtter og sundhedskoordinatorer samt eksterne samarbejdspartnereadministrativt arbejde i forbindelse med sagsbehandlingensamarbejde med virksomheder og øvrige indsatstilbud om hurtig afklaring og tilbagevendeninddrage den sygemeldtes arbejdsplads i indsatsendialog med borgeren om vejen til raskmelding og udvikling af pågældendes beskæftigelsespotentialesikre rettidig og korrekt dokumentation af indsatsenbidrage til den faglige omsætning og udvikling i afdelingenforetage en helhedsorienteret socialfaglig vurdering med henblik på primært tilbagevenden til arbejdsmarkedet eller overgang til anden forsørgelsebehandle sager om revalidering, fleksjob og førtidspension. Vi kan tilbydeet spændende og udfordrende arbejdsområde med fokus på faglighed med mulighed for løbende og kvalificeret sparringudstrakt grad af selvstændig kompetenceflekstidsordningsundhedsordning. Stillingerne er på 37 timer om ugen, og lønnen aftales med Dansk Socialrådgiverforening HK efter gældende overenskomst. Yderligere oplysninger Ønsker du yder ligere oplysninge er du velkommen til at kontakte fdelingsleder Peter Valentin på tlf. 51 82 08 07 eller faglig koordinator Gitte Krabbe Kurup på tlf. 20 55 33 37. Ansøgningsfrist Vi skal have modtaget din ansøgning senest den 18. juni 2019. Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 24. juni 2019.11jobnetfca80948100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-18T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1524&ERId=350630EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhusEuropaDanmarkJyllandØstjyllandOdder3526279Skanderborg Kommune11Skanderborg Fælled 18660SkanderborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent759677JobNet4987748498774810013-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fca80948https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fca80948https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fca80948&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fca80948&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Socialvaesen/2.jpgTo koordinerende sagsbehandlere til afdelingen for Arbejdsmarkedsfastholdelse12008001Dansk3Læse/ tale343112Sagsbehandler10Sundhed11Socialvæsen361806506noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330092354Sagsbehandler til A-kassen i 3 F DjurslandRobot A-kassen i Faglig Fælles Forbund, 3F Djursland, søger en smilende kollega som medlemmerne vil være glade for at møde. Opgaverne Til en start vil dit arbejde koncentrere sig om udbetaling af dagpenge, efterløn og det administrative arbejde, der følger med. På længere sigt vil du indgå i andre aktiviteter. Hvem er du? Du må meget gerne kende til a-kasse arbejdet i forvejen, men det er dog ingen betingelse. Til gengæld skal du kunne være del af et team, men også kunne arbejde selvstændigt. Medlemmer og kollegaer kan have et indbyrdes frit sprog, hvilket betyder, at du ikke skal være alt for sart. Kompetencer og kvalifikationer Det er en fordel du har kendskab til lovgivningen inden for a-kasseområdet. At du behersker engelsk til almindelig tale og forståelse er nødvendigt. IT på brugerniveau er en selvfølge. Hvis du kan bruge Microsoft Office pakken og eventuelt har kendskab til CRM Dynamics, GO, Felix og Fønix, er det et stort plus. Det forventes du er positiv af natur, at du har en god situationsfornemmelse og kan holde hovedet koldt i travle situationer. For os er det vigtigt, at du har et afklaret forhold til den danske model og fagbevægelsen. Faglig A-kasse 3F A-kassen, Djursland er en faglig A-kasse, som i et tæt samarbejde med de faglige grupper vil understøtte medlemmer i at komme i arbejde hurtigst muligt. Du vil blive en del af et hold, der består af ni kollegaer, som tager sig af a-kasse og medlemsservice. Vi hjælper vores medlemmer og indgår i samarbejdet med resten af huset og 3F. Vi vil gerne udvikle os fra en arbejdsløshedskasse til beskæftigelseskasse. Hvis dette har vakt din interesse så skriv til os. Vi afholder samtaler løbende. Ansøgningsfrist Fristen for ansøgningen er fredag den 27. september 2019. Ansøgning og CV sendes til maj-britt.schmidt@3f.dk Skriv Ansøgning i emnefeltet. Er der spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte A-kasseleder Maj-Britt Elgaard Schmidt på tlf. 30353476.

A-kassen i Faglig Fælles Forbund, 3F Djursland, søger en smilende kollega som medlemmerne vil være glade for at møde.

Opgaverne

Til en start vil dit arbejde koncentrere sig om udbetaling af dagpenge, efterløn og det administrative arbejde, der følger med. På længere sigt vil du indgå i andre aktiviteter.

 

Hvem er du?

Du må meget gerne kende til a-kasse arbejdet i forvejen, men det er dog ingen betingelse. Til gengæld skal du kunne være del af et team, men også kunne arbejde selvstændigt. Medlemmer og kollegaer kan have et indbyrdes frit sprog, hvilket betyder, at du ikke skal være alt for sart.

 

Kompetencer og kvalifikationer

Det er en fordel du har kendskab til lovgivningen inden for a-kasseområdet. At du behersker engelsk til almindelig tale og forståelse er nødvendigt. IT på brugerniveau er en selvfølge. Hvis du kan bruge Microsoft Office pakken og eventuelt har kendskab til CRM Dynamics, GO, Felix og Fønix, er det et stort plus.

Det forventes du er positiv af natur, at du har en god situationsfornemmelse og kan holde hovedet koldt i travle situationer.

For os er det vigtigt, at du har et afklaret forhold til den danske model og fagbevægelsen.

 

Faglig A-kasse

3F A-kassen, Djursland er en faglig A-kasse, som i et tæt samarbejde med de faglige grupper vil understøtte medlemmer i at komme i arbejde hurtigst muligt. Du vil blive en del af et hold, der består af ni kollegaer, som tager sig af a-kasse og medlemsservice. Vi hjælper vores medlemmer og indgår i samarbejdet med resten af huset og 3F. Vi vil gerne udvikle os fra en arbejdsløshedskasse til beskæftigelseskasse.

Hvis dette har vakt din interesse så skriv til os. Vi afholder samtaler løbende.

 

Ansøgningsfrist

Fristen for ansøgningen er fredag den 27. september 2019. Ansøgning og CV sendes til maj-britt.schmidt@3f.dk Skriv "Ansøgning" i emnefeltet. Er der spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte A-kasseleder Maj-Britt Elgaard Schmidttlf. 30353476.

 

3F DjurslandGrenaa2019-09-19T00:00:002019-09-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sagsbehandler til A-kassen i 3 F Djursland

3F Djursland

Grenaa
A-kassen i Faglig Fælles Forbund, 3F Djursland, søger en smilende kollega som medlemmerne vil være glade for at møde. Opgaverne Til en start vil dit arbejde koncentrere sig om udbetaling af dagpenge, efterløn og det administrative arbejde, der følge...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:27. september 2019