To økonomimedarbejdere til Biologisk Institut

Biologisk Institut ved Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet (SCIENCE), Københavns Universitet søger to erfarne og selvstændige projektøkonomer, som vil være med til at forvalte vores portefølje af eksternt finansierede projekter.  
 
Om os 
Instituttet er opdelt i 10 forskningsfaglige sektioner og har en fællesstab bestående af ca. 35 medarbejdere inden for økonomi- og personaleadministration, studie- og ph.d.-administration, kommunikation, teknisk service mv. Vi har til huse i Biocenteret, Ole Maaløes Vej 5, 2200 København N.  
 
Arbejdsopgaver
Du vil blive en del af økonomiteamet, og dine primære opgaver bliver:  

  • Økonomisk sparring og budgetudarbejdelse ift. ansøgninger om eksternt finansierede projekter i samarbejde med forskere. 
  • Løbende økonomistyring og budgetopfølgning ift. bevillinger fra EU, offentlige og private fonde og i tæt samarbejde med forskerne, at udarbejde prognoser for løn og drift samt at varetage sagsbehandling på projekterne. 
  • Regnskabsaflæggelse for projekter iht. bevillingsgivers krav. 
  • Opfølgning på interne projekter. 
  • Journalisering i Workzone. 
  • Ad hoc opgaver. 
  • At være en aktiv del af projektøkonomiteamet, som i fællesskab planlægger opgaveløsningen og udviklingen af gruppens arbejdsområder. 
Din profil
Vi forventer at du: 
  • Har en relevant uddannelse inden for økonomi og administration og gerne erfaring med økonomistyring eller administration af eksternt finansierede projekter. 
  • Har kendskab til Navision Stat, LDV, IndFak2 og RejsUd.  
  • Arbejder hjemmevant i Office-pakken, særligt som avanceret bruger af Excel. 
  • Arbejder struktureret og selvstændigt.  
  • Er udadvendt, initiativrig og er god til at følge op på udeståender. 
  • Er omstillingsparat og hurtigt kan sætte dig ind i nye systemer og processer. 
  • Bidrager konstruktivt til et velfungerende samarbejde med dine kolleger og med det videnskabelige personale. 
  • Har gode kundskaber i dansk og engelsk, både mundtligt og skriftligt.  
Vi tilbyder  
Vi tilbyder et spændende, ansvarsfuldt og udfordrende job med gode og engagerede kolleger i et uhøjtideligt miljø. Der vil være mulighed for faglig udvikling gennem øvrige økonomiadministrative opgaver end de nævnte. Vi er en familievenlig arbejdsplads med flekstid.  
 
Løn og ansættelsesforhold 
Ansættelserne sker efter reglerne i Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og efter Cirkulære om organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK). Ansættelserne sker som kontorfunktionær i løngruppe 3 sats 2, hvor basislønnen for tiden udgør kr. 27.841,33 om måneden. Der er mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer. Den ugentlige arbejdstid er gennemsnitligt 37 timer. 
 
Tiltrædelse 1. maj 2017 eller hurtigst muligt. 
 
Din ansøgning 
Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en elektronisk ansøgning med bilag via Jobportalen (tryk på linket "SØG STILLINGEN" nederst i opslaget) senest den 11. marts 2018.   
Universitetet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. 
 
Yderligere spørgsmål 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Sebastian M. Lindqvist på tlf. 35331955 eller mobil 93509484 eller administrationschef Lone Winge på tlf. 30183136.  
 
Biologisk Institut er blandt de største institutter på KU og varetager forskning på højeste internationale niveau inden for biokemi, fysiologi, molekylærbiologi, mikrobiologi, økologi, populationsbiologi, evolution, marinbiologi, ferskvandsbiologi, bioinformatik m.m. Instituttet har endvidere en omfattende uddannelsesportefølje og uddanner ca. 150 kandidater hvert år. Der er ca. 425 ansatte og en årlig omsætning på ca. 300 mio.kr. 
 
Læs mere om Biologisk Institut på http://www1.bio.ku.dk/  


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:13. februar 2018
Udløbsdato:15. marts 2018

Personaleadministrativ medarbejder (deltid)

Bygningsstyrelsen

Frederiksberg
Har du erfaring med personaleadministration i staten, er du systematisk og har øje for detaljen? Så er du måske den nye kollega, vi leder efter til HR i Bygningsstyrelsen. Dine opgaver Du vil sammen med en anden kollega være den bærende ressource in...
Indrykket:13. februar 2018
Udløbsdato:1. marts 2018

Engagerede lønforhandlere til den kommende Administrations- og Servicestyrelse

SKAT

København
Vil du være en del af en af de mest spændende og vigtige forandringsprocesser i den offentlige sektor i de kommende år? Skatteforvaltningen er under forandring, og de 7 nye styrelser er i gang med at blive etableret. Vi har derfor mange ny ansættels...
Indrykket:14. februar 2018
Udløbsdato:28. februar 2018

Sagsbehandlere med energi og kundefokus til team Økologisk Arealtilskud

Landbrugsstyrelsen

København
Vil du være med til at sikre effektiv sagsbehandling og penge til landmændene til tiden? Så har du chancen for et helt specielt job i Landbrugsstyrelsen i Augustenborg, hvor du får lov til at beskæftige dig med opgaver, der har stor betydning for sa...
Indrykket:14. februar 2018
Udløbsdato:2. marts 2018

Administrativ medarbejder søges til Politiet i Qaasuitsoq og Qeqqa Hovedstationen Sisimiut

Koncern HR

København
Grønland, Grøndlands Politi Sisimiut politi søger en kontorassistent med start snarest eller efter nærmere aftale. Vi søger en medarbejder, der er kontoruddannet og som har lyst til at indgå i en travl hverdag. En medarbejder, som synes, det er spæn...
Indrykket:25. januar 2018
Udløbsdato:22. marts 2018

Erfaren profil søges til rekrutterings-/personaleadministration

Caresupport ApS

Analytisk og pligtopfyldende Rekrutteringsassistent søges til virksomhed i rivende udvikling. Vores kunder er handicappede der er tilkendt en BPA-ordning (borgerstyret personlig assistance) under Serviceloven, samt borgere med hjemmeplejeordning, de...