Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

To psykologer til Børnecenter København, Område Indre By/Østerbro

Vi søger to psykologer, som med stor faglighed og energi vil indgå i team med andre medarbejdere i Børnecenter København. Vi betjener børn og unge med omfattende funktionsnedsættelser by-dækkende i specialiserede skole- og dagtilbud. Vores hovedkontor er beliggende centralt ved Østerport Station.

Vi søger psykologer med interesse for og gerne erfaring med arbejdet med børn med omfattende og varige funktionsnedsættelser. I den ene af stillingerne er især erfaring inden for autisme/ADHD-området vigtig.

I Børnecenter København er vi 75 medarbejdere fordelt på fire faggrupper: psykologer, tale-høre-lærere, ergoterapeuter og fysioterapeuter, som primært arbejder under PPR-lovgivningen.

Børne- og Ungdomsforvaltningen er en stor dynamisk organisation med meget udvikling og med et børnesyn, der sætter børnene i centrum for alle indsatser. Børnecenter Københavns indsats foregår i et tæt samarbejde med vores kolleger i Område Indre By/ Østerbro og de andre områder, som Børne- og Ungdomsforvaltningen er opdelt i.

I Børnecenter København prioriterer vi en tidlig, tværfaglig og inkluderende indsats i et tæt samarbejde med forældre og centrale fagpersoner omkring børnene.

Du skal arbejde tværfagligt, og du skal arbejde med såvel pædagogisk udvikling samt indgå i rådgivning og undersøgelser af børn i vanskeligheder ude på skoler og institutioner.

Du skal som person kunne arbejde selvstændigt, trives med at have mange bolde i luften og kommunikere med mange. Du er fagligt nysgerrig og har en idéskabende og udviklingsorienteret tilgang til opgaverne.

Du har en relevant uddannelse som cand.psych. eller cand.pæd.psych, og du har autorisation. Det er en fordel, hvis har du erfaringen inden for PPR-området, ligesom det er en fordel, hvis du har en specialistuddannelse i børneneuropsykologi eller anden relevant specialistuddannelse indenfor børneområdet.

Vi tilbyder et godt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder, hvor vi løser spændende og udfordrende opgaver indenfor området børn og unge med omfattende funktionsnedsættelser.

Har du det, der skal til, og har du lyst til at slutte dig til vores by-dækkende supportfunktion, så søg stillingen.

Løn og ansættelsesvilkår
Vi kan tilbyde to faste stillinger på 34-37 timer om ugen fra den 1. december 2019. Den ene af stillingerne er et genopslag.

Løn og ansættelse sker ifølge gældende overenskomster efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Yderligere information
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til teamleder Malene Lundsgaard på 2725 1824.

Søg via nedenstående link senest søndag den 6. oktober 2019

Vi forventer, at ansættelsessamtaler finder sted i uge 41.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330087506Phoenix-e86ad62712019-09-10T16:04:37.640To psykologer til Børnecenter København, Område Indre By/Østerbro

Vi søger to psykologer, som med stor faglighed og energi vil indgå i team med andre medarbejdere i Børnecenter København. Vi betjener børn og unge med omfattende funktionsnedsættelser by-dækkende i specialiserede skole- og dagtilbud. Vores hovedkontor er beliggende centralt ved Østerport Station.

Vi søger psykologer med interesse for og gerne erfaring med arbejdet med børn med omfattende og varige funktionsnedsættelser. I den ene af stillingerne er især erfaring inden for autisme/ADHD-området vigtig.

I Børnecenter København er vi 75 medarbejdere fordelt på fire faggrupper: psykologer, tale-høre-lærere, ergoterapeuter og fysioterapeuter, som primært arbejder under PPR-lovgivningen.

Børne- og Ungdomsforvaltningen er en stor dynamisk organisation med meget udvikling og med et børnesyn, der sætter børnene i centrum for alle indsatser. Børnecenter Københavns indsats foregår i et tæt samarbejde med vores kolleger i Område Indre By/ Østerbro og de andre områder, som Børne- og Ungdomsforvaltningen er opdelt i.

I Børnecenter København prioriterer vi en tidlig, tværfaglig og inkluderende indsats i et tæt samarbejde med forældre og centrale fagpersoner omkring børnene.

Du skal arbejde tværfagligt, og du skal arbejde med såvel pædagogisk udvikling samt indgå i rådgivning og undersøgelser af børn i vanskeligheder ude på skoler og institutioner.

Du skal som person kunne arbejde selvstændigt, trives med at have mange bolde i luften og kommunikere med mange. Du er fagligt nysgerrig og har en idéskabende og udviklingsorienteret tilgang til opgaverne.

Du har en relevant uddannelse som cand.psych. eller cand.pæd.psych, og du har autorisation. Det er en fordel, hvis har du erfaringen inden for PPR-området, ligesom det er en fordel, hvis du har en specialistuddannelse i børneneuropsykologi eller anden relevant specialistuddannelse indenfor børneområdet.

Vi tilbyder et godt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder, hvor vi løser spændende og udfordrende opgaver indenfor området børn og unge med omfattende funktionsnedsættelser.

Har du det, der skal til, og har du lyst til at slutte dig til vores by-dækkende supportfunktion, så søg stillingen.

Løn og ansættelsesvilkår
Vi kan tilbyde to faste stillinger på 34-37 timer om ugen fra den 1. december 2019. Den ene af stillingerne er et genopslag.

Løn og ansættelse sker ifølge gældende overenskomster efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Yderligere information
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til teamleder Malene Lundsgaard på 2725 1824.

Søg via nedenstående link senest søndag den 6. oktober 2019

Vi forventer, at ansættelsessamtaler finder sted i uge 41.

2019-10-07T00:53:19.640 Vi søger to psykologer, som med stor faglighed og energi vil indgå i team med andre medarbejdere i Børnecenter København. Vi betjener børn og unge med omfattende funktionsnedsættelser by-dækkende i specialiserede skole- og dagtilbud. Vores hovedkontor er beliggende centralt ved Østerport Station. Vi søger psykologer med interesse for og gerne erfaring med arbejdet med børn med omfattende og varige funktionsnedsættelser. I den ene af stillingerne er især erfaring inden for autisme ADHD-området vigtig. I Børnecenter København er vi 75 medarbejdere fordelt på fire faggrupper: psykologer, tale-høre-lærere, ergoterapeuter og fysioterapeuter, som primært arbejder under PPR-lovgivningen. Børne- og Ungdomsforvaltningen er en stor dynamisk organisation med meget udvikling og med et børnesyn, der sætter børnene i centrum for alle indsatser. Børnecenter Københavns indsats foregår i et tæt samarbejde med vores kolleger i Område Indre By Østerbro og de andre områder, som Børne- og Ungdomsforvaltningen er opdelt i. I Børnecenter København prioriterer vi en tidlig, tværfaglig og inkluderende indsats i et tæt samarbejde med forældre og centrale fagpersoner omkring børnene. Du skal arbejde tværfagligt, og du skal arbejde med såvel pædagogisk udvikling samt indgå i rådgivning og undersøgelser af børn i vanskeligheder ude på skoler og institutioner. Du skal som person kunne arbejde selvstændigt, trives med at have mange bolde i luften og kommunikere med mange. Du er fagligt nysgerrig og har en idéskabende og udviklingsorienteret tilgang til opgaverne. Du har en relevant uddannelse som cand.psych. eller cand.pæd.psych, og du har autorisation. Det er en fordel, hvis har du erfaringen inden for PPR-området, ligesom det er en fordel, hvis du har en specialistuddannelse i børneneuropsykologi eller anden relevant specialistuddannelse indenfor børneområdet. Vi tilbyder et godt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder, hvor vi løser spændende og udfordrende opgaver indenfor området børn og unge med omfattende funktionsnedsættelser. Har du det, der skal til, og har du lyst til at slutte dig til vores by-dækkende supportfunktion, så søg stillingen. Løn og ansættelsesvilkår Vi kan tilbyde to faste stillinger på 34-37 timer om ugen fra den 1. december 2019. Den ene af stillingerne er et genopslag. Løn og ansættelse sker ifølge gældende overenskomster efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Yderligere information Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til teamleder Malene Lundsgaard på 2725 1824. Søg via nedenstående link senest søndag den 6. oktober 2019 Vi forventer, at ansættelsessamtaler finder sted i uge 41.10Phoenixe86ad627101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-06T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=160776&DepartmentId=20012&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3605264Administrativ Støttefunktion - Indre By/Østerbro11Kristianiagade 92100København ØDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent821530KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk16077600010-09-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e86ad627https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e86ad627https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e86ad627&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e86ad627&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/5.jpgTo psykologer til Børnecenter København, Område Indre By/Østerbro12008001Dansk3Læse/ tale244501Psykolog10Sundhed362661228mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330114914Institut for Psykologi søger eksterne lektorerRobot Institut for Psykologi, Københavns Universitet søger en ekstern lektor til Socialisationsteori med start forårssemestret 2020: Et 3-årigt eksternt lektorat til undervisning i Socialisationsteori Stillingen som ekstern lektor i Socialisationsteori indebærer at den eksterne lektor planlægger og forestår undervisningen i Socialisationsteori. Også den efterfølgende eksamination i faget indgår i undervisningsforpligtelsen. Stillingen ønskes besat pr. 1 februar 2020. Yderligere oplysninger om stillingerne kan indhentes hos Studieleder Torben Bechmann Jensen (e-mail: torben.bechmann@psy.ku.dk) Kvalifikationer Ansøgere skal have en relevant kandidatgrad, ligesom relevant undervisningserfaring eller erhvervserfaring der kan sidestilles hermed vil blive tillagt betydelig vægt. Løn- og ansættelsesvilkår Løn efter aftale mellem Finansministeriet og AC. Timelønssatsen udgør kr. 270,23. Læs mere i Cirkulære om eksterne lektorer ved Universiteter m.fl. under Undervisningsministeriet . Ansøgningsprocedure Efter ansøgningsfristens udløb udvælger den ansættelsesbemyndigede leder, med rådgivning fra ansættelsesudvalget, hvilke ansøgere der skal bedømmes. Alle ansøgere får umiddelbart herefter besked om, hvorvidt deres ansøgning er gået videre til bedømmelse af et fagkyndigt bedømmelsesudvalg. De udvalgte ansøgere orienteres om udvalgets sammensætning, og hver ansøger får lejlighed til at kommentere den del af bedømmelsen, som angår ansøgeren selv. Du kan læse om rekrutteringsprocessen på http: jobportal.ku.dk Ansøgningen vedlægges CV, kopi af eksamensbeviser og dokumentation for faglige forudsætninger og herunder oplysning om undervisningserfaringer. Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingerne. Ansøgningsfrist: 15. november 2019 Ansøg via ovenstående link. Ansøgninger som modtages efter ansøgningsfristens udløb vil ikke blive accepteret.Institut for Psykologi, Københavns Universitet søger en ekstern lektor til Socialisationsteori med start forårssemestret 2020:

Et 3-årigt eksternt lektorat til undervisning i Socialisationsteori
Stillingen som ekstern lektor i Socialisationsteori indebærer at den eksterne lektor planlægger og forestår undervisningen i Socialisationsteori. Også den efterfølgende eksamination i faget indgår i undervisningsforpligtelsen.

Stillingen ønskes besat pr. 1 februar 2020.


Yderligere oplysninger om stillingerne kan indhentes hos Studieleder Torben Bechmann Jensen (e-mail: torben.bechmann@psy.ku.dk)

Kvalifikationer
Ansøgere skal have en relevant kandidatgrad, ligesom relevant undervisningserfaring eller erhvervserfaring der kan sidestilles hermed vil blive tillagt betydelig vægt.

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn efter aftale mellem Finansministeriet og AC. Timelønssatsen udgør kr. 270,23.

Læs mere i ’Cirkulære om eksterne lektorer ved Universiteter m.fl. under Undervisningsministeriet.

Ansøgningsprocedure
Efter ansøgningsfristens udløb udvælger den ansættelsesbemyndigede leder, med rådgivning fra ansættelsesudvalget, hvilke ansøgere der skal bedømmes. Alle ansøgere får umiddelbart herefter besked om, hvorvidt deres ansøgning er gået videre til bedømmelse af et fagkyndigt bedømmelsesudvalg. De udvalgte ansøgere orienteres om udvalgets sammensætning, og hver ansøger får lejlighed til at kommentere den del af bedømmelsen, som angår ansøgeren selv.

Du kan læse om rekrutteringsprocessen på http://jobportal.ku.dk

Ansøgningen vedlægges CV, kopi af eksamensbeviser og dokumentation for faglige forudsætninger og herunder oplysning om undervisningserfaringer.

Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingerne.

Ansøgningsfrist: 15. november 2019
Ansøg via ovenstående link.

Ansøgninger som modtages efter ansøgningsfristens udløb vil ikke blive accepteret.


KU-CENTER FOR SUNDHED OG SAMFUNDKøbenhavn K2019-10-30T00:00:002019-11-15T00:00:00
330112689Instruktorer til Institut for Psykologi, Det Samfundsvidenskabelige FakultetRobot Ved Studienævnet for Psykologi er der på bacheloruddannelsen et antal instruktorstillinger ledige til besættelse pr. 1. januar 2020 inden for følgende fag hold: Personlighedspsykologi, øvelseshold: Kurset omfatter 2 timers ugentlig undervisning i op til 14 uger i et semester . På øvelseshold skal instruktorerne lede gennemførelsen af fastlagte, empiriske øvelser samt instruere og godkende øvelsesrapporter. Det vil blive set som en fordel, men ikke en absolut betingelse, hvis bacheloruddannelsen er bestået, og hvis personlighedspsykologi er bestået på IfP. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til fagkoordinator Simo Køppe, e-mail Simo.Koeppe@psy.ku.dk Videnskabsteori og psykologiens historie. Kurset omfatter 2 timers ugentlig undervisning i op til 13 uger i et semester. Instruktorernes opgave er, i forlængelse af forelæsningerne, at støtte de studerendes tilegnelse af fagets teorier, dels ved udlægning af teksterne, dels ved diskussion, tilrettelæggelse og styring af fremlæggelser, mindre gruppearbejder m.m. Endvidere skal instruktorerne godkende responspapirer. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til fagkoordinator Simo Køppe, e-mail Simo.Koeppe@psy.ku.dk. Udviklingspsykologi, øvelseshold: Kurset omfatter 3 timers ugentlig undervisning i op til 10 uger i et semester. På øvelseshold skal instruktorerne lede gennemførelsen af fastlagte, empiriske øvelser samt instruere og godkende øvelsesrapporter. Instruktorerne skal, udover egen undervisning, deltage i koordinationsmøder med de øvrige instruktorer og i regelmæssige vejledningsmøder. Vejledningsmøderne koordineres af Jakob Waag Villadsen, der er koordinator for faget. Vejledningsmøderne bruges til sparring i forhold til fagliglige og pædagogiske spørgsmål, samt koordination og kvalitetskontrol af undervisningsprocedurer og materialer. Det vil blive set som en fordel, men ikke en absolut betingelse, hvis bacheloruddannelsen er bestået, og hvis udviklingspsykologi er bestået på IfP. Undervisningen starter i uge 6, med 10 undervisningsgange og to indlagt skriveuger Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til fagkoordinator Jakob Waag Villadsen, e-mail jakob.villadsen@psy.ku.dk Arbejds- og organisationspsykologi, seminarhold: Kurset omfatter 2 timers ugentlig undervisning i op til 14 uger i et semester. Instruktorernes opgave er, i forlængelse af forelæsningerne, at varetage holdundervisningen i en række arbejds- og organisations psykologiske temaer, og herigennem bidrage til en bred indføring i faget. Instruktorerne forventes at kunne varetage teoridiskussioner, casebaseret undervisning og øvelser, og skal således gennem inspirerende undervisning fremme de studerendes overblik over faget og støtte deres tilegnelse og anvendelse af pensum i forhold til konkrete cases. Ansøgere, der har bestået bacheloruddannelsen, foretrækkes. Instruktorerne skal, udover egen undervisning, deltage i koordinationsmøder med de øvrige instruktorer og i regelmæssige vejledningsmøder. Vejledningsmøderne ledes af lektor Paul Conway, der er koordinator for faget. Vejledningsmøderne bruges til sparring i forhold til faglige og pædagogiske spørgsmål, samt koordination og kvalitetskontrol af undervisningsprocedurer og materialer. Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til fagkoordinator Paul Conway, e-mail paul.conway@psy.ku.dk Løn og ansættelsesvilkår Lønnen som instruktor er aftalt mellem Finansministeriet og SUL(timelønnen udgør inkl. forberedelse pt. kr. 537,04 feriepenge og pension, ekskl. forberedelse kr. 214,81 feriepenge og pension). Udover undervisningstimerne aflønnes særskilt for godkendelse af rapporter, responspapirer m.v. samt for supervision svarende til 1 time pr. uge med fagkoordinator. Desuden lønnes deltagelse i undervisningspædagogiske kurser af forskellig art. Stillingerne kan søges af studerende ved Institut for Psykologi, som har gennemført bacheloruddannelsens første 2 år. Se i øvrigt krav under de enkelte holdbeskrivelser i dette opslag. For alle stillingers vedkommende er undervisningserfaring en fordel, men ikke en betingelse. Anden erfaring af relevans for faget kan tillægges vægt. Ansøgning Ansøgning sendes via jobportalen (tryk på linket SØG STILLINGEN nederst i opslaget). Følgende dokumenter skal uploades i den elektroniske ansøgningsformular: Ansøgning CV Karakterudskrifter fra universitetets selvbetjening (i én samlet fil). Evt. dokumentation for tidligere undervisningsaktiviteter og andre fagligt relevante forudsætninger (i én samlet fil). Dog ikke specialer, BA-opgaver, afhandlinger mm da medtages ikke i vurderingen. Bemærk venligst, at der kun kan uploades en fil til hver kategori. Hvis du har flere dokumenter til samme kategori (f.eks. eksamensbevis og eksamensudskrifter), så skal du samle dokumenterne i én fil (pdf eller word). I den elektroniske ansøgningsformular angives en prioritering af de fag, du ønsker at undervise i. Ansøgninger, som modtages efter ansøgningsfristens udløb vil ikke blive accepteret. Ansøgningsfrist: 15. november 2019 I forbindelse med ansættelse er det en forudsætning, at nye instruktorer deltager i et 2 dages pædagogisk kursus umiddelbart før semesterstart. Tilmelding her: http: samf.ku.dk pcs undervisere uvp Husk at oplyse KU-mailadresse i ansøgningen, da indkaldelse til samtale vil blive mailet. Ansættelsesproces Efter ansøgningsfristens udløb udvælger den ansættelsesbemyndigede leder, med rådgivning fra ansættelsesudvalget, hvilke ansøgere der skal bedømmes. Alle ansøgere får umiddelbart herefter besked om, hvorvidt deres ansøgning er gået videre til bedømmelse af et fagkyndigt bedømmelsesudvalg. De udvalgte ansøgere orienteres om udvalgets sammensætning. Efter bedømmelsen får hver ansøger lejlighed til at kommentere den del af bedømmelsen, som angår ansøgeren selv. Vi opfordrer alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.Ved Studienævnet for Psykologi er der på bacheloruddannelsen et antal instruktorstillinger ledige til besættelse pr. 1. januar 2020 inden for følgende fag/hold:

Personlighedspsykologi, øvelseshold:
Kurset omfatter 2 timers ugentlig undervisning i op til 14 uger i et semester . På øvelseshold skal instruktorerne lede gennemførelsen af fastlagte, empiriske øvelser samt instruere og godkende øvelsesrapporter. Det vil blive set som en fordel, men ikke en absolut betingelse, hvis bacheloruddannelsen er bestået, og hvis personlighedspsykologi er bestået på IfP.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til fagkoordinator Simo Køppe, e-mail Simo.Koeppe@psy.ku.dk

Videnskabsteori og psykologiens historie.
Kurset omfatter 2 timers ugentlig undervisning i op til 13 uger i et semester. Instruktorernes opgave er, i forlængelse af forelæsningerne, at støtte de studerendes tilegnelse af fagets teorier, dels ved udlægning af teksterne, dels ved diskussion, tilrettelæggelse og styring af fremlæggelser, mindre gruppearbejder m.m. Endvidere skal instruktorerne godkende responspapirer.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til fagkoordinator Simo Køppe, e-mail Simo.Koeppe@psy.ku.dk.

Udviklingspsykologi, øvelseshold:
Kurset omfatter 3 timers ugentlig undervisning i op til 10 uger i et semester. På øvelseshold skal instruktorerne lede gennemførelsen af fastlagte, empiriske øvelser samt instruere og godkende øvelsesrapporter. Instruktorerne skal, udover egen undervisning, deltage i koordinationsmøder med de øvrige instruktorer og i regelmæssige vejledningsmøder. Vejledningsmøderne koordineres af Jakob Waag Villadsen, der er koordinator for faget. Vejledningsmøderne bruges til sparring i forhold til fagliglige og pædagogiske spørgsmål, samt koordination og kvalitetskontrol af undervisningsprocedurer og materialer.”

Det vil blive set som en fordel, men ikke en absolut betingelse, hvis bacheloruddannelsen er bestået, og hvis udviklingspsykologi er bestået på IfP.

Undervisningen starter i uge 6, med 10 undervisningsgange og to indlagt skriveuger

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til fagkoordinator Jakob Waag Villadsen, e-mail jakob.villadsen@psy.ku.dk

Arbejds- og organisationspsykologi, seminarhold:
Kurset omfatter 2 timers ugentlig undervisning i op til 14 uger i et semester. Instruktorernes opgave er, i forlængelse af forelæsningerne, at varetage holdundervisningen i en række arbejds- og organisations psykologiske temaer, og herigennem bidrage til en bred indføring i faget. Instruktorerne forventes at kunne varetage teoridiskussioner, casebaseret undervisning og øvelser, og skal således gennem inspirerende undervisning fremme de studerendes overblik over faget og støtte deres tilegnelse og anvendelse af pensum i forhold til konkrete cases. Ansøgere, der har bestået bacheloruddannelsen, foretrækkes.

Instruktorerne skal, udover egen undervisning, deltage i koordinationsmøder med de øvrige instruktorer og i regelmæssige vejledningsmøder. Vejledningsmøderne ledes af lektor Paul Conway, der er koordinator for faget. Vejledningsmøderne bruges til sparring i forhold til faglige og pædagogiske spørgsmål, samt koordination og kvalitetskontrol af undervisningsprocedurer og materialer.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til fagkoordinator Paul Conway, e-mail paul.conway@psy.ku.dk

Løn og ansættelsesvilkår
Lønnen som instruktor er aftalt mellem Finansministeriet og SUL(timelønnen udgør inkl. forberedelse pt. kr. 537,04 + feriepenge og pension, ekskl. forberedelse kr. 214,81 + feriepenge og pension). Udover undervisningstimerne aflønnes særskilt for godkendelse af rapporter, responspapirer m.v. samt for supervision svarende til 1 time pr. uge med fagkoordinator. Desuden lønnes deltagelse i undervisningspædagogiske kurser af forskellig art.

Stillingerne kan søges af studerende ved Institut for Psykologi, som har gennemført bacheloruddannelsens første 2 år. Se i øvrigt krav under de enkelte holdbeskrivelser i dette opslag. For alle stillingers vedkommende er undervisningserfaring en fordel, men ikke en betingelse. Anden erfaring af relevans for faget kan tillægges vægt.

Ansøgning
Ansøgning sendes via jobportalen (tryk på linket "SØG STILLINGEN" nederst i opslaget).

Følgende dokumenter skal uploades i den elektroniske ansøgningsformular:

  • Ansøgning
  • CV
  • Karakterudskrifter fra universitetets selvbetjening (i én samlet fil).
  • Evt. dokumentation for tidligere undervisningsaktiviteter og andre fagligt relevante forudsætninger (i én samlet fil). Dog ikke specialer, BA-opgaver, afhandlinger mm da medtages ikke i vurderingen.
Bemærk venligst, at der kun kan uploades en fil til hver kategori. Hvis du har flere dokumenter til samme kategori (f.eks. eksamensbevis og eksamensudskrifter), så skal du samle dokumenterne i én fil (pdf eller word).

I den elektroniske ansøgningsformular angives en prioritering af de fag, du ønsker at undervise i.

Ansøgninger, som modtages efter ansøgningsfristens udløb vil ikke blive accepteret.

Ansøgningsfrist: 15. november 2019

I forbindelse med ansættelse er det en forudsætning, at nye instruktorer deltager i et 2 dages pædagogisk kursus umiddelbart før semesterstart. Tilmelding her: http://samf.ku.dk/pcs/undervisere/uvp/

Husk at oplyse KU-mailadresse i ansøgningen, da indkaldelse til samtale vil blive mailet.

Ansættelsesproces
Efter ansøgningsfristens udløb udvælger den ansættelsesbemyndigede leder, med rådgivning fra ansættelsesudvalget, hvilke ansøgere der skal bedømmes. Alle ansøgere får umiddelbart herefter besked om, hvorvidt deres ansøgning er gået videre til bedømmelse af et fagkyndigt bedømmelsesudvalg. De udvalgte ansøgere orienteres om udvalgets sammensætning. Efter bedømmelsen får hver ansøger lejlighed til at kommentere den del af bedømmelsen, som angår ansøgeren selv.

Vi opfordrer alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

KU - SAMF - PsykologiKøbenhavn K2019-10-25T00:00:002019-11-15T00:00:00
330115936Psykolog til ungdomspsykiatrisk ambulatoriumRobot Ambulatorium for unge Ambulatoriet modtager unge mellem 14 og 17 år, der har brug for udredning og behandling for psykiatriske problemstillinger. De unge kan desuden have vanskeligheder i skolen, problemer med trivsel, sociale færdigheder og almen udvikling. De unge udredes og behandles i 4 tværfaglige teams i tæt samarbejde med deres forældre og andet netværk. Der lægges vægt på at styrke den unge og familiens mulighed for Empowerment og Recovery, så behandlingen tager afsæt i den enkeltes families behov. Vi samarbejder desuden med Skolen for Recovery, der som en del af RHP, udbyder kurser for familier, de unge og behandlere. Ambulatoriet rummer 4 teams: Team 1 er Klinik for selvmordsforebyggelse, som varetager udredning og behandling af børn og unge med selvskade og selvmordsadfærd herunder DAT-behandling, som kører med en fast behandlergruppe. Team 1 har desuden tilknyttet et SATS-puljeprojekt omhandlende webbaseret behandling til unge med selvskade, som samarbejder tæt med klinikken. Team 2 og 3 varetager basale udrednings- og behandlingsopgaver indenfor bl.a. ADHD, angst, depression, OCD og autismespektrum forstyrrelser. Team 3 varetager desuden den højt specialiserede funktion med udredning og behandling af børn og unge med bipolar lidelse. Team 4 har udelukkende en højt specialiseret funktion med udredning af evt. morbiditet hos unge med kønsidentitetsforstyrrelser. Jobbet Stillingen indeholder udelukkende en klinisk funktion med udredning og behandling af afsnittes primære målgruppe: Den brede børne- og ungdomspsykiatri. Stillingen rummer mere udredning end behandling, hvorfor man skal være indstillet på det. Der vil være mulighed for at få godkendt supervision. Ambulatoriet er en del af et center præget af faglig stolthed, engagement og effektiv arbejdstilrettelæggelse, der sætter medarbejdertrivsel højest på dagsordenen. Centrets medarbejdere og ledere arbejder desuden på at udvikle en fælles forbedringskultur med fokus på, hvad der har værdi for patienterne og deres familier. Vi er: Et ambulatorium, hvor den unge og forældre bliver mødt med respekt og anerkendelse. Et ambulatorium, med højt specialiserede funktioner under konstant udvikling Et ambulatorium, hvor der arbejdes med forbedringskultur og grundlæggende værdier som tillid, retfærdighed og gennemsigtighed Et ambulatorium, hvor du får store muligheder for faglig og personlig udvikling, og hvor der hersker frihed under ansvar indenfor Centerledelsens gældende retningslinjer for delegerede opgaver for sygeplejersker Et ambulatorium, hvor du har selvstændigt sagsansvar for mellem 10-15 patientforløb ud over dine administrative. Et ambulatorium, hvor arbejdet er tilrettelagt på baggrund af et tværfagligt fundament Et ambulatorium, hvor du får mulighed relevante kurser, mod at du kommer tilbage med fornyet viden og deler den med dine kollegaer Vi forventer, at du er en erfaren psykolog med baggrund i børne- ungdomspsykiatri eller anden relevant erfaring med børn, unge og deres familier. er autoriseret kan have mange bolde i luften uden nødvendigvis at have en fast lineær hverdag har en overvejende interesse indenfor udredning har erfaring kursus i WISC WAIS og ADOS har god bred viden indenfor psykopatologi. har erfaring med inddragelse af familier pårørende. har gode evner til at arbejde selvstændigt og kan planlægge dit arbejde. har gode samarbejdsevner, kan reflektere og arbejde udviklingsorienteret. har erfaring med Sundhedsplatformen Ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer ugenligt i dagtiden mandag til fredag. Stillingen ønskes besat senest 1. december 2019 eller snarest derefter. I henhold til lovkrav skal der ved eventuel ansættelse på Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center forevises ren børneattest. Centret indhenter attesten hos Rigspolitiet med samtykke fra ansøger, der indstilles til ansættelse. Der indhentes efter aftale med ansøger altid referencer inden endelig beslutning om ansættelse. Referencer bliver hentet fra din nuværende leder. Ansøgningsprocedure Ansøgning med CV, eventuelle bilag, autorisationer mm sendes elektronisk. Følg nedenstående link. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Mette Windsmose, tlf. 3864 1172 3864 1173 eller mail. Mette.windsmose.01@regionh.dk eller afsnitsledende overlæge Maja Westermann, tlf. 3864 1173 3864 1177 eller mail maja.nyland.westermann@regionh.dk Ansøgningsfrist mandag den 18. november 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt ultimo uge 47. Arbejdsgiver: Region Hovedstadens Psykiatri, Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center, Afdeling Ambulatorium for Unge, B195 Lersø Park alle 107, 1. 2100 København Ø. Telefon: 38 64 11 73 Web-adresse: www.psykiatri-regionh.dkAmbulatorium for unge

Ambulatoriet modtager unge mellem 14 og 17 år, der har brug for udredning og behandling for psykiatriske problemstillinger. De unge kan desuden have vanskeligheder i skolen, problemer med trivsel, sociale færdigheder og almen udvikling. De unge udredes og behandles i 4 tværfaglige teams i tæt samarbejde med deres forældre og andet netværk. Der lægges vægt på at styrke den unge og familiens mulighed for Empowerment og Recovery, så behandlingen tager afsæt i den enkeltes families behov. Vi samarbejder desuden med Skolen for Recovery, der som en del af RHP, udbyder kurser for familier, de unge og behandlere.

Ambulatoriet rummer 4 teams:

Team 1 er Klinik for selvmordsforebyggelse, som varetager udredning og behandling af børn og unge med selvskade og selvmordsadfærd – herunder DAT-behandling, som kører med en fast behandlergruppe. Team 1 har desuden tilknyttet et SATS-puljeprojekt omhandlende webbaseret behandling til unge med selvskade, som samarbejder tæt med klinikken.

Team 2 og 3 varetager basale udrednings- og behandlingsopgaver indenfor bl.a. ADHD, angst, depression, OCD og autismespektrum forstyrrelser. Team 3 varetager desuden den højt specialiserede funktion med udredning og behandling af børn og unge med bipolar lidelse.

Team 4 har udelukkende en højt specialiseret funktion med udredning af evt. morbiditet hos unge med kønsidentitetsforstyrrelser.

Jobbet

Stillingen indeholder udelukkende en klinisk funktion med udredning og behandling af afsnittes primære målgruppe: Den brede børne- og ungdomspsykiatri. Stillingen rummer mere udredning end behandling, hvorfor man skal være indstillet på det. Der vil være mulighed for at få godkendt supervision.

Ambulatoriet

er en del af et center præget af faglig stolthed, engagement og effektiv arbejdstilrettelæggelse, der sætter medarbejdertrivsel højest på dagsordenen. Centrets medarbejdere og ledere arbejder desuden på at udvikle en fælles forbedringskultur med fokus på, hvad der har værdi for patienterne og deres familier.

Vi er:

  • Et ambulatorium, hvor den unge og forældre bliver mødt med respekt og anerkendelse.
  • Et ambulatorium, med højt specialiserede funktioner under konstant udvikling
  • Et ambulatorium, hvor der arbejdes med forbedringskultur og grundlæggende værdier som tillid, retfærdighed og gennemsigtighed
  • Et ambulatorium, hvor du får store muligheder for faglig og personlig udvikling, og hvor der hersker frihed under ansvar indenfor Centerledelsens gældende retningslinjer for delegerede opgaver for sygeplejersker
  • Et ambulatorium, hvor du har selvstændigt sagsansvar for mellem 10-15 patientforløb ud over dine administrative.
  • Et ambulatorium, hvor arbejdet er tilrettelagt på baggrund af et tværfagligt fundament
  • Et ambulatorium, hvor du får mulighed relevante kurser, mod at du kommer tilbage med fornyet viden og deler den med dine kollegaer
Vi forventer, at du

  • er en erfaren psykolog med baggrund i børne- ungdomspsykiatri eller anden relevant erfaring med børn, unge og deres familier.
  • er autoriseret
  • kan have mange bolde i luften uden nødvendigvis at have en fast lineær hverdag
  • har en overvejende interesse indenfor udredning
  • har erfaring/kursus i WISC/WAIS og ADOS
  • har god bred viden indenfor psykopatologi.
  • har erfaring med inddragelse af familier/pårørende.
  • har gode evner til at arbejde selvstændigt og kan planlægge dit arbejde.
  • har gode samarbejdsevner, kan reflektere og arbejde udviklingsorienteret.
  • har erfaring med Sundhedsplatformen
Ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer ugenligt i dagtiden mandag til fredag. Stillingen ønskes besat senest 1. december 2019 eller snarest derefter.

I henhold til lovkrav skal der ved eventuel ansættelse på Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center forevises ren børneattest. Centret indhenter attesten hos Rigspolitiet med samtykke fra ansøger, der indstilles til ansættelse.

Der indhentes efter aftale med ansøger altid referencer inden endelig beslutning om ansættelse. Referencer bliver hentet fra din nuværende leder.

Ansøgningsprocedure

Ansøgning med CV, eventuelle bilag, autorisationer mm sendes elektronisk. Følg nedenstående link.

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Mette Windsmose, tlf. 3864 1172/3864 1173 eller mail. Mette.windsmose.01@regionh.dk eller afsnitsledende overlæge Maja Westermann, tlf. 3864 1173/3864 1177 eller mail maja.nyland.westermann@regionh.dk

Ansøgningsfrist mandag den 18. november 2019.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt ultimo uge 47.

Arbejdsgiver:

Region Hovedstadens Psykiatri,

Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center, Afdeling Ambulatorium for Unge, B195

Lersø Park alle 107, 1.

2100 København Ø.

Telefon: 38 64 11 73

Web-adresse: www.psykiatri-regionh.dk



Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center - Afdeling BispebjergKøbenhavn NV2019-10-31T00:00:002019-11-30T00:00:00
330120355Ph.d.-stipendium på Institut for Psykologi, Københavns UniversitetRobot Ved Arbejds- og Organisationspsykologi, Institut for Psykologi, Det Samfundsvidenskabelige Fakultet, Københavns Universitet opslås en 3-årig ph.d-stilling til et projekt med fokus på sund aldring på arbejdsmarkedet og fleksible overgange til pension. Startdato er 15. januar 2020 eller hurtigst muligt derefter. Projektet er en del af det 5-årige (2019-2023) tværfaglige projekt i Center for Sund Aldring. Mere information om projektet og centeret kan findes på: https: sundaldring.ku.dk og https: healthyaging.ku.dk research retirement-and-transitions paul-conway Projektet gennemføres i samarbejde med lektor, Paul Maurice Conway og hans forskergruppe. Kvalifikationer Ansøgere til stillingen skal have færdiggjort en kandidatgrad i psykologi inden opstart. Det forventes, at der i løbet af projektperioden gennemføres både kvalitative og kvantitative undersøgelser, hvorfor det er en fordel, at den ph.d.-studerende har erfaring med at gennemføre begge typer undersøgelser og analysere data fra disse. Dataindsamling og analyser vil være på dansk, og det er derfor et krav, at den ph.d.-studerende taler og skriver dansk. Der påregnes et interventionsstudie om mental sundhedsfremme med udgangspunkt i Åben og Rolig-modellen for medarbejdere på én eller flere arbejdspladser. Det er derfor en fordel, at ansøger har gennemført Åben og Rolig-instruktøruddannelsen og som minimum har indgående kendskab til det videnskabelige grundlag for modellen. Den ph.d.-studerende kommer til at indgå i en allerede etableret tværfaglig arbejdsgruppe, hvorfor ansøgere med erfaring med denne type samarbejder vil blive foretrukket. Ansøgere opfordres desuden til at gøre sig bekendt med forskningsemnerne på instituttet ved at gå på hjemmesiden her: https: psy.ku.dk . Mere information om fakultetet kan findes her: www.samf.ku.dk Yderligere information om stillingen kan fås hos lektor Paul Maurice Conway på paul.conway@psy.ku.dk En forudsætning for at blive tildelt et ph.d.-stipendie er, at kandidaten indskrives ved ph.d.-skolen på samfundsvidenskab efter bekendtgørelsens regler https: samf.ku.dk phd-skolen pdf phd-bekendtgoerelse2013.pdf Information Ph.d.-uddannelsen ved Det Samfundsvidenskabelige Fakultet er en forskeruddannelse på højeste niveau, som åbner for en bred vifte af karrieremuligheder i både den private og den offentlige sektor. Uddannelsen omfatter udarbejdelse af en ph.d.-afhandling, aktiv deltagelse i forskningsmiljøer, deltagelse i ph.d.-kurser, undervisning og andre former for formidling. Information om Ph.d-studieprogrammet kan ses på Ph.d-skolens hjemmeside: http: samf.ku.dk phd-skolen Under Retsgrundlag på hjemmesiden kan du finde information om regler og guidelines for ph.d programmet og Bekendtgørelse om ph.d-uddannelsen ved universiteterne: http: samf.ku.dk forskning 5 3 programmet Forudsætningen for at blive indskrevet på 5 3 ph.d.-programmet er en afsluttet to-årig kandidatgrad eller 120 ECTS point optjent på tilsvarende niveau. Ansøgere opfordres til at læse nærmere i det relevante instituts ph.d.-studieordning for en mere detaljeret beskrivelse af adgangskrav. Ansættelse som ph.d.-stipendiat sker i henhold til overenskomstaftale mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Ansættelsen indebærer i følge overenskomsten, at ph.d.-stipendiater har pligt til - uden yderligere løn - at udføre pålagte arbejdsopgaver i et omfang, der ved ansættelse i 3 år svarer til i alt 840 arbejdstimer. Arbejdsforpligtelsens arbejdsopgaver kan bestå i formidling, forskning, undervisning, biblioteksarbejde eller andre faglige opgaver. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Herudover anvises der et samlet pensionsbidrag på 17,1 af løn og pensionsgivende tillæg. Der vil være mulighed for forhandling af yderligere tillæg på baggrund af kvalifikationer. Ansøgning Københavns Universitet ønsker at reflektere det omgivende samfund og opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge. Ansøgning sendes elektronisk ved at trykke på feltet SØG STILLINGEN og skal indeholde: Motiveret ansøgning CV Uddannelsesbevis for kandidatgrad samt evt. andre relevante uddannelsespapirer Anden information som ønskes inddraget i bedømmelsen, fx publikationsliste og dokumentation for engelskkundskaber. Deadline for ansøgning: 24. november 2019 Ansøgninger eller supplerende materiale modtaget efter deadline vil ikke blive taget i betragtning. Ansættelsesprocedure Efter ansøgningsfristens udløb udvælger institutlederen, med rådgivning fra ansættelsesudvalget, hvilke ansøgere der skal bedømmes. Alle ansøgere får umiddelbart herefter besked om, hvorvidt deres ansøgning er gået videre til bedømmelse. Herefter nedsætter institutlederen fagkyndigt bedømmelsesudvalg med henblik på at bedømme de udvalgte ansøgene i forhold til den konkrete stilling. De udvalgte ansøgere orienteres om udvalgets sammensætning, og hver ansøger får lejlighed til at kommentere den del af bedømmelsen, som angår ansøgeren selv. Der henvises endvidere til bekendtgørelse nr. 242 af 13. marts 2012 om ansættelse af videnskabeligt personale ved universiteter Følgende kriterier vil blive anvendt ved shortlisting af de kandidater, der går videre til bedømmelse: Kandidatgrad i psykologi Forskningskvalifikationer, som de afspejles i ovenstående beskrivelse. Indgående kendskab til Åben og Rolig-modellen Ansøgere informeres løbende om processen pr. mail. Yderligere oplysninger om ansøgningsproceduren kan fås hos HR Søndre City, e-mail: hrsc@hrsc.ku.dk angiv venligst ID NR 211-0304 19-2H ved henvendelse.Ved Arbejds- og Organisationspsykologi, Institut for Psykologi, Det Samfundsvidenskabelige Fakultet, Københavns Universitet opslås en 3-årig ph.d-stilling til et projekt med fokus på sund aldring på arbejdsmarkedet og fleksible overgange til pension. Startdato er 15. januar 2020 eller hurtigst muligt derefter.

Projektet er en del af det 5-årige (2019-2023) tværfaglige projekt i Center for Sund Aldring. Mere information om projektet og centeret kan findes på: https://sundaldring.ku.dk/ og https://healthyaging.ku.dk/research/retirement-and-transitions/paul-conway/ Projektet gennemføres i samarbejde med lektor, Paul Maurice Conway og hans forskergruppe.

Kvalifikationer
Ansøgere til stillingen skal have færdiggjort en kandidatgrad i psykologi inden opstart.

Det forventes, at der i løbet af projektperioden gennemføres både kvalitative og kvantitative undersøgelser, hvorfor det er en fordel, at den ph.d.-studerende har erfaring med at gennemføre begge typer undersøgelser og analysere data fra disse. Dataindsamling og analyser vil være på dansk, og det er derfor et krav, at den ph.d.-studerende taler og skriver dansk.

Der påregnes et interventionsstudie om mental sundhedsfremme med udgangspunkt i Åben og Rolig-modellen for medarbejdere på én eller flere arbejdspladser. Det er derfor en fordel, at ansøger har gennemført Åben og Rolig-instruktøruddannelsen og som minimum har indgående kendskab til det videnskabelige grundlag for modellen. Den ph.d.-studerende kommer til at indgå i en allerede etableret tværfaglig arbejdsgruppe, hvorfor ansøgere med erfaring med denne type samarbejder vil blive foretrukket.

Ansøgere opfordres desuden til at gøre sig bekendt med forskningsemnerne på instituttet ved at gå på hjemmesiden her: https://psy.ku.dk/. Mere information om fakultetet kan findes her: www.samf.ku.dk

Yderligere information om stillingen kan fås hos lektor Paul Maurice Conway på paul.conway@psy.ku.dk

En forudsætning for at blive tildelt et ph.d.-stipendie er, at kandidaten indskrives ved ph.d.-skolen på samfundsvidenskab efter bekendtgørelsens regler https://samf.ku.dk/phd-skolen/pdf/phd-bekendtgoerelse2013.pdf

Information
Ph.d.-uddannelsen ved Det Samfundsvidenskabelige Fakultet er en forskeruddannelse på højeste niveau, som åbner for en bred vifte af karrieremuligheder i både den private og den offentlige sektor. Uddannelsen omfatter udarbejdelse af en ph.d.-afhandling, aktiv deltagelse i forskningsmiljøer, deltagelse i ph.d.-kurser, undervisning og andre former for formidling.

Information om Ph.d-studieprogrammet kan ses på Ph.d-skolens hjemmeside: http://samf.ku.dk/phd-skolen/

Under "Retsgrundlag" på hjemmesiden kan du finde information om regler og guidelines for ph.d programmet og Bekendtgørelse om ph.d-uddannelsen ved universiteterne: http://samf.ku.dk/forskning/

5+3 programmet
Forudsætningen for at blive indskrevet på 5+3 ph.d.-programmet er en afsluttet to-årig kandidatgrad eller 120 ECTS point optjent på tilsvarende niveau. Ansøgere opfordres til at læse nærmere i det relevante instituts ph.d.-studieordning for en mere detaljeret beskrivelse af adgangskrav. Ansættelse som ph.d.-stipendiat sker i henhold til overenskomstaftale mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Ansættelsen indebærer i følge overenskomsten, at ph.d.-stipendiater har pligt til - uden yderligere løn - at udføre pålagte arbejdsopgaver i et omfang, der ved ansættelse i 3 år svarer til i alt 840 arbejdstimer. Arbejdsforpligtelsens arbejdsopgaver kan bestå i ”formidling, forskning, undervisning, biblioteksarbejde eller andre faglige opgaver.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Herudover anvises der et samlet pensionsbidrag på 17,1 % af løn og pensionsgivende tillæg. Der vil være mulighed for forhandling af yderligere tillæg på baggrund af kvalifikationer.

Ansøgning
Københavns Universitet ønsker at reflektere det omgivende samfund og opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge.

Ansøgning sendes elektronisk ved at trykke på feltet SØG STILLINGEN og skal indeholde:

  • Motiveret ansøgning
  • CV
  • Uddannelsesbevis for kandidatgrad samt evt. andre relevante uddannelsespapirer
  • Anden information som ønskes inddraget i bedømmelsen, fx publikationsliste og dokumentation for engelskkundskaber.
Deadline for ansøgning: 24. november 2019

Ansøgninger eller supplerende materiale modtaget efter deadline vil ikke blive taget i betragtning.

Ansættelsesprocedure
Efter ansøgningsfristens udløb udvælger institutlederen, med rådgivning fra ansættelsesudvalget, hvilke ansøgere der skal bedømmes. Alle ansøgere får umiddelbart herefter besked om, hvorvidt deres ansøgning er gået videre til bedømmelse. Herefter nedsætter institutlederen fagkyndigt bedømmelsesudvalg med henblik på at bedømme de udvalgte ansøgene i forhold til den konkrete stilling. De udvalgte ansøgere orienteres om udvalgets sammensætning, og hver ansøger får lejlighed til at kommentere den del af bedømmelsen, som angår ansøgeren selv.

Der henvises endvidere til bekendtgørelse nr. 242 af 13. marts 2012 om ansættelse af videnskabeligt personale ved universiteter

Følgende kriterier vil blive anvendt ved shortlisting af de kandidater, der går videre til bedømmelse:

  1. Kandidatgrad i psykologi
  2. Forskningskvalifikationer, som de afspejles i ovenstående beskrivelse.
  3. Indgående kendskab til Åben og Rolig-modellen
Ansøgere informeres løbende om processen pr. mail.

Yderligere oplysninger om ansøgningsproceduren kan fås hos HR Søndre City, e-mail: hrsc@hrsc.ku.dk angiv venligst ID NR 211-0304/19-2H ved henvendelse.



KU-CENTER FOR SUNDHED OG SAMFUNDKøbenhavn K2019-11-07T00:00:002019-11-24T00:00:00
330121995Studenterrådgivningen søger 3 nye medarbejdere til varetagelse af Special Pædagogisk Støtte (SPS)Robot Er du socialrådgiver eller psykolog? Finder du arbejdsglæde i at arbejde for en god sag i en organisation, hvor vi er ambitiøse på vores studerendes vegne, hvor vi stiller høje krav til hinanden og er stolte over det, vi sammen udretter? Har du erfaring med individuelle samtaler, og ønsker du at bidrage til, at studerende finder trivsel og læring i deres studieliv? Så skal du overveje at søge en af de tre nye stillinger, der skal besættes i Studenterrådgivningens SPS-afdeling i København. Arbejdsområder Opgaverne i SPS-afdelingen er at afklare og vurdere støttebehov, afholde studiestøttesamtaler individuelt eller i gruppe, være tovholder på SPS-forløb samt medvirken til kompetenceudvikling af støttepersoner, faglige støttelærere og SPS-personale på uddannelsesinstitutionerne gennem bl.a. workshops og supervision. Vi forventer, at du kan genkende dig selv i flere af følgende punkter Erfaring med afklaring udredning af støttebehov Erfaring med SPS ift. studerende på videregående uddannelser eller lignende målgruppe Erfaring med og interesse i psykiatri og ungeområdet, især unge med psykisk funktionsnedsættelse Erfaring med og interesse for arbejde på det socialfaglige område Erfaring med psykosocial rådgivning og behandling Er en god kollega, der orienterer dig efter Studenterrådgivningens overordnede formål og bidrager til det sociale miljø Generelt prioriteres Lyst og evne til tværfagligt samarbejde Fagligt engagement og initiativrigdom Gode formidlingsevner Interesse for evaluering og udvikling af praksis At du er erfaren IT-bruger At du er uddannet psykolog eller socialrådgiver og har supplerende terapeutisk erfaring uddannelse Vi tilbyder En dynamisk arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø Engagerede kolleger Faglige udviklingsmuligheder Ekstern supervision Oplæring i SPS-opgaven, herunder intern mentorordning Kollegial sparring En organisation i udvikling Søg stillingen Søg stillingen via vores elektroniske rekrutteringssystem senest kl 12.00, torsdag den 21. november 2019. Samtaler forventes afholdt tirsdag den 26. november på Emil Holms Kanal 14, 4., 2300 København S. Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Bo Rump tlf. 30 35 21 55 eller SPS-rådgiver Marie Gjerum tlf. 70 26 75 00. Om os Studenterrådgivningens SPS-afdeling er en afdeling i Studenterrådgivningen, der har indgået aftale med Styrelsen for Undervisning og Kvalitet, om at varetage støtte til studerende med psykisk funktionsnedsættelse på de lange videregående uddannelser, således at de kompenseres for deres funktionsnedsættelser under uddannelsen. Aftalen skal fornys efter udbud pr. 1. august 2020. Vi er pt. 16 rådgivere, socialrådgivere og psykologer, samt 3 sekretærer i København og 3 rådgivere i Aalborg. Studenterrådgivningen ønsker at fremme ligestilling i alle dens aspekter. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn eller alder til at søge stillingen. Studenterrådgivningen er en institution under Uddannelses- og Forskningsministeriet, og ansættelse sker i henhold til de statsligt aftalte fællesoverenskomster. Studenterrådgivningen er ikke lønførende.Er du socialrådgiver eller psykolog? Finder du arbejdsglæde i at arbejde for en god sag i en organisation, hvor vi er ambitiøse på vores studerendes vegne, hvor vi stiller høje krav til hinanden og er stolte over det, vi sammen udretter? Har du erfaring med individuelle samtaler, og ønsker du at bidrage til, at studerende finder trivsel og læring i deres studieliv? Så skal du overveje at søge en af de tre nye stillinger, der skal besættes i Studenterrådgivningens SPS-afdeling i København.

Arbejdsområder
Opgaverne i SPS-afdelingen er at afklare og vurdere støttebehov, afholde studiestøttesamtaler – individuelt eller i gruppe, være tovholder på SPS-forløb samt medvirken til kompetenceudvikling af støttepersoner, faglige støttelærere og SPS-personale på uddannelsesinstitutionerne gennem bl.a. workshops og supervision.

Vi forventer, at du kan genkende dig selv i flere af følgende punkter

  • Erfaring med afklaring/udredning af støttebehov
  • Erfaring med SPS ift. studerende på videregående uddannelser eller lignende målgruppe
  • Erfaring med og interesse i psykiatri og ungeområdet, især unge med psykisk funktionsnedsættelse
  • Erfaring med og interesse for arbejde på det socialfaglige område
  • Erfaring med psykosocial rådgivning og behandling
  • Er en god kollega, der orienterer dig efter Studenterrådgivningens overordnede formål og bidrager til det sociale miljø
Generelt prioriteres

  • Lyst og evne til tværfagligt samarbejde
  • Fagligt engagement og initiativrigdom
  • Gode formidlingsevner
  • Interesse for evaluering og udvikling af praksis
  • At du er erfaren IT-bruger
  • At du er uddannet psykolog eller socialrådgiver og har supplerende terapeutisk erfaring/uddannelse
Vi tilbyder

  • En dynamisk arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø
  • Engagerede kolleger
  • Faglige udviklingsmuligheder
  • Ekstern supervision
  • Oplæring i SPS-opgaven, herunder intern mentorordning
  • Kollegial sparring
  • En organisation i udvikling
Søg stillingen

Søg stillingen via vores elektroniske rekrutteringssystem senest kl 12.00, torsdag den 21. november 2019.
Samtaler forventes afholdt tirsdag den 26. november på Emil Holms Kanal 14, 4., 2300 København S.

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Bo Rump tlf. 30 35 21 55 eller SPS-rådgiver Marie Gjerum tlf. 70 26 75 00.

Om os
Studenterrådgivningens SPS-afdeling er en afdeling i Studenterrådgivningen, der har indgået aftale med Styrelsen for Undervisning og Kvalitet, om at varetage støtte til studerende med psykisk funktionsnedsættelse på de lange videregående uddannelser, således at de kompenseres for deres funktionsnedsættelser under uddannelsen. Aftalen skal fornys efter udbud pr. 1. august 2020.
Vi er pt. 16 rådgivere, socialrådgivere og psykologer, samt 3 sekretærer i København og 3 rådgivere i Aalborg.

Studenterrådgivningen ønsker at fremme ligestilling i alle dens aspekter. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn eller alder til at søge stillingen.

Studenterrådgivningen er en institution under Uddannelses- og Forskningsministeriet, og ansættelse sker i henhold til de statsligt aftalte fællesoverenskomster. Studenterrådgivningen er ikke lønførende.







Studenterrådgivningen i København og Studenterrådgivningens sekretariatKøbenhavn K2019-11-11T00:00:002019-11-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Institut for Psykologi søger eksterne lektorer

KU-CENTER FOR SUNDHED OG SAMFUND

København K
Institut for Psykologi, Københavns Universitet søger en ekstern lektor til Socialisationsteori med start forårssemestret 2020: Et 3-årigt eksternt lektorat til undervisning i Socialisationsteori Stillingen som ekstern lektor i Socialisationsteori in...
Indrykket:30. oktober 2019
Udløbsdato:15. november 2019

Instruktorer til Institut for Psykologi, Det Samfundsvidenskabelige Fakultet

KU - SAMF - Psykologi

København K
Ved Studienævnet for Psykologi er der på bacheloruddannelsen et antal instruktorstillinger ledige til besættelse pr. 1. januar 2020 inden for følgende fag hold: Personlighedspsykologi, øvelseshold: Kurset omfatter 2 timers ugentlig undervisning i op...
Indrykket:25. oktober 2019
Udløbsdato:15. november 2019

Psykolog til ungdomspsykiatrisk ambulatorium

Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center - Afdeling Bispebjerg

København NV
Ambulatorium for unge Ambulatoriet modtager unge mellem 14 og 17 år, der har brug for udredning og behandling for psykiatriske problemstillinger. De unge kan desuden have vanskeligheder i skolen, problemer med trivsel, sociale færdigheder og almen u...
Indrykket:31. oktober 2019
Udløbsdato:30. november 2019

Ph.d.-stipendium på Institut for Psykologi, Københavns Universitet

KU-CENTER FOR SUNDHED OG SAMFUND

København K
Ved Arbejds- og Organisationspsykologi, Institut for Psykologi, Det Samfundsvidenskabelige Fakultet, Københavns Universitet opslås en 3-årig ph.d-stilling til et projekt med fokus på sund aldring på arbejdsmarkedet og fleksible overgange til pension...
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:24. november 2019

Studenterrådgivningen søger 3 nye medarbejdere til varetagelse af Special Pædagogisk Støtte (SPS)

Studenterrådgivningen i København og Studenterrådgivningens sekretariat

København K
Er du socialrådgiver eller psykolog? Finder du arbejdsglæde i at arbejde for en god sag i en organisation, hvor vi er ambitiøse på vores studerendes vegne, hvor vi stiller høje krav til hinanden og er stolte over det, vi sammen udretter? Har du erfa...
Indrykket:11. november 2019
Udløbsdato:21. november 2019