Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

To receptionister med økonomi- og koordineringsfaglig baggrund

To receptionister med økonomifaglig baggrund og med super kompetencer i koordinering til et museum i rivende udvikling

Til vores reception og butik søger vi to nye servicemindede kolleger med en faglig baggrund til opgaver indenfor, økonomi eller i koordinering og planlægning.

Du vil blive en del af teamet, der byder vores gæster velkomne på museet. Gæsterne på museet er mangfoldige; Det kan være grupper, familier, skoler, turister, fra de mindste til de ældste.

Receptionen og butikken hører under Museum Østjyllands afdeling for Administration og Drift, og har en vigtig rolle i forhold til at understøtte museets daglige drift.
Administration og Drift varetager opgaver i forhold til museets reception og butik, rengøring, bygninger og administration.

Afdelingen for Administration og Drift består af erfarne og dygtige medarbejdere med alsidige kompeten­cer og faglige ambitioner.

To faglige profiler

Receptionist
For begge stillinger gælder det, at du bliver en del af receptionspersonalets vagtplan. Du skal derfor være indstillet på at arbejde hver 2. weekend i et rul med dine øvrige kolleger. Der vil også kunne være aftenarrangementer i løbet af året.
I funktionen som receptionist, der er indeholdt i begge stillinger, skal du varetage følgende opgaver:

  • Tage imod museets gæster, så de føler sig velkomne og velinformeret omkring vores udstillinger
  • Sælge varer fra vores museumsbutik
  • Sætte nye varer på hylder
  • Holde området i butikken og receptionen pænt og rent

Receptionist og økonomi
Den ene stilling indeholder desuden opgaver omkring økonomi, der skal løses sideløbende med din funktion som receptionist. I denne stilling vil du bl.a. få ansvaret for følgende opgaver:
  • Bogføring af regninger til museet – herunder opfølgning på kontoudtog
  • Opgørelse af timeforbrug for museets medarbejdere
  • Fakturering af museets ydelser
  • Diverse opgørelser i forhold til forbrug
  • Indkøb
  • Administration af vores museumsklub

Receptionist samt koordinering og planlægning
Den anden stilling indeholder funktionen i forhold til koordinering og planlægning af vores program, der skal løses sideløbende med din funktion som receptionist. I denne stilling vil du bl.a. få ansvaret for at styre processen i vores programplanlægning i forhold til den administrative del. Du får ansvaret for, at alle opgaver i programprocessen bliver udført af dine kolleger i forhold til en deadline fastsat af dig.
  • Programplanlægning
  • Styre deadlines
  • Være god til at koordinerer
  • God til at kommunikere


Faglige og personlige kompetencer

Vi forestiller os, at du har dine faglige kompetencer fra en uddannelse, der gør, at du kan løse de beskrevne opgaver i stillingerne, der ligger ud over funktionen som receptionist.

At du:
  • Er smilende, åben og imødekommende, har stor lyst til at tage imod vores gæster - serviceminded
  • Har en praktisk, struktureret og systematisk tilgang til arbejdsopgaverne
  • Kan agere i en hverdag, hvor du selv skal kunne planlægge din vagt i forhold til de opgaver, du har ansvaret for
  • Har et godt overblik og kan arbejde selvstændigt og selvkørende
  • Har gode it-kompetencer, gerne erfaren bruger af et økonomi- og ESDH-system
  • Er fleksibel, så du er klar på at give en hånd med, når enderne skal nå sammen
  • Har fokus på samarbejde og faglig sparring
  • Trives i et tværfagligt miljø
  • Er en nærværende, opsøgende kollega, som tager aktivt del i at skabe et godt arbejdsklima.

Så har du lyst til at være en del af et museum i en spændende udvikling, i en funktion med fokus på faglighed og service, så tilbyder vi til gengæld 70 engagerede og dygtige kollegaer, spændende udfordringer og plads til udvikling. Du vil komme til at arbejde på et visionært museum med muligheder for selv at sætte dit præg på hverdagen.

Generelt: Når du udarbejder din ansøgning, skal du skrive, hvilken af stillingerne du søger. Reception og økonomi” eller ”Reception samt koordinering og planlægning”. Du må gerne søge begge stillinger, men så skal du skrive det i din ansøgning.

Timetallet for begge stillinger er 30 timer pr. uge i gennemsnit. Med weekendvagt hver 2. uge.

Tjenestested: Kulturhuset i Randers. Det må forventes, at noget af arbejdstiden også kan ligge på Håndværksmuseet og i museets afdelinger i Grenaa og Ebeltoft.

Ansøgningsfrist er 25. november 2020
  • Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler 8. december.
  • For mere information om stillingerne kontakt afdelingsleder Lene Marie Halgreen på tlf. 20 37 34 81.

Tiltrædelse
  • 1. januar eller 1. februar 2021
Museum Østjylland
Med sine godt 70 medarbejdere er Museum Østjylland et af de største lokalhistoriske museer i Danmark. Museet har afdelinger i Randers, Ebeltoft og Grenaa og havde i 2019 180.000 gæster.

Ansættelsesforhold
Fastansættelse, 30 timer ugentlig i gennemsnit.

Tiltrædelse
01-01-2021

Ansøgningsfrist
25-11-2020 23:59

Virksomhedens oplysninger
Museum Østjylland

Kontaktperson
Afdelingsleder, Lene Marie Halgreen, 20 37 34 81

 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.