Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

To sagsbehandlere til Børneområdet i Borgercenter Handicap

Ønsker du at være med til at skabe en positiv forandring for børn med funktionsnedsættelse og deres familiers liv? Så er du måske én af de to sagsbehandlere, vi mangler.

Børneområdet i Borgercenter Handicap søger to faste sagsbehandlere, hvoraf en er placeret i vores Autismeteam og den anden i Tættere på familien.
Stillingen i Autismeteamet er med opstart pr. 1. august 2019, mens stillingen i Tættere på familien er med opstart pr. 1. september 2019.

Om Borgercenter Handicaps Børneområde
I Borgercenter Handicap har vi etableret et Børneområde, som varetager sagsbehandlingen efter servicelovens bestemmelser for børn i alderen 0 til 15 år og deres familier. I tæt samarbejde med forældrene og barnet arbejder vi hver dag på at skabe løsninger, der understøtter barnets trivsel og udvikling.

På Børneområdet er vi opdelt i fire handicapfaglige teams med tilsammen ca. 30 sagsbehandlere. Derudover består Børneområdet af vores Familiehus med familiebehandlere og kontaktpersoner.

I Børneområdet arbejder vi både med de handicapkompenserende ydelser samt foranstaltningsparagrafferne.

Din kerneopgave bliver at indgå i et samarbejde med familierne om at udarbejde målrettede handleplaner og iværksætte den relevante, forebyggende støtte med fokus på at styrke støtten til barnet og familien samt en tæt opfølgning på, om indsatsen er den rette med henblik på at sikre, at familien mødes af en sammenhængende indsats, der passer til familiens behov.

Om de to teams
Autismeteamet består af tretten handleplans- og opfølgningssagsbehandlere, som varetager sagsbehandlingen for børn med diagnoser inden for autismespektrumforstyrrelser og deres familier. Derudover består teamet af to netværkskonsulenter og en faglig koordinator.

Tættere på familien består af syv handleplans- og opfølgningssagsbehandlere, som arbejder med tæt opfølgning af de iværksatte indsatser. Derudover består teamet af to sagsbehandlere i undersøgelsesgruppen, to familievejledere, en netværkskonsulent og en faglig koordinator.

Til begge stillinger lægger vi vægt på, at du

  • har relevant uddannelse som fx socialrådgiver, og gerne erfaring fra myndighedsområdet og/eller handicapfaglig viden
  • har en nærværende, nysgerrig, tålmodig og inddragende tilgang til børnene og deres familier, og altid har barnet i centrum
  • har gode kommunikationsevner og kan trives i myndighedsrollen
  • har gode samarbejdsevner og formår at samarbejde internt såvel som eksternt med kollegaer og andre faggrupper
  • har flair for det administrative arbejde og IT-systemer, og formår at arbejde effektivt, selvstændigt og struktureret
  • er ambitiøs på dine egne og teamets vegne og prioriterer det gode samarbejde og teamsamarbejdet højt
  • er udviklingsorienteret og har lyst til at arbejde i en organisation, som er i løbende forbedring af vores indsats til målgruppen

Vi tilbyder

  • En spændende arbejdsplads i stadig udvikling med meningsfulde opgaver
  • Introprogram, oplæring og gode muligheder for faglig udvikling
  • Dygtige, engagerede, kreative og modige kollegaer i ambitiøse teams, som prioriterer det gode samarbejde i en travl hverdag
  • En afdeling, som er en god blanding af nyuddannede og mere erfarne sagsbehandlere med et godt kollegialt sammenhold
  • En nærværende og tydelig ledelsesgruppe, der er opmærksom på den enkeltes trivsel og på at sætte retning, rammer og ambitioner for arbejdet
  • Flekstid og kantineordning

Løn- og ansættelsesforhold
Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst.

Borgercenter Handicap er beliggende på Thoravej i København NV.

Vi indhenter referencer, børneattest og offentlig straffeattest på den kandidat, som tilbydes jobbet, inden stillingen kan besættes.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte afdelingsleder Christine Pejstrup på 2165 5661 i uge 29.

Om Borgercenter Handicap
Vores målgruppe er københavnere med varigt nedsat funktionsevne. Vi består af et myndighedsområde med ca. 250 medarbejdere og 10 centerfællesskaber bestående af 61 tilbud med ca. 2.200 ansatte. Vi arbejder ud fra Socialudvalgets grundlagspapir og Socialforvaltningens vision 2017 ”sammen med borgeren gør vi det, der virker”, under overskrifterne ambition, viden, sammenhæng og sammen med borgeren.
Du kan læse om Socialforvaltningen på København Kommunes hjemmeside: www.kk.dk og om Borgercenter Handicap på www.bch.dk.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 17. juli 2019
Ansættelsessamtaler forventes at blive afholdt tirsdag den 23. juli 2019.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050714Phoenix-56e2328212019-06-28T15:01:12.403To sagsbehandlere til Børneområdet i Borgercenter Handicap

Ønsker du at være med til at skabe en positiv forandring for børn med funktionsnedsættelse og deres familiers liv? Så er du måske én af de to sagsbehandlere, vi mangler.

Børneområdet i Borgercenter Handicap søger to faste sagsbehandlere, hvoraf en er placeret i vores Autismeteam og den anden i Tættere på familien.
Stillingen i Autismeteamet er med opstart pr. 1. august 2019, mens stillingen i Tættere på familien er med opstart pr. 1. september 2019.

Om Borgercenter Handicaps Børneområde
I Borgercenter Handicap har vi etableret et Børneområde, som varetager sagsbehandlingen efter servicelovens bestemmelser for børn i alderen 0 til 15 år og deres familier. I tæt samarbejde med forældrene og barnet arbejder vi hver dag på at skabe løsninger, der understøtter barnets trivsel og udvikling.

På Børneområdet er vi opdelt i fire handicapfaglige teams med tilsammen ca. 30 sagsbehandlere. Derudover består Børneområdet af vores Familiehus med familiebehandlere og kontaktpersoner.

I Børneområdet arbejder vi både med de handicapkompenserende ydelser samt foranstaltningsparagrafferne.

Din kerneopgave bliver at indgå i et samarbejde med familierne om at udarbejde målrettede handleplaner og iværksætte den relevante, forebyggende støtte med fokus på at styrke støtten til barnet og familien samt en tæt opfølgning på, om indsatsen er den rette med henblik på at sikre, at familien mødes af en sammenhængende indsats, der passer til familiens behov.

Om de to teams
Autismeteamet består af tretten handleplans- og opfølgningssagsbehandlere, som varetager sagsbehandlingen for børn med diagnoser inden for autismespektrumforstyrrelser og deres familier. Derudover består teamet af to netværkskonsulenter og en faglig koordinator.

Tættere på familien består af syv handleplans- og opfølgningssagsbehandlere, som arbejder med tæt opfølgning af de iværksatte indsatser. Derudover består teamet af to sagsbehandlere i undersøgelsesgruppen, to familievejledere, en netværkskonsulent og en faglig koordinator.

Til begge stillinger lægger vi vægt på, at du

  • har relevant uddannelse som fx socialrådgiver, og gerne erfaring fra myndighedsområdet og/eller handicapfaglig viden
  • har en nærværende, nysgerrig, tålmodig og inddragende tilgang til børnene og deres familier, og altid har barnet i centrum
  • har gode kommunikationsevner og kan trives i myndighedsrollen
  • har gode samarbejdsevner og formår at samarbejde internt såvel som eksternt med kollegaer og andre faggrupper
  • har flair for det administrative arbejde og IT-systemer, og formår at arbejde effektivt, selvstændigt og struktureret
  • er ambitiøs på dine egne og teamets vegne og prioriterer det gode samarbejde og teamsamarbejdet højt
  • er udviklingsorienteret og har lyst til at arbejde i en organisation, som er i løbende forbedring af vores indsats til målgruppen

Vi tilbyder

  • En spændende arbejdsplads i stadig udvikling med meningsfulde opgaver
  • Introprogram, oplæring og gode muligheder for faglig udvikling
  • Dygtige, engagerede, kreative og modige kollegaer i ambitiøse teams, som prioriterer det gode samarbejde i en travl hverdag
  • En afdeling, som er en god blanding af nyuddannede og mere erfarne sagsbehandlere med et godt kollegialt sammenhold
  • En nærværende og tydelig ledelsesgruppe, der er opmærksom på den enkeltes trivsel og på at sætte retning, rammer og ambitioner for arbejdet
  • Flekstid og kantineordning

Løn- og ansættelsesforhold
Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst.

Borgercenter Handicap er beliggende på Thoravej i København NV.

Vi indhenter referencer, børneattest og offentlig straffeattest på den kandidat, som tilbydes jobbet, inden stillingen kan besættes.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte afdelingsleder Christine Pejstrup på 2165 5661 i uge 29.

Om Borgercenter Handicap
Vores målgruppe er københavnere med varigt nedsat funktionsevne. Vi består af et myndighedsområde med ca. 250 medarbejdere og 10 centerfællesskaber bestående af 61 tilbud med ca. 2.200 ansatte. Vi arbejder ud fra Socialudvalgets grundlagspapir og Socialforvaltningens vision 2017 ”sammen med borgeren gør vi det, der virker”, under overskrifterne ambition, viden, sammenhæng og sammen med borgeren.
Du kan læse om Socialforvaltningen på København Kommunes hjemmeside: www.kk.dk og om Borgercenter Handicap på www.bch.dk.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 17. juli 2019
Ansættelsessamtaler forventes at blive afholdt tirsdag den 23. juli 2019.

2019-07-18T00:51:39.197 Ønsker du at være med til at skabe en positiv forandring for børn med funktionsnedsættelse og deres familiers liv? Så er du måske én af de to sagsbehandlere, vi mangler. Børneområdet i Borgercenter Handicap søger to faste sagsbehandlere, hvoraf en er placeret i vores Autismeteam og den anden i Tættere på familien. Stillingen i Autismeteamet er med opstart pr. 1. august 2019, mens stillingen i Tættere på familien er med opstart pr. 1. september 2019. Om Borgercenter Handicaps Børneområde I Borgercenter Handicap har vi etableret et Børneområde, som varetager sagsbehandlingen efter servicelovens bestemmelser for børn i alderen 0 til 15 år og deres familier. I tæt samarbejde med forældrene og barnet arbejder vi hver dag på at skabe løsninger, der understøtter barnets trivsel og udvikling. På Børneområdet er vi opdelt i fire handicapfaglige teams med tilsammen ca. 30 sagsbehandlere. Derudover består Børneområdet af vores Familiehus med familiebehandlere og kontaktpersoner. I Børneområdet arbejder vi både med de handicapkompenserende ydelser samt foranstaltningsparagrafferne. Din kerneopgave bliver at indgå i et samarbejde med familierne om at udarbejde målrettede handleplaner og iværksætte den relevante, forebyggende støtte med fokus på at styrke støtten til barnet og familien samt en tæt opfølgning på, om indsatsen er den rette med henblik på at sikre, at familien mødes af en sammenhængende indsats, der passer til familiens behov. Om de to teams Autismeteamet består af tretten handleplans- og opfølgningssagsbehandlere, som varetager sagsbehandlingen for børn med diagnoser inden for autismespektrumforstyrrelser og deres familier. Derudover består teamet af to netværkskonsulenter og en faglig koordinator. Tættere på familien består af syv handleplans- og opfølgningssagsbehandlere, som arbejder med tæt opfølgning af de iværksatte indsatser. Derudover består teamet af to sagsbehandlere i undersøgelsesgruppen, to familievejledere, en netværkskonsulent og en faglig koordinator. Til begge stillinger lægger vi vægt på, at du har relevant uddannelse som fx socialrådgiver, og gerne erfaring fra myndighedsområdet og eller handicapfaglig viden har en nærværende, nysgerrig, tålmodig og inddragende tilgang til børnene og deres familier, og altid har barnet i centrum har gode kommunikationsevner og kan trives i myndighedsrollen har gode samarbejdsevner og formår at samarbejde internt såvel som eksternt med kollegaer og andre faggrupper har flair for det administrative arbejde og IT-systemer, og formår at arbejde effektivt, selvstændigt og struktureret er ambitiøs på dine egne og teamets vegne og prioriterer det gode samarbejde og teamsamarbejdet højt er udviklingsorienteret og har lyst til at arbejde i en organisation, som er i løbende forbedring af vores indsats til målgruppen Vi tilbyder En spændende arbejdsplads i stadig udvikling med meningsfulde opgaver Introprogram, oplæring og gode muligheder for faglig udvikling Dygtige, engagerede, kreative og modige kollegaer i ambitiøse teams, som prioriterer det gode samarbejde i en travl hverdag En afdeling, som er en god blanding af nyuddannede og mere erfarne sagsbehandlere med et godt kollegialt sammenhold En nærværende og tydelig ledelsesgruppe, der er opmærksom på den enkeltes trivsel og på at sætte retning, rammer og ambitioner for arbejdet Flekstid og kantineordning Løn- og ansættelsesforhold Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst. Borgercenter Handicap er beliggende på Thoravej i København NV. Vi indhenter referencer, børneattest og offentlig straffeattest på den kandidat, som tilbydes jobbet, inden stillingen kan besættes. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte afdelingsleder Christine Pejstrup på 2165 5661 i uge 29. Om Borgercenter Handicap Vores målgruppe er københavnere med varigt nedsat funktionsevne. Vi består af et myndighedsområde med ca. 250 medarbejdere og 10 centerfællesskaber bestående af 61 tilbud med ca. 2.200 ansatte. Vi arbejder ud fra Socialudvalgets grundlagspapir og Socialforvaltningens vision 2017 sammen med borgeren gør vi det, der virker , under overskrifterne ambition, viden, sammenhæng og sammen med borgeren. Du kan læse om Socialforvaltningen på København Kommunes hjemmeside: www.kk.dk og om Borgercenter Handicap på www.bch.dk. Søg via nedenstående link senest onsdag den 17. juli 2019 Ansættelsessamtaler forventes at blive afholdt tirsdag den 23. juli 2019.10Phoenix56e23282101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=159303&DepartmentId=20567&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3554054Børn Autismeteam11Thoravej 292400København NVDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent785376KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15930300028-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=56e23282https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=56e23282https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=56e23282&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=56e23282&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Offentlig_administration/3.jpgTo sagsbehandlere til Børneområdet i Borgercenter Handicap12008001Dansk3Læse/ tale343112Sagsbehandler25Offentlig administration362149433mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330122193Dygtig myndighedssagsbehandler til vores vagtgruppe i Borgercenter Børn og unge City - Østerbro (barselsvikariat)Basic Vil du være med til at gøre en forskel for udsatte børn og unge så læs videre her. Vagtgruppen i Borgercenter Børn og Unge (BBU) City-Østerbro søger en engageret medarbejder, der har mod på myndighedsarbejdet i en udviklingsorienteret enhed. Vagtgruppens arbejdsområde består i at behandle indkomne underretninger, behandle akutte myndighedsopgaver, samt behandle enkelte ansøgningssager. Vagten er en del af vores Styrket Modtagelse, der udover sagsbehandlingsopgaver betjener områdets reception og servicerer huset med administrative opgaver. Lidt om os BBU City-Østerbro er et af i alt fem områder i Borgercenter Børn og Unge, som er en del af Københavns Kommunes Socialforvaltning. I BBU City-Østerbro er vi ca. 90 engagerede medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund. Vores målgruppe er børn, unge og familier, som har behov for særlig støtte efter kap. 11 i serviceloven. BBU City-Østerbro består af flere forskellige grupper som samlet set leverer en tidlig, tæt og kvalificeret indsats udover vores vagtgruppe og Styrket Modtagelse. Vi er opdelt i to myndighedsgrupper: Børnegruppen for 0-13 årige og Ungegruppen for 14-23 årige, som består af både specialiserede undersøgelses- og handleplanssagsbehandlere. Vi har vores eget Familiehus med forskellige tilbud til vores familier. Vi vægter højt at have et tæt samarbejde både internt i grupperne og på tværs af grupperne. Vagtgruppen består af tre myndighedssagsbehandlere, som er forankret i Styrket Modtagelse. Vi prioriterer at arbejde tæt sammen med husets øvrige grupper, og vi prioriterer at have en hurtig behandling af indkommende underretninger og at kunne handle akut i alle nødvendige opgaver. Der er en faglig koordinator tilknyttet vagtgruppen. Vi har i BBU City Østerbro fokus på familiens ressourcer og lægger vægt på at involvere familien og familiens netværk. I centrum for vores arbejde står den tidlige indsats, og vi har en løsningsfokuseret tilgang, hvor der bl.a. bruges Signs of Safety og sikkerhedsplaner. Vi ønsker at være kendt for høj kvalitet i sagsbehandlingen og har derfor øget fokus på metodeudvikling og kvalitetssikring i sagsarbejdet. Til stillingen lægger vi vægt på, at du har relevant socialfaglig baggrund (fx socialrådgiver elle socialformidler) og meget gerne erfaring fra myndighedsarbejdet på børne- og ungeområdet er skriftligt skarp og kan arbejde processtyret og kortfattet er god til at tale med både børn og unge, samt forældrene og vores samarbejdsparter er interesseret i at tilrettelægge dit arbejde sammen med dine kolleger har gode samarbejdsevner, tænker kreativt og løsningsfokuseret og kan se muligheder ved at træffe faglige beslutninger i fællesskab kan strukturere dit arbejde, så du sikrer, at både lovgivningen og Københavns Kommunes mål og retningslinjer overholdes kan arbejde både selvstændigt, systematisk og tværfagligt besidder personlig gennemslagskraft og en god portion humor kan tale engelsk på brugerniveau og forstå de skandinaviske sprog Vi kan tilbyde dig en spændende arbejdsplads i udvikling med meningsfulde opgaver introprogram og oplæring samt gode muligheder for faglig udvikling en arbejdsplads med høj faglighed med fokus på mål, metodeudvikling, etik og retssikkerhed en høj grad af indflydelse og ansvar for egen sagsstamme med stor mulighed for at bringe din faglighed i spil engagerede, kreative og dygtige kollegaer i en ambitiøs gruppe, som prioriterer det gode samarbejde i en travl hverdag en nærværende og tydelig ledelsesgruppe, der er opmærksom på den enkeltes trivsel og på at sætte retning, rammer og ambitioner for arbejdet flextid kantine Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er et barselsvikariat på 37 timer i foreløbig ni måneder med mulighed for forlængelse. Tiltrædelse 1. januar 2020 eller hurtigst muligt derefter. Ansættelse i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn. Ved ansættelse indhenter vi straffeattest og børneattest. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdechef Christine Jensen på 2633 4076. Søg via nedenstående link senest mandag den 25. november 2019 Vi holder ansættelsessamtaler onsdag den 27. november 2019 og indkaldelse til samtale sker telefonisk tirsdag den 26. november.

Vil du være med til at gøre en forskel for udsatte børn og unge – så læs videre her.

Vagtgruppen i Borgercenter Børn og Unge (BBU) City-Østerbro søger en engageret medarbejder, der har mod på myndighedsarbejdet i en udviklingsorienteret enhed. Vagtgruppens arbejdsområde består i at behandle indkomne underretninger, behandle akutte myndighedsopgaver, samt behandle enkelte ansøgningssager. Vagten er en del af vores Styrket Modtagelse, der udover sagsbehandlingsopgaver betjener områdets reception og servicerer huset med administrative opgaver. 

Lidt om os
BBU City-Østerbro er et af i alt fem områder i Borgercenter Børn og Unge, som er en del af Københavns Kommunes Socialforvaltning. I BBU City-Østerbro er vi ca. 90 engagerede medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund. Vores målgruppe er børn, unge og familier, som har behov for særlig støtte efter kap. 11 i serviceloven. 

BBU City-Østerbro består af flere forskellige grupper som samlet set leverer en tidlig, tæt og kvalificeret indsats udover vores vagtgruppe og Styrket Modtagelse. Vi er opdelt i to myndighedsgrupper: Børnegruppen for 0-13 årige og Ungegruppen for 14-23 årige, som består af både specialiserede undersøgelses- og handleplanssagsbehandlere. Vi har vores eget Familiehus med forskellige tilbud til vores familier. Vi vægter højt at have et tæt samarbejde både internt i grupperne og på tværs af grupperne.

Vagtgruppen består af tre myndighedssagsbehandlere, som er forankret i Styrket Modtagelse. Vi prioriterer at arbejde tæt sammen med husets øvrige grupper, og vi prioriterer at have en hurtig behandling af indkommende underretninger og at kunne handle akut i alle nødvendige opgaver. Der er en faglig koordinator tilknyttet vagtgruppen.

Vi har i BBU City/Østerbro fokus på familiens ressourcer og lægger vægt på at involvere familien og familiens netværk. I centrum for vores arbejde står den tidlige indsats, og vi har en løsningsfokuseret tilgang, hvor der bl.a. bruges Signs of Safety og sikkerhedsplaner. Vi ønsker at være kendt for høj kvalitet i sagsbehandlingen og har derfor øget fokus på metodeudvikling og kvalitetssikring i sagsarbejdet. 

Til stillingen lægger vi vægt på, at du

  • har relevant socialfaglig baggrund (fx socialrådgiver elle socialformidler) og meget gerne erfaring fra myndighedsarbejdet på børne- og ungeområdet
  • er skriftligt skarp og kan arbejde processtyret og kortfattet
  • er god til at tale med både børn og unge, samt forældrene og vores samarbejdsparter
  • er interesseret i at tilrettelægge dit arbejde sammen med dine kolleger
  • har gode samarbejdsevner, tænker kreativt og løsningsfokuseret og kan se muligheder ved at træffe faglige beslutninger i fællesskab
  • kan strukturere dit arbejde, så du sikrer, at både lovgivningen og Københavns Kommunes mål og retningslinjer overholdes
  • kan arbejde både selvstændigt, systematisk og tværfagligt
  • besidder personlig gennemslagskraft og en god portion humor
  • kan tale engelsk på brugerniveau og forstå de skandinaviske sprog

Vi kan tilbyde dig

  • en spændende arbejdsplads i udvikling med meningsfulde opgaver
  • introprogram og oplæring samt gode muligheder for faglig udvikling
  • en arbejdsplads med høj faglighed med fokus på mål, metodeudvikling, etik og retssikkerhed
  • en høj grad af indflydelse og ansvar for egen sagsstamme med stor mulighed for at bringe din faglighed i spil
  • engagerede, kreative og dygtige kollegaer i en ambitiøs gruppe, som prioriterer det gode samarbejde i en travl hverdag
  • en nærværende og tydelig ledelsesgruppe, der er opmærksom på den enkeltes trivsel og på at sætte retning, rammer og ambitioner for arbejdet
  • flextid
  • kantine

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er et barselsvikariat på 37 timer i foreløbig ni måneder med mulighed for forlængelse.

Tiltrædelse 1. januar 2020 eller hurtigst muligt derefter.

Ansættelse i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.

Ved ansættelse indhenter vi straffeattest og børneattest. 

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdechef Christine Jensen på 2633 4076.

Søg via nedenstående link senest mandag den 25. november 2019
Vi holder ansættelsessamtaler onsdag den 27. november 2019 og indkaldelse til samtale sker telefonisk tirsdag den 26. november.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSocialforvaltningenKøbenhavn V2019-11-11T13:00:22.9832019-11-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Dygtig myndighedssagsbehandler til vores vagtgruppe i Borgercenter Børn og unge City - Østerbro (barselsvikariat)

Socialforvaltningen

København V
Vil du være med til at gøre en forskel for udsatte børn og unge så læs videre her. Vagtgruppen i Borgercenter Børn og Unge (BBU) City-Østerbro søger en engageret medarbejder, der har mod på myndighedsarbejdet i en udviklingsorienteret enhed. Vagtgru...
Indrykket:11. november 2019
Udløbsdato:25. november 2019