Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

To studentermedhjælpere til Ejendomsadministrationen i Københavns Ejendomme og Indkøb

Har du lyst til at prøve kræfter med alsidige og spændende opgaver indenfor økonomistyring, regnskabsprocesser, ejendomsadministration og ledelsesbetjeningen i en politisk organisation i udvikling? Ønsker du indsigt i og værdifuld erfaring med anvendelse af systemer til økonomistyring, og bliver du motiveret af at arbejde systematisk og grundigt med analyse af data? Så er du den, vi søger i Københavns Ejendomme og Indkøb (KEID).

Hvordan er jobbet?
Vi er vilde med vores studentermedhjælpere og leder derfor efter flere, der vil være med på holdet. Som studentermedhjælper i Ejendomsadministrationen vil du stå til rådighed for løsning af opgaver i hele enheden, men du er organisatorisk forankret i et team af kollegaer, som du er tættest på. Opgaverne vil have varierende karakter, men kan forventes at ligge inden for følgende områder:

  • Understøttelse af controlling af ejendomsadministrationen
  • Konterings- og afstemningsopgaver
  • Udarbejdelse og udsendelse af varslingsbreve til vores lejere
  • Udsendelse af påkrav og registrering af data vedr. lejerrestancer
  • Diverse ad hoc-opgaver i enheden

Der vil være god mulighed for at udvikle dig i stillingen, efterhånden som du opnår erfaring med jobbet.

Som udgangspunkt vil din arbejdsuge være 15 timer. Omfanget af arbejdet kan variere hen over året i forhold til vores arbejdsbelastning, men der vil selvfølgelig blive taget hensyn til dine eksamensperioder mv.

Hvem er du?
Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse som f.eks. stud.cand.polit, stud.cand.merc. eller lignende, og:

  • har erfaring med excel
  • er god til at overskue og tilegne dig viden om strukturer og sammenhænge i tal
  • er fagligt ambitiøs, tager ansvar for dine opgaver, har fokus på at overholde skarpe deadlines og har gode skriftlige formuleringsevner
  • er serviceminded, fleksibel og kan hurtigt sætte dig ind i nye opgaver og holde overblikket
  • er god til at samarbejde og er en god kollega både fagligt og socialt

Hvem er vi?
I Ejendomsadministrationen bliver du en del af et stærkt fagligt miljø sammen med ca. 30 kollegaer. Vi er fordelt på fem teams, der alle arbejder med udlejning og administration af Københavns Kommunes ejendomme. Det gør vi i et travlt miljø med en uformel tone.

Løn og ansættelsesvilkår
Lønnen fastsættes efter gældende overenskomst samt principperne i Ny Løn. Stillingen er til besættelse snarest muligt.

Arbejdspladsen er på Borups Alle i København NV.

Har du spørgsmål?
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte ejendomsadministrationschef Laura Togsverd-Madum på 4044 8924.

Søg via nedenstående link senest søndag den 18. oktober 2020
Samtaler foregår i uge 43, hvor der kan indgå tests.

Københavns Ejendomme og Indkøb
Københavns Ejendomme og Indkøb har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje og for, at vi køber effektivt ind i kommunen. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2. Ligesom vi understøtter kommunens samlede indkøb på ca. 6,5 mia. kr. årligt. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold og en professionel indkøbsorganisering frigør vi ressourcer til, at vores 45.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.