Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

To systemejere til Koncern IT

Koncern IT i Københavns Kommune er en meget stor og spændende arbejdsplads med ansvar for drift, udvikling og support for en bred portefølje af systemer/applikationer. Systemejergruppen har brug for nye kolleger og søger derfor folk med ambitioner og energi, og som kan få teknologi og forretning til at forenes.  
 
Du er det koordinerende bindeled (Single Point of Contact) mellem en række aktører i og uden for kommunen, bl.a. forretning, drift, udvikling, leverandør og andre interessenter omkring dine systemer, og du spiller en vigtig rolle i forhold til at sikre stabil og sikker drift.  
 
Vi søger en kollega til vores systemejergruppe med erfaring indenfor Microsoft infrastruktur, AD og Exchange og en systemejer med generel erfaring indenfor stabil, sikker og effektiv drift af systemer.  
 
Du får som ansvar og opgave at  
  • have løbende dialog med forretningen om bl.a. performance og driftssituation, opgraderinger, ændringsønsker mv.  
  • håndtere ændringsønsker som mindre/større projekter i samarbejde med driften, eksterne leverandører samt andre aktører og ikke mindst at følge changeprocedurer og sikre god test før idriftsættelse
  • udarbejde drifts- og systemdokumentation bl.a. systemejerhåndbog, changeprocedurer, integrationer til systemet, autorisationsprocedurer, dvs. arbejdsgange i relation til brugeradministration, beredskabsplaner mv.  
  • forestå kontakt til leverandør og løbende opfølgning på kontraktuelle forpligtelser med driftsleverandør og systemleverandør, herunder styring af disses leverancer og SLA – leverandører kan være både interne og eksterne  
  • følge op på sikkerhedsmæssige procedurer jævnfør kommunens sikkerhedsregulativ, fx sikring af data, logningsfaciliteter, tests, retningslinjer og manuelle kontroller.
Hvem er du?  
Du har en forretnings- og organisationsorienteret tilgang til it. Du er en initiativrig person med gennemslagskraft.  
 
Vi lægger vægt på, at du  
  • har gode samarbejdsevner og er god til at opbygge et tværfagligt netværk i organisationen  
  • arbejder resultatorienteret  
  • er udviklingsorienteret og initiativrig og har flair for at finde nye løsninger med afsæt i forretningens behov  
  • forstår vigtigheden af en veltilrettelagt drift som forudsætning for en god serviceydelse  
  • er kommunikativt stærk og kan formidle i et levende og ikke-teknisk sprog – såvel mundtligt som skriftligt  
  • har en holistisk tilgang til opgaveløsning.
For begge stillinger er det en fordel, hvis du har kendskab til ITSM og ITIL. For systemejer til AD og Exchange vil en MCSA/MCSE-certificering være en fordel, men erfaring fra andet arbejde med Microsoft-infrastruktur kan også være kvalificerende. 
 
Om os i systemejergruppen  
Du kommer til at indgå i en gruppe på ca. 20 kompetente kolleger, der arbejder sammen om at sikre den bedst mulige tekniske systemunderstøttelse af forretningsbehovene i kommunen på mere end 150 systemer. Vi arbejder ud fra et systemejerkoncept med fokus på forretningsværdi og klar forventningsafstemning med forretningen og har fokus på brugerne. Du kan være med til at påvirke udviklingen af konceptet og indgå i implementeringen, både i Koncern IT og i form af rådgivning samt undervisning af kommunens systemejere.   
 
Vi tilbyder  
  • en spændende og udfordrende stilling med mange forskelligartede opgaver – store som små – og med en stor kontaktflade til København Kommunes leverandører og forvaltninger  
  • et arbejde i en stor organisation i udvikling  
  • gode personlige udviklingsmuligheder  
  • ansættelse efter gældende overenskomst.
Yderligere information  
Vil du vide mere om stillingerne, kan du kontakte fagkoordinator Suzan Barbara Munch-Andersen på 2336 9146 også gerne udenfor normal arbejdstid. Forventet tiltræden snarest muligt og senest den 1. maj/juni 2018.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 4. marts 2018.
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 11 og 12.
 
Om Koncern IT 
Koncern IT er med ca. 400 medarbejdere et af landets største it-arbejdspladser. Vi betjener Københavns Kommunes syv forvaltninger med leverancer og udvikling af it-værktøjer til den daglige drift. Vi er både ansvarlige for sikker it-drift og analyse og udvikling af nye, store it-løsninger. Jo bedre vi er til vores arbejde i Koncern IT, desto større råderum får politikerne og vores 45.000 kolleger i kommunen til at prioritere velfærd og service til gavn for borgere og virksomheder i København. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329761331Phoenix-cf58ef2112018-02-14T11:06:55.903To systemejere til Koncern IT
Koncern IT i Københavns Kommune er en meget stor og spændende arbejdsplads med ansvar for drift, udvikling og support for en bred portefølje af systemer/applikationer. Systemejergruppen har brug for nye kolleger og søger derfor folk med ambitioner og energi, og som kan få teknologi og forretning til at forenes.  
 
Du er det koordinerende bindeled (Single Point of Contact) mellem en række aktører i og uden for kommunen, bl.a. forretning, drift, udvikling, leverandør og andre interessenter omkring dine systemer, og du spiller en vigtig rolle i forhold til at sikre stabil og sikker drift.  
 
Vi søger en kollega til vores systemejergruppe med erfaring indenfor Microsoft infrastruktur, AD og Exchange og en systemejer med generel erfaring indenfor stabil, sikker og effektiv drift af systemer.  
 
Du får som ansvar og opgave at  
  • have løbende dialog med forretningen om bl.a. performance og driftssituation, opgraderinger, ændringsønsker mv.  
  • håndtere ændringsønsker som mindre/større projekter i samarbejde med driften, eksterne leverandører samt andre aktører og ikke mindst at følge changeprocedurer og sikre god test før idriftsættelse
  • udarbejde drifts- og systemdokumentation bl.a. systemejerhåndbog, changeprocedurer, integrationer til systemet, autorisationsprocedurer, dvs. arbejdsgange i relation til brugeradministration, beredskabsplaner mv.  
  • forestå kontakt til leverandør og løbende opfølgning på kontraktuelle forpligtelser med driftsleverandør og systemleverandør, herunder styring af disses leverancer og SLA – leverandører kan være både interne og eksterne  
  • følge op på sikkerhedsmæssige procedurer jævnfør kommunens sikkerhedsregulativ, fx sikring af data, logningsfaciliteter, tests, retningslinjer og manuelle kontroller.
Hvem er du?  
Du har en forretnings- og organisationsorienteret tilgang til it. Du er en initiativrig person med gennemslagskraft.  
 
Vi lægger vægt på, at du  
  • har gode samarbejdsevner og er god til at opbygge et tværfagligt netværk i organisationen  
  • arbejder resultatorienteret  
  • er udviklingsorienteret og initiativrig og har flair for at finde nye løsninger med afsæt i forretningens behov  
  • forstår vigtigheden af en veltilrettelagt drift som forudsætning for en god serviceydelse  
  • er kommunikativt stærk og kan formidle i et levende og ikke-teknisk sprog – såvel mundtligt som skriftligt  
  • har en holistisk tilgang til opgaveløsning.
For begge stillinger er det en fordel, hvis du har kendskab til ITSM og ITIL. For systemejer til AD og Exchange vil en MCSA/MCSE-certificering være en fordel, men erfaring fra andet arbejde med Microsoft-infrastruktur kan også være kvalificerende. 
 
Om os i systemejergruppen  
Du kommer til at indgå i en gruppe på ca. 20 kompetente kolleger, der arbejder sammen om at sikre den bedst mulige tekniske systemunderstøttelse af forretningsbehovene i kommunen på mere end 150 systemer. Vi arbejder ud fra et systemejerkoncept med fokus på forretningsværdi og klar forventningsafstemning med forretningen og har fokus på brugerne. Du kan være med til at påvirke udviklingen af konceptet og indgå i implementeringen, både i Koncern IT og i form af rådgivning samt undervisning af kommunens systemejere.   
 
Vi tilbyder  
  • en spændende og udfordrende stilling med mange forskelligartede opgaver – store som små – og med en stor kontaktflade til København Kommunes leverandører og forvaltninger  
  • et arbejde i en stor organisation i udvikling  
  • gode personlige udviklingsmuligheder  
  • ansættelse efter gældende overenskomst.
Yderligere information  
Vil du vide mere om stillingerne, kan du kontakte fagkoordinator Suzan Barbara Munch-Andersen på 2336 9146 også gerne udenfor normal arbejdstid. Forventet tiltræden snarest muligt og senest den 1. maj/juni 2018.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 4. marts 2018.
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 11 og 12.
 
Om Koncern IT 
Koncern IT er med ca. 400 medarbejdere et af landets største it-arbejdspladser. Vi betjener Københavns Kommunes syv forvaltninger med leverancer og udvikling af it-værktøjer til den daglige drift. Vi er både ansvarlige for sikker it-drift og analyse og udvikling af nye, store it-løsninger. Jo bedre vi er til vores arbejde i Koncern IT, desto større råderum får politikerne og vores 45.000 kolleger i kommunen til at prioritere velfærd og service til gavn for borgere og virksomheder i København. 
2018-03-05T00:01:30.073 Koncern IT i Københavns Kommune er en meget stor og spændende arbejdsplads med ansvar for drift, udvikling og support for en bred portefølje af systemer applikationer. Systemejergruppen har brug for nye kolleger og søger derfor folk med ambitioner og energi, og som kan få teknologi og forretning til at forenes. Du er det koordinerende bindeled (Single Point of Contact) mellem en række aktører i og uden for kommunen, bl.a. forretning, drift, udvikling, leverandør og andre interessenter omkring dine systemer, og du spiller en vigtig rolle i forhold til at sikre stabil og sikker drift. Vi søger en kollega til vores systemejergruppe med erfaring indenfor Microsoft infrastruktur, AD og Exchange og en systemejer med generel erfaring indenfor stabil, sikker og effektiv drift af systemer. Du får som ansvar og opgave at have løbende dialog med forretningen om bl.a. performance og driftssituation, opgraderinger, ændringsønsker mv. håndtere ændringsønsker som mindre større projekter i samarbejde med driften, eksterne leverandører samt andre aktører og ikke mindst at følge changeprocedurer og sikre god test før idriftsættelse udarbejde drifts- og systemdokumentation bl.a. systemejerhåndbog, changeprocedurer, integrationer til systemet, autorisationsprocedurer, dvs. arbejdsgange i relation til brugeradministration, beredskabsplaner mv. forestå kontakt til leverandør og løbende opfølgning på kontraktuelle forpligtelser med driftsleverandør og systemleverandør, herunder styring af disses leverancer og SLA leverandører kan være både interne og eksterne følge op på sikkerhedsmæssige procedurer jævnfør kommunens sikkerhedsregulativ, fx sikring af data, logningsfaciliteter, tests, retningslinjer og manuelle kontroller. Hvem er du? Du har en forretnings- og organisationsorienteret tilgang til it. Du er en initiativrig person med gennemslagskraft. Vi lægger vægt på, at du har gode samarbejdsevner og er god til at opbygge et tværfagligt netværk i organisationen arbejder resultatorienteret er udviklingsorienteret og initiativrig og har flair for at finde nye løsninger med afsæt i forretningens behov forstår vigtigheden af en veltilrettelagt drift som forudsætning for en god serviceydelse er kommunikativt stærk og kan formidle i et levende og ikke-teknisk sprog såvel mundtligt som skriftligt har en holistisk tilgang til opgaveløsning. For begge stillinger er det en fordel, hvis du har kendskab til ITSM og ITIL. For systemejer til AD og Exchange vil en MCSA MCSE-certificering være en fordel, men erfaring fra andet arbejde med Microsoft-infrastruktur kan også være kvalificerende. Om os i systemejergruppen Du kommer til at indgå i en gruppe på ca. 20 kompetente kolleger, der arbejder sammen om at sikre den bedst mulige tekniske systemunderstøttelse af forretningsbehovene i kommunen på mere end 150 systemer. Vi arbejder ud fra et systemejerkoncept med fokus på forretningsværdi og klar forventningsafstemning med forretningen og har fokus på brugerne. Du kan være med til at påvirke udviklingen af konceptet og indgå i implementeringen, både i Koncern IT og i form af rådgivning samt undervisning af kommunens systemejere. Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling med mange forskelligartede opgaver store som små og med en stor kontaktflade til København Kommunes leverandører og forvaltninger et arbejde i en stor organisation i udvikling gode personlige udviklingsmuligheder ansættelse efter gældende overenskomst. Yderligere information Vil du vide mere om stillingerne, kan du kontakte fagkoordinator Suzan Barbara Munch-Andersen på 2336 9146 også gerne udenfor normal arbejdstid. Forventet tiltræden snarest muligt og senest den 1. maj juni 2018. Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 4. marts 2018. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 11 og 12. Om Koncern IT Koncern IT er med ca. 400 medarbejdere et af landets største it-arbejdspladser. Vi betjener Københavns Kommunes syv forvaltninger med leverancer og udvikling af it-værktøjer til den daglige drift. Vi er både ansvarlige for sikker it-drift og analyse og udvikling af nye, store it-løsninger. Jo bedre vi er til vores arbejde i Koncern IT, desto større råderum får politikerne og vores 45.000 kolleger i kommunen til at prioritere velfærd og service til gavn for borgere og virksomheder i København.10Phoenixcf58ef21101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-04T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=149243&DepartmentId=20275&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3111697IT Support og Systemejere11Borups Allé 1772400København NVDKDanmarkORS/cf58ef21_logo.pngORS/Small/cf58ef21_logo.png155.6961610012.52651970
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent526156KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cf58ef21https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cf58ef21https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cf58ef21&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cf58ef21&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/7.jpgSom ADer hos IT Support og Systemejere bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008011Dansk3Læse/ tale245211ADer1IT353036263importimport_cf58ef21DKDanmarkDKDanmarkda-DK