Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

To visitatorer til Lokalområdekontoret Bispebjerg/Nørrebro

Har du erfaring indenfor et eller flere af følgende områder: demens, hjælpemidler, velfærdsteknologi og rehabilitering?  
 
Visitationen – Lokalområdekontor Bispebjerg/Nørrebro – søger to visitatorer, hvis faglige baggrund er sygeplejerske, fysioterapeut eller ergoterapeut.  
 
Vi tilbyder en fast stilling og et vikariat (t.o.m. 31. dec. 2018). Stillingerne er på 37 timer ugentligt med tiltrædelse den 1. april 2018.  
 
Lokalområde Bispebjerg/Nørrebro  
Lokalområde Bispebjerg/Nørrebro omfatter otte plejecentre, en hjemmepleje, to aktivitetscentre, et sundhedshus, et træningscenter, et rehabiliteringscenter og en myndighedsfunktion. Vi er i alt ca. 2.000 medarbejdere.  
Stillingen som visitator er placeret på Lokalområdekontoret. Afdelingen består af 19 visitatorer, en faglig koordinator og to administrative medarbejdere.  
 
Jobprofil  
Som visitator skal du have fokus på kvalitet og effektivitet i hvert enkelt borgerforløb, hvilket fordrer, at du er nysgerrig på og inddrager andres fagligheder, således at disse kan bidrage til den samlede opgaveløsning og sagsbehandling.  
Du skal være med til at højne myndighedsfunktionen i en tid, hvor der stilles større og større krav til borgerinddragelse, faglighed, tværfagligt samarbejde, relationel koordinering og skriftlig dokumentation.  
 
Arbejdsopgaver  
Visitationen varetager sagsbehandling af ansøgninger indenfor blandt andet tekniske hjælpemidler, boligindretning, rehabiliterende indsatser, træning, personlig pleje og praktisk hjælp, pleje- og ældreboliger samt midlertidige døgnophold til borgere over 65 år.  
Du får afvekslende opgaver med dage, hvor der aflægges besøg hos borgere, deltagelse i konferencer på de midlertidige døgnophold og dage, hvor du vil indgå i Visitationens Modtagefunktion, der blandt andet indebærer telefonbetjening og sagsbehandling.  
 
Om dig  
  • Du er uddannet sygeplejerske, fysioterapeut eller ergoterapeut  
  • Du har lyst og evne til at indgå i forskelligartede daglige arbejdsopgaver, hvor tempoet kan variere, men altid kræver stor faglighed og et godt overblik  
  • Du har en struktureret og konstruktiv tilgang til arbejdsopgaverne  
  • Din tilgang til samarbejdet med borgerne er helhedsorienteret og rehabiliterende  
  • Du har en anerkendende tilgang i dit samarbejde med kollegaer i og udenfor egen organisation og har borgerperspektivet for øje 
  • Du er vant til og er dreven i at arbejde med IT-værktøjer og er god til både mundtlig og skriftlig formidling   
Vi kan tilbyde  
  • Teamsamarbejde og engagerede kollegaer  
  • Udfordrende, udviklende arbejdsopgaver  
  • Indflydelse på tilrettelæggelsen af det daglige arbejde  
  • Gode fysiske rammer  
  • Løn efter overenskomst  
Yderligere information
Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte myndighedsleder Birgit S. Jørgensen på 2750 6239.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 14. februar 2018  
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 22. februar 2018.  
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her