Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Tømrer eller murer med projektstyringsevner til forsikringsager

Tømrer eller murer med projektstyringsevner

Er du klar til en stilling, hvor du styrer og leder vores projekter? Og vil du være en del af et ungdommeligt firma, der lever efter de gamle normer og derfor altid leverer kvalitetsarbejde?

Hos la Cour Byg ApS får du en arbejdsdag med stor frihed. Vi vil have dig, der kan dit kram og ikke går på kompromis med kvaliteten. Dig, der er stolt af at levere et godt stykke arbejde hver gang.

Opgaver i alle størrelser

Vi løser opgaver for private og virksomheder. Der er ikke det, vi ikke laver i Storkøbenhavn og Nordsjælland. Derudover har vi kontrakter med nogle af landets største forsikringsselskaber, og en stor del af dine opgaver bliver at håndtere og styre projekterne der kommer derfra. I løbet af en typisk uge kommer du til at:

  • projektstyre og planlægge vores opgaver
  • bestemme og bestille materialer
  • indhente tilbud fra leverandører
  • udføre tilsyn på pladserne.

Du bliver en del af ledergruppen, der består af ejeren og to projektleder. Sammen tager I de vigtige beslutninger og baner vejen for vores fremtid.

Et ungdommeligt team med gamle dyder

Du får 25 dygtige kolleger og en hverdag i et miljø, hvor ingen er højere eller lavere end andre. Vi er altid klar til at give hinanden en hånd med, og vi mødes som minimum hver 3. uge til fælles morgenmad. Vi er både en flok af yngre og lidt ældre håndværkere, men fælles for os er, at vi aldrig går på kompromis med kvalitet og et veludført arbejde, som kunderne altid er glade for. Derudover har vi ambitioner om at blive dobbelt så mange inden for en kort årrække, ligesom vi arbejder for at blive Storkøbenhavns og Nordsjællands førende tømrer- og murerfirma.

Er det lige dig, vi leder efter?

  • Du har god erfaring som tømrer eller murer, og du er nu klar til at tage et større ansvar inden for projektstyring og mere administrative opgaver. Det kan også være, at du er uddannet bygningskonstruktør.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med forsikringsskader.
  • Du har det bedst i en stilling, hvor du udfører opgaver på lige fod med dine kolleger, samtidig med at du bliver motiveret af at styre og lede projekterne.
  • Du har gode administrative evner, og du behersker dansk i skrift og tale.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330009785Phoenix-25441ada12019-06-03T00:00:00Tømrer eller murer med projektstyringsevner til forsikringsager

Tømrer eller murer med projektstyringsevner

Er du klar til en stilling, hvor du styrer og leder vores projekter? Og vil du være en del af et ungdommeligt firma, der lever efter de gamle normer og derfor altid leverer kvalitetsarbejde?

Hos la Cour Byg ApS får du en arbejdsdag med stor frihed. Vi vil have dig, der kan dit kram og ikke går på kompromis med kvaliteten. Dig, der er stolt af at levere et godt stykke arbejde hver gang.

Opgaver i alle størrelser

Vi løser opgaver for private og virksomheder. Der er ikke det, vi ikke laver i Storkøbenhavn og Nordsjælland. Derudover har vi kontrakter med nogle af landets største forsikringsselskaber, og en stor del af dine opgaver bliver at håndtere og styre projekterne der kommer derfra. I løbet af en typisk uge kommer du til at:

  • projektstyre og planlægge vores opgaver
  • bestemme og bestille materialer
  • indhente tilbud fra leverandører
  • udføre tilsyn på pladserne.

Du bliver en del af ledergruppen, der består af ejeren og to projektleder. Sammen tager I de vigtige beslutninger og baner vejen for vores fremtid.

Et ungdommeligt team med gamle dyder

Du får 25 dygtige kolleger og en hverdag i et miljø, hvor ingen er højere eller lavere end andre. Vi er altid klar til at give hinanden en hånd med, og vi mødes som minimum hver 3. uge til fælles morgenmad. Vi er både en flok af yngre og lidt ældre håndværkere, men fælles for os er, at vi aldrig går på kompromis med kvalitet og et veludført arbejde, som kunderne altid er glade for. Derudover har vi ambitioner om at blive dobbelt så mange inden for en kort årrække, ligesom vi arbejder for at blive Storkøbenhavns og Nordsjællands førende tømrer- og murerfirma.

Er det lige dig, vi leder efter?

  • Du har god erfaring som tømrer eller murer, og du er nu klar til at tage et større ansvar inden for projektstyring og mere administrative opgaver. Det kan også være, at du er uddannet bygningskonstruktør.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med forsikringsskader.
  • Du har det bedst i en stilling, hvor du udfører opgaver på lige fod med dine kolleger, samtidig med at du bliver motiveret af at styre og lede projekterne.
  • Du har gode administrative evner, og du behersker dansk i skrift og tale.
2019-06-10T16:50:12.430 Tømrer eller murer med projektstyringsevner Er du klar til en stilling, hvor du styrer og leder vores projekter? Og vil du være en del af et ungdommeligt firma, der lever efter de gamle normer og derfor altid leverer kvalitetsarbejde? Hos la Cour Byg ApS får du en arbejdsdag med stor frihed. Vi vil have dig, der kan dit kram og ikke går på kompromis med kvaliteten. Dig, der er stolt af at levere et godt stykke arbejde hver gang. Opgaver i alle størrelser Vi løser opgaver for private og virksomheder. Der er ikke det, vi ikke laver i Storkøbenhavn og Nordsjælland. Derudover har vi kontrakter med nogle af landets største forsikringsselskaber, og en stor del af dine opgaver bliver at håndtere og styre projekterne der kommer derfra. I løbet af en typisk uge kommer du til at: projektstyre og planlægge vores opgaver bestemme og bestille materialer indhente tilbud fra leverandører udføre tilsyn på pladserne. Du bliver en del af ledergruppen, der består af ejeren og to projektleder. Sammen tager I de vigtige beslutninger og baner vejen for vores fremtid. Et ungdommeligt team med gamle dyder Du får 25 dygtige kolleger og en hverdag i et miljø, hvor ingen er højere eller lavere end andre. Vi er altid klar til at give hinanden en hånd med, og vi mødes som minimum hver 3. uge til fælles morgenmad. Vi er både en flok af yngre og lidt ældre håndværkere, men fælles for os er, at vi aldrig går på kompromis med kvalitet og et veludført arbejde, som kunderne altid er glade for. Derudover har vi ambitioner om at blive dobbelt så mange inden for en kort årrække, ligesom vi arbejder for at blive Storkøbenhavns og Nordsjællands førende tømrer- og murerfirma. Er det lige dig, vi leder efter? Du har god erfaring som tømrer eller murer, og du er nu klar til at tage et større ansvar inden for projektstyring og mere administrative opgaver. Det kan også være, at du er uddannet bygningskonstruktør. Det er en fordel, hvis du har erfaring med forsikringsskader. Du har det bedst i en stilling, hvor du udfører opgaver på lige fod med dine kolleger, samtidig med at du bliver motiveret af at styre og lede projekterne. Du har gode administrative evner, og du behersker dansk i skrift og tale.11jobnet25441ada100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-18T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborgEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3511906La Cour Byg ApS11Frejasvej 23B3400HillerødDKDanmark0fl@byg-al.comDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent747738JobNet4977401497740110023-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25441adahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=25441adahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25441ada&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25441ada&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgEr du en fagligt stærk Projektleder?12008011Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361555401Filip la Courfl@byg-al.comDKDanmarkDKDanmark330057155PROJEKTLEDER - Ansvar - Ledelse - Drive - KøbmandsskabRobot På vegne af Adserballe Knudsen A S i Farum, der står overfor store bygge- og renoveringsopgaver i hovedstadsområdet, søger Høi Thomassen en projektleder. Adserballe Knudsen er en fremadstormenede entreprenørvirksomhed med særlige kompetencer indenfor styring af komplekse sager. Vi tager ansvar for alle dele af byggeprocessen, så vi kan levere kvalitet i alle dele af byggeriet. Hvorfor skal Adserballe Knudsen ansætte dig? Du er bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller lignende. Du har min. 5 års erfaring med ledelse af bygge- og renoveringsprojekter. Du har erfaring med at arbejde med timelønnede håndværkere. Du har erfaring med hoved- og totalentrepriser, projektøkonomi, økonomirapportering og budgettering mv.. Du har erfaring med bygningslovgivning og byggeriets aftaleforhold. Hvorfor skal du søge dette job? Du får ansvaret for dine byggeprojekter, herunder økonomi, deadlines og kvalitet. Du leder projektteams af byggeledere og timelønnede medarbejdere. Du fører et e?ektivt tilsyn med byggepladsen. Du koordinerer og styrer samarbejdet mellem underleverandører. Du varetager kontakten til myndigheder, bygherrer, råd- givere og andre interessenter.Hvad skal du ellers kunne? Du har ?air for godt købmandskab og forstår betydningen af at skabe en god handel for os og vores samarbejdspartnere. Du er en god leder og du bliver motiveret af at have ansvaret for økonomi, tid, kvalitet og samarbejde. Du kan navigere i farvandet mellem interessenterne. Du er fremadrettet og du kan planlægge din arbejdsdag. Du kan formulere dig ubesværet og entydigt, skriftligt og mundtligt på dansk.Hvad tilbyder Adserballe Knudsen dig? Vi er tømrere af oprindelse, og herfra har vi arvet en særlig respekt for byggeriets kvaliteter og et skarpt fokus på den gode udførelse. Ansættelse i et velrenommeret entreprenør?rma, hvor vi bygger med egne håndværkere. Du får ca. 60 dygtige og engagerede kolleger. Vi er samarbejdsorienterede og er der for hinanden. Individuel medarbejder- og lederudvikling. En nøgleposition i en organisation hvor beslutningsvejene er korte. En fuldtidsstilling hvor lønnen fastsættes i forhold til dine kvali?kationer. Pensionsordning, kørselsordning m.v.Hvis du vil vide mere: Så ring til Søren Thomassen eller Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88. Ansøgning: Vil du søge stillingen, skal din ansøgning være på dansk og sendes i Word- eller pdf-format til denne mail: 184@ht-rekruttering.dkAnsøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet.Du kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk Privatliv kandidater.pdfNår vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside:ht-rekruttering.dk job.php

På vegne af Adserballe & Knudsen A/S i Farum, der står overfor store bygge- og renoveringsopgaver i hovedstadsområdet, søger Høi & Thomassen en projektleder.

Adserballe & Knudsen er en fremadstormenede entreprenørvirksomhed med særlige kompetencer indenfor styring af komplekse sager. Vi tager ansvar for alle dele af byggeprocessen, så vi kan levere kvalitet i alle dele af byggeriet.

Hvorfor skal Adserballe & Knudsen ansætte dig?
Du er bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller lignende.
Du har min. 5 års erfaring med ledelse af bygge- og renoveringsprojekter.
Du har erfaring med at arbejde med timelønnede håndværkere.
Du har erfaring med hoved- og totalentrepriser, projektøkonomi, økonomirapportering og budgettering mv..
Du har erfaring med bygningslovgivning og byggeriets aftaleforhold.

Hvorfor skal du søge dette job?
Du får ansvaret for dine byggeprojekter, herunder økonomi, deadlines og kvalitet.
Du leder projektteams af byggeledere og timelønnede medarbejdere.
Du fører et e?ektivt tilsyn med byggepladsen.
Du koordinerer og styrer samarbejdet mellem underleverandører.
Du varetager kontakten til myndigheder, bygherrer, råd- givere og andre interessenter.

Hvad skal du ellers kunne?
Du har ?air for godt købmandskab og forstår betydningen af at skabe en god handel for os og vores samarbejdspartnere.
Du er en god leder og du bliver motiveret af at have ansvaret for økonomi, tid, kvalitet og samarbejde.
Du kan navigere i farvandet mellem interessenterne.
Du er fremadrettet og du kan planlægge din arbejdsdag.
Du kan formulere dig ubesværet og entydigt, skriftligt og mundtligt på dansk.

Hvad tilbyder Adserballe & Knudsen dig?
Vi er tømrere af oprindelse, og herfra har vi arvet en særlig respekt for byggeriets kvaliteter og et skarpt fokus på den gode udførelse.
Ansættelse i et velrenommeret entreprenør?rma, hvor vi bygger med egne håndværkere. Du får ca. 60 dygtige og engagerede kolleger.
Vi er samarbejdsorienterede og er der for hinanden.
Individuel medarbejder- og lederudvikling.
En nøgleposition i en organisation hvor beslutningsvejene er korte.
En fuldtidsstilling hvor lønnen fastsættes i forhold til dine kvali?kationer. Pensionsordning, kørselsordning m.v.

Hvis du vil vide mere:
Så ring til Søren Thomassen eller  Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88.

Ansøgning:
Vil du søge stillingen, skal din ansøgning være på dansk og sendes i Word- eller pdf-format til denne mail: 184@ht-rekruttering.dk

Ansøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet.

Du kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk/Privatliv/kandidater.pdf

Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside:
ht-rekruttering.dk/job.php

HØI & THOMASSEN A/SFarum2019-07-09T00:00:002019-09-03T00:00:00
330056014Erfaren Teknisk Projektleder til ventilationsløsninger (Nordsjælland)Robot Info: Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: Danish Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: More than 5 years experience required Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren Projektleder til tekniske ventilationsløsninger. Her vil du få ansvaret for forskellige projekter, både indenfor nybyggeri og større ombygninger. Det er derfor meget vigtigt at du er uddannet ingeniør og har mindst 5 års erfaring inden for ventilation. Vigtigt: Det er en forudsætning at du har erfaring med ventilationer og det er kun kandidater, der har erfaring med tekniske ventilationsløsninger som vil blive taget i betragtning til denne stilling. Om Jobbet: Projektledelse af tekniske ventilationsløsninger Økonomi- og byggestyring på entrepriser Projektering af tekniske ventilationsløsninger Kvalitetssikring, tidsstyring og indkøb Om dig: Er uddannet ingeniør el. lign. Og har mindst 5 års erfaring inden for ventilation Kan designe og projektere ventilationsanlæg Firmaet tilbyder dig at blive en del af en velfungerende organisation med konstant fokus på udvikling, både af forretningen og på det faglige plan. Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 19472)

Info: Danish is required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Language: Danish

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark

Experience: More than 5 years experience required

Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren Projektleder til tekniske ventilationsløsninger. Her vil du få ansvaret for forskellige projekter, både indenfor nybyggeri og større ombygninger. Det er derfor meget vigtigt at du er uddannet ingeniør og har mindst 5 års erfaring inden for ventilation.

Vigtigt: Det er en forudsætning at du har erfaring med ventilationer og det er kun kandidater, der har erfaring med tekniske ventilationsløsninger som vil blive taget i betragtning til denne stilling. 

Om Jobbet:

  • Projektledelse af tekniske ventilationsløsninger
  • Økonomi- og byggestyring på entrepriser
  • Projektering af tekniske ventilationsløsninger
  • Kvalitetssikring, tidsstyring og indkøb 

Om dig:  

  • Er uddannet ingeniør el. lign. Og har mindst 5 års erfaring inden for ventilation
  • Kan designe og projektere ventilationsanlæg 

Firmaet tilbyder dig at blive en del af en velfungerende organisation med konstant fokus på udvikling, både af forretningen og på det faglige plan.

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 19472) 

Work Supply IVSHillerød2019-07-07T00:00:002019-09-01T00:00:00
330070462Tømrer eller murer med projektstyringsevner til forsikringsagerRobot Tømrer eller murer med projektstyringsevner til forsikringsopgaver Er du klar til en stilling, hvor du styrer og leder vores projekter? Og vil du være en del af et ungdommeligt firma, der lever efter de gamle normer og derfor altid leverer kvalitetsarbejde? Hos la Cour Byg ApS får du en arbejdsdag med stor frihed. Vi vil have dig, der kan dit kram og ikke går på kompromis med kvaliteten. Dig, der er stolt af at levere et godt stykke arbejde hver gang. Opgaver i alle størrelser Vi løser opgaver for private og virksomheder. Der er ikke det, vi ikke laver i Storkøbenhavn og Nordsjælland. Derudover har vi kontrakter med nogle af landets største forsikringsselskaber, og en stor del af dine opgaver bliver at håndtere og styre projekterne der kommer derfra. I løbet af en typisk uge kommer du til at: projektstyre og planlægge vores opgaver bestemme og bestille materialer indhente tilbud fra leverandører udføre tilsyn på pladserne. Du bliver en del af ledergruppen, der består af ejeren og to projektleder. Sammen tager I de vigtige beslutninger og baner vejen for vores fremtid. Et ungdommeligt team med gamle dyder Du får 30 dygtige kolleger og en hverdag i et miljø, hvor ingen er højere eller lavere end andre. Vi er altid klar til at give hinanden en hånd med, og vi mødes som minimum hver 3. uge til fælles morgenmad. Vi er både en flok af yngre og lidt ældre håndværkere, men fælles for os er, at vi aldrig går på kompromis med kvalitet og et veludført arbejde, som kunderne altid er glade for. Derudover har vi ambitioner om at blive dobbelt så mange inden for en kort årrække, ligesom vi arbejder for at blive Storkøbenhavns og Nordsjællands førende tømrer- og murerfirma. Er det lige dig, vi leder efter? Du har god erfaring som tømrer eller murer, og du er nu klar til at tage et større ansvar inden for projektstyring og mere administrative opgaver. Det kan også være, at du er uddannet bygningskonstruktør. Det er en fordel, hvis du har erfaring med forsikringsskader. Du har det bedst i en stilling, hvor du udfører opgaver på lige fod med dine kolleger, samtidig med at du bliver motiveret af at styre og lede projekterne. Du har gode administrative evner, og du behersker dansk i skrift og tale.

Tømrer eller murer med projektstyringsevner til forsikringsopgaver 

Er du klar til en stilling, hvor du styrer og leder vores projekter? Og vil du være en del af et ungdommeligt firma, der lever efter de gamle normer og derfor altid leverer kvalitetsarbejde?

Hos la Cour Byg ApS får du en arbejdsdag med stor frihed. Vi vil have dig, der kan dit kram og ikke går på kompromis med kvaliteten. Dig, der er stolt af at levere et godt stykke arbejde hver gang.

Opgaver i alle størrelser

Vi løser opgaver for private og virksomheder. Der er ikke det, vi ikke laver i Storkøbenhavn og Nordsjælland. Derudover har vi kontrakter med nogle af landets største forsikringsselskaber, og en stor del af dine opgaver bliver at håndtere og styre projekterne der kommer derfra. I løbet af en typisk uge kommer du til at:

  • projektstyre og planlægge vores opgaver
  • bestemme og bestille materialer
  • indhente tilbud fra leverandører
  • udføre tilsyn på pladserne.

Du bliver en del af ledergruppen, der består af ejeren og to projektleder. Sammen tager I de vigtige beslutninger og baner vejen for vores fremtid.

Et ungdommeligt team med gamle dyder

Du får 30 dygtige kolleger og en hverdag i et miljø, hvor ingen er højere eller lavere end andre. Vi er altid klar til at give hinanden en hånd med, og vi mødes som minimum hver 3. uge til fælles morgenmad. Vi er både en flok af yngre og lidt ældre håndværkere, men fælles for os er, at vi aldrig går på kompromis med kvalitet og et veludført arbejde, som kunderne altid er glade for. Derudover har vi ambitioner om at blive dobbelt så mange inden for en kort årrække, ligesom vi arbejder for at blive Storkøbenhavns og Nordsjællands førende tømrer- og murerfirma.

Er det lige dig, vi leder efter?

  • Du har god erfaring som tømrer eller murer, og du er nu klar til at tage et større ansvar inden for projektstyring og mere administrative opgaver. Det kan også være, at du er uddannet bygningskonstruktør.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med forsikringsskader.
  • Du har det bedst i en stilling, hvor du udfører opgaver på lige fod med dine kolleger, samtidig med at du bliver motiveret af at styre og lede projekterne.
  • Du har gode administrative evner, og du behersker dansk i skrift og tale.
La Cour Byg ApSHillerød2019-08-09T00:00:002019-10-02T00:00:00
330073542Bygherre og projektleder (arkitekt)Robot Vil du være med til at præge ca. 50.000 borgeres hverdag? Motiveres du af en bred vifte af spændende byggeopgaver, hvor vi bygger om, bygger til, renoverer bygninger og bygger nyt og af et tæt tværfagligt samarbejde med mange interessenter? Så er du måske vores nye kollega?Hillerød Ejendomme skaber rum til byens liv og understøtter kommunens aktiviteter med funktionelle tidssvarende og attraktive fysiske rammer. Vi bygger nyt og om samt bevarer et skarpt fokus på vedligeholdelsen af Hillerød Kommunes mange ejendomme.Vi har en høj faglighed og fokus på løbende udvikling både af fælles paradigmer og af vores kompetencer. Vi har en god arbejdsplads, hvor der er plads til humoren midt i travlheden. Da en af vores erfarne arkitekter går på pension med udgangen af 2019, har vi brug for en kompetent og erfaren arkitekt til at sikre vores fortsat høje faglighed inden for projektering og arkitektur.Planlægning og projektledelseDu får en hverdag, hvor du skal kunne tænke klart, kreativt og løsningsorienteret. Der er plads til selvstændighed og initiativ, og du får stor indflydelse på og ansvar for planlægning og projektledelse af en række af vores anlægsopgaver. Du vil få en bred opgaveportefølje på tværs af om- ny- og tilbygninger.Vi har desuden et stærkt samarbejde med foreninger og frivillige i Hillerød Kommune, som vi inddrager tidligt og tæt i udarbejdelsen af forslag til nye byggerier på kultur- og idrætsområdet.Dine arbejdsopgaverUdarbejdelse af byggeprogrammer i tæt samarbejde med brugernePlanlægning og projektledelse af anlægsopgaverBidrage til arbejdsgruppen vedr. kommunens arkitekturpolitikOpfølgning med egne og eksterne rådgiveres projekterBudgetoverslag og budgetopfølgning på projekterSikre risikostyring og interessenthåndtering af egne projekterUdarbejdelse af anlægsønsker sagsfremstillingerDeltagelse i workshops med relevante brugereMedvirke til at styrke sammenhængen mellem anlæg og driftTænke bæredygtighed ind i vores renoverings- og byggeprojekterMed dig ombord fastholder en i øvrigt velfungerende afdeling skarpheden til at forme, prioritere og projektlede anlægsopgaver. Du bliver en del af et anlægsteam på 6-7 medarbejdere i vores sektion Bygninger. Du gør, at vores anlægsteam fortsat kan nå i mål med vores projekter samtidig med, at vi får styrket samarbejdet mellem anlægs- og driftsopgaver.Om digVi forestiller os, at du er uddannet arkitekt og du har gerne mere end 10 års praktisk erfaring med anlægsopgaver og meget gerne erfaring fra en politisk styret organisation. Du trives i et job, hvor du arbejder i hele feltet fra planlægning til udførelse.Kandidater med arkitektbaggrund vil blive prioriteret, da det er vigtigt for den samlede bredde i vores anlægsteam, at der til denne stilling ansættes en arkitekt, der har erfaring med at forme, prioritere og projektlede anlægsopgaver.Du arbejder selvstændigt og målrettet med dine opgaver og trives med sparringen og samarbejdet i et stærkt fagligt og ambitiøst miljø. Vi har travlt, og du skal kunne overskue flere projekter samtidige og være klar til at skifte fokus, når det er nødvendigt.Det er i øvrigt et krav, at du har almindeligt kørekort (kategori B).Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med at udarbejde totaløkonomiske beregninger på anlægsopgaver og drift. Det vil ligeledes være en fordel, hvis du har stærke kompetencer i forhold til at arbejde bæredygtigt inden for byggeriet.Vi er en afdeling med ambitionerDu kommer til at arbejde tæt sammen med dygtige kolleger med forskellig baggrund.Hillerød Ejendomme er en afdeling med ambitioner og mod til at føre dem ud i livet. Vi er langt fremme med at understøtte vores arbejde med et stærkt IKT- og økonomiteam.Vi omsætter politiske dagsordener til løsninger, der skaber værdi for vores kunder og Hillerød Kommunes borgere, når vi forvalter ca. 200 ejendomme og 770 bygninger med et samlet etageareal på ca. 300.000 m2.Hillerød Ejendomme har til huse på Hillerød Rådhus, Trollesminde Allé 27, 3400 Hillerød. Hillerød Rådhus er et nyt moderne rådhus med lyse, åbne storrumskontorer, nye it-faciliteter, kantineordning og fri adgang til motionsrum.Du kan læse mere om Hillerød Ejendomme på hjemmesiden herVi giver dig rum og udfordrer dig fagligtVi sætter barren højt og stiller store krav til os selv. Vi har fokus på, at man udfordres fagligt og vi forsøger hele tiden at udvikle kompetencer og skabe attraktive karriereveje, både på den korte og den lange bane.Løn og ansættelsesforholdAnsættelse sker efter gældende overenskomst og lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation.AnsættelsesprocedureSend din ansøgning, vedlagt CV og relevante bilag, via nedenstående link.Ansøgningsfrist er mandag den 9. september 2019.Første samtale afholdes 19. september med ansættelsesudvalget. Herefter vil der for udvalgte kandidater blive afholdt en anden samtale med vores nuværende anlægsteam den 25. september. Stillingen forventes besat til start 1. november 2019.Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionsleder Nikolaj Asschenfeldt Vandrup på telefon 72 32 03 61.Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vil du være med til at præge ca. 50.000 borgeres hverdag? Motiveres du af en bred vifte af spændende byggeopgaver, hvor vi bygger om, bygger til, renoverer bygninger og bygger nyt – og af et tæt tværfagligt samarbejde med mange interessenter? Så er du måske vores nye kollega?
Hillerød Ejendomme skaber rum til byens liv og understøtter kommunens aktiviteter med funktionelle tidssvarende og attraktive fysiske rammer. Vi bygger nyt og om samt bevarer et skarpt fokus på vedligeholdelsen af Hillerød Kommunes mange ejendomme.

Vi har en høj faglighed og fokus på løbende udvikling – både af fælles paradigmer og af vores kompetencer. Vi har en god arbejdsplads, hvor der er plads til humoren midt i travlheden. Da en af vores erfarne arkitekter går på pension med udgangen af 2019, har vi brug for en kompetent og erfaren arkitekt til at sikre vores fortsat høje faglighed inden for projektering og arkitektur.

Planlægning og projektledelse
Du får en hverdag, hvor du skal kunne tænke klart, kreativt og løsningsorienteret. Der er plads til selvstændighed og initiativ, og du får stor indflydelse på og ansvar for planlægning og projektledelse af en række af vores anlægsopgaver. Du vil få en bred opgaveportefølje på tværs af om- ny- og tilbygninger.
Vi har desuden et stærkt samarbejde med foreninger og frivillige i Hillerød Kommune, som vi inddrager tidligt og tæt i udarbejdelsen af forslag til nye byggerier på kultur- og idrætsområdet.

Dine arbejdsopgaver
  • Udarbejdelse af byggeprogrammer i tæt samarbejde med brugerne
  • Planlægning og projektledelse af anlægsopgaver
  • Bidrage til arbejdsgruppen vedr. kommunens arkitekturpolitik
  • Opfølgning med egne og eksterne rådgiveres projekter
  • Budgetoverslag og budgetopfølgning på projekter
  • Sikre risikostyring og interessenthåndtering af egne projekter
  • Udarbejdelse af anlægsønsker/ sagsfremstillinger
  • Deltagelse i workshops med relevante brugere
  • Medvirke til at styrke sammenhængen mellem anlæg og drift
  • Tænke bæredygtighed ind i vores renoverings- og byggeprojekter

Med dig ombord fastholder en i øvrigt velfungerende afdeling skarpheden til at forme, prioritere og projektlede anlægsopgaver. Du bliver en del af et anlægsteam på 6-7 medarbejdere i vores sektion Bygninger. Du gør, at vores anlægsteam fortsat kan nå i mål med vores projekter samtidig med, at vi får styrket samarbejdet mellem anlægs- og driftsopgaver.

Om dig
Vi forestiller os, at du er uddannet arkitekt – og du har gerne mere end 10 års praktisk erfaring med anlægsopgaver og meget gerne erfaring fra en politisk styret organisation. Du trives i et job, hvor du arbejder i hele feltet fra planlægning til udførelse.

Kandidater med arkitektbaggrund vil blive prioriteret, da det er vigtigt for den samlede bredde i vores anlægsteam, at der til denne stilling ansættes en arkitekt, der har erfaring med at forme, prioritere og projektlede anlægsopgaver.

Du arbejder selvstændigt og målrettet med dine opgaver og trives med sparringen og samarbejdet i et stærkt fagligt og ambitiøst miljø. Vi har travlt, og du skal kunne overskue flere projekter samtidige og være klar til at skifte fokus, når det er nødvendigt.

Det er i øvrigt et krav, at du har almindeligt kørekort (kategori B).

Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med at udarbejde totaløkonomiske beregninger på anlægsopgaver og drift. Det vil ligeledes være en fordel, hvis du har stærke kompetencer i forhold til at arbejde bæredygtigt inden for byggeriet.

Vi er en afdeling med ambitioner
Du kommer til at arbejde tæt sammen med dygtige kolleger med forskellig baggrund.

Hillerød Ejendomme er en afdeling med ambitioner og mod til at føre dem ud i livet. Vi er langt fremme med at understøtte vores arbejde med et stærkt IKT- og økonomiteam.

Vi omsætter politiske dagsordener til løsninger, der skaber værdi for vores kunder og Hillerød Kommunes borgere, når vi forvalter ca. 200 ejendomme og 770 bygninger med et samlet etageareal på ca. 300.000 m2.

Hillerød Ejendomme har til huse på Hillerød Rådhus, Trollesminde Allé 27, 3400 Hillerød. Hillerød Rådhus er et nyt moderne rådhus med lyse, åbne storrumskontorer, nye it-faciliteter, kantineordning og fri adgang til motionsrum.

Du kan læse mere om Hillerød Ejendomme på hjemmesiden her

Vi giver dig rum og udfordrer dig fagligt
Vi sætter barren højt og stiller store krav til os selv. Vi har fokus på, at man udfordres fagligt og vi forsøger hele tiden at udvikle kompetencer og skabe attraktive karriereveje, både på den korte og den lange bane.

Løn og ansættelsesforhold
Ansættelse sker efter gældende overenskomst og lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation.
Ansættelsesprocedure

Send din ansøgning, vedlagt CV og relevante bilag, via nedenstående link.

Ansøgningsfrist er mandag den 9. september 2019.

Første samtale afholdes 19. september med ansættelsesudvalget. Herefter vil der for udvalgte kandidater blive afholdt en anden samtale med vores nuværende anlægsteam den 25. september. Stillingen forventes besat til start 1. november 2019.

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionsleder Nikolaj Asschenfeldt Vandrup på telefon 72 32 03 61.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

Hillerød KommuneHillerød2019-08-15T00:00:002019-09-09T00:00:00
330069148CMC Project Director, Asian ActivitiesRobot To take responsibility for the Acendis CMC activities in Asia As CMC Project Director, Asian Activities at Ascendis Pharma the primary tasks are to coordinate the input to the filings and lead the CMC discussion with the partners in Asia. This will be in a very close collaboration with the CMC team as well as the regulatory, clinical and project management teams. The position reports to the SVP of Product Development. We are seeking a highly motivated CMC project leader who has strong experience in the CMC aspects of regulatory filings in China, Japan and or other Asian countries. The main responsibilities are: Coordinate all CMC activities for clinical as well as marketing regulatory filings in Asia, which include direct interaction with our Asian partners: Prepare CMC project plans and align internally and with our Asian partners Implement and monitor progress against project plans Develop the strategy for the CMC content of Asian filings together with the Regulatory team Manage partner collaborations while having resource constraints Prioritizing activities and problemsolving to meet milestones and timelines Update timelines, resources, and budget as timelines and or strategic priorities shift, and or issues arise communicate to all relevant stakeholders (including Senior Management) accordingly Lead preparation of materials for internal updates, including Monthly Project Reports, Project Reviews etc. Lead contribute to operational initiatives as needed Review and contribute to key project documents (e.g., regulatory documents, scientific publications, investor updates) and ensure cross-functional collaboration and alignment when regulatory documents are being prepared Prepare and communicate CMC Asia project budget, facilitate resource capacity planning, and follow up on accruals Contribute to the Ascendis Asia strategy Foster excellent cross-functional collaborative spirit and approach You hold a relevant university degree preferably a Masters of Sciences in Engineering, Pharmacy, or the like and with 10 years of experience in the biotechnology or pharma industry. The successful applicant will already have a proven record of accomplishment in working with Asian countries primarily China and or Japan. The following qualifications are appreciated: Experience with CMC regulatory filings in Asia 5 years of strong and effective CMC project management experience including preparation of CMC project plans and problem solving A proven track record of working cross-functionally Demonstrate an excellent understanding of the entire value chain of drug development You are proficient in English at a professional level, both written and spoken, and you master MS Office. You have an interdisciplinary and intercultural mindset. You are an energetic and resourceful self-starter with high integrity and a can-do attitude. You are a team-player and comfortable in fast-moving, dynamic environments. You are adaptable and resilient with a problem-solving attitude who has a personal commitment to delivering results. You are pragmatic with an open and communicative approach and with the ability to develop effective working relationships with employees at all levels. Further, you can handle and deliver on routine jobs when necessary, while at the same time having the ability to move projects forward. Ascendis Pharma offers you an exciting and challenging position in an entrepreneurial and international company with a short line of command. You will be involved in activities that are central to Ascendis Pharma s strategy and work together with highly skilled and experienced colleagues to advance our exciting product pipeline. Travelling: 20 40 days per year. Place of work: Ascendis Pharma resides in a wonderful office facility in Tuborg Havn in Hellerup with a view to the harbour, the canals and the sea. For more details about the job or the company, please contact Partner Jørn Duhn, Unique Human Capital on M: 45 21 75 19 25. All applications must be submitted in English and are treated confidentially.

To take responsibility for the Acendis CMC activities in Asia

As CMC Project Director, Asian Activities at Ascendis Pharma the primary tasks are to coordinate the input to the filings and lead the CMC discussion with the partners in Asia. This will be in a very close collaboration with the CMC team as well as the regulatory, clinical and project management teams. The position reports to the SVP of Product Development.

We are seeking a highly motivated CMC project leader who has strong experience in the CMC aspects of regulatory filings in China, Japan and/or other Asian countries.

The main responsibilities are:

  • Coordinate all CMC activities for clinical as well as marketing regulatory filings in Asia, which include direct interaction with our Asian partners:
    • Prepare CMC project plans and align internally and with our Asian partners
    • Implement and monitor progress against project plans
    • Develop the strategy for the CMC content of Asian filings together with the Regulatory team
    • Manage partner collaborations while having resource constraints
    • Prioritizing activities and problemsolving to meet milestones and timelines
    • Update timelines, resources, and budget as timelines and/or strategic priorities shift, and/or issues arise; communicate to all relevant stakeholders (including Senior Management) accordingly
    • Lead preparation of materials for internal updates, including Monthly Project Reports, Project Reviews etc.
    • Lead/contribute to operational initiatives as needed
    • Review and contribute to key project documents (e.g., regulatory documents, scientific publications, investor updates) and ensure cross-functional collaboration and alignment when regulatory documents are being prepared
    • Prepare and communicate CMC Asia project budget, facilitate resource/capacity planning, and follow up on accruals
  • Contribute to the Ascendis Asia strategy
  • Foster excellent cross-functional collaborative spirit and approach

You hold a relevant university degree – preferably a Masters of Sciences in Engineering, Pharmacy, or the like and with +10 years of experience in the biotechnology or pharma industry.

The successful applicant will already have a proven record of accomplishment in working with Asian countries primarily China and/or Japan. The following qualifications are appreciated:

  • Experience with CMC regulatory filings in Asia
  • 5+ years of strong and effective CMC project management experience including preparation of CMC project plans and problem solving
  • A proven track record of working cross-functionally
  • Demonstrate an excellent understanding of the entire value chain of drug development

You are proficient in English at a professional level, both written and spoken, and you master MS Office.

You have an interdisciplinary and intercultural mindset. You are an energetic and resourceful self-starter with high integrity and a can-do attitude. You are a team-player and comfortable in fast-moving, dynamic environments. You are adaptable and resilient with a problem-solving attitude who has a personal commitment to delivering results. You are pragmatic with an open and communicative approach and with the ability to develop effective working relationships with employees at all levels. Further, you can handle and deliver on routine jobs when necessary, while at the same time having the ability to move projects forward.

Ascendis Pharma offers you an exciting and challenging position in an entrepreneurial and international company with a short line of command. You will be involved in activities that are central to Ascendis Pharma’s strategy and work together with highly skilled and experienced colleagues to advance our exciting product pipeline.

Travelling: 20 – 40 days per year.

Place of work: Ascendis Pharma resides in a wonderful office facility in Tuborg Havn in Hellerup with a view to the harbour, the canals and the sea.

For more details about the job or the company, please contact Partner Jørn Duhn, Unique Human Capital on M: +45 21 75 19 25. All applications must be submitted in English and are treated confidentially.

Unique Consult Danmark A/SHellerup2019-08-07T00:00:002019-09-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

PROJEKTLEDER - Ansvar - Ledelse - Drive - Købmandsskab

HØI & THOMASSEN A/S

Farum
På vegne af Adserballe Knudsen A S i Farum, der står overfor store bygge- og renoveringsopgaver i hovedstadsområdet, søger Høi Thomassen en projektleder. Adserballe Knudsen er en fremadstormenede entreprenørvirksomhed med særlige kompetencer indenfo...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:3. september 2019

Erfaren Teknisk Projektleder til ventilationsløsninger (Nordsjælland)

Work Supply IVS

Hillerød
Info: Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: Danish Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: More than 5 years experience required Work Supply søger på...
Indrykket:7. juli 2019
Udløbsdato:1. september 2019

Tømrer eller murer med projektstyringsevner til forsikringsager

La Cour Byg ApS

Hillerød
Tømrer eller murer med projektstyringsevner til forsikringsopgaver Er du klar til en stilling, hvor du styrer og leder vores projekter? Og vil du være en del af et ungdommeligt firma, der lever efter de gamle normer og derfor altid leverer kvalitets...
Indrykket:9. august 2019
Udløbsdato:2. oktober 2019

Bygherre og projektleder (arkitekt)

Hillerød Kommune

Hillerød
Vil du være med til at præge ca. 50.000 borgeres hverdag? Motiveres du af en bred vifte af spændende byggeopgaver, hvor vi bygger om, bygger til, renoverer bygninger og bygger nyt og af et tæt tværfagligt samarbejde med mange interessenter? Så er du...
Indrykket:15. august 2019
Udløbsdato:9. september 2019

CMC Project Director, Asian Activities

Unique Consult Danmark A/S

Hellerup
To take responsibility for the Acendis CMC activities in Asia As CMC Project Director, Asian Activities at Ascendis Pharma the primary tasks are to coordinate the input to the filings and lead the CMC discussion with the partners in Asia. This will ...
Indrykket:7. august 2019
Udløbsdato:30. september 2019