Tømrer eller murer med projektstyringsevner til forsikringsager

Tømrer eller murer med projektstyringsevner

Er du klar til en stilling, hvor du styrer og leder vores projekter? Og vil du være en del af et ungdommeligt firma, der lever efter de gamle normer og derfor altid leverer kvalitetsarbejde?

Hos la Cour Byg ApS får du en arbejdsdag med stor frihed. Vi vil have dig, der kan dit kram og ikke går på kompromis med kvaliteten. Dig, der er stolt af at levere et godt stykke arbejde hver gang.

Opgaver i alle størrelser

Vi løser opgaver for private og virksomheder. Der er ikke det, vi ikke laver i Storkøbenhavn og Nordsjælland. Derudover har vi kontrakter med nogle af landets største forsikringsselskaber, og en stor del af dine opgaver bliver at håndtere og styre projekterne der kommer derfra. I løbet af en typisk uge kommer du til at:

  • projektstyre og planlægge vores opgaver
  • bestemme og bestille materialer
  • indhente tilbud fra leverandører
  • udføre tilsyn på pladserne.

Du bliver en del af ledergruppen, der består af ejeren og to projektleder. Sammen tager I de vigtige beslutninger og baner vejen for vores fremtid.

Et ungdommeligt team med gamle dyder

Du får 25 dygtige kolleger og en hverdag i et miljø, hvor ingen er højere eller lavere end andre. Vi er altid klar til at give hinanden en hånd med, og vi mødes som minimum hver 3. uge til fælles morgenmad. Vi er både en flok af yngre og lidt ældre håndværkere, men fælles for os er, at vi aldrig går på kompromis med kvalitet og et veludført arbejde, som kunderne altid er glade for. Derudover har vi ambitioner om at blive dobbelt så mange inden for en kort årrække, ligesom vi arbejder for at blive Storkøbenhavns og Nordsjællands førende tømrer- og murerfirma.

Er det lige dig, vi leder efter?

  • Du har god erfaring som tømrer eller murer, og du er nu klar til at tage et større ansvar inden for projektstyring og mere administrative opgaver. Det kan også være, at du er uddannet bygningskonstruktør.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med forsikringsskader.
  • Du har det bedst i en stilling, hvor du udfører opgaver på lige fod med dine kolleger, samtidig med at du bliver motiveret af at styre og lede projekterne.
  • Du har gode administrative evner, og du behersker dansk i skrift og tale.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330009785Phoenix-25441ada12019-04-23T00:00:00Tømrer eller murer med projektstyringsevner til forsikringsager

Tømrer eller murer med projektstyringsevner

Er du klar til en stilling, hvor du styrer og leder vores projekter? Og vil du være en del af et ungdommeligt firma, der lever efter de gamle normer og derfor altid leverer kvalitetsarbejde?

Hos la Cour Byg ApS får du en arbejdsdag med stor frihed. Vi vil have dig, der kan dit kram og ikke går på kompromis med kvaliteten. Dig, der er stolt af at levere et godt stykke arbejde hver gang.

Opgaver i alle størrelser

Vi løser opgaver for private og virksomheder. Der er ikke det, vi ikke laver i Storkøbenhavn og Nordsjælland. Derudover har vi kontrakter med nogle af landets største forsikringsselskaber, og en stor del af dine opgaver bliver at håndtere og styre projekterne der kommer derfra. I løbet af en typisk uge kommer du til at:

  • projektstyre og planlægge vores opgaver
  • bestemme og bestille materialer
  • indhente tilbud fra leverandører
  • udføre tilsyn på pladserne.

Du bliver en del af ledergruppen, der består af ejeren og to projektleder. Sammen tager I de vigtige beslutninger og baner vejen for vores fremtid.

Et ungdommeligt team med gamle dyder

Du får 25 dygtige kolleger og en hverdag i et miljø, hvor ingen er højere eller lavere end andre. Vi er altid klar til at give hinanden en hånd med, og vi mødes som minimum hver 3. uge til fælles morgenmad. Vi er både en flok af yngre og lidt ældre håndværkere, men fælles for os er, at vi aldrig går på kompromis med kvalitet og et veludført arbejde, som kunderne altid er glade for. Derudover har vi ambitioner om at blive dobbelt så mange inden for en kort årrække, ligesom vi arbejder for at blive Storkøbenhavns og Nordsjællands førende tømrer- og murerfirma.

Er det lige dig, vi leder efter?

  • Du har god erfaring som tømrer eller murer, og du er nu klar til at tage et større ansvar inden for projektstyring og mere administrative opgaver. Det kan også være, at du er uddannet bygningskonstruktør.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med forsikringsskader.
  • Du har det bedst i en stilling, hvor du udfører opgaver på lige fod med dine kolleger, samtidig med at du bliver motiveret af at styre og lede projekterne.
  • Du har gode administrative evner, og du behersker dansk i skrift og tale.
Tømrer eller murer med projektstyringsevner Er du klar til en stilling, hvor du styrer og leder vores projekter? Og vil du være en del af et ungdommeligt firma, der lever efter de gamle normer og derfor altid leverer kvalitetsarbejde? Hos la Cour Byg ApS får du en arbejdsdag med stor frihed. Vi vil have dig, der kan dit kram og ikke går på kompromis med kvaliteten. Dig, der er stolt af at levere et godt stykke arbejde hver gang. Opgaver i alle størrelser Vi løser opgaver for private og virksomheder. Der er ikke det, vi ikke laver i Storkøbenhavn og Nordsjælland. Derudover har vi kontrakter med nogle af landets største forsikringsselskaber, og en stor del af dine opgaver bliver at håndtere og styre projekterne der kommer derfra. I løbet af en typisk uge kommer du til at: projektstyre og planlægge vores opgaver bestemme og bestille materialer indhente tilbud fra leverandører udføre tilsyn på pladserne. Du bliver en del af ledergruppen, der består af ejeren og to projektleder. Sammen tager I de vigtige beslutninger og baner vejen for vores fremtid. Et ungdommeligt team med gamle dyder Du får 25 dygtige kolleger og en hverdag i et miljø, hvor ingen er højere eller lavere end andre. Vi er altid klar til at give hinanden en hånd med, og vi mødes som minimum hver 3. uge til fælles morgenmad. Vi er både en flok af yngre og lidt ældre håndværkere, men fælles for os er, at vi aldrig går på kompromis med kvalitet og et veludført arbejde, som kunderne altid er glade for. Derudover har vi ambitioner om at blive dobbelt så mange inden for en kort årrække, ligesom vi arbejder for at blive Storkøbenhavns og Nordsjællands førende tømrer- og murerfirma. Er det lige dig, vi leder efter? Du har god erfaring som tømrer eller murer, og du er nu klar til at tage et større ansvar inden for projektstyring og mere administrative opgaver. Det kan også være, at du er uddannet bygningskonstruktør. Det er en fordel, hvis du har erfaring med forsikringsskader. Du har det bedst i en stilling, hvor du udfører opgaver på lige fod med dine kolleger, samtidig med at du bliver motiveret af at styre og lede projekterne. Du har gode administrative evner, og du behersker dansk i skrift og tale.11jobnet25441ada100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-18T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3511906La Cour Byg ApS11Frejasvej 23B3400HillerødDKDanmark0
fl@byg-al.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent747738JobNet4977401497740110023-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25441adahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=25441adahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25441ada&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25441ada&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos La Cour Byg ApS er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361555401Filip la Courfl@byg-al.comDKDanmarkDKDanmark330024524Byggeprojektleder til Byggesektion 3 - Nyt Hospital HvidovreRobot Er du engageret og har du erfaring med at stå i spidsen for større komplekse byggeprojekter? RegionH står overfor en del større byggeprojekter, herunder blandt andet Nyt Hvidovre Hospital, Renseanlæg Hvidovre Hospital samt ombygning af flere teknisk komplicerede hospitalsprojekter, derfor mangler vi nu en erfaren projektleder som kan stå for ledelsen af byggeprojekter. Om os Center For Ejendomme (CEJ) er et relativt nyoprettet koncerncenter i Region Hovedstaden, som siden januar 2017 har varetaget Regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter. Sammen vil CEJ skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices. CEJ er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens 40.000 ansatte og for patienterne, der skal føle sig ventet og velkommen , overalt hvor de kommer på regionens matrikler. Om stillingen Plan og Byg, er den del af CEJ, som varetager alle Region Hovedstadens byggeprojekter, fra den indledende idefase til indflytning. I denne stilling vil du blive en del af bygherreteamet for Nyt Hvidovre Hospital, som blandt andet indeholder en ny akutmodtagelse til det hospital i landet som har det største patientgrundlag. Du vil som projektleder få ansvar for, med din faglige indsigt og viden, at sikre veltilrettelagte processer, der holder tidsplanen, budgetter og den forventede kvalitet i alle involverede projekter. På længere sigt er det planen, at du også skal indgå i løsningen af byggeprojekter på Hvidovre og Amager Hospital. Om dig Du skal kunne dokumentere byggeteknisk indsigt og erfaring med: projektledelse og styring, herunder organisering og gennemførelse af komplekse bygge og anlægsprojekter varetagelse af bygherrefunktion, rådgivning eller tilsvarende overordnet projektledelse i komplekse installationstunge offentlige eller private byggerier økonomistyring, risiko og kvalitetsstyring udbuds og konkurrence processer inden for byggeri og kontraktforhandling kommunikation til forskellige interessenter på forskellige niveauer Endvidere skal du besidde en høj grad af empati, som kan sikre at de mange til tider modsatrettede hensyn bliver håndteret på en konstruktiv måde. Du besidder følgende evner: struktureret og kan bevare overblik arbejder selvstændigt samt planlægger og prioriterer opgaver gode samarbejds- og kommunikationsevner, der kan udfoldes på tværs af komplekse organisatoriske skel og faglige grænse stærke forhandlingsevner god forståelse for de politiske og administrative processer i en offentlig virksomhed Vi ser gerne at du har en installationsfaglig baggrund som ingeniør eller installatør maskinmester og har været mindst 10 år i byggebranchen og gerne i en bygherrerolle. Du har brancheforståelse og indsigt i entreprise og leverandørmarkedet, leveringsbetingelser og aftalevilkår. Ideelt set har du i en årrække arbejdet som senior projektleder, projektchef eller bygherrerådgiver og gerne i en tilsvarende ledet organisation hvor du har bevist, at du kan manøvrere på en arbejdsplads med mange forskellige interessenter. Du kan sagtens arbejde selvstændigt og gør det systematisk og vedholdende. Samtidig erkender du værdien af godt teamwork internt med dine kolleger og eksternt sammen med rådgivere, entreprenører, leverandører etc. Du er robust, fremstår tillidsvækkende og er i god balance med dig selv. Du er kendt for at have en positiv gennemslagskraft via din direkte og positive kommunikation, men også ved at vise handlekraft når det er påkrævet. Vi tilbyder Stort ansvar og selvstændighed i et inspirerende miljø præget af motiverede kolleger med en udpræget teamånd og hvor tonen er frisk og direkte. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst, med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Stillingen besættes fra 1. juli 2019. Ansættelsesstedet er Hvidovre Hospital. Ansøgningsprocedure Send CV, ansøgning, uddannelsesbevis samt andre relevante dokumenter via link. Ansøgningsfristen er den 23. maj 2019. Der vil blive afholdt samtaler løbende. Alle henvendelser behandles fortroligt. Yderligere oplysninger Ønsker du flere informationer om stillingen, er du velkommen til at kontakte Malene Nygaard Kristensen på tlf.: 20 13 64 71.Er du engageret og har du erfaring med at stå i spidsen for større komplekse byggeprojekter?

RegionH står overfor en del større byggeprojekter, herunder blandt andet Nyt Hvidovre Hospital, Renseanlæg Hvidovre Hospital samt ombygning af flere teknisk komplicerede hospitalsprojekter, derfor mangler vi nu en erfaren projektleder som kan stå for ledelsen af byggeprojekter.

Om os
Center For Ejendomme (CEJ) er et relativt nyoprettet koncerncenter i Region Hovedstaden, som siden januar 2017 har varetaget Regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter.

Sammen vil CEJ skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices. CEJ er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens 40.000 ansatte og for patienterne, der skal føle sig ”ventet og velkommen”, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.

Om stillingen
Plan og Byg, er den del af CEJ, som varetager alle Region Hovedstadens byggeprojekter, fra den indledende idefase til indflytning.

I denne stilling vil du blive en del af bygherreteamet for Nyt Hvidovre Hospital, som blandt andet indeholder en ny akutmodtagelse til det hospital i landet som har det største patientgrundlag.

Du vil som projektleder få ansvar for, med din faglige indsigt og viden, at sikre veltilrettelagte processer, der holder tidsplanen, budgetter og den forventede kvalitet i alle involverede projekter.

På længere sigt er det planen, at du også skal indgå i løsningen af byggeprojekter på Hvidovre og Amager Hospital.

Om dig
Du skal kunne dokumentere byggeteknisk indsigt og erfaring med:
  • projektledelse og styring, herunder organisering og gennemførelse af komplekse bygge og anlægsprojekter
  • varetagelse af bygherrefunktion, rådgivning eller tilsvarende overordnet projektledelse i komplekse installationstunge offentlige eller private byggerier
  • økonomistyring, risiko og kvalitetsstyring
  • udbuds og konkurrence processer inden for byggeri og kontraktforhandling
  • kommunikation til forskellige interessenter på forskellige niveauer
Endvidere skal du besidde en høj grad af empati, som kan sikre at de mange – til tider modsatrettede – hensyn bliver håndteret på en konstruktiv måde.

Du besidder følgende evner:
  • struktureret og kan bevare overblik
  • arbejder selvstændigt samt planlægger og prioriterer opgaver
  • gode samarbejds- og kommunikationsevner, der kan udfoldes på tværs af komplekse organisatoriske skel og faglige grænse
  • stærke forhandlingsevner
  • god forståelse for de politiske og administrative processer i en offentlig virksomhed
Vi ser gerne at du har en installationsfaglig baggrund som ingeniør eller installatør/maskinmester og har været mindst 10 år i byggebranchen og gerne i en bygherrerolle.

Du har brancheforståelse og indsigt i entreprise og leverandørmarkedet, leveringsbetingelser og aftalevilkår.
Ideelt set har du i en årrække arbejdet som senior projektleder, projektchef eller bygherrerådgiver og gerne i en tilsvarende ledet organisation hvor du har bevist, at du kan manøvrere på en arbejdsplads med mange forskellige interessenter.

Du kan sagtens arbejde selvstændigt og gør det systematisk og vedholdende. Samtidig erkender du værdien af godt teamwork – internt med dine kolleger og eksternt sammen med rådgivere, entreprenører, leverandører etc.

Du er robust, fremstår tillidsvækkende og er i god balance med dig selv.

Du er kendt for at have en positiv gennemslagskraft via din direkte og positive kommunikation, men også ved at vise handlekraft når det er påkrævet.

Vi tilbyder
Stort ansvar og selvstændighed i et inspirerende miljø præget af motiverede kolleger med en udpræget teamånd og hvor tonen er frisk og direkte.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst, med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Stillingen besættes fra 1. juli 2019.

Ansættelsesstedet er Hvidovre Hospital.

Ansøgningsprocedure
Send CV, ansøgning, uddannelsesbevis samt andre relevante dokumenter via link.

Ansøgningsfristen er den 23. maj 2019.

Der vil blive afholdt samtaler løbende.

Alle henvendelser behandles fortroligt.

Yderligere oplysninger
Ønsker du flere informationer om stillingen, er du velkommen til at kontakte Malene Nygaard Kristensen på tlf.: 20 13 64 71.
Region HovedstadenHillerød2019-05-15T00:00:002019-05-23T00:00:00
330022794Projektleder og udstyrsplanlæggerRobot Bygherreorganisationen for Nyt Hospital Bispebjerg søger en udstyrsplanlægger til It og medicoteknisk inventarteamet med erfaring med dRofus. Her er chancen for at være med til at udvikle fremtidens hospital. Vi bygger et nyt hospital, mens det eksisterende hospital samtidig skal være fuldt fungerende. Vi er en dynamisk bygherreorganisation i løbende udvikling. Du får gode muligheder for at påvirke arbejdsmetoderne og -miljøet og for at indgå i et engageret team, hvor højt humør præger en ofte travl hverdag. Nyt Hospital Bispebjerg er betegnelsen for hele projektet på Bispebjerg Hospitals matrikel, der samler Bispebjerg og Frederiksberg Hospital. Nyt Hospital Bispebjerg har en samlet anlægssum på ca. 3,5 mia. kr. og omfatter byggeri af 85.000 m2 nybyggeri samt renovering og ombygning af 12.000 m2. Byggeriet af hospitalet er kendetegnet ved stor teknisk og logistisk kompleksitet, med mange snitflader og mange interessenter. Om stillingen Du vil indgå i It og medicoteknisk inventarteamet og dine opgaver vil bl.a. omfatte: strukturering af data i dRofus, herunder vedligeholdelse og opdatering af dategrundlaget i dRofus vedligeholdelse og opdatering af udstyrsplaner for It og medicoteknisk inventar, herunder planlægning af både nyindkøb og genbrug flytning af eksisterende udstyr koordinering med medicotekniske specialister, regionens indkøbsfunktion mm. assistance og understøttelse af den ansvarlige for It og medicoteknisk inventar med datagrundlag og procesunderstøttende opgaver It og medicoteknisk inventar teamet består af en ansvarlig for It og medicoteknisk inventar, tekniske specialister, medicotekniske specialister samt en udstyrsplanlægger. It og medicoteknisk inventar er i væsentligt omfang en bygherreleverance. Det betyder et stort koordineringsarbejde med byggeprojektet, entreprenører, klinikken, hospitalsdirektion, regionens centrale indkøbsafdeling, regionens centrale medico-afdeling mm. Du kommer til at referere til økonomi- og proceschefen. Om dig Vi forventer, at du: kan være bachelor eller master har erfaring med udstyrsplanlægning af hospitaler Har arbejder med dRofus og eller andre projektrelevante programmer formår at holde fokus på det væsentlige, og sikre at projekter kommer i mål mestrer at samarbejde på tværs er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt på danske og engelsk En sjælden, faglig udfordring på et veldrevet byggeprojekt af stor kompleksitet Nyt Hospital Bispebjerg tilbyder en sjælden og særdeles attraktiv jobåbning. Der er tale om et af de største og mest ambitiøse byggeprojekter i København i de kommende år. Byggeriet er i fuld gang og forude venter fortsat store faglige og komplekse udfordringer, indtil byggeriet forventes færdigt i 2024. Du bliver del af en dynamisk bygherreorganisation for Nyt Hospital Bispebjerg, der formår at agere smidigt og med et tæt samarbejde både internt og i forhold til den øvrige organisation. Visionen for at udbygge hospitalet er at skabe et sted, hvor patienter, pårørende og medarbejdere trives og naturligt finder rundt i et æstetisk miljø af både historiske og nye bygninger samt grønne områder. Området bliver et sundhedskvarter i fremtidens by, en park til rekreation og sunde, forebyggende aktiviteter for nutidens og fremtidens patienter. Du tilbydes fastansættelse i Center for Ejendomme, Region Hovedstaden. Indtil færdiggørelsen af Nyt Hospital Bispebjerg i 2024 forventes du fast tilknytning til projektet Nyt Hospital Bispebjerg med placering på Bispebjerg Hospital, hvor vi har projektkontor. Noget for dig? Yderligere oplysninger om stillingen får du hos økonomi- og proceschef Berit Steenstrup Damm på tlf. 40 91 96 78. Eller projektchef Lene Stevnhoved på tlf. 23 26 70 45. Ansøgningen skal du sende via linket til højre, så vi har den senest 22 5 2019. Vedlæg CV og gerne relevante referencer. Vi forventer at gennemføre samtaler i uge 22 med tiltrædelse 1. august 2019. Firmainfo Nyt Hospital Bispebjerg opføres på Bispebjerg Bakke, hvor Bispebjerg Hospital findes i dag. Nyt Hospital Bispebjerg er et af tidens største og mest ambitiøse byggeprojekter i København og bliver et moderne akuthospital for 440.000 københavnere. Med sine omkring 4.500 ansatte er det samtidig en af regionens største arbejdspladser. Visionen for at udbygge hospitalet og psykiatrien er at skabe et sted, hvor patienter, pårørende og medarbejdere trives og naturligt finder rundt i et æstetisk miljø af historiske og nye bygninger og grønne områder. Læs mere på: https: www.bispebjerghospital.dk nythospital Sider default.aspx Hjemmeside: https: www.regionh.dk om-region-hovedstaden denAdministrativeRegion center-for-ejendomme Sider default.aspxBygherreorganisationen for Nyt Hospital Bispebjerg søger en udstyrsplanlægger til It og medicoteknisk inventarteamet med erfaring med dRofus.

Her er chancen for at være med til at udvikle fremtidens hospital. Vi bygger et nyt hospital, mens det eksisterende hospital samtidig skal være fuldt fungerende.

Vi er en dynamisk bygherreorganisation i løbende udvikling. Du får gode muligheder for at påvirke arbejdsmetoderne og -miljøet og for at indgå i et engageret team, hvor højt humør præger en ofte travl hverdag.

Nyt Hospital Bispebjerg er betegnelsen for hele projektet på Bispebjerg Hospitals matrikel, der samler Bispebjerg og Frederiksberg Hospital. Nyt Hospital Bispebjerg har en samlet anlægssum på ca. 3,5 mia. kr. og omfatter byggeri af 85.000 m2 nybyggeri samt renovering og ombygning af 12.000 m2. Byggeriet af hospitalet er kendetegnet ved stor teknisk og logistisk kompleksitet, med mange snitflader og mange interessenter.

Om stillingen
Du vil indgå i It og medicoteknisk inventarteamet og dine opgaver vil bl.a. omfatte:
  • strukturering af data i dRofus, herunder vedligeholdelse og opdatering af dategrundlaget i dRofus
  • vedligeholdelse og opdatering af udstyrsplaner for It og medicoteknisk inventar, herunder planlægning af både nyindkøb og genbrug/flytning af eksisterende udstyr
  • koordinering med medicotekniske specialister, regionens indkøbsfunktion mm.
  • assistance og understøttelse af den ansvarlige for It og medicoteknisk inventar med datagrundlag og procesunderstøttende opgaver
It og medicoteknisk inventar teamet består af en ansvarlig for It og medicoteknisk inventar, tekniske specialister, medicotekniske specialister samt en udstyrsplanlægger.

It og medicoteknisk inventar er i væsentligt omfang en bygherreleverance. Det betyder et stort koordineringsarbejde med byggeprojektet, entreprenører, klinikken, hospitalsdirektion, regionens centrale indkøbsafdeling, regionens centrale medico-afdeling mm.

Du kommer til at referere til økonomi- og proceschefen.


Om dig
Vi forventer, at du:
  • kan være bachelor eller master
  • har erfaring med udstyrsplanlægning af hospitaler
  • Har arbejder med dRofus og/eller andre projektrelevante programmer
  • formår at holde fokus på det væsentlige, og sikre at projekter kommer i mål
  • mestrer at samarbejde på tværs
  • er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt på danske og engelsk
En sjælden, faglig udfordring på et veldrevet byggeprojekt af stor kompleksitet
Nyt Hospital Bispebjerg tilbyder en sjælden og særdeles attraktiv jobåbning. Der er tale om et af de største og mest ambitiøse byggeprojekter i København i de kommende år. Byggeriet er i fuld gang og forude venter fortsat store faglige og komplekse udfordringer, indtil byggeriet forventes færdigt i 2024.

Du bliver del af en dynamisk bygherreorganisation for Nyt Hospital Bispebjerg, der formår at agere smidigt og med et tæt samarbejde både internt og i forhold til den øvrige organisation.

Visionen for at udbygge hospitalet er at skabe et sted, hvor patienter, pårørende og medarbejdere trives og naturligt finder rundt i et æstetisk miljø af både historiske og nye bygninger samt grønne områder. Området bliver et sundhedskvarter i fremtidens by, en park til rekreation og sunde, forebyggende aktiviteter for nutidens og fremtidens patienter.

Du tilbydes fastansættelse i Center for Ejendomme, Region Hovedstaden. Indtil færdiggørelsen af Nyt Hospital Bispebjerg i 2024 forventes du fast tilknytning til projektet ”Nyt Hospital Bispebjerg” med placering på Bispebjerg Hospital, hvor vi har projektkontor.

Noget for dig?
Yderligere oplysninger om stillingen får du hos økonomi- og proceschef Berit Steenstrup Damm på tlf. 40 91 96 78.
Eller projektchef Lene Stevnhoved på tlf. 23 26 70 45.

Ansøgningen skal du sende via linket til højre, så vi har den senest 22/5 2019. Vedlæg CV og gerne relevante referencer.

Vi forventer at gennemføre samtaler i uge 22 med tiltrædelse 1. august 2019.

Firmainfo
Nyt Hospital Bispebjerg opføres på Bispebjerg Bakke, hvor Bispebjerg Hospital findes i dag. Nyt Hospital Bispebjerg er et af tidens største og mest ambitiøse byggeprojekter i København og bliver et moderne akuthospital for 440.000 københavnere. Med sine omkring 4.500 ansatte er det samtidig en af regionens største arbejdspladser. Visionen for at udbygge hospitalet og psykiatrien er at skabe et sted, hvor patienter, pårørende og medarbejdere trives og naturligt finder rundt i et æstetisk miljø af historiske og nye bygninger og grønne områder.

Læs mere på: https://www.bispebjerghospital.dk/nythospital/Sider/default.aspx

Hjemmeside: https://www.regionh.dk/om-region-hovedstaden/denAdministrativeRegion/center-for-ejendomme/Sider/default.aspx
Region HovedstadenHillerød2019-05-13T00:00:002019-05-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Byggeprojektleder til Byggesektion 3 - Nyt Hospital Hvidovre

Region Hovedstaden

Hillerød
Er du engageret og har du erfaring med at stå i spidsen for større komplekse byggeprojekter? RegionH står overfor en del større byggeprojekter, herunder blandt andet Nyt Hvidovre Hospital, Renseanlæg Hvidovre Hospital samt ombygning af flere teknisk...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:23. maj 2019

Projektleder og udstyrsplanlægger

Region Hovedstaden

Hillerød
Bygherreorganisationen for Nyt Hospital Bispebjerg søger en udstyrsplanlægger til It og medicoteknisk inventarteamet med erfaring med dRofus. Her er chancen for at være med til at udvikle fremtidens hospital. Vi bygger et nyt hospital, mens det eksi...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:22. maj 2019