Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Told- og skattemedarbejder

Har du mod på de udfordringer som det giver at arbejde med fortoldning af varer og toldrelaterede opgaver i en international virksomhed samt transport og fakturering på både indgående og udgående forsendelser?

Vi søger en rutineret og serviceminded medarbjeder som har lyst til at udvikle sig i jobbet. Du vil få et job med en bred kontaktflade og du vil komme til at beskæftige dig med følgende opgaver:

* Fortoldning ved import
* Refusion af udgifter
* Regnskab ved eksport af aktiv forædling
* Vedligeholdelse af bevillinger
* Indberetning af statistik til Intrastat
* Kontrollere regnskaber
* Rådgive og vejlede om told og afgifter
* Kontrollere varer som bliver ført ind og ud af landet
* Import fra Fjernøsten, Europa, Nordafrika
* Export EU sam ikke-EU lande
* Fortoldning/fraførsler
* Effektivisering og optimering af processer
* Opfølgning/rapportering af produktionsordrer + afskibninger

Kvalifikationer:
* Superbruger Excel
* Flydende engelsk og dansk i skrift og tale
* Uddannelse indenfor told og/eller transport
* Skal have erfaring indenfor ovenstående
* Gerne kendskab til Butterfly

Personprofil:
Du:
* Er selvstændig
* Teamplayer
* Struktureret
* Kan have flere bolde i luften
* Serviceminded
* Fleksibel
* Forandringsvillig og procesorienteret

Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte xxx på telefon xxx.

Skriftlig ansøgning sendes senest den xxx til

DPD
Venusvej
6000 Kolding


en Økonomiassistent til vores hovedkontor i Kolding, hvor du kommer til at arbejde i et udadvendt team, på en arbejdsplads med masser af udfordringer og fokus på personlig udvikling.

Vi tilbyder:
Løbende uddannelse og personlig udvikling
Et spændende job i en ung og uformel organisation, med gode kollegaer og udviklingsmuligheder
Gode muligheder for tværgående opgaver

Dine arbejdsopgaver vil være:
Opfølgning på outsourcing af bogholderiet
Styring af inkasso procedure i samarbejde med outsourcing partner
Planlægning og opfølgning på indkøbssystem
Deltage i controlling for salg og produktion

Vi forventer:
At du kan lide at skabe resultater
At du er energisk, ihærdig og har god forretningsforståelse
At du trives med struktur og klare mål
At du er merkonom eller påbegyndt HD i regnskab
At du har bogholderihåndværket 100 % på plads men gerne vil lære mere

Er du klar til at høre mere om jobbet og tage et skridt videre i din karriere, så send en kortfattet ansøgning og CV til:

Gitte Schack
E-mail: gis@dpd.dk
Telefon: 7630 2590 / 2277 4071 ved spørgsmål


DPD Denmark A/S har siden etableringen I Danmark 1993 opbygget et totalt distributionsnet inden for pakkedistribution. DPD Denmark A/S er tilknyttet Direct Parcel Distribution Europe, som er en af de førende europæiske logistikvirksomheder inden for B2B med mere end 420 depoter og 1,5 mio. pakker dagligt. DPD Denmark A/S omsætter for ca. 400 millioner DDK. Virksomheden beskæftiger 440 medarbejdere, heraf ca. 80 timelønnede. DPD Denmark har hovedkontor i Kolding og er ejet af Posten AB, Sverige. Du kan læse mere om DPD på www.dpd.dk


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her