Tommy Hilfiger søger en Assistant Store Manager, til vores Flagship Store i København K

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Tommy Hilfiger er et af verdens førende mærker indenfor livsstil og design, internationalt anerkendt for at hylde essensen af “klassisk amerikansk” cool stil.

Grundlagt i 1985, Tommy Hilfiger har leveret eksklusiv styling og kvalitet til forbrugere over hele verden, med en bred vifte af kollektioner så som Hilfiger Collection, Tommy Hilfiger mens, womens and kids sportswear, Tommy Hilfiger Jeans, accessories og fodtøj. Derudover har brandet også licens til en lang række produkter som parfumer, solbriller/briller, ure og boligindretning.

Tommy Hilfiger blev i 2010 overtaget af PVH Corp. og har mere end 17,000 medarbejdere på verdensplan og et omfattende distributions netværk, i mere 115 lande og 1,600 retail butikker.

 

 

ASSISTANT STORE MANAGER

 

Om STILLINGEN

Vores butikker er kernen og sjælen af vores virksomhed. De er vores centrale ”touch point”, med vores evigt udviklende kundebase. Som retail verdenen udvikler sig, tror vi som virksomhed, at vejen til en stærk profil og DNA, skabes i vores butikker. Uanfægtet hvor vores kunder vælger at gøre deres køb, skal vores butikker altid reflektere vores fantastiske brands. Som resultat heraf, er vores lokationer altafgørende og vi går aldrig på kompromis med første klasses oplevelser, og vores in-store standarder.

For at levere dette, stræber vi efter at ansætte individer, som ånder og lever for vores virksomheds værdier, én som sætter fuld fokus på at levere en fantastisk service til vores kunder og én som udviser stort engagement og kan tilpasse sig det evigt udviklende marked, med andre ord være omstillingsparart.

En Assistant Store Manager spiller en central rolle, når disse standarder skal opnås. Der føres altid et godt eksempel, som er med til at inspirere kollegaer, såvel som kunder. Der udvises passion og entusiasme for brandet og en stærk tro på egne evner.

 

Ansvarsområder omfatter:

  • Sparring med Store Manageren omkring den daglige drift, samt salg og performance.
  • Praktisere en inkluderende adfærd og opfordre til den gode tone, og altid behandle kunder såvel som personale, retfærdigt og empatisk.
  • Planlægning og udførelse af status, i samarbejde med Store Manageren.
  • God dialog med Buying Teamet, samt godt overblik og kontrol med eget lager og beholdning.
  • Løbende analyse og indrapportering af KPI’er.
  • Oplæring, motivering og udvikling af personale, samt opfølgning deraf (ugentlig, månedlig og årlig).
  • Personaleansvar og vagtplanlægning.
  • Rekrutteringer i samarbejde med Store Manageren.
  • Ansvar for visual merchandising og det generelle helhedsudtryk af salgsareal, i tråd med de angivne guidelines.

 

 

Om DIG

  • Du har minimum to års erfaring inden fra retail og en tilsvarende rolle.
  • Du er en ambitiøs og resultatorienteret sælger.
  • Du har viljen til at arbejde dedikeret og målrettet, uden at miste evnen til at bevare overblikket og roen.
  • Du er god til at kommunikere og opbygger hurtigt gode relationer.
  • Du er en “team player”, som anerkender og hylder dine kollegaers succes og positive tiltag.
  • Du har et solidt kendskab til branchen og forstår vigtigheden i at holde sig relevant.
  • Du er fleksibel i forhold til arbejdstider.
  • Du er en engageret og loyal, samt en omsorgsfuld, kollega.
  • Du har kendskab til Word og Excel og kan arbejde struktureret i begge systemer.
  • Kendskab til Fiori/SAP og StoreForce er en fordel, men ikke et kriterie.
  • Du er autentisk og energisk, med en tydelig tilstedeværelse på salgsarealet. 
  • Taler og forstår dansk, såvel som engelsk.
  • Du kan gå foran som en dygtig, ambitiøs og resultatorienteret Assistant Store Manager.
  • Du har stærke menneskelige ledelsesevner, samt evnen til at udrede konflikter og uproduktive uenigheder.
  •  

 

 

Om HVAD VI HAR AT TILBYDE

 

Hos PVH forstår vi, at organisationens succes, er direkte relateret til vores hårdt arbejdende og dedikerede medarbejdere, som hver dag bidrager med deres tid og talent. Altsammen for at gøre vores virksomhed endnu bedre og for at opnå vores succes. Vi er derfor fast besluttet på, at levere stabilitet, et godt arbejdsmiljø og konkurrencedygtige fordele for vores medarbejdere. Vores Culture Of Care program, er designet for at værne om vores ansatte og deres mentale sundhed og sikkerhed.

PVH Nordic+ og vores brands, TOMMY HILFIGER og CALVIN KLEIN, er alle dedikerede til at hylde og fremme diversitet og inklusion, blandt vores medarbejdere. Vi tror på at diversitet, er med til at gøre os bedre og stærkere, vi er stolte af at have talenter med forskellige baggrunde og nationaliteter. Vi opfordrer alle kvalificerede personer at søge stillingen, uanfægtet alder, etnicitet, fysik, kønsopfattelse, nationalitet, religion eller seksuel orientering.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Tommy Hilfiger søger en Assistant Store Manager, til vores Flagship Store i København K

Tommy Hilfiger er et af verdens førende mærker indenfor livsstil og design, internationalt anerkendt for at hylde essensen af “klassisk amerikansk” cool stil.

Grundlagt i 1985, Tommy Hilfiger har leveret eksklusiv styling og kvalitet til forbrugere over hele verden, med en bred vifte af kollektioner så som Hilfiger Collection, Tommy Hilfiger mens, womens and kids sportswear, Tommy Hilfiger Jeans, accessories og fodtøj. Derudover har brandet også licens til en lang række produkter som parfumer, solbriller/briller, ure og boligindretning.

Tommy Hilfiger blev i 2010 overtaget af PVH Corp. og har mere end 17,000 medarbejdere på verdensplan og et omfattende distributions netværk, i mere 115 lande og 1,600 retail butikker.

 

 

ASSISTANT STORE MANAGER

 

Om STILLINGEN

Vores butikker er kernen og sjælen af vores virksomhed. De er vores centrale ”touch point”, med vores evigt udviklende kundebase. Som retail verdenen udvikler sig, tror vi som virksomhed, at vejen til en stærk profil og DNA, skabes i vores butikker. Uanfægtet hvor vores kunder vælger at gøre deres køb, skal vores butikker altid reflektere vores fantastiske brands. Som resultat heraf, er vores lokationer altafgørende og vi går aldrig på kompromis med første klasses oplevelser, og vores in-store standarder.

For at levere dette, stræber vi efter at ansætte individer, som ånder og lever for vores virksomheds værdier, én som sætter fuld fokus på at levere en fantastisk service til vores kunder og én som udviser stort engagement og kan tilpasse sig det evigt udviklende marked, med andre ord være omstillingsparart.

En Assistant Store Manager spiller en central rolle, når disse standarder skal opnås. Der føres altid et godt eksempel, som er med til at inspirere kollegaer, såvel som kunder. Der udvises passion og entusiasme for brandet og en stærk tro på egne evner.

 

Ansvarsområder omfatter:

  • Sparring med Store Manageren omkring den daglige drift, samt salg og performance.
  • Praktisere en inkluderende adfærd og opfordre til den gode tone, og altid behandle kunder såvel som personale, retfærdigt og empatisk.
  • Planlægning og udførelse af status, i samarbejde med Store Manageren.
  • God dialog med Buying Teamet, samt godt overblik og kontrol med eget lager og beholdning.
  • Løbende analyse og indrapportering af KPI’er.
  • Oplæring, motivering og udvikling af personale, samt opfølgning deraf (ugentlig, månedlig og årlig).
  • Personaleansvar og vagtplanlægning.
  • Rekrutteringer i samarbejde med Store Manageren.
  • Ansvar for visual merchandising og det generelle helhedsudtryk af salgsareal, i tråd med de angivne guidelines.

 

 

Om DIG

  • Du har minimum to års erfaring inden fra retail og en tilsvarende rolle.
  • Du er en ambitiøs og resultatorienteret sælger.
  • Du har viljen til at arbejde dedikeret og målrettet, uden at miste evnen til at bevare overblikket og roen.
  • Du er god til at kommunikere og opbygger hurtigt gode relationer.
  • Du er en “team player”, som anerkender og hylder dine kollegaers succes og positive tiltag.
  • Du har et solidt kendskab til branchen og forstår vigtigheden i at holde sig relevant.
  • Du er fleksibel i forhold til arbejdstider.
  • Du er en engageret og loyal, samt en omsorgsfuld, kollega.
  • Du har kendskab til Word og Excel og kan arbejde struktureret i begge systemer.
  • Kendskab til Fiori/SAP og StoreForce er en fordel, men ikke et kriterie.
  • Du er autentisk og energisk, med en tydelig tilstedeværelse på salgsarealet. 
  • Taler og forstår dansk, såvel som engelsk.
  • Du kan gå foran som en dygtig, ambitiøs og resultatorienteret Assistant Store Manager.
  • Du har stærke menneskelige ledelsesevner, samt evnen til at udrede konflikter og uproduktive uenigheder.
  •  

 

 

Om HVAD VI HAR AT TILBYDE

 

Hos PVH forstår vi, at organisationens succes, er direkte relateret til vores hårdt arbejdende og dedikerede medarbejdere, som hver dag bidrager med deres tid og talent. Altsammen for at gøre vores virksomhed endnu bedre og for at opnå vores succes. Vi er derfor fast besluttet på, at levere stabilitet, et godt arbejdsmiljø og konkurrencedygtige fordele for vores medarbejdere. Vores Culture Of Care program, er designet for at værne om vores ansatte og deres mentale sundhed og sikkerhed.

PVH Nordic+ og vores brands, TOMMY HILFIGER og CALVIN KLEIN, er alle dedikerede til at hylde og fremme diversitet og inklusion, blandt vores medarbejdere. Vi tror på at diversitet, er med til at gøre os bedre og stærkere, vi er stolte af at have talenter med forskellige baggrunde og nationaliteter. Vi opfordrer alle kvalificerede personer at søge stillingen, uanfægtet alder, etnicitet, fysik, kønsopfattelse, nationalitet, religion eller seksuel orientering.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.