Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

TOPdesk produktspecialist

Er god kundeservice og godt kollegaskab vigtigt for dig? Trives du i funktion, der samarbejder med mange afdelinger?  Ønsker du at blive specialiseret i ét af de førende IT Service Management systemer, TOPdesk?

Vi er en virksomhed i rivende udvikling og udvider derfor vores serviceafdeling.

Jobbet:

Du bliver en del af et ungt team der pt. består af 4 supportere og en teamleder.

Du vil få en særlig rolle i teamet som produktspecialist og databaseansvarlig. Du vil være med til at teste nye funktioner, opbygge produktviden og supportere vores salgs- og konsulentafdelinger. Du vil bistå salgsteamet med teknisk Presales-bistand og være et anker omkring besvarelse af produktrelaterede spørgsmål.  Derudover skal du, sammen med teamet, supportere kunder i brugen af TOPdesk.

Det forventer vi af dig:

Vi lægger vægt på, at vores medarbejdere er servicemindede, ansvarlige og fleksible. Som TOPdesk-supporter vil disse tre dele være nøgleord for succes i din opgaveløsning.

Derudover skal du:

  • have sans for god kundeservice og naturligt følge op på dine sager
  • være udadvendt og professionel
  • være struktureret, have gode formuleringsevner og være i stand til at sætte dig i kundens sted
  • have forståelse for SQL databaser
  • være indstillet på kundebesøg i alle dele af landet, hvor det vil være en fordel at du kan stille egen bil og kørekort til rådighed
  • være tryg ved at kommunikere både mundtligt og skriftligt på engelsk og dansk
  • kendskab til Service Management og ITIL vil være en fordel

Vi vægter personlighed, og at du passer ind hos os, højere end dokumenteret erfaring.

Vi tilbyder:

I TOPdesk har vi et uformelt arbejdsmiljø med rig mulighed for indflydelse, ligesom vi prioriterer personlig og faglig udvikling højt. Din lønpakke vil matche dine kvalifikationer.

Stillingen er i gennemsnit 37 timer pr. uge og med start hurtigst muligt. Arbejdstiden vil som udgangspunkt ligge indenfor supportens åbningstid (hverdage 8.30-16.30), men der må påregnes skæve arbejdstider i forbindelse med kundemøder rundt i landet.

Interesseret?

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Supportchef Karina Byberg Wong på tlf. 25237465 (ferie til 7. januar 2019) eller HR ansvarlig Mona Ley på tlf. 39750274 eller mail hr@topdesk.dk.

Send din ansøgning og CV via dette link til jobindex (https://www.jobindex.dk/ansoegninger/ny/1034109?utm_medium=referral&utm_campaign=soeg_jobbet_klik&utm_source=jobindex) – vi indkalder løbende til samtale. Læs mere om TOPdesk som arbejdsplads på www.topdesk-karriere.dk.

Læs mere om TOPdesk på www.topdesk.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329933416Phoenix-37517f2412018-12-21T00:00:00TOPdesk produktspecialist

Er god kundeservice og godt kollegaskab vigtigt for dig? Trives du i funktion, der samarbejder med mange afdelinger?  Ønsker du at blive specialiseret i ét af de førende IT Service Management systemer, TOPdesk?

Vi er en virksomhed i rivende udvikling og udvider derfor vores serviceafdeling.

Jobbet:

Du bliver en del af et ungt team der pt. består af 4 supportere og en teamleder.

Du vil få en særlig rolle i teamet som produktspecialist og databaseansvarlig. Du vil være med til at teste nye funktioner, opbygge produktviden og supportere vores salgs- og konsulentafdelinger. Du vil bistå salgsteamet med teknisk Presales-bistand og være et anker omkring besvarelse af produktrelaterede spørgsmål.  Derudover skal du, sammen med teamet, supportere kunder i brugen af TOPdesk.

Det forventer vi af dig:

Vi lægger vægt på, at vores medarbejdere er servicemindede, ansvarlige og fleksible. Som TOPdesk-supporter vil disse tre dele være nøgleord for succes i din opgaveløsning.

Derudover skal du:

  • have sans for god kundeservice og naturligt følge op på dine sager
  • være udadvendt og professionel
  • være struktureret, have gode formuleringsevner og være i stand til at sætte dig i kundens sted
  • have forståelse for SQL databaser
  • være indstillet på kundebesøg i alle dele af landet, hvor det vil være en fordel at du kan stille egen bil og kørekort til rådighed
  • være tryg ved at kommunikere både mundtligt og skriftligt på engelsk og dansk
  • kendskab til Service Management og ITIL vil være en fordel

Vi vægter personlighed, og at du passer ind hos os, højere end dokumenteret erfaring.

Vi tilbyder:

I TOPdesk har vi et uformelt arbejdsmiljø med rig mulighed for indflydelse, ligesom vi prioriterer personlig og faglig udvikling højt. Din lønpakke vil matche dine kvalifikationer.

Stillingen er i gennemsnit 37 timer pr. uge og med start hurtigst muligt. Arbejdstiden vil som udgangspunkt ligge indenfor supportens åbningstid (hverdage 8.30-16.30), men der må påregnes skæve arbejdstider i forbindelse med kundemøder rundt i landet.

Interesseret?

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Supportchef Karina Byberg Wong på tlf. 25237465 (ferie til 7. januar 2019) eller HR ansvarlig Mona Ley på tlf. 39750274 eller mail hr@topdesk.dk.

Send din ansøgning og CV via dette link til jobindex (https://www.jobindex.dk/ansoegninger/ny/1034109?utm_medium=referral&utm_campaign=soeg_jobbet_klik&utm_source=jobindex) – vi indkalder løbende til samtale. Læs mere om TOPdesk som arbejdsplads på www.topdesk-karriere.dk.

Læs mere om TOPdesk på www.topdesk.dk

2019-02-16T00:50:47.067 Er god kundeservice og godt kollegaskab vigtigt for dig? Trives du i funktion, der samarbejder med mange afdelinger? Ønsker du at blive specialiseret i t af de førende IT Service Management systemer, TOPdesk? Vi er en virksomhed i rivende udvikling og udvider derfor vores serviceafdeling. Jobbet: Du bliver en del af et ungt team der pt. består af 4 supportere og en teamleder. Du vil få en særlig rolle i teamet som produktspecialist og databaseansvarlig. Du vil være med til at teste nye funktioner, opbygge produktviden og supportere vores salgs- og konsulentafdelinger. Du vil bistå salgsteamet med teknisk Presales-bistand og være et anker omkring besvarelse af produktrelaterede spørgsmål. Derudover skal du, sammen med teamet, supportere kunder i brugen af TOPdesk. Det forventer vi af dig: Vi lægger vægt på, at vores medarbejdere er servicemindede, ansvarlige og fleksible. Som TOPdesk-supporter vil disse tre dele være nøgleord for succes i din opgaveløsning. Derudover skal du: have sans for god kundeservice og naturligt følge op på dine sager være udadvendt og professionel være struktureret, have gode formuleringsevner og være i stand til at sætte dig i kundens sted have forståelse for SQL databaser være indstillet på kundebesøg i alle dele af landet, hvor det vil være en fordel at du kan stille egen bil og kørekort til rådighed være tryg ved at kommunikere både mundtligt og skriftligt på engelsk og dansk kendskab til Service Management og ITIL vil være en fordel Vi vægter personlighed, og at du passer ind hos os, højere end dokumenteret erfaring. Vi tilbyder: I TOPdesk har vi et uformelt arbejdsmiljø med rig mulighed for indflydelse, ligesom vi prioriterer personlig og faglig udvikling højt. Din lønpakke vil matche dine kvalifikationer. Stillingen er i gennemsnit 37 timer pr. uge og med start hurtigst muligt. Arbejdstiden vil som udgangspunkt ligge indenfor supportens åbningstid (hverdage 8.30-16.30), men der må påregnes skæve arbejdstider i forbindelse med kundemøder rundt i landet. Interesseret? Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Supportchef Karina Byberg Wong på tlf. 25237465 (ferie til 7. januar 2019) eller HR ansvarlig Mona Ley på tlf. 39750274 eller mail hr@topdesk.dk. Send din ansøgning og CV via dette link til jobindex (https: www.jobindex.dk ansoegninger ny 1034109?utm_medium referral utm_campaign soeg_jobbet_klik utm_source jobindex) vi indkalder løbende til samtale. Læs mere om TOPdesk som arbejdsplads på www.topdesk-karriere.dk. Læs mere om TOPdesk på www.topdesk.dk11Jobnet37517f24100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://www.jobindex.dk/ansoegninger/ny/1034109?utm_medium=referral&utm_campaign=soeg_jobbet_klik&utm_source=jobindex0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3422938TOPdesk Danmark A/S11Telegrafvej 8, 12750BallerupDKDanmark0
m.ley@topdesk.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent685628JobNet492304749230471000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=37517f24https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=37517f24https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=37517f24&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=37517f24&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/2.jpgBrænder du for at blive Produktspecialist?12008001Dansk3Læse/ tale933298Produktspecialist4Marketing359808159Monam.ley@topdesk.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK