Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen søger medarbejder med gode kompetencer inden for journalisering og standardisering af sagsbehandling til Center for ressourcer

Til Center for ressourcer søges en ansvarsfuld og detaljeorienteret medarbejder med stærke kompetencer inden for objektiv sagsbehandling og sagsstyring. Du skal både være en god sagsbehandler inden for området, og kunne være med til udvikle området gennem dine evner til at formidle og standardisere.

Om jobbet
Vi søger en medarbejder, som skal arbejde med både sagsstyring og objektiv sagsbehandling en del af tiden. Du skal derudover varetage mindre udviklingsopgaver, og med ekspertviden i forhold til journalisering være den medarbejder, der både kan sikre relevant undervisning i journalisering i styrelsen, arbejde tæt sammen med de kollegaer, der udarbejder ledelsesinformation i styrelsen, samt være med til at beskrive sagsgange og identificere effektiviserings- og standardiseringspotentialer.

Vi forventer, at du

  • har erfaring inden for sagsbehandling
  • har stærke sproglige kompetencer
  • har erfaring inden for IT-baserede journalsystemer og støttesystemer, særligt Workzone
  • har erfaring med kundekontakt, både telefonisk og skriftligt
  • kan lide at arbejde systematisk og sætter en ære i at levere resultater af høj kvalitet til tiden
  • kan lide at tage ansvar og vise initiativ inden for dit arbejdsområde
  • har gode samarbejdsevner og trives med at arbejde i et team og sammen med kollegaer i andre centre
  • Har gennemført mindre projekter selvstændigt
  • Kan identificere effektiviserings- og standardiseringsmuligheder
  • Kan udarbejde arbejdsbeskrivelser og holde dokumentationen opdateret
  • Er en god formidler
  • Bidrager med godt humør
Vi tilbyder

  • et job, hvor du får mulighed for at bruge dine faglige og personlige kompetencer
  • et varieret og udfordrende job, som kræver høj faglig kvalitet
  • udvikling gennem ansvar og indflydelse på egne opgaver
  • fleksible arbejdstider, der rummer plads til fritid og familieliv
Løn og ansættelsesforhold
Løn efter kvalifikationer og ansættelse efter gældende HK-overenskomst. Ansættelse snarest muligt.

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen - hvem er vi…
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med ansvar og opgaver på tværs af transportformerne jernbane, vej, luftfart og havne, hvor kerneområderne er tilsyn og regulering samt regulering af bygge- og boligområdet.

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Yderligere information
Du kan få mere at vide om stillingen hos kontorchef Dorthe Laursen på telefon 41780061 eller HR-partner Maria Hasselstrøm på telefon 41780533.

Ansøgning
Send din ansøgning, CV og eksamensbevis via Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på www.tbst.dk senest d. 24. juli 2019. Samtaler forventes gennemført i uge 31.






Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047113Phoenix-a6258aac12019-06-20T00:00:00Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen søger medarbejder med gode kompetencer inden for journalisering og standardisering af sagsbehandling til Center for ressourcerTil Center for ressourcer søges en ansvarsfuld og detaljeorienteret medarbejder med stærke kompetencer inden for objektiv sagsbehandling og sagsstyring. Du skal både være en god sagsbehandler inden for området, og kunne være med til udvikle området gennem dine evner til at formidle og standardisere.

Om jobbet
Vi søger en medarbejder, som skal arbejde med både sagsstyring og objektiv sagsbehandling en del af tiden. Du skal derudover varetage mindre udviklingsopgaver, og med ekspertviden i forhold til journalisering være den medarbejder, der både kan sikre relevant undervisning i journalisering i styrelsen, arbejde tæt sammen med de kollegaer, der udarbejder ledelsesinformation i styrelsen, samt være med til at beskrive sagsgange og identificere effektiviserings- og standardiseringspotentialer.

Vi forventer, at du

  • har erfaring inden for sagsbehandling
  • har stærke sproglige kompetencer
  • har erfaring inden for IT-baserede journalsystemer og støttesystemer, særligt Workzone
  • har erfaring med kundekontakt, både telefonisk og skriftligt
  • kan lide at arbejde systematisk og sætter en ære i at levere resultater af høj kvalitet til tiden
  • kan lide at tage ansvar og vise initiativ inden for dit arbejdsområde
  • har gode samarbejdsevner og trives med at arbejde i et team og sammen med kollegaer i andre centre
  • Har gennemført mindre projekter selvstændigt
  • Kan identificere effektiviserings- og standardiseringsmuligheder
  • Kan udarbejde arbejdsbeskrivelser og holde dokumentationen opdateret
  • Er en god formidler
  • Bidrager med godt humør
Vi tilbyder

  • et job, hvor du får mulighed for at bruge dine faglige og personlige kompetencer
  • et varieret og udfordrende job, som kræver høj faglig kvalitet
  • udvikling gennem ansvar og indflydelse på egne opgaver
  • fleksible arbejdstider, der rummer plads til fritid og familieliv
Løn og ansættelsesforhold
Løn efter kvalifikationer og ansættelse efter gældende HK-overenskomst. Ansættelse snarest muligt.

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen - hvem er vi…
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med ansvar og opgaver på tværs af transportformerne jernbane, vej, luftfart og havne, hvor kerneområderne er tilsyn og regulering samt regulering af bygge- og boligområdet.

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Yderligere information
Du kan få mere at vide om stillingen hos kontorchef Dorthe Laursen på telefon 41780061 eller HR-partner Maria Hasselstrøm på telefon 41780533.

Ansøgning
Send din ansøgning, CV og eksamensbevis via Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på www.tbst.dk senest d. 24. juli 2019. Samtaler forventes gennemført i uge 31.





2019-07-25T00:56:14.170 Til Center for ressourcer søges en ansvarsfuld og detaljeorienteret medarbejder med stærke kompetencer inden for objektiv sagsbehandling og sagsstyring. Du skal både være en god sagsbehandler inden for området, og kunne være med til udvikle området gennem dine evner til at formidle og standardisere. Om jobbet Vi søger en medarbejder, som skal arbejde med både sagsstyring og objektiv sagsbehandling en del af tiden. Du skal derudover varetage mindre udviklingsopgaver, og med ekspertviden i forhold til journalisering være den medarbejder, der både kan sikre relevant undervisning i journalisering i styrelsen, arbejde tæt sammen med de kollegaer, der udarbejder ledelsesinformation i styrelsen, samt være med til at beskrive sagsgange og identificere effektiviserings- og standardiseringspotentialer. Vi forventer, at du har erfaring inden for sagsbehandling har stærke sproglige kompetencer har erfaring inden for IT-baserede journalsystemer og støttesystemer, særligt Workzone har erfaring med kundekontakt, både telefonisk og skriftligt kan lide at arbejde systematisk og sætter en ære i at levere resultater af høj kvalitet til tiden kan lide at tage ansvar og vise initiativ inden for dit arbejdsområde har gode samarbejdsevner og trives med at arbejde i et team og sammen med kollegaer i andre centre Har gennemført mindre projekter selvstændigt Kan identificere effektiviserings- og standardiseringsmuligheder Kan udarbejde arbejdsbeskrivelser og holde dokumentationen opdateret Er en god formidler Bidrager med godt humør Vi tilbyder et job, hvor du får mulighed for at bruge dine faglige og personlige kompetencer et varieret og udfordrende job, som kræver høj faglig kvalitet udvikling gennem ansvar og indflydelse på egne opgaver fleksible arbejdstider, der rummer plads til fritid og familieliv Løn og ansættelsesforhold Løn efter kvalifikationer og ansættelse efter gældende HK-overenskomst. Ansættelse snarest muligt. Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen - hvem er vi… Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med ansvar og opgaver på tværs af transportformerne jernbane, vej, luftfart og havne, hvor kerneområderne er tilsyn og regulering samt regulering af bygge- og boligområdet. Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Yderligere information Du kan få mere at vide om stillingen hos kontorchef Dorthe Laursen på telefon 41780061 eller HR-partner Maria Hasselstrøm på telefon 41780533. Ansøgning Send din ansøgning, CV og eksamensbevis via Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på www.tbst.dk senest d. 24. juli 2019. Samtaler forventes gennemført i uge 31.11jobneta6258aac100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-24T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=123713&DepartmentId=7957&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3550560Trafikstyrelsen11Carsten Niebuhrs Gade 431577København VDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent781652JobNet5007881500788110020-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a6258aachttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a6258aachttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a6258aac&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a6258aac&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonTrafik-, Bygge- og Boligstyrelsen søger medarbejder med gode kompetencer inden for journalisering og standardisering af sagsbehandling til Center for ressourcer1Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration362113150noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330068645danbolig Holm & Hauberg søger rutineret sagskoordinatorProfile Danbolig Holm Hauberg består af 8 markedsledende butikker i København. Vi har et stærkt hold af meget dygtige og rutinerede sagskoordinatorer, men ønsker at styrke firmaet med endnu en ansættelse i vores afdeling i Valby. Vi forventer, at vores kommende kollega har erfaring i sagsbehandling hos ejendomsmægler og du skal meget gerne have erfaring med berigtigelser. Hvis du netop har gennemført en elevuddannelse hos en ejendomsmægler, er du også meget velkommen til at søge stillingen. I hverdagen vil du have et meget tæt samarbejde med ejendomsmæglerne, ledelsen samt kontorets anden sagskoordinator. Vi tilbyder god fast løn efter kvalifikationer og erfaring, samt provision. Vi ønsker kun ansøgninger fra ansøgere, der opfylder ovennævnte krav. Hvis du vil vide mere om denne spændende stilling, er du meget velkommen til at kontakte Morten Hauberg på 40159494 eller på mail morten.hauberg@danbolig.dk. Send gerne din ansøgning så hurtigt som muligt, for vi har brug for dig. Ansøgninger modtages via knappen Send ansøgning . Svar sendes kun til ansøgere som indkaldes til samtale.. Se mere på vores ansøgersite: https: danbolig-holmhauberg.brandero.comDanbolig Holm & Hauberg består af 8 markedsledende butikker i København. Vi har et stærkt hold af meget dygtige og rutinerede sagskoordinatorer, men ønsker at styrke firmaet med endnu en ansættelse i vores afdeling i Valby.

Vi forventer, at vores kommende kollega har erfaring i sagsbehandling hos ejendomsmægler og du skal meget gerne have erfaring med berigtigelser. Hvis du netop har gennemført en elevuddannelse hos en ejendomsmægler, er du også meget velkommen til at søge stillingen. I hverdagen vil du have et meget tæt samarbejde med ejendomsmæglerne, ledelsen samt kontorets anden sagskoordinator. Vi tilbyder god fast løn efter kvalifikationer og erfaring, samt provision.

Vi ønsker kun ansøgninger fra ansøgere, der opfylder ovennævnte krav.

Hvis du vil vide mere om denne spændende stilling, er du meget velkommen til at kontakte Morten Hauberg på 40159494 eller på mail morten.hauberg@danbolig.dk.

Send gerne din ansøgning så hurtigt som muligt, for vi har brug for dig. Ansøgninger modtages via knappen "Send ansøgning".

Svar sendes kun til ansøgere som indkaldes til samtale..


Se mere på vores ansøgersite: https://danbolig-holmhauberg.brandero.com

ORS/Small/32c48fa0_logo.pngdanbolig - Holm & HaubergValby2019-09-17T00:00:002019-09-19T00:00:00
330080475Kontorassistent/BogholderRobot Erfaren kontorassistent bogholder (m k) søges til grossist firma i Rødovre. Er du vores nye kontordame mand, skal du have flair for kundeservice og kunne have flere bolde i luften på samme tid. Vi søger en glad og energisk person (m k) som elsker struktur og mange forskellige arbejdsopgaver i løbet af dagen. Det vigtigste: Kan arbejde med Microsoft office værktøjer Erfaren indenfor bogholderi, holde styr på vores debitorer og kreditorer Færdiggøre ordre til lageret (pakning) og fakturere efterfølgende Kundeservice, modtage opkald og ringe til kunder Det næstvigtigste: Engelsk og tysk på mellemniveau vil være et stort aktiv Indsigt i brugen af sociale medier Kreativ og lyst til at hjælpe med at forbedre vores kommunikation KW er en grossist virksomhed der sælger dyreartikler til dyrehandlen i Danmark og de fleste lande i Europa. Vi har eksisteret i over 40 år, fordi vi levere god service, gode produkter og hjælper vores kunder og leverandører med at nå deres mål. På kontoret i Rødovre vil du være en vigtig del af teamet, og derfor er stabilitet et must. Du har et positivt sind og glædes ved at snakke med og hjælpe vores eksterne partnere og supportere vores 3 sælgere i marken. Lyder ovenstående som noget for dig, skal du sende dit CV og en kort begrundelse for din ansøgning til martin@kw.dk.

Erfaren kontorassistent/bogholder (m/k) søges til grossist firma i Rødovre.

Er du vores nye kontordame/mand, skal du have flair for kundeservice og kunne have flere bolde i luften på samme tid.

Vi søger en glad og energisk person (m/k) som elsker struktur og mange forskellige arbejdsopgaver i løbet af dagen.

Det vigtigste:

  1. Kan arbejde med Microsoft office værktøjer
  2. Erfaren indenfor bogholderi, holde styr på vores debitorer og kreditorer
  3. Færdiggøre ordre til lageret (pakning) og fakturere efterfølgende
  4. Kundeservice, modtage opkald og ringe til kunder

 

Det næstvigtigste:

  1. Engelsk og tysk på mellemniveau vil være et stort aktiv
  2. Indsigt i brugen af sociale medier
  3. Kreativ og lyst til at hjælpe med at forbedre vores kommunikation

 

KW er en grossist virksomhed der sælger dyreartikler til dyrehandlen i Danmark og de fleste lande i Europa. Vi har eksisteret i over 40 år, fordi vi levere god service, gode produkter og hjælper vores kunder og leverandører med at nå deres mål.

På kontoret i Rødovre vil du være en vigtig del af teamet, og derfor er stabilitet et must. Du har et positivt sind og glædes ved at snakke med og hjælpe vores eksterne partnere og supportere vores 3 sælgere i marken.

Lyder ovenstående som noget for dig, skal du sende dit CV og en kort begrundelse for din ansøgning til martin@kw.dk.

 

K. W. HUNDE-OG KATTEARTIKLER A/SRødovre2019-08-29T00:00:002019-10-22T00:00:00
330083691Det Kongelige Teater søger en afdelingskoordinator til afdelingen Salg og KundeoplevelseRobot I Salg og Kundeoplevelse arbejder vi med alle de områder, der berører kontakten med kunden. Vi er en central afdeling på Det Kongelige Teater, da det er hos os, at oplevelsen for mange af vores gæster tager sit afsæt. Du bliver en del af kundeservice og sidder primært i Operaen. Du vil i din dagligdag arbejde tæt med teatrets kundekonsulenter samt chefen for Salg og Kundeoplevelse som du også refererer til. Derudover fungerer du som bindeled mellem teatrets øvrige afdelinger. Om stillingen Vagtplanlægning for ca. 20 personer Superbruger af billetsystem - kan guide og vejlede kollegaer Du er opdateret med hvordan der arbejdes med kunderne i callcentret og i fysiske billetsalg ved selv at indgå i vagtplanen Intern kommunikation mellem Salg og Kundeoplevelse og øvrige afdelinger, som der samarbejdes tæt med Planlægning af interne arrangementer Tæt samarbejde med kommunikationsafdelingen omkring kommunikationsmateriale og sæsonlancering Sparring og vidensdeling med chefen for Salg og Kundeoplevelse Tovholder på nye tiltag procedurer, som kræver videreformidling Udarbejdelse af manualer og vejledninger samt onboarding-materiale til nye medarbejdere Administrative opgaver: håndtering af interne faktureringer, dokumentation, personalesager, rejser og økonomi Om dig Du arbejder struktureret og kan have gang i mange opgaver på samme tid Du har gode sociale færdigheder, er omgængelig og har let ved at samarbejde med mange forskellige slags mennesker Du har stærke kommunikative færdigheder og er en god intern og ekstern formidler Du har erfaring med at arbejde med kundeoplevelser og kundeservice Du interesserer dig for teater og har evt. en akademisk grad inden for teater- og performancestudier, performance design eller lignende Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning vil ske efter gældende overenskomst for kontormedarbejdere i staten (HK). Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til chef for Salg og Kundeoplevelse Stefan Yong Gildhoff på sygi@kglteater.dk. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge stillingen. Søg stillingen ved at klikke på Søg stillingen til højre i annoncen senest onsdag d. 18 9-2019. Send venligst en motiveret ansøgning og et cv. Læs mere om Det Kongelige Teater på kglteater.dk.I Salg og Kundeoplevelse arbejder vi med alle de områder, der berører kontakten med kunden. Vi er en central afdeling på Det Kongelige Teater, da det er hos os, at oplevelsen for mange af vores gæster tager sit afsæt.

Du bliver en del af kundeservice og sidder primært i Operaen. Du vil i din dagligdag arbejde tæt med teatrets kundekonsulenter samt chefen for Salg og Kundeoplevelse som du også refererer til. Derudover fungerer du som bindeled mellem teatrets øvrige afdelinger.

Om stillingen

  • Vagtplanlægning for ca. 20 personer
  • Superbruger af billetsystem - kan guide og vejlede kollegaer
  • Du er opdateret med hvordan der arbejdes med kunderne i callcentret og i fysiske billetsalg ved selv at indgå i vagtplanen
  • Intern kommunikation mellem Salg og Kundeoplevelse og øvrige afdelinger, som der samarbejdes tæt med
  • Planlægning af interne arrangementer
  • Tæt samarbejde med kommunikationsafdelingen omkring kommunikationsmateriale og sæsonlancering
  • Sparring og vidensdeling med chefen for Salg og Kundeoplevelse
  • Tovholder på nye tiltag/procedurer, som kræver videreformidling
  • Udarbejdelse af manualer og vejledninger samt onboarding-materiale til nye medarbejdere
  • Administrative opgaver: håndtering af interne faktureringer, dokumentation, personalesager, rejser og økonomi


Om dig

  • Du arbejder struktureret og kan have gang i mange opgaver på samme tid
  • Du har gode sociale færdigheder, er omgængelig og har let ved at samarbejde med mange forskellige slags mennesker
  • Du har stærke kommunikative færdigheder og er en god intern og ekstern formidler
  • Du har erfaring med at arbejde med kundeoplevelser og kundeservice
  • Du interesserer dig for teater og har evt. en akademisk grad inden for teater- og performancestudier, performance design eller lignende


Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning vil ske efter gældende overenskomst for kontormedarbejdere i staten (HK).

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til chef for Salg og Kundeoplevelse Stefan Yong Gildhoff på sygi@kglteater.dk.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge stillingen.

Søg stillingen ved at klikke på "Søg stillingen" til højre i annoncen senest onsdag d. 18/9-2019.

Send venligst en motiveret ansøgning og et cv.

Læs mere om Det Kongelige Teater på kglteater.dk.

Det Kongelige Teater og KapelKøbenhavn K2019-09-04T00:00:002019-09-18T00:00:00
330081948Online Customer CareRobot Hej Jeg er leder for Online Costumer Care, og jeg leder efter en ny medarbejder til mit team. Magasin er en i vækst med både 7 fysiske forretninger og en online shop, og vores team hjælper hver dag hundredevis af kunder, der handler på magasin.dk. Teamets ambitioner: Vi samarbejder med hele Magasin om at give kunderne en god oplevelse, og vi gør, hvad vi kan for at skabe en personlig relation til kunden, både på mail, telefon og via vores sociale medier. Vi tror på, at den gode serviceoplevelse kan ses på bundlinjen. Vi er til for kunderne, og derfor er vi hurtige til at følge kundernes ønsker. Vi ønsker os en kollega der: Motiveres af at yde en ekstraordinær service. Elsker et højt tempo, hvor du aldrig kender den næste opgave. Er god til skabe en kunderelation både i telefonen og på skrift. Har erfaring med kundeservice og detail på dansk og engelsk. Kundskaber i svensk eller norsk kan være en fordel. Trives i at have skiftende arbejdstider. Det er meget vigtigt, at du trives i skiftende arbejdstider, da vi har åbent fra kl. 9:00 til kl. 21:00 alle ugens dage hele året på nær 24. december. På få særlige VIP-dage og Black Friday har vi ekstraordinært åbent frem til kl. 23:00. Arbejdstiden er 37 timer om ugen fordelt gennem en vagtplan, der lægger minimum 16 uger i forvejen. Mig som leder: Det er vigtigt for mig at være en nærværende leder, og jeg har altid tid til dig. Har vi en aftale kan du regne med at jeg følger op på den. Jeg driver en kultur, der er præget af feedback og anerkendelse og bruger tid på faglig sparring og motivation, så vi altid glæder os til den næste kundehenvendelse. Jeg brænder for den inspirerende kundeoplevelse og søger altid efter nye måder at levere god service på, og jeg glæder mig til at høre dine ideer. Jeg glæder mig til at høre fra dig. Kærlig hilsen Kristina Lundorff Head of Customer Service Onlineshop

Hej

Jeg er leder for Online Costumer Care, og jeg leder efter en ny medarbejder til mit team. Magasin er en i vækst med både 7 fysiske forretninger og en online shop, og vores team hjælper hver dag hundredevis af kunder, der handler på magasin.dk.”

 

Teamets ambitioner:

Vi samarbejder med hele Magasin om at give kunderne en god oplevelse, og vi gør, hvad vi kan for at skabe en personlig relation til kunden, både på mail, telefon og via vores sociale medier. Vi tror på, at den gode serviceoplevelse kan ses på bundlinjen. Vi er til for kunderne, og derfor er vi hurtige til at følge kundernes ønsker.

 

Vi ønsker os en kollega der:

  • Motiveres af at yde en ekstraordinær service.
  • Elsker et højt tempo, hvor du aldrig kender den næste opgave.
  • Er god til skabe en kunderelation både i telefonen og på skrift.
  • Har erfaring med kundeservice og detail på dansk og engelsk. Kundskaber i svensk eller norsk kan være en fordel.
  • Trives i at have skiftende arbejdstider.

Det er meget vigtigt, at du trives i skiftende arbejdstider, da vi har åbent fra kl. 9:00 til kl. 21:00 alle ugens dage hele året på nær 24. december. På få særlige VIP-dage og Black Friday har vi ekstraordinært åbent frem til kl. 23:00. Arbejdstiden er 37 timer om ugen fordelt gennem en vagtplan, der lægger minimum 16 uger i forvejen.

 

Mig som leder:

Det er vigtigt for mig at være en nærværende leder, og jeg har altid tid til dig. Har vi en aftale kan du regne med at jeg følger op på den. Jeg driver en kultur, der er præget af feedback og anerkendelse og bruger tid på faglig sparring og motivation, så vi altid glæder os til den næste kundehenvendelse. Jeg brænder for den inspirerende kundeoplevelse og søger altid efter nye måder at levere god service på, og jeg glæder mig til at høre dine ideer.

 

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

 

Kærlig hilsen

Kristina Lundorff

Head of Customer Service Onlineshop

MAGASIN A/SKøbenhavn K2019-09-02T00:00:002019-10-24T00:00:00
330081209KontorassistentRobot Hos Hobbii sælger vi garn og strikke- hækletilbehør til titusindvis af kunder i hele verden og vi har ambitioner om meget mere. Vi søger derfor en kontorassistent. Du bliver en del af vores marketing team, hvor du kommer til at stå for opsætning af nyhedsbreve og opskrifter samt indhentning af oversættelser fra vores team af freelance oversættere. Vi forventer følgende kompetencer Du har erfaring med email programmer som Mailchimp, Campaign monitor eller lignende. Du trives i et job, med rutineopgaver og deadlines som skal overholdes. Du har et godt overblik og kan samtidigt holde styr på detaljerne Du sætter en ære i, at opgaverne bliver korrekt udført. Du er en erfaren office- Google docs-bruger En passion for at strikke og hækle er et kæmpe plus, men ikke et must. Om jobbet og ansvarsområder Opsætning af nyhedsbreve i e-mail CMS. Opsætning af hækle- og strikkeopskrifter i Google docs og PDF. Indhente oversættelser fra vores freelance team. Pt. arbejder vi med følgende sprog: Dansk, Svensk, Norsk, Tysk, Hollandsk, Fransk, Engelsk, Polsk, Finsk, Italiensk og Spansk Koordinering med e-mail- og design team. Praktiske oplysningerArbejdstid 37 timer pr. uge excl. en halv times frokost. Lønnen forhandles individuelt. Vi tilbyder en spændende hverdag i en gazelle virksomhed med fart over feltet. Stillingen er fuldtid med fast plads på vores hovedkontor i Rødovre. Tiltrædelsesdato og løn efter aftale. Vi ser frem til at høre fra dig.

Hos Hobbii sælger vi garn og strikke-/hækletilbehør til titusindvis af kunder i hele verden og vi har ambitioner om meget mere.

Vi søger derfor en kontorassistent. Du bliver en del af vores marketing team, hvor du kommer til at stå for opsætning af nyhedsbreve og opskrifter samt indhentning af oversættelser fra vores team af freelance oversættere.

Vi forventer følgende kompetencer

  • Du har erfaring med email programmer som Mailchimp, Campaign monitor eller lignende.
  • Du trives i et job, med rutineopgaver og deadlines som skal overholdes.
  • Du har et godt overblik og kan samtidigt holde styr på detaljerne
  • Du sætter en ære i, at opgaverne bliver korrekt udført.
  • Du er en erfaren office- / Google docs-bruger
  • En passion for at strikke og hækle er et kæmpe plus, men ikke et must.

Om jobbet og ansvarsområder

  • Opsætning af nyhedsbreve i e-mail CMS.
  • Opsætning af hækle- og strikkeopskrifter i Google docs og PDF.
  • Indhente oversættelser fra vores freelance team.
  • Pt. arbejder vi med følgende sprog: Dansk, Svensk, Norsk, Tysk, Hollandsk, Fransk, Engelsk, Polsk, Finsk, Italiensk og Spansk
  • Koordinering med e-mail- og design team.

Praktiske oplysninger
Arbejdstid 37 timer pr. uge excl. en halv times frokost. Lønnen forhandles individuelt.

Vi tilbyder en spændende hverdag i en gazelle virksomhed med fart over feltet. Stillingen er fuldtid med fast plads på vores hovedkontor i Rødovre. Tiltrædelsesdato og løn efter aftale.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Garnio ApSRødovre2019-08-30T00:00:002019-09-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

danbolig Holm & Hauberg søger rutineret sagskoordinator

danbolig - Holm & Hauberg

Valby
Danbolig Holm Hauberg består af 8 markedsledende butikker i København. Vi har et stærkt hold af meget dygtige og rutinerede sagskoordinatorer, men ønsker at styrke firmaet med endnu en ansættelse i vores afdeling i Valby. Vi forventer, at vores komm...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:19. september 2019

Kontorassistent/Bogholder

K. W. HUNDE-OG KATTEARTIKLER A/S

Rødovre
Erfaren kontorassistent bogholder (m k) søges til grossist firma i Rødovre. Er du vores nye kontordame mand, skal du have flair for kundeservice og kunne have flere bolde i luften på samme tid. Vi søger en glad og energisk person (m k) som elsker st...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:22. oktober 2019

Det Kongelige Teater søger en afdelingskoordinator til afdelingen Salg og Kundeoplevelse

Det Kongelige Teater og Kapel

København K
I Salg og Kundeoplevelse arbejder vi med alle de områder, der berører kontakten med kunden. Vi er en central afdeling på Det Kongelige Teater, da det er hos os, at oplevelsen for mange af vores gæster tager sit afsæt. Du bliver en del af kundeservic...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:18. september 2019

Online Customer Care

MAGASIN A/S

København K
Hej Jeg er leder for Online Costumer Care, og jeg leder efter en ny medarbejder til mit team. Magasin er en i vækst med både 7 fysiske forretninger og en online shop, og vores team hjælper hver dag hundredevis af kunder, der handler på magasin.dk. T...
Indrykket:2. september 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019

Kontorassistent

Garnio ApS

Rødovre
Hos Hobbii sælger vi garn og strikke- hækletilbehør til titusindvis af kunder i hele verden og vi har ambitioner om meget mere. Vi søger derfor en kontorassistent. Du bliver en del af vores marketing team, hvor du kommer til at stå for opsætning af ...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:22. september 2019