Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Trainees til A-kasse Udbetaling

Vi søger Trainees til A-kasse Udbetaling

Gør karriere i Det Faglige Hus og få en attraktiv trainee-uddannelse der åbner døre til spændende job.

Om jobbet

Med start den 1. september søger vi et nyt hold trainees til et oplæringsforløb på 12 måneder. Herefter er der stor chance for, at vi kan tilbyde et fast job som a-Trainee sidemandsoplæring og selvstændigt arbejde. Du vil helt konkret komme til at behandle vores ledige medlemmers ansøgninger om dagpenge. Det betyder, du vil få masser af medlemskontakt, og du vil skulle forholde dig til lovgivningen og kunne lave beregninger. Ingen sager er ens, så det bliver aldrig kedeligt.

 

Hvad forventer vi af dig?

Du skal have gennemført en uddannelse på erhvervsakademiet som fx finansøkonom eller finansbachelor. Du kan også have en anden relevant videregående uddannelse. Som person skal du være struktureret, serviceminded og god til tal og Excel, ligesom du nemt skal kunne sætte dig ind i forskellige it-systemer og lovstof.

 

Har du allerede lidt erhvervserfaring fra et fast job eller et fritidsjob, hvor du har arbejdet med administrative opgaver eller kundebetjening, så er du godt kvalificeret. Har du arbejdet som frivillig i

en forening eller lign., er det et ekstra plus. Du er som person positiv, serviceminded og initiativrig og vil gerne være på en arbejdsplads, hvor der er travlt, og vi stiller krav til dig, men også belønner dig, når du går forrest, tænker hurtigt og får noget fra hånden.


Om afdelingen

Du vil komme til at høre til i A-kasse Udbetaling, som er den største afdeling i Det Faglige Hus. Vi vejleder medlemmerne, når de bliver ledige og skal have dagpenge, og vi beregner og udbetaler dagpenge til dem. Vi er opdelt i flere teams og underafdelinger, og vi er i alt 141 medarbejdere i A-kasse Udbetaling.

 

Et godt job på en tryg arbejdsplads

Du vil komme til at arbejde på vores hovedkontor i Esbjerg. Her er arbejdsmiljøet uhøjtideligt, og selvom vi har travlt, er der plads til smil. Vi har afdelinger flere steder i landet, hvor du evt. har mulighed for at blive overflyttet til på længere sigt, hvis der er grundlag for at oprette et job til dig her.

 

Vi garanterer:

  • Stor indflydelse og ansvar i jobbet
  • Spændende opgaver
  • God løn og attraktive ansættelsesvilkår
  • Stor chance for fastansættelse
  • Mulighed for at gøre karriere
  • Opbakning og støtte fra gode kolleger

 

 

Gode ansættelsesvilkår er en selvfølge

  • Løn på 20.000. kr. pr. måned i oplæringsperioden
  • 7 ugers ferie/frihed + 5 faste fridage
  • 4% ferietillæg
  • Arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 18% efter 3 måneders ansættelse*
  • Sund og billig kantineordning
  • Betalte pauser
  • Sundhedsforsikring
  • Aktivitetsforening, der bl.a. yder tilskud til svømning/fitness
  • Sociale arrangementer
  • Vi fejrer vores succeser med gode overraskelser
  • Arbejdsgiverbetalt tøjordning på 4.600 kr. pr. år efter 3 måneders ansættelse


*Du kan vælge at konvertere 6,7% heraf til løn, hvis du er under 35 år.

 

Vil du gerne være en del af A-kasse Udbetaling

Lyder jobbet som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. Du skal sende din ansøgning via ansøgningsformularen på detfagligehus.dk senest den 14. juni 2019. Vi holder samtaler den 24. og 25. juni.

 

Mere info

Har du spørgsmål til jobbet, må du gerne kontakte gruppeleder Christina Pedersen på tlf. 7912 8115.

Om Det Faglige Hus

Det Faglige Hus er Danmarks billigste fagforening med a-kasse for alle. Indtil videre har 144.000 lønmodtagere valgt Det Faglige Hus, og vi er den fagforening og a-kasse, der oplever størst vækst i Danmark. Vores mål er at runde 175.000 tilfredse medlemmer i 2023.

 

Vores succes og ambitiøse mål skyldes ikke mindst vores 400 medarbejdere, der ved alt om paragraffer og lønmodtageres rettigheder i både fagforening og a-kasse. De gør alt for at hjælpe vores medlemmer. Det Faglige Hus har afdelinger i Esbjerg, Kolding, Herning, Aarhus, Aalborg, Odense, Ringsted, Hillerød og Brøndby.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032201Phoenix-770cd5ca12019-05-27T00:00:00Trainees til A-kasse Udbetaling

Vi søger Trainees til A-kasse Udbetaling

Gør karriere i Det Faglige Hus og få en attraktiv trainee-uddannelse der åbner døre til spændende job.

Om jobbet

Med start den 1. september søger vi et nyt hold trainees til et oplæringsforløb på 12 måneder. Herefter er der stor chance for, at vi kan tilbyde et fast job som a-Trainee sidemandsoplæring og selvstændigt arbejde. Du vil helt konkret komme til at behandle vores ledige medlemmers ansøgninger om dagpenge. Det betyder, du vil få masser af medlemskontakt, og du vil skulle forholde dig til lovgivningen og kunne lave beregninger. Ingen sager er ens, så det bliver aldrig kedeligt.

 

Hvad forventer vi af dig?

Du skal have gennemført en uddannelse på erhvervsakademiet som fx finansøkonom eller finansbachelor. Du kan også have en anden relevant videregående uddannelse. Som person skal du være struktureret, serviceminded og god til tal og Excel, ligesom du nemt skal kunne sætte dig ind i forskellige it-systemer og lovstof.

 

Har du allerede lidt erhvervserfaring fra et fast job eller et fritidsjob, hvor du har arbejdet med administrative opgaver eller kundebetjening, så er du godt kvalificeret. Har du arbejdet som frivillig i

en forening eller lign., er det et ekstra plus. Du er som person positiv, serviceminded og initiativrig og vil gerne være på en arbejdsplads, hvor der er travlt, og vi stiller krav til dig, men også belønner dig, når du går forrest, tænker hurtigt og får noget fra hånden.


Om afdelingen

Du vil komme til at høre til i A-kasse Udbetaling, som er den største afdeling i Det Faglige Hus. Vi vejleder medlemmerne, når de bliver ledige og skal have dagpenge, og vi beregner og udbetaler dagpenge til dem. Vi er opdelt i flere teams og underafdelinger, og vi er i alt 141 medarbejdere i A-kasse Udbetaling.

 

Et godt job på en tryg arbejdsplads

Du vil komme til at arbejde på vores hovedkontor i Esbjerg. Her er arbejdsmiljøet uhøjtideligt, og selvom vi har travlt, er der plads til smil. Vi har afdelinger flere steder i landet, hvor du evt. har mulighed for at blive overflyttet til på længere sigt, hvis der er grundlag for at oprette et job til dig her.

 

Vi garanterer:

  • Stor indflydelse og ansvar i jobbet
  • Spændende opgaver
  • God løn og attraktive ansættelsesvilkår
  • Stor chance for fastansættelse
  • Mulighed for at gøre karriere
  • Opbakning og støtte fra gode kolleger

 

 

Gode ansættelsesvilkår er en selvfølge

  • Løn på 20.000. kr. pr. måned i oplæringsperioden
  • 7 ugers ferie/frihed + 5 faste fridage
  • 4% ferietillæg
  • Arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 18% efter 3 måneders ansættelse*
  • Sund og billig kantineordning
  • Betalte pauser
  • Sundhedsforsikring
  • Aktivitetsforening, der bl.a. yder tilskud til svømning/fitness
  • Sociale arrangementer
  • Vi fejrer vores succeser med gode overraskelser
  • Arbejdsgiverbetalt tøjordning på 4.600 kr. pr. år efter 3 måneders ansættelse


*Du kan vælge at konvertere 6,7% heraf til løn, hvis du er under 35 år.

 

Vil du gerne være en del af A-kasse Udbetaling

Lyder jobbet som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. Du skal sende din ansøgning via ansøgningsformularen på detfagligehus.dk senest den 14. juni 2019. Vi holder samtaler den 24. og 25. juni.

 

Mere info

Har du spørgsmål til jobbet, må du gerne kontakte gruppeleder Christina Pedersen på tlf. 7912 8115.

Om Det Faglige Hus

Det Faglige Hus er Danmarks billigste fagforening med a-kasse for alle. Indtil videre har 144.000 lønmodtagere valgt Det Faglige Hus, og vi er den fagforening og a-kasse, der oplever størst vækst i Danmark. Vores mål er at runde 175.000 tilfredse medlemmer i 2023.

 

Vores succes og ambitiøse mål skyldes ikke mindst vores 400 medarbejdere, der ved alt om paragraffer og lønmodtageres rettigheder i både fagforening og a-kasse. De gør alt for at hjælpe vores medlemmer. Det Faglige Hus har afdelinger i Esbjerg, Kolding, Herning, Aarhus, Aalborg, Odense, Ringsted, Hillerød og Brøndby.

2019-06-15T01:00:04.750 Vi søger Trainees til A-kasse Udbetaling Gør karriere i Det Faglige Hus og få en attraktiv trainee-uddannelse der åbner døre til spændende job. Om jobbet Med start den 1. september søger vi et nyt hold trainees til et oplæringsforløb på 12 måneder. Herefter er der stor chance for, at vi kan tilbyde et fast job som a-Trainee sidemandsoplæring og selvstændigt arbejde. Du vil helt konkret komme til at behandle vores ledige medlemmers ansøgninger om dagpenge. Det betyder, du vil få masser af medlemskontakt, og du vil skulle forholde dig til lovgivningen og kunne lave beregninger. Ingen sager er ens, så det bliver aldrig kedeligt. Hvad forventer vi af dig? Du skal have gennemført en uddannelse på erhvervsakademiet som fx finansøkonom eller finansbachelor. Du kan også have en anden relevant videregående uddannelse. Som person skal du være struktureret, serviceminded og god til tal og Excel, ligesom du nemt skal kunne sætte dig ind i forskellige it-systemer og lovstof. Har du allerede lidt erhvervserfaring fra et fast job eller et fritidsjob, hvor du har arbejdet med administrative opgaver eller kundebetjening, så er du godt kvalificeret. Har du arbejdet som frivillig i en forening eller lign., er det et ekstra plus. Du er som person positiv, serviceminded og initiativrig og vil gerne være på en arbejdsplads, hvor der er travlt, og vi stiller krav til dig, men også belønner dig, når du går forrest, tænker hurtigt og får noget fra hånden. Om afdelingen Du vil komme til at høre til i A-kasse Udbetaling, som er den største afdeling i Det Faglige Hus. Vi vejleder medlemmerne, når de bliver ledige og skal have dagpenge, og vi beregner og udbetaler dagpenge til dem. Vi er opdelt i flere teams og underafdelinger, og vi er i alt 141 medarbejdere i A-kasse Udbetaling. Et godt job på en tryg arbejdsplads Du vil komme til at arbejde på vores hovedkontor i Esbjerg. Her er arbejdsmiljøet uhøjtideligt, og selvom vi har travlt, er der plads til smil. Vi har afdelinger flere steder i landet, hvor du evt. har mulighed for at blive overflyttet til på længere sigt, hvis der er grundlag for at oprette et job til dig her. Vi garanterer: Stor indflydelse og ansvar i jobbet Spændende opgaver God løn og attraktive ansættelsesvilkår Stor chance for fastansættelse Mulighed for at gøre karriere Opbakning og støtte fra gode kolleger Gode ansættelsesvilkår er en selvfølge Løn på 20.000. kr. pr. måned i oplæringsperioden 7 ugers ferie frihed 5 faste fridage 4 ferietillæg Arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 18 efter 3 måneders ansættelse* Sund og billig kantineordning Betalte pauser Sundhedsforsikring Aktivitetsforening, der bl.a. yder tilskud til svømning fitness Sociale arrangementer Vi fejrer vores succeser med gode overraskelser Arbejdsgiverbetalt tøjordning på 4.600 kr. pr. år efter 3 måneders ansættelse *Du kan vælge at konvertere 6,7 heraf til løn, hvis du er under 35 år. Vil du gerne være en del af A-kasse Udbetaling Lyder jobbet som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. Du skal sende din ansøgning via ansøgningsformularen på detfagligehus.dk senest den 14. juni 2019. Vi holder samtaler den 24. og 25. juni. Mere info Har du spørgsmål til jobbet, må du gerne kontakte gruppeleder Christina Pedersen på tlf. 7912 8115. Om Det Faglige Hus Det Faglige Hus er Danmarks billigste fagforening med a-kasse for alle. Indtil videre har 144.000 lønmodtagere valgt Det Faglige Hus, og vi er den fagforening og a-kasse, der oplever størst vækst i Danmark. Vores mål er at runde 175.000 tilfredse medlemmer i 2023. Vores succes og ambitiøse mål skyldes ikke mindst vores 400 medarbejdere, der ved alt om paragraffer og lønmodtageres rettigheder i både fagforening og a-kasse. De gør alt for at hjælpe vores medlemmer. Det Faglige Hus har afdelinger i Esbjerg, Kolding, Herning, Aarhus, Aalborg, Odense, Ringsted, Hillerød og Brøndby.11jobnet770cd5ca100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000http://212.112.132.104/hrmeasy_recruit.nsf/JOBWIZARD?openform&parentid=EA938C5B83D4C215C1258403003060EF0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3535660Det Faglige Hus11John Tranums Vej 236705Esbjerg ØDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent768055JobNet4993985499398510027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=770cd5cahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=770cd5cahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=770cd5ca&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=770cd5ca&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration361932363Christinachpe@detfagligehus.dkDKDanmarkDKDanmark330039932Kontorelev - offentlig administration - Psykiatrisk Afdeling Esbjerg senest den 1. september 2019Basic Tag en spændende og lærerig uddannelse i et åbent miljø, hvor teamarbejde prioriteres højt. Vi søger en kontorelev i offentlig administration senest 1. september 2019. Jobbet Vi kan tilbyde en bred og varieret uddannelse. Har du lyst til at have kontakt til mange mennesker og prøve lidt af hvert, så vælg en administrativ kontoruddannelse, hvor du får lov at prøve kræfter inden for følgende områder: Formidling og service IT Sekretariatsfunktioner Regnskab og økonomi Uddannelsen Uddannelsen varer to år vekslende mellem praktik og 13 ugers skoleophold. Den teoretiske del foregår på Rybners, Esbjerg. For at komme i betragtning skal du inden 1. september 2019 have bestået en af følgende uddannelser: HG eller HGS med adgang til specialet Offentlig administration HHX suppleret med et 5-ugers EUS-forløb til kontor STX, HTX eller HF suppleret med et 10 ugers EUS-forløb til kontor Hvis du er over 25 år og ikke har en adgangsgivende HG, skal du have foretaget en realkompetencevurdering, som kan indhentes på din lokale erhvervsskole. Der udarbejdes en uddannelsesplan, som du også selv har indflydelse på. Uddannelsesplanen sikrer dig et veltilrettelagt og struktureret uddannelsesforløb. Du får tilknyttet en elevansvarlig, som vil følge op på dit praktikforløb. Yderligere oplysninger Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrationsleder Jørgen Holberg, tlf. 9944 6611. Ansøgningsfrist Onsdag den 3. juli 2019. Ansættelsessamtaler Forventes afholdt i uge 29. Søg stillingen på linket hernder

Tag en spændende og lærerig uddannelse i et åbent miljø, hvor teamarbejde prioriteres højt.

Vi søger en kontorelev i offentlig administration senest 1. september 2019.

Jobbet

Vi kan tilbyde en bred og varieret uddannelse. Har du lyst til at have kontakt til mange mennesker og prøve lidt af hvert, så vælg en administrativ kontoruddannelse, hvor du får lov at prøve kræfter inden for følgende områder:

  • Formidling og service
  • IT
  • Sekretariatsfunktioner
  • Regnskab og økonomi

Uddannelsen

Uddannelsen varer to år vekslende mellem praktik og 13 ugers skoleophold. Den teoretiske del foregår på Rybners, Esbjerg.

For at komme i betragtning skal du inden 1. september 2019 have bestået en af følgende uddannelser:

  • HG eller HGS med adgang til specialet Offentlig administration
  • HHX suppleret med et 5-ugers EUS-forløb til kontor
  • STX, HTX eller HF suppleret med et 10 ugers EUS-forløb til kontor
  • Hvis du er over 25 år og ikke har en adgangsgivende HG, skal du have foretaget en realkompetencevurdering, som kan indhentes på din lokale erhvervsskole.

Der udarbejdes en uddannelsesplan, som du også selv har indflydelse på.

Uddannelsesplanen sikrer dig et veltilrettelagt og struktureret uddannelsesforløb. Du får tilknyttet en elevansvarlig, som vil følge op på dit praktikforløb.

Yderligere oplysninger

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrationsleder Jørgen Holberg, tlf. 9944 6611.

Ansøgningsfrist

Onsdag den 3. juli 2019.

Ansættelsessamtaler

Forventes afholdt i uge 29.

Søg stillingen på linket hernder

ORS/Small/2b151c32_logo.pngPsykiatrisk Afdeling EsbjergEsbjerg N2019-06-07T17:01:40.4902019-07-03T00:00:00
330044929Genopslag - Er du stærk i din kommunikation og brænder du for god sagsbehandling?Robot Vi søger en ansvarsfuld og detalje orienteret medarbejder med stærke kompetencer inden for sagsbehandling og lysten til at levere den bedste service. Teamet, der søger en ny kollega, består af en teamleder samt 13 kontorfunktionærer, der er drevet af at yde den bedste service til kunder og kollegaer. Til dagligt arbejder vi med driftsledelse for at sikre, at vi når vores mål. Udover at være et ambitiøst hold, er vi også et hold, der interesserer sig for hinanden og vil hinanden. En dag på jobbet Du kommer til at have en bred opgaveportefølje, da du skal håndtere nogle af teamets administrative sagsbehandlingsopgaver og samtidig skal være en del af vores Callcenter. Som en del af holdet vil du fx komme til at besvare spørgsmål fra kunder, som vedrører styrelsens fagområder, såsom bilsyn, erhvervstransport, jernbane, luftfart, bolig mv. Din rolle vil bl.a. være at vejlede kunderne professionelt, hvor du skal kunne navigere i systemerne samt i vores lovgivning. Herudover kommer du til at behandle sager inden for bl.a. administrative bødeforlæg. Er du vores nye kollega? Vi søger en kollega, der trives med forandringer, er nysgerrig og opsøgende på opgaver. Du skal motiveres af god og effektiv kundeservice, hvilket der skal til for at sikre vores daglige drift på telefonerne og i sagsbehandlingen. Du skal have lyst til at løfte i flok, og i Færdselsstyrelsen hjælper vi hinanden, når det brænder på. For at du får succes i jobbet forventer vi, at du... • Er kontoruddannet eller har en professionsbachelor i offentlig administration • Har en ambition og lyst til at levere en god kundeservice • Har erfaring inden for sagsbehandling • Arbejder struktureret med dine opgaver og er bevidst om at arbejde efter deadlines • Er i stand til at opsøge faglig viden og samarbejde på tværs af faggrupper • Trives i en travl hverdag, hvor du skal være med til at opbygge fælles viden • Kan håndtere flere bolde i luften • Kan arbejde under driftsledelse, hvor vi bruger tavlestyring • Er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt også gerne på engelsk Vi ser gerne, at du er god til systemer og kan lide at arbejde effektivt. Det er en fordel, hvis du har erfaring med vores journalsystem Workzone Client. Det er ligeledes en fordel, at du har erfaring med sagsbehandling og kendskab til offentlig forvaltning. Oplæring vil foregå ved sidemandsoplæring i Færdselsstyrelsen. Færdselsstyrelsen, hvem er vi? Færdselsstyrelsen i Ribe er en del af Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen, der hører under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet. Som en konsekvens af Bedre Balance II samles hele færdselsområdet i Færdselsstyrelsen i Ribe. Færdselsstyrelsen er de senere år vokset med mere end 50 . Færdselsstyrelsen har ansvar for regulering og tilsyn på færdselsområdet, herunder for at bidrage til udarbejdelse af bekendtgørelser og vejledninger, administrering af færdselslovens regler og behandling af generelle spørgsmål om de enkelte sagsområder. Yderligere information Du kan få mere at vide om stillingen hos teamleder Anitta Mikkelsen på telefon 41 87 55 02. Løn og ansættelsesforhold Stillingen er et barselsvikariat på 37 timer om ugen. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem HK og Finansministeriet. Stillingen forventes besat hurtigst muligt. Ansøgning Send hurtigst muligst din ansøgning, CV og eksamenspapirer via Færdselsstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på www.tbst.dk senest d. 28. juni 2019 kl. 12. Vi afholder samtaler i uge 27.Vi søger en ansvarsfuld og detalje orienteret medarbejder med stærke kompetencer inden for sagsbehandling og lysten til at levere den bedste service.

Teamet, der søger en ny kollega, består af en teamleder samt 13 kontorfunktionærer, der er drevet af at yde den bedste service til kunder og kollegaer. Til dagligt arbejder vi med driftsledelse for at sikre, at vi når vores mål. Udover at være et ambitiøst hold, er vi også et hold, der interesserer sig for hinanden og vil hinanden.

En dag på jobbet
Du kommer til at have en bred opgaveportefølje, da du skal håndtere nogle af teamets administrative sagsbehandlingsopgaver og samtidig skal være en del af vores Callcenter. Som en del af holdet vil du fx komme til at besvare spørgsmål fra kunder, som vedrører styrelsens fagområder, såsom bilsyn, erhvervstransport, jernbane, luftfart, bolig mv. Din rolle vil bl.a. være at vejlede kunderne professionelt, hvor du skal kunne navigere i systemerne samt i vores lovgivning. Herudover kommer du til at behandle sager inden for bl.a. administrative bødeforlæg.

Er du vores nye kollega?
Vi søger en kollega, der trives med forandringer, er nysgerrig og opsøgende på opgaver. Du skal motiveres af god og effektiv kundeservice, hvilket der skal til for at sikre vores daglige drift på telefonerne og i sagsbehandlingen. Du skal have lyst til at løfte i flok, og i Færdselsstyrelsen hjælper vi hinanden, når det brænder på.

For at du får succes i jobbet forventer vi, at du...

• Er kontoruddannet eller har en professionsbachelor i offentlig administration

• Har en ambition og lyst til at levere en god kundeservice

• Har erfaring inden for sagsbehandling

• Arbejder struktureret med dine opgaver og er bevidst om at arbejde efter deadlines

• Er i stand til at opsøge faglig viden og samarbejde på tværs af faggrupper

• Trives i en travl hverdag, hvor du skal være med til at opbygge fælles viden

• Kan håndtere flere bolde i luften

• Kan arbejde under driftsledelse, hvor vi bruger tavlestyring

• Er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt – også gerne på engelsk

Vi ser gerne, at du er god til systemer og kan lide at arbejde effektivt. Det er en fordel, hvis du har erfaring med vores journalsystem Workzone Client. Det er ligeledes en fordel, at du har erfaring med sagsbehandling og kendskab til offentlig forvaltning.

Oplæring vil foregå ved sidemandsoplæring i Færdselsstyrelsen.

Færdselsstyrelsen, hvem er vi?
Færdselsstyrelsen i Ribe er en del af Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen, der hører under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet. Som en konsekvens af Bedre Balance II samles hele færdselsområdet i Færdselsstyrelsen i Ribe. Færdselsstyrelsen er de senere år vokset med mere end 50%. Færdselsstyrelsen har ansvar for regulering og tilsyn på færdselsområdet, herunder for at bidrage til udarbejdelse af bekendtgørelser og vejledninger, administrering af færdselslovens regler og behandling af generelle spørgsmål om de enkelte sagsområder.

Yderligere information
Du kan få mere at vide om stillingen hos teamleder Anitta Mikkelsen på telefon 41 87 55 02.

Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er et barselsvikariat på 37 timer om ugen. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem HK og Finansministeriet. Stillingen forventes besat hurtigst muligt.

Ansøgning
Send hurtigst muligst din ansøgning, CV og eksamenspapirer via Færdselsstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på www.tbst.dk senest d. 28. juni 2019 kl. 12.
Vi afholder samtaler i uge 27.





FærdselsstyrelsenRibe2019-06-17T00:00:002019-06-28T00:00:00
330042551Administrativ medarbejder til politidirektørens forkontorRobot Esbjerg, Syd- og Sønderjyllands Politi De administrative medarbejdere på forkontoret varetager den daglige support og service for politikredsens øverste ledelse. Jobbet kræver en høj grad af ordenssans, fleksibilitet og evne til at servicere flere ad gangen. Arbejdsopgaverne er blandt andre: • Mødeplanlægning • Ansvar for praktikken omkring mødeafvikling (forplejning, borddækning, AV-udstyr, modtagelse af gæster m.m.) • Telefonbetjening og håndtering af indgående, digital post • Oprettelse og håndtering af administrative sager • Sekretæropgaver for politikredsens øverste ledelse (korrespondance, kalenderstyring m.m.) • Ad hoc-opgaver. Vi værdsætter medarbejdere, der • har fokus på politiets kerneværdier, herunder borgertilfredshed, og kommunikerer respektfuldt med borgere, ledere og kolleger, • formår at arbejde selvstændigt og i et tæt samarbejde med andre, • forstår at prioritere opgaverne, • kan håndtere fortrolige oplysninger, • lægger vægt på orden og struktur, • har fokus på, at opgaverne løses korrekt og til tiden, • er fleksible og forandringsparate og • bidrager til trivsel i afdelingen. Vi lægger megen vægt på at kunne tilbyde en udfordrende, spændende og kompetenceudviklende arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø. Ansættelsesforhold Stillingen er en fuldtidsstilling, og arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Dit arbejdssted bliver Syd- og Sønderjyllands Politi, Esbjerg. Stillingen ønskes besat pr. 1. september 2019. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til sekretariatschef Birgit Nielsen, tlf. 5179 8821, eller på mail, bni003@politi.dk. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk. Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere til at søge stillingen uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold. Syd- og Sønderjyllands Politi Syd- og Sønderjyllands Politi er målt på geografi blandt landets største politikredse og dækker Esbjerg, Haderslev, Sønderborg, Tønder, Varde, Vejen, Aabenraa og Fanø kommuner. De daglige politimæssige opgaver er præget af, at der både er storbymiljø, gamle købstæder, landsbyer, omfattende naturområder, landbrug, strande og grænsen til Tyskland. Der er godt 900 ansatte i politikredsen, der servicerer de 443.000 borgere i området. Langt hovedparten er politifolk, men der er også administrative medarbejdere, jurister samt akademikere. Vi søger medarbejdere, der ønsker at være en del af et hold, hvor vi har et stort fokus på at yde politiarbejde, sagsbehandling og service af høj kvalitet alt sammen for at sikre borgerne tryghed.

Esbjerg, Syd- og Sønderjyllands Politi

De administrative medarbejdere på forkontoret varetager den daglige support og service for politikredsens øverste ledelse. Jobbet kræver en høj grad af ordenssans, fleksibilitet og evne til at servicere flere ad gangen.

Arbejdsopgaverne er blandt andre:

• Mødeplanlægning
• Ansvar for praktikken omkring mødeafvikling (forplejning, borddækning, AV-udstyr, modtagelse af gæster m.m.)
• Telefonbetjening og håndtering af indgående, digital post
• Oprettelse og håndtering af administrative sager
• Sekretæropgaver for politikredsens øverste ledelse (korrespondance, kalenderstyring m.m.)
• Ad hoc-opgaver.

Vi værdsætter medarbejdere, der

• har fokus på politiets kerneværdier, herunder borgertilfredshed, og kommunikerer respektfuldt med borgere, ledere og kolleger,
• formår at arbejde selvstændigt og i et tæt samarbejde med andre,
• forstår at prioritere opgaverne,
• kan håndtere fortrolige oplysninger,
• lægger vægt på orden og struktur,
• har fokus på, at opgaverne løses korrekt og til tiden,
• er fleksible og forandringsparate og
• bidrager til trivsel i afdelingen.

Vi lægger megen vægt på at kunne tilbyde en udfordrende, spændende og kompetenceudviklende arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø.

Ansættelsesforhold
Stillingen er en fuldtidsstilling, og arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Syd- og Sønderjyllands Politi, Esbjerg.

Stillingen ønskes besat pr. 1. september 2019.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til sekretariatschef Birgit Nielsen, tlf. 5179 8821, eller på mail, bni003@politi.dk.

Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere til at søge stillingen uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

 

Syd- og Sønderjyllands Politi
Syd- og Sønderjyllands Politi er – målt på geografi – blandt landets største politikredse og dækker Esbjerg, Haderslev, Sønderborg, Tønder, Varde, Vejen, Aabenraa og Fanø kommuner. De daglige politimæssige opgaver er præget af, at der både er storbymiljø, gamle købstæder, landsbyer, omfattende naturområder, landbrug, strande og grænsen til Tyskland. Der er godt 900 ansatte i politikredsen, der servicerer de 443.000 borgere i området. Langt hovedparten er politifolk, men der er også administrative medarbejdere, jurister samt akademikere. Vi søger medarbejdere, der ønsker at være en del af et hold, hvor vi har et stort fokus på at yde politiarbejde, sagsbehandling og service af høj kvalitet – alt sammen for at sikre borgerne tryghed.

Syd- og Sønderjyllands PolitiEsbjerg2019-06-13T00:00:002019-07-01T00:00:00
330035052VIKING søger SAP MASTERDATA SPECIALISTRobot Join a global leader and help build a safer world Har du styr på processer og administration? Så er du måske vores nye SAP MASTERDATA SPECIALIST VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg, er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Hos VIKING udvikler og producerer vi rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden. Har du styr på processer og administration - er det måske dig vi søger til afdelingen PPE Water - Immersion Suit Lifejacket. Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv PPE Water (Personal Protective Equipment) designer og produktionsudvikler redningsveste og redningsdragter, samt laver forskellige kundetilpasningssager. Vi varetager ansøgning om godkendelse af alle produkter ved myndigheder og udfører interne test af produkterne. Derudover laver vi styklister på de forskellige modeller, som danner grundlag for indkøb af råvarer. Produktionen foregår i Esbjerg og på fabrikker i Thailand og Østeuropa. Som udgangspunkt en kreativ afdeling, som består af 9 kompetente kollegaer. Ind imellem er der stille og der arbejdes fokuseret ved computeren. Andre gange diskuteres og afprøves løsninger højlydt i lokalet. Primære opgaver · Udvikling af SAP opsætning af nye produkter · Vedligeholdelse og optimering af stamdata og konfigurationer · Yde support til salg og datterselskaber vedr. stamdata og konfigurationer · Administrative ad hoc opgaver efter behov · Der er tilknyttet en studentermedhjælper, som primært refererer til denne funktion Din profil Vi har brug for en administrativ systemtung kollega - der er nysgerrig og som aktivt opsøger nødvendig viden. Du får en stor kontaktflade og kommer til at arbejde bredt i en tværfaglig organisation. · Erfaring med ovennævnte opgaver · Gerne erfaring med Excel, SAP og eller andet ERP system · Flair for IT · Du har forretningsforståelse og forstår sammenhængen i hele værdikæden - fra produkt udvikling via produktion til salg · Du er analytisk, logisk tænkende samt matematisk orienteret og kan se løsninger · Du skal kunne tænke i detaljer, helheder og konsekvenser Vores koncernsprog er engelsk, så det er nødvendigt, at du kan kommunikere ubesværet på dansk og engelsk i skrift og tale. VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og kan tilbyde unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på en fri omgangstone og som kan lide et godt grin. Der er mulighed for at deltage i produktest i svømmehal. Du må derfor gerne være vild med spring fra 5 meter vippen. Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - udover en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer. Søg stillingen På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via send ansøgning i stillingsannoncen. Vi holder løbende samtaler og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt. Planlagt sommerferie bedes venligst skrevet i ansøgningen. Tiltrædelse snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269. Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.comJoin a global leader – and help build a safer world Har du styr på processer og administration? Så er du måske vores nye SAP MASTERDATA SPECIALIST

VIKING Life-Saving Equipment A/S med hovedsæde i Esbjerg, er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Hos VIKING udvikler og producerer vi rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden.

Har du styr på processer og administration - er det måske dig vi søger til afdelingen PPE Water - Immersion Suit & Lifejacket.

Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv
PPE Water (Personal Protective Equipment) designer og produktionsudvikler redningsveste og redningsdragter, samt laver forskellige kundetilpasningssager.

Vi varetager ansøgning om godkendelse af alle produkter ved myndigheder og udfører interne test af produkterne. Derudover laver vi styklister på de forskellige modeller, som danner grundlag for indkøb af råvarer. Produktionen foregår i Esbjerg og på fabrikker i Thailand og Østeuropa.

Som udgangspunkt en kreativ afdeling, som består af 9 kompetente kollegaer. Ind imellem er der stille og der arbejdes fokuseret ved computeren. Andre gange diskuteres og afprøves løsninger højlydt i lokalet.

Primære opgaver

· Udvikling af SAP opsætning af nye produkter

· Vedligeholdelse og optimering af stamdata og konfigurationer

· Yde support til salg og datterselskaber vedr. stamdata og konfigurationer

· Administrative ad hoc opgaver efter behov

· Der er tilknyttet en studentermedhjælper, som primært refererer til denne funktion

Din profil

Vi har brug for en ”administrativ systemtung” kollega - der er nysgerrig og som aktivt opsøger nødvendig viden. Du får en stor kontaktflade og kommer til at arbejde bredt i en tværfaglig organisation.

· Erfaring med ovennævnte opgaver

· Gerne erfaring med Excel, SAP og/eller andet ERP system

· Flair for IT

· Du har forretningsforståelse og forstår sammenhængen i hele værdikæden - fra produkt udvikling via produktion til salg

· Du er analytisk, logisk tænkende samt matematisk orienteret og kan se løsninger

· Du skal kunne tænke i detaljer, helheder og konsekvenser

Vores koncernsprog er engelsk, så det er nødvendigt, at du kan kommunikere ubesværet på dansk og engelsk i skrift og tale.

VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og kan tilbyde unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på en fri omgangstone og som kan lide et godt grin.

Der er mulighed for at deltage i produktest i svømmehal. Du må derfor gerne være vild med spring fra 5 meter vippen.

Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - udover en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer.

Søg stillingen
På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via ”send ansøgning” i stillingsannoncen.

Vi holder løbende samtaler og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

Planlagt sommerferie bedes venligst skrevet i ansøgningen.

Tiltrædelse snarest muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269.

Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.com

Viking Life-Saving EquipmentEsbjerg V2019-05-29T00:00:002019-07-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelev - offentlig administration - Psykiatrisk Afdeling Esbjerg senest den 1. september 2019

Psykiatrisk Afdeling Esbjerg

Esbjerg N
Tag en spændende og lærerig uddannelse i et åbent miljø, hvor teamarbejde prioriteres højt. Vi søger en kontorelev i offentlig administration senest 1. september 2019. Jobbet Vi kan tilbyde en bred og varieret uddannelse. Har du lyst til at have kon...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:3. juli 2019

Genopslag - Er du stærk i din kommunikation og brænder du for god sagsbehandling?

Færdselsstyrelsen

Ribe
Vi søger en ansvarsfuld og detalje orienteret medarbejder med stærke kompetencer inden for sagsbehandling og lysten til at levere den bedste service. Teamet, der søger en ny kollega, består af en teamleder samt 13 kontorfunktionærer, der er drevet a...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

Administrativ medarbejder til politidirektørens forkontor

Syd- og Sønderjyllands Politi

Esbjerg
Esbjerg, Syd- og Sønderjyllands Politi De administrative medarbejdere på forkontoret varetager den daglige support og service for politikredsens øverste ledelse. Jobbet kræver en høj grad af ordenssans, fleksibilitet og evne til at servicere flere a...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:1. juli 2019

VIKING søger SAP MASTERDATA SPECIALIST

Viking Life-Saving Equipment

Esbjerg V
Join a global leader and help build a safer world Har du styr på processer og administration? Så er du måske vores nye SAP MASTERDATA SPECIALIST VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg, er en globalt førende virksomhed inden for sik...
Indrykket:29. maj 2019
Udløbsdato:24. juli 2019