Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Trainees til A-kasse Udbetaling

Vi søger Trainees til A-kasse Udbetaling

Gør karriere i Det Faglige Hus og få en attraktiv trainee-uddannelse der åbner døre til spændende job.

Om jobbet

Med start den 1. september søger vi et nyt hold trainees til et oplæringsforløb på 12 måneder. Herefter er der stor chance for, at vi kan tilbyde et fast job som a-Trainee sidemandsoplæring og selvstændigt arbejde. Du vil helt konkret komme til at behandle vores ledige medlemmers ansøgninger om dagpenge. Det betyder, du vil få masser af medlemskontakt, og du vil skulle forholde dig til lovgivningen og kunne lave beregninger. Ingen sager er ens, så det bliver aldrig kedeligt.

 

Hvad forventer vi af dig?

Du skal have gennemført en uddannelse på erhvervsakademiet som fx finansøkonom eller finansbachelor. Du kan også have en anden relevant videregående uddannelse. Som person skal du være struktureret, serviceminded og god til tal og Excel, ligesom du nemt skal kunne sætte dig ind i forskellige it-systemer og lovstof.

 

Har du allerede lidt erhvervserfaring fra et fast job eller et fritidsjob, hvor du har arbejdet med administrative opgaver eller kundebetjening, så er du godt kvalificeret. Har du arbejdet som frivillig i

en forening eller lign., er det et ekstra plus. Du er som person positiv, serviceminded og initiativrig og vil gerne være på en arbejdsplads, hvor der er travlt, og vi stiller krav til dig, men også belønner dig, når du går forrest, tænker hurtigt og får noget fra hånden.


Om afdelingen

Du vil komme til at høre til i A-kasse Udbetaling, som er den største afdeling i Det Faglige Hus. Vi vejleder medlemmerne, når de bliver ledige og skal have dagpenge, og vi beregner og udbetaler dagpenge til dem. Vi er opdelt i flere teams og underafdelinger, og vi er i alt 141 medarbejdere i A-kasse Udbetaling.

 

Et godt job på en tryg arbejdsplads

Du vil komme til at arbejde på vores hovedkontor i Esbjerg. Her er arbejdsmiljøet uhøjtideligt, og selvom vi har travlt, er der plads til smil. Vi har afdelinger flere steder i landet, hvor du evt. har mulighed for at blive overflyttet til på længere sigt, hvis der er grundlag for at oprette et job til dig her.

 

Vi garanterer:

  • Stor indflydelse og ansvar i jobbet
  • Spændende opgaver
  • God løn og attraktive ansættelsesvilkår
  • Stor chance for fastansættelse
  • Mulighed for at gøre karriere
  • Opbakning og støtte fra gode kolleger

 

 

Gode ansættelsesvilkår er en selvfølge

  • Løn på 20.000. kr. pr. måned i oplæringsperioden
  • 7 ugers ferie/frihed + 5 faste fridage
  • 4% ferietillæg
  • Arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 18% efter 3 måneders ansættelse*
  • Sund og billig kantineordning
  • Betalte pauser
  • Sundhedsforsikring
  • Aktivitetsforening, der bl.a. yder tilskud til svømning/fitness
  • Sociale arrangementer
  • Vi fejrer vores succeser med gode overraskelser
  • Arbejdsgiverbetalt tøjordning på 4.600 kr. pr. år efter 3 måneders ansættelse


*Du kan vælge at konvertere 6,7% heraf til løn, hvis du er under 35 år.

 

Vil du gerne være en del af A-kasse Udbetaling

Lyder jobbet som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. Du skal sende din ansøgning via ansøgningsformularen på detfagligehus.dk senest den 14. juni 2019. Vi holder samtaler den 24. og 25. juni.

 

Mere info

Har du spørgsmål til jobbet, må du gerne kontakte gruppeleder Christina Pedersen på tlf. 7912 8115.

Om Det Faglige Hus

Det Faglige Hus er Danmarks billigste fagforening med a-kasse for alle. Indtil videre har 144.000 lønmodtagere valgt Det Faglige Hus, og vi er den fagforening og a-kasse, der oplever størst vækst i Danmark. Vores mål er at runde 175.000 tilfredse medlemmer i 2023.

 

Vores succes og ambitiøse mål skyldes ikke mindst vores 400 medarbejdere, der ved alt om paragraffer og lønmodtageres rettigheder i både fagforening og a-kasse. De gør alt for at hjælpe vores medlemmer. Det Faglige Hus har afdelinger i Esbjerg, Kolding, Herning, Aarhus, Aalborg, Odense, Ringsted, Hillerød og Brøndby.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032201Phoenix-770cd5ca12019-05-27T00:00:00Trainees til A-kasse Udbetaling

Vi søger Trainees til A-kasse Udbetaling

Gør karriere i Det Faglige Hus og få en attraktiv trainee-uddannelse der åbner døre til spændende job.

Om jobbet

Med start den 1. september søger vi et nyt hold trainees til et oplæringsforløb på 12 måneder. Herefter er der stor chance for, at vi kan tilbyde et fast job som a-Trainee sidemandsoplæring og selvstændigt arbejde. Du vil helt konkret komme til at behandle vores ledige medlemmers ansøgninger om dagpenge. Det betyder, du vil få masser af medlemskontakt, og du vil skulle forholde dig til lovgivningen og kunne lave beregninger. Ingen sager er ens, så det bliver aldrig kedeligt.

 

Hvad forventer vi af dig?

Du skal have gennemført en uddannelse på erhvervsakademiet som fx finansøkonom eller finansbachelor. Du kan også have en anden relevant videregående uddannelse. Som person skal du være struktureret, serviceminded og god til tal og Excel, ligesom du nemt skal kunne sætte dig ind i forskellige it-systemer og lovstof.

 

Har du allerede lidt erhvervserfaring fra et fast job eller et fritidsjob, hvor du har arbejdet med administrative opgaver eller kundebetjening, så er du godt kvalificeret. Har du arbejdet som frivillig i

en forening eller lign., er det et ekstra plus. Du er som person positiv, serviceminded og initiativrig og vil gerne være på en arbejdsplads, hvor der er travlt, og vi stiller krav til dig, men også belønner dig, når du går forrest, tænker hurtigt og får noget fra hånden.


Om afdelingen

Du vil komme til at høre til i A-kasse Udbetaling, som er den største afdeling i Det Faglige Hus. Vi vejleder medlemmerne, når de bliver ledige og skal have dagpenge, og vi beregner og udbetaler dagpenge til dem. Vi er opdelt i flere teams og underafdelinger, og vi er i alt 141 medarbejdere i A-kasse Udbetaling.

 

Et godt job på en tryg arbejdsplads

Du vil komme til at arbejde på vores hovedkontor i Esbjerg. Her er arbejdsmiljøet uhøjtideligt, og selvom vi har travlt, er der plads til smil. Vi har afdelinger flere steder i landet, hvor du evt. har mulighed for at blive overflyttet til på længere sigt, hvis der er grundlag for at oprette et job til dig her.

 

Vi garanterer:

  • Stor indflydelse og ansvar i jobbet
  • Spændende opgaver
  • God løn og attraktive ansættelsesvilkår
  • Stor chance for fastansættelse
  • Mulighed for at gøre karriere
  • Opbakning og støtte fra gode kolleger

 

 

Gode ansættelsesvilkår er en selvfølge

  • Løn på 20.000. kr. pr. måned i oplæringsperioden
  • 7 ugers ferie/frihed + 5 faste fridage
  • 4% ferietillæg
  • Arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 18% efter 3 måneders ansættelse*
  • Sund og billig kantineordning
  • Betalte pauser
  • Sundhedsforsikring
  • Aktivitetsforening, der bl.a. yder tilskud til svømning/fitness
  • Sociale arrangementer
  • Vi fejrer vores succeser med gode overraskelser
  • Arbejdsgiverbetalt tøjordning på 4.600 kr. pr. år efter 3 måneders ansættelse


*Du kan vælge at konvertere 6,7% heraf til løn, hvis du er under 35 år.

 

Vil du gerne være en del af A-kasse Udbetaling

Lyder jobbet som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. Du skal sende din ansøgning via ansøgningsformularen på detfagligehus.dk senest den 14. juni 2019. Vi holder samtaler den 24. og 25. juni.

 

Mere info

Har du spørgsmål til jobbet, må du gerne kontakte gruppeleder Christina Pedersen på tlf. 7912 8115.

Om Det Faglige Hus

Det Faglige Hus er Danmarks billigste fagforening med a-kasse for alle. Indtil videre har 144.000 lønmodtagere valgt Det Faglige Hus, og vi er den fagforening og a-kasse, der oplever størst vækst i Danmark. Vores mål er at runde 175.000 tilfredse medlemmer i 2023.

 

Vores succes og ambitiøse mål skyldes ikke mindst vores 400 medarbejdere, der ved alt om paragraffer og lønmodtageres rettigheder i både fagforening og a-kasse. De gør alt for at hjælpe vores medlemmer. Det Faglige Hus har afdelinger i Esbjerg, Kolding, Herning, Aarhus, Aalborg, Odense, Ringsted, Hillerød og Brøndby.

2019-06-15T01:00:04.750 Vi søger Trainees til A-kasse Udbetaling Gør karriere i Det Faglige Hus og få en attraktiv trainee-uddannelse der åbner døre til spændende job. Om jobbet Med start den 1. september søger vi et nyt hold trainees til et oplæringsforløb på 12 måneder. Herefter er der stor chance for, at vi kan tilbyde et fast job som a-Trainee sidemandsoplæring og selvstændigt arbejde. Du vil helt konkret komme til at behandle vores ledige medlemmers ansøgninger om dagpenge. Det betyder, du vil få masser af medlemskontakt, og du vil skulle forholde dig til lovgivningen og kunne lave beregninger. Ingen sager er ens, så det bliver aldrig kedeligt. Hvad forventer vi af dig? Du skal have gennemført en uddannelse på erhvervsakademiet som fx finansøkonom eller finansbachelor. Du kan også have en anden relevant videregående uddannelse. Som person skal du være struktureret, serviceminded og god til tal og Excel, ligesom du nemt skal kunne sætte dig ind i forskellige it-systemer og lovstof. Har du allerede lidt erhvervserfaring fra et fast job eller et fritidsjob, hvor du har arbejdet med administrative opgaver eller kundebetjening, så er du godt kvalificeret. Har du arbejdet som frivillig i en forening eller lign., er det et ekstra plus. Du er som person positiv, serviceminded og initiativrig og vil gerne være på en arbejdsplads, hvor der er travlt, og vi stiller krav til dig, men også belønner dig, når du går forrest, tænker hurtigt og får noget fra hånden. Om afdelingen Du vil komme til at høre til i A-kasse Udbetaling, som er den største afdeling i Det Faglige Hus. Vi vejleder medlemmerne, når de bliver ledige og skal have dagpenge, og vi beregner og udbetaler dagpenge til dem. Vi er opdelt i flere teams og underafdelinger, og vi er i alt 141 medarbejdere i A-kasse Udbetaling. Et godt job på en tryg arbejdsplads Du vil komme til at arbejde på vores hovedkontor i Esbjerg. Her er arbejdsmiljøet uhøjtideligt, og selvom vi har travlt, er der plads til smil. Vi har afdelinger flere steder i landet, hvor du evt. har mulighed for at blive overflyttet til på længere sigt, hvis der er grundlag for at oprette et job til dig her. Vi garanterer: Stor indflydelse og ansvar i jobbet Spændende opgaver God løn og attraktive ansættelsesvilkår Stor chance for fastansættelse Mulighed for at gøre karriere Opbakning og støtte fra gode kolleger Gode ansættelsesvilkår er en selvfølge Løn på 20.000. kr. pr. måned i oplæringsperioden 7 ugers ferie frihed 5 faste fridage 4 ferietillæg Arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 18 efter 3 måneders ansættelse* Sund og billig kantineordning Betalte pauser Sundhedsforsikring Aktivitetsforening, der bl.a. yder tilskud til svømning fitness Sociale arrangementer Vi fejrer vores succeser med gode overraskelser Arbejdsgiverbetalt tøjordning på 4.600 kr. pr. år efter 3 måneders ansættelse *Du kan vælge at konvertere 6,7 heraf til løn, hvis du er under 35 år. Vil du gerne være en del af A-kasse Udbetaling Lyder jobbet som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. Du skal sende din ansøgning via ansøgningsformularen på detfagligehus.dk senest den 14. juni 2019. Vi holder samtaler den 24. og 25. juni. Mere info Har du spørgsmål til jobbet, må du gerne kontakte gruppeleder Christina Pedersen på tlf. 7912 8115. Om Det Faglige Hus Det Faglige Hus er Danmarks billigste fagforening med a-kasse for alle. Indtil videre har 144.000 lønmodtagere valgt Det Faglige Hus, og vi er den fagforening og a-kasse, der oplever størst vækst i Danmark. Vores mål er at runde 175.000 tilfredse medlemmer i 2023. Vores succes og ambitiøse mål skyldes ikke mindst vores 400 medarbejdere, der ved alt om paragraffer og lønmodtageres rettigheder i både fagforening og a-kasse. De gør alt for at hjælpe vores medlemmer. Det Faglige Hus har afdelinger i Esbjerg, Kolding, Herning, Aarhus, Aalborg, Odense, Ringsted, Hillerød og Brøndby.11jobnet770cd5ca100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000http://212.112.132.104/hrmeasy_recruit.nsf/JOBWIZARD?openform&parentid=EA938C5B83D4C215C1258403003060EF0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3535660Det Faglige Hus11John Tranums Vej 236705Esbjerg ØDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent768055JobNet4993985499398510027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=770cd5cahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=770cd5cahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=770cd5ca&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=770cd5ca&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonTrainees til A-kasse Udbetaling1Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration361932363Christinachpe@detfagligehus.dkDKDanmarkDKDanmark330082349VIKING søger ADMINISTRATIV SALES TRAINEERobot JOIN VIKING - and save lives for a living VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden. Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv VIKING søger en selvstændig og engageret Administrative Sales Trainee. Med base på hovedkontoret i Esbjerg bliver du en del af VIKINGs regionale salgsafdeling, hvor energiniveauet og humøret er højt. Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover er der mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber. Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder. Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk. Primære opgaver Som Administrative Sales Trainee bliver du tilknyttet salgsafdelingen, og dine arbejdsopgaver vil være: At håndtere daglige forespørgsler fra kunder, agenter og leverandører Lave salgsordrer og opfølgning via mail og telefon Administrative registreringsopgaver Deltage i workshops og Trade shows Backoffice salgsopgaver Kunde- og forhandlerbesøg sammen med erfarne kolleger Din profil Du har afsluttet en gymnasial uddannelse (HHX, STX, HTX eller tilsvarende, suppleret med en EUS) i sommeren 2019 eller tidligere. Derudover har du flair for administration, er struktureret og serviceminded. Du har nemt ved at omgås andre mennesker og kan agere i en hverdag, hvor tempoet kan være højt. VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse Vi tilbyder VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø. Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer. Søg stillingen På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via send ansøgning i stillingsannoncen. Vi holder løbende samtaler og anbefaler derfor, at du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt. Tiltrædelse: snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269. Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.comJOIN VIKING - and save lives for a living

VIKING Life-Saving Equipment A/S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden.

Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv
VIKING søger en selvstændig og engageret Administrative Sales Trainee.

Med base på hovedkontoret i Esbjerg bliver du en del af VIKINGs regionale salgsafdeling, hvor energiniveauet og humøret er højt.

Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover er der mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber.

Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder.

Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk.

Primære opgaver
Som Administrative Sales Trainee bliver du tilknyttet salgsafdelingen, og dine arbejdsopgaver vil være:

  • At håndtere daglige forespørgsler fra kunder, agenter og leverandører
  • Lave salgsordrer og opfølgning via mail og telefon
  • Administrative registreringsopgaver
  • Deltage i workshops og Trade shows
  • “Backoffice” salgsopgaver
  • Kunde- og forhandlerbesøg sammen med erfarne kolleger

Din profil
Du har afsluttet en gymnasial uddannelse (HHX, STX, HTX eller tilsvarende, suppleret med en EUS) i sommeren 2019 eller tidligere.
Derudover har du flair for administration, er struktureret og serviceminded. Du har nemt ved at omgås andre mennesker og kan agere i en hverdag, hvor tempoet kan være højt.

VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt

Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse

Vi tilbyder
VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø.

Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer.

Søg stillingen
På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via ”send ansøgning” i stillingsannoncen.

Vi holder løbende samtaler og anbefaler derfor, at du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

Tiltrædelse: snarest muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269.

Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.com

Viking Life-Saving EquipmentEsbjerg V2019-09-02T00:00:002019-11-01T00:00:00
330076900Salgs- og marketingselevRobot Til DAN G koncernens hovedkontor i Christiansfeld søges en engageret og selvstændig elev til et 2- årigt uddannelsesforløb i vores salgs- og marketingsafdeling. Selvom vi i 2020 kan fejre 125-års jubilæum, er vi hverken grå eller støvede, men kan godt bruge et ungt friskt pust. Så har du lyst til at lære om alle arbejdsgange og processer indenfor salg- og marketing, er du måske vores kommende salgs- og marketingselev. Salgs- og marketingselev hos Danæg A S Som elev hos Danæg sørger vi for, at du kommer godt fra start og udvikler dig både personligt og fagligt. Du vil gennemgå en praktisk uddannelse i salgs- og marketingsafdelingen kombineret med teoretisk skoleophold, der strækker sig over 2 år. Du vil også få mulighed for i perioder at arbejde i andre af vores selskaber både i Danmark og udlandet. Dine arbejdsopgaver kan blandt andet omfatte Administrativ support til salgsteamet Ordrebehandling og opfølgning på ordre- og lagerstatus Korrekturlæsning af kampagnemateriale Daglig kontakt til kunder på detail og foodservice markedet Udarbejdelse af salgspræsentationer Koordinering af messe- og marketingsmateriale Vedligeholdelse af sociale platforme Repræsentation på messer Din profil Du er struktureret og god til at koordinere Skarp i MS Office pakken Besidder gode og konstruktive kommunikations- og samarbejdsevner Behersker engelsk på et højt niveau og gerne yderligere sprogkundskaber f.eks. tysk el. fransk Trives med et højt aktivitetsniveau Du har øje for et lækkert design Afsluttet adgangsgivende ungdomsuddannelse Som person er du kendetegnet ved et højt humør og en positiv indstilling til dine omgivelser. Du er udadvendt og fleksibel, og ser muligheder frem for begrænsninger. Du tager fuldt ejerskab for dine ansvarsområder og forstår vigtigheden af at være fleksibel, for at komme i mål med opgaverne. Vi tilbyder et spændende og udfordrende 2-årigt uddannelsesforløb i et godt arbejdsmiljø med gode kollegaer. Du bliver en del af et ungt og dynamisk team i en flad og uformel organisation med fuld fart på. Vi glæder os til at byde dig velkommen snarest muligt, så send straks din ansøgning og CV via https: www.danaeg.dk kontakt ledige-stillinger Venligst bemærk, at ansøgningerne behandles løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte divisionsdirektør Mette Due Andersen på mobil tlf. 24 91 86 35

Til DANÆG koncernens hovedkontor i Christiansfeld søges en engageret og selvstændig elev til et 2- årigt uddannelsesforløb i vores salgs- og marketingsafdeling. Selvom vi i 2020 kan fejre 125-års jubilæum, er vi hverken grå eller støvede, men kan godt bruge et ungt friskt pust. Så har du lyst til at lære om alle arbejdsgange og processer indenfor salg- og marketing, er du måske vores kommende salgs- og marketingselev.

Salgs- og marketingselev hos Danæg A/S
Som elev hos Danæg sørger vi for, at du kommer godt fra start og udvikler dig både personligt og fagligt. Du vil gennemgå en praktisk uddannelse i salgs- og marketingsafdelingen kombineret med teoretisk skoleophold, der strækker sig over 2 år. Du vil også få mulighed for i perioder at arbejde i andre af vores selskaber både i Danmark og udlandet.

Dine arbejdsopgaver kan blandt andet omfatte

  • Administrativ support til salgsteamet
  • Ordrebehandling og opfølgning på ordre- og lagerstatus
  • Korrekturlæsning af kampagnemateriale
  • Daglig kontakt til kunder på detail og foodservice markedet
  • Udarbejdelse af salgspræsentationer
  • Koordinering af messe- og marketingsmateriale
  • Vedligeholdelse af sociale platforme
  • Repræsentation på messer

Din profil

  • Du er struktureret og god til at koordinere
  • Skarp i MS Office pakken
  • Besidder gode og konstruktive kommunikations- og samarbejdsevner
  • Behersker engelsk på et højt niveau og gerne yderligere sprogkundskaber f.eks. tysk el. fransk
  • Trives med et højt aktivitetsniveau
  • Du har øje for et lækkert design
  • Afsluttet adgangsgivende ungdomsuddannelse

Som person er du kendetegnet ved et højt humør og en positiv indstilling til dine omgivelser. Du er udadvendt og fleksibel, og ser muligheder frem for begrænsninger. Du tager fuldt ejerskab for dine ansvarsområder og forstår vigtigheden af at være fleksibel, for at komme i mål med opgaverne. Vi tilbyder et spændende og udfordrende 2-årigt uddannelsesforløb i et godt arbejdsmiljø med gode kollegaer. Du bliver en del af et ungt og dynamisk team i en flad og uformel organisation med fuld fart på.

Vi glæder os til at byde dig velkommen snarest muligt, så send straks din ansøgning og CV via https://www.danaeg.dk/kontakt/ledige-stillinger Venligst bemærk, at ansøgningerne behandles løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte divisionsdirektør Mette Due Andersen på mobil tlf. 24 91 86 35

Danæg A/SChristiansfeld2019-08-22T00:00:002019-10-15T00:00:00
330093316Kontorelever til Toldstyrelsen i PadborgRobot Start din karriere i Toldstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser. Toldekspedition, toldkontrol og toldadministration Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du får et dybdegående kendskab til toldområdet indenfor forskellige området som f.eks. administration, toldkontrolarbejde og toldekspedition. Din elevtid bliver således bred, og du får en god indsigt i og et godt kendskab til Toldstyrelsens kerneopgaver. Eksempler på opgaver kunne være: At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder At skrive breve og journalisere At besvare mails og telefoniske henvendelser Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde Varemærkeforfalskning og kontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering Import og eksport af varer, samt forsendelser At stemple tolddokumenter At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder. Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Da grænserne aldrig lukker, arbejder Toldstyrelsen døgnet rundt. Derfor vil arbejde på skæve tidspunkter, herunder aften, nat og weekendarbejde, være en naturlig del af dine arbejdstider, når opgaverne kræver det. Personlige og faglige kvalifikationer Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet. Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og eller tysk. Du skal have kørekort, da vores kontroller foregår ude i landet. Adgangskrav og ansøgning Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS EUS-forløb. Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning. Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer. Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på toldst.dk elev. Send senest den 9. oktober 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket. Ansættelsesprocessen Vi forventer at afholde samtaler uge 43. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten. Dit arbejdssted bliver Toldbodvej 8, 6330 Padborg. Forud for ansættelse indhentes straffeattest. Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne. De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen. Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med? Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Start din karriere i Toldstyrelsen
Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opgaver og har samtidigt fagligt dygtige og engagerede kollegaer, som du kan sparre med. Du får et indgående kendskab til Toldstyrelsens alsidige arbejdsopgaver og en god start på dit arbejdsliv. Samtidig får du et fagligt stærkt og socialt netværk på tværs af Skatteforvaltningens syv styrelser.

Toldekspedition, toldkontrol og toldadministration
Som elev i Toldstyrelsen specialiserer du din uddannelse således, at du får en kontoruddannelse med speciale i told. Du får et dybdegående kendskab til toldområdet indenfor forskellige området som f.eks. administration, toldkontrolarbejde og toldekspedition.

Din elevtid bliver således bred, og du får en god indsigt i og et godt kendskab til Toldstyrelsens kerneopgaver. Eksempler på opgaver kunne være:

  • At oprette sager og indhente nødvendig dokumentation hos virksomheder
  • At skrive breve og journalisere
  • At besvare mails og telefoniske henvendelser
  • Kontrol af oprindelsesland, toldværdi og mængde
  • Varemærkeforfalskning og kontrol rettet mod forbudte stoffer, våben og narko
  • Dokumentation, sagsbehandling og afrapportering
  • Import og eksport af varer, samt forsendelser
  • At stemple tolddokumenter
  • At samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder.


Arbejdet byder på en spændende hverdag med opgaver, der har stor bevågenhed i og uden for landets grænser. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og derfor er vi altid på pletten. Da grænserne aldrig lukker, arbejder Toldstyrelsen døgnet rundt. Derfor vil arbejde på skæve tidspunkter, herunder aften, nat og weekendarbejde, være en naturlig del af dine arbejdstider, når opgaverne kræver det.

Personlige og faglige kvalifikationer
Du er udadvendt og vil gerne lære nyt. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og opsøger den nødvendige viden, for at kunne løse den bedst muligt. Herudover skal du kunne trives med opgaver, der kræver, at du har fokus på detaljen og kvalitet.

Vi forventer, at du er serviceminded og formår at fastholde en positiv og konstruktiv dialog med kunden. Ligeledes er det vigtigt, at du kommunikerer mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og/eller tysk. Du skal have kørekort, da vores kontroller foregår ude i landet.

Adgangskrav og ansøgning
Du skal som minimum opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration dvs. EUX eller studentereksamen suppleret med HGS/EUS-forløb.

Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning.

Du skal være opmærksom på, at ansættelse sker under forudsætning af, at du via Politiets Efterretnings Tjeneste kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du vil kunne komme ud for at skulle arbejde med klassificerede dokumenter og systemer.

Du kan læse mere om Toldstyrelsen, og hvordan det er at være elev, på toldst.dk/elev.

Send senest den 9. oktober 2019 din ansøgning samt CV og eksamensbevis via linket.

Ansættelsesprocessen
Vi forventer at afholde samtaler uge 43.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.

Dit arbejdssted bliver Toldbodvej 8, 6330 Padborg.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vær med til at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor
Som elev i Skatteforvaltningens styrelser kommer du til at arbejde i en stor organisation, som består af syv specialiserede styrelser, der løser opgaver inden for hver deres kerneområde. Du bliver dermed del af en spændende hverdag, hvor der er stor variation i opgaverne.

De syv styrelser er Skattestyrelsen, Administrations- og Servicestyrelsen, Motorstyrelsen, Toldstyrelsen, Vurderingsstyrelsen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen og Gældstyrelsen.

Styrelserne tilbyder elevstillinger med speciale i offentlig administration og med arbejdsopgaver inden for f.eks. økonomi, administration, kommunikation og HR. På trods af de forskelligartede opgaver, er høj faglighed kernen i alle styrelserne, der sammen løser en stor samfundsopgave. Vi samarbejder og tænker på tværs af opgaver, fagligheder og styrelser i de daglige beslutninger, og når vi skal løse den samlede opgave. Og vi sikrer, at opgaven kommer sikkert i mål. Vil du være med?

Læs mere om de ledige elevstillinger og dine karrieremuligheder på styrelsernes hjemmesider.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, PadborgPadborg2019-09-20T00:00:002019-10-09T00:00:00
330093018Familieretshuset søger kontorelever til RingkøbingRobot Familieretshuset søger kontorelever, der brænder for offentlig administration Hvis du vil være med til at gøre en forskel for vores borgere, har vi to ledige kontorelevstillinger med speciale i offentlig administration i Ringkøbing til besættelse pr. 1. november 2019. Familieretshuset har 9 afdelinger rundt i landet med fælles administration i Aabenraa. Hvad kan vi tilbyde? Familieretshuset udfører en række samfundsmæssige opgaver, og som elev i Familieretshuset får du mulighed for at tage del i dette. Du vil i løbet af den 2-årige uddannelsesperiode få en solid kontoruddannelse, der udvikler såvel dine faglige som dine sociale kompetencer. Uddannelsen veksler mellem praktisk oplæring og skoleophold, hvor du møder andre elever. Du vil komme til at arbejde med forskellige arbejdsopgaver som lettere sagsbehandling f.eks. inden for bidrags-, faderskabs- og værgemålssager. Der vil blive udarbejdet en uddannelsesplan, og der vil være en elevansvarlig tilknyttet uddannelsesinstitutionen ligesom en mentor vil følge dig gennem uddannelsen i Familieretshuset. Familieretshuset vægter elevuddannelsen meget højt, og har fokus på, at uddannelsen gør dig i stand til at varetage selvstændige arbejdsopgaver med henblik på at nå de fælles mål, som Familieretshuset har sat sig. Vi forventer At du har afsluttet HHX, HG eller studentereksamen med et godt resultat, men det vigtigste er, at du har det rigtige mindset og tager initiativ og engagerer dig i dit daglige arbejde. Vi satser på medarbejdere, der vil udvikling og udfordringer, og som vil gøre en positiv forskel for borgerne. Ansættelsesvilkår Ansættelsesområdet vil være Social- og Indenrigsministeriet, og ansættelsen sker i henhold til overenskomst mellem Staten og HK. Arbejdsstedet vil være i Ringkøbing. Stillingerne er på fuld tid. Yderligere oplysninger kan gives, og du er velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Tina Skau på telefon 7256 8029. Du kan også læse mere om Familieretshusets arbejdsopgaver på www.familieretshuset.dk. Ansøgning Hvis du er interesseret i en af stillingerne, kan du sende en ansøgning, cv samt anden relevant dokumentation elektronisk via stillingsopslaget på Familieretshusets hjemmeside www.familieretshuset.dk senest mandag den 14. oktober 2019, kl. 12.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 24. oktober 2019. Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.
Familieretshuset
søger kontorelever,
der brænder for
offentlig administration


Hvis du vil være med til at gøre en forskel for vores borgere, har vi to ledige kontorelevstillinger med speciale i offentlig administration i Ringkøbing til besættelse pr. 1. november 2019.

Familieretshuset har 9 afdelinger rundt i landet med fælles administration i Aabenraa.


Hvad kan vi tilbyde?

Familieretshuset udfører en række samfundsmæssige opgaver, og som elev i Familieretshuset får du mulighed for at tage del i dette.

Du vil i løbet af den 2-årige uddannelsesperiode få en solid kontoruddannelse, der udvikler såvel dine faglige som dine sociale kompetencer.

Uddannelsen veksler mellem praktisk oplæring og skoleophold, hvor du møder andre elever.

Du vil komme til at arbejde med forskellige arbejdsopgaver som lettere sagsbehandling f.eks. inden for bidrags-, faderskabs- og værgemålssager.
Der vil blive udarbejdet en uddannelsesplan, og der vil være en elevansvarlig tilknyttet uddannelsesinstitutionen ligesom en mentor vil følge dig gennem uddannelsen i Familieretshuset.
Familieretshuset vægter elevuddannelsen meget højt, og har fokus på, at uddannelsen gør dig i stand til at varetage selvstændige arbejdsopgaver med henblik på at nå de fælles mål, som Familieretshuset har sat sig.


Vi forventer

At du har afsluttet HHX, HG eller studentereksamen med et godt resultat, men det vigtigste er, at du har det rigtige mindset og tager initiativ og engagerer dig i dit daglige arbejde.

Vi satser på medarbejdere, der vil udvikling og udfordringer, og som vil gøre en positiv forskel for borgerne.

Ansættelsesvilkår

Ansættelsesområdet vil være Social- og Indenrigsministeriet, og ansættelsen sker i henhold til overenskomst mellem Staten og HK.
Arbejdsstedet vil være i Ringkøbing.
Stillingerne er på fuld tid.

Yderligere oplysninger kan gives, og du er velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Tina Skau på telefon 7256 8029. Du kan også læse mere om Familieretshusets arbejdsopgaver på www.familieretshuset.dk.


Ansøgning

Hvis du er interesseret i en af stillingerne, kan du sende en ansøgning, cv samt anden relevant dokumentation elektronisk via stillingsopslaget på Familieretshusets hjemmeside – www.familieretshuset.dk – senest mandag den 14. oktober 2019, kl. 12.00.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 24. oktober 2019.

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.

Familieretshuset, Afdeling RingkøbingRingkøbing2019-09-20T00:00:002019-10-14T00:00:00
330090967Familieretshuset søger kontorelever til AabenraaRobot Familieretshuset søger kontorelever, der brænder for offentlig administration Hvis du vil være med til at gøre en forskel for vores borgere, har vi to ledige kontorelevstillinger med speciale i offentlig administration i Aabenraa til besættelse pr. 1. november 2019. Familieretshuset har 9 afdelinger rundt i landet med fælles administration i Aabenraa. Udover at være et traditionelt mødekontor forestår det familieretlige kontor i Aabenraa visitation og mødebooking af de familieretlige sager til hele landet. Hvad kan vi tilbyde? Familieretshuset udfører en række samfundsmæssige opgaver og som elev i Familieretshuset får du mulighed for at tage del i dette. Du vil i løbet af den 2-årige uddannelsesperiode få en solid kontoruddannelse, der udvikler såvel dine faglige som dine sociale kompetencer. Uddannelsen veksler mellem praktisk oplæring og skoleophold, hvor du møder andre elever. Du vil komme til at arbejde med forskellige opgaver så som landsdækkende indkaldelse til møder, telefonisk kontakt til borgere og advokater, skrankebetjening og lettere sagsbehandlingsopgaver. Som elev i Familieretshuset bliver du tilknyttet en elevansvarlig, der lægger din uddannelsesplan og følger dig som mentor gennem hele din uddannelse. Familieretshuset vægter elevuddannelsen meget højt og har fokus på, at uddannelsen gør dig i stand til at varetage selvstændige arbejdsopgaver med henblik på at nå de fælles mål, som Familieretshuset har sat sig. Vi forventer At du har afsluttet HHX, HG eller studentereksamen med et godt resultat, men det vigtigste er, at du har det rigtige mindset og tager initiativ og engagerer dig i dit daglige arbejde. Vi satser på medarbejdere, der vil udvikling og udfordringer og som vil gøre en positiv forskel for borgerne. Mødebooking og visitation er bindeleddet mellem borgerne og Familieretshuset i hele landet. Du vil derfor få en bred kontaktflade, og det er vigtigt, at du kan agere konstruktivt i samtaler med borgere, der kan være i krise. Ansættelsesvilkår Ansættelsesområdet vil være Social- og Indenrigsministeriet og ansættelsen sker i henhold til overenskomst mellem Staten og HK. Arbejdsstedet vil være i Aabenraa. Stillingerne er på fuld tid. Yderligere oplysninger kan gives, og du er velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Tina Skau på telefon: 7256 8029. Du kan også læse mere om Familieretshusets arbejdsopgaver på www.familieretshusets.dk. Ansøgning Hvis du er interesseret i en af stillingerne, kan du sende en ansøgning, cv samt anden relevant dokumentation elektronisk via stillingsopslaget på Familieretshusets hjemmeside www.familieretshuset.dk senest søndag den 29. september 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag den 9. oktober 2019. Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.Familieretshuset
søger kontorelever,
der brænder for
offentlig administration

Hvis du vil være med til at gøre en forskel for vores borgere, har vi to ledige kontorelevstillinger med speciale i offentlig administration i Aabenraa til besættelse pr. 1. november 2019.

Familieretshuset har 9 afdelinger rundt i landet med fælles administration i Aabenraa.

Udover at være et traditionelt mødekontor forestår det familieretlige kontor i Aabenraa visitation og mødebooking af de familieretlige sager til hele landet.


Hvad kan vi tilbyde?

Familieretshuset udfører en række samfundsmæssige opgaver og som elev i Familieretshuset får du mulighed for at tage del i dette.

Du vil i løbet af den 2-årige uddannelsesperiode få en solid kontoruddannelse, der udvikler såvel dine faglige som dine sociale kompetencer.

Uddannelsen veksler mellem praktisk oplæring og skoleophold, hvor du møder andre elever.

Du vil komme til at arbejde med forskellige opgaver så som landsdækkende indkaldelse til møder, telefonisk kontakt til borgere og advokater, skrankebetjening og lettere sagsbehandlingsopgaver.

Som elev i Familieretshuset bliver du tilknyttet en elevansvarlig, der lægger din uddannelsesplan og følger dig som mentor gennem hele din uddannelse.

Familieretshuset vægter elevuddannelsen meget højt og har fokus på, at uddannelsen gør dig i stand til at varetage selvstændige arbejdsopgaver med henblik på at nå de fælles mål, som Familieretshuset har sat sig.


Vi forventer

At du har afsluttet HHX, HG eller studentereksamen med et godt resultat, men det vigtigste er, at du har det rigtige mindset og tager initiativ og engagerer dig i dit daglige arbejde. Vi satser på medarbejdere, der vil udvikling og udfordringer og som vil gøre en positiv forskel for borgerne.

Mødebooking og visitation er bindeleddet mellem borgerne og Familieretshuset i hele landet. Du vil derfor få en bred kontaktflade, og det er vigtigt, at du kan agere konstruktivt i samtaler med borgere, der kan være i krise.

Ansættelsesvilkår

Ansættelsesområdet vil være Social- og Indenrigsministeriet og ansættelsen sker i henhold til overenskomst mellem Staten og HK. Arbejdsstedet vil være i Aabenraa.
Stillingerne er på fuld tid.
Yderligere oplysninger kan gives, og du er velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Tina Skau på telefon: 7256 8029. Du kan også læse mere om Familieretshusets arbejdsopgaver på www.familieretshusets.dk.

Ansøgning

Hvis du er interesseret i en af stillingerne, kan du sende en ansøgning, cv samt anden relevant dokumentation elektronisk via stillingsopslaget på Familieretshusets hjemmeside – www.familieretshuset.dk senest søndag den 29. september 2019 kl. 12.00.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag den 9. oktober 2019.

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.



Familieretshuset, Afdeling AabenraaAabenraa2019-09-17T00:00:002019-09-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

VIKING søger ADMINISTRATIV SALES TRAINEE

Viking Life-Saving Equipment

Esbjerg V
JOIN VIKING - and save lives for a living VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKI...
Indrykket:2. september 2019
Udløbsdato:1. november 2019

Salgs- og marketingselev

Danæg A/S

Christiansfeld
Til DAN G koncernens hovedkontor i Christiansfeld søges en engageret og selvstændig elev til et 2- årigt uddannelsesforløb i vores salgs- og marketingsafdeling. Selvom vi i 2020 kan fejre 125-års jubilæum, er vi hverken grå eller støvede, men kan go...
Indrykket:22. august 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019

Kontorelever til Toldstyrelsen i Padborg

Skatteforvaltningen, Padborg

Padborg
Start din karriere i Toldstyrelsen Som elev hos os får du en lærerig elevtid, hvor du udvikler dine faglige, personlige og sociale kompetencer og får omsat din teoretiske viden til praksis i en moderne offentlig organisation. Du får tildelt egne opg...
Indrykket:20. september 2019
Udløbsdato:9. oktober 2019

Familieretshuset søger kontorelever til Ringkøbing

Familieretshuset, Afdeling Ringkøbing

Ringkøbing
Familieretshuset søger kontorelever, der brænder for offentlig administration Hvis du vil være med til at gøre en forskel for vores borgere, har vi to ledige kontorelevstillinger med speciale i offentlig administration i Ringkøbing til besættelse pr...
Indrykket:20. september 2019
Udløbsdato:14. oktober 2019

Familieretshuset søger kontorelever til Aabenraa

Familieretshuset, Afdeling Aabenraa

Aabenraa
Familieretshuset søger kontorelever, der brænder for offentlig administration Hvis du vil være med til at gøre en forskel for vores borgere, har vi to ledige kontorelevstillinger med speciale i offentlig administration i Aabenraa til besættelse pr. ...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:29. september 2019