Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Transport-, Bygnings- og Boligministeriets departement søger ESDH-medarbejder til IT- og Serviceenheden i en tidsbegrænset 3-årig stilling

I Transport-, Bygnings- og Boligministeriet er vi i fuld gang med mange store projekter. Der udføres og planlægges store vejbyggerier, jernbanenettet er i gang med en gennemgribende modernisering, og der arbejdes for fuld kraft med udbygningen af metroen i København. Vi arbejder med forbedringer af trafiksikkerheden, og vi har endvidere ansvar for færdselsloven, opførelsen og driften af statens bygninger og byggelovgivningen samt regulering af boligområdet.

Det kræver en solid og robust administration at sikre den bedst tænkelige support for de mange opgaver, der løses i huset. Blandt de områder, der er højt prioriteret, er vores ESDH system F2 fra cBrain, der er fundamentet i al sagsbehandling og centralt placeret i vores IT- og Serviceenhed.

Opgaverne
I IT- og Serviceenheden er vi 17 medarbejdere, som varetager en lang række forskellige opgaver inden for IT, sagsstyring og service.

En stilling som koordinator for sagsstyringsområdet er ledig, idet den nuværende medarbejder er bevilget orlov i 3 år. Opgaverne på sagsstyringsområdet varetages af tre personer, og de daglige driftsopgaver består bl.a. i håndtering af elektronisk post og oprettelse af sager, brugeruddannelse og -support samt kvalitetssikring af data og systemanvendelse. Herudover består opgaverne i at udvikle og vedligeholde brugen af systemet og de tilhørende forretningsgange, tilrettelæggelse og gennemførelse af opgradering af systemet samt diverse ad hoc opgaver som arkivfunktioner og datafremsøgning.

Som koordinator deltager du i opgaveløsningen på lige fod med de øvrige medarbejdere. Herudover vil koordinatorrollen endvidere omfatte tilrettelæggelse af opgaver og arbejdstid med henblik på at sikre en sammenhængende og velfungerede opgaveløsning. Der vil lejlighedsvis kunne forekomme arbejde uden for normal arbejdstid.

Vi søger en medarbejder, som
• har en relevant uddannelse, f.eks. kontoruddannet el. lign.
• har erfaring fra tilsvarende opgaver
• interesserer sig for arbejdet i et politisk miljø
• har sans for detaljen, men som også kan have mange bolde i luften på én gang
• er struktureret og analytisk
• kan samarbejde konstruktivt og skabe gode relationer både internt og eksternt
• er god til at formulere sig skriftligt og mundtligt

Vi tilbyder
• et spændende, udfordrende og ansvarsfuldt job med stor indflydelse på beslutninger
• en fleksibel arbejdstilrettelæggelse, så jobbet kan kombineres med et aktivt familie- og fritidsliv
• gode kolleger i et udviklingsorienteret og engageret arbejdsmiljø med en uhøjtidelig omgangstone

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er tidsbegrænset til 3 år med forventet ansættelsesstart enten 1. juni eller 1. juli 2018. Ansættelsen sker i henhold til organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT.
Ansættelsesområdet er Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chef for IT- og Serviceenheden, Erik Stig Hansen, eller den nuværende koordinator på området, kontorfuldmægtig Lisbeth Barner Jespersen. Departementets telefonnummer er 41 71 27 00.

Din ansøgning
Send din ansøgning med kopi af eksamensbevis senest tirsdag den 17. april 2018. Du ansøger via et link, som du finder nederst i stillingsopslaget på vores hjemmeside, www.trm.dk.

Transport-, Bygnings- og Boligministeriet ser mangfoldighed som en ressource og ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Departementet er medlem af Foreningen Nydansker.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her