Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Transport-, Bygnings- og Boligministeriets departement søger jurist til HR

I Transport-, Bygnings- og Boligministeriets departement er vi i fuld gang med mange store projekter. Der udføres og planlægges store vejbyggerier, jernbanenettet er i gang med en gennemgribende modernisering, og der arbejdes for fuld kraft med udbygningen af metroen i København. Vi arbejder med forbedringer af trafiksikkerheden og vi har ligeledes ansvar for bl.a. færdselsloven, opførelsen og driften af statens bygninger, byggelovgivningen og boligområdet.   
 
Vores opgaver står derfor ofte højt på den politiske dagsorden, og vi arbejder løbende på bedst muligt at løse opgaverne ved at tiltrække og udvikle de bedste medarbejdere samt gøre vores departement til en endnu bedre arbejdsplads. 
 
Hvis du er interesseret i at arbejde med personalejuridiske og -administrative opgaver med et selvstændigt ansvar og faglige udfordringer på højt niveau, har vi fra 1. april 2018 en ledig stilling som jurist i HR.  
 
Departementets HR består af et team på otte engagerede medarbejdere. Vi beskæftiger os med en bred vifte af HR-opgaver i departementet, bl.a. rekruttering, kompetenceudvikling af chefer og medarbejdere, løn- og ansættelsesvilkår, forhandlinger med de faglige organisationer, personalepolitik og personalejuridiske opgaver. Som departement har vi også et overordnet tilsyn med HR-området i ministerområdets styrelser og institutioner. 
 
Stillingen 
Du vil få opgaver med sagsbehandling af konkrete personalesager, udarbejdelse af ansættelseskontrakter og anden personalejuridisk og -administrativ sagsbehandling, regelfortolkning, udarbejdelse af beslutningsoplæg til ledelsen og departementets Sikkerheds- og Samarbejdsudvalg samt vejledning og rådgivning til departementets chefer og medarbejdere på det personalejuridiske område. Der vil ligeledes være opgaver med behandling af anmodninger om aktindsigt. 
 
Vi søger en medarbejder, som 
• har en juridisk baggrund på kandidatniveau og kan den grundlæggende ansættelsesret og forvaltningsret 
• har sans for detaljen, men også kan have mange bolde i luften på én gang 
• er struktureret og analytisk og evner hurtigt at sætte sig ind i nyt stof 
• kan arbejde selvstændigt og bidrage med løsningsforslag  
• har evnen til at samarbejde konstruktivt både internt og eksternt  
• er en god formidler både skriftligt og mundtligt 
 
Vi tilbyder 
• et spændende, udfordrende og ansvarsfuldt job tæt på den politiske proces 
• en fleksibel arbejdstilrettelæggelse, så jobbet kan kombineres med et aktivt familie- og fritidsliv 
• gode kolleger i et udviklingsorienteret og engageret arbejdsmiljø og en uhøjtidelig omgangstone 
 
I Transport-, Bygnings- og Boligministeriet er din faglige og personlige udvikling vigtig. Derfor har vi som led i udviklingen af vores organisation fokus på individuelle karriere- og udviklingsplaner. 
 
Løn- og ansættelsesvilkår 
Aflønning sker efter overenskomst for akademikere i staten. Ansættelsesområdet er Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Der er tale om et 1-årigt vikariat. 
 
Yderligere oplysninger 
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-chef Erling H. Wulff eller specialkonsulent Kristoffer Addis. Departementets telefonnummer er 41 71 27 00. 
 
Din ansøgning  
Send din ansøgning med kopi af eksamensbevis med karakterudskrift fra både bachelor- og kandidatgraden senest tirsdag den 20. februar 2018. Du ansøger via et link, som du finder nederst i stillingsopslaget på vores hjemmeside, www.trm.dk.
 
Vi indkalder løbende til samtaler. 
 
Transport-, Bygnings- og Boligministeriet ser mangfoldighed som en ressource og ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Departementet er medlem af Foreningen Nydansker. 
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329755854Phoenix-8a2a4ada12018-02-06T19:02:56.630Transport-, Bygnings- og Boligministeriets departement søger jurist til HRI Transport-, Bygnings- og Boligministeriets departement er vi i fuld gang med mange store projekter. Der udføres og planlægges store vejbyggerier, jernbanenettet er i gang med en gennemgribende modernisering, og der arbejdes for fuld kraft med udbygningen af metroen i København. Vi arbejder med forbedringer af trafiksikkerheden og vi har ligeledes ansvar for bl.a. færdselsloven, opførelsen og driften af statens bygninger, byggelovgivningen og boligområdet.   
 
Vores opgaver står derfor ofte højt på den politiske dagsorden, og vi arbejder løbende på bedst muligt at løse opgaverne ved at tiltrække og udvikle de bedste medarbejdere samt gøre vores departement til en endnu bedre arbejdsplads. 
 
Hvis du er interesseret i at arbejde med personalejuridiske og -administrative opgaver med et selvstændigt ansvar og faglige udfordringer på højt niveau, har vi fra 1. april 2018 en ledig stilling som jurist i HR.  
 
Departementets HR består af et team på otte engagerede medarbejdere. Vi beskæftiger os med en bred vifte af HR-opgaver i departementet, bl.a. rekruttering, kompetenceudvikling af chefer og medarbejdere, løn- og ansættelsesvilkår, forhandlinger med de faglige organisationer, personalepolitik og personalejuridiske opgaver. Som departement har vi også et overordnet tilsyn med HR-området i ministerområdets styrelser og institutioner. 
 
Stillingen 
Du vil få opgaver med sagsbehandling af konkrete personalesager, udarbejdelse af ansættelseskontrakter og anden personalejuridisk og -administrativ sagsbehandling, regelfortolkning, udarbejdelse af beslutningsoplæg til ledelsen og departementets Sikkerheds- og Samarbejdsudvalg samt vejledning og rådgivning til departementets chefer og medarbejdere på det personalejuridiske område. Der vil ligeledes være opgaver med behandling af anmodninger om aktindsigt. 
 
Vi søger en medarbejder, som 
• har en juridisk baggrund på kandidatniveau og kan den grundlæggende ansættelsesret og forvaltningsret 
• har sans for detaljen, men også kan have mange bolde i luften på én gang 
• er struktureret og analytisk og evner hurtigt at sætte sig ind i nyt stof 
• kan arbejde selvstændigt og bidrage med løsningsforslag  
• har evnen til at samarbejde konstruktivt både internt og eksternt  
• er en god formidler både skriftligt og mundtligt 
 
Vi tilbyder 
• et spændende, udfordrende og ansvarsfuldt job tæt på den politiske proces 
• en fleksibel arbejdstilrettelæggelse, så jobbet kan kombineres med et aktivt familie- og fritidsliv 
• gode kolleger i et udviklingsorienteret og engageret arbejdsmiljø og en uhøjtidelig omgangstone 
 
I Transport-, Bygnings- og Boligministeriet er din faglige og personlige udvikling vigtig. Derfor har vi som led i udviklingen af vores organisation fokus på individuelle karriere- og udviklingsplaner. 
 
Løn- og ansættelsesvilkår 
Aflønning sker efter overenskomst for akademikere i staten. Ansættelsesområdet er Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Der er tale om et 1-årigt vikariat. 
 
Yderligere oplysninger 
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-chef Erling H. Wulff eller specialkonsulent Kristoffer Addis. Departementets telefonnummer er 41 71 27 00. 
 
Din ansøgning  
Send din ansøgning med kopi af eksamensbevis med karakterudskrift fra både bachelor- og kandidatgraden senest tirsdag den 20. februar 2018. Du ansøger via et link, som du finder nederst i stillingsopslaget på vores hjemmeside, www.trm.dk.
 
Vi indkalder løbende til samtaler. 
 
Transport-, Bygnings- og Boligministeriet ser mangfoldighed som en ressource og ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Departementet er medlem af Foreningen Nydansker. 
 
 
2018-02-21T07:04:50.547 I Transport-, Bygnings- og Boligministeriets departement er vi i fuld gang med mange store projekter. Der udføres og planlægges store vejbyggerier, jernbanenettet er i gang med en gennemgribende modernisering, og der arbejdes for fuld kraft med udbygningen af metroen i København. Vi arbejder med forbedringer af trafiksikkerheden og vi har ligeledes ansvar for bl.a. færdselsloven, opførelsen og driften af statens bygninger, byggelovgivningen og boligområdet. Vores opgaver står derfor ofte højt på den politiske dagsorden, og vi arbejder løbende på bedst muligt at løse opgaverne ved at tiltrække og udvikle de bedste medarbejdere samt gøre vores departement til en endnu bedre arbejdsplads. Hvis du er interesseret i at arbejde med personalejuridiske og -administrative opgaver med et selvstændigt ansvar og faglige udfordringer på højt niveau, har vi fra 1. april 2018 en ledig stilling som jurist i HR. Departementets HR består af et team på otte engagerede medarbejdere. Vi beskæftiger os med en bred vifte af HR-opgaver i departementet, bl.a. rekruttering, kompetenceudvikling af chefer og medarbejdere, løn- og ansættelsesvilkår, forhandlinger med de faglige organisationer, personalepolitik og personalejuridiske opgaver. Som departement har vi også et overordnet tilsyn med HR-området i ministerområdets styrelser og institutioner. Stillingen Du vil få opgaver med sagsbehandling af konkrete personalesager, udarbejdelse af ansættelseskontrakter og anden personalejuridisk og -administrativ sagsbehandling, regelfortolkning, udarbejdelse af beslutningsoplæg til ledelsen og departementets Sikkerheds- og Samarbejdsudvalg samt vejledning og rådgivning til departementets chefer og medarbejdere på det personalejuridiske område. Der vil ligeledes være opgaver med behandling af anmodninger om aktindsigt. Vi søger en medarbejder, som • har en juridisk baggrund på kandidatniveau og kan den grundlæggende ansættelsesret og forvaltningsret • har sans for detaljen, men også kan have mange bolde i luften på én gang • er struktureret og analytisk og evner hurtigt at sætte sig ind i nyt stof • kan arbejde selvstændigt og bidrage med løsningsforslag • har evnen til at samarbejde konstruktivt både internt og eksternt • er en god formidler både skriftligt og mundtligt Vi tilbyder • et spændende, udfordrende og ansvarsfuldt job tæt på den politiske proces • en fleksibel arbejdstilrettelæggelse, så jobbet kan kombineres med et aktivt familie- og fritidsliv • gode kolleger i et udviklingsorienteret og engageret arbejdsmiljø og en uhøjtidelig omgangstone I Transport-, Bygnings- og Boligministeriet er din faglige og personlige udvikling vigtig. Derfor har vi som led i udviklingen af vores organisation fokus på individuelle karriere- og udviklingsplaner. Løn- og ansættelsesvilkår Aflønning sker efter overenskomst for akademikere i staten. Ansættelsesområdet er Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Der er tale om et 1-årigt vikariat. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-chef Erling H. Wulff eller specialkonsulent Kristoffer Addis. Departementets telefonnummer er 41 71 27 00. Din ansøgning Send din ansøgning med kopi af eksamensbevis med karakterudskrift fra både bachelor- og kandidatgraden senest tirsdag den 20. februar 2018. Du ansøger via et link, som du finder nederst i stillingsopslaget på vores hjemmeside, www.trm.dk. Vi indkalder løbende til samtaler. Transport-, Bygnings- og Boligministeriet ser mangfoldighed som en ressource og ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Departementet er medlem af Foreningen Nydansker.11Jobnet8a2a4ada100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-20T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=110622&DepartmentId=6060&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3103053Transport-, Bygnings- og Boligministeriet11Frederiksholms Kanal 271220København KDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset521768JobNet47641411000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8a2a4adahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8a2a4adahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8a2a4ada&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8a2a4ada&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgMed et job indenfor Kontor og administration bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Akademisk medarbejder lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration352861053importimport_8a2a4adaDKDanmarkDKDanmarkda-DK