Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Transport- og Boligministeriet søger sekretær til ministersekretariatet

I Transport- og Boligministeriet har vi en ledig stilling i vores ministres forkontor til besættelse snarest muligt. Stillingen er placeret i Ministersekretariatet, som beskæftiger 6 medarbejdere, heraf 3 sekretærer. Ministersekretariatet har efter regeringsdannelsen to ministre i departementet og er i færd med at opbygge nye rutiner. Vi har derfor brug for en person, som er klar til at tage fat, og som kan håndtere de mange forskelligartede opgaver, der ligger i vores ministersekretariat. Erfaring fra tidligere lignende stilling er derfor en fordel.

Sammen med Ministersekretariatets øvrige sekretærer varetager du den daglige sekretariatsbetjening, herunder kalenderføring, telefonbetjening, rejsebestilling og -afregning. Du vil indgå i et team, der står for forberedelse af ministerens møder, kalenderstyring, mødeforplejning, koordinering med chauffør, åbenhedsordning, statsråd, ministermøder, økonomiudvalgsmøder, udsendelse af materiale til andre ministersekretariater samt kontakt til Folketinget, eksterne samarbejdsparter m.v.

Stillingen er udfordrende og giver en enestående mulighed for komme tæt på de centrale processer i Transport- og Boligministeriet. Du skal trives med et højt tempo og fagligt høje standarder samt være indstillet på utraditionelle arbejdstider. Du vil indgå i en fast vagtordning, der dækker de vekslende arbejdstider i sekretariatet.

Vi søger en medarbejder, som

• har kontoruddannelse
• har erfaring fra en lignende stilling i et ministerium
• trives med at arbejde i et til tider højt tempo
• er indstillet på lange arbejdsdage
• som kan have mange bolde i luften på én gang uden at miste overblikket
• har gode sprogkundskaber
• har gode samarbejdsevner og er serviceorienteret og fleksibel

Vi tilbyder

• et spændende, udfordrende og ansvarsfuldt job tæt på to ministre
• gode kollegaer i et udviklingsorienteret og engageret arbejdsmiljø med en uhøjtidelig omgangstone

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker i henhold til organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT. Ansættelsesområdet er Transport- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Det er en betingelse for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte ledende ministersekretær Teddy Becher eller sekretær i ministrenes forkontor Carina Pries Andersen. Departementets telefonnummer er på 41 71 27 00.

Din ansøgning
Send din ansøgning med kopi af eksamensbevis senest torsdag den 1. august 2019. Du ansøger via et link, som du finder nederst i stillingsopslaget på vores hjemmeside, www.trm.dk.

Transport- og Boligministeriet ser mangfoldighed som en ressource og ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Departementet er medlem af Foreningen Nydansker.




Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330057263Phoenix-8474c97212019-07-09T00:00:00Transport- og Boligministeriet søger sekretær til ministersekretariatetI Transport- og Boligministeriet har vi en ledig stilling i vores ministres forkontor til besættelse snarest muligt. Stillingen er placeret i Ministersekretariatet, som beskæftiger 6 medarbejdere, heraf 3 sekretærer. Ministersekretariatet har efter regeringsdannelsen to ministre i departementet og er i færd med at opbygge nye rutiner. Vi har derfor brug for en person, som er klar til at tage fat, og som kan håndtere de mange forskelligartede opgaver, der ligger i vores ministersekretariat. Erfaring fra tidligere lignende stilling er derfor en fordel.

Sammen med Ministersekretariatets øvrige sekretærer varetager du den daglige sekretariatsbetjening, herunder kalenderføring, telefonbetjening, rejsebestilling og -afregning. Du vil indgå i et team, der står for forberedelse af ministerens møder, kalenderstyring, mødeforplejning, koordinering med chauffør, åbenhedsordning, statsråd, ministermøder, økonomiudvalgsmøder, udsendelse af materiale til andre ministersekretariater samt kontakt til Folketinget, eksterne samarbejdsparter m.v.

Stillingen er udfordrende og giver en enestående mulighed for komme tæt på de centrale processer i Transport- og Boligministeriet. Du skal trives med et højt tempo og fagligt høje standarder samt være indstillet på utraditionelle arbejdstider. Du vil indgå i en fast vagtordning, der dækker de vekslende arbejdstider i sekretariatet.

Vi søger en medarbejder, som

• har kontoruddannelse
• har erfaring fra en lignende stilling i et ministerium
• trives med at arbejde i et til tider højt tempo
• er indstillet på lange arbejdsdage
• som kan have mange bolde i luften på én gang uden at miste overblikket
• har gode sprogkundskaber
• har gode samarbejdsevner og er serviceorienteret og fleksibel

Vi tilbyder

• et spændende, udfordrende og ansvarsfuldt job tæt på to ministre
• gode kollegaer i et udviklingsorienteret og engageret arbejdsmiljø med en uhøjtidelig omgangstone

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker i henhold til organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT. Ansættelsesområdet er Transport- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Det er en betingelse for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte ledende ministersekretær Teddy Becher eller sekretær i ministrenes forkontor Carina Pries Andersen. Departementets telefonnummer er på 41 71 27 00.

Din ansøgning
Send din ansøgning med kopi af eksamensbevis senest torsdag den 1. august 2019. Du ansøger via et link, som du finder nederst i stillingsopslaget på vores hjemmeside, www.trm.dk.

Transport- og Boligministeriet ser mangfoldighed som en ressource og ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Departementet er medlem af Foreningen Nydansker.



2019-08-02T00:52:02.533 I Transport- og Boligministeriet har vi en ledig stilling i vores ministres forkontor til besættelse snarest muligt. Stillingen er placeret i Ministersekretariatet, som beskæftiger 6 medarbejdere, heraf 3 sekretærer. Ministersekretariatet har efter regeringsdannelsen to ministre i departementet og er i færd med at opbygge nye rutiner. Vi har derfor brug for en person, som er klar til at tage fat, og som kan håndtere de mange forskelligartede opgaver, der ligger i vores ministersekretariat. Erfaring fra tidligere lignende stilling er derfor en fordel. Sammen med Ministersekretariatets øvrige sekretærer varetager du den daglige sekretariatsbetjening, herunder kalenderføring, telefonbetjening, rejsebestilling og -afregning. Du vil indgå i et team, der står for forberedelse af ministerens møder, kalenderstyring, mødeforplejning, koordinering med chauffør, åbenhedsordning, statsråd, ministermøder, økonomiudvalgsmøder, udsendelse af materiale til andre ministersekretariater samt kontakt til Folketinget, eksterne samarbejdsparter m.v. Stillingen er udfordrende og giver en enestående mulighed for komme tæt på de centrale processer i Transport- og Boligministeriet. Du skal trives med et højt tempo og fagligt høje standarder samt være indstillet på utraditionelle arbejdstider. Du vil indgå i en fast vagtordning, der dækker de vekslende arbejdstider i sekretariatet. Vi søger en medarbejder, som • har kontoruddannelse • har erfaring fra en lignende stilling i et ministerium • trives med at arbejde i et til tider højt tempo • er indstillet på lange arbejdsdage • som kan have mange bolde i luften på én gang uden at miste overblikket • har gode sprogkundskaber • har gode samarbejdsevner og er serviceorienteret og fleksibel Vi tilbyder • et spændende, udfordrende og ansvarsfuldt job tæt på to ministre • gode kollegaer i et udviklingsorienteret og engageret arbejdsmiljø med en uhøjtidelig omgangstone Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen sker i henhold til organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT. Ansættelsesområdet er Transport- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Det er en betingelse for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte ledende ministersekretær Teddy Becher eller sekretær i ministrenes forkontor Carina Pries Andersen. Departementets telefonnummer er på 41 71 27 00. Din ansøgning Send din ansøgning med kopi af eksamensbevis senest torsdag den 1. august 2019. Du ansøger via et link, som du finder nederst i stillingsopslaget på vores hjemmeside, www.trm.dk. Transport- og Boligministeriet ser mangfoldighed som en ressource og ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Departementet er medlem af Foreningen Nydansker.11jobnet8474c972100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-01T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=124171&DepartmentId=6060&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3560200Transportministeriet11Frederiksholms Kanal 271220København KDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent791501JobNet5017264501726410009-07-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8474c972https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8474c972https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8474c972&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8474c972&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Transportministeriet er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale343104Direktionssekretær5Kontor og administration362185520noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330076007Sekretær for forsvarsministeren (genopslag)Robot Er du en ansvarlig og erfaren forkontorsekretær med gode samarbejdsevner, et godt overblik i pressede situationer og klar til at tage hånd om stort som småt? Så er du måske den, vi søger som sekretær for forsvarsministeren.Om os Forsvarsministeriets Minister- og ledelsessekretariat består af Ministersekretariatet, Ledelsessekretariatet samt Presse- og Kommunikationsenheden. Tilsammen varetager vi betjeningen af forsvarsministeren, departementets øverste ledelse, ministeriets pressehåndtering samt den interne og eksterne kommunikation. Du kommer til at arbejde i Ministersekretariatet, der er præget af et uformelt og professionelt arbejdsmiljø. Vi har stort fokus på samarbejde, god kemi og ansvarsfølelse. Det er en helt afgørende forudsætning for Ministersekretariatets opgaveløsning, at der i høj grad er tale om en holdindsats. Sammen skaber og sikrer vi de rigtige rammer om forsvarsministerens dagligdag.Om stillingen Som sekretær er din primære opgave i tæt samarbejde med den anden forkontorsekretær at støtte forsvarsministeren i dennes daglige virke, herunder med en række praktiske forhold. Det omfatter blandt andet kalenderstyring, mødeopdækning og afrydning, modtagelse af indgående samtaler og personlige invitationer, samt registrering og arkivering af post. Herudover vil du have et ansvar for Ministersekretariatets rejsestyring, kontering af regninger samt mange andre opgaver. Stillingen stiller store krav til fleksibilitet, da arbejdstiderne kan være omskiftelige.Om dig Du er kontorfuldmægtig eller har erfaring fra en lignende sekretærstilling, gerne med mindst 3-5 års erfaring fra det offentlige og gerne i et departement. Du skal kunne arbejde selvstændigt, være detaljeorienteret og kunne håndtere en række aktiviteter på samme tid. Samtidig skal du forstå betydningen af at være en del af et hold, der er afhængig af hinandens indsats. Du skal være fleksibel, serviceminded og kunne bevare det gode humør i et til tider hektisk miljø. Det er en fordel, hvis du har tidligere erfaring med ministerbetjeningsopgaven og indsigt i arbejdet i ministerierne på tværs af Slotsholmen. Du skal kunne formulere dig ubesværet i skrift og tale på dansk og engelsk. Du skal have et godt kendskab til Microsoft Office pakken og gerne kendskab til SAP og ESDH-systemet Captia.Ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning som kontorfuldmægtig sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Stillingen er placeret i løngruppe 3, sats 1, hovedstad. Der er til stillingen tillige knyttet et funktionsbestemt tillæg. Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg i forbindelse med ansættelsen. Hertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning. Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne under hele ansættelsesforløbet. KONTAKT OG ANSØGNING Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Kim Rosner Pedersen, souschef i Minister- og ledelsessekretariatet på tlf. 61 87 18 51. Hvis du har spørgsmål til løn og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Louise Klingenberg Nielsen på tlf. 72 81 91 21. Ansøgningsfristen er den 3. september 2019. Samtaler forventes afholdt løbende. Du kan søge stillingen via nedenstående link. Stillingen er ledig til besættelse fra 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale. Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.Er du en ansvarlig og erfaren forkontorsekretær med gode samarbejdsevner, et godt overblik i pressede situationer og klar til at tage hånd om stort som småt? Så er du måske den, vi søger som sekretær for forsvarsministeren.

Om os

Forsvarsministeriets Minister- og ledelsessekretariat består af Ministersekretariatet, Ledelsessekretariatet samt Presse- og Kommunikationsenheden. Tilsammen varetager vi betjeningen af forsvarsministeren, departementets øverste ledelse, ministeriets pressehåndtering samt den interne og eksterne kommunikation.

Du kommer til at arbejde i Ministersekretariatet, der er præget af et uformelt og professionelt arbejdsmiljø. Vi har stort fokus på samarbejde, god kemi og ansvarsfølelse. Det er en helt afgørende forudsætning for Ministersekretariatets opgaveløsning, at der i høj grad er tale om en holdindsats. Sammen skaber og sikrer vi de rigtige rammer om forsvarsministerens dagligdag.

Om stillingen

Som sekretær er din primære opgave – i tæt samarbejde med den anden forkontorsekretær – at støtte forsvarsministeren i dennes daglige virke, herunder med en række praktiske forhold. Det omfatter blandt andet kalenderstyring, mødeopdækning og –afrydning, modtagelse af indgående samtaler og personlige invitationer, samt registrering og arkivering af post. Herudover vil du have et ansvar for Ministersekretariatets rejsestyring, kontering af regninger samt mange andre opgaver.

Stillingen stiller store krav til fleksibilitet, da arbejdstiderne kan være omskiftelige.

Om dig

Du er kontorfuldmægtig eller har erfaring fra en lignende sekretærstilling, gerne med mindst 3-5 års erfaring fra det offentlige og gerne i et departement. Du skal kunne arbejde selvstændigt, være detaljeorienteret og kunne håndtere en række aktiviteter på samme tid. Samtidig skal du forstå betydningen af at være en del af et hold, der er afhængig af hinandens indsats. Du skal være fleksibel, serviceminded og kunne bevare det gode humør i et til tider hektisk miljø. Det er en fordel, hvis du har tidligere erfaring med ministerbetjeningsopgaven og indsigt i arbejdet i ministerierne på tværs af Slotsholmen.

Du skal kunne formulere dig ubesværet i skrift og tale på dansk og engelsk. Du skal have et godt
kendskab til Microsoft Office pakken og gerne kendskab til SAP og ESDH-systemet Captia.

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning som kontorfuldmægtig sker i henhold til den enhver tid gældende
organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den enhver tid
gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det
Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Stillingen er placeret i løngruppe 3, sats 1,
hovedstad. Der er til stillingen tillige knyttet et funktionsbestemt tillæg. Alt efter dine kvalifikationer og
kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg i forbindelse med ansættelsen. Hertil kommer en
arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne under hele ansættelsesforløbet.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Kim Rosner Pedersen, souschef i
Minister- og ledelsessekretariatet på tlf. 61 87 18 51. Hvis du har spørgsmål til løn og ansættelsesvilkår,
kan du kontakte HR-konsulent Louise Klingenberg Nielsen på tlf. 72 81 91 21.

Ansøgningsfristen er den 3. september 2019. Samtaler forventes afholdt løbende. Du kan søge stillingen via nedenstående link. Stillingen er ledig til besættelse fra 1. oktober 2019 eller snarest derefter.

Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte
relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det
omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge
stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.
Forsvarsministeriet, DepartementetKøbenhavn K2019-08-20T00:00:002019-09-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sekretær for forsvarsministeren (genopslag)

Forsvarsministeriet, Departementet

København K
Er du en ansvarlig og erfaren forkontorsekretær med gode samarbejdsevner, et godt overblik i pressede situationer og klar til at tage hånd om stort som småt? Så er du måske den, vi søger som sekretær for forsvarsministeren.Om os Forsvarsministeriets...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:3. september 2019