Transportkoordinator søges til Koppers i Nyborg

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Transportkoordinator  

Alsidigt job i travl logistikafdeling med mange interne og eksterne kontaktflader

Koppers i Nyborg søger transportkoordinator til snarlig tiltrædelse.

Jobbet:

Da en af vores dygtige kollegaer er blevet tilbudt nyt job internt i Koppers, søger vi nu en ny medarbejder til vores logistikafdeling.

Du bliver del af et velfungerende team med 7 dygtige kollegaer, som dagligt får puslespillet til at gå op i overensstemmelse med alle regler og bestemmelser inden for eksport/import samt vej, bane- og skibstrafik. Såvel råvarer som produkter er kategoriseret som farligt gods, og det er vigtigt, at du udviser omhu og er opmærksom på sikkerheden, når du sender vores produkter ud i verden.

Hvert år håndterer vi ca. 1.400 tankbiler, 1.200 containere, 50 tog og har ca. 200 skibsanløb.

Arbejdsopgaverne vil bl.a. være:

  • Planlægning af forsendelser i tæt samarbejde med produktionsafdelingen og baseret på kundeordrer.
  • Booking af containere og biler ved speditører og vognmænd.
  • Udstedelse af eksportdokumenter.
  • Modtagelse og instruktion af chauffører (dansk, engelsk og tysk).
  • Fakturering og anden dokumentation i Business Central.
  • Godkendelse af fragtfakturaer.

Du får en bred kontaktflade både internt med produktions- og salgsafdelingerne, og eksternt med kunder, leverandører, speditører, vognmænd og chauffører. Alle kunder og leverandører har base uden for Danmarks grænser, og både mundtlig og skriftlig kommunikation foregår på engelsk.

Din profil:

  • Vi er meget åbne over for din baggrund, og der kan være flere veje ind i jobbet, men du har sandsynligvis en kontoruddannelse med speciale i spedition eller erfaring fra en transport- eller eksportvirksomhed, og du kan nikke genkendende til mange af de arbejdsopgaver, der er beskrevet
  • Du er god til både skriftlig og mundtlig dansk og engelsk. Kendskab til tysk vil være en fordel.
  • Du har flair for IT og er velbevandret i Microsoft Office. Måske har du kendskab til Business Central, Navision eller et lignende ERP-system.
  • Du er motiveret, energisk, ansvarsbevidst, struktureret, fleksibel, service-minded, positiv, udadvendt og smilende og en god kollega. Du bevarer overblikket i pressede situationer og er god til at samarbejde på tværs af organisationen.
  • Det vil være en fordel, hvis du har taget et farligt gods kursus (ADR/IMDG/RID Administrativt/lager bevis).

Vi kan tilbyde:

  • Løn efter kvalifikationer,
  • Personlig og faglig udvikling,
  • Gode kolleger og en humoristisk omgangstone,
  • Velfungerende personaleforening med mange spændende arrangementer ,
  • Sundhedsforsikring og andre personalegoder, som f.eks. massageordning.

Ansættelsen er omfattet af Industriens Funktionæroverenskomst og lokalaftaler.

Spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til teamleder Henrik Kirk Petersen på tlf. 63 31 31 20.

Har du lyst til et job i en travl, international virksomhed med stor fokus på sikkerhed, miljø og kundeservice, så upload din ansøgning i vores rekrutteringsportal: https://portal.lessor.dk/ats/ats.html#/koppers/postings/39

Ansøgningen skal være os i hænde senest 20.09.2021.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Transportkoordinator søges til Koppers i Nyborg

Transportkoordinator  

Alsidigt job i travl logistikafdeling med mange interne og eksterne kontaktflader

Koppers i Nyborg søger transportkoordinator til snarlig tiltrædelse.

Jobbet:

Da en af vores dygtige kollegaer er blevet tilbudt nyt job internt i Koppers, søger vi nu en ny medarbejder til vores logistikafdeling.

Du bliver del af et velfungerende team med 7 dygtige kollegaer, som dagligt får puslespillet til at gå op i overensstemmelse med alle regler og bestemmelser inden for eksport/import samt vej, bane- og skibstrafik. Såvel råvarer som produkter er kategoriseret som farligt gods, og det er vigtigt, at du udviser omhu og er opmærksom på sikkerheden, når du sender vores produkter ud i verden.

Hvert år håndterer vi ca. 1.400 tankbiler, 1.200 containere, 50 tog og har ca. 200 skibsanløb.

Arbejdsopgaverne vil bl.a. være:

  • Planlægning af forsendelser i tæt samarbejde med produktionsafdelingen og baseret på kundeordrer.
  • Booking af containere og biler ved speditører og vognmænd.
  • Udstedelse af eksportdokumenter.
  • Modtagelse og instruktion af chauffører (dansk, engelsk og tysk).
  • Fakturering og anden dokumentation i Business Central.
  • Godkendelse af fragtfakturaer.

Du får en bred kontaktflade både internt med produktions- og salgsafdelingerne, og eksternt med kunder, leverandører, speditører, vognmænd og chauffører. Alle kunder og leverandører har base uden for Danmarks grænser, og både mundtlig og skriftlig kommunikation foregår på engelsk.

Din profil:

  • Vi er meget åbne over for din baggrund, og der kan være flere veje ind i jobbet, men du har sandsynligvis en kontoruddannelse med speciale i spedition eller erfaring fra en transport- eller eksportvirksomhed, og du kan nikke genkendende til mange af de arbejdsopgaver, der er beskrevet
  • Du er god til både skriftlig og mundtlig dansk og engelsk. Kendskab til tysk vil være en fordel.
  • Du har flair for IT og er velbevandret i Microsoft Office. Måske har du kendskab til Business Central, Navision eller et lignende ERP-system.
  • Du er motiveret, energisk, ansvarsbevidst, struktureret, fleksibel, service-minded, positiv, udadvendt og smilende og en god kollega. Du bevarer overblikket i pressede situationer og er god til at samarbejde på tværs af organisationen.
  • Det vil være en fordel, hvis du har taget et farligt gods kursus (ADR/IMDG/RID Administrativt/lager bevis).

Vi kan tilbyde:

  • Løn efter kvalifikationer,
  • Personlig og faglig udvikling,
  • Gode kolleger og en humoristisk omgangstone,
  • Velfungerende personaleforening med mange spændende arrangementer ,
  • Sundhedsforsikring og andre personalegoder, som f.eks. massageordning.

Ansættelsen er omfattet af Industriens Funktionæroverenskomst og lokalaftaler.

Spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til teamleder Henrik Kirk Petersen på tlf. 63 31 31 20.

Har du lyst til et job i en travl, international virksomhed med stor fokus på sikkerhed, miljø og kundeservice, så upload din ansøgning i vores rekrutteringsportal: https://portal.lessor.dk/ats/ats.html#/koppers/postings/39

Ansøgningen skal være os i hænde senest 20.09.2021.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.