Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Tre kontorelever med speciale i offentlig administration

Søg stillingen frem til den 18. februar 2018

Som kontorelev i Frederikssund Kommune får du en bred og alsidig uddannelse inden for offentlig administration.

Uddannelsen tager to år og veksler mellem teori på handelsskolen og praksis i kommunen. Herudover vil der være mulighed for en studietur til Bruxelles.

Gennem din elevtid får du mulighed for at være i flere forskellige afdelinger. Du får selvstændige og varierende arbejdsopgaver i takt med din faglige og personlige udvikling.

Dine kvalifikationer
Du

  • har afsluttet eller er ved at afslutte en HG2, en kompetencegivende EUX-uddannelse eller STX, HF, HTX, HHX med tilhørende opkvalificeringsforløb
  • er engageret
  • er ansvarsbevidst
  • er mødestabil
  • er serviceminded og god til at tale med mange forskellige mennesker
  • har gode læse- og skrivekompetencer
  • og har et grundlæggende kendskab til IT.

Vi tilbyder
  • et godt og udviklende læringsmiljø
  • en opdateret uddannelse, som åbner muligheder for fremtiden
  • motiverede og engagerede praktikvejledere
  • en uddannelsesansvarlig, der støtter og vejleder dig gennem hele uddannelsesforløbet
  • mulighed for at benytte kommunens sundhedsordning og andre personalegoder
  • løn under hele uddannelsesforløbet.

Arbejdstid
Vi har 37 timers arbejdsuge.

Løn pr. måned
Under 25 år:
  • 1. uddannelsesår: 13.858 kr. + gruppelivsforsikring efter ½ års ansættelse.
  • 2. uddannelsesår: 14.586 kr. + gruppelivsforsikring.
Over 25 år:
  • 20.760 kr. + pension.

Tiltrædelse og ansættelsessamtaler
Vores nye elever ansættes den 1. september 2018.

1. samtalerunde:
Den 5. marts 2018 får udvalgte ansøgere mulighed for kort at præsentere sig selv på 10 minutter.

2. samtalerunde:
Vi gennemfører herefter egentlige ansættelsessamtaler den 8. marts 2018 med udvalgte ansøgere fra 1. samtalerunde.

Flere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte Martin Krogh Andersen på 47 35 10 27.

Vil du være en af vores nye kontorelever?
Søg stillingen online.

Ansøgningsfrist: 18. februar 2018.

Ansættelsesforhold
Fuld tid

Tiltrædelse
1. september

Kontakt
Martin Krogh Andersen på 47 35 10 27


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:30. januar 2018
Udløbsdato:21. februar 2018

Kontorelev ved Retten i Hillerød 2018 - 2020

Retten i Hillerød

Bliv elev ved Retten i Hillerød - et sted med kvalitet i alt, hvad vi gør! Vi søger 2 dygtige elever, der tager ansvar for egen læring, viser gå-på-mod og kan arbejde både selvstændigt og sammen med andre. Derudover regner vi med, at du har ordenssa...
Indrykket:1. februar 2018
Udløbsdato:1. marts 2018

Kontorelev med speciale i administration

Roskilde Tekniske Skole / Hovedadministration

Roskilde Tekniske Skole søger en kontorelev inden for specialet administration.JobbetI løbet af din 2-årige uddannelse vil du beskæftige dig med et bredt udvalg af administrative opgaver i hhv. receptionen, uddannelsesadministrationen, økonomi-, løn...
Indrykket:26. januar 2018
Udløbsdato:23. februar 2018

4 kontorelever, der tør gå nye veje

Hørsholm Kommune

Hørsholm Kommune søger fire dygtige kontorelever, der er interesseret i en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Hvad får du? En kontoruddannelse med speciale i offentlig administration er en uddannelse med en stor bredde, hvor d...
Indrykket:23. januar 2018
Udløbsdato:23. februar 2018

Kontorelever til Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen

Civile stillinger

Kunne du tænke dig en spændende kontoruddannelse, hvor du selv kan være med til at sætte målet? Så er det nu, du skal til tasterne da vi til Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen i Ballerup søger fem nye kontorelever pr. 15. august 2018,...
Indrykket:16. februar 2018
Udløbsdato:14. marts 2018

Allerød Biblioteker søger administrativ medarbejder

Allerød Bibliotek

Hillerød
Allerød Biblioteker i Allerød Kommune søger en administrativ medarbejder, der gerne vil deltage i en travl hverdag i et udviklingsorienteret biblioteksmiljø præget af engagement. Stillingen er på 32 timer om ugen med tiltrædelse 1. maj 2018. Allerød...