Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Tre social- og sundhedsassistenter, Plejeboliger Annebergcentret

I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation. Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Vi kan tilbyde:

  • en god arbejdsplads du selv kan være med til at præge
  • en god introduktion til en spændende hverdag med fokus på faglighed, læring og udvikling
  • mulighed for at udvikle og udnytte dine faglige og personlige kompetencer.

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
  • vi søger tre autoriserede social- og sundhedsassistenter
  • stillingerne er på 34 timer pr. uge i dag og aftenvagt med tiltrædelse snarest
  • vi er en travl arbejdsplads med engagerede medarbejdere, og med fokus på høj faglighed samt trivsel og arbejdsglæde
  • vi er en arbejdsplads, hvor vi arbejder efter værdierne anerkendende tilgang og brug af hinandens ressourcer, åben dialog, positiv tænkning og et godt grin
  • vi vægter samarbejde, arbejdsglæde og stabilitet meget højt
  • Annebergcentret har 42 boliger, hvoraf de syv er for borgere med demens.
     
Dine primære opgaver vil være:
  • vi forventer, at du som social- og sundhedsassistent kan løse opgaver, der ligger inden for eget ansvars og kompetenceområde, samt sikre en høj faglig standard i relation til helhedsplejen
  • at du kan dokumentere korrekt i henhold til sundhedsloven
  • at du deltager aktivt i tværfagligt samarbejde
  • at du bidrager konstruktivt til et godt arbejdsmiljø.
     
Faglige kompetencer:
  • erfaring som social- og sundhedsassistent
  • kan arbejde med socialpædagogiske tiltag hos borgere med demens
  • kan varetage og koordinere pleje-/omsorgs- og sundhedsopgaver
  • fagligt velfunderet og nysgerrig på ny viden
  • kan arbejde tværfagligt, udviklende og inspirerende
  • at du er omhyggelig og tager ansvar for opgaverne
  • at du kan arbejde rehabiliterende i samarbejde med borgerne og deres pårørende.
     
Personlige kompetencer:
  • er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed
  • er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • du løfter dine opgaver med selvstændighed, og udforsker nye idéer
  • du er robust og i besiddelse af fysisk/psykisk overskud og har humor
  • du bidrager til den gode stemning i hverdagen og et godt arbejdsmiljø, samt trives med forandringer og er omstillingsparat.

Arbejdsstedets adresse:
Annebergcentret, Annebergcej 6, 9000 Aalborg

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Lene Merethe Frederiksen på tlf. 9931 6870.                             
 
Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
 
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg Kommune

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet
Mål og indsatser 2017-2018

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her