Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Tre social- og sundhedsassistenter - Plejeboliger Annebergcentret, boenhed for demente

I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation. Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Vi kan tilbyde:

  • en god arbejdsplads du selv kan være med til at præge
  • en god introduktion til en spændende hverdag med fokus på faglighed, læring og udvikling
  • mulighed for at udvikle og udnytte dine faglige og personlige kompetencer
  • du vil sammen med teamet være med til at implementere vores nye omsorgssystem CURA
  • en arbejdsplads som aktivt arbejder med rehabilitering
  • vi kan tilbyde personlige I-PAD
  • Annebergcentret har fast plejehjemslæge tilknyttet.

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
  • vi søger tre autoriserede social- og sundhedsassistenter
  • timetal fra 32 til 37 timer efter eget ønske
  • ansættelse snarest muligt
  • vi er en travl arbejdsplads med engagerede medarbejdere og med fokus på høj faglighed samt trivsel og arbejdsglæde
  • vi er en arbejdsplads, hvor vi arbejder efter værdierne anerkendende tilgang, og brug af hinandens ressourcer, åben dialog, positiv tænkning og et godt grin. Vi vægter samarbejde, arbejdsglæde og stabilitet meget højt
  • på Annebergcentret er der en lille boenhed for syv borgere med demens.
Dine primære opgaver vil være:
  • vi forventer, at du som social- og sundhedsassistent på Annebergcentret kan løse opgaver, der ligger inden for eget ansvars og kompetenceområde samt sikrer en høj faglig standard i relation til helhedsplejen
  • at du kan dokumentere korrekt i henhold til sundhedsloven
  • at du deltager aktivt i tværfagligt samarbejde
  • at du bidrager konstruktivt til et godt arbejdsmiljø
  • at du brænder for at arbejde med demente borgere.
Faglige kompetencer:
  • erfaring som social- og sundhedsassistent
  • kan arbejde med socialpædagogiske tiltag hos borgere med demens
  • kan varetage og koordinere pleje/omsorgs- og sundhedsopgaver
  • fagligt velfunderet og nysgerrig på ny viden
  • kan arbejde tværfagligt, udviklende og inspirerende
  • at du er omhyggelig og tager ansvar for opgaverne
  • at du kan arbejde rehabiliterende i samarbejde med borgerne og deres pårørende samt skabe en god og meningsfuld hverdag for vores beboere.

Personlige kompetencer:
  • er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed
  • er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer
  • du er robust og i besiddelse af fysisk/psykisk overskud, samt har humor
  • du bidrager til den gode stemning i hverdagen og et godt arbejdsmiljø samt trives med forandringer og er omstillingsparat.

Arbejdsstedets adresse:
Plejeboliger Annebergcentret, Annebergvej 6, 9000 Aalborg.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Lene M. Frederiksen, tlf. 9931 6870. Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg Kommune

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945501Phoenix-1957121512019-01-21T13:05:20.930Tre social- og sundhedsassistenter - Plejeboliger Annebergcentret, boenhed for dementeI Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation. Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Vi kan tilbyde:
  • en god arbejdsplads du selv kan være med til at præge
  • en god introduktion til en spændende hverdag med fokus på faglighed, læring og udvikling
  • mulighed for at udvikle og udnytte dine faglige og personlige kompetencer
  • du vil sammen med teamet være med til at implementere vores nye omsorgssystem CURA
  • en arbejdsplads som aktivt arbejder med rehabilitering
  • vi kan tilbyde personlige I-PAD
  • Annebergcentret har fast plejehjemslæge tilknyttet.

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
  • vi søger tre autoriserede social- og sundhedsassistenter
  • timetal fra 32 til 37 timer efter eget ønske
  • ansættelse snarest muligt
  • vi er en travl arbejdsplads med engagerede medarbejdere og med fokus på høj faglighed samt trivsel og arbejdsglæde
  • vi er en arbejdsplads, hvor vi arbejder efter værdierne anerkendende tilgang, og brug af hinandens ressourcer, åben dialog, positiv tænkning og et godt grin. Vi vægter samarbejde, arbejdsglæde og stabilitet meget højt
  • på Annebergcentret er der en lille boenhed for syv borgere med demens.
Dine primære opgaver vil være:
  • vi forventer, at du som social- og sundhedsassistent på Annebergcentret kan løse opgaver, der ligger inden for eget ansvars og kompetenceområde samt sikrer en høj faglig standard i relation til helhedsplejen
  • at du kan dokumentere korrekt i henhold til sundhedsloven
  • at du deltager aktivt i tværfagligt samarbejde
  • at du bidrager konstruktivt til et godt arbejdsmiljø
  • at du brænder for at arbejde med demente borgere.
Faglige kompetencer:
  • erfaring som social- og sundhedsassistent
  • kan arbejde med socialpædagogiske tiltag hos borgere med demens
  • kan varetage og koordinere pleje/omsorgs- og sundhedsopgaver
  • fagligt velfunderet og nysgerrig på ny viden
  • kan arbejde tværfagligt, udviklende og inspirerende
  • at du er omhyggelig og tager ansvar for opgaverne
  • at du kan arbejde rehabiliterende i samarbejde med borgerne og deres pårørende samt skabe en god og meningsfuld hverdag for vores beboere.

Personlige kompetencer:
  • er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed
  • er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer
  • du er robust og i besiddelse af fysisk/psykisk overskud, samt har humor
  • du bidrager til den gode stemning i hverdagen og et godt arbejdsmiljø samt trives med forandringer og er omstillingsparat.

Arbejdsstedets adresse:
Plejeboliger Annebergcentret, Annebergvej 6, 9000 Aalborg.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Lene M. Frederiksen, tlf. 9931 6870. Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg Kommune

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

2019-03-01T00:50:45.827 I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation. Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.Vi kan tilbyde: en god arbejdsplads du selv kan være med til at præge en god introduktion til en spændende hverdag med fokus på faglighed, læring og udvikling mulighed for at udvikle og udnytte dine faglige og personlige kompetencer du vil sammen med teamet være med til at implementere vores nye omsorgssystem CURA en arbejdsplads som aktivt arbejder med rehabilitering vi kan tilbyde personlige I-PAD Annebergcentret har fast plejehjemslæge tilknyttet. Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads: vi søger tre autoriserede social- og sundhedsassistenter timetal fra 32 til 37 timer efter eget ønske ansættelse snarest muligt vi er en travl arbejdsplads med engagerede medarbejdere og med fokus på høj faglighed samt trivsel og arbejdsglæde vi er en arbejdsplads, hvor vi arbejder efter værdierne anerkendende tilgang, og brug af hinandens ressourcer, åben dialog, positiv tænkning og et godt grin. Vi vægter samarbejde, arbejdsglæde og stabilitet meget højt på Annebergcentret er der en lille boenhed for syv borgere med demens. Dine primære opgaver vil være: vi forventer, at du som social- og sundhedsassistent på Annebergcentret kan løse opgaver, der ligger inden for eget ansvars og kompetenceområde samt sikrer en høj faglig standard i relation til helhedsplejen at du kan dokumentere korrekt i henhold til sundhedsloven at du deltager aktivt i tværfagligt samarbejde at du bidrager konstruktivt til et godt arbejdsmiljø at du brænder for at arbejde med demente borgere. Faglige kompetencer: erfaring som social- og sundhedsassistent kan arbejde med socialpædagogiske tiltag hos borgere med demens kan varetage og koordinere pleje omsorgs- og sundhedsopgaver fagligt velfunderet og nysgerrig på ny viden kan arbejde tværfagligt, udviklende og inspirerende at du er omhyggelig og tager ansvar for opgaverne at du kan arbejde rehabiliterende i samarbejde med borgerne og deres pårørende samt skabe en god og meningsfuld hverdag for vores beboere. Personlige kompetencer: er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye id er du er robust og i besiddelse af fysisk psykisk overskud, samt har humor du bidrager til den gode stemning i hverdagen og et godt arbejdsmiljø samt trives med forandringer og er omstillingsparat. Arbejdsstedets adresse:Plejeboliger Annebergcentret, Annebergvej 6, 9000 Aalborg.Vil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Lene M. Frederiksen, tlf. 9931 6870. Ansættelsessamtaler afholdes løbende.Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommuneLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.10Phoenix19571215101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-28T00:00:000010https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=bfb1667f-36ca-4bd3-9c4d-e3186596fd560EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3439959Plejeboliger Annebergcentret11Annebergvej 69000AalborgDKDanmarkORS/19571215_logo.gifORS/Small/19571215_logo.gif0lmf-aeh@aalborg.dkDKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent696149EmplyMinimum pakken - 35 dagebcd7aeb5-9dbb-4262-8f06-62b583bc29d4_338530001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=19571215https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=19571215https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=19571215&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=19571215&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/4.jpgTre social- og sundhedsassistenter - Plejeboliger Annebergcentret, boenhed for demente12008001Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent77Pleje og omsorg360259244Lene M. Frederiksenlmf-aeh@aalborg.dkDKDanmarkDKDanmark330100813Social- og sundhedsassistent i aftenvagt for beboere med særlige udfordringer indenfor demens - Plejehjemmet VestergaardenBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.Vi kan tilbyde: En spændende arbejdsplads som er præget af fælles ansvarlighed, selvstændigt arbejde og med stor grad af medindflydelse En spændende, samt travl og udfordrende hverdag, hvor det forventes at du medvirker til at skabe udvikling af kerneopgaven samt medvirker til at udfordre vante tankegange til løsning af opgaverne En arbejdsplads med krav, og mulighed for udvikling, og for at gøre brug af faglige og personlige kompetencer Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads: Den ledige stilling er en aftenvagt i udgangspunktet på 37 timer ugen, med arbejde i lige weekend Vi søger en Social og Sundhedsassistent til afsnit for beboere med udfordringer indenfor Demens, fra 1 december 2019 eller så hurtigt som muligt Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 7. november 2019. Vestergaarden er et stort plejehjem med 75 Beboere som er opdelt i en ny og en gammel del. Den består af 3 grupper med 6 boenheder. Dine primære opgaver vil være: Planlægning af daglige opgaver i aftenvagten med fokus og udgangspunkt i kerneopgaven og beboerenes ønsker Medvirke til at sikre stor faglighed og en inspirerende og tryg hverdag for beboerne Ansvar for sammen med kolleger, at medvirke til at skabe rammerne for at den enkelte beboer har mulighed for at tage ansvar for eget liv og derved øge livskvaliteten Opdatering og daglig brug af omsorgssystemet ved hjælp af omsorgsplaner og plejeplaner Faglige kompetencer: Er fortrolig med brug af It som dokumentationsredskab At du er udannet Social-og Sundhedsassistent At du har kendskab og interesse i arbejdet med Demente At du arbejder med rehabilitering samt arbejde koordinerende i et tæt tværfagligt samarbejde med kolleger At du varetager opgaver ud fra servicelov og sundhedslov samt arbejder sundhedsfremmende og forebyggende Personlige kompetencer: Er robust og trives i en travl og udfordrende hverdag samt har fysisk og psykisk overskud At du har en god portion humor samt kan medvirke til at skabe arbejdsglæde i samarbejdet med kolleger Er ansvarsbevidst og god til at samarbejde, ser muligheder frem for begrænsninger Kan arbejde på tværs af faglighed, samt har en positiv indstilling og er lydhør over for andres synspunkter Er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig og har lyst til at deltage i et arbejdsmiljø præget af forandring Du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye id er At du kan medvirke til at skabe motivation i samarbejdet med kolleger, samt arbejder ud fra en anerkendende tilgang med fokus på dialog og arbejdsglæde Arbejdsstedets adresse:Plejehjemmet Vestergarden, Annebergvej 73 73 A, 9000 AalborgVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte Gitte D Hansen på tlf. 9931 6942 eller Charlotte Malmmose på tlf. 9931 6915. Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier:
 
Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation

Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Vi kan tilbyde:
  • En spændende arbejdsplads som er præget af fælles ansvarlighed, selvstændigt arbejde og med stor grad af medindflydelse
  • En spændende, samt travl og udfordrende hverdag, hvor det forventes at du medvirker til at skabe udvikling af kerneopgaven samt medvirker til at udfordre vante tankegange til løsning af opgaverne
  • En arbejdsplads med krav, og mulighed for udvikling, og for at gøre brug af faglige og personlige kompetencer
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
  • Den ledige stilling er en aftenvagt i udgangspunktet på 37 timer/ugen, med arbejde i lige weekend
  • Vi søger en Social og Sundhedsassistent til afsnit for beboere med udfordringer indenfor Demens,  fra 1 december 2019 eller så hurtigt som muligt
  • Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 7. november 2019.
  • Vestergaarden er et stort plejehjem med 75 Beboere som er opdelt i en ny og en gammel del. Den består af 3 grupper med 6 boenheder.
Dine primære opgaver vil være:
  • Planlægning af daglige opgaver i aftenvagten med fokus og udgangspunkt i kerneopgaven og beboerenes ønsker
  • Medvirke til at sikre stor faglighed og en inspirerende og tryg hverdag for beboerne
  • Ansvar for sammen med kolleger, at medvirke til at skabe rammerne for at den enkelte beboer har mulighed for at tage ansvar for eget liv og derved øge livskvaliteten
  • Opdatering og daglig brug af omsorgssystemet ved hjælp af omsorgsplaner og plejeplaner
Faglige kompetencer:
  • Er fortrolig med brug af It som dokumentationsredskab
  • At du er udannet Social-og Sundhedsassistent
  • At du har kendskab og interesse i arbejdet med Demente
  • At du arbejder med rehabilitering samt arbejde koordinerende i et tæt tværfagligt samarbejde med kolleger
  • At du varetager opgaver ud fra servicelov og sundhedslov samt arbejder sundhedsfremmende og forebyggende
Personlige kompetencer:
  • Er robust og trives i en travl og udfordrende hverdag samt har fysisk og psykisk overskud
  • At du har en god portion humor samt kan medvirke til at skabe arbejdsglæde i samarbejdet med kolleger
  • Er ansvarsbevidst og god til at samarbejde, ser muligheder frem for begrænsninger
  • Kan arbejde på tværs af faglighed, samt har en positiv indstilling og er lydhør over for andres synspunkter
  • Er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig og har lyst til at deltage i et arbejdsmiljø præget af forandring
  • Du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer
  • At du kan medvirke til at skabe motivation i samarbejdet med kolleger, samt arbejder ud fra en anerkendende tilgang med fokus på dialog og arbejdsglæde
Arbejdsstedets adresse:
Plejehjemmet Vestergarden, Annebergvej 73 + 73 A, 9000 Aalborg

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Gitte D Hansen på tlf. 9931 6942 eller Charlotte Malmmose på tlf. 9931 6915.                             

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/941b0b50_logo.gifPlejeboliger VestergaardenAalborg2019-10-04T12:02:49.9502019-10-31T00:00:00
330105355Social- og sundhedsassistent og social- og sundhedshjælper, Mou PlejecenterBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier:Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation.Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på, og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.Vi kan tilbyde en arbejdsplads, hvor 30 engagerede og friske kolleger står klar til at byde dig velkommen med et smil et spændende og afvekslende job, hvor du har mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer at du bliver en del af et professionelt og fleksibelt team at du har mulighed for at præge den faglige udvikling. Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads vi tilbyder to barselvikariater, som social-og sundhedsassistenter i blandede vagter barselvikariaterne er til ansættelse indtil henholdsvis 30. september 2020 og 31. december 2020 vi tilbyder to faste stillinger som social- og sundhedshjælpere i blandede vagter alle stillinger er som udgangspunkt på 37 ugentlige timer forventet ansættelsesdato er den 1. januar 2020 eller efter aftale vi kan tilbyde en arbejdsplads, der er kendt for at være et godt sted at bo for vore 36 beboere og for at have et godt arbejdsmiljø. Dine primære opgaver vil være at arbejde målrettet med omsorg og pleje for beboerne udfra dine faglige kompetencer have fokus på den rehabiliterende tilgang til vore beboere herunder vedligeholdende træning arbejde med vores omsorgssystem Cura have et tæt samarbejde med vore relevante samarbejdspartnere have et tæt samarbejde med beboere og deres pårørende deltage i de praktiske opgaver være med til at skabe en indholdsrig og nærværende hverdag for vore beboere. Faglige kompetencer. Du er uddannet social-og sundhedsassistent med autorisation eller social- og sundhedshjælper kan anvende Cura og FMK kan tage ansvar for dagligdagens opgaver. Personlige kompetencer. Du er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye id er er fleksibel lægger vægt på, at tonen i samarbejdet virker fremmende for tillid, respekt og åbenhed kan være med til at bringe liv og glæde gennem kreative tiltag i huset. Arbejdsstedets adresseMou Plejecenter, Dokkedalvej 18, 9280 Storvorde.Vil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Jytte Pihl eller assisterende plejehjemsleder Marleen Raal på tlf. 9982 3880. Løn- og ansættelsesvilkårLøn og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.StraffeattestForud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommuneLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetMål og indsatser 2015-2016Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier:

Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation.

Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på, og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Vi kan tilbyde
  • en arbejdsplads, hvor 30 engagerede og friske kolleger står klar til at byde dig velkommen med et smil
  • et spændende og afvekslende job, hvor du har mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer
  • at du bliver en del af et professionelt og fleksibelt team
  • at du har mulighed for at præge den faglige udvikling.
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads
  • vi tilbyder to barselvikariater, som social-og sundhedsassistenter i blandede vagter
  • barselvikariaterne er til ansættelse indtil henholdsvis 30. september 2020 og 31. december 2020
  • vi tilbyder to faste stillinger som social- og sundhedshjælpere i blandede vagter
  • alle stillinger er som udgangspunkt på 37 ugentlige timer
  • forventet ansættelsesdato er den 1. januar 2020 eller efter aftale
  • vi kan tilbyde en arbejdsplads, der er kendt for at være et godt sted at bo for vore 36 beboere og for at have et godt arbejdsmiljø.
 Dine primære opgaver vil være at
  • arbejde målrettet med omsorg og pleje for beboerne udfra dine faglige kompetencer
  • have fokus på den rehabiliterende tilgang til vore beboere herunder vedligeholdende træning
  • arbejde med vores omsorgssystem Cura
  • have et tæt samarbejde med vore relevante samarbejdspartnere
  • have et tæt samarbejde med beboere og deres pårørende
  • deltage i de praktiske opgaver
  • være med til at skabe en indholdsrig og nærværende hverdag for vore beboere.
Faglige kompetencer. Du
  • er uddannet social-og sundhedsassistent med autorisation eller social- og sundhedshjælper
  • kan anvende Cura og FMK
  • kan tage ansvar for dagligdagens opgaver.  
Personlige kompetencer. Du
  • er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed
  • er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer
  • er fleksibel
  • lægger vægt på, at tonen i samarbejdet virker fremmende for tillid, respekt og åbenhed
  • kan være med til at bringe liv og glæde gennem kreative tiltag i huset.
Arbejdsstedets adresse
Mou Plejecenter, Dokkedalvej 18, 9280 Storvorde.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Jytte Pihl eller assisterende plejehjemsleder Marleen Raal på tlf. 9982 3880.
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Straffeattest
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet
Mål og indsatser 2015-2016

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

ORS/Small/2c11b91d_logo.gifPlejeboliger MouStorvorde2019-10-11T12:01:50.7702019-10-27T00:00:00
330105546Social- og sundhedsassistenter, vikariat - Midlertidige Boliger AnneshaveBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation. Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.Vi kan tilbyde: en spændende arbejdsplads, hvor dine kompetencer vil blive sat i spil i den daglige opgaveløsning i forhold til kompetenceprofilen som social- og sundhedsassistent, og hvor patientsikkerhed er i højsædet en hverdag der er præget af et højt aktivitetsniveau og mange kontakter til hhv. borgere, pårørende, eksterne og interne samarbejdspartnere en hverdag, hvor du hele tiden udfordres og stilles over for nye opgaver i forhold til relations-, pleje-, og behandlingsopgaver at du bliver en del af et stærkt team med dygtige og engagerede medarbejdere, hvor der er mulighed for faglig sparring, udvikling og tæt samarbejde hele døgnet at du bliver en del af en arbejdsplads, hvor vi arbejder forbedringsorienteret, bl.a. datadrevet, med fokus på størst og bedst mulig kvalitet for borgerne. Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:Vi søger social- og sundhedsassistenter til 2 vikariater, der varer til og med 31.12.2020. Stillingerne er som udgangspunkt på 37 timer pr. uge.Stillingerne er til besættelse snarest og senest pr. 1. december 2019. en stilling: Primært nattevagtslag med enkelte dag- eller aftenvagter efter ønske. en stilling: Dag- og aftenvagt, fordelt næsten ligeligt, og med hensyn til ønske Anneshave er en del af Aalborg Kommunes tilbud ift. midlertidige boliger og vi har 48 pladser, hvoraf de 3 er selvindskrivningspladser.De midlertidige boliger er et tilbud til borgere, der i en kortere periode har brug for ekstra pleje- og eller behandling. Størstedelen af borgerne kommer efter indlæggelse på sygehus, og den resterende del indskrives fra eget hjem.Formålet med de midlertidige pladser er bl.a. at forebygge unødige indlæggelser pa° sygehus, at yde borgere med plejebehov en ekstra indsats med henblik pa°, at de igen kan mestre deres hverdag samt, at give mulighed for en kortere aflastningsperiode. Derudover anvendes de midlertidige pladser til borgere der venter på en plejebolig. Vi er kendetegnet ved at være en medarbejdergruppe, der er dedikerede og engagerede, vi vægter dialogen og tillid til hinanden.Vi arbejder for et stærkt, socialt sammenhold og prioriterer, at deltage sammen ved f.eks. Ladywalk, biografture, bowling, koncerter, fællesspisning m.m.Dine primære opgaver vil være: at sikre at borgene modtager fagprofessionel omsorg og pleje og føler sig trygge ved opholdet her at fungere som fagprofessionel med dertil tilhørende opgaver inden for dit kompetenceområde. Faglige kompetencer:Vi forventer og vægter, at du er: at du har uddannelse som social- og sundhedsassistent at du kan varetage rollen som fagperson, hvor nærvær, dygtighed, overblik, rummelighed og perspektivering er dine vigtigste faglige redskaber at du er fortrolig med brug af IT som dokumentationsredskab at du vægter høj kvalitet i dit arbejde samt i dokumentationsopgaven at du har fokus på og evner for tværfagligt- og tværsektorielt samarbejde at du arbejder med fokus på sundhedsfremme og forebyggende indsats. Personlige kompetencer:Vi forventer og vægter, at du er: ansvarsbevidst og i stand til at bevare overblikket i akutte situationer kan samarbejde med borgere, pårørende, kolleger, eksterne og interne samarbejdspartnere m.fl. tydelig i din kommunikation, høflig, ansvarsfuld og handlekraftig selvstændig og imødekommende i forhold til dine opgaver og nye tiltag kender og anerkender egne og andres kompetencer. Arbejdsstedets adresse:Anneshave, Annebergvej 173, 9000 AalborgVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte assisterende leder Gitte E. Thomsen på telefon 9931 6547 for information om stillingerne.Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation. Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Vi kan tilbyde:
  • en spændende arbejdsplads, hvor dine kompetencer vil blive sat i spil i den daglige opgaveløsning i forhold til kompetenceprofilen som social- og sundhedsassistent, og hvor patientsikkerhed er i højsædet
  • en hverdag der er præget af et højt aktivitetsniveau og mange kontakter til hhv. borgere, pårørende, eksterne og interne samarbejdspartnere
  • en hverdag, hvor du hele tiden udfordres og stilles over for nye opgaver i forhold til relations-, pleje-, og behandlingsopgaver
  • at du bliver en del af et stærkt team med dygtige og engagerede medarbejdere, hvor der er mulighed for faglig sparring, udvikling og tæt samarbejde hele døgnet
  • at du bliver en del af en arbejdsplads, hvor vi arbejder forbedringsorienteret, bl.a. datadrevet, med fokus på størst og bedst mulig kvalitet for borgerne.

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:

Vi søger social- og sundhedsassistenter til 2 vikariater, der varer til og med 31.12.2020. Stillingerne er som udgangspunkt på 37 timer pr. uge.Stillingerne er til besættelse snarest og senest pr. 1. december 2019.
  • en stilling: Primært nattevagtslag med enkelte dag- eller aftenvagter efter ønske.
  • en stilling: Dag- og aftenvagt, fordelt næsten ligeligt, og med hensyn til ønske
Anneshave er en del af Aalborg Kommunes tilbud ift. midlertidige boliger og vi har 48 pladser, hvoraf de 3 er selvindskrivningspladser.
De midlertidige boliger er et tilbud til borgere, der i en kortere periode har brug for ekstra pleje- og/eller behandling. Størstedelen af borgerne kommer efter indlæggelse på sygehus, og den resterende del indskrives fra eget hjem.

Formålet med de midlertidige pladser er bl.a. at forebygge unødige indlæggelser pa° sygehus, at yde borgere med plejebehov en ekstra indsats med henblik pa°, at de igen kan mestre deres hverdag samt, at give mulighed for en kortere aflastningsperiode.
 
Derudover anvendes de midlertidige pladser til borgere der venter på en plejebolig.
 
Vi er kendetegnet ved at være en medarbejdergruppe, der er dedikerede og engagerede, vi vægter dialogen og tillid til hinanden.
Vi arbejder for et stærkt, socialt sammenhold og prioriterer, at deltage sammen ved f.eks. Ladywalk, biografture, bowling, koncerter, fællesspisning m.m.


Dine primære opgaver vil være:
  • at sikre at borgene modtager fagprofessionel omsorg og pleje og føler sig trygge ved opholdet her
  • at fungere som fagprofessionel med dertil tilhørende opgaver inden for dit kompetenceområde.
     
Faglige kompetencer:

Vi forventer og vægter, at du er: 
  • at du har uddannelse som social- og sundhedsassistent
  • at du kan varetage rollen som fagperson, hvor nærvær, dygtighed, overblik, rummelighed og perspektivering er dine vigtigste faglige redskaber  
  • at du er fortrolig med brug af IT som dokumentationsredskab
  • at du vægter høj kvalitet i dit arbejde samt i dokumentationsopgaven
  • at du har fokus på og evner for tværfagligt- og tværsektorielt samarbejde
  • at du arbejder med fokus på sundhedsfremme og forebyggende indsats.

Personlige kompetencer:

Vi forventer og vægter, at du er: 
  • ansvarsbevidst og i stand til at bevare overblikket i akutte situationer
  • kan samarbejde med borgere, pårørende, kolleger, eksterne og interne samarbejdspartnere m.fl.
  • tydelig i din kommunikation, høflig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • selvstændig og imødekommende i forhold til dine opgaver og nye tiltag
  • kender og anerkender egne og andres kompetencer.

Arbejdsstedets adresse:
Anneshave, Annebergvej 173, 9000 Aalborg

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte assisterende leder Gitte E. Thomsen på telefon 9931 6547 for information om stillingerne.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/dcd9ef99_logo.gifPlejeboliger RiishøjscentretAalborg2019-10-11T15:05:10.6872019-10-27T00:00:00
330099434Social- og sundhedsassistent til nattevagt ved 14 årig dreng med infantil autismeRobot Sætter du pris på at arbejde én til én? Kan du tage ansvar for en 14 årig dreng med infantil autisme og diabetes og er du uddannet social- og sundhedsassistent Så er dette job forhåbentlig lige noget for dig. Arbejdspladsen er øst for Aalborg. Pædagogisk indsats om dagen. Sundheds faglig overvågning om natten. I et tværfagligt arbejde med en pædagog, skal du varetage aflastning for en sød og aktiv udelivsdreng. Pædagogen varetager dagvagterne, og du som SSA nattevagterne. Afgørende for begge faggrupper er erfaring med arbejde indenfor autisme området samt kendskab til behandling af diabetes. Drengen, som er diagnosticeret med infantil autisme og svært nedsat kognitiv funktionsniveau, har udpræget behov for specifikke rutiner i dagligdagen samt behov for meget guidning. Du vil derfor skulle kunne arbejde med en udviklingsstøttende indsats, hvor begreberne struktur, forudsigelighed og genkendelighed er afgørende for en god relation. Udover ovennævnte diagnose, har drengen diabetes 1. Dette behandles med insulinpumpe, hvorfor kendskab til såvel diabets samt insulinpumpe er en fordel. Ellers er det vigtigt, at du har mod på at lære det. Din primærer opgaver i løbet af natten, er at skabe tryghed for drengen og have et overblik over drengens blodsukker, reagere på skæve tal og derved sikre drengen en rolig nattesøvn. Da denne indsats er en aflastning for familien, vil du skulle opholde dig alene med drengen i en bolig væk fra familien. Derfor skal du være tryg i at arbejde både selvstændigt OG alene. Forældrene bor dog i lokalområdet. Et godt samarbejde med såvel forældre som lærere på specialskolen er afgørende for succes i arbejdet med drengen. Ligeledes er der god kontakt til diabetesforeningen, hvor der kan hentes rigtig god støtte og hjælp. Charmerende, impulsiv, sproglig udfordret er kun få ord, der beskriver drengen Min søn kan dyrke sine særinteresser på positiv vis med modne og erfarne voksne omkring sig, der evner og nyder de samme interesser og kan gøre det fra start. Citat fra drengens mor. Interesser ud over havearbejdet er også indendørs sysler som at tørre støv af, pudse vinduer og støvsuge. Han starter i 8. klasse på en specialskole, og er en del af en familie med forældre, søskende og to hunde. Drengen har rigtig mange særinteresser, som omhandler praktisk arbejde, og her trives han. Grundet hans diagnoser, som udover autisme også tæller dyspraksi og mild cerebral parese har han udfordringer ift. impulshæmning, fleksibilitet, emotionel kontrol, planlægning organisering og monitorering. Dette forværres såfremt hans blodsukker er ustabilt, eller hvis han oplever uforudsigelighed. Når han trives, er han en glad, sød og charmerende dreng, som gerne vil samværet med andre. Ansat i Olivia Danmark I Olivia Danmark arbejder vi ud fra værdierne Tillid , Empati og Viden . Derfor er det vigtigt, at disse ord vækker genklang hos dig. Som ansat i Olivia Danmark bliver du omfattet af overenskomst med FOA. Derudover vil du have: En fast teamleder, som du kan sparre med. Der vil blive afholdt p-møder og supervision Der vil blive udbudt kurser, b.la. Olivia Academy. Du vil skulle arbejde hver anden uge fra onsdag - søndag. Dette vil være i lige uger. Vagterne er på 12 timer, og ligger fra kl. 20.00 - 08.00 Dette svarer til gennemsnitlig 30 timer ugen. En attraktiv løn Faguddannet, autisme erfaring og mest af alt oprigtig lyst til opgaven Faguddannelse er et krav. Som tidligere skrevet, søger vi SSA´er til nattevagterne. Kendskab til TEACH pædagogik vil være godt Rolig, rummelig og tydelig skal du være. Både for at drengen er tryg ved dig, men også for at han ikke løber om hjørner med dig. Interesse for praktisk arbejde og fysiske aktiviteter er en kæmpefordel, da det er her, drengens særinteresser ligger. Kendskab til diabetes og behandling af det, er en fordel. Ellers læres der op i det. Tålmodighed. Der vil være mange gentagelser. Både i sprog og handlinger. Ansøgning og kontakt Ansøg stillingen hurtigst muligt. Der vil blive afholdt samtaler løbende og stillingen tiltrædes hurtigst muligt. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Michelle Christensen på Tlf. 8888 7171. Vi ser frem til at høre fra dig.

Sætter du pris på at arbejde én til én? Kan du tage ansvar for en 14 årig dreng med infantil autisme og diabetes og er du uddannet social- og sundhedsassistent; Så er dette job forhåbentlig lige noget for dig.

Arbejdspladsen er øst for Aalborg.



Pædagogisk indsats om dagen. Sundheds faglig overvågning om natten.

I et tværfagligt arbejde med en pædagog, skal du varetage aflastning for en sød og aktiv udelivsdreng. Pædagogen varetager dagvagterne, og du som SSA nattevagterne. Afgørende for begge faggrupper er erfaring med arbejde indenfor autisme området samt kendskab til behandling af diabetes.

Drengen, som er diagnosticeret med infantil autisme og svært nedsat kognitiv funktionsniveau, har udpræget behov for specifikke rutiner i dagligdagen samt behov for meget guidning. Du vil derfor skulle kunne arbejde med en udviklingsstøttende indsats, hvor begreberne struktur, forudsigelighed og genkendelighed er afgørende for en god relation. Udover ovennævnte diagnose, har drengen diabetes 1. Dette behandles med insulinpumpe, hvorfor kendskab til såvel diabets samt insulinpumpe er en fordel. Ellers er det vigtigt, at du har mod på at lære det. Din primærer opgaver i løbet af natten, er at skabe tryghed for drengen og have et overblik over drengens blodsukker, reagere på "skæve" tal og derved sikre drengen en rolig nattesøvn.

Da denne indsats er en aflastning for familien, vil du skulle opholde dig alene med drengen i en bolig væk fra familien. Derfor skal du være tryg i at arbejde både selvstændigt OG alene. Forældrene bor dog i lokalområdet.

Et godt samarbejde med såvel forældre som lærere på specialskolen er afgørende for succes i arbejdet med drengen. Ligeledes er der god kontakt til diabetesforeningen, hvor der kan hentes rigtig god støtte og hjælp.

Charmerende, impulsiv, sproglig udfordret er kun få ord, der beskriver drengen

"Min søn kan dyrke sine særinteresser på positiv vis med modne og erfarne voksne omkring sig, der evner og nyder de samme interesser og kan gøre det fra start." Citat fra drengens mor.

Interesser ud over havearbejdet er også indendørs sysler som at tørre støv af, pudse vinduer og støvsuge.

Han starter i 8. klasse på en specialskole, og er en del af en familie med forældre, søskende og to hunde. Drengen har rigtig mange særinteresser, som omhandler praktisk arbejde, og her trives han.

Grundet hans diagnoser, som udover autisme også tæller dyspraksi og mild cerebral parese har han udfordringer ift. impulshæmning, fleksibilitet, emotionel kontrol, planlægning/organisering og monitorering. Dette forværres såfremt hans blodsukker er ustabilt, eller hvis han oplever uforudsigelighed. Når han trives, er han en glad, sød og charmerende dreng, som gerne vil samværet med andre.

Ansat i Olivia Danmark

I Olivia Danmark arbejder vi ud fra værdierne "Tillid", "Empati" og "Viden". Derfor er det vigtigt, at disse ord vækker genklang hos dig.

Som ansat i Olivia Danmark bliver du omfattet af overenskomst med FOA.

Derudover vil du have:

  • En fast teamleder, som du kan sparre med.
  • Der vil blive afholdt p-møder og supervision
  • Der vil blive udbudt kurser, b.la. Olivia Academy.
  • Du vil skulle arbejde hver anden uge fra onsdag - søndag. Dette vil være i lige uger. Vagterne er på 12 timer, og ligger fra kl. 20.00 - 08.00 Dette svarer til gennemsnitlig 30 timer/ugen.
  • En attraktiv løn


Faguddannet, autisme erfaring og mest af alt oprigtig lyst til opgaven

  • Faguddannelse er et krav. Som tidligere skrevet, søger vi SSA´er til nattevagterne.
  • Kendskab til TEACH pædagogik vil være godt
  • Rolig, rummelig og tydelig skal du være. Både for at drengen er tryg ved dig, men også for at han ikke løber om hjørner med dig.
  • Interesse for praktisk arbejde og fysiske aktiviteter er en kæmpefordel, da det er her, drengens særinteresser ligger.
  • Kendskab til diabetes og behandling af det, er en fordel. Ellers læres der op i det.
  • Tålmodighed. Der vil være mange gentagelser. Både i sprog og handlinger.


Ansøgning og kontakt

Ansøg stillingen hurtigst muligt. Der vil blive afholdt samtaler løbende og stillingen tiltrædes hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Michelle Christensen på Tlf. 8888 7171.

Vi ser frem til at høre fra dig.



OLIVIA DANMARK A/SStorvorde2019-10-02T00:00:002019-10-31T00:00:00
330098127Social- og sundhedsassistenter til Fast Udekørende AftenvagtRobot Da Virksomheden er i rivende udvikling søger vi yderliger 1 idlsjæle med hjertet på rette sted, med tiltrædelse pr 1 November 2019 eller efter nærmere aftale. Stillingerne er som social og sundhedsassistent til fast udekørende aftenvagt . Du skal varetage pleje og omsorgs opgaver hos borger i Aalborg Kommune. Kunne arbejde med en rehabiliterende tilgang. Kunne vartage mange forskellige opgaveoverdragende indsatser fra hjemmesygplejen. Være istand til at arbejde målrettet med alle sundhedslovsopgaver beskrevet i Aalborg Kommunes kompetenceprofil for Social og Sundhedsassistenter. Være rubust, have overblik og kunne holde mange bolde i luften i løbet af din vagt. Være ansvarshavende aftenvagt i alle dine vagter hvilket bla. indebærer nødkaldsbetjening, administrative opgaver i forbindelse med sygdomsdækning i wekender samt værre sparringspartner for resten af dine aftenvagtskollegaer . Der er tale om en stilling på 30 timer med weekend vagt hver 2 weekend Du skal være indstillet på fleksible mødetider der varierer fra 15- 02.00 alt efter borgernes behov Privatplejen er godkendt i Aalborg Kommune og har mere end 20 års erfaring med levering af hjemmeplejeydelser. Vi har en vision om at være Danmarks mest attraktive leverandør indenfor pleje og omsorg samt yde en professionel og vedkommende hjælp til de borger der har valgt os, med udgangspunkt i borgernes selvbestemmelsesret og deres ressourcer så de oplever hjælpen som aktiverende,nærværende, varm og rehabiliterende. Privatplejen er 100 dansk ejet og har overenskomst med FOA og 3 F . De første 3 måneder af ansættelsen sker på prøve. Du skal have kørekort og villig til at stille egen bil til rådighed. Kune tale og skrive dansk. gerne kendskab til Cura og FMK, samt være uddandet som SSA og have autorisation,for at kunne komme i betragtning til denne stilling. Ligeledes vil kenskab til hverdags rehabilitering være en fordel men ikke et krav.

Da Virksomheden er i rivende udvikling søger  vi yderliger 1 idlsjæle med hjertet på rette sted, med tiltrædelse pr 1 November 2019 eller efter nærmere  aftale.

Stillingerne er som  social og sundhedsassistent til fast udekørende aftenvagt .

Du skal varetage pleje og omsorgs opgaver hos borger i Aalborg Kommune. 

Kunne arbejde med en rehabiliterende tilgang.

Kunne vartage mange forskellige opgaveoverdragende indsatser fra hjemmesygplejen.

Være istand til at arbejde målrettet med alle sundhedslovsopgaver beskrevet i  Aalborg Kommunes kompetenceprofil for Social og Sundhedsassistenter.

Være rubust, have overblik og kunne holde mange bolde i luften i løbet af din vagt.

Være ansvarshavende aftenvagt  i alle  dine vagter hvilket bla. indebærer nødkaldsbetjening, administrative opgaver i forbindelse med sygdomsdækning i wekender  samt værre sparringspartner for resten af dine aftenvagtskollegaer .

Der er tale om en stilling på 30 timer med weekend vagt hver 2 weekend

Du skal være indstillet på fleksible mødetider der varierer fra 15- 02.00 alt efter borgernes behov

Privatplejen er godkendt i Aalborg Kommune og har mere end 20 års erfaring med levering af hjemmeplejeydelser.

Vi har en vision om at være Danmarks mest attraktive leverandør indenfor pleje og omsorg samt yde en professionel og vedkommende hjælp til de borger der har valgt os, med udgangspunkt i borgernes selvbestemmelsesret og  deres ressourcer så de oplever hjælpen som aktiverende,nærværende, varm og rehabiliterende.

Privatplejen  er 100 % dansk ejet og har overenskomst med FOA og 3 F . De første 3 måneder af ansættelsen sker på prøve.

Du skal have kørekort og villig til at stille  egen bil til rådighed.

Kune tale og skrive dansk. gerne kendskab til Cura og FMK, samt være uddandet som SSA og have autorisation,for at kunne komme i betragtning til denne stilling.

Ligeledes vil kenskab til hverdags rehabilitering  være en fordel men ikke et krav.

 

 

 

PRIVATPLEJEN, AALBORG ApSAalborg Øst2019-10-01T00:00:002019-11-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social- og sundhedsassistent i aftenvagt for beboere med særlige udfordringer indenfor demens - Plejehjemmet Vestergaarden

Plejeboliger Vestergaarden

Aalborg
I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire ...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Social- og sundhedsassistent og social- og sundhedshjælper, Mou Plejecenter

Plejeboliger Mou

Storvorde
I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire ...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:27. oktober 2019

Social- og sundhedsassistenter, vikariat - Midlertidige Boliger Anneshave

Plejeboliger Riishøjscentret

Aalborg
I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire ...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:27. oktober 2019

Social- og sundhedsassistent til nattevagt ved 14 årig dreng med infantil autisme

OLIVIA DANMARK A/S

Storvorde
Sætter du pris på at arbejde én til én? Kan du tage ansvar for en 14 årig dreng med infantil autisme og diabetes og er du uddannet social- og sundhedsassistent Så er dette job forhåbentlig lige noget for dig. Arbejdspladsen er øst for Aalborg. Pædag...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Social- og sundhedsassistenter til Fast Udekørende Aftenvagt

PRIVATPLEJEN, AALBORG ApS

Aalborg Øst
Da Virksomheden er i rivende udvikling søger vi yderliger 1 idlsjæle med hjertet på rette sted, med tiltrædelse pr 1 November 2019 eller efter nærmere aftale. Stillingerne er som social og sundhedsassistent til fast udekørende aftenvagt . Du skal va...
Indrykket:1. oktober 2019
Udløbsdato:22. november 2019