Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Troværdig salgskonsulent med interesse for rekruttering

Besidder du et gennemgående salgsdrive, og ser du dig selv som en troværdig og tillidsfuld sælger? Så er det dig, vi søger!

Asgaard Recruitment er en nordjysk virksomhed med kontor i Aalborg og Thisted. Vi har speciale i mennesker og er – hvis vi skal sige det på godt nordjysk – nogle redelige og ordentlige mennesker. Derfor lytter vi mere, end vi taler og gør os umage med at lære vores samarbejdspartnere at kende. Vi møder altid kunden i øjenhøjde og tilbyder en faglig sparring, som er reel og skaber værdi for vores samarbejdspartneres forretninger.

Som en tilføjelse til vores team søger vi en smilende og inspirerende salgskonsulent, som i samarbejde med vores nuværende konsulenter får til opgave at formidle vores værdier til potentielle samarbejdspartnere.

Hvordan ser din arbejdsdag ud?

Som salgskonsulent hos os bliver din primære arbejdsopgave at booke og afholde møder med virksomheder i Nord- og Midtjylland. Når du ikke er ude at afholde møder, sidder du på et åbent kontor med vores nuværende konsulenter i et hyggeligt kontorfællesskab i Aalborg. Du vil dagligt have kontakt med direktører, HR-chefer og virksomhedsejere fra hele landet, og eftersom vi har et bredt kundesegment, er det helt essentielt, at du kan begå dig med mange forskellige typer af mennesker.

Hvem er dine kollegaer?

Vores team består af fire engagerede medarbejdere, herunder virksomhedens to ejere, en rekrutteringskonsulent og en udviklingskonsulent, som alle brænder for at skabe værdifulde løsninger til vores samarbejdspartnere. Vi værdsætter et stærkt sammenhold samt en åben og humoristisk omgangstone, og nyder at lave ting sammen – hvad end det er klatring, brunch eller vinsmagning – måske du har en idé, til vores næste sociale arrangement?

Hvem er du?

Du har, under din uddannelse og/eller via praktisk erfaring, arbejdet med salg, HR, rekruttering, ledelse og/eller kommunikation i organisationer og har herigennem opnået en indsigt, der giver dig de bedst mulige forudsætninger for at booke og afholde konstruktive møder. Du må gerne være nyuddannet, men har du 2-3 års erfaring indenfor salg er det bestemt en fordel. Vigtigst er dog, at du har et indre salgsdrive og en gennemslagskraft, der kan sikre din succes i stilingen.

Som person er du imødekommende og kommunikativ, hvilket gør det let for dig at opsøge nye mennesker, ligesom du sætter en ære i at opbygge en god relation og skabe salgsresultater via en ærlig, lyttende og nysgerrig tilgang.

Hvad tilbyder vi?

I Asgaard Recruitment får du en arbejdsplads med rig mulighed for indflydelse samt faglig og personlig udvikling. Vi værdsætter gode idéer og nye indspark og har kort vej fra tanke til handling, hvilket giver dig muligheden for at sætte dit aftryk på Asgaard Recruitment og branchen i det hele taget. Du kan forvente en alsidig hverdag, hvor du kommer i berøring med mange spændende mennesker og virksomheder, og dermed også får mulighed for at udvide dit professionelle netværk.

Som salgskonsulent hos Asgaard Recruitment bliver du en del af en anderledes rekrutteringsvirksomhed med kerneværdier som troværdighed, grundighed og gennemsigtighed. Vi brænder for det, vi laver, og med udgangspunkt i det hele menneske gør vi os hver dag umage for at sikre det optimale match mellem kandidat og virksomhed.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330091008Phoenix-af09b4bf12019-09-17T00:00:00Troværdig salgskonsulent med interesse for rekruttering

Besidder du et gennemgående salgsdrive, og ser du dig selv som en troværdig og tillidsfuld sælger? Så er det dig, vi søger!

Asgaard Recruitment er en nordjysk virksomhed med kontor i Aalborg og Thisted. Vi har speciale i mennesker og er – hvis vi skal sige det på godt nordjysk – nogle redelige og ordentlige mennesker. Derfor lytter vi mere, end vi taler og gør os umage med at lære vores samarbejdspartnere at kende. Vi møder altid kunden i øjenhøjde og tilbyder en faglig sparring, som er reel og skaber værdi for vores samarbejdspartneres forretninger.

Som en tilføjelse til vores team søger vi en smilende og inspirerende salgskonsulent, som i samarbejde med vores nuværende konsulenter får til opgave at formidle vores værdier til potentielle samarbejdspartnere.

Hvordan ser din arbejdsdag ud?

Som salgskonsulent hos os bliver din primære arbejdsopgave at booke og afholde møder med virksomheder i Nord- og Midtjylland. Når du ikke er ude at afholde møder, sidder du på et åbent kontor med vores nuværende konsulenter i et hyggeligt kontorfællesskab i Aalborg. Du vil dagligt have kontakt med direktører, HR-chefer og virksomhedsejere fra hele landet, og eftersom vi har et bredt kundesegment, er det helt essentielt, at du kan begå dig med mange forskellige typer af mennesker.

Hvem er dine kollegaer?

Vores team består af fire engagerede medarbejdere, herunder virksomhedens to ejere, en rekrutteringskonsulent og en udviklingskonsulent, som alle brænder for at skabe værdifulde løsninger til vores samarbejdspartnere. Vi værdsætter et stærkt sammenhold samt en åben og humoristisk omgangstone, og nyder at lave ting sammen – hvad end det er klatring, brunch eller vinsmagning – måske du har en idé, til vores næste sociale arrangement?

Hvem er du?

Du har, under din uddannelse og/eller via praktisk erfaring, arbejdet med salg, HR, rekruttering, ledelse og/eller kommunikation i organisationer og har herigennem opnået en indsigt, der giver dig de bedst mulige forudsætninger for at booke og afholde konstruktive møder. Du må gerne være nyuddannet, men har du 2-3 års erfaring indenfor salg er det bestemt en fordel. Vigtigst er dog, at du har et indre salgsdrive og en gennemslagskraft, der kan sikre din succes i stilingen.

Som person er du imødekommende og kommunikativ, hvilket gør det let for dig at opsøge nye mennesker, ligesom du sætter en ære i at opbygge en god relation og skabe salgsresultater via en ærlig, lyttende og nysgerrig tilgang.

Hvad tilbyder vi?

I Asgaard Recruitment får du en arbejdsplads med rig mulighed for indflydelse samt faglig og personlig udvikling. Vi værdsætter gode idéer og nye indspark og har kort vej fra tanke til handling, hvilket giver dig muligheden for at sætte dit aftryk på Asgaard Recruitment og branchen i det hele taget. Du kan forvente en alsidig hverdag, hvor du kommer i berøring med mange spændende mennesker og virksomheder, og dermed også får mulighed for at udvide dit professionelle netværk.

Som salgskonsulent hos Asgaard Recruitment bliver du en del af en anderledes rekrutteringsvirksomhed med kerneværdier som troværdighed, grundighed og gennemsigtighed. Vi brænder for det, vi laver, og med udgangspunkt i det hele menneske gør vi os hver dag umage for at sikre det optimale match mellem kandidat og virksomhed.

2019-11-09T00:51:01.773 Besidder du et gennemgående salgsdrive, og ser du dig selv som en troværdig og tillidsfuld sælger? Så er det dig, vi søger! Asgaard Recruitment er en nordjysk virksomhed med kontor i Aalborg og Thisted. Vi har speciale i mennesker og er hvis vi skal sige det på godt nordjysk nogle redelige og ordentlige mennesker. Derfor lytter vi mere, end vi taler og gør os umage med at lære vores samarbejdspartnere at kende. Vi møder altid kunden i øjenhøjde og tilbyder en faglig sparring, som er reel og skaber værdi for vores samarbejdspartneres forretninger. Som en tilføjelse til vores team søger vi en smilende og inspirerende salgskonsulent, som i samarbejde med vores nuværende konsulenter får til opgave at formidle vores værdier til potentielle samarbejdspartnere. Hvordan ser din arbejdsdag ud? Som salgskonsulent hos os bliver din primære arbejdsopgave at booke og afholde møder med virksomheder i Nord- og Midtjylland. Når du ikke er ude at afholde møder, sidder du på et åbent kontor med vores nuværende konsulenter i et hyggeligt kontorfællesskab i Aalborg. Du vil dagligt have kontakt med direktører, HR-chefer og virksomhedsejere fra hele landet, og eftersom vi har et bredt kundesegment, er det helt essentielt, at du kan begå dig med mange forskellige typer af mennesker. Hvem er dine kollegaer? Vores team består af fire engagerede medarbejdere, herunder virksomhedens to ejere, en rekrutteringskonsulent og en udviklingskonsulent, som alle brænder for at skabe værdifulde løsninger til vores samarbejdspartnere. Vi værdsætter et stærkt sammenhold samt en åben og humoristisk omgangstone, og nyder at lave ting sammen hvad end det er klatring, brunch eller vinsmagning måske du har en idé, til vores næste sociale arrangement? Hvem er du? Du har, under din uddannelse og eller via praktisk erfaring, arbejdet med salg, HR, rekruttering, ledelse og eller kommunikation i organisationer og har herigennem opnået en indsigt, der giver dig de bedst mulige forudsætninger for at booke og afholde konstruktive møder. Du må gerne være nyuddannet, men har du 2-3 års erfaring indenfor salg er det bestemt en fordel. Vigtigst er dog, at du har et indre salgsdrive og en gennemslagskraft, der kan sikre din succes i stilingen. Som person er du imødekommende og kommunikativ, hvilket gør det let for dig at opsøge nye mennesker, ligesom du sætter en ære i at opbygge en god relation og skabe salgsresultater via en ærlig, lyttende og nysgerrig tilgang. Hvad tilbyder vi? I Asgaard Recruitment får du en arbejdsplads med rig mulighed for indflydelse samt faglig og personlig udvikling. Vi værdsætter gode idéer og nye indspark og har kort vej fra tanke til handling, hvilket giver dig muligheden for at sætte dit aftryk på Asgaard Recruitment og branchen i det hele taget. Du kan forvente en alsidig hverdag, hvor du kommer i berøring med mange spændende mennesker og virksomheder, og dermed også får mulighed for at udvide dit professionelle netværk. Som salgskonsulent hos Asgaard Recruitment bliver du en del af en anderledes rekrutteringsvirksomhed med kerneværdier som troværdighed, grundighed og gennemsigtighed. Vi brænder for det, vi laver, og med udgangspunkt i det hele menneske gør vi os hver dag umage for at sikre det optimale match mellem kandidat og virksomhed.11jobnetaf09b4bf100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-08T00:00:000000https://asgaardrecruitment.dk/stillingsopslag/?hr=show-job/485190EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3613439Asgaard Recruitment11Thorndahlsvej 79200Aalborg SVDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent823364JobNet5044454504445410013-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=af09b4bfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=af09b4bfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=af09b4bf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=af09b4bf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgTroværdig salgskonsulent med interesse for rekruttering12008221Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362746900noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330119955Sælger til campingvogne [GENOPSLAG]Robot Jysk Caravan Center søger en sælger til salg med tiltrædelse 1. januar 2020 eller snarest derefter. Er du typen, der brænder for at give kunderne den gode oplevelse og service, når de skal opfylde deres næste drøm? Vil du være del af en af Danmarks mest ambitiøse og vækstende campingforretninger? Hvis ja, så er du måske vores nye kollega! Kort om virksomheden:Jysk Caravan Center er autoriseret forhandler af Knaus, Fendt, Hobby, T@B og Vega samt Brenderup Trailere.Ud over salg af nye vogne sælger vi også brugte vogne, samt vi har en stor udstyrsbutik samt webshop, hvor vi sælger udstyr fra blandt andre DCT, Camper samt Isabella Fortelte. Jysk Caravan Center er en campingbutik i vækst. Virksomheden blev i 2012 overtaget af Søren Olesen, som har siddet i direktørstolen siden. Vi er et dedikeret hold som sammen arbejder for at skabe et knudepunkt for såvel fysisk som online campingsalg. Vi har desuden et veldrevet værksted og gør vores ypperste for at levere individuel god service til vore kunder. Om jobbet som sælger:Som sælger hos Jysk Caravan Center har du ansvaret for det daglige salg af nye og brugte campingvogne og trailere, samt skal være behjælpelig med salg af fortelte og udstyr. Endvidere vil der forekomme ad hoc opgaver, som blandt andet vareopfyldning. Du skal altså være parat til at hjælpe dine kolleager, ligesom de står klar til at støtte dig. Du vil desuden få ansvar for vores indendørs- og udendørsudstilling af vogne og trailere, samt ansvaret for at arrangere vores stande på årets messer. Hos os er det vigtigt, at kunden får en den rigtige service og vejledning. Du skal derfor kunne yde en god og professionel service over for vores kunder i såvel telefon samt ved personlig betjening. Det falder dig naturligt at knytte tætte og langvarige kundeforhold, og høj kundetilfredshed skal have stor prioritet. Vi lægger stor vægt på at du er en venlig og ærlig person, som kan afslutte en handel, der både er til kundens og vores tilfredshed. Hos Jysk Caravan Center er det vigtigt at arbejdsopgaverne og handlerne bliver fulgt til dørs - fra salg til aflevering, bestilling af nye vogne og gennemgang af de salgsvogne, der er til salg. Grundighed er derfor vigtig hos os. Du skal være indstillet på at arbejde i turnus, hvor du skal arbejde hver 2. weekend samt lidt mere i spidsbelastningerne, omkring messer, åbent hus m.m. Vi forventer at du har: -Kendskab til salg af campingvogne og eller bilbranchen maskinhandel.-En baggrund inden for salg eller indkøb -Mod på at være opsøgende hos kunderne i forbindelse med salg og vejledning. -Gåpåmod og kan holde hovedet koldt i en travl og varierende hverdag. -Godt købmandsskab og er velformuleret Vi tilbyder:-Et alsidigt og spændende job i en virksomhed i en spændende og positiv udvikling-Mulighed for oplæring hos vores nuværende salgschef-Et godt hold af fantastiske kolleger, som interesserer sig for hinanden og arbejder sammen på tværs af butik og værksted-En ledelse, som sætter pris på nye ideer og initiativer og giver frihed under ansvar -At du kan blive en aktiv medspiller, når vi holder Åbent Hus, messer m.m. -Løn mv. efter kvalifikationer Ansøgningsfrist er snarest muligt til soren@jysk-caravan.dk Henvendelser vedrørende stillingen skal ske til Søren Olesen på soren@jysk-caravan.dk eller tlf 98319831

Jysk Caravan Center søger en sælger til salg med tiltrædelse 1. januar 2020 eller snarest derefter.

Er du typen, der brænder for at give kunderne den gode oplevelse og service, når de skal opfylde deres næste drøm? Vil du være del af en af Danmarks mest ambitiøse og vækstende campingforretninger? Hvis ja, så er du måske vores nye kollega!

Kort om virksomheden:
Jysk Caravan Center er autoriseret forhandler af Knaus, Fendt, Hobby, T@B og Vega samt Brenderup Trailere.
Ud over salg af nye vogne sælger vi også brugte vogne, samt vi har en stor udstyrsbutik samt webshop, hvor vi sælger udstyr fra blandt andre DCT, Camper samt Isabella Fortelte.

Jysk Caravan Center er en campingbutik i vækst. Virksomheden blev i 2012 overtaget af Søren Olesen, som har siddet i direktørstolen siden. Vi er et dedikeret hold som sammen arbejder for at skabe et knudepunkt for såvel fysisk som online campingsalg. Vi har desuden et veldrevet værksted og gør vores ypperste for at levere individuel god service til vore kunder.

Om jobbet som sælger:
Som sælger hos Jysk Caravan Center har du ansvaret for det daglige salg af nye og brugte campingvogne og trailere, samt skal være behjælpelig med salg af fortelte og udstyr. Endvidere vil der forekomme ad hoc opgaver, som blandt andet vareopfyldning. Du skal altså være parat til at hjælpe dine kolleager, ligesom de står klar til at støtte dig.

Du vil desuden få ansvar for vores indendørs- og udendørsudstilling af vogne og trailere, samt ansvaret for at arrangere vores stande på årets messer.

Hos os er det vigtigt, at kunden får en den rigtige service og vejledning. Du skal derfor kunne yde en god og professionel service over for vores kunder i såvel telefon samt ved personlig betjening. Det falder dig naturligt at knytte tætte og langvarige kundeforhold, og høj kundetilfredshed skal have stor prioritet. Vi lægger stor vægt på at du er en venlig og ærlig person, som kan afslutte en handel, der både er til kundens og vores tilfredshed.

Hos Jysk Caravan Center er det vigtigt at arbejdsopgaverne og handlerne bliver fulgt til dørs - fra salg til aflevering, bestilling af nye vogne og gennemgang af de salgsvogne, der er til salg. Grundighed er derfor vigtig hos os.

Du skal være indstillet på at arbejde i turnus, hvor du skal arbejde hver 2. weekend samt lidt mere i spidsbelastningerne, omkring messer, åbent hus m.m.


Vi forventer at du har: 
-Kendskab til salg af campingvogne og/eller bilbranchen/maskinhandel.
-En baggrund inden for salg eller indkøb 
-Mod på at være opsøgende hos kunderne i forbindelse med salg og vejledning. 
-Gåpåmod og kan holde hovedet koldt i en travl og varierende hverdag. 
-Godt købmandsskab og er velformuleret


Vi tilbyder:
-Et alsidigt og spændende job i en virksomhed i en spændende og positiv udvikling
-Mulighed for oplæring hos vores nuværende salgschef
-Et godt hold af fantastiske kolleger, som interesserer sig for hinanden og arbejder sammen på tværs af butik og værksted
-En ledelse, som sætter pris på nye ideer og initiativer og giver frihed under ansvar  
-At du kan blive en aktiv medspiller, når vi holder Åbent Hus, messer m.m. 
-Løn mv. efter kvalifikationer

Ansøgningsfrist er snarest muligt til soren@jysk-caravan.dk Henvendelser vedrørende stillingen skal ske til Søren Olesen på soren@jysk-caravan.dk eller tlf 98319831

JCC 2011 ApSStøvring2019-11-08T00:00:002019-11-17T00:00:00
330119503KICK-ASS B2B SælgerRobot Er du en KICK-ASS sælger? Som kan sælge sand i Sahara, Is på antarktisk, og sol og sommer i asien? Så har vi det perfekte job til dig! Vi søger en super energisk, proaktiv og opsøgende sælger, som skal indgå i vores team af engageret unge iværksættere til at sælge vores produkter ind til detailhandlen i Danmark. Du skal også have mod på at rette blikket mod andre internationale markeder såsom Norge, Sverige, Tyskland I løbet af 2019 20. Du kommer til at indgå i vores team i Aalborg, hvor du skal indsamle leads ved opsøgende salg, og være klar til at tage ud på besøg hos indkøbsafdelingerne mv. Derfor er det essentielt at du har kørekort, og gerne egen bil. Du vil komme ind i et utrolig dynamisk, humoristisk og uformelt iværksættermiljø. Her vil du blandt andet skulle håndtere udarbejdelse af tilbud og kontrakter B2B, møder med vores B2B kunder, og præsentation af tilbud og kontraktaftaler. Heimdall Nordic Group ApS driver tre webshops Vandballonen.dk - BalderClothes.com - PanzerScreen.dk og et konsulentbureau. Kerneforretningen er PanzerScreen, og det vil være i denne forretning, at du vil skulle beskæftige dig mest. Hos PanzerScreen designer, producerer og sælger vi Premium high-end forbruger elektronik og beskyttelse, herunder vores kerneprodukter PanserGlas og telefoncovers. Udover disse kerneprodukter sælges der også headsets, ladere, og kabler. Vi er en unik, innovativ og resultatdrevet forretning, som tilbyder ekstraordinær kvalitet, og produkter der altid har de seneste nye specifikationer og hardware. Du vil som vores nye sælger få ansvaret for at indhente nye kunder, og vedligeholde vores allerede eksisterende kundeportefølje, som spænder mellem små lokale forretninger, til landsdækkende kæder. Foruden salg, bør du også være klar på andre ad-hoc opgaver. Som person er du den rette, hvis du kan nikke genkendende til følgende: Er energisk og brænder for at få ethvert salg igennem Er selvstændig i dit arbejde Du tager ikke et nej for et nej Er en dynamisk og selvsikker person Er relationsskabende og struktureret i dit arbejde

Er du en KICK-ASS sælger? … Som kan sælge sand i Sahara, Is på antarktisk, og sol og sommer i asien? Så har vi det perfekte job til dig! Vi søger en super energisk, proaktiv og opsøgende sælger, som skal indgå i vores team af engageret unge iværksættere til at sælge vores produkter ind til detailhandlen i Danmark. Du skal også have mod på at rette blikket mod andre internationale markeder såsom Norge, Sverige, Tyskland – I løbet af 2019 / 20. Du kommer til at indgå i vores team i Aalborg, hvor du skal indsamle leads ved opsøgende salg, og være klar til at tage ud på besøg hos indkøbsafdelingerne mv. Derfor er det essentielt at du har kørekort, og gerne egen bil. Du vil komme ind i et utrolig dynamisk, humoristisk og uformelt iværksættermiljø. Her vil du blandt andet skulle håndtere udarbejdelse af tilbud og kontrakter B2B, møder med vores B2B kunder, og præsentation af tilbud og kontraktaftaler.

Heimdall Nordic Group ApS driver tre webshops Vandballonen.dk - BalderClothes.com - PanzerScreen.dk og et konsulentbureau. Kerneforretningen er PanzerScreen, og det vil være i denne forretning, at du vil skulle beskæftige dig mest. 

Hos PanzerScreen designer, producerer og sælger vi Premium/high-end forbruger elektronik og beskyttelse, herunder vores kerneprodukter PanserGlas og telefoncovers. Udover disse kerneprodukter sælges der også headsets, ladere, og kabler. Vi er en unik, innovativ og resultatdrevet forretning, som tilbyder ekstraordinær kvalitet, og produkter der altid har de seneste nye specifikationer og hardware. Du vil som vores nye sælger få ansvaret for at indhente nye kunder, og vedligeholde vores allerede eksisterende kundeportefølje, som spænder mellem små lokale forretninger, til landsdækkende kæder. Foruden salg, bør du også være klar på andre ad-hoc opgaver.

Som person er du den rette, hvis du kan nikke genkendende til følgende:

  • Er energisk og brænder for at få ethvert salg igennem
  • Er selvstændig i dit arbejde
  • Du tager ikke et nej for et nej
  • Er en dynamisk og selvsikker person
  • Er relationsskabende og struktureret i dit arbejde
Heimdall Nordic Group ApSAalborg SØ2019-11-07T00:00:002019-12-31T00:00:00
330116763Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - AalborgRobot Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område. Hvem er du? Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Afløser . Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia.

Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område.

Hvem er du?

Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Afløser”. Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

RELATIONMEDIA A/SAalborg2019-11-01T00:00:002019-12-27T00:00:00
330102742Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - AalborgRobot Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område. Hvem er du? Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Afløser . Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia.

Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område.

Hvem er du?

Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Afløser”. Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

RELATIONMEDIA A/SAalborg2019-10-08T00:00:002019-12-02T00:00:00
330120799Salgskonsulent til opsøgende salgRobot Er du vores nye supersælger? … Vi søger en super energisk, proaktiv og opsøgende sælger, som skal indgå i vores team af engageret unge iværksættere til at styrke vores kundeportefølje med opsøgende salg. Vi driver konsulentbureauet Heimdall Nordic, hvor vi tilbyder alt indenfor hjemmesider, annoncering, SEO, tekstforfatning og grafik. Du skal som vores kommende supersælger have mod på at indsamle leads ved opsøgende salg, og være klar til at tage ud på besøg hos forskellige potentielle kunder. Derfor er det essentielt at du har kørekort, og gerne egen bil. Du vil komme ind i et utrolig dynamisk, humoristisk og uformelt iværksættermiljø. Foruden salg, bør du også være klar på andre ad-hoc opgaver. Vi ser gerne at du har minimum 1 års erfaring med salg, eventuelt telemarketing. Men vigtigst af alt, er at du har et drive udover det sædvanlige, og er klar på at sparke døre ind for at få lukket aftaler. Som person er du den rette, hvis du kan nikke genkendende til følgende: Er energisk og brænder for at få ethvert salg igennem Er selvstændig i dit arbejde Du tager ikke et nej for et nej Er en dynamisk og selvsikker person Er relations skabende og struktureret i dit arbejde

Er du vores nye supersælger? … Vi søger en super energisk, proaktiv og opsøgende sælger, som skal indgå i vores team af engageret unge iværksættere til at styrke vores kundeportefølje med opsøgende salg. Vi driver konsulentbureauet Heimdall Nordic, hvor vi tilbyder alt indenfor hjemmesider, annoncering, SEO, tekstforfatning og grafik.

Du skal som vores kommende supersælger have mod på at indsamle leads ved opsøgende salg, og være klar til at tage ud på besøg hos forskellige potentielle kunder. Derfor er det essentielt at du har kørekort, og gerne egen bil. Du vil komme ind i et utrolig dynamisk, humoristisk og uformelt iværksættermiljø. Foruden salg, bør du også være klar på andre ad-hoc opgaver. Vi ser gerne at du har minimum 1 års erfaring med salg, eventuelt telemarketing. Men vigtigst af alt, er at du har et drive udover det sædvanlige, og er klar på at sparke døre ind for at få lukket aftaler.

Som person er du den rette, hvis du kan nikke genkendende til følgende:

  • Er energisk og brænder for at få ethvert salg igennem
  • Er selvstændig i dit arbejde
  • Du tager ikke et nej for et nej
  • Er en dynamisk og selvsikker person
  • Er relations skabende og struktureret i dit arbejde
Heimdall Nordic Group ApSAalborg SØ2019-11-08T00:00:002020-01-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sælger til campingvogne [GENOPSLAG]

JCC 2011 ApS

Støvring
Jysk Caravan Center søger en sælger til salg med tiltrædelse 1. januar 2020 eller snarest derefter. Er du typen, der brænder for at give kunderne den gode oplevelse og service, når de skal opfylde deres næste drøm? Vil du være del af en af Danmarks ...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:17. november 2019

KICK-ASS B2B Sælger

Heimdall Nordic Group ApS

Aalborg SØ
Er du en KICK-ASS sælger? Som kan sælge sand i Sahara, Is på antarktisk, og sol og sommer i asien? Så har vi det perfekte job til dig! Vi søger en super energisk, proaktiv og opsøgende sælger, som skal indgå i vores team af engageret unge iværksætte...
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:31. december 2019

Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - Aalborg

RELATIONMEDIA A/S

Aalborg
Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning a...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:27. december 2019

Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - Aalborg

RELATIONMEDIA A/S

Aalborg
Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning a...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:2. december 2019

Salgskonsulent til opsøgende salg

Heimdall Nordic Group ApS

Aalborg SØ
Er du vores nye supersælger? … Vi søger en super energisk, proaktiv og opsøgende sælger, som skal indgå i vores team af engageret unge iværksættere til at styrke vores kundeportefølje med opsøgende salg. Vi driver konsulentbureauet Heimdall Nordic, ...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:1. januar 2020